Odpalasz kluczykiem z główką niebieską czy bordową?
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
witam mam seicento 1.1 rok 2006 i od jakiegoś czasu samochód zaczął przerywać przy zmianie biegow, na jedynce sie rozpędzał normalnie, wrzucam dwojke gaz i on mi gaśnie i szarpie, szybko sprzeglo, przegazowalem i na nowo sie rozpędzałem po którejś probie sie udalo i znowu jechal, ale jak znowu trojke wrzucałem znowu bylo to samo, ale później jak juz...
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
Witam, Mam następujący problem. Zdarza się, że silnik zgaśnie na wolnych obrotach np. na światłach. Auto wtedy ma straszny problem z ponownym odpaleniem, trzeba kręcić rozrusznikiem dłuższą chwilę z pedałem gazu w podłodze by zechciało odpalić, czasem się nie udaje i auto nie odpala, aż padnie akumulator. Jeśli auto zgaszę sam na kluczyku auto pali...
W czujniku zderzeniowym masz trzy piny. Jeden to masa która jest połączona z drugim pinem i zasila masą pompę paliwa. Jeśli wyłacznik zadziała wtedy rozłacza masę z piny drugiego i łaczy się z pinem trzecim i podaje masę na układ w liczniku który wyświetla napis FPS ON ale wtedy nie można odpalić samochodu.Jeśli masz ten napis a samochód odpala to coś...
próbierka do ręki i sprawdź wtryskiwacz na jednym pinie plus na drugim przerwy masowe podczas kręcenia rozrusznikiem
Ok. Zrobiłeś jedno. Zrób drugie - iskra na świecy. Jest, czy nie ma?
Kabel masowy owszem ale w starszych - stawiam na akumulator albo brak ładowania - spróbuj na drugim akumulatorze. Pozdrawiam.
Witam. Moim zdaniem masz problem z instalacją gazową. Albo jest uszkodzony reduktor-parownik, albo potrzebna jest regulacja gazu. Uszkodzenie parownika wyklucza poprawne wyregulowanie gazu. Zrób 100 km na samej benzynie, jeżeli nie będziesz miał problemów z odpalaniem to winny jest gaz. Auto jadąc na źle wyregulowanym gazie może błędnie adoptować sterownik...
to jest code 2 na drugim też nie odpala
Witam, Problem polega na tym że gdy silnik jest zimny to nie można go odpalić od pierwszego razu.Wystarczy na ułamek sekundy przekręcić stacyjkę żeby obrócić rozrusznik i za drugim razem pali bez żadnego problemu. Gdy silnik jest ciepły pali od pierwszego razu.Posiadam instalację gazową ale zawsze odpalam na benzynie. Drugie pytanie to wtrysk. Gdy jadę...
Ta oś nie będzie już skrętna, więc jeśli założę felgi odwrotnie, to nie będzie to miało wpływu na skręt. Aktualnie chcę odpalić silnik, ale nie wiem, gdzie podłączyć paliwo z pompy, bo podłączając do niebieskiej rurki, która biegnie pod samochodem, samochód nie odpala. Jeśli podłączę do drugiej takiej samej rurki, to wywala paliwo przez ten zbiorniczek,...
Po pierwsze nic kolega nie pisze o tym że miał jakiś wypadek. Byle takie uderzenie nie odcina paliwa. Po drugie nic kolega nie pisze czy auto odpala. Jeśli auto odpala można sobie darować wciskanie przycisku bo on wcale nie wyskoczył.
Bynajmniej dziwne.Dlaczego zatem odpalał ten sterownik po przełożeniu do drugiego samochodu? Pisałeś że nie masz Fiata Code. Więc może w tamtym drugim był i złapał zablokowanie po założeniu czystego Twego sterownika.
Zmierz odległość czujnika od koła fonicznego, ma być 0,9÷1mm, ja miałem przypadek, że przy 1,1mm samochód zapalał za drugim razem, za pierwszym można było kręcić do rozładowania aku bez efektów
ok tą stacyjke podrąze bo kluczyk jest już wytarty i można go nawet wyjąc na zapalonym silniku z drugiej strony z pychu tez nie bardzo i zastanawiam się czy nie ma jakiegoś ograniczenia w przekaźniku module itd
Dziękuję wszystkim za pomoc, odmę już czyściłem jakiś czas temu i faktycznie była zawalona ale to nie był powód. Winny był czujnik położenia wału, nie wystarczyło jego wyczyszczenie, musiałem odkręcić i zeszlifować uchwyt do którego mocuje się ten czujnik tak aby sam czujnik znalazł się bliżej tego koła zębatego na którym wisi pasek, mam nadzieję, że...
