Tu masz schemat: http://obrazki.elektroda.pl/8005493300_1...
Sterownik sprawdza obecność żarówki.
Z włącznika awaryjnych wychodzą prądy na żarówki.
Musisz zanurkować do pedałów. Nad pedałem hamulca jest ten wyłącznik. Zobacz, czy kostka pewnie siedzi. Jeżeli tak, to wypnij ją i odkręć wyłącznik. Trzeba go przemierzyć, ale nie miernikiem, tylko żarówką.
A oprawkę żarówki w lampie zespolonej to kolega sprawdził. Choćby palcem ?
Sprawdź bezpieczniki, ewentualnie przekaźnik świateł.
Żarówka normalna czy jakieś pseudo ledy? Gniazdo wyczyszczone bo lubią śniedzieć i dzieją się takie cuda?
Według mnie (biorąc po uwagę stosunek ceny do jakości) najlepsze są Tungsram H4 Megalight Ultra+90% w cenie 35zł/2 szt. Co prawda nie dają aż dwukrotnego przyrostu luxów (chwyt marketingowy), ale świecą zdecydowanie lepiej od Philipsa. Żywotność też nie najgorsza (mam już 2 lata) i nie widzę zmian w natężeniu światła. Jeśli komuś szybko przepalają się...
To teraz sprawdź masę lampy i powkładaj prawidłowo żarówki. Możliwe, że sama żarówka jest nietypowo uszkodzona.
Wypinasz klapkę od mniejszego oczka, namierzasz wtyk żarówki w5w, ciągniesz delikatnie za kabel, zmieniarz żarówkę. Montaż odwrotnie.
Może wystarczy wymienić żarówkę.
Ja używam takiego co ms regulację do % i mam na 22.Jest ok.
Piny nr 1 i 2, na wtyczce są opisane, podłącz po prostu pod nie żarówkę.
Skoro ledy są pod 12V i żarówka również to tak.
Problemy z masą lub zasilaniem. Obejrzyj dobrze wiązkę między pompą a sterownikiem silnika. Na 100% sprawdziłeś te masy i zasilania z żarówką w ręku?
W2W 2W ma takie same gabaryty i trzonek jak ta 1.2W kup co jest bardziej dostępne aby nie było problemu z zakupem jak się znowu przepali
A jaki Typ żarówki tam jest?
Masz uszkodzony bezpiecznik termiczny który znajduje się przy opornikach redukcyjnych, wystarczy go zmostkować. Wcześniej trzeba sprawdzić czy ma przejście . W oświetleniu padła żarówka (chyba jest jedna).
Zasilania nie ma w oprawce W5W. A w złączu lampy? Może problem jest w samej lampie. I zasilanie sprawdź taką samą żarówką, bo woltomierz może mieć za duży opór i sterownik nie poda napięcia, bo będzie traktował miernik jak przepaloną żarówkę.
Sprawdż żarówkę bezpośrdnio z akumulatora czy zaświeci Dwudziestoletni mobil kable mogą być skorodowane
Była stłuczka - mogło być zwarcie, mogło przegrzać jakieś połączenie, styk, uszkodzić przewód... Tylko szukanie punkt po punkcie według schematu. A potrzebne narzędzia to... żarówka i kawałek przewodu.
Zamontowałem oprawkę żarówki lampy z klapy - jest identyczna. Dorwałem z lampą z Anglika za grosze.
Jeżeli zwykłe żarówki ,problem może być w module komfortu(zimne luty).
Witam mam ten sam problem, czujnik wstecznego dziala.. ale prąd nie dochodzi do lampy z tyłu... czy ktos moze mial ten problem i umie go rozwiązać? z góry dzieki za porady
Może, chodzi o to by nie zrobić zwarcia jeśli jest uszkodzona instalacja i przebija do +12V. Dodano po 45 Tylko zwykła żarówka się nie zapali, zaświeci się deska.
Seat ibiza 1.9 tdi. Światła długie nie działają, ale poganiacze włączają się normalnie. Żarówki dobre. Co może być przyczyną?
Zmień długie kodowanie w module centralnej elektryki - wywal te światła z kodowania. Potrzebny VCDS lub VCP.
