Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Spalona pompka
poproszę o wymianę tej pompki. Niech zmierzą cisnienie
witam .jedyne co mi namysl przychodzi to pompa od pralki .najproscie kicnac na szrot i za dyche kupic worek od spryskiwaczy szyb z papka elektryczna.lub orginalna paliwowa z poldka np czy seicento.
Witam. Po użyciu funkcji szukaj nie znalazłem tematu. Więc pytam, co może być przyczyną wycia - nadmiernie głośnej pracy pompki paliwa w Seicento 900. Z tego co wyczytałem jest nie rozbieralna.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Albo rdza zatyka smok pompki.
Seicento może mieć dwie pompki oddzielne na tył i przód. Zapewne się spaliła.
Jest iskra, slychac odglosy pompki
Faktycznie filtr musiał dotykać zbiornika bo był zabrudzony tylko w tym okrągłym wypuście wkładu(pompki).
Sprawdź wyłącznik uderzeniowy. Zajrzyj pod kierownicę. Jest pod deską rozdzielczą. Trzeba go wcisnąć od góry.
Ale jaka frajda z roboty. Sam naprawiam pompki od seicento i innych aut ( tylko te rozbieralne ). A 30 zł piechotą nie chodzi . Zobacz ile paliwa ( skreślić al ) kupisz , albo co innego do swojego auta. Pozdrawiam .:D
Jedyna pompka jest w zbiorniku paliwa i w niej jest filtr, w roczniku 2003 nie było już dodatkowego filtra przy zbiorniku pod samochodem.
Brak iskry do sprawdzenia uzwojenie pierwotne zasilanie z przekaznika wtrysku i masa z ecu
pompka palia sądze
a ciśnienie paliwa na listwie, może pompka się skończyła?
Do sprawdzenia pompka paliwowa. W seicento znajduje się pod kanapą.
Jeszcze kwestia mechanicznej pompki paliwa do gaźnika, której w seicento nie ma i nie da się założyć
Schematów muszę poszukać bo Seicento nie mam od ponad roku więc nie pamiętam nigdzie je miałem. Ze swojej strony to poderzyj jaką masz wersję spryskiwaczy. A z silnikiem od wycieraczek o coś kojarzę że były właśnie wersje z 2 bądź 3 prędkościami i u mnie był zmieniany silnik albo manetki, nie pamiętam już. Dodano po 12 Dobra znalazłem schematy. Strona...
niestety ale czujnik jest wcisniety :(
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Nie sprawdzałem Dodano po 2 Nie mam pojęcia już co może być wszystko sprawdzone pompka paliwa podmieniona i dalej nic maskara z tym padłem
Objawy jak dla braku paliwa, czy uszkodzonej pompki paliwa. Patrzyłeś na to?
wymieniłem przewody i znowu świece i silnik chodzi idealnie, pali za pierwszym no tylko dalej świeci się wtrysk. Zobaczę przekaźnik i pompkę ;) Dzięki
Witam. Mam problem z sc 900 00r. sama benzyna. Jadę sobie jadę a tu nagle zgaśnie. Pompka paliwa nie pompuje, nie zapala się przez chwilę kontrolka wtrysku. Muszę odczekać kilka minut zapali się z powrotem, pompka pracuje i jest dobrze. Zdarza się to jakiś raz na 10 km przy nawet nie rozgrzanym dobrze silniku. Proszę o pomoc. Edit: Seicento posiada...
Próbowałem na plaku odpalić i zapalił za którymś razem, normalnie chodzi i przyspiesza, lecz jak zgaszę to nadal to samo. Po przekręceniu kluczyka słychac pompkę przez 3 sekundy.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Witam. Mam maly problem, mianowicie cieknie mi dosc mocno zbiornik paliwa w moim seicento. Chce go wymienic i tu moje pytanie: czy nada sie do mojego autka zbiornik od cinquecento?? mam okazje dostac taki za free. Wiem, że ten od cintka ma 1 odpowietrznik a w seicento sa 2, czy to duza roznica?? i jak tam jest z ta pompka? bedzie pasowac? Z gory dziekuje...
