To wszystko zależy od wielu czynników. Logicznym jest, że małe auto upchane jest wszystkim po same brzegi. W tym każda robota to walka, albowiem nie ma miejsca wcisnąć się z rączkami i klasycznymi narzędziami. Gdyby człowiek miał pod ręką wymysły VW (ich dedykowane klucze do wszystkiego) byłoby inaczej. Ogólnie mówiąc VW nie jest ciężkim autem w naprawach,...
daj spokój, wspawanie całego kielicha i żeby to było prosto i dokładnie w tym miejscu co trzeba to duuużo więcej roboty niż połatanie Twojego. Odkręć zbiorniczek wyrównawczy wraz z tą blachą mocującą i odsuń kable i obstukaj ile się da i będzie wtedy widać jaka sytuacja Wg mnie wystarczy będzie wyciąć tą zgnilizne i dać łatkę płaskiej grubszej blachy...
Byłem oglądać seicento z ogłoszenia, dramat.... Progi po wymianie już pordzewiały. Auto miało puknięty bok, a jest taka rzeźba zrobiona że masakra. Gaz ma ponad 11 lat, brak dokumentów na instalacje. W aucie nic nie jest spasowane, tak jak byłoby bite z każdej strony. Dodatkowo Pan miał kanał, i to co zobaczyłem tylko uświadomiło mi że to złom. Moje...
no to sprzedaj silnik koledze "karol123240" skoro jest pewny i sprawdzony, to każdy będzie zadowolony :) no za 100zł to ja kieeedyś tylko malucha kupiłem, ale nie odpalił choć się staraliśmy, sprężanie niemalże zero (rozrusznik kręcił niemal tak jak by świece wykręcić :) ), od razu na części rozebraliśmy ;) no ale ostatnio dostałem Tico za darmo :)...
Cała skrzynia biegów do tego modelu to 150-200 zł, oczywiście używana. Jak podłoga nie chrupie od rdzy, papiery są w porządku i stan ogólny jest zadowalający, to można rozejrzeć się za mechanikiem (robocizna będzie raczej tania, to Fiat i do tego prosty model) i kupować.
To ja już od "smarkomatu" wolę nity ;) na nity robiłem wcześniej blacharkę zanim miałem migomat :) podłoga C15 z blachy od pralki: https://obrazki.elektroda.pl/7652846100_... https://obrazki.elektroda.pl/1366879600_... https://obrazki.elektroda.pl/7311872200_... https://obrazki.elektroda.pl/2351333600_...
Większość wie tyle, co na giełdzie albo przy wódce usłyszała. Też mi autorytet, większość. Ostatnim Fiatem bez ocynkowanych blach było Uno, konstrukcyjnie lata 80. zresztą. Zgodzę się, że tanie Cinquecento ma blachy cieńsze i ocynkowane w oszczędniejszym procesie (bo ocynk ocynkowi nierówny, wiadomo) niż wielokrotnie droższe od niego Audi, ale takie...
Popieram przedmówcę - Najlepiej jakieś małe auto z małym silnikiem a nie limuzyna z LPG - przy małych przebiegach jakie kolega będzie robił zakładanie LPG mija się z celem (chyba że kupi coś co już ma LPG). Cinquecento to już powoli historia. Moje typy to: Seicento na wtrysku jednopunktowym, ewentualnie Matiz z końca produkcji. W grę wchodzi jeszcze...
W maluchu to się kiedyś wycinało wizjer w podłodze i można było obspawać szpilkę, lub wspawać nową. Chyba nic się nie zmieniło http://seicento.com.pl/topics5/urwana-na...
Rozumiem naprawa technologią "ja ze szwagrem" ?
