Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Przyczyn może byc kilka więc może lepiej gdybyś zostawił ten problem w warsztacie u jakiegoś elektryka zanim podniesiesz sobie koszty poprzez nieświadome uszkodzenie czegoś podczas swoich poszukiwań ? pozdrawiam
Witam po wymianie baku pompa paliwa po dłuższej jeździe ok 10 km na LPG zaczyna "buczeć" głośno pracować (pompa pracuje cały czas nie ma odcięcia po przełączeniu na LPG). Gdy auto jest ciepłe (ok 5 min postoju) buczenie pojawia się już po ok 2 km. Czy to zbliżający się koniec życia pompy ? Przy wymianie baku była czyszczona siatka przez którą jest zasysane...
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
pompa chodzi , słychac, chodzi głośno bo na sucho więc włączam ją tylko na chwilke żeby sie nie stopiła. probowałem wlac paliwo w powrót ale nie można , a do pompy sie nie moge dostać (butla z gazem przeszkadza) bo bym wstrzykbnął paliwo prosto do pompy, znajomy miał taki problem i wstrzyknął paliwa do obudowy pompy i pomogło(zassała i odrazu ucichła...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Na 100% pompka do wymiany, kończy się i po wyjęciu-wyczyszczeniu rusza ale jak zaczyna pracować pod obciążeniem (tłoczyć paliwo pod ciśnieniem) znów staje. Przerabiałem w kilku autach że po wyjęciu na trochę ruszała. Co do czasu pracy po kluczyku, to że pisze w instrukcji 10s nie jest regułą że tak będzie. Po prostu ma na chwile pojawić się 12V na wtyczce...
Witam. Mam problem z zapaleniem Seia, nie dziala pompa paliwa. Przez jakis tydzien zapalal bardzo ciezko, migaly kontrolki, cos szybko cykalo pod maska nad lewym nadkolem. Okazalo sie, ze przewod masowy z prawego nadkola do silnika byl skorodowany, wymienilem przewod i sterownik od pompy (czarny 13, obok centralki sterowania). Teraz kreci rozrusznikiem...
Mam problem, Seicento 900 nie odpala wogole, nie kreci rozrusznikiem, po przekreceniu kluczyków nic sie nie dzieje, a dokładnie w pozycji kluczyków właczajacej stacyjke słychać tylko przeskakiwanie przekaznika z pompy paliwowej (po lewej w kabinie mały czarny przekaznik), nie słychać zasysania pompy charakterystycznego przed odpaleniem (nie swieci sie...
Pompa paliwa mi piszczy kupiłem nową parę dni było cicho i potem znów to samo się dzieje jaka jest przyczyna w jaki sposób można temu zaradzić
Wie ktoś może czy da się ją naprawić,a jeśli tak to w jaki sposób? z góry dziękuje za pomoc.[/tex][/list]
Auto dziś nie odpaliło. Po rutynowych sprawdzeniach (iskra/paliwo) stwierdziłem iż nie pracuje pompa paliwa. Na zaciskach przy pompie brak napięcia. Po zmostkowaniu przekaźnika pompy - napięcie się pojawia, pompa pracuje, bezpiecznik pompy (ten duży 20A ) jest ok. Natomiast po przekręceniu kluczyka przekaźnik się nie rusza, podmieniałem przekaźniki...
Witam. Mam taki problem z SC a mianowicie dochodzi mi napięcie do wtyczki od pompy ale o jakimś małym natężeniu (nie świeci żarówka). Ponadto po podpięciu pompy zanika. Bezpieczniki i przekaźnik paliwowy sprawdzony. Problem sam nagle się pojawił. Dodam tylko, że SC jest z gazem i przy przekręceniu kluczyka nie ma pyknięcia z elektrozaworu a zawsze był....
Mysle, że nie widzialeś jak to jest w seicento skonstruowane. Tam nie ma luźno latajacych rurek w baku :). Pompa paliwowa jest umieszczona pod tylnym siedzeniem i zanurzona w baku do samego dna (opiera się o dno). Z niej wychodzą dwie rurki. Paliwo OUT i powrót do baku. Paliwo wraca bezposrednio do zbiorniczka w pompie, po to aby dodatkowo dopełniać...
Panowie. Ostatnio prawie 2 razy pod rząd wyjeździłem paliwo do 0. Dziś chciałem podjechać na stację, ale auto po odpaleniu zaraz zgasło. Pojechałem po paliwo, ale po zalaniu już nie odpalił, a po przekręceniu zapłonu nie słychać w ogóle pompy. Pompa się pali czy zaciera. I jaki jest objaw. Czy może jednak coś z elektryką? Gdzie ewentualnie szukać?