Cześć pewnie padł immobiliser w niektórych samochodach jest też wyłącznik wstrząsowy wtedy nie chodzi pompka paliwa i nie ma iskry.
Witam ponownie Sprawa się wyjaśniła Zapowietrzona była pompka paliwowa przez co nie dochodziło paliwo do silnika i dlatego nie chciał odpalić. Po odpowietrzeniu pompki mój fiacik odpala za pierwszym razem.
po przekręceniu kluczyka nie dzieje się nic pompka paliwa nawet nie pracuje , nic nie świeci .
Witam. Ma ktoś może opis zdjęcia jak wymienić jeśli sie da bo ponoć nie rozbieralna jest pompka paliwa w seiciento jak wymienić sam silniczek pompki paliwa.pozdrawiam i dzieki
Potrzebuje schemat Seicento S (silnik 1100). Czy ktoś może mi pomóc??
plusa czy minusa Ci brak jeśli minusa -UDERZENIOWY ( powiedzieć mam gdzie on jest?) jeśli plusa szukaj pod maską takiej czarnej skrzyneczki( widoczna jest) co ma 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki , jedna para jest systemowa , a druga właśnie POMPKA coś jeszcze pomóc ? pozdro
Jutro zobaczę, pewnie ten zaworek jest to przy kielichu od strony pasażera. Były wersje z dwoma pompkami( jedna na przód druga na tył) czy tylko jedna pompka z zaworkiem? Dodano po 3 Jeżeli winowajcom byłby zaworek w pompce do spryskiwacza to pompka do wymiany, czy np. wystarczy wrzucić dół pompki do jakiegoś odkamieniacza? Dysze do przedniego spryskiwacza...
Dobre :cry: . Chodzi o to z tą iskrą czy masz ją na świecach. Ale jak poprzednicy piszą mogła się pompka zatrzeć lub układ zapowietrzyć.
U mnie kiedyś dostawała się woda po deszczach do pompki centralnego zamka i to powodowało zwarcie i rozładowanie akumulatora.
Dziękuję za pomoc i zainteresowanie. Pompka uległa uszkodzeniu. Wymieniona na nową i wszystko działa!
Mam Seicento 900 z 99 roku w gazie. Odpala tylko wtedy gdy jest zimny, rozgrzany do razu gaśnie. Nie słychać pompki paliwa. Sytuacja jest taka sama i na paliwie i na gazie.
Zamówiłem nowe przełączniki (3 sztuki!) i żaden nie działał.Po rozebraniu ich okazało się że w każdym jest jedna blaszka. Akurat dziś miałem inne seicento i na szybkiego sprawdziłem że blaszki są dwie (foto) Stąd wniosek -przełączniki -bubel fabryczny -są z modelu Punto 2,gdzie jest możliwa jedna blaszka,zaś kierunek obrotów pompki realizuje BCM
witam ponownie, nie dodałem że Cinquecento 900 rocznik 93, a silnik od Seicento 900 rocznik 2001, wszystko pasuje oprócz dwóch elementów: pompka paliwa jest mechaniczna w CC 900 93r, wtrysku brak w CC 900 93r, bo jest gaźnik, po przełożeniu pompki i gaźnika ze starego silnika auto odpaliło i jeździ na nowym silniku oczywiście można założyć pompkę elektryczną...
Na ten styk przychodzą impulsy z układu zapłonowego, jak ich nie ma, przekaźnik odłącza pompkę
Witam - trzeba sprawdzić pompkę paliwa czy podaje przy rozruchu (filtr paliwa wymieniany?)
Nie mogę znaleść tego czujnika -ale wiem, że taki jest w tych autach ale podobno on odcina paliwo(pompkę) a ona u mnie działa.
