Przerywacz zostaw w spokoju, masz problem z wiązką elektryczną idącą do przedniego lewego błotnika. Alarm podaje zasilanie już poza przerwą w obwodzie.
Przełącznik świateł https://obrazki.elektroda.pl/1323377500_... Kierunkowskazy https://obrazki.elektroda.pl/4116192700_... https://obrazki.elektroda.pl/4409228500_...
Tak więc nadal podtrzymuje zdanie o rewizji mechanizmu. Co do kierunku patrz post #2 :-)
...a jaki ma być w SC jak nie elektroniczny. Obwód ma za wysoką rezystancję (słaby styk) albo nadal któraś żarówka nie działa/ma niewłaściwą moc. Często problemem jest masa lampy, a nie styki zasilające.
I wcale się nie mylisz. Ja zakładałem do Seicento wg opisu od Cinqecento i było wszystko tak samo. :idea:
Witam Czy awaryjne są jak brak kierunku.
Kierunek nie ma znaczenia bo to prądnica prądu przemiennego.
Oprocz naprawy mozesz kupic nowy bo koszt jest niewielki, ale z pewnoscia jest to przerywacz skoro nie dzialaja kierunki i awaryjne. Pozdrawiam.
Co mogę w takiej sytuacji zrobć? Poprawić masę lampy.
Tak są połączone. Sprawdź żarówki w lampach, ich mocowanie czy blaszki w oprawkach nie są utlenione żarówki popalone itp. Masa jest wspólna, ale częstą przyczyną jest słaba masa w oprawach lamp (jeśli nie działają również kierunki p.mgielne, cofania idź w kierunku masy) . Tak nadmienię - dodatkowe światło stop-u to nie led a żarówkowe
Jak masz 6A, to zmieniaj i będzie spokój. Przy normalnej pracy kierunków nie grzeją się, bo nie przewodzą prądu.
Sprawdź jeszcze, czy dochodzi napięcie do cewki i czy pojawiają się impulsy z czujnika Halla (czy jest iskra). Ktoś mógł też rozłączyć obwód "po stacyjce". Sprawdź, czy działają np, wycieraczki, szyba ogrzewana, kierunki.
Witam. Aby zmienić obroty silniczka wystarczy po rozkręceniu ściągających śrub obrócić jedną część obudowy o 180 stopni. To załatwi sprawę. Nie wprawionemu nie proponowłbym rozpoławiac silniczka i konserwować, mogą miec później problemy ze złożeniem ( jak wyskoczą szczotki)
Właśnie w ten sposób to będzie zrobione, że wszystkie biegi będą normalnie, silnik i skrzynia będą umieszczone w swojej naturalnej orientacji względem kierunku przemieszczania się, dlatego też przód Seicento będzie stanowił tył mojego buggy. Jeśli chodzi o zbiornik paliwa, to będę w stanie to jakoś sam sobie wykombinować, łożyskami tylko pompę paliwa...
To jak chcesz rwać stacyjkę samemu, czy o co Tobie chodzi? W jakim kierunku ma iść porada?
Czesc.Tez nie dawno podłączałem centralke do kierunków.Z prawej strony od kierowcy ,pod wykładziną znajdziesz dwie kostki -żółta i biała,żółta nas nie intereuje natomiast tylko biała,śa tam dwa przewody-niebieski i niebiesko czarny (pierwsze dwa patrząc na kostke)Włącz kierunki i sprawdz sobie jeszcze dokładnie!Rozdzieliłem sygnał dwoma diodami i podłączyłem...
Raczej procesowi ładowania by to nie zaszkodziło... Cewka przekaźnika dużo prądu nie pobiera. Dla bezpieczeństwa możesz w cewkę przekaźnika wpiąć równolegle diodę np 1N4148 w kierunku zaporowym. Faktycznie seicento to prosty samochód, to i instalacja prosta. Ogólnie jeżeli chodzi o takie ledy do jazdy dziennej to taki impuls w zasadzie nie powinien...
