Przy automacie w tych silnikach jedyna zmiana po przekodowaniu automat/manual sterownika silnika, to minimalnie większe obroty biegu jałowego, więc spec coś kręci. Przekaźnik jest w skrzynce za akumulatorem.
Z tego chaosu można wywnioskować że rozpadło się koło pasowe wału, to po którym jeżdzi pasek.
Tomku, skoro sterownik silnika nie wykazuje żadnych błędów (co jest trochę dla mnie niezrozumiałe) gdyż skoro zapala a następnie gaśnie to po pierwsze usterka może wskazywać na brak komunikacji z imoo, po drugie na zabrudzenie elektrozaworu N109, po trzecie na usterkę w przewodności prądowej przekaźnika zasilającego zestyk "30" ale o ile dwa pierwsze...
Czy silnik albo turbina nie od anglika? Porównaj kształt łopatek turbiny np ze zdjęciami na allegro i czy kierunek obrotów jest prawidłowy.
Witam. Auto posiada czujnik obrotów wału korbowego zamontowany przy kole zamachowym, ale skoro silnik zapala to jest on sprawny.
Jedyny sposób to podłączyć pod VAG i tam pokaże ci błędy wtedy będziesz wiedział co jest uszkodzone nawet błędy przelotne. Jeżeli błędy były wcześniej i nikt ich nie wykasował to wszystko ci pokaże. Pozdrawiam
Powinna byc tez dostepna komunikacja ze sterownikiem silnika.
Nie masz silniczka krokowego no chyba że w CD :) Jak masz dostęp do Vaga sprawdź odczyt z pedału gazu, ewentualnie przyjrzyj mu się, (wtyczka itp) i wskazania czujnika temperatury dla ECU.
ALIBABA I wyżej opisałem jak "skacze" mi obrotomierz nie obroty silnika :).
Kafelek od komputera
Sprawdzilbym dawkę paliwa vagiem w grupie 1. Może być za wysoka przez co silnik szatkuje na wolnych obrotach.
jakie masz obroty po odpaleniu zimnego silnika ? Dym ten może być spowodowany przedostawaniem się nie spalonej ropy do wydechu.
(at)robokop No bez przesady :D Jak było wcześniej napisane w silniku zniszczony został najprawdopodobniej blok silnika itd. Naprawa jest nieopłacalna ale cały osprzęt silnika jest jak podejrzewam nietknięty Tak jak ktoś wczesniej napisał, walnieta jest tez turbina. autor napisał ze chwile przed awarią silnik sam wszedl na obroty, tu nie skonczy sie...
czy obroty silnika mocno spadają?
Jeżeli napisałem że po wymianie czujnika żadnych zmian to chyba jasne że w pracy silnika, dalej nie wkręca się na obroty :/
Czy po zdjęciu nogi z gazu też drgania przy tych obrotach?
W tamtych czasach, latach miałem okazję użytkować taki oto pojazd. https://obrazki.elektroda.pl/2518925800_... Z silnikiem 2.?? (dokładnej pojemności nie pamiętam) Z turbiną, raczej z tych mocniejszych. Gdy był pusty to na starcie zostawiał większość osobówek w tyle. Ale oczywiście nie o tym temat. Pojazd był użytkowany tak że zimową...
raczej nie możliwe, że kręci jak wściekły :P wtedy by odpalił ;) problem polega na ochronie koła dwumasowego .. paliwo nie jest podawane, aż do osiągnięcia odpowiednich obrotów silnika
Jeżeli po zwarciu niebieskiego do masy nie świeci kontrolka ładowania to raczej przerwa na instalacji a nie regulator. Jeżeli jest przerwa na przewodzie do kontrolki t ładowanie zaczyna się dopiero na podwyższonych obrotach silnika.
Jak jest zapisana usterka czujnika wałka g40 to do wymiany.Przy rozruchu obroty silnika min. 250 obr/min.
Nawet jak obrotomierza nie ma to i tak zegary potrzebują sygnał obrotów do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. W TDI/SDI i nowszych sygnał obrotów idzie ze sterownika silnika, nie z alternatora.
