A obroty wału widzi sterownik?,a czas wtrysku podczas rozruchu pokazuje?,a zasilania i masy sterownika sprawdzone?,a zasilanie cewek po zapłonie?,a może jakieś odcięcie dołożone kiedyś tam? Jak to wszystko ok.to pewnie ster uwalony.pozdr.
przepraszam ze nie zamknąłem tematu ale powodem był zwykły czujnik położenia wału a raczej jego odległość od koła . po kupnie i założeniu silnik dalej nie chodził więc wyczyściłem miejsce gdzie jest zamocowany i silnik już chodził prawidłowo dziękuję wszystkim za podpowiedzi
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Może trzeba czasmi dać kilka złotych wiecej żeby nie miec problemów z montażem. http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... a polecam to tym którzy nie maja doświadzczenia.Osobiscie montuję zestawy uniwersalne ale trzeba mieć troche praktyki i zdolności manualnych
Za to ekspert :)
czujniku położenia/obrotów wału korbowego nie spowoduje jakichś błędów w funkcjonowaniu komputera przy ponownym odpalaniu po załączeniu czujnika. Chodzi mi o Fiata Seicento 900. Przymierzam się do zrobienia czegoś takiego,ale mam wątpliwości. Może ktoś już coś takiego robił i ma jakieś doświadczenie.
Obrotomierz to samoróbka z allegro za 60zł jakich wiele sie spotyka niby miał działać po owinięciu kabla do świecy ale lipa na próbe podłączyłem do auta działał na sygnale z przekaznika pompy paliwa w seicento 899 (był dostosowany do 1-6 cylindrów zworka regulowała)ale w skuterze z cewkomodułem juz nie podłaczyłem pod kabel niby sygnał z cewki i nic...
Wypalone styki przekaźnika sterującego pompą lub masz założone odcięcie pompy na LPG, a że instalacja LPG jest uszkodzona...
Witam, jeżeli chodzi o to +12 V po przekręceniu kluczyka w stacyjce, to możesz szukać tego w wiązce kabli od radia... Pozdrawiam Seicento nie posiada zasilania radia po stacyjce, jest tam tylko stały plus. Jak zwykle kłania się zasada: "nie wiem, nie zabieram głosu" . Pan plachon niech może najpierw zacznie od wyszukiwarki, a dopiero potem zacznie...
Sprawdź, czy na cewkę przychodzą takie kolory przewodów (nie licząc tych od świec): błękitny, błękitny, biało-zielony i błękitno-czerwony. Jeśli tak jest, to: - przewody błękitne podają napięcie z przekaźnika - dwa pozostałe przewody podają impulsy z komputera (pin 1 i 19) Jest tak dlatego, bo cewka w Seicento to właściwie dwie cewki - jedna dla cylindra...
Emulacja nie jest konieczna, tylko odcięcie - to rozumiem. Ale czy jak tylko odetnę wtrysk, to czy komputer nie wykaże błedu i nie wywali kontrolki wtrysku na zegarach?
Często i gęsto przy jeżdzie na gazie zapiekają sie wtryski paliwa,zawór ciśnieniowy?można sprawdzic .A ubytek paliwa przy jeżdzie na gazie,jak wiem z natury instalacja powinna zawierac komputer,ale wile zakładów montowało przekażnik zwierno rozwierny-na odcięcie wtrysku.Trzeba popatrzec
Witam, mam seicento 900 z instalacją gazową BRC 2 gen ( a w zasadzie 1,5 gen z atuatorem i śrubą regulacyjną miedzy atuatorem a mikserem) Parownik zmieniony na regenrowany 2 lata temu ( na zimnym wcześniej gasł na gazie i trzeba było trzymać go na obrotach, twarde membrany). Z pracy do domu pokonuje średnio ok 11km, z czego 5km w korku. Wystarczy że...
Witam mam mały problem z fiatem seicento mianowicie na zimnym silniku wkreca się na pełne obroty po chwili jazdy po dodaniu maksymalnie gazu wkreca się na 3500tyś obrotów (gaz mam cały czas wcisiety w podłogę ) spada do 2tyś obrotów i wzrasta z powrotem na 3500tyś obrotów w czasie jazdy przy 3500tyś obrotów ma odcięcie i nie reaguje na gaz co to może...
Pewnie standard - odcięcie z alarmu albo immo blokuje. Ale sprawdź to co wyżej.
Sterownik zachowuje się jakby widział zamkniętą przepustnice. Powyzej 2000obr przechodzi w tryb CUT-OFF czyli odcięcie paliwa i zapłonu do hamowania silnikiem. Jeśli obroty wracają do pewnej wartości zapłon i wtryski wracają. Odcięcie sondy powoduje prawdopodobnie przejście sterownika w inny tryb pracy w którym funkcja CUT-OFF jest nieaktywna. Może...