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Na jakiej zasadzie działa ta pompka? Przełącznik( pająk) zamienia bieguny dla pompki spryskiwacza, a zaworek zwrotny puszcza płyn w odpowiednim kierunku? Czyli po prostu zaciął się zaworek
Witam, pacjent Espace 4, 2002 rok, turbo, LPG. Dziwnie działa kierownica. Jest pewien opór. Wydaje się, jakby wspomagania nie było. Nie wraca kierownica, nie wyłącza się kierunkowskaz- normalnie lekko wracało, kierunek się wyłączał. Tu działa jak w seicento bez wspomagania. Płyn w pompie jest . Ciśnienie w kołach ok. Pytanie: czy w takim Espace jest...
Po co Ci kostka? Masz kierunki np. w wiązce progu kierowcy. Chcesz kostkę to po lewej stronie stóp kierowcy pod słupkiem przed progiem masz złącza wiązek (kostki). Tam tez masz kierunki. Jak bardzo sie uprzesz, to zdejmij osłone kierownicy i pod przełącznikiem kierunkowskazów też masz kostkę. Wykręć skrzynke bezpieczników - tam tez masz dobre dojścia...
700tka to silnik 2 cylindrowy, od malucha BISa, Nie tak do końca. Inne sterowanie zaworów, inny kierunek obrotów silnika...
Jeśli masz takie objawy jak piszesz to albo masz zwarcie w lampie albo nie masz dobrej masy i dlatego tak się dzieje. sprawdz masę w lampie i kierunku i powinno być ok
Witam, kupiłem ostatnio fiata Seicento i strasznie szybko pulsują kierunkowskazy oraz światła awaryjne. Moje pytanie - w jaki sposób można spowolnić częstotliwość pracy "kierunków", czy muszę wymieniać jakieś części i ewentualnie gdzie one się znajdują w Seicento:) Proszę o sugestie i pomoc. Dziękuję:)
Zamówiłem nowe przełączniki (3 sztuki!) i żaden nie działał.Po rozebraniu ich okazało się że w każdym jest jedna blaszka. Akurat dziś miałem inne seicento i na szybkiego sprawdziłem że blaszki są dwie (foto) Stąd wniosek -przełączniki -bubel fabryczny -są z modelu Punto 2,gdzie jest możliwa jedna blaszka,zaś kierunek obrotów pompki realizuje BCM
Witam. W seicento córki (rocznik 1999, silnik 899 cc) nagle wystąpiła usterka kierunkowskazów. Po włączeniu przełącznika czasem błyśnie raz, potem cisza i żarówki kierunków nie świecą. Wina będzie po stronie przełącznika ("pająka") czy przerywacza? Pozostałe funkcje przełącznika działają OK.
Może załóż jeszcze diode co będzie samoindukcję gasić bo inaczej po trzech wyłączeniach przekaźnika tranzystor będzie przebity i kierunki będą świecić jak w amerykańcu. Jak już robić to profesjonalnie :)
Na sprawdzenie instalacji udam się z pewnością, z tym że raczej nie szybciej niż po maturze, a żeby z nim gdziekolwiek jechać muszę mieć sprawne kierunki, bo jak na razie to bałam się nim wrócić spod sklepu do domu :/
Poszukaj na forum jak zrobić drzwi i dobrze myślisz trzeba drzwi " rzeźbić " bo nie ma tam otworów pod głośnik i będziesz musiał poświęcić troszkę miejsca w schowku-kieszeni drzwi. Poszukaj na forum tematów dotyczących cc lub seicento drzwi są bardzo podobne więc kierunek masz. Bo zamiast tych 10 cm nie włożysz większych za dużo przerabiania miałem...
Świece z oryginalną przerwą. No właśnie ten nieszczęsny błąd nas zmylił i poszukiwania poszły w złym kierunku. Żeby było śmieszniej to cewki raczej dają objawy na ciepłym silniku (tak powiada wujek google).
Norbercie ,dziekuje za ogólne wiadomości ,ale juz to sprawdzałem,i niestety nie znalazłem punktu w którym migły by z centralki awaryjne .Wiem także ze trzeba tam zastosować diode żeby nie zrobiła sie choinka,ale prosze o ewentualny schemat ,tylko swiateł kierunków i awaryjnych .
