Elektrozawór przy butli jak sama nazwa wskazuje znajduje się przy samej butli a ta w zależności od montażu w bagażniku bądź w miejscu koła zapasowego. Parownik znajduje się pod maską przy silniku, to ten element z którego wychodzi wąż do listwy wtryskowej/mieszalnika.
No jeśli tylko te dwa błędy się powtarzają, to sprawdziłbym lambdę (można sprawdzić woltomierzem), a wtryskiwacz bym od razu wymienił.
Moim zdaniem to masz problem właśnie z pompą paliwa, być może już przytarta i nie daje ciśniena jak należy. Druga sprawa przewód do Map sensora czy jest szczelny i czy odpowiednio podpięty do przepustnicy (czasami można podmienić miejsce podpięcia z przewodem z odmy), ale stawiam na pompę.
http://obrazki.elektroda.pl/3774864100_1... Oczywista oczywistość ale.....
tak to immo
Witam, mam problem z seicento gdyz gasnie na gazie. Na benzynie działa idealnie, jednak jak tylko przełącze na gaz to samochód gaśnie. Póki co wymieniłem filterek gazu przy elektrozaworze ale to nie pomogło. Dodam że usterka pojawiała sie stopniowo a z w koncu od razu gasnie. Wczesniej w czasie jazdy na gazie przy gwałtownym hamowaniu potrafił zgasnąć...
Kontrolka awarii wtrysku sygnalizuje niesprawności wielu czujników tego układu w tym samochodzie. Nie monitoruje pompy paliwa jako osobnego urządzenia. Jeśli jest LPG w aucie to można sprawdzić czy przy pracy na benzynie zostaje przywrócone zasilanie wtryskiwacza bo gdy jest przerwa w obwodzie elektrycznym wtryskiwacza to właśnie kontrolka też to zgłosi....
CC 900 i SC 900 miały problem z przewodem masowym (często sie urywał ) . Sprawdź i napisz.
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Naładować aku, jak nie pomoże albo naprawić albo "wyciąć" immo. Ikonka oznacza że immobiliser nie pozwala odpalić ale jeżeli aku pada wypluwa tą samą ikonkę.
Na początek sprawdziłbym czujnik położenia wału.
Hm. czujnik położenia wału
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Na początek - jaki silnik i jaka instalacja LPG?
A jak z akumulatorem? Sprawdzałeś?
Jaka tam jest instalacja? Na jakich podzespołach?
Brak masy to potoczne okreslenie braku połączenia elektrycznego między odbiornikiem (w tym przypadku lampą), a ujemnym biegunem zasilania połaczonym z nadwoziem samochodu. Wymontuj lampę, sprawdź, czy kostka z kablami jest pewnie połaczona z płytką z żarówkami i czy styki nie są gdzieś zaśniedziałe lub skorodowane. Jesli jesteś laikiem to obawiam się,...
Może być to wina rozrusznika, ale ja podejrzewam, że to wina akumulatora - jakie napięcie ładowania i czy nie piszczy pasek. Pozdrawiam.
jest upgrade na tę usterkę. Trzeba wgrać examinerem.
A jakbym wlał olej do skrzyni, Wlać zawsze możesz Czy jakoś to by pomogło? Spróbuj może Ci to pomoże podjąć decyzję co do wymiany na drugą skrzynię
No nawet monowtrysk również stara technologia .
po usunięciu usterki zgaśnie.
Obca instalacja czyli domontowany gaz, posprawdzaj wszystkie łączenia a zwłaszcza szukaj pośniedziałych połączeń. Sprawdz emulator.
Zacznij od świec i kabli. Wygląda jakby cylinder nie palił.
Zbiornik paliwowy wymieniony? One zawsze gniją na zgrzewie i paliwo zwyczajnie wycieka.
Jeżeli zegary się kasują to trzeba sprawdzić ciągłość obwodów zasilania + i -,pod obciążeniem występuje przerwa.Sprawdż czujnik temperatury dla sterownika.