Nie pamiętam dokładnie ale pierwszy był o błędzie nastawnika i ten dał się skasować a drugi który nie można było skasować to awaria lub blokada sterownika pompy. Gość który robił diagnostykę był nieprzystępny i nic z niego się nie dało wydusić poza tym, że są dwa błędy ale nie znam ich numerów. Więc to chyba nic nie pomoże w zdiagnozowaniu usterki,...
Wtryskiwacze do sprawdzenia,co ile wymieniasz olej w silniku?
a filtr powietrza i paliwa kiedy ostatnio wymieniałeś ewentualnie czy wyświetla ci się jakiś błąd. Czy to się dzieje przy jakiś przedziale obrotów silnika:?::?::?:
Panowie byłem u ''pompiarzy'' i już wszystko wiem. Uszkodzony został nastawnik pompy wtryskowej. Dziękuje za podpowiedzi. Temat uważam za zamnknięty.
Sprawdź jeszcze kąt wtrysku. Warto by jeszcze podejrzeć jakie są obroty rozrusznika przy zimnym odpalaniu. Z tego co wiem 1.9 TDI 110Km ( VP ) nie miały jeszcze "wadliwych map" to weszło z silnikami na pompowtryskach.
Zapytam się przy okazji tematu 1.9 TDI seat tolego 2001 r w KTS wyprzedzenie zapłonu wynosi na wolnych obrotach około 36 czy to dobrze ?
Witam, dziś zaskoczyła mnie nie miła niespodzianka z moim Seatem Podjechałem do sklepu ,zgasiłem motor,po 10 minutach wracam odpalam samochód i pojawiła się usterka Kontrolka świec świeci się długo ok 10 sek ,samochód zagrzany czy zimny ,nie ma reguły ,za każdym razem to samo ,po odpaleniu silnik wchodzi na ok 2,5 tys obrotów ,tak jak bym już miał oparta...
Sprawdź czujnik temperatury silnika. Może założony jakiś badziew i padł.
Okej, zamawiam oryginał i zobaczymy co to się będzie działo. A powiedz mi jeszcze jedną rzecz jak silnik pracuje na wolnych obrotach i zdejmiesz wężyk podciśnienia z gruchy od sterowania turbiną to czy sztanga wraca Ci do góry czy się nie rusza?
o te 60km/h na 5 biegu pytam z ciekawości. bo miał wtedy ok 1400 obrotów a pracował idealnie, cicho, równo i stabilnie... najbardziej chodzi mi o to na jakich obrotach utrzymywać silnik.... :)
Nawet BXE trafiają mi się z przebiegiem 300 i 400 tys. WYMIANA OLEJU CO 15 A NIE 30 Tysięcy , no i komputer pokładowych dlaczego ? . Uszkodzenia dotyczą silników których użytkownicy jadą 50 km na godzinę na 5 biegu a ich konstrukcja jest delikatniejsza i patrzenie tylko na zużycie paliwa kosztuje .Jazda przy 1000 obrotach na 5 biegu to wytrzymuje tylko...
Panie Jacek79 to nie krokowy, trzeba adaptację czujnika temperatury zrobić. A do autora: te 10.000 obrotów to za mało przy odpiętym aku musi być ponad 25.000 obrotów.
Witam, mam problem z doładowaniem w Seat Ibiza 4 1.4 TDI z 2009 roku. Podczas rozpędzania się na 3 biegu, po osiągnięciu 2.5 tysiąca obrotów, auto traci moc, tak jakby turbo nie kręciło prawie wcale (na zimnym silniku). Gdy silnik się nagrzeje, nie pojawia się żaden błąd, a samochód zmienia swoje zachowanie i lepiej przyspiesza.
kazdy silnik TDI jak sie jeżdzi nim na niskich obrotach tak bedzie miał, poza tym kto widział żeby zimnemu dieslowi cisnać.. zabójstwo silnika, chyba ze ktoś swojego autka nie lubi....