Jeśli była wymiana świec , kabli oraz cewki zapłonowej , był na przeglądzie gazu , był podpinany pod komputer , to chyba coś zrobiłem w tym kierunku by auto zostało naprawione ?? problem nie został rozwiązany, więc szukam PORADY na forum .
Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem że podczas jazdy i włączonych świateł mijania lekko podświetlała mi się również kontrolka świateł długich, jednak włączone i działające były tylko mijania. Problem pojawił się później gdy podczas pierwszych kilku minut od zapalenia samochodu i włączeniu św. mijania włączały się jedynie postojowe, dopiero po jakimś...
Witam . Musiał byś rozkręcić alternator i zmierzyć każdą omomierzem. Są dobre jeżeli przewodzą prąd w jednym kierunku to tak jest tylko trzeba jeden koniec nóżkę diody wylutowac bo będą bzdety wychodzić diody są w grecu taki układ prostowniczy i mierzac nie wylutowane otrzymasz wynik że wszyskie przewdzą we wszyskich kierunkach. pozdrawiam .
Przejęzyczenie, chodzi mi o bezpośrednie wpięcie do akumulatora, wpinałem się tak m.in. w renault i to były dwa najgrubsze przewody biegnące w okolicy przednich lewych drzwi w kierunku pod kierownicę :-) Przecież wiadomo, o co chodzi.
To mówicie że sprawa kosztuje około 50 zł?? Ne idź w tym kierunku, bo zapłacisz kilkanaście razy tyle co napisali. Ale, kto bogatemu zabroni.
Sprawdź uszczelkę pod kolektorem ssącym. :D Trudno sprawdzić coś czego nie ma. Kamil II masz podciśnieniomierz ( vacumetr)? U mnie jest coś dziwnego, wskazówka nie stoi w miescu tylko drga, zresztą możesz sam zobaczyć jak podjedziesz, z Bochni masz tylko 13 km, miasto obok :lol: Ok źle napisałem, bo to przecież razem z głowica, ale jak uszczelki pomiędzy...
Witam kupiłem seicento z immobilaizerem a teraz padł mi aku i nie mogę go odpalić migaja swiatła od kierunku rozrusznik kreci i nic do niego dostałem taki szary pilocik od tego immobilaizera zmieniłem baterie bo myslalem ze to ona ma wine i nic niby gdzies przy kierownicy się tam to przykladalo ale mi nic tam nie lapie Pomocy!!!
sprawdziłem, pękniętych ścieżek raczej nie ma. dodam, że żarówki oczywiście są nieprzepalone :-D muszę sprawdzić na dobrym przekaźniku... pozdrawiam, Tomek Dodano po 22 lol, zaśniedziały tylko styki :). zbieg okoliczności chciał, że od dwóch kierunków na raz, więc spodziewałem się czegoś poważniejszego. dzieki za odpowiedź, pozdrawiam :).
Czujniki w jednej obudowie są dwa - do każdego kierunku skrętu jeden, skoro masz napięcie na jednej parze tylko to znaczy że drugi czujnik jest padnięty i nic dziwnego że układ szaleje. Poszukałbym czujnika skrętu i podmienił na próbę, zapewne pomoże.
jezeli odepniesz kostke z czujnika plynu wyeliminujesz problem niskiego poziomu plynu. jezeli kontrolka bedzie dalej migala wtedy problem lezy po stronie instalacji elektrycznej. Dodano po 3 a kabalek do czujnika hamulca recznego prawdopodobnie biegnie lewa strona samochodu w progu i na wysokosci siedzenia odbija w kierunku hamulca. oczywiscie mowimy...
No tak, tylko co jest przyczyna wypadania zaplonu. Nie wiem czy w dobrym kierunku ide, ale myśle, zeby zrobic pomiar cisnienia w cylindrach, gdzies to juz czytałem, ze jak jeat nieprawidlowe cisnienie tak moze byc.
