Alternator.
Masz wypalone kostki na żarówkach reflektorowych/ masy/P
nadajnik impulsów, cewki zapłonowe, przekażnik wielo funkcyjny, brzk zasilania, brak masy, pompa paliwa oto możliwe przyczyny trzeba kolego sprawdzić po kolei to wszystko
Zdiagnozować diagnoskopem i będzie wiadomo gdzie jest problem.
Pewnie jakieś zabezpieczenie sygnalizuje błąd, układ immobilisera ? U mnie zwykle wystarcza sprawdzenie i czyszczenie złącz układu, sprawna stacyjka... A u Ciebie ? Szukałeś już odpowiedzi ? http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,seic...
No tak, to też jakiś pomysł, tylko co ma do tego kontrolka immo ?
Witam! Mam problem z fiatem seicento. Przy odpalaniu nie gaśnie kontrolka z kluczykiem CODE. Auto kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Co można zrobić żeby auto odpaliło?
Świeci kontrolka na pilocie jak naciskasz przycisk? To na pewno jest fabryczny pilot (w kluczyku)? Do wymiany baterii pilot działał, czy wymieniłeś baterię bo przestał działać?
Masy jeszcze raz będę sprawdzał (samochód dalej stoi pod marketem ;)). Co do immobilisera to to seicento nie było wyposażone w immobiliser [nie ma tej kontrolki z kluczykiem i nie widze żadnego modułu od immo pod kierownicą]
Typowy objaw blokowania regulatora tzn. kontrolka nie świeci ale alternator też nie ładuje. Czasami da się zauważyć że po przekręceniu kluczyka kontrolka ładowania nie świeci.P
Kontrolka code "kluczyk" gaśnie ?, po włączeniu zapłonu słychać przez 3 sek pompę paliwa ? kontrolka wtrysku "marchewka" zapala się ?
Mnie też się zaświecała i było to spowodowane kluczykiem, ogólnie stacyjką.
witam wszystkich.mam problem z fiat seicento 900 po przekreceniu kluczyka swieca sie kontrolki z ladowania, oleju i recznego hamulca rozrusznik kreci ale nie pokazuje wtrysku,pompa paliwa sie nie odzywa i nie slychac pracy zadnych przekaznikow prosze o pomoc pozdrawiam
Zdejmij obudowę kolumny kierowniczej i zobacz czy masz antenę na stacyjce, jeśli masz to po jej kablu dojdziesz do centralki CODE. Skoro masz błąd "Niezaprogramowana centralka CODE" to znaczy, że sterownik silnika jest niesparowany z centralką, więc nawet jeśli ona jest w aucie to jej połączenie ze sterownikiem silnika jest przecięte. Kontrolką CODE...
Ten czujnik wkręcony w głowicę silnika od strony babiny. Z jednym przewodem białozielonym bodajże. Zdejm przewód i zobacz czy kontrolka nadal miga. Jak masz kluczyk przekręcony to dotknij tym zdjętym przewodem do silnika (masy) i kontrolka powinna zaświecić się
Witam, dziś wymieniałem żarówkę w zestawie wskaźników. Po poskładaniu wszystkiego nie gaśnie kontrolka AirBaga kierowcy. Czy przyczyną może być przekręcenie kluczyka gdy poduszka była odłączona? I jak to naprawić.
A czy auto ma immobiliser? Bo mi to wyglada jakby to wlasnie on padl - a przynajmniej nie znalazl zapamietanego kluczyka.
Z tego, co udało mi się ustalić, to po przekręceniu kluczyka, masa się nie pojawiła. Powinna się pojawić na dwie sekundy po przekręceniu kluczyka
1) Czy zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się "marchewa" (kontrolka wtrysku)? 2) W momencie kiedy zgaśnie silnik po wysprzęgleniu i wyłączeniu / włączeniu zapłonu kontrolka się zapala? Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? 3) Immobiliser jest fabryczny?
Witam Mam problem z seicento. Mianowicie brak jest iskry na wszystkich świecach. Jak włączę stacyjkę to normalnie kontrolki zapalają się i pompka od paliwa działa cały czas i się nie wyłącza, a także kontrolka od wtrysku nie zapala się w ogóle. Paliwo jest w baku. Pompka od paliwa też jest dobra, cały czas przelewa paliwo do baku. Przed tą usterką było...