Silnik ten bardzo dobrze i długo potrafi jeździć na gazie stąd pytanie kolegi wyżej. Ja Ci powiem co u mnie powodowało kiedyś identyczne objawy. Otóż- zatarta pompa paliwa. Na zimnym jako tako jechał, po rozgrzaniu tracił moc bo przytarta pompka też się rozgrzewała i traciła wydajność.
pompka paliwa daje paliwo od razu czy po czasie, może się gdzieś cofa paliwo
jaka pompka przyspieszenia ,to nie gażnik.sonda lub zatkana rura.jakie miałes swiece ,jak wyglądały.
Witam, problem z seicento '98, 1,1, samochód jechał i nagle zgasł. Teraz nie odpala, pompka działa, paliwo jest, wymieniony czujnik położenia wału korbowego, na cewkach jest zasilanie, przekaźniki sprawne, do sterownika silnika dochodzi zasilanie i masa. Brak iskry. Co mogłem jeszcze przegapic? Proszę o pomoc.
pompka paliwa jest ok cisnenie jest wporzadku. Przy dodatniu gazu silnik na bezynie dusi sie
pompka wg mnie jest dobra, po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplonu slychac ze pompuje...
Witam serdecznie.Jak nie chcesz to nie montuj nowego.Pogrzeb trochę w kablach i zobacz , który obwód odcina.Najczęściej pompkę paliwa.Możesz sobie założyć awaryjny ukryty wyłącznik.
Ale przecież czas pompowania benzyny to około 10 - 12 sekund (tak jest w instrukcji serwisowej). Napięcie to nie jest zakleżne od pompki tylko podawane ze sterownika poprzez przekaźnik. I przy prawidłowej pracy pompki napięcie pojawiło się na 10 sekund a później na 2 sekundy to tym napięciem nie steruje pompka, prawda? Przynajmniej tak to rozumiem....
sprawdz poprawnośc podłączenia masy , kontrolka ABS powinna zgasnąć po iruchonieniu silnika lub najpużniej po ruszeniu i rozpędzeniu auta do 10 klm Silnik ABS działa tylko hamujesz AAA sprawdz bespiecznik do ABS kontrolka w nie kturych autach świeci gdy jest brak zasilania do pompki ABS SEBA
no wlasnie tez myslalem ze pompka ale wyciaglem i sitko bylo czyste. dzisiaj jade do fiata n akomputer i zobacze co wykaze.
Piszczał pasek a następnie uległ uszkodzeniu , mógł wystąpić problem po stronie ładowania akumulatora wtedy, sprawdz napięcie akumulatora, również ładowanie bezpośrednio na akumulatorze oraz na wyjściu B+ alternatora, nie zaszkodzi. Co do czujnika położenia wału po co wymieniać , prościej wyciągnąć kabel , podłożyć świece i sprawdzić czy masz iskrę,...
Witam zrobiłem swap seicento z 1.1 SPI na 1.2 8v. Po złożeniu samochód odpalił na kompie od 1.1 z immo ale z racji że podaję cały czas paliwo do czterech tlokow nie chciałem żeby był zalewany więc poczekalem na kompa 1.2 bez immo. Podłączyłem komputer 1.2 odlaczylem Boxa od immo pod kierownicą i samochód nie odpala. Iskry nie ma, pompka paliwa pracuje....
Marchewka czyli mniemam że to kontrolka od wtrysków. Po przekręceniu stacyjki świeci natomiast w momencie kręcenia znika świeci tylko akumulator. A Kontrolka Code zaświeca się po przekręceniu zapłonu i zaraz gaśnie. Po przekręceniu zapłonu również słyszę (chyba) pompkę paliwa i zaraz coś się ucisza.
Takie połączenie zda egzamin. Ważne by w przekaźniku był styk rozwierny 87a. Co do przekaźnika zespolonego poczytaj jak to wygląda np w seicento SPI. Są tam dwa przekaźniki osobne i spełniają to samo zadanie.
Można jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa. Z rurki przelewowej powinno zapierniczać paliwo aż miło. Usterki szukaj w baku, pompka niekoniecznie musi być uszkodzona, może być też pęknięty wężyk zasilający, zamulony filtr smoka pompy.