Witam. Posiadam fiat seicento, ma małą dziurę w podłodze, i przegnite progi. Czy mógłbym kupić progi repera turki i zamontować na nity tak samo załatać dziurę w podłodze? Dziękuję z góry i pozdrawiam :D
Z tyłu to możesz za wahacz podnosić, podkładasz mniej więcej tu gdzie jest sprężyna. Wadą jest to, że lewarek w początkowej fazie ma ciężko, ale myślę że przy wadze SC poradzi sobie bez problemu. Z przodu w podłodze masz takie okrągłe przetłoczenie w podłodze, to może być w miarę mocny punkt. Najlepiej tak jak wspominałeś podłożyć deskę w taki sposób,...
To auto jest troche gorsze od Seicento bo to Cinkłaczento :D Podłoga, zawieszenie, punkty mocowania zawieszenia są w dobrym stanie, nie skorodowane. Blacharz mówi że wszystko jest OK poza zgnitymi progami i strasznie wybitym łożyskiem piasty lewego koła, można z tym jeździć?
zobacz czy nie cieknie benzyna z regulatora pod kopułką wtrysku, ew odłącz pompkę paliwa na silniku pracującym na gazie i zobacz czy wtedy dymi - wygląda, że leje ci się paliwo w dużym nadmiarze, wtedy tak dymi oraz da się odpalić tylko z gazem w podłodze
Co do wycieku oleju przyjrzałbym się simeringowi wałka rozrządu. Zdejmij osłonę paska i zobacz czy jest tam sucho, Lubi sobie podciekać, olej jest rozbryzgiwany przez obracający się wałek i spływa na dół właśnie w okolice filtra i na miskę. A płyn lubi ciec z oringu rury pompy wody. Co do obejm tak jak koledzy pisali- autoszrot. Uważaj jednakże na śruby...
podpowie ktoś co robić ? Brać się za sprawdzanie, zaczynając od filtru powietrza po ciśnienie paliwa, sprężania (przepustnica to otwiera się do końca jak pedał w podłodze).
ściągasz taki druciany pierścione zabezpiecający,podkładkę dystansową,nastepnie nakręcasz na gwint nakretkę M6 i nastepnie "jebudu" o podłogę (uderzaj w tą nakrętkę,nakręcasz ja po to aby nie splaszczyć gwintu). Jeżeli nie ruszy to od dołu chwytasz w szczeki imadła za tą przekłądne zebatą i wahadliwywmi ruchami starasz się rozruszać.
Witam. Nie dawno robiłem swap silnika 1,1 od seicento do cinquecento 700. Mam pytanie odnośnie łożyska oporowego. W cinquecento 700 ponoć łożysko pracuje cały czas, ponieważ pedał sprzęgła jest tak zrobiony, że sprężyna ściąga go do podłogi. Zauważyłem również, że pedał sprzęgła jest tak samo zrobiony w seicento. Tam również pedał ściągany jest do podłogi,...
Jak mimo odpowietrzania pedał leci w podłogę a płynu nie ubywa, to pompa do wymiany.
Objawy: po przekroczeniu około 3000 obr/min zaczyna mrugać kontrola silnika i silnik szarpie. Jeśli tak samo jest na obrotach jałowych to sprawdź czujnik położenia wału. Jeśli szarpie, ale tylko przy dużym obciążeniu silnika np 5 bieg , 60km/h i pedał gazu w podłogę to sprawdź cewki zapłonowe.
Pytam czy jak dasz "przegazówe" w podłogę bez biegu to momentalnie się wkręca na obroty ? Tzw. "przegazówa do odciny" .
to nie maluch czy seicento, że łatwo zdjąć skrzynię i wymiana sprzęgła to pikuś. Wiem, że są też bardziej upierdliwe auta ale jak pisałem nie mam dostępu do podnośnika i wszystko muszę zrobić samemu z poziomu podłogi.... ;-) Chyba jeszcze nie wyciągałeś skrzyni w Seicento :)
Nie ma takiej możliwości, o ile oczywiście szczęki i bębny nie są zużyte w stopniu, który dyskwalifikuje je do dalszej eksploatacji, w momencie gdy puścimy pedał hamulca tłoki w pompie cofają się do położenia spoczynkowego i następuje otwarcie kanałów, którymi płyn hamulcowy z cylinderków i zacisków przepływa swobodnie do zbiorniczka, w układzie znika...