Mi to wygląda na światło przeciwmgłowe, sprawdź czy żarówka jest odpowiednia, kiedyś widziałem podobne jaja jak klient sam "wymieniał", wepchał na siłę inne żarówki. xD
Zobacz czy na przewodzie szaro-brązowym (0,5mm2) jest napięcie po włączeniu świateł. Kolor przewodu powinien być taki sam jak przy oprawkach żarówek. Pin 8 wtyczki C w Bordnetz (moduł centralnej elektryki). Pod zderzakiem z prawej strony powinna być wtyczka która podaje zasilanie na tablicę - zobacz czy nie jest tam zielono. http://obrazki.elektroda.pl/8748220300_1...
Od tyłu halogena.
Jaką żarówkę H4 poleciliscie by aby dobrze świeciła i nie spaliła się też szybko dużo jeżdżę w nocy i zależy mi na dobrym świetle i na żywotności żarówki.
Kolego przecież szczypce segara mają okrągłe ramiona , więc jak żarówka miałą wyjść. Ppo drugie zostały druciki po żarówce to złap za nie.
Normalna żarówka
Popraw styki w żarówce z świateł mijania strona prawa w pierwszej kolejności i wymień żarówkę .
Nie wiem po co zabierać głos jak nie ma się pojęcia w temacie? Zasilanie włącznika to pin nr 1. Wyjście na światła mijania to pin nr 7. Pin nr 4 jest od drogowych ale musi być wtedy jeszcze manetka pod kierownicą przełączona. Bezpieczniki od świateł mijania to bezpieczni nr 20 i 21 z lewej strony deski. Robienie jednego bezpiecznika od obu świateł mijania...
Okej, sprawdzę to. Myślisz że problem tkwi w w "źle" włożonych żarówkach?
Seat Ibiza 1.6 16V 2007 r.
Jak go mierzyłeś oraz czy jest połączony z żarówkami?
Dzięki. Patrzylem ostatnio I na odpalonym w kostce która idzie do zaworu regulacyjnego było 8.4v , dlatego mnie to zdziwiło. W wolnym czasie przejrze jeszcze raz instalacje. I dam znać jak coś znajdę lub naprawie . To się sprawdza żarówką.
Jakiej mocy założyłeś nowe żarówki?
Jak nie ma stopu i pozycji to na początek lampa do wyjęcia i do sprawdzenia oprawa żarówki-przegrzewały się styki przy żarówce.
Prawy kierunkowskaz miga szybko jak przy spalonej żarówce? Jeśli nie to czy zaczyna tak migać gdy wyjmiesz żarówkę?
Stało się to nagle ? Czy po jakiejś ingerencji, naprawie czegoś, jakiejś wymianie żarówki ?
Przełącznik Kolego sprawdź. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Masy akumulator - silnik - nadwozie do posprawdzania i przy żarówkach. To zwykle lampy, czy może ksenony?
https://www.youtube.com/watch?v=7BnAzVaa... może pomoże
Z tyłu wyświetlacza jest żarówka.
Wymień 2 żarówki typowo wstrzasniete włókna
Tak, zapomniałem napisać że sprawdziłem żarówkę i wszystko działa
tak jak napisałem to nie mają być jakieś kiczowate żarówki z niebieską naklejką i z super reklamą ze super światło 90% mocniejsze tylko dobre tradycyjne żarówki a nie jakieś pseudo xenony
Jeżeli sprawdzałeś to wszystko żarówka to stawiam na uszkodzony moduł komfortu. Najprawdopodobniej wypalony styk przekaźnika bądź uszkodzone jego sterowanie.
Co to prędkości z wału - pisałem o tym. Widać, do żadnej wartości nie można się przyczepić. Zasilanie podczas kręcenia nie zanika - sprawdzałem żarówką H4
Opisałem przecież drogę prądu do żarówki
Witam nie dawno zakupiłem seat ibize III. Czy znajduje sie tam żarówka oświetlająca schowek?? Nie świeci i nie widzę nic takiego...
Żarówka ok?
Jak "cyka" elektromagnes a masz napięcie na śrubie rozrusznika to minimum elektromagnes do wymiany.Sprawdź żarówką.