Odnośnie czujnika temperatury to ten na poniższym zdjęciu 1233934 Ten czujnik jest rezystancyjny, tak?
Przy czujniku na chłodnicy we wtyczce masz dwa kable.czarny i szaro-czarny? Ten czarny to masa a szaro-czarny idzie na silnik . Sprawdź ten szaro-czarny czy po drodze nie dotyka do masy. Wentylator chłodnicy sterowany jest masą więc musi być jakiś powód że ją dostaje.Jeśli wymieniałeś czujniki temperatury to dokładnie odpowietrz układ chłodzenia.Kontrolka...
O której Alasce mówisz? Bo wydaje mi się że on w SC ma drugą generację. Zresztą zestawy regeneracyjne do popularnych pracowników (reduktorów) kosztują około 50-60zł.
Gaśnie na małych (niskich) obrotach, czy wolnych obrotach? Czy problem znika, jeśli "dotykasz" pedału przyspieszenia? To istotna sprawa, sam mam Seicento 0.9 z instalacją LPG (BRC Just) i borykałem się z kłopotami, ale po ostatniej interwencji i regulacji jest wszystko "miodzio"
Jeśli napięcie jest za niskie do podtrzymania kotwicy przy cewce przekaźnika to wydaje mi się że mogą mieć udział w awarii. Zainteresowany chciał trop więc podałem.
Bez korka jest podobnie, choc odnosze wrazenie, ze gasnie juz przy mniejszym poziomie paliwa w baku. Wczesniej było to przy lekkim zapaleniu kontrolki a teraz juz przy ciągłym swieceniu. Jest to jakis trop!
Miałem raz taki problem, dawał popalić przekaźnik, jeden z tych dwu co są w komorze silnikowej. Jak był gorący to cewka dostawała skrót (30 om), w normalnym stanie miała coś koło 72. A kontrolka code gaśnie? Marchewka też?
Temat zamykam. Problem rozwiązałem.
Otwórz maskę.Popraw połączenie pomiędzy oprawką żarówki głównej dwu włóknowej z gniazdem zamocowanym na kablach w tej lampie gdzie masz słabsze światło.Wskutek braku dobrej masy na tej żarówce palą ći się obydwa włókna tej żarówki. Obwody świateł nie mają nic wspólnego z komputerem.Pochwal się czy udało Ći się usunąć usterkę.
Podłączyć pod komputer i zobaczyć jaką temperaturę "widzi" sterownik silnika.
Silniczek krokowy, pasek, i koło do wymiany było teraz jest ok. Pozdrawiam
Jest to seicento 1.1 sporting 2000 rok pr.Zdaje sie ze mpi,nie jestem pewien.Po rozgrzaniu sie silnika iprzeccodzeniu z wyzszych obrotow na bieg jalowy/wysprzeglanie/czesto gasnie.obroty spadaja wtedy do zera,jesli same nie wzrosna to gasnie.
Sprawdź przewód gumowy idący do czujnika bezwzględnego. Pozdrawiam.
Mam identyczne objawy, mógłbyś napisać jak rozwiązałeś swój problem.[/film]
Mam problem z silnikiem.po uruchomieniu,i przejechaniu 1 km,hamujac i wysprzeglajac silnik gasnie.Po rozgrzaniu sie silnika silnik dziala bez zarzutu.Sprawdzilem silnik krokowy.jest oki.Mam wrazenie ze ssanie wylacza sie zbyt szybko.Prosze o wskazowki.
czujnik wału, a dokładzie koło zębate obejrzyj czy nie krzywe i jaka odległość czujnika od zębów.
Ja kiedys pomagałem kobiecie na drodze. Widziałem wtedy pierwszy raz silnik 1,1. I zachowywał sie podobnie. Jakoś przez przypadek okazało się, że przegnił/przetarł się wężyk ciśnieniowy. Wystarczył nóż i nalłożenie od nowa na krociec. Może to podobny problem ale nie obiecuję.
