Możliwe ze zaciera się silniczek lub mechanizm przegubowy pod osłoną podszybia od strony komory silnika. Bezpiecznik powinien być 20A
Witam! Sprawdź bezpieczniki, bo prawdopodobnie się przepaliły. Skrzynka z bezpiecznikami umieszczona jest pod kierownicą, a które bezpieczniki odpowiadają za radio i szyby elektryczne będzie pisało w instrukcji samochodu. Pozdrawiam
Bezpiecznik nr 15
No jasne, uzwojenie wirnika pewnie czarne jak smoła. I miedź na wierzchu. Ja przewijam te wirniki.
Jakie seicento? MPI? SPI? Za akumulatorem masz też bezpieczniki Maxi.Sprawdzone? W jaki sposób mechanik usunął immo?
Zatarł się mechanizm wycieraczek, więc może da się to jeszcze uratować. Tak dobrze myślisz, silniczek kręci do pozycji 0 więc dlatego pali bezpiecznik.
No nie chcę pisać, że może Kolega wówczas mylił bieguny? Ale skoro iskrzylo, spaliło bezpieczniki, potem na skuterkowym już było dobrze, a na samochodowym po próbie ze skuterkowym też (znów) jest dobrze - to chyba jedyne wytłumaczenie. Napisałem ponownie cały ciąg zdarzeń by się przekonać czy dobrze zrozumiałem. Tak?
Panowie jakie pomysły? Tak, sprawdzić zasilanie cewki oraz czy z ECU wychodzi sygnał sterujący cewką. Może masz przerwę w tym przewodzie i objaw będzie identyczny. Jeżeli powyższe jest ok to sterownik do wymiany. Raczej ciężko będzie dostać takie same tranzystory więc trzeba będzie wziąć z dawcy. Prześledź drogę od pinu w złączu który steruję cewką...
Nie zawsze świeci się kontrolka gdy nie ma ładowania, alternator nowy czy używany? Bo z tego co piszesz to rozumiem że nowy. Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem.
Miałem również taką samą awarie w moim Seicento. Przepalał się bezpiecznik na którym były światła stop, światło biegu wstecznego i prędkościomierz. U mnie wadliwy okazał się wyłącznik świateł cofania który robił zwarcie jak tylko wbiłem bieg wsteczny. Znalazłem go na skrzyni biegów, wymieniłem na nowy i po problemie. Na zdjęciu tenże czujnik świateł...
Poszukaj bezpieczników
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
Bezpiecznik daj na tym głównym plusie....
gdzie jest bezpiecznik tylnej wyciraczki
Głównie ten termowentylator ma podgrzewać kabinę w mroźne dni przez 10-15 pierwszych minut jazdy do czasu, kiedy fabryczne ogrzewanie zacznie działać. Do rozmrażania oblodzonych szyb przed rozpoczęciem jazdy też się przyda. Pozostaje mi kupić termowentylator o mocy 150W i obserwować.
Wyglada na brak zasilania. Bezpiecznik dobry??????. To sprawdź wiązke przedewszystkim pod akumulatorem.
Swoją drogą, nawet jak włożę tam bezpiecznik, to niczemu to nie zaszkodzi, nie? Jeżeli jest gniazdo bezpiecznika i opisana wartość jego to nie powinno się nic stać . Jak nikt nic nie kombinował wcześniej Po drugie jak masz abs to po przekręceniu kluczyka powinna być kontrolka od niego na desce. Ale pierwsze co bym zrobił to po prostu sprawdził abs...
Najpierw wypnik przewody od sterownika i po koleji wpinaj aż uszkodzi bezpiecznik. Najcześciej jest to cewka elektrozaworu.
Brak działania wentylatora nagrzewnicy jest spowodowany nadpalającym komutatorem. W najlepszej sytuacji następuje przepalenie bezpiecznika i wówczas uratujesz wentylator
Połowa użytkowników tego auta NIE WIE że jest taka opcja!!
W skrzynce bezpieczników sprawdź. Być może jest tam bo inne przekaźniki są tam również.
Wymień bezpiecznik, który to? Znajdziesz jak poszukasz :) 15 Amper 15 pozycja.
teraz mi dioda już nie mruga ani lampy/ na pilota nic nie reagują światla samochodu/ czy to znaczy ze nie pobiera już alarm prąd i co się samo zepsuło
Przerywacz to pierwsza kostka od prawej strony w dolnej części skrzynki bezpieczników.