Witam. Wiem, że podobne tematy były, ale żaden z nich nie odpowiedział mi na mój problem. Otóż dwa dni temu mojej żonie zabrakło paliwa, podjechałem do niej, żeby odpowietrzyć pompę. Po wyciągnięciu przewodu polało mi sie trochę paliwa na kostkę (piszę wszystko jak było), niestety po przekręceniu klucza paliwo nie poleciało. Zawołaliśmy assistance,...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Zdejm pokrywe wtrysku i zobacz czy wtrysk podaje paliwo i czy podczas kręcenia pompa paliwa pracuje.
Pytanie organizacyjne. Skoro pompa daje standardową ilość paliwa do wtrysku, ale paliwo nie wraca.. to gdzie to paliwo się chomikuje? Ale to też w takim razie auto powinno odpalić chociaż na chwilę po wlania minimalnej ilości bezpośrednio na przepustnicę, tak?
Popoeiram Elektrita -> moim zdaniem to rozszczelniony smok ssący. Miałem taką sytuację w Renault. PO prostu jak jest mało paliwa to smok zassa powietrze przez co nie zapala, zwlaszcza rano jak paliwo splynie troche z przewodów. Pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.pl/9487386900_1... Taki sterownik jest w autku. Czujnik wału na dole na kole zębatym wymieniony był na nowy. Bez efektu. Wymieniony czujnik wałka na górze silnika 3 pinowy bez efektu. Nadal w autku była iskra przez dwie sekundy i cisza. Pompa po włączeniu zapłonu dawała paliwo ale świece suche, wtryskiwacze...
Manometr i pomiar ciśnienia w układzie paliwowym... skoro wtrysk rozpyla paliwo to pompa w ogóle działa, kwestią jest tylko właściwe ciśnienie.
Zgadzam się ale ja zawsze zaczynam od najłatwiejszych czynności No masz rację, ale zależy to wszystko ile lat to auto używane i jak było lane paliwo. Ja też jeżdzę sejakiem 900 już 14 lat. w zeszłym roku było "otwierane" do pompy bo uszczelka pompa zbiornik paliwa zaczeła przepuszczać. Po otwarciu okazało się że siatka na pompie prawie czysta i w zbiorniku...
Wymieniałeś sterownik, po tym odpalał ? Co z immo ? Jak nie ma iskry, to wtryskiwacz podaje paliwo ? Pompa pracuje podczas pracy rozrusznika ? Działasz na czuja, czy na podstawie jakiegoś schematu ? Cewki mają zasilanie ?
Witam Mam następujący problem: Posiadam samochód Fiat Seicento (900) z instalacją gazową BRC. Będąc na Słowacji zauważyłem zwiększone zużycie benzyny. Wracając ze Słowacji jechałem na gazie (benzyna była na głębokiej rezerwie). W pewnym momencie silnik zaczął przerywać --> zauważyłem , że wskaźnik benzyny jest na absolutnym zerze (sytuacja o tyle dziwna,...
to jest MPI ? moim zdaniem pompa paliwa dokonała żywota a ciśnienie jakie podaje na wtryski? wywal pompe ze zbiornika ,możesz wymienić tylko samo serce, wymieniałeś filtr paliwa? jest z tyłu po prawej stronie , to że sika paliwo ale brak odpowiedniego ciśnienia, filtr i pompa taka kolejność sprawdzenie i wymiany
Zgadzam sie z kolegami powyżej ... Żadna pompa paliwa nie lubi pracy na sucho ...Ale radzę najpierw wymianę filtra paliwa na nowy , jeśli dobrze pamiętam znajduje się on po lewej stronie tuż za fotelem kierowcy ( oczywiście na zewnątrz samochodu ) jest na tzw. szybko - złączach , więc nie będziesz miał problemów z demontażem . Jeśli wymiana filtra nie...
Ale tutaj i tak nie chodzi o gaz a o samo paliwo. Zalałem go za 30zł i jezdziłem nim 5 km i mi nie zgasł, a nic przy nim nie robiłem. Czy możliwe jest to że pompa nie pobiera już paliwa mimo iż jest w baku jeszcze? Chodzi mi o to że nie ma jak zaciągnąć bo w ogóle nie sięga pompy paliwo bądź pobiera go za mało. W ogóle wymieniłem sterownik dzisiaj i...
Byłem u gościa który naprawia fiaty i stwierdził że to pompa paliwa gdyż za głośno pracuje. Twierdzi że paliwo cofa się do baku. Mam pytanie do was czy muszę wymienić całą pompę nr oryginału 51809818 czy wystarczy sam wkład silniczek. Spróbuję wymienić sam, proszę o pomocne porady.