Witam mam problem z seicento 900 2002r. na zimnym w miarę odpali a jak jest ciepły jest problem z odpaleniem trzeba wyczuć moment.. gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie. co sprawdzić?
Były czarne pokre
Sprawa rozwiązana jakiś kabelek był przytarty i czasami nie łączył.
Przepustnice rozbierałem aby wymienić silnik krokowy i nie widziałem nic niepokojącego, tylko teraz pytanie bo nie zaglądałem pod tą taką klapkę która się otwiera i tak sie teraz zastanawiam czy rozbierałem przepustnicę czy to co było nad nią.
Czujnik położenia wału jest dobry bo mechanik mi sprawdzał, a gdzie znajduje się koło foniczne? Przełączam na benzynę to gaśnie.
czy kontrolka "code", gaśnie?
A wtedy gaśnie czy idzie na ubogo jak trzymasz go na obrotach?
Po dłuższym postoju(nocy) po rozruchu silnika kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po kilku sekundach- jaka może być przyczyna
Dobra,olać zegary,ale co z tym rozruchem? Bez dotknięcia pedału gaśnie po 2 s ? I tak za każdym razem nawet jak lekko zagrzany.
jezeli masz IMMO to sprawdz czy jest sprawnev
Witam Niedawno założyłem instalacje STAG 4 , wtryskiwacze OMVL REG FAST, reduktor Tomasetto, przejechane dopiero około 500km, ale czasem gaśnie i szarpie na wolnych obrotach na LPG(czesciej na ciepłym niż na zimnym) a był regulowany już dwa razy i według gazownika jest ok, akurat jak u niego byłem to sie nic nie działo. Listwa wtryskowa umieszczona...
Sprawdź ciśnienie sprężania.Jaki kolor świec .
Sprawdź instalcję LPG, to od niej sa problemy.
Ok. Doprowadź ładowanie do porządku i zobaczymy co dalej. Może to spadek napięcia powoduje że silnik gaśnie... chociaż. Będzie ładowanie będziemy dalej myśleć.
Witam, Z tego miejsca chciałbym powiedzieć, że jestem laikiem (może nie totalnym) jeśli chodzi o auta, ale jednak... Proszę o pomoc. Moje seicento jest w gazie. Przed przeglądem (tj. Grudzień 2011) wszystko było OK. Jednak potem, zaczęły się problemy (które trwają do dziś - niestety). Po odpaleniu samochodu a następnie po kliku chwilach - przełączeniu...
jak odpinam kostkę to zapala mi się ta kontrolka jak auto odpalam od wtrysku paliwa, a ta od wody nie gaśnie
Witam. Sprawdź cewkę zapłonową. Pozdrawiam
A czy jak jedziesz na benzynie , to silnik też gaśnie?
Sprawdż podciśnienia, połączenia kabli, zrób diagnostykę będzie wiadomo czego się złapać.
Może kawałki sniegu,lodu wpadając coś uszkodziły w dolocie. Szukaj tam gdzie filtr powietrza i ciągnie powietrze może coś zgniotło, urwało.
Witam Mam problem ze swoim Seicento ponieważ od niedawna kiedy przełączam na gaz (mam instalację pierwszej generacji czyli sam przełączam na gaz) słyszę jakiś dziwny dźwięk i samochód gaśnie nie wiem co się może dziać. Raz to występuje raz nie. Proszę o pomoc z góry dziękuję ;)
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś . W Seycento nie ma gaźnika jest monowtrysk .
Witam. Od kilku dni pali mi się kontrolka z wizerunkiem silnika, przy czym nie występują żadne widoczne problemy z pracą silnika - odpala na dotyk, ma równe obroty, odpowiednią moc itd.( oczywiście, wszystko jak na samochód z przebiegiem 160tyś.km ). Jaka może być tego przyczyna? Rady jakie dotychczas otrzymałem to: pierwsza - że trzeba go podłączyć...