Witam serdecznie dzisiaj rano chce odpalić swojego sejko i rano na zimnym ciężko odpala zamuli ale odpali i zapala się kontrolka code. Samochód pochodzi z 3 minuty zgaszę go i potem odpali normalnie i kontrolka code się nie świeci z co to może być. Czysta benzyna. Świece i przewody sa ok bo chodzi równo po przekręceniu kluczyka pompę słychać
Nie gaśnie, gaśnie dopiero jak silnik się uruchomi. Nie wiem jak ty uruchamiasz tego swojego "sejka" ale "instrukcyjny" przepis na odpalanie Seicento jest taki: najpierw przekręcamy stacyjkę w pozycję MAR, powinna mrugnąć kontrolka od immobilajzera (pomarańczowy kluczyk, jeżeli jest immobilajzer), powinna "zabuczeć" przez 2-3 sekundy pompa paliwowa...
A czy po przekręceniu kluczyka świeci kontrolka? Bo jeśli nie to jest uszkodzenie. Wg mnie to 13,8 to mało.
Nic nie robię. Poprostu wsiadam, przekręcam kluczyk i jak kontrolka wtrysku przestanie świecić to przekręcam dalej i odpalam.
I niestety dalej pomoże tylko serwis bądź ktoś kto ma komputer do Fiata, chyba że jest to któreś z ostatnich 900 zobacz czy obok dzwigni nie ma złącza OBD , jeśli jest to złącze to już będzie łatwiej. Spróbuj odpalić zapasowym kluczykiem. Albo możesz zdjąć kleme minusową na kilka minut, podłączyć kleme i spróbować odpalić silnik jednym z kluczyków.
włożyć kluczyk do stacyjki i położenie MAR wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia(zaśiwci się kontrolka -8s) zwolnić pedał przyspieszenia gdy lampka wykona liczbę błysków równą cyfrze z karty nacisnąć gaz zaświci się lampka ok. 4 s, a następnie zgaśnie; Powtórzyć dla pozostałych. Jak zatwierdz to 4s błyski. Uruchomic silnik.
po przekręceniu kluczyka nie dzieje się nic pompka paliwa nawet nie pracuje , nic nie świeci .
Witam. Mam Seicento 1.1 bez LPG. Samochód nie odpala, kontrolki zapłonu przy przekręceniu kluczyka tylko migną i gasną, natomiast świeci cały czas kontrolka wtrysku. Jak przekręcam kluczyk to słyszę 'cyknięcie' i więcej nie ma nic. Nic się nie dzieje... cisza. Szukam przyczyny, wyjaśnienia. Dodam, takie rzeczy jak akumulator są na pewno dobre, rozrusznik...
Witam. Seicento 1.1 rok produkcji 2000r. Świeci kontrolka wtrysku paliwa i po zapaleniu auta nie gaśnie, tym samym samochód pracuje nie równo,brak mocy. Na początku kontrolka zapalała się czasami i gasła teraz świeci cały czas. Napięcie na wtyku zasilającym wtrysk ok.6V, podpięcie żaróweczki z pod tablicy rejestracyjnej powoduje, że żaróweczka żarzy,...
Czujnik położenia wału korbowego po rozgrzaniu może przestawać działać. Jednak jeśli kontrolka zgłaszała jakiś błąd (powinna gasnąć po ok 4 sekundach po przekręceniu kluczyka na MAR) warto sprawdzić czy nie ma jakiegoś błędu zapisanego czym może naprowadzić na usterkę
Pozycyjne po podaniu napięcia na bezpieczniki nr 6 i 7 nie powinny świecić. Oczywiście robiłeś to bez przekręconego kluczyka w MAR ?Skoro mijania nie świecą po podaniu bezpośrednio napięcia na instalację za przełącznikiem to winnym mogą być te kostki przy żarówkach jak pisali powyżej . Nie powinna świecić kontrolka drogowych świateł jak zwierałeś podając...
Pompa się zaciera stopniowo aż w końcu nie pracuje w ogóle. Sprawdź zasilanie pompy żarówką 21 W wpinając ją w przewody przy pompie - grube: zielonoczarny (+) oraz fioletowoczarny (-). Jeśli nie będzie zasilania sprawdź wyłącznik bezwładnościowy pod deską rozdzielczą na ścianie grodziowej (podający masę) i przekaźnik czerwony nad sterownikiem wtrysku...
Podmieniłem wtryskiwacz - bez zmian. Wykonałem tester z diody led. Na początku dioda po przekręceniu kluczyka mrugała. Później już nie i tak jakby wogóle zasilania nie było.
no wlasnie sęk w tym, ze w moim modelu( Young z 2000) roku nie ma fabrycznego immobilisera w kluczyku i nie zapala sie tak kontrolka z kluczykiem. Jest za to ten czarny wtyk jak na zdjeciu. Oki, jeszcze dzisiaj pojde do ASO fiata i zapytam o dorobienie. Dzieki za wszelkie info.