Witam. Problem dotyczy Fiata Seicento 1.1 MPI z 2004 roku bez LPG. Mam go od 2018 r. i od początku czasami się zdarzał, ale szybko przechodził i nie zwracałem na to uwagi. Ostatnio jednak jest coraz gorzej, jak się zafiksował od początku marca tak już do dzisiaj chodzi jak chce. Istota problemu: Gdy w czasie jazdy na biegu puszczę gaz i mam w tym momencie...
Z opisu wynika, ze coś powoduje rozładowywanie akumulatora. Zakładając że jest on sprawny, a alternator poprawnie ładuje, masz dwa wyjścia; - zdiagnozować i usunąć usterkę powodującą rozładowywanie akumulatora, - zamontować mechaniczny wyłącznik masy, który będzie powodował fizyczne odcięcie akumulatora na postoju. Oczywiście rozsądniejsze jest usunięcie...
W sterowniku IAW 16FM.ED nie ma niczego co mogłoby pstrykać, czujnik MAP jest odrębnym elementem. Pstrykać mogą jakieś przekaźniki (np. odcięcie wtryskiwacza i/lub pompy paliwa) lub elektrozawory od gazu. Czy po włączeniu zapłonu słychać pracę pompy paliwa w zbiorniku? Na gazie mogę odpalić przestawiając przełącznik na sam gaz, ale nie mogę tego zrobić...
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
WITAM.prawdopodobnie Twoje radyjko zostało podmienione na uszkodzone,ale nie przejmój się wystarczy wymienić kwarc przy procku odpowiadający za wyszukiwanie stacji radowch.POZDRAWIAM Albo przełączyć z Local na DX - nikt o tym nie pomyślał. Parę razy trafiło do mnie radyjko niby spalone a dwóch nawet nie wyjmowałem z auta ( po naprawie w warsztacie...
Regulator powietrza biegu jałowego (regulator wolnych obrotów), zwany "silnikiem krokowym" odpowiada za otwarcie dodatkowego kanału powietrza (taka mini-przepustnica) w celu utrzymania obrotów biegu jałowego. Jeśli wszystko jest ok to odłączenie sterowania na rozgrzanym silniku nie powinno dać obserwowalnego efektu (bo w tym stanie regulator powinien...
Sprawdzić, odczytać błędy ze sterownika silnika. Pompa pracuje kiedy nie chce odpalić na benzynie? Jeśli tak to nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia paliwa na wejściu do wtrysku. Możliwe że jest na wykończeniu (zapewne mało benzyny w zbiorniku) i nie daje takiego ciśnienia jak powinna. Inna rzecz to odcięcie wtryskiwacza przy pracy na LPG. Proszę sprawdzić...
Witam pojazd hulał az miło w swojej klasie wygrywałem z samochodami wartymi 20 000zl wiec stwierdziliśmy pora na inwestycje Buda prosiła o reanimacje stwierdziliśmy że przekładka silnika z Cinquecento do kasty z Seicento I tu pierwsze problemy zaczęło się od odcięcia zapłonu na poziomie ok 2500RMP: na początku leciał normalnie po chwili pracy na wolnych...
z tego co mnie się wydaje to odcina mu zapłon a kolega napisał by czy pompa paliwa pracuje ,może czy iskra jest i czy kontrolki się świecą bo w ciemno to nie ma szans trafić a jak już to stawiam na odcięcie zapłonu Dodano po 1 a immo to najprościej pisząc odcina jakiś obwód np pompę paliwa
Skłaniam sie ku temu alarmowi - python MX - ale nie wiem czy dobrze robie ?? Ma takie funkce: Funkcje: - zdalne sterowanie - zabezpieczenie przed skanowaniem (anty-scanning) - zabezpieczenie przed nagrywaniem (anty-recording) - zabezpieczenie przed duplikowaniem pilotów (anty-duplication) - funkcja panic - odcięcie zapłonu - automatyczne powtórne zamykanie...
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Ciśnienie paliwa jest w wielopunktowym wtrysku pośrednim wszędzie podobne. Przy 3 bar powinien chodzić. Nic nie powinno się przelewać.EVAP możesz odciąć i zaślepić.
Musisz odnaleźć centralkę dokładanego odcięcia zapłonu,będą tam zapewne same czarne przewody,poszukaj przeciętych oryginalnych przewodów połączonych z czarnymi.Mostkuj tylko przecięte.Przeważnie odcinana była pompa paliwowa przewody znajdują się przy lewym słupku. Pozdrawiam
Masz LPG?
A mocowanie stacyjki da się odciąć od kolumny i odwrócić na druga stronę? Też chyba jest spawane ? Ile czasu zajęły ci te przeróbki mechaniczne?
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
Zacznij od wyeliminowania instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli. Następnie sprawdź, czy nie leje Ci się benzyna z regulatora ciśnienia (jest w korpusie przepustnicy, obok wtryskiwacza), dalej skontroluj stan wężyka podciśnieniowego łączącego kolektor/korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia. Możliwe też, że instalacja LPG, wskutek niewłaściwie...