Witam Jeśli ci coś pomoże to tu masz książkę z serii SAM NAPRAWIAM. Ściągnij sobie, tam masz również schemat elektryczny. [url=http://rapidshare.com/files/7624819... NAPRAWIAM Pozdrawiam i Powodzenia
Ja bym zaczął od podłączenia manometru i pomiaru ciśnienia paliwa
zaświeca się a gdy kręcę to miga Dodano po 1 a ten oring to w którym miejscu on jest,bo wtryskiwacz podmieniłem z innego samochodu i też zalewało Dodano po 7 i jeśli to ten oring to jest to też powodem tego że kontrolka nie gaśnie?
Sprawdz przekażniki , główny i pompy paliwa , znajdują się pod maskę po lewej stronie , bliżej grodzi. Właśnie przekażnik pompy p[aliwa zasila cewki WN, wtryskiwacz i samą pompę.
Właśnie kontrolka od immobilisera się nie pali, a od układu wtryskowego po chwili gaśnie.
Mam dokładnie ten sam problem:/ z tym że kontrolka zapala sie po przekręceniu stacyjki na zapłon i po chwili gaśnie.
Nie, alternator nie wyje a lampka nie mruga ani nie żarzy się. Zapala się na chwilę przy odpalaniu po czym gaśnie.
Czyli którędy idzie powietrze do silnika - nie przez filtr? Zasysa z pod maski do silnika bezpośrednio? I pewnie ta usterka jest od tej naprawy w zimne wilgotne poranki?
panowie odpaliłem samochód silnik rozgrzałem i zdjąłem kleme z akumulatora samochód zgasł dlaczego ??? Miernikiem sprawdzałem alternator niby ładuje napięcie 12.3 to raczej mało co nie ??? co może być tego przyczyna regulator napięcia ???
Iskra jest na 4 cylindrach? Cisnienie paliwa? Kompresja jaka?
To zagęszczaj ruchy przy pompie..... Pozdrawiam.
W seicento 900 pod maską są 2 przekazniki jedem czerwony od pompy paliwa, a ten czarny od czego jest bo jak go wyciągne to obroty sie podnosza, ale silnik nie gaśnie.
Podziękował
Pierwsza część wypowiedzi wskazywała by na rozrusznik, może bendix. Z drugiej części wnioskuję że powinien kolega sprawdzić czy jest właściwe ładowanie i stan akumulatora. Gaśnie bo przy obniżonym napięciu układ zapłonowy nie jest w stanie pracować poprawnie.
Nie gaśnie, gaśnie dopiero jak silnik się uruchomi.
No, gdzie się podziali fachowcy ? :|
Co z tą pompą - słyszysz ją przez kilka sekund od włączenia zapłonu (bez kręcenia rozrusznikiem)? Możesz rozpiąć szybkozłączkę przy filtrze paliwa, włożyć wężyk do butelki i włączyć zapłon. Dostęp do pompy masz pod tylną kanapą, jak nie masz zatankowany "pod korek" to nie musisz spuszczać paliwa by wyjąć pompę.
Podczas normalnej jazdy na prostej nagle silnik wydał głośny stuk i choć nadal pracował zaczął nierówno pracować. Po zjechaniu na pobocze chciałem ruszyć, wrzuciłem bieg i gdy puszczałem sprzęgło kolejny huk - silnik zgasł momentalnie. Teraz, jak go odpalam coś piszczy, nie równo pracuje i po każdym puszczeniu sprzęgła stuk i momentalnie silnik się...
ok, idę mierzyć Smile wtrysk, 2000 brak napięcia zasilającego na cewkach... Dodano po 3 nie wiem jeszcze czy tak ma być, ale jak przekręcę kluczyk, zaczekam jak zgaśnie kontrolka wtrysku, próbuję zapalić silnik - zapala się kontrolka wtrysku i nie gaśnie...