Seicento 2005r/ 1,1 benzyna z gazem lpg (MPI) Fiacik odpalał, jeździł. Pojawiła się drobna awaria. Mianowicie deska Fiacika przestała wskazywać szybkość, strzałka szybkościomierza przestała działać. Po nocy (następnego dnia rano)zszedłem na dół celem sprawdzenia tego szybkościomierza. Odpaliłem Fiacika, zgasiłem zabrałem się za rozebranie deski ze wskaźnikami....
słychać jak pompa pracuje filtr był wymieniony na nowy jak dochodzi paliwo do wtryskiwacza to chyba ok, natomiast sam wtryskiwacz go nie podaje ? (na moje oko był gorzej wykonany niż stary ten filtr, może to być jego wina ? to wymienię na jeszcze inny )
Podpinali w warsztacie pod diagnoskop? Prześliedzili parametry pracy?Jeśli nie pokazuje błędu nie znaczy ze sygnały z czujników sa odpowiednie.Tak jak przedpiśca podał - do kontroli ciśnienie paliwa na wtrysku (około 1 atm). A czy paliwo się cofa - wyjmij czerwony przekaźnik nad sterownikiem silnika i grubym drutem zewrzyj na około pół minuty grube...
witam i o rade pytam :D seicento jak postoi do rana to na zimnym silniku nie zapali, auto na gaz (ale automatyczna instalacja zawsze pali na bezynie) sprawdzone: - ciśnienie na cylindrach (idealne) - cisnienie paliwa tez ok i trzyma cisnienie - zadnych kodów błędów czy cos takiego - wtryskiwacze ok działaja napiecie jest - paliwo w listwie jest napewno...
Witam Wszystkich, proszę wybaczyć jeżeli ten wątek już był.Posiadam seicento 900 z 1999r. benzyna+LPG, problem jest taki, że wtryskiwacz działa sobie jak chce, czasami odpala na dotyk na benzynie bez gazowania, jak nówka, a czasami nie da rady, słychać jak pompa pracuje, wlewa do wtryskiwacza paliwo a i tak nie odpala, czasem awaryjnie odpalam na gazie...
Witam wszystkich zainteresowanych. Pompa paliwa w Sienie dobiegła końca, ciśnienie dawane nie spełniało normy. Zdecydowałem, iż w dobrej cenie miałem możliwość kupienia pompy stosowanej w samochodach z JEDNOPUNKTOWYM WTRYSKIEM PALIWA FIAT CINQUCENTO 0.9 FIAT CINQUCENTO 1.1 sporting FIAT PANDA I (do 2003) 0.9 FIAT PUNTO 55 1.1 FIAT PUNTO 60 1.2 FIAT...
Witam, Chcialbym przedstawic swoj problem z jakim borykam sie od jakiegos juz czasu. Przegladalem forum i znalazlem pare podobnych przypadkow, jednak odpowiedzi nie byly zbyt jednoznaczne a ja bym potrzebowal w miare pewnej porady. Otoz, mam Fiata SC, 900cc, rocznik 2001, niecale 90tys przejechane. Problem polega na tym, iz od czasu do czasu autko nie...
standard, jak jest gaz to pewnie się jeździ na ciągłej palącej rezerwie przez co pompa paliwa zaciąga syf i się dusi ! Ja bym stawiał na pompę paliwa !
Tak te trzy zatrzaski
Interpretuje że kontrolką byś bardziej rzeczowo sprawdził zasilania na przekazniku pompy.Przekaznik jest wyzwalany masą z ecu.
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Jak delikatnie montowałeś zderzak ? jeśli nie zbyt to sprawdź bezwładnościowy może zadziałał .
Pewnie w pompie paliwa!
O to chodzi? [url=http://forum.samnaprawiam.com/silni...
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
ja nie mam imo po czym rozpoznać czy sterownik do mnie bedzie pasowal
Zasilania na sterownik sprawdzić.
Powiększ sobie ten obrazek do wiekości rzeczywistej(weź na wzór siłownik) i zmierz sobie na monitorze. Ja tak jutro zrobie :), bo też mnie cieńki czeka. Swoją drogą zawsze zakładałem uniwersalne, ale przetestuje to. No chyba że lepsze będą stare sprawdzone metody :)
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Kontrolka jest podłączona osobno. Jak w starych samochodach. I to normalne zjawisko. Zawsze można wyjąć kosz z pompą paliwa i dorobić tłumik na osi pływaka.
Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
Niech Panowie sprawdzą, czy pompa wyłącza się po wyłączeniu zapłonu. Jeśli nie, to rozładuje akumulator i sama też może ulegać uszkodzeniu.
Ok a ten pod kierownica czerwony koło niebieskiego do czego słuzy ??
pompa paliwo seicento seicento zasilać pompa paliwo przekaźnik pompa paliwo seicento
amica ebi81074 silnik napędu bramy hormann rower baterie
cyfral cosmo zmywarka whirpool mruga start
Zmywarka Amica DIV635ABZO - przyczyny pikania i diagnostyka Radiomagnetofon Sanyo C3: Konserwacja i Naprawa