Powodem była zatarta pompka paliwa, miałem zawsze powyżej 15 litrów w baku i nie było słychać niszczenia, dopiero gdy była rezerwa zaczęła piszczeć.
Witam Jeżeli pompka działa to czy sprawdzałeś czy jest iskra.Sprawdź wtyczkę z czujnika na kole zamachowym,może być tam problem ,lub samego czujnika.
Jak się immo wykrzaczy to pompka nie będzie się odzywac i czasem marchewka tez nie swieci ale nie w każdym przypadku,przediagnozowac i będzie wszystko jasne.Ale wcześniej sprawdzić zasilania na sterownik i masy.
czy slychac prace pompki paliwa ? sprawz przekazniki i bezpieczniki w komorze silnika po stronie kierowcy
dobrać się do silniczka od spryskiwacz i zobaczyć czy nie urwały się przewody, albo czy jest napięcie na przewodach po pociągnięciu manetki. Oczywiście bezpieczniki sprawdzone? Nie wiem czy pompki są razem na jednym bezpieczniku czy nie, ale zawsze się powinno od bezpieczników zaczynać. Płyn na pewno uzupełniony?
migmig ma rację .Kompresja ma duży wpływ na takie strzelanie ponieważ silnik nie wypala całej mieszanki gazu i przy uchylonym zaworze ssącym następuje zapłon w kolektorze ssącym. Gazownik z pewnością zwiększył dawkę gazu aby auto miało powera. Sprawdź luzy zaworowe, kompresję . uszczelka też wymień bo jeśli parę razy było tam zagłądane to dystans z...
Witam właśnie mam podobny problem w Seicento z 99 r. 900 i jest on po lekkim wypadku i po przekręceniu zapłonu nie działa pompka paliwa (wcale jej nie słychać) kręci ale nie chce odpalić . Gdzie się znajduje ten włącznik bezwładnościowy bo to on jest chyba tego przyczyną . Z góry dziękuje za informacje i pozdrawiam wszystkich użytkowników ELEKTRODY...
Zdejm pokrywe wtrysku i zobacz czy wtrysk podaje paliwo i czy podczas kręcenia pompa paliwa pracuje. Kolego strumień, na twoje pytanie wyżej jest odpowiedź: po włączeniu zapłonu pompka ciśnie benzynkę i wtrysk pracuje tak jak powinien.
Jeśli nie potrafisz posprawdzać napięć, zapłonu czy pompki paliwa i zdecydować czy winny jest immobilizer czy samochód no to jak mamy ci pomóc?
Witam proszę o pomoc obiawy brak, masy skorodowała ukruszyła sie przy złączce od karoserii. Bylem 100km od domu postanowiłem jakoś to połaczyc i sie udało dojechałem PRAWIE do domu,przed domem autko zgasło aktualnie brak iskry pompka paliwa cały czas pompuje, rozrusznik kreci kontrolka od wtrysku gaśnie
Cześć tez miałem taki sam przypadek źle zapalał rano jak był zimny straciłem kupę nerwów ,ale już doszyłem do tej usterki .Dałem samochód do serwisu i znaleźli ze był to czujnik położenia wału i pompka paliwowa .Kobitka jeździła cały czas na gazie i ja zamuliła ..teraz jest już ok zapala za każdym razem pozdrawiam ...
witam jechałem dzisiaj do kolegi wszystko było ok. Lecz gdy chciałem zapalić auto akumulator zdechł. Nie dało się go naładować więc dałem nowy. gdy chciałem odpalić to rozrusznik kręcił pompka pchała paliwo a nie chciał odpalić świeci mi kontrolka od silnika i mruga immobilizer. Okazało się że nie ma iskry lecz prąd nie dochodzi do cewek Sprawdzane...
podejrzewam że tak jak wczesniej mówiłem spręzynka od tarczy sprzęgłowej wpadła między docisk a tarcze i sprzęgło nie wysprzęgla co powoduje brakiem możliwości wrzucenia biegu. Ostatnio miałem taki przypadek w seicento. Raz biegi idealnie wszystkie wchodziły a raz nie dało sie wajhą ruszyć. po wyciągnięciu skrzyni okazało się że własnie spręzynka wypadła...