No niesety kupilem zamiennik jutro oddam w takim razie kupie orginal jeszcze mam takie pytanie czy jak zle dziala przeplywomierz to czy silnik moze glosniej pracowac??
Witam. Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Mój samochód to Seat Alhambra (to samo co VW Sharan, Ford Galaxy) 1.9 Tdi 110 km, AFN automat, wersja Gran Via z 1999r. Skrzynia zaczęła zmieniać biegi powyżej 4 tys. obrotów, czasem jadąc 40 km/h i np. 2-3 tys. obrotów silnik sam dołoży sobie obrotów do 5 tys., a skrzynia wrzuci kolejny bieg....
Powtórz logi ale na czwartym lub piątym biegu. Grupa 003 i 011 od 1500 do 4000 obrotów. OK, jutro wrzucę.
Bkia , czy wkładałeś do takiego samego modelu silnika , termostat i stąd Twoje doświadczenie?
Tak udało mi się okazało się że nawet po wymianie akumulatora dalej było to samo nie miał kopa przy rozruchu po wyjęciu rozrusznika i nasmarowaniu przekładni planetarnej itd auto pali na dotyk żadnych głupich błędów typu czujnik prędkości obrotowej silnika musi być ilość obrotów silnika odpowiednia bo jak nie to zaczynają się jaja
Seweryn? co ty wypisujesz świece jakie? żadne nie mają wpływu w tym silniku na prace na biegu jałowym, turbo na jałowym? autor pisze że telepie silnikiem ale nic nie wspomina o falowaniu obrotów i o zaniżonych obrotach.
Miałem niedawno podobny przypadek ,przejrzane było wszystko ,pacjentem był Vw Golf IV 1.9 tdi 101 ps (PD) z 2003 r,pomogło podniesienie obrotów Vcds-em ,z 903 obr/min na 927obr/min ,też drgał tylko na ciepłym silniku
Sprawdzałeś, czy gruszka po odpaleniu silnika sciąga sztangę? ( ogólnie, czy jest ruch)
sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
Przeoczyłem dane silnika, jest to Seat Leon 1M 1.9 TDi ASV 2002r Zdaje mi się jakby dolne obroty dziwnie chodziły, raczej przymulony i gdy nacisne szybko gaz minimalnie sie opóźnia, może to przez ten początek bo nawet 114 jest. To turbo nie było regenerowane, regenerowałem w 2 Leonie ALH.
W grupie 23 jeden wtrysk ma inpuls elektryczny -26 a norma jest do 30 . Co jest powodem tego i cz Wartość poniżej 30 jest jak najbardziej prawidłowa. Problemy zaczynają się gdy osiągnie 60. A gdy przekroczy 127 sterownik rejestruje błąd. Czas krótszy jak u Ciebie z minusem oznacza zbyt mało paliwa we wtryskiwaczu ( np. za małe ciśnienie z pompy tandemowej...
Lampka pełni podwójną role Pełni wskaźnika działania świec żarowych, a jak silnik pracuje jej miganie znaczy że w elektronice silnika nastąpiła usterka.
Często na zimnym silniku ciśnienie oleju podwiesza zawory. Ale to nie dotyczy Twojego przypadku.
Co do zimnego to jakoś nic mi to nie mówi, ale na gorącym to już w tradycji V.A.G za za wysoko ustawione w mapie obroty startu dla silnika o danej temperaturze.Start gorącego silnika to można poprawić przerabiając wsad sterownika w odpowiednim miejscu.
kilka razy przeganiałem go na wysokich obrotach po kilka kilometrów ale nic nie pomagało. Podłączenie do komputera też nic nie wykazywało.
Witam! Poszukuję "domowego" kabla w cenie kilkuset złotych do samochodu z szyną CAN-BUS, którym byłbym w stanie odczytać tzw. "parametry korekcji dawki paliwa dla równomiernej pracy dla każdego z 4 pompowtryskiwaczy". Są to parametry tzw. korekcji dawki paliwa dla każdego z pompowtryskiwaczy, dzięki którym silnik pracuje równiej i ciszej. Więcej szczegółów...