Na początek zrób adaptację koła fonicznego: nagrzej silnik do normalnej temp. pracy (>80°C) i na luzie 3x dokręć silnik do odcięcia (6500rpm)
Jak na stale pozbyc sie upierdliwego immobilisera, czy jest jakiś sposób aby go na zawsze sie pozbyć ? Usunąć wpis w pamięci i odciąć linię kodową
Witam Mam problem Kupiłem cudowne małe Seicento 2006 nowy tym MPI Iskra jest auto pali na plaku / i na LPG po podpięciu na krótko Wtryskiwacze sprawne plus na wtryskiwaczach (wspólny jest)od momentu kręcenia rozrusznika ale sterowania brak ?(kolorowe kabelki ) Podpowie ktoś gdzie szukać /według mnie albo komputer ( interfejs nie wykazał błędów) Bądź...
Ten przekaźnik steruje również cewkami zapłonowymi jak odetnę przekaźnik to brak zasilania cewek zapłonowych
połącz razem przewody które służyły do odcięcia i po kłopocie, wychodzą one z centralki (zapewne oba czarne)
Ok to poszukam takiego kondensatora, kupie głośniki i zobaczę co wyjdzie a taki kondensator 200uF na jakim poziomie odetnie ?
wa wyszła po lekkim stuknięciu lewym przodem w inny pojazd. Musiałeś odciąć (urwać) gdzieś przewód do lamp.
Cały czas sądziłem że zależy od regulatora napięcia i przy sprawnym akumulatorze i instalacji elektrycznej powinno być ponad 14V Brawo, więc jednak wiesz ile powinno być. A jakie są obroty na wale ? Brak obrotomierza? Po co Ci w ogóle te obroty? Możesz oszacować znając obroty biegu jałowego i obrotów przy odcięciu.
jeśli dobrze zrozumiałem komputer nie musi mieć ściagniete immo? Musi, tylko możesz odciąć linię komunikacyjną z centralką CODE, żeby się nie zakodował.
Poszukaj sobie schematu, z niego jasno wynika jak jest sterowany wtryskiwacz i jakie ma być na nim napięcie przy włączonym zapłonie. Popatrz od której strony jest kluczowanie, to będziesz wiedział co i względem czego mierzyć. Przykładanie sond multimetru równolegle do wtryskiwacza nie ma większego sensu, gdy jeden z przewodów pozostaje w stanie wysokiej...
Przy pracy na gazie zawsze będzie błąd wtryskiwacza benzyny bo jest odcięty i komputer silnika testując nie "widzi" go i zgłasza błąd. Przy pracy na benzynie błąd przechodzi ze statusu obecny w status błąd zapisany .Tak samo sonda lambda - komputer silnika dostaje podstawiony sygnał z emulatora lub częściej obwód otwarty sondy lub zwarty do masy i zgłasza...
sprawdź jak ma ustawioną emulację sondy lambda,bo bardzo często fiaty przeprogramowują się podczas pracy na gazie, wtedy należy ustawić emulację masową a nie 0-1V, może jednak to skutkować zapalaniem się kontrolki wtrysku, bo dla systemu sonda będzie uszkodzona, ale można wtedy odciąć ją przekaźnikiem lub poprostu się do tego przyzwyczaić
Mozna odciac plus po stcyjce to pomaranczowy przewod wychodzacy ze stacyjki
a czy nie ma możliwości odcięcia bądź zmostkowania jakichś przewodów, tak by wszystko działało bez programowania motorolii??.
Tylko uważaj co sobie odetniesz ... Nie wszystko można odciąć. W samochodzie z odciętymi światłami odcięciu podlegają również wentylatory, ogrzewanie, radio itp ... Ale jak przez przypadej (podczas implementowania) poodcinasz obwody sterowania zapłonem to się zdziwisz - super immobiliser.
bezproblemowo( po odcięciu dwóch uchwytów) mieszczą się dwudrożne diory (10cm) koszt 45 pln za parę.
Witam mam pytanie mianowicie kupiłem seicento po lekkim dzwonie (wpadł do rowu) problem jest taki ze po przekręceniu kluczyka nie reaguje pompa paliwa (na krótko śmiga) napięcie sprawdziłem raz coś pokazało a później nic słyszałem ze czujnik uderzeniowy może być przyczyna odcięcia tylko nie wiem gdzie on się znajduje seicento z 2001roku centralny zamek...
seicento odcięcie paliwa odcięcie paliwa seicento mercedes odcięcie
atmel studio programator lodówka whirlpool otwierać drzwi objaw zatka katalizator
oscyloskop dt5200 oscyloskop dt5200
Regulacja śruby L w pilarkach Oleo Mac 937 Mokry filc pod drzwiami zmywarki Beko - przyczyny i rozwiązania