witam mam problem z seicento 900 lpg pali bezpiecznik 20 maxi dodam ze rok temu mialem ten szm problem po sprawdzeniu paru rzeczy jak pompka z jej wymiana cewkami kablami swiecami problem nie rozwiazany czyszczenie masy pomoglo teraz zabieg powtorzylem bez efektu czy ktos ma jakis pomysl auto u elektryka jest lecz widze ze dla niego czary mary i moj...
czujnik połozenia wału, moze byc uszkodzony, lub jest zbyt mała lub duż przerwa miedzy czujnikiem a zembami. Dużo tez wskazuje na układ paliwowy, czyli np. pompka paliwa daje za małe cisnienie, lub brud w zbiorniku który skutecznie zapycha filtr paliwa
Cześć problem polega na tym ze po zmianie biegu na wyższy robi się jakby dziura w mocy tak ja by kończyło się paliwo i po chwili wszystko jest ok jest to tylko podczas zamiany biegu puszczenia sprzęgła i wciśnięcia pedału gazu jaka może być przyczyna i jeśli to pompka paliwa to jak ja sprawdzić czy to na pewno ona proszę o jak najszybsza poradę
:) na to wygląda :) Tak, jak już odpali to jedzie. Po zatrzymaniu się sytuacja jest identyczna jak przy pierwszym uruchomieniu: w garażu podziemnym lub chłodne dni wszystko jest w porządku, w słońcu ma problemy z odpaleniem lub w ogóle nie odpala. Podłączenie pod komputer nie wykazało żadnych błędów. Sprawdzali już go w serwisie Fiata i różnych warsztatach....
Ja mam taki sam problem, z tym że nie mam lpg - polecam przeczytać mojego posta "Fiat Seicento 899 Nie odpala" - męczę się z tym już pół roku, pozostało jeszcze sprawdzić nową pompkę paliwa bo daje 0,9 bara no i nowy silniczek krokowy bo przeczyszczenie nic nie dało. Pozdrawiam
Fiat seicento 1.1 2004r Witam mam problem z odpaleniem. Auto nie jezdzilo pare miesiecy, przy probie odpalenia rozrusznik kreci. pompka paliwowa sie zalacza i podaje paliwo i nic nie odpala. Krecilem i nic:( Akumulator wymienilem bo tamten padl i to samo nie odpala. Podejrzewam alarm ze blokuje bo nie ma z niego sygnalu dzwiekowego tylko jakos dziwnie...
Witam wszystkich. Mam problem z moim sejem, mianowicie na gazie pracuje bardzo ładnie natomiast na benzynie pracuje nierówno, rzuca silnikiem i kopci. Dodam że autko jest po wymianie uszczelki pod głowicą, ma nową pompkę paliwa. Czy może to być wina wtryskiwacza?
Bezpieczniki sprawdź wszystkie oraz czy pompka paliwa pracuje i czy jest iskra. Sprawdź instalacje elektryczna pod maska, zwróć uwagę na wszystkie połączenia przewodów, wtyczki itp. Użyj środka (np. ISOL) w tych miejscach.
Dodam jeszcze że po zakupie warto wentylator (metalowe elementy) pomalować czymś antykorozyjnym tak samo jak np pompki spryskiwaczy. Bo mi w ciągu dwóch lat zjadła rdza metalowe elementy i wentylator się rozpadł :) teraz pomalowane odpukać nic nie rdzewieje
Mam nadzieję, że nie wytrącę z równowagi administartora forum pisząc kolejny temat o seicento 900 ale po przeczytaniu chyba wszystkich postów związanych z seicento i problemem zapłonu nie znalazłem satysfakcjonujących mnie informacji. Krótko. Seicento 900 "bity" w lewy przód. Po pracach blacharskich nie mżna go zapalić. Kontrolka code gaśnie po prawidłowym...