Ruszasz pedałem, a co rusza przepustnicą na silniku ? Tam się nic nie zacięło ? Może jednak, i dzięki temu masz "gaz w podłodze", a silnik naturalnie wchodzi na wysokie obroty ?
Z tego co pamiętam to na dole wystarczy od gumowego węża odkręcić cybant, lub obejmę < zależy czym masz przymocowane> i płyn zleci. Tylko podłóż jakąś miskę, aby zawartość się na podłogę nie wylała. Przy ponownym zalewaniu nie zapomnij odpowietrzyć układu.
Witam mam problem. Kupiłam seicento z 1999 niedawno, jeżdżę od miesiąca. Rano zeszłam do samochodu, żeby jechać do szkoły, nie chciał odpalić, sprzęgło wessało w podłogę, poszedł dym z pod maski. Wystraszyłam się poszłam do domu. Jak wróciłam do samochodu, żeby sprawdzić jakiekolwiek objawy czy cokolwiek, przekręciłam kluczyk bez żadnego biegu. Usłyszałam...
to są wzmacniacze typowo "bagażnikowe" (tylko 6 cm skruci bagażnik) w "kabinie" albo pod maską też odpada, pod siedzeniem-brak chłodzenia. A może pod podłogą albo na dachu... to był żart :D
Nie przesadzajmy, jeśli to faktycznie sam próg do wymiany, a nie cała podłoga, to bym robił. Klapa, czy drzwi to raptem 4 śruby do odkręcenia, problemem będzie tylko zakup używanej klapy tylnej, która nie jest przerdzewiała
Przestań, bo mam ochotę dosadnie napisać co sądzę o takim bredzeniu. Na elektrodzie to z reguły moderator bredzi aż do bólu, ale tym razem z Tobą się zgadzam. Kto wyprzedza (w dodatku po mieście) z pedałem gazu w podłodze? Debil i rajdowiec, nikt inny, nie ma zupełnie takiej potrzeby.
Witam mam mały problem z fiatem seicento mianowicie na zimnym silniku wkreca się na pełne obroty po chwili jazdy po dodaniu maksymalnie gazu wkreca się na 3500tyś obrotów (gaz mam cały czas wcisiety w podłogę ) spada do 2tyś obrotów i wzrasta z powrotem na 3500tyś obrotów w czasie jazdy przy 3500tyś obrotów ma odcięcie i nie reaguje na gaz co to może...
tak, to jest cała rodzina silników FIRE nie wiem co to za olej ta Selenia ani Millers, ja stosuje Mobila 10w40 i 5w30 i jestem zadowolony, nigdy nic nie zatarłem mimo jeżdżenia dużo z gazem w podłodze Cieniasem 140 a Tikiem nawet i 160 ;), jedynie od takiej jazdy wydmuchnąłem niejedną uszczelkę pod głowicą i 2 razy zawór wydechowy w Cieniasie 900 i...
przykład z najbliższego otoczenia: - Seicento 900 kolegi-mechanika - od zawsze na benzynie. Auto w jego rękach od dobrych 10 lat, wypalił się zawór od jazdy na benzynie (z gazem w podłodze, to Seicento potrafiło jechać 170) - mój własny Cinquecento 900 - (czyli ten sam silnik) - wypalony zawór od jazdy kilka lat na gazie 1gen, też z gazem w podłodze...
Posiadam Seicento Van rocznik 99. Zakupiłem niedawno zestaw głośnikowy HERZ DSK 165, zastanawiam sie jak najlepiej było by umiejscowić głośniki średnio-nisko tonowe. Mam pomysł by umiejscowić je w bagażniku w podłodze ( cos w stylu półki ), miejsca jest tam dość. Mam jeszcze jedną wątpliwość, czy moge bezpiecznie podłączyć tweetery pod radio ( Sony...