To jest SPI. już nie pamietam dokładnie tego kodu błędu. Napewno byłu napisane -Błąd Impulsu wtrysku. Jeszcze od jakiego czasu jest jakies zwarcie gdy włączymy lewey kierunek i naciścniemy hamulec to kierunek sie wyłącza. To tak dodatkowo ;) Dodano po 6 Nikt Nie pomoże?? Ten samochod to jest jedna wielka porażka wtrysk już był wymieniany 3 razy. 2 tyg...
podomiez sub zwrucony do klapy daje pare db wiecej ale nie wiem jak z ta odlegloscia pare dni temu post w ktorym ktos matowal 12'' w kierunku klapy i nienazekal maial fiata cc i tez mial pare centymetrow do klapy
Wyglada na to że racje ma kolega elektrit, bo silnik odłączyłem od mechanizmu i chodzi, a mechanizm nie da się ruszyć. Zauważyłem że ślimak od silnika ma znacznie wieksze wypusty niż kolo ktore on napędza.Kolo ma zaledwie 1do 1,5 mm rowki ( nie wiem może tak ma być). Jak wybić ośkę czy w kierunku do silnika czy na zewnątz w kierunku do wycieraczki,...
Zastanawia mnie tylko jedno. Jeżeli przy ustawieniu klap na "twarz i nogi" powietrze leci bardzo ciepłe. Nie wiem czy maksymalnie ciepłe natomiast bardzo przyjemnie grzeje. Gdyby nie to że na nogi zimne to myślę że dałbym spokój. I teraz pytanie. Jeżeli z nagrzewnicy w jednym położeniu klap jest ciepłe powietrze tu chyba nagrzewnica jest ok i zawór...
Mam identyczną sytuację z lewym kierunkiem który w trakcie hamowania nie działa. W czasie normalnej jazdy działa. Proszę o wskazówki, gdyż nie znam się zupełnie na autach, i zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać (nie wiem jak i gdzie zajrzeć).
orientuję to jest w zbiorniczku jedna pompka obsługująca tył i przód jednocześnie z tym że na przednią szybę mam spryskiwacze. Jest jedna pompka lecz dwu kierunkowa, zapewnę podobna do tej co montowali w Corsie B lub nawet taka sama. Działa ona w ten sposób, że jeśli kręci się w prawo to działa spryskiwacz przedni a jeśli w lewo to tylni czyli zmiana...
Nie wiem czy to ma znaczenie dla diagnozy, ale przypomniała mi się jeszcze jedna istotna rzecz: temperatura otoczenia MA DUŻE ZNACZENIE. Gdy z rana jest chłodno objawy na LPG są zdecydowanie bardziej uciążliwe niż gdy jest nieziemski upał - wtedy w zasadzie nawet daje się z tym żyć... Bardzo zastanawia mnie brak "check engine" przy zasilaniu LPG - z...
sprawdziłem stacyjkę żarówką i na 3 kablach nie ma zasilania ani przy zapołonie ani w trakcie rozruchu ??? Sprawdzałeś też czy na tych kablach na których nie ma prądu w normalnym położeniu/włączeniu kluczyka czy czasami się nie pojawia prąd podczas gdy stacyjką włączysz światła postojowe?. W Seicento jest taka opcja że możesz włączyć światła postojowe,...
tak wszystkie jakie w sejo są nawet nie od kierunkowskazów,stacyjka też sprawdzona.Gdzie podać napięcie na licznik na krótko żeby kontrolki się zapaliły tak jak po zapłonie. Dodano po 1 licznik z zegarkiem przebiegiem dzienny i dokładanym obrotomierzem Dodano po 37 Więc tak zegary sprawdzone manetka też.Po podaniu +na pin z przekażnika(niebiesko czarny)zapalają...
seicento 2003r. licznik Vegli Borletti.po przeliczeniu wszystko ok cyferblat leci a predkosciomierz lekko drgnie i stoi na 0.czasami wychyla sie w przeciwnym kierunku niz powinien.nie zmienialem calego bin tylko przeliczylem calc.calculator napewno dobry bo to nie pierwszy raz.Co ja uwalilem procka?po zmianie na orginalny bin jest to samo tzn stan licznika...