Dzięki za podpowiedzi. Wałki, szklanki - wszystko jest okej. Wyciągnąłem trzeci wtrysk, włożyłem go do czwartego cylindra, a na trzeci poszedł używany wtrysk. Na 90% jest okej. Auto nie miało problemu z odpalaniem na zimnym ani na ciepłym. Nie dymiło, tylko na moje oko jeszcze nie ma takiej stuprocentowej mocy. Kiedy silnik jest rozgrzany i delikatnie...
witam opisany przez Ciebie objaw kojarzy mi sie z awaria pompy wtryskowej a dokladniej z regulatorem predkosci obrotowej silnika ktory znajduje sie w pompie wtryskowej
To jest silnik 90 koni, nie ma vgt, tylko zawór upustowy, trzeba sprawdzić wężyki i elektrozawór
Temat nadal aktualny już niewiem co może być z tym autem. Słychać że silnik klekoce bardziej jak zimny to strasznie kopci dopuki się nie rozgrzeje jak zimny to przy koło 2800 obrotów do 3000 tak jakby lekko przerywał ale tylko na zimnym silniku dopóki nie osiągnie 80 stopni ale ja już niewiem co tam jest z tym samochodem
Witam. Mam małe pytanie. Czy Leon na silniku 1.9 Tdi ma prawo zakopcić na czarno na max obrotach? Zastanawia mnie to, ponieważ na sekundę, powtarzam tylko na sekundę przytrzymałem go na wysokich obrotach?
odlacz czujnik doplywu powietrza ,jest za filtrem przed turbina prawdopodobnie jest uszkodzony ale nie jestem pewien silnik powinien dzialac normalnie i moc powroci
Potrzebujesz zmienić na 6 biegowa bo tak chcesz czy zmniejszyć obroty przy wyższej prędkości na ostatnim przełożeniu? Jeżeli zmniejszyć obroty to trochę wysiłku na Internecie jest kilka udanych opisów z cenami i nr części posiadaczy akurat z forum skoda octavia ta sama skrzynia i zmiany właśnie ostatniego przełożeni ze skrzynii od silnika 1.9 tdi.
P.S. Jaki to samochód?[/quote] Seat Leon 1.9 TDI 90km 2000r Mam takie przyzwyczajenie że kręc go do około 2tys obrotów i tak tez staram sie jeździć, wtedy silnik pracuje cicho i kulturalnie, ale niewiem cz jest do dobre dla diesla! :|
Sprawdz czy napewno dobrze wszystko złożyłeś, jeśli np. przekręciłeś pompą o jeden obrót to znaki będą sie zgadzały, a fazy wtrysku będą poprzestawiane to samo dotyczy kółka rozrzadu. Pozdrawiam.
Zawór evap bez prądu też jest zamknięty? Co ciekawe silnik zwiększa obroty do 2500 bez zauważalnego ruchu przepustnicy Dodano po 40 Mój Vcds lite odczytywał wszystkie parametry pierwszego Tdi w B4 a tutaj w nowszym Polo 6n już z silnikiem się nie łączy, odczytuje tylko 3 inne urządzenia i ich kody / wydaje się że potrzebuję nowszego programu
Cześć, mam problem z Seat Leon 2 1.9tdi BLS dpf egr off. Auto stało 2 tygodnie i po powrocie zaczęło nierówno pracować na wolnych obrotach, rzuca silnikiem. Głównie chodzi nierówno ale co jakiś czas zaczyna pracować zupełnie normalnie. Korekcje wtryskiwaczy na vcds rozjechane na Maxa i przechodzi z cylindra na cylinder nie ma powtarzalności żeby którys...
Każdy silnik diesla dopuszczony do użytkowania w pojeżdzie w Polsce musi być wyposażony w urządzenie samoczynnie ograniczające prędkość obrotową silnika, zapobiegające jego rozbieganiu, stanowi ono integralną częśc pompy wtryskowej. Próby samodzielnej naprawy skończą się tym że albo dojdzie do całkowitego zniszczenia silnika, albo przynajmniej poważnego...