Może banalne ale szczere,przyczyn może być wiele od stycznika w stacyjce przez instalację,cewkę na rozruszniku...ładowanie akumulatora(co się w tych seikusiach zdarza).Potrzeba więcej danych.Czy kiedy nie chce zapalić przygasają kontrolki po przekręceniu kluczyka w pozycję start itd itp.Polecam warsztat(dobry)
Witam. Mam problem z Seicento 1100. Jakiś czas temu miałem następującą sytuację: przejechałem 20km, zgasiłem silnik, po pół godziny włączyłem zapłon i wtedy zaczęła mrugać kontrolka z żółtym kluczykiem od immobilisera i było słychać z pod maski szybkie turkotanie. Wyłączyłem zapłon a po ponownym jego włączeniu wszystko wyglądało już ok, z tym że nie...
ok, idę mierzyć Smile wtrysk, 2000 brak napięcia zasilającego na cewkach... Dodano po 3 nie wiem jeszcze czy tak ma być, ale jak przekręcę kluczyk, zaczekam jak zgaśnie kontrolka wtrysku, próbuję zapalić silnik - zapala się kontrolka wtrysku i nie gaśnie...
Tak w sejku były dwa przewody jeden wciskany cieniutki a drugi grubszy przykręcany na śrubkę 10mm tak samo podłączyłem jak odłączałem straty tylko w odwrotnej kolejności i potem zrobiłem ta zware a Żona mówiła jeszcze ze przed tym radjo zaczęło szwankować i nagle wyskoczyły wszystkie kontrolki z kluczykiem na pomarańczowo itp i auto stanęło całkowicie...
Dziękuję za szybką reakcję reakcję mój problem ok więc tak Jak sprawdzić bezwładniościówkę A może sprawdzić jeszcze raz czy na za ciąg odpali Pompa paliwa sprawdzona osobno na akumulatorze działa osobno lecz na złączne do pompy paliwa nie ma w ogóle zasilania A imobizera nie widzę przy sterowniku Bezpieczniki sprawdzone wyglądają na ok przekaźniki osobno...
Czy po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie kontrolka code oraz wtrysku "marchewka"? Oraz czy słychać przez ok. 3 sek pracę pompy paliwa? Jeśli nie, to zobacz pod maską, pod takim czarnym dekielkiem na jedną śrubę, tam są 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki, sprawdź je.
Mam do pokonania około 1 kilometr do warszatu. Czy jest możliwa jazda autem w takim stanie? odłącz przewody od alternatora , zaizoluj je i możesz jechać na tyle na ile starczy energii w akumulatorze. Możesz też zaholować to auto bez odpalania silnika jednak w tym przypadku też musisz mieć kluczyk na MAR i światła zewnętrzne
Kontrolka pomarańczowa z kluczykiem i napisem CODE zapala się przy przekręceniu kluczyka? Jeśli tak to musisz mieć centralkę. I jej umiejscowienie uwarunkowane jest wiązką elektryczną która w seicento jest umiejscowiona za skrzynką z bezpiecznikami. Nie zmieniano położenia centralki code. Innym wyróżnikiem posiadania immo fiat code jest antena przy...
To teraz złóż do kupy wszystko, nie zakładaj filtra powietrza i niech dziewczyna kręci rozrusznikiem (znaczy kluczykiem ;) ) a ty patrz, czy wtryskiwacz rozpyla. OSTROŻNIE. Na chwile możesz zdjąć wtyczki z cewek dla bezpieczeństwa. Tylko na parę obrotów, bo potem niespalone paliwo może zrobić niespodziankę.
Witam Historia jest taka urwała mi sie łapa mocująca i masa silnika praktycznie przy domu. Rano jeszcze o tym nie wiedziałem wyjechałem z domu i po 200m pojazd przestał działać. Wymieniłem łape przykręcilem mase ale nie palił mrugał "CODE" zmieniłem bezpiecznik za akumulatorem od "EFI"-niewiem od czego, teraz wszystko sie załącza ale nie chce zapalić....
Po przekręceniu kluczyka elektromagnes wyrzuca bendix, ale rozrusznik nie kręci. Rozrusznik jest sprawny, akumulator również, dochodzi prąd zarówno od akumulatora do rozrusznika, jak i od stacyjki do rozrusznika, również jest przy nim minus. W momencie próby odpalania auta po przekręceniu kluczyka na rozruch gasną wszystkie kontrolki, gdy kluczyk damy...
Fiat seicento 1.1 z instalacją lpg Padł mi gaz (nie świeci się żadna dioda i nic się nie dzieje) nie chciał zapalić i świeciła się kontrolka kluczyka gdy poruszałem bezpieczniki prze komputerze zapalił bez problemu tylko że na luzie zaczął wchodzić na wysokie obroty i po przekręceniu kluczyka nie gasł silnik dopiero gaśnie jak wyciągnąłem dwa bezpieczniki...