Witam. Problem polega na tym iż podłączone jest cd radio oraz cb radio. Po naciśnieciu nadawania wszystko słychać w głośnikach. PRzeczyściłem już wszystkie masy jakie zdołłem wyśledzić w komorze silnika i dalej nic. radio i radio cb po włożeniu do innego auta działają prawidłowo i nie kolidują ze sobą. W seicento doprowadziłem już nawet oddzielne zasilanie...
Sory za wykopywanie i rozgrzebywanie starych spraw ale się zastanawiałem nad pomysłem silnika V2 lub V4 (motocyklowego) w maluszku lub w cinquecento (ale z tymczasowego i długotrwałego braku środków finansowych na zrealizowanie tego dość nietypowego a zarazem intratnego przedsięwzięcia, podsuwam ten pomysł innym użytkownikom serwisu dysponującym pomysłowością,...
Napewno kable idace do przepustu (drzwi kierowcy)masa i sterowanie masa na 2 przewodach.Progiem lewym idą jeżeli chcesz kierunki niebieski i niebieski z czarnym o ile dobrze pamietam Dodano po 3 sterowanie jak orginal to biały i niebieski jak nie to biały i brazowy ewentualnie brązowy i fioletowy
Witam. Problem jest dziwny i na forum nie znalazłem odpowiedzi więc piszę. Wczoraj jak jechalem to w pewnym momencie gdy dałem kierunek w prawo, dźwigienka wskoczyła ale przerywacz nie działał. Wiem że się kierunki nie świeciły bo było to w nocy. Natomiast nad zegarami lampka która sygnalizuje włączony kierunkowskaż była lekko zaświecona. W dzień bym...
Pindolisz...weż bęben i połóż na stole , czy posadzce i przymierz te szczęki .Bęben ma średnicę wewnętrzną 185mm.. Równo osadż szczęki na tarczy kotwicznej - cylinderek niech ma sciśnięte tłoczki do środka . Tak jak pisał przedmówca , samoregulatory - są cierne , przesuń w kierunku okładziny , ostrożnie co by nie zniszczyć i nie pogiąć nic. Układ chamulcowy...
Witam, mam problem z centralką carprotect BX30 a konkretnie z otwieraniem klapy z pilota. Siłownik klapy to uniwersalny "mocny 8kg" z alledrogo, podłączony jest przez przekaźnik sterowany masą bo centralka wysyła sygnał ≤-500mA. Dodatkowo w kabinie mam przycisk do otwierania klapy, który po wciśnięciu łączy z masą i załącza przekaźnik, problem...
Witam mam problem z wentylatorem w moim seicento. Czytałem posty na ten temat ktorych jest naprawde mnostwo, niestety zaden nie dotyczy mojego przypadku. Mialem naprawe fiacika po kolizji wymiana lampy chlodnicy i kierunku, wszystko dziala oprucz wentylatora, myslalem ze poleg podczas kolizji ale okazalo sie ze na ktuto dziala normalnie, po podlaczeniu...
Nie wiem co to "ustrojstwo", ale wiem że ma oznaczenia jak ma być założone, nie jest to obojętne , (kierunek). Z jednej strony ma oznaczenie "carb" czyli "carburator" (gaźnik) i tą stroną, końcówką powinno być założone w kierunku gaźnika, urządzenia wtryskowego. U mnie kiedyś było prawie podobnie jak była nieszczelność na tym wężyku, nic nie było widać,...
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
Kolega podpowiadał, że musiał wyciąć alarm. W tym kierunku proponował poszukiwania. Maxymalny prąd jaki powinien pobierać to 0,03A czyli 30 mA.. Teoretycznie powinienem zmierzyć po minimum 30 minutach. Tu nie mogłem czekać, więc pomiar mało wiarygodny, ale możliwe, że powtórzę. Auto było zamknięte, krańcówki pozamykane. Pomiar akumulatora na początku...