Logi faktycznie są tak skompresowane, że można oczopląsów dostać ale z tego co mi się udało odczytać to fakt : pedał gazu wdepnięty prawidłowo bo widziałem wskazanie 100%, ciśnienie barometryczne trzyma równo jedną wartość 1000 mbar i czujnik ciśnienia doładowania wskazuje wzrost liniowy więc czujnik G71 jest OK, pedał gazu również OK, wartość ciśnienia...
witam ! mam problem dzisiaj gdy zjechałem z obwodnicy auto nagle zaczęło wchodzić na wysokie obroty i strasznie kopcić tak że nie widziałem nic w lusterku wstecznym ,więc wyłączyłem silnik i po pewnym czasie chciałem go odpalić ale nawet nie chciał zakręcić.co może być przyczyną ?.dodam że od pewnego czasu auto robiło się mułowate i jakby turbo zaczynało...
Witam! Mam dwa dziwne, ale bardzo krótkie pytania. Chodzi mi o silnik 1.9 TDI BJB lub dowolny z serii B?? grupy VW (AUDI/VW/SEAT/SKODA). Orientuje się ktoś, czy fabrycznie ustawione ECU na sprawnym silniku limituje zbyt duże obroty (to się chyba popularnie nazywa "odcinka" lub "rev lmiter")? Jeśli tak to czy wie ktoś przy jakiej wartości RPM to się...
Witam Posiadam samochód seat Leon 1.9 TDI 2000r przebieg 370kkm Samochód miał być odstawiony do serwisu na koniec tygodnia ,ale chyba się przyspieszy Opiszę problem Samochód miałem odstawić ze względu na prawdopodobieństwo uszkodzenia układu jezdnego Podczas hamowania samochód hamował ale czuć było wyraźnie skoki samochodu ,tak jak by jedna z felg była...
hej kolego dopisze cos po czasie moze sie komus przyda, a wiec tak twoj tolek posiada gniazdo diagnostyczne tak jak jeden kolega wyzej napisał ja mam tez tolka ale z 96 nie mam 16 pinowego wtyku tylko 2-e kostki po dwa piny( kostki czarna i biała) po lewej stronie kierownicy. Co do metalicznej pracy twojego silnika to ja bym na twoim miejscu podłaczył...
Witam , mam pytanie dotyczące seata ibizy III 1.4 TDI , na zimnym silniku jak samochód stoi noc odpala na 500 obrotów i trzeba odczekać około 2-3 minuty i automatycznie przeskakuje na 900 , nie można dodać gazu przy 500 obrotach ani na nic nie reaguje, sytuacja taka pojawia się tylko w okresie gdy temperatura spada poniżej 10 stopni . Nie ukrywam ,...
Witam! Może mi ktoś podpowie jak zmniejszyć wolne obroty w Seacie z silnikiem TDI z 97 roku.
Mam taki problem w samochodzie że podczas zmiany biegów lub puszczeniu gazu słychać pojedynczy stuk. Byłem z tym kiedyś u mechanika i powiedział że przegub zewnętrzny się odkręcił. Wkręcił nową śrubkę i powiedział że jak znowu zacznie to trzeba wymienić przegub. Przez chwilę był spokój i znowu zaczęło. Chcę to sam naprawić tylko że w przegubie nie ma...
Witam! Posiadam Seata Leona 2000 r. 1.9 tdi 110 KM. Po odpaleniu przy zimnym silniku pojawia sie dziwny problem: odpala normalnie ale w okolicach deski rozdzielczej słychać cykanie jakiegoś przekaźnika i w tym momencie wzrastają obroty silnika o jakieś 200-300 obr/min. a następnie spadają do normalnej wartości. Zdarza się, że cyka tak kilka-kilkanaście...
Czy coś można na to zaradzić, przedłużyć żywotność? Auto sprowadzone z Niemiec, przejechało około 400km i zaczęły się te problemy. Może tak jak pisałem zwiększenie dawki paliwa. Dodano po 16 Dodam jeszcze, że na komputerze pokazuje falowanie obrotów w zakresie 840-903 a na zegarach nic nawet nie drgnie.