Witam posiadam Fiata seicento 900 z LPG, ostatnio podczas jazdy zgasł i nie chciał odpalić, nie słychać pompy paliwa oraz nie ma iskry, wymieniłem pompę paliwa oraz czujnik wału na nowy, przejrzałem wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki, podmieniłem sterownik i również echo, próbowałem podpiąć komputer ale w ogóle nie łączy się z ecu. Po przekręceniu...
Mam nadzieję, że nie wytrącę z równowagi administartora forum pisząc kolejny temat o seicento 900 ale po przeczytaniu chyba wszystkich postów związanych z seicento i problemem zapłonu nie znalazłem satysfakcjonujących mnie informacji. Krótko. Seicento 900 "bity" w lewy przód. Po pracach blacharskich nie mżna go zapalić. Kontrolka code gaśnie po prawidłowym...
No to trzeba zrobić przyswojenie koła fonicznego. Nagrzać silnik (do temperatury powyżej 80° C) z temperatury biegu jałowego Zwiększyć prędkość silnika do 5000 obr. / min (stała prędkość) i utrzymać ją przez 2 - 3 sekundy, następnie zmniejszyć Wykonać tę operację kolejno trzykrotnie. Przy kluczyku w położeniu STOP odczekać 45 sekund przed ponownym uruchomieniem...
Witam. Mam fiata uno 1.0 z 2001roku, kupiłem zegary od sieny oraz kluczyki takie jak w sc (z immobilizerem) chciałbym aktywować kontrolke od immo w liczniku, tylko nie wiem jak to do konca zrobic. Moje uno jest z wtryskiem więc posiada kontrolke cisnienia na wtryskiwaczach (która gaśnie po kilku sekundach) więc na kontrolke immobilizera mogę prąd dać...
O żółtym przewodzie wiem dobrze i tak jest podłączone. Chodzi mi o to na czym w samochodzie pojawia sie napiecie po przekreceniu stacyjki na pozycje I pozycja I kluczyka ( podanie zasilania do radia, na nic wiecej) pozycja II kluczyka (zapalenie sie kontrolek) pozycja III kluczyka (zapalenie silnika) Ja podłączyłem do pozycji II, a nie jest to wygodne...
Bo mam wycięty z bravy kawałek instalacji tj. kostka do stacyjki i kawałek przewodu zakończonego skrzynką bezpieczników tak więc gotowiec estetycznie wykonany Być może przekaźnik nie będzie potrzebny Do podłączenia Klakson podwójny z astry G obowiązkowo 2 halogeny 55W każdy Światło cofania 21W Światło stop 21W Kontrolki ładowania oleju Wskaźnik temp...
No też podejrzewałem rozrusznik, ale w takim razie dlaczego cały czas świeci się kontrolka od alarmu przy kierownicy? Nijak nie mogę jej wyłączyć, wcześniej takich problemów nie miałem. A tykać nie próbuje rozrusznik, tylko chyba ten taki prostokątny moduł przy którym jest mała skrzynka z bezpiecznikami, po przeciwnej stronie niż akumulator. Dodam jeszcze,...
Witam, po montażu EPSu do seicenta wszystko dziala ale nie pali mi sie kontrolka na liczniku informująca o teście urządzenia - normalnie powinna sie zapalać i gasnąć po kilku sekundach. W liczniku (MPI) brakowalo mi diody LED i rezystora ale je wlutowałem zakładając że wysterowana będzie minusem ze sterownika. Po podaniu masy na odpowiednie wejście...
z tym że kontrolka zapala sie po przekręceniu stacyjki na zapłon i po chwili gaśnie. Ta kontrolka (jeżeli chodzi o kontrolkę wtrysku tzw. "marchewka") tak ma pracować, po przekręceniu kluczyka powinna się zapalić na kilka sekund i zgasnąć, w tym czasie też powinno być słychać pracującą pompę. Oczywiście kontrolka tak "pracuje" jeżeli nie ma zapisanych...
Sprawdz jeszcze raz kontakt między stykami wiązki i licznika. Dokładnie chodzi mi o styk kontrolki Fiat Code ( jest jeszcze szansa że uszkodziła się żarówka). Kontrolka ta powinna zapalić się zawsze po przekręceniu kluczyka, i w zależności od tego czy kod został rozpoznany czy nie powinna zgasnąć lub swiecić się stale. Być może imo ma funkce sprawdzania...
Czujnika położenia wału korbowego nie dotykałem poza tym gdyby padł to moduł sterujący ma zapisane domyślne ustawienia i raczej silnik by palił. Kontrolka wtrysku zapala się i gaśnie. Jeszcze nie sprawdzałem multimetrem wszystkich parametrów zaraz pójdę to zrobić. Mam tylko jedno podejrzenie, w mojej magicznej książce o seicento piszą że przyczyną może...