Dalej nie moge dojść co z tym jeszcze teraz jak włącze światła to świeci stop cały czas. Sprawdziłem styki i przeczyscilem, masa raczej też jest, jeszcze zauważyłem że z tyłu żarówka od kierunku była dwuwłóknowa a ma być jedno ale wymieniłem i dalej to samo. Czy może coś być jeszcze z bezpiecznikami ? Jeszcze dodam że po naciśnięciu tego hamulca na...
nie działają tylne światła pozycyjne. . Po włączeniu świateł postojowych, przednie i tylne działają. coś tu namieszane, jaka jest rożnica między pozycyjnymi a postojowymi? różnica pomiędzy światłami postojowymi a pozycyjnymi polega na tym, że postojowe gdy włączysz to świeca z przodu jak i z tyłu prawa i lewa strona ( włącza się je włącznikiem od świateł)...
Tu podobny problem z tym, że ośkę już wyjąłem i oczyściłem - mam jednak problem ze sprawdzeniem całości przed zmontowaniem. Na płytkę "sterownika" daję po 12V na zewnątrz i masę na środek - silniczek dokręca do jednej strony a potem staje z buczeniem z kierunku plastikowej puszki ze "sterownikiem". Podobne buczenie jest jak dam te 12V tylko na żyłę...
Witam wszystkich. Przeczesałem forum i nie mogę znaleźć problemu podobnego do mojego. Otóż posiadam od niedawna Seicento 1.1 w wersji S, z 2000 roku. Dziś wracając z pracy zauważyłem, że prawy kierunkowskaz tyka szybciej ( typowa informacja, że któraś żaróweczka padła ). Okazało się, że w przedniej lampie były styki za oksydowane, więc wyczyściłem i...
wa wyszła po lekkim stuknięciu lewym przodem w inny pojazd. Musiałeś odciąć (urwać) gdzieś przewód do lamp. To służbowe autko więc wszystko jest możliwe. Wczoraj nie działały, ruszałem kablami, przekładałem żarówki, styki i takie tam inne sprawy. Dziwne, dzisiaj z rana z ciekawości, zdemontowałem reflektor przedni, położyłem się pod autem poruszałem...
Tu nie potrzeba książek, miernika, googli ani profesora. Potrzeba ucznia 1 klasy szkoły zawodowej o kierunku mechanik z żarówką w kieszeni. (i kolegą do pomocy) Jak świat światem , 99,9% rozruszników działa tak samo. Na grubym ma być cały czas 12V, na cienkim 12V w momencie przekręcenia na 'start'. Ten cienki jest na konektorze i lubi się poluzować....
FPS ON lub Interwencja blokady paliwa instrukcje nie są dokładne próbowałem 100 raz aż znalazłem to : Procedura resetowania systemu odcięcia paliwa Fiat W przypadku niektórych modeli samochodów Fiat, użyj tej metody, aby zresetować system odcięcia paliwa. Co robići Co się dzieje 1) Ustaw kierunkowskaz w pozycji neutralnej i przełącz zapłon w pozycję...
Jeżeli ktoś chciałby podłączać się w kierunkowskazy w seicento MPI - sprawa wygląda NIECO INACZEJ: zamiast złącza 20 pin jest złącze 22piny (2 x 11). Po zdjęciu osłony słupka na wysokości progu będą trzy kostki - nas interesuje ta największa - ona jest głębiej. W tej kostce odnajdujemy dwa niebieskie przewody od skraja kostki - takie, do których jest...
Pewnie, że się da. Wszystko się da, nawet po pijaku niektórzy śmigają całkiem sprawnie. Co się nie da, kwestia umiejętności przecież. Tylko potem jest tak, że ja na zimówkach w Seicento wyprzedzam agentów "z umiejętnościami i wyobraźnią", sunących 30 km/h, bo powyżej tej prędkości auto zaczyna im tańczyć i jechać w losowych kierunkach. Zeszłej zimy...
Kupiłem używane Seicento rok prod.1999. Samochod posiada alarm, ale niestety nie wiem jakiej firmy.Na płytce od pilota pisze STER PIL10/A oraz znajdują się min. układy HCS 300 M/SN oraz Kyocera 433 K . Obudowa pilota jest w kształcie przypominającym jajko.Pilot posiada dwa przyciski: większy zielony i mniejszy czerwony. Alarm posiada czujniki ruchu...