Odkręć przewód paliwowy którym paliwo idzie do silnika i przekręć kluczyk może jak nie będzie oporu powietrza w przewodzie to przeciśnie a jak nie to do tego przewodu nalej paliwa to wtedy zalejesz pompę, ale będziesz musiał posłużyć się najlepiej własnymi płucami żeby benzyna pokonała całą drogę. Można też spróbować dmuchnąć we wlew paliwa szczelnie...
Witam, mam następujący problem. Moje Seicento dotychczas pracowało bez zarzutu. Po ok dwóch tygodniach postoju na parkingu nie chciało nagle odpalić. Próbowałem aż do rozładowania akumulatora, silnik oczywiście zalałem. Po odholowaniu do garażu osuszeniu świec w końcu odpalił ale tylko na LPG silnik chodził równo. Po przełączeniu na benzynie natychmiast...
czy czujnik położenia wału mógł się zepsuć przez odpalanie na pych ? Nie, nie mógł się od tego zepsuć Możesz zrobić taką próbę: pod tylną kanapą z prawej strony samochodu jest dekiel, pod którym uzyskasz dostęp do zbiornika paliwa, smoka i pompy. ściągnij wtyczkę i podłącz żarówkę pod dwa najgrubsze kable (czarny z fioletowym i biały, o ile mnie pamięć...
Raczej nie manetka, a silnik wycieraczek. Gdyby to była manetka to w trybie pojedynczym by wróciły. A płynu pewnie nie ma lub spalona pompka. W Fiatach z tego okresu wycieraczki się same nie włączają po włączeniu spryskiwacza, trzeba je włączyć właśnie funkcją pojedynczego przetarcia. W silniku jest rodzaj enkodera, który się uszkadza.
Tak może być ale po przekręceniu kluczykiem słychac jak pompka paliwowa pracuje przypuszczam zaznaczam że przypuszczam tylko że jeżeli by był taki przekaźnik zastosowany to by pompka się nie załanczała,kolega mi podpowiedzial dzisiaj jeszcze czarniejszy scenariusz że może mi nawalać sterownik z wtrysku choć moim zdaniem jeżeli by to był sterownik to...
czyli najlepiej zacząć od 2 czy 4 szt chłodnic? żeby były małe opory a optymalne przekazywanie ciepła? Myślałem też o intercoolerach ale są drogie, co do komina faktycznie dam sobie spokój. Mam świadomość że więcej zapłacę za energie ale chodzi o to że jak delikatnie zapale w piecu węglowym to w ciągu paru godz robi się na tyle gorąco że trzeba wygaszać...
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki. Zasilania, masy są. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwa przez moment pracuje, na cewki dochodzi zasilanie "+". W momencie "kręcenia" rozrusznikiem nie ma zasilania "+" ani impulsu "-" na cewkach, brak zasilania na wtryskiwacz, sondę oraz nie pracuje pompka paliwa. W wiązkach są łączone...
Wymieniłem całą stacyjke - troche się polepszyło bo teraz odpala za 2gm razem - tylko czasami musze się męczyć (gdy się rozgrzeje). Cewka została sprawdzona. Sprawdzę teraz czujnik położenia wału, a jeżeli nadal to nie pomoże - spróbuję pompkę paliwa - chociaż w ASO twierdzą, iż na ciśnieniu 0,9 bara powinien jeździć (ewentualnie mogą pojawić się jakieś...
Roznitować,dorobić trzpień centralny u znajomego tokarza, kupić membranę np. pompki paliwa do malucha i z niej wyciąć odpowiedni kształt i zanitować. Trochę pracy a koszt znikomy. Jeżeli zakupisz membranę do Żuka to będziesz miał możliwość wycięcia kilku sztuk.