Dostałem dziś ecu od Seicento 900 IAW 16FM.EC. Serwis zdiagnozował usterkę ecu ponoć wyświetla się błąd zasilania. Klient kupił drugie ecu i dalej jest to samo. . Jakoś nigdy w tych sterownikach takiego byka nie widziałem....
Dzięki za podpowiedź, będę brnął dalej, nie wiem, ale gazownik wlutował mi przewód w wiązkę zapłonu a wcześniej był owinięty na drugim przewodzie tuż przy świecy, po tym zabiegu raz spalił, a teraz pali cały czas, może tym tropem pójdę. Pozdr.
Temat do zamknięcia, samochód odpala normalnie. Wadliwym elementem być reduktor gazu, który pod wpływem lat stracił właściwości poprzez zesztywniałem membrany. Pomogła wymiana i ponowna regulacja instalacji gazowej. Wymiana pompy paliwa nie dała efektu. Nowy parownik nie ma króćca kompresji. Zresztą u mnie instalacją drugiej generacji została niejako...
A gaśnie pomarańczowy symbol kluczyka od immo? Może kluczyk pad, spróbuj drugim jak masz. To 2004 r więc pewnie fiat code 2, 2 kluczyki +karta kodowa z nr ecu i immo. W instrukcji od immo będzie opisane jak awaryjnie odpalić auto kodem. Pozdrawiam
W kostce przekaznika sa 4 wtyki. Na tych z lewej strony zaobserwowałem napiecie 12v . Z prawej natomiast na jednej zmierzyło 7 volt, na drugiej zaś 0.Wszystko jest na zdjeciach. Nie wiem , moze tak ma być . po prostu mnie to zinteresowało.Przekazniki sa sprawne.Auto normalnie odpala , zabrudzony był filtr paliwa.Problem z wtryskiem mam dalej. A test...
ładowanie 13,9 na światłach To nie jest za niskie ładowanie, jednak na dolnej granicy. Słabo ładuje i słabo odpala. Zacząć trzeba od przewodów. Potrzebujesz miernika. Odpal, zapal światła, daj mu chwilę żeby pochodził. Ustaw miernik na 20 V DC, jedną igłę przyłóż do dodatniego słupka akumulatora (nie do klemy), a drugą do najgrubszego zacisku na alternatorze...
Witam. Przejrzałem wszystkie podobne posty,ale nic nie pasuje za bardzo do tego co dzieje się w moim "autku".Od kilku dni NIGDY nie zapala za pierwszym razem,niezależnie od tego czy silnik jest zimny,czy rozgrzany.Po drugim przekręceniu kluczyka odpala i wszystko jest w jak najlepszym porządku.Nie gaśnie,nie dławi podczas przyspieszania,pracuje równomiernie...
Odpalił bez problemu. Z odpalaniem nigdy nie było problemów, nawet w duże mrozy palił z pierwszego odpalenia. Wczoraj odpalił za drugim razem ale może dlatego, że te kilka dni stał bez akumulatora bo przed świętami był wyjęty do ładowania a przez święta przy nim nic nie robiłem.
Tak, u mnie już CODE2 pomysł z drugą pętlą jest jest relatywnie łatwy w wykonaniu. I kontaktrony też są świetnym pomysłem i budżetowym zarazem! Jutro podejdę do auta i zobaczę jak by to zamontować.
Pierwsza część wypowiedzi wskazywała by na rozrusznik, może bendix. Z drugiej części wnioskuję że powinien kolega sprawdzić czy jest właściwe ładowanie i stan akumulatora. Gaśnie bo przy obniżonym napięciu układ zapłonowy nie jest w stanie pracować poprawnie.
immobiliser fabryczny jest zintegrowany z kluczykiem i jeżeli auto odpala z obu to napewno są sprawne, to co opisałes to napewno dodatkowe zabezpieczenie typu pastylka dallas albo alco jedną i drugą można stosunkowo łatwo dorobic jak i stosunkowo łatwo można je ominąc
Witam forumowiczów Otóź mam taki problem posiadam seicento 900 1999rok Jak na zimny śilnik odpalam seja to jest wszystko ok zaś jak się rozgrzeje i chce go zapalić to jest mały problem potrafię kręcić go kilka minut i dopiero zapala i to z wielką łaska czego to wina czy pompy paliwa czy może czujnika położenia wału?? Jest w nim też taki problem że czasami...