Witam Wszystkich! Mam problem z kontrolerem wtrysku benzyny. Otóż silnik po rozgrzaniu, kiedy zaczyna czytać sondę lambda bardzo kiepsko przyspiesza (przy dużym uchyleniu przepustnicy w stanie pełny wtrysk + brak korekty lamba) problem nie występuje. (Na zimnym też jest ok.) Niestety wskazania testera lambdy wykazują że napięcie sięga poprawnych wartości...
Cześć. Urwałem pasek rozrządu w czasie jazdy i teraz nie wiem jak nowy zamontować bo stary wyleciał. Znalazłem taki temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Jednak dalej nie jestem pewny jak to ustawić bo nie mam paska i koła się poprzestawiały więc opiszę jak to widzę i proszę o poprawki fachowców którzy to robili już. Zakładanie paska...
Pomysł ze skopiowaniem sygnału wydaje się całkiem ok, jeśli dysponujesz odpowiednim sprzętem. To Immo nie jest zbyt zaawansowane, powinno się udać. Zdobycie czujników od Citimatica myślę że graniczy z cudem w rozsądnych pieniądzach. To ogromna rzadkość, i pytanie czy podpasują do twojej skrzyni. Może prościej było by iść w kierunku czujników wykrywania...
mam w firmowym seicento van jednego z pierwszych delfinów z oryginalną beżową obudowa pilota-1999 i tez skleiło mi jedna strone jakis czas temu,wpakowałem tak jak napisał renqien mostek diodowy i ponad rok już hula,a jak padnie całkiem to wymienię przekaznik Dodano po 4 a jeżeli nie chce sie wylutowywać przekaznika ,to można wpakować zewnętrzny przekaznik...
Witam. Mam dziwny problem. Seicento 1.1SPI i alarm forteca z blokadą jakąś, tylko nie pamiętam czy odcinała pompkę paliwa czy zapłon. Mniejsza z tym teraz. Dzisiaj wstałem rano i chciałem podjechać do sklepu, kliknąłem na pilocie do otworzenia a tu nic. Kilkadziesiąt prób i nie otwiera ani nie miga kierunkami. Co gorsza w aucie nie mam żadnego zamka...
Witam Serdecznie Urządzenie jest świetne, sam jeżdze seicento właśnie z takim sterownikiem. Jednak Petros napisałeś że chciałbyś na tym coś zarobić, sprawa zrozumiała wiadomo, zaprojektowałeś, skonstruowałeś jesteś autorem. Jednak żeby to sprzedać na "legalu" to pojawi się problem CE wiadomo o czym pisze. Dla tego typu urządzeń są specjalne wytyczne...
Dzięki za rady. Zdecydowałem się w takim razie na przepłukanie układu bieżącą wodą z węża ogrodowego przed zalaniem świeżym płynem, dodatkowo odepnę węże nagrzewnicy i przeleję ją parę razy zmieniając kierunek przepływu. Jak będzie już wylatywać czysta woda to na tym zakończę płukanie, poczekam aż wszystko zleci i wleję płyn. Myślę żeby odpiąć wąż idący...
Witam mam dwa seiko z lpg 1gen lawato i 2gen tomasetto.Ładnie zapalają chodzą niewiele palą problem jest z wolnymi obrotami.Zaliczyłem kilku mechaników powymieniałem co zalecili świece przewody pompy reduktory krokowce-bez efektu.W obydwu szarpie silnikami żadna opcja ustawień nie pomaga.Po przełączeniu na PB jest podobnie.Może ktoś wskaże właściwy...
Spraw wygląda następująco. Po wyjęciu radia znalazłem następujące przewody. http://obrazki.elektroda.pl/2356221400_1... 1 - ? (jest to pojedynczy przewód który jest w dalszej części "przymocowany" razem z przewodami od kostki iso) 2,3 - wtyk iso 4 - antena radiowa 5 -? (pojedynczy przewód który wraz z 4 i 6 wędruje w kierunku anteny...
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Witam, posiadam Fiata Seicento którego buduje do rajdów z silnikiem motocyklowym a konkretnie z suzuki Hayabusy i mam problem dotyczący akumulatora. Fabryczny stator w Hayabusie generuje prąd ładowania 28A. Moje pomiary wykazały, że będę potrzebował: Pozycje 4szt + tablica 2szt 0.3A - Stop 2szt 0.4A - Kierunek prawy 2szt 0.4A - Kierunek lewy 2szt 0.4A...