Czesc, Poszukaj odpowiedniego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej i dopnij sie przewodem z bezpiecznikiem albo blizej - podepnij sie pod podtrzymanie od instalacji radia. Pozdr
w instrukcji od seicento zapalniczka ma bezpiecznik 25A
Kolego zacznij od sprawdzenia bezpiecznikow. No chyba ze miales na mysli styki w gniazdach przekaznikow jako bezpieczniki:)
A może by tak zacząć od bezpieczników.
Trzeba dokładnie sprawdzić styki w gniazdach bezpieczników i przełącznik przy kierownicy może tez być przyczyną.
Sprawdź przekaźnik zasilający szyby. Słaby styk powoduje spadek napięcia.
A gdzie już szukałeś? Zamiast tracić czas na nagrywanie nic nie wnoszących filmików, sprawdź z łaski swojej żarówki i bezpieczniki...
Gdzieś Ci kolego ewidentnie robi zwarcie ktoryś kabel sie przetarł bądź jest poluzowany na śróbce ????? szukac a ktory bezpiecznik (NR??) Ci pali (pompa paliwa??)
W seicento jest taki bezpiecznik 60A, i przy odwrotnym podłączeniu aku jego właśnie przepala.
chyba tak będzie najlepiej ;(((((( chciałem zadać jeszce ostatnie pytanie czy to prawda ze gdzieś za akumulatorem jest jakiś bezpiecznik ?
Przyjrzałem się instalacji w moim służbowym Seicento, i faktycznie jeżeli bezpieczniki są dobre jedyne co mogło się popsuć to wyłącznik zespolony pod kierownicą
Witam.Mam problem w moim seicento 1.1. Nie włącza się wentylator,mimo że ręcznie go okręcam,a bezpieczniki tez sprawdziłem. Co to może być?
Witam! Mam pytanie.... Czy wentylator chłodnicy powinien działać przy wyłączonym zapłonie? W innych fiatach, którymi jeździłem tak właśnie jest. Przy włączonym zapłonie działa a jak go wyłączę to nie... Ze schematu elektrycznego wynika że powinien... Jak to w końcu jest? Jaka może być przyczyna ewentualnej niesprawności? Proszę o pomoc! Seicento 1.1MPI...
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki.
Jeżeli to starszy model nie "elegant" to możesz pobawić się nad układem zapłonowym bezstykowym, mam aplikację takich układów, kiedyś nawet jeden zbudowałem, ale nie miałem okazji przetestować. Znajomy zbudował, zamontował i bardzo sobie chwalił mówił, że nareście miał spokój z wypalonymi stykami przerywacza. Aha, jeszcze zapomniałem w maluchu przewód...
Napięcie po wymianie regulatora z 13,4 na 14,8 V, jednak coś rozładowuje aku na postoju. Dziś już nie odpalił. Zaopatrzę się w cęgowy i będę sprawdzał, wyjmując bezpieczniki, aż znajdę przyczynę...
Nieważne jaki , hybryda, najszybciej kupić zestaw startowy. Oczywiście bezpieczniki sprawdziłeś?
Tu masz podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32... Niestety nie mam rozpiski bezpieczników Seicento
nie działa radio, oświetlenie wnętrza oraz zapalniczka, sprawdziłem w książeczce wszystko znajduje się po jednym bezpiecznikiem 10A nr24 W jakiej to książce wyczytałeś? Radio i oświetlenie wnętrza - bezpiecznik F15 (15A) Zapalniczka -owszem bezpiecznik F24 ( 25A ) Nadmuch działa? To ten sam obwód co zapalniczki.
na 1 bezpiecznik 5A starczy, na 9 bezpiecznik 25 do 30 A i ja bym nie olewał :)
Witam W Seicento nie pali się światło cofania. Żarówka bezpiecznik dobre. Gdzie jest wyłącznik i jak się do niego dostać.
Bezpiecznik sprawdzony?
Bezpieczniki posprawdzaj.
Napisałem Ci przecież... jak jest napięcie to uszkodzona pompa, jak nie ma napięcia, przekaźnik, bezpiecznik, lub odłącznik wstrząsowy. pompę kupowałeś nową, czy po znajomości używaną?