Cordoba ni jest tak skomplikowana :) taki tz. modół sterowania świateł przyczepy można zrobić sobie samemu za pare złoty :) bez wymyślanek typu ster. czujnikami cofania czy alarm. Chodzi o to, że w autach z elektronicznymi modułemi mocy, kontrolowane jest obciążenie na poszczególnych odbiornikach w tym żarówkach tylnich lamp. Przy próbie podłączenia...
Tonie są czerwone żarówki . One są normalne białe 1,2W takie jak w VW .
tak to bezpiecznik 10A odpowiadajacy za ABS,SWIATLA STOP,PRZEKŁADNIE AUTOMATYCZNĄ sprawdz czy na przelącznik stopu dochodzi napiecie mozesz zmostkować oba kable jesli pokarza sie swiatła to uszkodzony jest wyłącznik a jak żarówki
Probowka/żarówka i sprawdź który przewód !
Witam Świecą mijania czy postojowe z przodu,jeżeli masz światła stopu na żarówkach dwuwłóknowych ,to może być że masz wsadzoną żarówkę jednowóknową ,lub odwrotnie dwuwóknową wsadzoną.Najlepiej wyciąg żarówki ze stopu ,i zobacz co się będzie działo.Nie twierdzę że może być zwarcie w instalacji.
Po tych foto nie wiele widać, brązowy przewód powinien być masą lampy. Pin we wtyczce/ gnieździe nie wygląda na przebarwiony, zaśniedziały albo przegrzany? Żarówki wymienione na odpowiednie? Napięcie; moc; cokół?
Seat Altea 2005r. Nie działa prawa przednia pozycja i podświetlenie tablicy, żarówka dobra.
Weź stop sterowania modułu z lampki na tylnej szybie, a sterowanie w module pozycyjnych z podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Ciekawe czy moduł daje sygnalizację spalonych żarówek?
Do podświetlania na pewno są żarówki, część kontrolek to LED wsuwane w złącza, nie lutowane, ale kontrolka od drogowych to żarówka z kapturkiem, o ile dobrze pamiętam.
Jest niedziela, to przeanalizowałem dla ciebie trochę bliżej tą ofertę. Chodzi tu bardziej o ogólne podejście - jak szukać czegoś sensownego, a nie dawać się nabić w butelkę przez sprzedawcę. 1. Fragment: Żarówka posiada rzeczywistą moc 30W (OEM) czyli 60W (LED SET) jako komplet. Jest to znacząca moc, która pozwala na generowanie dużej ilości światła....
Tak dokładnie i najlepiej probówka lub żarówka 21W
Mam problem z kontrolką spalonej żarówki w liczniku - zaczęła migać. Czytałem, że może to być związane z ksenonami, ale u mnie świecą. Co dokładnie sygnalizuje migająca kontrolka? 1130363
Nie wiem czy czasem w kodowaniu nie jest tak że można wyłączyć kontrolę błędu żarówek. Najprościej to zdobyć schemat i podać zasilanie przy bordnetz na żarówki . Jak świecą to raczej uszkodzony.
Passat , Golf tak reagują - jak masz spalone obydwie żarówki STOP_u.
Do licznika z włączników trafia masa więc żarówka do plusa a drugi przewód np. pod wtyczkę licznika lub wyjście z czujników. W sumie to sprawdź najpierw miernikiem.
Witam Sprawdź żarówkę ledową na akumulatorze,ważna jest biegunowość żarówki(czyli +,-) do źródła zasilania.
Banał - żarówka sprawdzona? Lubią się przełamywać ścieżki na samym liczniku. Bezpiecznik oczywiście warto sprawdzić ale kontrolki olejun i ladowania zazwyczaj zasilane są ze wspólnego plusa więc jak olejowa działa to stawiam na samą żarówkę
W niektórych modelach Passata (A6 C4 też) tak było - jak były obydwie żarówki stopu "padnięte".
Zostaw te bezpieczniki, zewrzyj przewody na czujniku i zobacz czy światła się zapalą. Piszę z pamięci-przewód czarny zasilanie, czarny z niebieskim paskiem żarówki zuruck.
