Sprawdź prxewody które dochodzą do gniazda,oraz samo gniazdo,w większości aut zapalniczka działa po przekręceniu kluczyka w stacyjce do pozycji pierwszej
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
Sprawdziłeś bezpiecznik 60A za akumulatorem czy tylko wewnątrz nadwozia?
Przewody powinny być wplatane w najbliższą wiązkę, dwa przewody zakończone izolowanymi konektorami. Montowałem takie gniazda w CC 700 więc i w Seicento też powinna być instalacja.
Witam, W kilku autach z grupy FCA (Fiat/Alfa) zauważyłem, że gniazda zapalniczki są jakby bardzo płytkie, przez co wtyk różnych ładowarek jest w nim luźny i urządzenia rozłączają się podczas jazdy. Problem dotyczy również aut, w których gniazda nie były wcześniej używane, dlatego wykluczam uszkodzenie samego gniazda zapalniczki. Teraz do sedna sprawy:...
Najłatwiej było by zobaczyć do skrzynki bezpieczników i sprawdzić jaki tam jest bezpiecznik odpowiedzialny za zabezpieczenie gniazda zapalniczki, myślę ze jakieś 15A wiec max moc wyniesie około 180W.
A sygnał do obrotomierza z pod maski Sygnał spod maski, a zasilanie z bezpiecznika od gniazda zapalniczki.
brak dmuchawy oraz zasilania gniazda zapalniczki spowodowane jest przepaleniem pinów w kostce po stronie kierowcy na lewym słupku
Witaj należy zdjąć plastikową obudowę( są tam małe zatrzaski ostrożnie żeby nie połamać ). Następnie zakładasz tą plastikową obudowę w miejsce zapalniczki w samochodzie wciskając od góry podłączasz instalację i wciskasz gniazdo zwracając uwagę żeby zatrzaski wskoczyły w swoje miejsce.
Sprawdź bezpiecznik 25A oznaczony jako F24 i jego gniazda. To o co pytasz, to połączenie wiązki, oznaczenie kostki i pinu, oraz jedno rozdzielenie przewodu na zapalniczkę.
Bo mam wycięty z bravy kawałek instalacji tj. kostka do stacyjki i kawałek przewodu zakończonego skrzynką bezpieczników tak więc gotowiec estetycznie wykonany Być może przekaźnik nie będzie potrzebny Do podłączenia Klakson podwójny z astry G obowiązkowo 2 halogeny 55W każdy Światło cofania 21W Światło stop 21W Kontrolki ładowania oleju Wskaźnik temp...
Cb z gniazda zapalniczki zasilają amatorzy. Pozostali podłączają radio do klem akumulatora. Samo radio na odsłuchu raczej nie powinno być źródłem twoich kłopotów. Co innego przy nadawaniu. P.S. W Fiacie Seicento nie do pomyślenia!
seicento zapalniczka zapalniczka seicento zapalniczka gniazdo
schemat prostownika elektronika limit polaczen biquad wymiary
bester prostownik schemat zamrażarka whirlpool
Jak odblokować nawigację Navia 33? Sterownik J285 w Volkswagen Polo 9N 1.4 2003 - funkcje i awarie