Bezpieczniki sprawdziłeś wszystkie?
Skrzynka pod maską zgniła i nie łączy bezpiecznik.
Bezpiecznik dobry masz kolego?
Tak, prawdopodobnie masz zwarcie linii krańcówek z zasilaniem komputera po bezpieczniku. Otwierasz drzwi na linii krańcówek jest masa, która pali bezpiecznik
Bezpieczniki w komorze silnika też sprawdzone?
kostka łączy, bezpieczniki także dobre..
poszukuję schematu elektrycznego seicento 1.1 nie działają mi światła mijania i drogowe , bezpieczniki są sprawne , gdzie znajduje się przekaźnik świateł ?
Witam . Kiedy montowałem wzmacniacz przypadkiem styknął mi się + z - i teraz nie ma prądu . Podejrzewam że spalił się bezpiecznik tylko teraz który to jest ?? Samochód to Fiat Seicento 900cc 2002r . Z góry dzięki za odpowiedzi .
Sprawdź bezpiecznik obok Akumulatora.
Zobacz tutaj [url=http://www.cento.republika.pl/schem...
sprawdź cewki omomierzem niepamietam ile tam ma byc 1kom ale niejestem peweimn -sprawdź , skoro był problem z paskiem to mógł sie przestawić zapłon a to tylko na komputer ;( , sprawdz bezpieczniki
Uspokajam cię. Nic nie zepsułeś w ECU. Na szczęście na zwarcie obwody wejściowe są odporne. Z wiatrakiem jak wyżej, zacierały się bardzo często i paliły bezpiecznik.
witam mam problem z seicento 900 lpg pali bezpiecznik 20 maxi dodam ze rok temu mialem ten szm problem po sprawdzeniu paru rzeczy jak pompka z jej wymiana cewkami kablami swiecami problem nie rozwiazany czyszczenie masy pomoglo teraz zabieg powtorzylem bez efektu czy ktos ma jakis pomysl auto u elektryka jest lecz widze ze dla niego czary mary i moj...
Witam Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem Pozdrawiam
Pewnie któryś z dodatkowych bezpieczników od instalacji LPG "zzieleniał", albo instalacja wpięta na szybkozłączkach... szukaj w okolicach zasilania centralki LPG.
Sprawdziłeś bezpiecznik 60A za akumulatorem czy tylko wewnątrz nadwozia?
ja mialem przypadek ze robila zwarcie zaroweczka podswietlenia pokretel regulacji nadmuchu mimo ze normalnie swiecila potrafila robic zwarcie i czesto palil sie bezpiecznik
Witam serdecznie. Cewka rozrusznika nie ma bezpiecznika? W opisywanym przeze mnie przypadku ( Seicento) też była podobna historia ale walnął wtedy bezpiecznik . Pozdrawiam.
Przekaznik a dokladnie wylacznik czasowy jest integralna czescia z silniczkiem wycieraczek ( tak jak 700) ten element jest do kupienia koszt okolo 60. Ale proponuje np zaczac od bezpiecznika itp
co do tej czkawki to ci pomoge napisz tylko który to rok bo zmieniły się 2 razy systemy wtrysku
Możesz zrobić eksperyment (kontrolowany, oczywiście !) rozgrzej samochód do włączenia wentylatora i wyciągnij jego bezpiecznik (jest za akumulatorem), zobaczysz czy wskazówka wejdzie na czerwone pole po paru minutach
Acha, i aby byla jasnosc, mowimy o Seicento.
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Jeśli masz kostkę iso przy radio podepnij czarny do masy, żółty - pamięć ustawień do bezpiecznika F15 w skrzynce, czerwony do zasilania po stacyjce - możesz wykorzystać bezpieczniki F20, F21, F22 Skrzynkę spokojnie wysuniesz na tyle by dostać się do przewodów. Fiat aż tak nie szczędził na ich długości
sprawdz bezpiecznik za akumulatorem-w org.byl zielony
sprawdz bezpieczniki za akumulatorem lub stacyjke
Bezpiecznik za akumulatorem jest dobry
To masz złodzieja Trzeba się wpinać w poszczególne obwody (zamiast bezpiecznika) amperomierzem i szukać co zjada ci te mA ...