Witam, jestem początkującym majsterkowiczem. Pacjent to seicento 900 SPI, rocznik 2000. Próbowałem naprawić problem trzęsącego się samochodu na lpg na biegu jałowym. Skończyło się tak, że odpalałem silnik odłączając kolejno fajki ze świec, bo przeczytałem, że tak można sprawdzić czy któryś z cylindrów nie pracuje. Przy odpiętej drugiej "fajce" usłyszałem...
Ok to sobie sprawdzę, ale mnie nadal martwi ten stan auta i akumulatora. Jesteście pewni na 100% że to rozrusznik? Dziś odpalałem auto (wstawiony filmik jest z soboty), to dzisiaj o wiele gorzej kręcił, dopiero za drugim razem odpailł - nie chciałem już dobijać i trzymac w nieskończoność kluczyka i heblować. Ja chyba na początek wezmę to aku do domu...
Kup płukankę i zastosuj ją według instrukcji. Ew bardziej drastyczna opcja kup dwie płukanki. Jedną wlej według instrukcji a drugą rozlej strzykawką po 10-20 ml na każdy tłok przez gniazda świec... Pozostaw na kilka minut zanim odpalisz silnik. A po tym czasie najpierw zakreć rozrusznikiem na podkręconych świecach!!! Robisz to na własne ryzyko ale myślę...
Ten silnik miał gaz. Właściwie to nie opisales okoliczności w jakich powstał problem. Narazie wałkujemy elektryke. Jesteś pewny ze mechanicznie jest ok? Jak świece bo z gazem to bywa różnie. Nieraz kilka tysięcy i nowe świece do wymiany. A jeśli jest to gaz pierwszej lub drugiej generacji to różnie bywa z mieszanką. I zbyt bogata i zbyt uboga jest niezdrowa...
Witam wszystkich serdecznie,. Mam 2 pytanka: Po pierwsze SC jak zimny zapala b.dobrze, jak rozgrzany trzeba krecic na dwa razy, sprawdzilem dwie opcje ,gaz i benzyna, nie ma znaczenia. Czy ktos mial juz taki problem??? Pompka jest sprawna. A za pierwszym razem rano pali od reki, a w ciagu dnia jak juz pojezdzi zona troche to , trzeba na dwa razy krecic:...
Te które szły na skandynawię miały 1,5kW. Czy może kolega podać dokładnie typ i model i czy się zgodzą z podanym wyżej autem jakie mam? Do tej pory myślałem, że tylko ja mam jakiegoś pecha i tylko moje fiaty tak nie chcą palić na mrozie(podobnie było z SC 900cm). Tam też był DENSO rozrusznik. Teraz widzę że to nie pech tylko inni też mają takie jajca....
Wymieniłem wąż układu chłodzenia i nie wycieka. Po kilku dniach jeżdżenia tylko na benzynie pali od strzała, rzadziej złapie za drugim kręceniem. Następnie odkręciłem gaz i problem nie wrócił, więc zabrałbym się za pompkę i filtr. Dobrze kombinuję? Zapomniałem wcześniej napisać, że auto stało w warsztacie dwa miesiące nie odpalane. Witam nie piszesz...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
https://obrazki.elektroda.pl/4261411200_... Witam. Wczoraj w nocy około 2:00 po przejechanym odcinku 110km o prędkości 90km/h zaparkowałam samochód pod blokiem. Dziś około godziny 14 próbując odpalić samochód kręcił ale nie odpalal. Zauważyłam, że wskaźnik paliwa pokazuje zero. Pojechałam drugim samochodem po 5l paliwa, po dodaniu...
Witam serdecznie, mam zapytanie na temat rozrusznika: OBJAWY: - rano odpalił bez problemu - potem gdy chciałem zapalić przygasły kontrolki i słychać dziwne pstryknięcie - zdjąłem klemy, wyczyściłem, wziąłem drugi akumulator, popukałem w rozrusznik - bez efektu - przy próbie z popychu samochód blokuje się (staje dęba) - przy próbie zapalenia z holu (na...
Po piewrwsze sprawdź czujnik obrotów (odstęp od koła fonucznego 0,8mm) Po drugie zobacz dokładnie co pokazuje centrala w momecie gdy silik ma 80-90 C powinieneś mieć mniej więce obroty około 840/min, czas wtrysku 0.8ms, korekta sobdy lamda na 0,99 -1% ciśniene ssania 280-320mmHg. Jeżeli są jakie kolwiek odstepstwa to trzeba podstawić po koleji czujniki....