Tak, jak wkładam kluczyk, i włączam zapłon to wtedy się świeci. Po odpaleniu już się nie świeci. I to jest prawidłowa reakcja kontrolki ładowania. Skąd wiesz, że alternator nie ładuje?
Witam, problem tak jak w temacie. Wymieniałem odmę w Seicento i po prostu wypadło mi z głowy odłączenie akumulatora, ponieważ przy demontażu nie miałem styczności z żadnym czujnikiem. Po złożeniu wszystkiego do kupy nie mogę uruchomić samochodu. Palą się wszystkie kontrolki co zawsze oprócz ciśnienia oleju, gdy przekręcam kluczyk to nic nie słychać...
Witam Mam problem z Seicento 900, pojawił się z minuty na minutę, po przejechaniu około kilometra zgasiłem silnik, i po dosłownie 5 minutach rzucił palenie. Kiedy przekręcam kluczyk nie słychać tych charakterystycznych dźwięków jakie były przed usterką. Rozrusznik nie reaguje. Próbowałem innego akumulatora i kablami, na mocniejszym akumulatorze delikatnie...
Witam, posiadam seicento 1.1 VAN z 1999, problem w tym ze kluczykiem moge otworzyc jedynie lewe drzwi i stacyjke. Czy zakup wkladek (2 xdrzwi, bagaznik, wlew, stacyjka+2 klucze) rozwiaze problem czy tez bedzie problem ze stacyjka ze wzgledu na immobilizer (w sumie to nie wiem czy on jest, a jest jest to moze wylaczony). Jak mozna to sprawdzic? Jeżeli...
Witam wszystkich Mam problem z immobiliserem w Seicento VAN 1.1 z 2003r Objawy zaczęły się od pomrugiwania kontrolki CODE (żółty kluczyk) i sporadycznych problemach z odpaleniem silnika - na przykład przekręcam kluczyk kontrolka CODE po chwili gaśnie ale zaczyna nieregularnie mrugać jakby cos nie kontaktowało po paru sekundach zapala się na stałe i...
Wsumie to co mówicie jest prawdą ale chodzi o coś innego, kontrolka od momentu włożenia kluczyka do jego zgaszenia się ciągle świeci, Nie może być to tylko odczyt z sondy bo sonda musi się nagrzać aby coś wskazać. Kiedyś się też ta kontrolka świeciła, sprawdziłem olej, dolałem, kontrolka zgasła, znowu się swieciła dolałem wody do płynu chł bo bylo 0,5...
no właśnie gdzie szukać tego przekaźnika. Zawsze po włożeniu kluczyka i przekręceniu słychać było "takie tykanie" - teraz tego nie ma. Ja dla mnie ten odłos jest gdzieś przy silniku. Gdzie tego szukać i jak sprawdzić. Kontrolki pala nie przygasają, auto zostało na mieście i nie bardzo mam go jak sciagnać. Dlatego próbuje coś wyrzezbic
kontrolka code znika po 1-2sek od przekręcenia kluczyka na 1 pozycje. Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje, co może być przyczyną ze samochód nie odpala? program do diagnostyki iaw-scan2 przy testowaniu przekaźnika głównego pokazuje komunikat test niezaliczony, a przy testowaniu wtrysków,cewek itd co tam jeszcze jest, to wszystko jest ok. Nie wiem który...
Witam wszystkich serdecznie! Postaram sie przedstawić mój problem. Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do połowy ,czyli do momentu w którym powinny zaświecić się kontrolki dzięje się następująca rzecz. Zapala się tylko kontrolka akumulatora , pompa paliwa pracuje cały czas nie gaśnie po kilku sekundach, nie zapala się również kontrolka...
Witam. Mam taki problem że po przekręceniu kluczyka w stacyjce, od razu świecą się światła postojowe/pozycyjne - z przodu i z tyłu. Kontrolka na liczniku sygnalizuje to. Przełącznik zespolony nie reaguje. Problem zaczął się po zainstalowaniu alarmu, po jego deinstalacji - bez zmian. Miał ktoś podobny problem?
Witam. Jestem tu nowy, o mechanice samochodów nie mam praktycznie wcale pojęcia. Problem jest taki, że jeździł normalnie i jak przekręciłem kluczyk gasząc go to diody jakoś mi nierównomiernie zamigotały. Chce go odpalić 2 godziny później i nic. Przekręcam kluczyk - kontrolki mignęły raz i nie świeciły w ogóle. Jak już któryś raz przekręciłem, to kontrolki...