Witam, mam świadomość, że jest już wiele postów o podobnej tematyce, przeglądnąłem ich wiele (praktycznie chyba wszystkie z pierwszych pięciu stron google). Więc do rzeczy: Kilka dni temu seicento zgasło pod domem i już nie odpaliło. Zostały wymienione świece, kable, czujnik położenia wału (sprawdzany multimetrem - rezystancja ok 660 Ohm), pasek alternatora....
co do znaczka /WW to nie wiem co to mam tylko fiata a nie szrot wagon :) to na marginesie. Co do gazu nie jestem tu żadnym guru ani spec(doktorem oj boli) ale z tego co piszesz nie świeci Ci kontrolka gazu prawda ?? 1. to nie jest przypadkiem silnik na wielopunkcie jeżeli tak to bez działającej pompki benzyny lub samej benzyny to papa nie zapali (PS....
Witam wszystkich. Zbudowałem pojazd typu buggy na bazie fiata seicento 1,1spi. Instalacja pozbawiona zbędnych kabli czyli el.szyby, sterowanie ogrzewaniem itp. Miałem problem z immo ale dałem komputer do wyczyszczenia i niby powinno być już dobrze ale nie jest. Spędziliśmy długi czas sprawdzając kable i dalej jest problem. Pierwszym objaw to brak zasilania...
Skoro tył będzie chciał wypaść z zakrętu, to dla mnie nawet małe pocieszenie, bo łatwiej byłoby polecieć bokiem. Natomiast to, co w zasadzie mam do powiedzenia, to szczere podziękowania dla każdego, kto chciał coś pomóc i jakby nie patrzeć, dużo pomocy tutaj znalazłem. Jednak dzisiaj nastał prawdopodobnie ostatni dzień, gdzie cokolwiek przy tym seju...
Musze się podłączyć pod temat bo mam identyczne objawy u siebie. Po kilku godzinach stania musze bardzo długo kręcic zanim autko odpali. Pompka paliwa działa. Jak juz odpale to wszystko jest ok. i po zgaszeniu odpala od pierwszego strzału. Zbliża sie zima i boje się że długie kręcenie zabije akumulator i rozrusznik. MOże maci ejakieś pomysły?
Czyli rozumiem ,że ten regulator reguluje ciśnienie paliwa które wytwarza pompka wyrzucając nadmiar paliwa ty czarnym wężykiem który z niego wychodzi. Mam pytanie czy ten wężyk po zmontowaniu czarnego kosz ma być włożony w otwór zaznaczony na żółto foto 52 ? i jeszcze jedno podczas demontażu pompy niepotrzebnie rozłączyłem harmonijkowy czarny wężyk...
zobacz czy nie cieknie benzyna z regulatora pod kopułką wtrysku, ew odłącz pompkę paliwa na silniku pracującym na gazie i zobacz czy wtedy dymi - wygląda, że leje ci się paliwo w dużym nadmiarze, wtedy tak dymi oraz da się odpalić tylko z gazem w podłodze
Witam, nie działa mi tylna wycieraczka i spryskiwacz. Jaka może być tego przyczyna ? Gdy załączam wycieraczkę lub spryskiwacz to nic się nie dzieje. Który bezpiecznik odpowiada za wycieraczkę i pompkę spryskiwaczy ? W seju są dwie pompki spryskiwaczy ? Dla porównania, z przodu wycieraczki i spryskiwacze działają dobrze bez żadnego problemu. Pogrzebałem...
Witajcie.Mam podobny cyrk.Zestaw Uniden 510XL+New Alaska na 15cm podstawie magnesowej.Radio podłączone bezpośrednio do aku Fiata Brava i ten sam zestaw przenoszony i używany w Fiacie Seicento Van1,1 mpi z grudnia 2003.W Bravie zestaw spisuje się znakomicie ale w Seicento producent nie przewidział możliwości montażu radiostacji ponieważ poziom zakłóceń...
seicento pompka paliwa zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
grzałka zużyta z18xe wymiana silnika różnice attiny atmega
volkswagen sharan volkswagen sharan
Wnętrze pompy ciśnieniowej Kärcher HD 650 – budowa, tłoki ceramiczne, głowica mosiężna Sony TC-K711S – regulacja trimpotów, ustawienia rezystorów, kalibracja nagrywania i odtwarzania