Nie powinna, jeśli masz z nią problemy (tą klapą gaszącą podczas jazdy to odepnij od N239 wtyczkę, błąd wywali po podpięciu Vaga i silnik będzie telepał przy gaszeniu ale przynajmniej nie będzie jej domykał podczas jazdy) albo lepiej odepnij wężyk podciśnienia, który idzie od N239 do klapy - wtedy nie będzie błędu w sterowniku silnika. Dodano po 6 z...
Witam wszystkich,Mam problem z Seatem Leonem 1,9 tdi ASV 2000rok,na zimnym silniku podczas przyspieszania w granicach 1800 obrotów przerywa ale nie jest to takie normalne przerywanie tylko jakby coś takiego jak benzynie ze kichnie w kolektor,sprawdzany był pod komputerem pokazał błąd 17564 występujący sporadycznie, czujnik ciśnienia wymieniony ale dalej...
Seat Leon 1.9Tdi na pompie wtryskowej 2004r.Gdy silnik podczas jazdy ma obroty 1700 do 2200 to w tym przedziale czuc szarpniecie tak jak by go przytrzymało i puszcza powyzej 2200 obrotów jest dobrze.
Witajcie u mnie Seat alham..2004 1,9 tdi 131 km silnik sie nie dogrzewa pokazuje na zegarze 60 parę stopni i nie grzeje w środku tak jak kiedyś właśnie wymieniłem termostat i bez zmian .....
Często urywa się przewód od alternatora na złączy pod rozrusznikiem. Są to dwa przewody jeden to wzbudzenie alternatora (+12 V po stacyjce) a drugi sygnał obciążenia alternatora. Ładowanie (14 V) pojawia się się dopiero jak przekroczymy obroty samowzbudzenia alternatora. Przeważnie jest to jednokrotne przekroczenie obrotów silnika powyżej 3000 RPM i...
Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Wiązkę w okolicach rozrusznika tez przydało by się sprawdzić. Dodano po 1 Jeżeli szarpanie jest rytmiczne, i zwiększa się wraz z dodaniem gazu i jego częstotliwość zwiększa się wraz ze wzrostem obrotów silnika, a ciśnienie na cylindrach wyjdzie poprawne, równe, zostają Ci wtryski do sprawdzenia.
Witam. Mam seata toledo II 2001r. 1.9 TDI. Problem z klimatyzacją polega na tym, że po włączeniu klimy wszystko działa dopóki silnik nie przekroczy 2200 obrotów. Potem klima załącza się tylko powyżej tych obrotów, a na niskich obrotach wyłącza się. Wszystko wraca do normy po wyłączeniu zapłonu.
Witam, problem polega na tym , że po dłuższym postoju po odpaleniu Seata kopci na niebiesko przez jakiś czas . Rozwiązaniem jest dodanie gazu i problem po chwili ustaje . Gdy odpali ma nierówne obroty przez kilka sekund . Problem jest po nagrzaniu świec jak i po odpaleniu bez podgrzewania świec (powyżej 5st). Gdzie może tkwić problem? Walczę z tym już...
Witam wszystkich i proszę o zdiagnozowanie takiego problemu. Samochód SEAT Vario 1.9 TDI 90KM silnik ALH. Zawsze miałem tak, że przy ok 1800 obr/min dostawał kopa. Ostatnio zauważyłem, że ta granica przeniosła się na wyższe obroty: 2000 - 2200 obr/min. Kierownica turbiny działa, bo jak gazuję to cięgno do kierownicy porusza się. Co może być przyczyną...