Kolego czy w momencie przekręcenia kluczyka w stacyjce świeci się kontrolka ładowania (symbol akumulatora) tak ikonka na dole po prawej http://obrazki.elektroda.pl/2510880400_1... http://trs-racing.pl/wp-content/uploads/... Czy po odpaleniu kontrolka gaśnie sama czy dopiero po przygazowaniu?
Witam, do tej pory odpalal bez problemu. Przejechałam około kilometra, zgasiłam dosłownie na minutę i samochód już nie odpalił. Po przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie kontrolki ale samochód w ogóle nie kręci. Został odpalony na popych. Później drugi raz, aby dojechać na kanał. Gdy już znalazł się nad kanałem odpalił normalnie :) Zostały posprawdzane...
Nie pomyliłeś kolejności przewodów zapłonowych? Dwie cewki - jedna cylindry zewnętrzne 1-4 druga wewnętrzne 2-3 Kontrolka wtrysku gaśnie ? Czytałem że wymieniałeś rozrząd - może tu jest problem - złe fazy co by wskazywało na cofanie się płomienia przez otwarty zawór
Witam jestem nowy na tego typu forum. Mam mianowicie następujący problem: Fiat 600 (Seicento) 1.1 06r. Samochód po nocnym postoju nie chce zapalić. Problem jest praktycznie zawsze kiedy są zimne wieczory, a wygląda to tak; po przekręceniu kluczyka na zapłon wszystko jest ok (kontrolki, pompa) kiedy usiłuje zapalić silnik łapie normalnie ale dosłownie...
Witam moje Secento po przekręceniu kluczyka wogóle nie reaguje słychać pojedyńcze cyknięcie pod maską słychać wtrysk, kontrolka wtrysku po chwili gaśnie akontrolki akmulatora,oleju świecą na stałe.Swiatła,migacze,radio wszystko działa.Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki są ok .Już raz kiedyś tak mi sie stało ale za którymś razem odpalił teraz już stoi...
Witam Sytuacja wygląda tak: tydzień temu zupełnie niespodziewanie moje autko nie chciało odpalić, po przekręceniu kluczyka przygasały kontrolki a rozrusznik tylko pykał. Po zdemontowaniu i sprawdzeniu okazało się że padł elektromagnes rozrusznika, no więc wymieniłem na nowy (przy okazji sprawdziłem też sam rozrusznik) po zamontowaniu do autka musiałem...
W trakcie jazdy zgaslo auto i zaczela szybko migac kontrolka immobilisera. Od tego momentu nie mozna uruchomic auta. Probowalem wszystkimi kluczykami. Czy mozna zaprogramowac komp immobilisera recznie, bez serwisu lub go jakos obejsc? PS. Wyczytalem cos o karcie kodowej, ale nie wiem co to?? Pozdrawiam
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki. Zasilania, masy są. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwa przez moment pracuje, na cewki dochodzi zasilanie "+". W momencie "kręcenia" rozrusznikiem nie ma zasilania "+" ani impulsu "-" na cewkach, brak zasilania na wtryskiwacz, sondę oraz nie pracuje pompka paliwa. W wiązkach są łączone...
Swoją drogą, nawet jak włożę tam bezpiecznik, to niczemu to nie zaszkodzi, nie? Jeżeli jest gniazdo bezpiecznika i opisana wartość jego to nie powinno się nic stać . Jak nikt nic nie kombinował wcześniej Po drugie jak masz abs to po przekręceniu kluczyka powinna być kontrolka od niego na desce. Ale pierwsze co bym zrobił to po prostu sprawdził abs...
Witam, chciałem dziś odpalić samochód skoda fabia (dodam ze stał przez dwa tygodnie nie ruszany), niestety rozrusznik nawet nie zakrecił, a wszystkie lamki na stacyjce zapalały się i odrazu gasły. Pomyślałem ze rozładował się całkiem akumulator. Podjechałem więc z koleżanką jej samochodem, fiatem Seicento pod swoją skodę. Akumulatro już był tak rozładowany...
Dziękuję za pomoc. IMO odcinało pompę paliwa (zielono żółty w słupku) i rozrusznik w stacyjce. Sama kontrolka IMO była za lewym głośnikiem. Odnalazłem miejsca gdzie fabryczna instalacja była przecięta i zmostkowalem oraz zaizolowałem. Następnie poprzecinalem resztę przewodów od IMO (byly wpiete w instalację - pewnie zasilanie itp, nie wnikałem) Jako...
Miałem raz podobnie, winnym okazał się regulator napięcia, a w szczególności "zjechane" szczotki (regulator jest razem ze szczotkami). Też po włączeniu zapłonu kontrolka nie paliła bo szczotki się wieszały, raz też brakło prądu bo nie ładował i "jechał tylko z akumulatora". Po wymianie pracuje do dziś. Spróbował bym wymienić i zobaczyć co będzie, koszt...
