malowanie jej od wierzchu i tak niczego nie zmieni, belka przegniwa w środku tej rury, więc pojedź na karczera i sobie porządnie wymyj ją w środku (jest dostęp między kołem a nadkolem, wymyj z obu stron, tam ma być na przelot czysto z jednej do drugiej strony auta) potem weź szczotkę drucianą przyklej rączką do jakiejś rury i wyszoruj to w środku ile...
Witam poszukuje śrub które trzymają tylnią belke w karoserii seicento.Z góry dziękuję za pomoc.
Jest filtr, fabrycznie umieszczony z tyłu przed kołem (wnęką) tuż przed belką tylnego zawieszenia.
Okrągła z dwoma uszami, przykręcona do belki
na pewno coś z maluchów: matiz, seicento, punto, corsa, polo, najlepiej zabezpieczone są francuzy ale tam siedzi tylna belka: peugeot 106 i 306, saxo.
z bakiem sobie poradziłem, niestety przestrzeń nad bakiem jest mocno pordzewiała wraz z tylną belką. Macie jakieś sprawdzone środki do zabezpieczenia by ruda nie postępowała ?
Belkę zrobisz raz na kilkadziesiąt tysięcy km i masz spokój.
ford ka (choć lubi go rdza) seicento lub panda corsa c peugeot 106 lub 206 (uwaga na tylną belkę) saxo (to samo) Vw polo lub lupo punto II getz lub aveo oczywiscie w jak najlepszym stanie. jako "pierwsze auto" polecam coś z małym silnikiem (max 1,2): stawki ubezpieczeniowe się klaniają.
Zalatw sobie tzw " ZEROWKE" z poczatkowych seicento albo z cinquecento 900. One nie mialy immo. Aby to zrobic nad nogami kierowcy obok kolumny kierowniczej nad taka belka poprzeczna jest mala skrzynka z dwoma wtykami rozlaczysz ja i 0 bedzie smigac bez zapisania kodu immo. Jezeli sterownik ci zadziala i sobie go sprawdzisz podlaczysz spowrotem te wtyki...
nie wkladaj silnika od cienkiego tylko panda 127 sa mocniejsze 900 wkladasz bez problemu musisz tylko wykonac flansze pomiedzy silnik a skrzynie, chlodnica oczywiscie z przodu a przewody z ciecza chlodzaca nie wieksze niz 1 cal bo ci sie bedzie przegrzewac z 1100 jest wieksz problem musisz zdobyc ecu bez kodu, pozatym bardzo wazny jest sposob mocowania...
nie takie rzeczy się wspawywało... jeśli to się jeszcze nie rozlazło to prościzna - wystarczy z wierzchu dać pas blachy (najlepiej z kwasówki) i obspawać , najgorzej jest jak się już kielich odkształci a nawet urwie ;) Niedawno wyspawałem całe podłużnice pod belką w Ducato bo cały zespół napędowy już niedługo by wypadł... wszystko ładnie z kwasówki...
Okej, Piotrek1313 dodałeś mi nowej nadzieji na to wszystko, a więc na teraz muszę pomyśleć tylko jak dorobić ramę do tego seja i będzie tył napęd, krok drugi to będzie wykonanie tego przodu ale jeśli miałyby z przodu być hamulce bębnowe to chyba nie do końca tak źle, bo tarcze z tyłu (ale wiadomo z tyłu podczas hamowania nie ma trakcji) takie bębnowe...
pewnie że jest możliwość, popularnie zwana SWAP'em, ale potrzebujesz do tego odpowiedniej flanszy do połączenia ze skrzynią, oraz belki mocującej do silnika. A silniki można wsadzać różne np 899cm z seicento, 1100 z zastawy (najmniej problemu ale i moc nie wielka), kiedyś w tv oglądałem malucha z 1,4 od alfy, słyszałem o 1,9 od golfa, ostatnio sam widziałem...
tylko nie francuski. Jak bym miał polecać to tylko i wyłącznie Dodano po 14 Miałem 306 akurat 96 rok silnik 1,4 8v +lpg nie zatapialne ,,tu,, Po zakupie myślałem że będzie to pierwsze moje auto w którym za katuje silnik Na finał rozpadła się skrzynia biegów ale to zasługa haka Jeśli auto bez przygód raczej nie będzie mega zjedzone Silnik elastyczny,...
Coprawda temat stary ale może się komuś zbłąkanemu przydać. Da się na 100% . W 2000 r zakładałem ale niestety nie mam zdjęć. przedewszystkim zamek w belce musi mieć dźwigienkę do otwierania bagażnika linką. A dalej są 2 sposoby : - siłownik schowany w błotniku i połączony z zamkiem linką - siłownik schowany w tylnej belce i połączony z zamkiem na szprychę...
Witam, przepraszam, minęło parę miesięcy, ale myślę że mam coś istotnego do powiedzenia w temacie. Może to komuś oszczędzi zmartwień. Sam posiadam m.in. Seicento (0,9l) i przyznam, że problem z przyczepnością nie leży w sprawności samochodu czy wadzie opon . Oczywiście kolektor może być uszkodzony albo tylne koła mogą się zapiekać, może być zła geometria...
ja miałem już ponad 50 najtańszych aut na przestrzeni ok 20 lat (zawsze najtańsze, zwykle do 1000zł, w 90% z gazem żeby najtaniej jeździć, zwykle kupuję uszkodzone ale żeby jak najmniej zgnite i sobie doprowadzam do ładu) i z tych wszystkich aut najlepsze jakie miałem to: NR 1 NA ŚWIECIE!!! Opel Astra F 1.6 8 zaworowa (oraz 1.8 8V), najlepiej max do...
To myślisz, że jak włożysz wydech za 4 tysie, to nagle wzrośnie wartość auta ????. Ono jest już pełnoletnie. Ostatnie modele chyba schodziły w 2003 roku !!!. Jaki ma przebieg ? - dajmy na to 300 tysięcy. Dalej reklamujesz fotele kubełkowe ?. Owszem są - tyle, że są "bardziej kubełkowe". Zejdź na Ziemię. No wiesz jeśli dla Ciebie w 20 letnim aucie najważniejszy...
A od kiedy moi mili przegub zewnętrzny(jak i wewnętrzny) należy do elementów zawieszenia-przecież to jest element układu napędowego i nie ma wpływu na stuki w zawieszeniu. Jeśli jest zużyty to będzie się odzywał wpierw na skręcie, a w skrajnych przypadkach przy jeździe na wprost(trekot, a nie stuk). Teraz dla fanów ocynku-po tylu latach w cieniasie...
Zapomniałeś wspomnieć o belce która raz na kilka lat przy jeździe po naszych drogach wymaga remontu to jedyne 1000 złotych Seicento którym niegdyś jeździłem kupiłem z przebiegiem 139 tys i ośmino letnim gazem Nie patrzyłem na licznik tylko na stan auta i cenę Później dokopałem się w papierach że lpg było zamontowane gdy miał 160 tys Silnik od wymiany...
belka renault przednia belka belka tensometryczna
regulacja hydroforu honda biegi instrukcja radio smart
Seat: Błąd 00566 i 2700 w układzie wspomagania Trudny rozruch i kopcenie ZIPP BT 49QT-28A