Witam. Auto seicento 1.1 instalacja brc II gen na silniku krokowym i mieszalniku na gaźniku. Samochód tak bez powodu odmówił jazdy na gazie :(. Podmieniłem parownik, problem pozostał. Na benzynie wszystko ok a po przełączeniu ręcznym na gaz nie jedzie, elektromagnesy dostają normalnie napięcie 12v przez około 1 sek później to napięcie z elektromagnesów...
Witam, szukałem odpowiedzi na różnych forach i nie znalazłem odpowiedzi, problem jest następujący...gdy odpalam silnik chodzi bardzo równo temp otoczenua 12-25 stopni, samochód podczas jazdy ma chwilowe braki mocy tak jakby coś się przytykalo i po chwili znów się rozpędza i zatyka, najbardziej czuć to podczas jazdy na drugim biegu i zmiany na bieg 3......
Mój dieselek umarł. Odpala, bo nowy aku nie zamierza się poddać, kręci aż do skutku. Chodzi ale mam kaszę w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. To się po kilku minutach jazdy przegrzewa, bo lód zatyka obwód. Po drugie, pękł przewód paliwa, i sika ropą po odpaleniu. Jest weekend, nie mam jak kupić nowego przewodu i płynu, i co gorsza rozdzielacza,...
Witam, problem jest następujący: autko jest zagazowane i jeszcze do niedawna zdarzało mu się, że po zagaszeniu go na gazie, ponownie zaskakiwał po drugim kluczyku. Ostatnimi czasy poprawiło się to chwilowo i odpalał za dotknięciem (pod warunkiem, że akumulator miał na tyle prądu żeby nim zakręcić) Na początku tego tygodnia padł mi ten akumulator i przez...
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
Kilka razy mi się zdarzyło, że NOWA świeca NGK umarła po paru dniach w samochodzie, miałem też przypadki, że w NGK porcelanki pękają i są przebicia, więc więcej tego badziewia nie kupuję. Championy są najlepsze - np. powodują, że nawet zajechane silniki od kosiarek odpalają duuuużo łatwiej, poza tym np w Skodach są to świece na 1 montaż, i jak trafiam...
to jest 900 wiatrak na zewnątrz przy pasku alternatora Z dwóch powodów: 1. Jak ruszałem po "naprawie" łożysk akumulator był jeszcze dobry, potem robiłem dwa krótkie odcinki po mieście i widziałem po światłach, że jest słabszy. aż doszło do tego że nie odpala. Spróbowałem później na zapych i zaczęło brakować chwilami prądu aby nawet silnik płynnie pracował....
Na pierwszym (złym odpalaniu) za małe podciśnienie w kolektorze ssącym . Tzn program pokazuje realne ciśnienie w tym wypadku jednostka 568 hPa jest za wysoka (u mnie pokazuje w programie poniżej 400 na zamkniętej przepustnicy) . W Twoim przypadku sterownik zapewne rozpoznaje to jako większe obciążenie silnika - wynikiem czego jest wydłużenie czasu wtrysku...
witam mam problem z seicento, nie chce odpalić, kręci rozrusznik ale nie załącza pompy paliwa. postaram się dokładnie opisac problem i prosze o pilną pomoc zacznę od początku otóż moja siostra jechała na resztkach paliwa aż auto zgasło i nie chciało odpalić, kręcił rozrusznik i załączałą sie pompa, uznałem że zatarł się silniczek pompy i go wymieniłem,...
po co wymieniać pompę paliwa skoro nie odpala na plaku/benzynie wstrzykniętej? przecież od razu widać, że nie ma iskry CC/SC900i do odpalenia potrzebuje bardzo nikłe ciśnienie paliwa, wiem, bo kupiłem kiedyś od komornika cc900i które stało nie wiadomo ile lat i odpaliło bez problemu ale ledwo jechało (szarpało, mało mocy miało ogólnie) i jak wykręciłem...
Ja swoje do samochodu sam robiłem długość ok 4 m z kabla spawalniczego przekroju nie jestem w stanie podać Dodano po 4 Przy planowanym rozruchu kombajnu (zakładam, że ma silnik jak "mała" ciężarówka) to może lepiej 6m/50mm². Akumulatory w takich maszynach mają z reguły podany prąd rozruchowy. Miałbyś obraz na co się musisz nastawić. Mam w domu...
odpalać drugie aster odpalać drugie mazda odpalać drugie
pralka łożysko wymienny prototypowy płytka gęstość tonera
programator ch341a programator ch341a
Zamiennik pompy obiegowej do kotła Junkers Eurostar ZSE 24-4 MFK Peugeot 508 – bezpieczniki panelu wskaźników i ekranu, lokalizacja, generacje