Witam. W moim seicento 900 z 99r. immobilizer jest obok kierownicy do którego należy przyłożyć taki jakby mały pilocik, w momencie gdy zapiszczy to znaczy że działa i można uruchomić silnik. Dzisiaj stało się tak że po przyłożeniu tego pilota zaświeca się na nim kontrolka że połączone jest ale nie piszczy ) brak powiadomienia że zaakceptowano "pilocik")...
Jeśli masz SC SPI to czerwony przekaźnik pod maska odpowiada za zasilanie układu wtryskowego (pompa , wtryskiwacz cewki itp). Nie ma nic wspólnego z kierunkowskazami. Z kierunkowskazami powiązany jest bezpiecznik za akumulatorem 40A (IGN) ale on nie zasila czerwonego przekaźnika.Zobacz kontrolką żarówkową tudzież multimetrem czy przy przekręconej stacyjce...
Jetsem "szczęśliwym" posiadaczem Fiata Seicento 1,1 rok prod.2007. Tydzień przed końcem gwarancji samochód zaczął głupieć.A mianowicie ma problemy z odpalaniem.Nie chce odpalić na zimnym jak i na ciepłym silniku.wygląda to tak że przy próbie odpalenia świeci sie kontrolka code i przez jakieś 30min do 1,5 h nie można go ruszyć.czasami jest tak że samochód...
Witam W Seicento 900 z 98roku uszkodził się komputer IAW 16FM.EC, nie steruje pompą paliwa, nie dzaje iskry, a kontrolka wtryskiwacza zapala się po chwili od włączenia zapłonu i cały czas świeci, a normalnie zapala się od razu gaśnie po kilku sekundach. Napewno jest to komputer, bo przełożyliśmy z drugiego takiego samochodu i poma po przekręceniu kluczyka...
Potrzebujesz na podmianę tzw "czysty" sterownik lub "bez kodu, bez immo". Różnie to nazywają. Sterownik IAW16FM.EC lub z fiata uno 900 IAW16FM.UP . Oczywiście nie masz u siebie Fiata Code tzn nie masz w zestawie kontrolki code z kluczykiem , centralki Fiata Code za skzrynką z bezpiecznikami? To że napisałem o winie sterownika niech jeszcze ktoś potwierdzi...
Jak dla mnie w tym aucie wszystko jest sprawne, jeśli jest błąd - kontrolka świeci się cały czas a nie gaśnie. Po prostu brakuje prądu, załapuje na chwilę błąd i tyle. Z doświadczenia wiele razy spotykałem się z czymś takim - ABS, ESP, nawet wspomaganie, a w moim Seicento to kiedyś pojawił się błąd rozpoznania kliczyka Code i zaczął wariować wskaźnik...
Odczytaj błędy programem IAW SCAN2 może skasujesz. Wymiana sondy pewnie nie pomoże skoro masz uszkodzoną pamięć RAM i ROM więc pewnie nie robi korekty pod kątem wskazań sondy. Kontrolka wtrysku zgaszona jak jedziesz? Z tego co wiem uszkodzenie pamięci sterownika objawia się ciągłą pracą pompy paliwa kiedy kluczyk przekręcisz a nie odpalisz auta, kiedy...
Przy zimnym silniku odpala i pracuje prawidlowo ale gdy sie mocniej zagrzeje czasem gasnie na giegu jałowym po czym jest problem z odpaleniem, ten sam problem pojawia sie tez po krotkim postoju. Po przekreceniu kluczyka slychac prace pompy paliwa i kontrolki gasna prawidlowo, przy probie odpalenia silnik sprawia wrazenie jakby lapal a po sekundzie nadal...
Witam,mam problem,po przekręceniu kluczyka nie gaśnie mi kontrolka wtrysku,reszta kontrolek ok.Samochód nie odpala,pompka podaje paliwo,iskra jest,wtrysk przelewa jak cholera.Bezpieczniki są ok.Gdy ręcznie steruję wtryskiem auto odpali,ale gdy wsunę wtyczkę i tak już zostawię,auto gaśnie.Myślałem że czujnik obr. wału , ale podobno nie byłoby wtedy iskry,a...
Więc tak: - pompa paliwowa pracuje (tzn: słychać ja z tyłu po przekreceniu kluczyka w stacyjce) - wysuszyłem "pudełeczko" od LPG - dodatkowo sprawdziłem wtyczke od czujnika polozenia wału (była sucha, nie widać zeby dostała się tam woda) - sciagnołem klemy z akumulatora na pare minut ...i nadal nic. Po podłączeniu "pudeleczka" zauwazylem ze nawet po...