Sprawdż masy i napiecia na sterowniku ale żarówką 21W
dalej nie ma komunikacji ze wspomaganiem. Widzę pewną niekonsekwencje w Twoich wypowiedziach. a ze wspomagniem pokazał, że nadal jest bład. na linii Can jest 2.2v a na drugiej 2.6v pod odpaleniu. A to jak i gdzie sprawdzaleś? Na wtyczce zapiętej do pompy czy odpiętej? Z pompy Can wychodzi? Na odpiętej wtyczce Can jest (od strony auta)? Mam wrażenie,...
to schematy w dłoń i szukać gdzie plus jeszcze jest a gdzie juz niema, wystarczy zwykła żarówka od migacza, nie trzeba miernika schematy i serwisówki: https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem...
Zrobione jak wyżej
Czy aby nie zamontowałeś LED zamiast zwykłej żarówki?
Trzeba sprawdzić czy kontrolka jest sprawna i czy dociera do niej zasilanie. Tam powinny być chyba jeszcze żarówki w kontrolkach. Co do poduszki to trzeba podpiąć się komputerem i zrobić diagnozę sterownika poduszek.
Da się dokupić samą oprawkę, włożyć nową żarówkę i powinno wytrzymać kilka lat.
Pamiętasz jaki to bezpiecznik.
Prawdopodobnie zamienił miejscami żarówki, lub w miejsce 21/5W wcisnął 21W
kolego posprawdzaj sobie kable które dochodzą do żarówki albo przełącznik od świateł nie wiem czy w seatach jest jakiś przekaźnik od świateł
Witam. Mam taki problem: podłączyłem kamerę cofania, wszystko działa jak powinno, ale po przekręceniu zapłonu, cały czas żarzy się żarówka od wstecznego. Co może być przyczyną?
Spróbuj uderzyć pod schowkiem w wentylator przy włączonym nadmuchu jak zaskoczy to pewnie szczotki na wykończeniu, a jak nie to żarówka w wtyczkę silniczka i będziesz wiedział czy silnik czy jego sterowanie. Czy mógłbyś mi kolego wytłumaczyć , jak sprawdzić to żarówką silniczek ?
To teraz żarówka H1 w rękę jeden koniec do masy drugim sprawdź gdy bezpiecznik 32 jest włożony czy świeci siw pełna mocą na obu stykach bezpiecznika.
tak,ale tam są żarówki typu bax-zarówka razem z oprawką.Czasami się dake wlutować w starą oprawkę nową żarówkę,czasami nie.
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
WItam. Mam pewien problem. Mianowicie nie swieci mi oświetlenie kabiny (tzn. Oświetlenie pod lusterkiem wstecznym). Reszta swieci normalnie. Żarówki ok.
Brak żarówki do podświetlenia gniazda
Zarówki PHILIPS XENON są o standartowej mocy 60/55W i śmiało można je stosować we wszyskich autach które mają reflektory przystosowane do żarówek halogenowych. PHILIPS robi też żarówki XENON H-1, H-3, H-8. Warto też zaznaczyć, że jeśli w aucie są światła pozycyjne w jednym reflektorze z światłami mijania z drogowymi to warto też wymienić żarówki postojowe...
Wychodzi ci masa bo podczas sprawdzania zamyka ci się obwód do masy auta przez włókno żarówki, odłącz wtyczki od lamp i masa zniknie
Albo ktoś wymienił w tylnej lampie żarówkę na nieprawidłową.
A przyczyną nie był wadliwy czujnik stop lecz SPALONE ŻARÓWKI STOP P21/5W 🤣🤣🤣
Ciągłości przewodów nie sprawdzaj miernikiem tylko za pomocą żarówki conajmniej 21W.
żarówki LED CAN-BUS To taki "chwyt marketingowy", poza tym Twoja Ibiza nie ma CAN-BUS. To zwykłe LEDy z dodanym równoległym opornikiem obciążającym zasilanie, tak żeby sterownik nie widział przerwy w obwodzie interpretowanej jako przepalona żarówka.
używany sprawny rezystor sprawdziłeś żarówką?
Ustal czego brakuje, zasilania czy masy. Odłóż miernik, posługuj się kontrolką z żarówki H4.
żarówka żarówka philips driver żarówka zabezpieczenie żarówka wybuchła żarówka
volvo silnika naprawa kompresor czcionka kwadrat
sprawdzenie cewki kosiarki suszarka whirpool
Aktualizacja map w GoClever Navio 540 - krok po kroku Maksymalny opór grzałki w układzie trójkąta