Ma problem z seatem alhambrom 2002 19 tdi . Bio coś dzieje się z turbem chyba bo ja jade i dodaje gazu tak ponad 1500 tys obrotów to zaczyna piszczeć. tak syczy . A nigdy wcześniej tego nie robiło . Dla tego jestem zdziwiony. Prosze o poprade bo niewiem co mam zrobić . :|
Witam. Mam pytanko czy się różni skrzynia biegów 6-cio biegowa 1.9TDI 105KM do 150KM od 2.0 TDI 140KM lub więcej. W czym problem wcześniej miałem seata leona skrzynia 6-cio biegowa, teraz seat altea też skrzynia 6-cio biegowa, tylko wydaje mi się że przy leonie jadąc na 6-sytm biegu miałem mniejsze obroty silnika np. pzy 100 km/h i tym samym mniejsze...
Zdecydowanie wyczyścić kierownice turbiny . sprawdzić tzw. gruszkę. Jak to zrobić zamieszczam poniżej. https://www.youtube.com/watch?v=l-FewFqr... Dodano po 3 Należy pamiętać iż turbodiesel nielubi aktorskich tras . Każdy silnik Powinien popracowac zresztą co najmniej godzinę na porzadnych obrotach ponieważ nastepuje samoczyśzcznie z nalotów i w kanałach...
Witam mam problem z Seatem Cordoba 1.9 tdi 90km 2001r. mianowicie stała ok tygodnia po odpaleniu trzymała obroty ok 1500 przejechala ok 1km i zgasla wymieniony filtr paliwa odpaliła przejechala znowu ok 1km i zgasła i juz wgl nie odpalila. Na plaku chodzi, pompa wtryskowa paliwo na wtryski daje, nie działa obrotomierz i pali sie kontrolka od ciśnienia...
W logu statycznym BS grupy 011 zmienna geometria turbosprężarki wcale nie zmienia swojego położenia i zarówno w trybie ON jak i OFF masz ciągle takie samo ciśnienie powietrza. Na tej podstawie stwierdzić można by było, że nie dochodzi podciśnienie do gruchy przy turbo gdyby nie fakt, że przy wyższych obrotach turbo przeładowuje (log 010 dynamiczny)...
Witam.Mam problem z Seatem Ibiza 1.4 Tdi(BVN ,80Km)Mianowicie silnik zbiera się w 22 sekundy do setki a powinien według danych 13.7. Zauważyłem że po dodaniu gazu i po zejście z obrotów silnik nie równo chodzi, aczkolwiek nie zawsze to się dzieje.Auto było już u 2 mechaników i nikt nie wie co z nim jest.Co było sprawdzane: podciśnienia w układzie dolotowy,...
Mam pomiar ciśnienia na szynie gdy silnik pracuje. Na luzie. -Na wolnych obrotach ok.800-100rpm jest ciśnienie 24000 kPa -obroty 1500rpm ->ciśnienie 34000 kPa -obroty 2000rpm ->ciśnienie 42000 kPa -obroty 2500rpm ->ciśnienie 57000 kPa. Na razie nie mam pomiaru jakie ciśnienie jest jak zgaśnie ale będę miał. Czy te ciśnienia które podałem są w normie?
Więc tak : wymontowujesz rurę powietrza doładowanego od intercoolera do kolektora ssącego, następnie zdejmujesz 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie) zaczepy sprężyste górnej plastikowej osłony paska rozrządu i zdejmujesz tę górną osłonę, luzujesz 2 z 3 śrub zewnętrznych koła pasowego pompy wtryskowej, zakładasz klucz (najlepiej oczkowy) na środkową śrubę...
Witam. Mam w posiadaniu Seata Alhambrę pierwszą wersję z 2000 r. 1.9 TDI i mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Gdy silnik jest zimny odpala bez problemu po ok. dwóch obrotach wału a jeśli już silnik złapie trochę temperatury, to trzeba go kręcić ok. 15-20 sekund nim odpali. Jak myślicie co jest przyczyną? Dzięki za pomoc. :D
Ad T5 Kojarzysz może, gdzie w blokach pomiarowych to znajdę? Na pewno widzi obroty silnika, bo wskazówka obrotomierza podnosi się i w VAG'u również je pokazuje gdy kręcę rozrusznikiem, ale nie wiem, czy bierze je z wałka rozrządu czy z wału korbowego..? Ad uzi6660 Pompa elektryczna jest w zbiorniku i bez ściągania węża wiem, że załącza się ona tylko...
wolne wchodzenie na obroty17965 - jest to ciśnienie doładowania(turbina) silnik traci moc wolno wchodzi na obroty głównie od 2000obrotów przyczyną jest zapieczona turbina osad ze spalin(nagar) wystarczy ją rozebrać i dobrze oczyścić wymoczyć w ropie cena naprawy w serwisie nie wiem w u mechanika to ok 150-300zł kod ten może się pojawić w wszystkich...