Mam kolejny problem z tym wozem... Jakiś miesiąc temu wózek nie odpalił- po przekręceniu kluczyka, nie "bzyknęła" pompa paliwa, nie zgasła kontrolka elektroniki silnika ("marchewka") i oczywiście samochów podczas kręcenia rozrusznikiem nie zapalił. Znajomy mechanik jak twierdzi sprawdził kable, czujnik położenia wału, pmpę paliwa, cewkę, na koniec komputer...
Podłączyłem się tuż przy zegarach, ale w tym samochodzie (Fiat Seicento) nic by nie zmieniło, gdybym podłączył się bezpośrednio przy czujniku pod maską. To jest dokładnie ten sam przewód. Błyśnięcie następuje gdy przekręcam kluczyk na zapłon, ale bez odpalania silniku. Jest bardzo krótkie, kilka milisekund, ale zauważalne dla oka i zapewne niedobre...
Witam Mam problem, pojechałem do sklepu wysiadłem zgasiłem auto. Przychodzę chcę zapalić przekręcam kluczyk - wszystko ok kontrolki palą jak należy, przekręcam zapłon 1 sek tak jak łapał by rozrusznik (jakłby chcial może by odpalił ale był za krótki impuls i przerwało) i pstryk nic. Wyłaczyłem zapłon załanczam jeszcze raz i wszystko miga( kontrolka...
Witam - tak jak w temacie. Rano odpaliłem, przez chwilę silnik pracował tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Po około 10 sekundach wszystko się uspokoiło i pracował normalnie (takie zjawisko miało miejsce wiele razy w ciągu ostatniego roku). Przez 5 minut jechałem na benzynie. Po rozgrzaniu sam przełączył się na gaz. Minęło około 30 sekund i było...
Witam, pewnego razu po przekręceniu kluczyka kontrolka wtrysku zapaliła się prawidłowo lecz nie odezwała się pompa, uznałem że to awaria pompy i wymieniłem na nową. Po wymianie bez zmian, więc wymieniłem też przekażnik pompy no i bez zmian. Idąc za ciosem pożyczyłem miernik i zabrałem się za pomiary napięcia, i tu zaczyna się ciekawostka, do przekażnika...
Witam W listopadzie kupiliem Fiata Punto rzekomo 1.2, od tamtego czasu w aucie zostalo zrobione(lub wymienione): rozrzad, uszczelka pod glowica, swiece, kable WN, pompa wody, odswiezona instalacja LPG (wymiana cewki, filtrow i membran), i jescze kilka drobiazgow. Ostatnio zaczelo mi sie dziac cos takiego: auto odpala normalnie, ale po kilku przejechanych...
witam w piatek po 3 dniowym postoju odpalilem samochod przejechalem 20km po czym samochod zgasilem i stal sobie 6 godzin. Wsiadam do samochodu przekrecam kluczyk kontrolki swieca no to krece dalej i w pewnym momencie rozrusznik przestal krecic probuje jeszcze raz rozrusznik nie kreci w ogole jakby go nie bylo odczekalem chwile probuje znowu rozrusznik...
Kontrolki zachowują się normalnie: po przekręceniu kluczyka zapalają się, a po chwili gasną. Właśnie został wymieniony czujnik wału korbowego - i problem nadal nie został rozwiązany. W poniedziałek wymieniam czujnik temperatury. Jeżeli to nie pomoże to wymienię pompę paliwa. Myślę jeszcze o sprawdzeniu świec i regulatora ciśnienia paliwa. Jeżeli nadal...
Witam mam problem z moim dzielnym sejem rok 2001 sterownik ten malutki symbolu nie jestem w stanie podać-brak naklejki Wczoraj jeździło bez problemowo zrobiło 250 km po nocy nie odpaliło Brak sterowania cewkami masą ze sterownika Plus po kluczyku do cewki dochodzi Kontrolka immo gaśnie Czujnik wału i wałka wykazują oporność ale nie wiem czy poprawną...
Witam. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolki zapalają się normalnie, gdy chce uruchomić rozrusznik pojawia się tylko takie "pyknięcie rozrusznika". Za 5-10 razem odpali normalnie. Myślałem, że to rozrusznik więc wyjąłem go i oddałem na regenerację w profesjonalnej firmie. Po włożeniu rozrusznika po regeneracji problem nadal się pojawia. Po zetknięciu...
kontrolka kluczykiem corsa czerwona kontrolka kluczykiem corsa kontrolka kluczykiem
śmigło górne zmywarka bosch schemat hulajnoga elektryczna samsung ue37d5500rw
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
Gdzie w Lublinie przestroić odbiornik Diora DST-301? Ford Fiesta MK6 1.3 benzyna łańcuch kolizyjność