Ale po co demontować? Jak koniecznie to nie widze przeszkód poza uciążliwym wypruwaniem rurki miedzianej od butli do parownika. Sam zakładałem instalacje w UAZ-ie i nie pamietam jakichś specjalnych kłopotów poza wycinaniem otworów w podłodze (gazownicy maja do tego specjalne wiertła). Zrobienie tego samego ale w drugą stronę to (Pan?) pikuś :D
Seicento VAN. Ma kratkę za przedn.siedzeniami. Chcę przerobić autko i ją zdjąć. Na dole kraty są trzy mocowania, po środku jest jedna śruba którą wykręciłem Z obywdu stron , na dole w podłogę wchodzą pozostałe, jakby kołki, nity, albo śruby z upiłowanymi łbami. Jak to wyjąć. Co to jest. Czy to się wykręca czy....? Proszę uprzejmie Was o pilną POMOC...
Na pierwszą generację nie ma co patrzyć-dość na kanale widziałem przegnitych progów i podwozi. No nie przesadzaj. O ile te punta nie grzeszą bezawaryjnością, to blacha akurat trzyma się nieźle, z progami i podłogą włącznie. Ogólnie zgnilizna jest we fiatach rzadkością w porównaniu do niemieckiej i francuskiej konkurencji.
Silnik 1,2 8v fiata czy też psa 8v Prosty jak cep tylko jeździć Żadne cuda na łańcuchu- tylko pasek Sam do niedawna pomykałem seicento 1,1 + lpg 2 gen Był non stop gaz w podłodze nie ważne czy ciepły czy zimny Z silnikiem prócz wymiany kabi i świec,sondy nic się nie działo Komfort był owszem ale tylko parkowania i za 70 zeta 500 km Dodano po 55 Jak...
Witam mam pewien problem . Dostałem od dziadka seicento 900 z 1998r ale okazał się totalnym wrakiem był tak zjedzony że w koncikach tylnych szyb były pęknięcia jakby auto miało się złamać (nie miało podłogi ani progów ) . Kupiłem drugą budę z papierami z 2002r. i jak się okazało to chyba był tam silnik 1.1 bo mój komputer nie pasuje do tamtej złączki...
Witam. Co może być przyczyną że moje Seicento 900 ma kłopot by osiągnąć 90 km/h z gazem w podłodze na prostej a na krótkich odcinkach ciężko 60-70 km/h osiągnąć. Jest tak i na benzynie i na gazie. Hamulce nie trzymają - koła się lekko obracają. Świece czy nowe czy stare jest to samo. UPG też raczej OK. Silnik pracuje w miarę równo. Czytałem o zapchanym...
Witam mam problem kupiłem fiata seicento 900 butla lpg byla wyciąganieta bo blokowała śruby od foteli i teraz nie wiadomo jak je podłączyć.. kable 1 i 2 idą od sterownika kable 3 i 4 są przykręcone do podłogi bagażnika kable 5 i 6 idą od wskaźnika od butli
Walki ciąg dalszy. Wymieniony cały kolektor ssący z wtryskami i przepustnicą, pod kolektorem nowe uszczelki. Lewe powietrze wykluczone w 200%. Błędów w ECU brak. Na jałowych obrotach diagnostyka sondy lambda- BOGATA. Oscyluje 0,100 0,900. Przy bucie w podłogę sonda- BOGATA. Oscyluje w okolicach 0,700 0,900. Podciśnienie w ssącym na jałowym 0,35. Już...
Witam.Posiadam Fiata Seicento 1.1 sporting 98r z gazem.Mam taki problem jak odpale auto zimne,samochód raz trzyma się na obrotach a raz je gubi (na pb) i na lpg, wtedy zapala się kontrolka wtrysku na ok 5-6s po czym auto wchodzi na obroty.W czasie jazdy nieraz jak by brakowało mu mocy,czuć szarpanie.Przy ruszaniu nieraz autko robi kangurki,gaz w podłodze...