Auto jak w temacie 2005r silnik 1,1 bardzo często gaśnie na wolnych obrotach ogólnie 70% dojazdów do skrzyżowań. Przepustnica błyszczy, brak błędów. Odpięcie akumulatora pomaga na jakiś czas. Podmiana ecu od seicento rozwiązała problem gaśnięcia. Ktoś przerabiał temat? Co pada w tych ecu? IAW 4AF.SS HW407 20B8-WFS
Witam proszę o pomoc obiawy brak, masy skorodowała ukruszyła sie przy złączce od karoserii. Bylem 100km od domu postanowiłem jakoś to połaczyc i sie udało dojechałem PRAWIE do domu,przed domem autko zgasło aktualnie brak iskry pompka paliwa cały czas pompuje, rozrusznik kreci kontrolka od wtrysku gaśnie
Po zdjęciu przewodu (rozszczelnieniu) podciśnienia silnik natychmiast gaśnie na wolnych obrotach.
Mam podobny problem ale, u mnie jest tak że jak mam niski poziom paliwa w baku to zaczyna szarpać, zatankuję zbiornik do pełna to pierwsze 300km jeździ bez problemu. Później jak paliwa ubywa w zbiorniku i ma się zapalić za chwilę rezerwa to zaczyna szarpać, dusić się szczególnie przy ruszaniu. Podejrzewam że jest to filtr paliwa tylko jak już się rozpędzi...
zapraszam na http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Bo... może tam coś znajdziesz .
Wymieniałem olej i filtr kontrolka ciśnienia gaśnie wiec raczej to nie to
to masz problem z glowy, bo test lampki jest tylko w liczniku elektronicznym
pompka palia sądze
Dodam, że seicento zaczęło gasnąć podczas postoju. Pochodzi kilka minut, słychać, że spadają obroty i gaśnie. Na gazie jest wszystko OK. Jakieś sugestie co może być przyczyną?
na obu kluczykach jest to samo, przed wpieciem pod kompa tez tak palił i gasł.....immo od seicento bedzie pasował czy musi byc dopisany do komputera
a jak kluczyk włączasz to zaświeca się czek "marchewka" ? i po kilkunastu sekundach jak tak czekasz gaśnie? bo jak się nie zapala marchewka to komputer niema zasilania (zwykle kostka stacyjki) lub zdycha komputer Zapala się i gaśnie po paru sekundach
A nie urwał się przewód masowy pomiędzy silnikiem i karoserią?
Kiedy wymieniane filtr paliwa ,powietrza,świece. W jakim stanie przewody wysokiego napięcia.
Witam. Zainstalowałem do traktorka z silnikiem S301d alternator od seicento, kontrolka ładowania nie gaśnie, na mierniku też brak wzrostu napięcia. Coś podłączyłem żle, czy alternator uszkodzony. Do "dużego" zacisku alternatora podłączony kabel do rozrusznika, do "małego" zacisku kabel poprzez kontrolkę z żarówką 2W + po stacyjce. Żarówka świeci,ładowania...
Witam Czy istnieje możliwość ustawienie gazu w moim seicento bo mam takie wrażenie że za dużo pali. I ostatnio cos sie zaczyna dziać bo na skrzyżowaniu gaśnie mi na gazie nie wiem co się dzieję, chyba bez gazownika nie obejdzie sie. Proszę o poradę.
seicento zapala gaśnie silnik seicento gaśnie seicento gaśnie czasie jazdy
philips 42pfl matryca corsa rezystor brother serwisowe
electrolux ew1044s electrolux ew1044
Pilot do Kenwood KRF-V5010: Oryginał i Zamienniki Jak zdemontować ramię tylnej wycieraczki Freelander 1?