Niestety na pych również nie pali. Czy są dzieś jeszcze jakieś bezpieczniki? Może któryś z przekaźników?
Zwora? A nie jakiś bezpiecznik płytkowy?
Sprawdziłeś bezpiecznik i przekaźnik.
Panowie ! Ja dziś też na szybko zrobiłem sobie piaskarkę ze starego zbiornika trochę zaworków oczywiście pomysł z tego postu ale dyszę wylotową zrobiłem.....uwaga....ze starego bezpiecznika topikowego. Sprawuje się rewelacyjnie wyczyściłem 4 felgi od seicento i nie widać żadnego zużycia. Chyba każdy ma w domu taki bezpiecznik. Ja zrobiłem z bezpiecznika...
włanie przy nim grzebie podłaczyłem aku koleigi nic sprawdziłem miernikiem masy wszystkie ok.mam zwerzeć styki rozrusznika przy właczonej stacyjce?rozebrałem też plastiki spod sacyjki wizualnie wszystko ok
Sprawdź czy immo nie odcina pompy paliwowej .Bezpieczniki od pompy dobre.
Czy po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie kontrolka code oraz wtrysku "marchewka"? Oraz czy słychać przez ok. 3 sek pracę pompy paliwa? Jeśli nie, to zobacz pod maską, pod takim czarnym dekielkiem na jedną śrubę, tam są 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki, sprawdź je.
Czujnik jest dobry ponieważ na komputerze pokazuje odpowiedni odczyt. Wina leży po stronie kabla za bezpiecznikiem w stronę wentylatora
Seicento 1.1
Zobacz czy na kole fonicznym są wszystkie zęby. Bezpieczniki i ostatnia możliwość, to wyłącznik wstrząsowy.
ja przewijam, seicento ma ten sam silnik i bezpiecznik jest 40A
Musi być brak zasilania po kluczyku w takim razie,sprawdź bezpiecznik i wyjścia z skrzynki bezpiecznikow.
dziękuję za pomoc, okazało się że w tym aucie jest w kabinie pod bezpiecznikami
Kto podpowie jak zmienić żaróweczki od podświetlenia licznika,bo sprawdzałem już bezpieczniki są dobre,zostało mi najgorsze wyjąć licznik TYLKO JAK???
Albo spadki napięć mierzyć. Zobaczyłbym dokładnie prądowe przewody na bezpieczniki. I na bezpiecznikach mierzył napięcia.
( +, -, masa) Sory ale z taką wiedzą daleko nie zajdziesz. przełącznik taki sam jak do grzania tylnej szyby w skrzynce bezpieczników A od kiedy w skrzynce bezpieczników są jakieś przełączniki?
Witam, mam problem z klaksonem w Fiacie Seicento. Otóż pewnego dnia przestał działać. Sprawdziłem bezpieczniki wszystko jest ok, kupiłem nowy założyłem działa, ale ledwie go słychać. Podejrzewam że to masa ale nie mam pewności. Gdzie szukać przyczyny? Bardzo proszę o pomoc
Czy po rozłączeniu panelu radio może pobierać prąd? Owszem. Bezpieczniki sprawdzone?
Masz tam trochę miejsca ?, można by założyć bezpiecznik maxi fuse (ze szrotu można wziąć z fajną obudową bezpiecznik od wentylatora chłodnicy seicento, punto etc), duże styki sprawią, że nie będzie się grzał
Witam! Przy akumulatorze znajduje się bezpiecznik od wentylatora, sprawdź go. Pozdrawiam.
W gumowej przelotce pomiędzy klapą a samochodem, masz tam zapewne przerwany przewód. Jeżeli tam jest ok. to przechodzimy do bezpieczników i przekaźników.
Włóż bezpiecznik, co tu za pomoc potrzebna?
Ten układ nie ma osobnego bezpiecznika.
Plus po stacyjce? Bezpieczniki F20, F21 F22 F23
bezpieczniki seicento seicento bezpieczniki wentylatora seicento bezpieczniki maska
rozruch transformatora inwerter orvaldi bezpiecznik awaryjnych
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Moment dokręcania śrub w silniku Briggs & Stratton 10T802-1228 Dioda włącznika dekodera miga, ale nie włącza go - jak sparować?