Przejechałem się kawałek i jest tragicznie. Wcześniej też mnie ten pedał denerwował ale teraz to przesada. Wcisnę 1/5 pedała i już mam pełne przyspieszenie, nawet ruszyć sie normalnie nie da. Dla uściślenia np. chcę jechać 60km/h na piątce i miejsce gdzie auto utrzymuje obroty jest zaraz jak położę nogę na pedale, ciut głębiej i rosną. A pozycja za...
Witam, Mam następujący problem. Zdarza się, że silnik zgaśnie na wolnych obrotach np. na światłach. Auto wtedy ma straszny problem z ponownym odpaleniem, trzeba kręcić rozrusznikiem dłuższą chwilę z pedałem gazu w podłodze by zechciało odpalić, czasem się nie udaje i auto nie odpala, aż padnie akumulator. Jeśli auto zgaszę sam na kluczyku auto pali...
Witam, mam pytanie co może być powodem nierównej pracy silnika 1,1 mpi/54 KM Fiat SC 2001r. od jakiegoś czasu tak jak na poniższym filmiku, silnik wariuje, nie wygląda to na wypadanie zapłonu, bo przyspiesza z gazem w podłodze i jest wszystko ok, pali też na dotyk. Czasami po nagrzaniu jest lepiej a czasami jeszcze gorzej ale w środku czuć jak to wszystko...
Odpowiadam na pytania. Do tej pory jeździłam Fiatem Seicento 900 cm3. I kupiłabym go znowu gdyby nie to, że jest autem horrendalnie niebezpiecznym w przypadku kolizji. Dlatego muszę szukać czegoś większego. Co roku tej ch...erze coś się psuło. Raz na dwa lata elektrowentylator, szczęki rdzewiały, rura wydechowa i tłumik do wymiany co 2 lata. Ale do...
Dodam tylko, że sejczak ABS posiada :) A działa ? Prosty sposób na sprawdzenie rozpędzić się na pustej najlepiej szerokiej drodze :) i wcisnąć hamulec w podłogę będzie już jasne czy jest :) Dodano po 2 J brakuje bezpiecznika odpowiedzialnego za ABS (z rysunku) Jeżeli był bezpiecznik to będą styki pod niego w innym przypadku ich brak puste miejsce.
Tylko ja mówię ceny chodzą w granicach 2000-2500 Nawet 3000 zł ja sprzedałem za 1100 Jak nie ma podłogi / progów i jest upodlone i nie utrzymywane w sprawnym stanie technicznym to jest wart ok 300zł a nie 3000 zł. Ale dziwię się ze w ogóle temat istnieje, jak by rozbił na drzewie też by chciał oddać , bo się zepsuło, litości. Zepsułeś to naprawiaj...
Aleksander_01: ja w podobny sposób wykończyłem silnik 1.5 w Kadecie - holowaniem Evasiona gdzieś z okolic Ryk do Lublina (bo kupiłem z urwanym rozrządem za tysiaka) i temperatura w Kadecie była cały czas OK, olej też się nie zaświecał, ale miał strasznie ciężko i już dojeżdżając do Lublina zaczął poddymiać na niebiesko, a kolejnego dnia przy odpalaniu...
Witam. Co kupić powiedzmy do 2tys, chcemy się zrzucić w kilka osób żeby mieć samochód awaryjny jak któreś z naszych aut padnie na 2dni..albo trzeba je będzie wstawić do mechanika na grubszą robotę. Jedna osoba będzie nim jezdzić raz w tygodniu aby auto było ciągle na chodzie. Więc założenie jest takie że ma jezdzić ale też żeby nie było tak że niema...
podłoga samochód podłoga panel podłoga kuchni
bluetooth wince bridge neostrada ekranowanie przystawki
bateria parkside interfejs diagbox
Boss BD-2 Blues Driver – naprawa, serwis, autoryzowane punkty Roland, typowe usterki Linksys WRT54GC firmware 1.01.0 – gdzie pobrać, archiwa, SourceForge, Wayback Machine