No nie wiem czy montaż alarmu to takie "nic wielkiego". Wiesz, jak masz do założenia alarm w starszym aucie, jak polo, golf, corsa, czy seicento, to faktycznie, nie jest to jakieś szczególne wyzwanie. ale jak dostaniesz BMW serii 5 lub 7, nowa Lagunę na kartę, czy inne auto z pełną elektroniką, to są schody. Polecam ci założenie alarmu we fiacie Stilo....
Sam wskaźnik działa z lekkim opóźnieniem więc sensu nie widzę. Po prostu trzeba tankować do pełna, a nie za 20zł. A autor niech pojeździ Warszawą i doceni ten wskaźnik w swoim aucie. ;) Cóż, auto do dużych nie należy :P np. wjazd na rondo przy średniej prędkości np. 30km/h powoduje zmianę stanu wskaźnika - to wszystko dlatego że w baku nie ma przegrody...
Motronic właśnie wiem, że na szpilce termostatu powinien być umieszczony cienki, czarny kabelek z uszkiem zaciśniętym na końcu. Na bank go widziałem w jakimś SC gdy odkręcałem czujnik temperatury wody tylko nie pamiętam czy u mojej lubej bądź u kolegi.. Wczoraj chyba ze 2 godzinki szukałem tego kabelka i nie znalazłem (nawet na automacie rozrusznika)....
Zdejmujesz kierownicę odkręcasz obudowe licznika i wymieniasz żarówkę Sam zdejmij swoją kierownicę. Do autora-zamiast pisać na tym forum pełnym niedorzecznych odpowiedzi i specjalistów od silników krokowych, to zajrzałbyś na seicento.pl - tam jest wszystko. 1. Na początku trzeba odkręcić od dołu dolną obudowę kolumny kierownicy – są tam cztery...
Fakt jakość najlepsz nie będzie,sam go złożyłem. Wzmak uzyskuje około 50-55 rms/4 ohm, w miarę przyzwoicie gra do 30-35 rms.Zależy ile dasz w kondach podciagających-ja dałem to co kiedyś miałem czyli 4x4700uF ale przy niskim basie niekiedy popierdziewa:P.Jeśli już chcesz to daj 2x20000uF tak dawali inni i nawet chwalili. Szczerze mówiąc jeśli sie za...
Witam! Zablokowałem skrzynię biegów. Głowy nie dam, ale wydaje mi się że podczas redukcji z trójki na dwójkę został na czwórce - w zasadzie już w trakcie redukcji wyczułem, że coś poszło nie tak. Lewarek na boki jakoś się porusza, choć w kierunku od kierowcy wyczuwalny opór, ale przód-tył wyraźny opór/ krótki skok. Dodam, że usterka się powtórzyła....
1. Silnik jednofazowy + falownik to nieporozumienie w jakimkolwiek zastosowaniu. Jeśli masz już taki silnik to możesz go wykorzystać. Zainstalowałbym jednak jakieś koło zamachowe, które zapewni zgromadzenie energii, która będą pochłaniały hamulce. W teorii możliwe, ale żeby rozpędzić koło zamachowe i nadać mu taką energię jaką rozpraszają hamulce w...
http://obrazki.elektroda.pl/3880906900_1... Moduł kierunkowskazów. Jest to prototyp modułu kierunkowskazów i świateł awaryjnych zbudowany jakiś czas temu z przeznaczeniem do samochodu osoby niepełnosprawnej (Fiat Seicento). Nie przedstawiam modułu docelowego, gdyż zamontowany jest w samochodzie. http://obrazki.elektroda.pl/2603208200_1...
chrysler kierunki świecą kierunki kierunki volvo
wskazać amperomierz gniazdo ładowania tomtom neptun cewka odchylająca
Zalewanie obwodu wodnego w Saeco PicoBaristo: przyczyny i rozwiązania Zawieszanie się Eksploratora po podłączeniu SSD