Seat TDI !.$ (AMF) Witam. Mam taki nietypowy problem auto nie odpala po wypadku. Błąd czujnika stopu wyskakuje cały czas a czujnik sprawdzony jest ok czujnik obrotów wału błąd skasuje się ale po nieudanym zapaleniu wyskakuje błąd 16955 włącznik świateł hamowania, 16705 czujnik prędkości silnika G28 niewiarygodny, obroty od 400 do 600 obr/min na parametrach...
Jaki wsad będzie dobry do Seat Alhambra do którego został wstawiony silnik od VW Sharan 1,9 TDI ASZ 130 KM z 2003 roku. Wcześniej był silnik 115 KM i bardzo słabo daje teraz z mocniejszym silnikiem do 2000 obrotów. Próbowałem sterownik od tego Sharana dodać ale nie działają wtedy wentylatory chłodzenia silnika. Pozdrawiam
Witam!Mam problem tego typu że gdy samochód postoi na dworze przy tem. mniejszej niż -5 bardzo ciężko pali fakt że mam mały akumulator ale kręci i załapuje i musze gaz do oporu a jak już załapie to dopiero po 5-10 sekund wchodzi na równe obroty a przy zimnym rozruchu chmura dymu że nieraz nic nie widać.Jak narazie wymieniłem filtr paliwa ale zbytnio...
Witam, przeglądalem już kilka wątków ale ... może inne pomysły? SEAT IBIZA 2001 1,9 TDI Sytuaca wyglądała następująco - pierwsza faza to na wolnych obrotach silnik jakby się dławił , szarpał lecz nie było to na tyle uciążliwe iż zrobiłem prawie 2tys km. poźniej miałem problem z zasilaniem akumulatora otóż bez jakiegokolwiek wsześniejszego problemu po...
Nie mam jak sprawdzić synchro bez vcdsa korzystam z crp123 i nie pokazuje mi tych parametrów. Turbo było sprawne przed rozbiorka silnika i nie ruszałem go praktycznie więc nie miało prawa się zepsuć . Szukam narazie gdzie mogłaby być nieszczelność. Auto odpala na strzała i jeździ ale przy przyspieszaniu wyje coraz głośniej i przyspiesza słabiej niż...
Czujnik wymieniony. Po odpaleniu kontrolka od świec nie pali się. Niestety po paru sekundach pracy silnika kontrolka zaczęła mrugać. Auto po naciśnięciu gazu tylko 2.5tys obrotów. Czy po wymianie czujnika komputer powinien sam błąd wykasować czy trzeba to zrobić ręcznie diagnostyka?
Witam Mam problem z moim Seatem Leon 1.9 TDI silnik ASV rok 2000 Od jakiegoś czasu samochód stracił swoją moc ,tzn turbo wkręca się dopiero od 3 biegu i to na 2500 tys obrotów. To wkręcanie też daje dużo do życzenia ,zamiast 110 km daje odczucie że ma zaledwie 75 km ,przy zmianie biegów lekki świst się pojawia Pierwsze co zrobiłem to zdiagnozowałem...
obroty silnika actros obroty silnika stihl obroty silnika iveco
otwieranie pralki posuw drutu migomat bester wyznaczanie kąta
wspomaganie kierownicy wspomaganie kierownicy
Wzmacniacz audio SAGM1 8002B - cechy i zastosowania Ulga na dziecko dorosłe niepełnosprawne 2025 a składka zdrowotna