A czy oglądałeś przebieg z tego hala ? Z tego co wiem to przetwornika hala raczej są na 5V a to że ci trochę działało a procek się nie popsuł to wnisek że poziom sygnały jest raczej OK. Problem może być też w zakłuceniach. Uciekaj od zapłonu i przewodów WN Pomyś o doprowadzenie tego sygnału w przewodzie ekranowanym a szczytem bezpieczeństwa byłoby zastosować...
Witam. Stawiam na zużyte lożysko koła.Sprawdź czy przy jedzie po łuku dźwięk nie zmienia się lub nie cichnie
Czujnik prędkości pojazdu Czujnik prędkości pojazdu 49 jest wmontowany w linkę napędu licznika prędkościomierza. Czujnik jest podłączony do instalacji elektrycznej za pomocą trzystykowego złącza konektorowego. Wyglada na to że to zwykły halotron albo transoptor.
Zrób wykres prędkości kół w chwili zadziałania abs.
Rozmiar ma wpływ na odczyt prędkości tylko i wyłącznie no chyba, że na każdym kole masz co innego :) Wykasuj błędy. Wejdź w parametry i zobacz czy przy jeździe są odczyty prędkości. Może czujniki są ok a pierścienie ABS uszkodzone.
W moim liczniku są dwa "silniczki", jeden napędza wskazówkę, drugi nabija kilometry. To że jeden będzie miał problem z działaniem, to nic dziwnego. Zacznij od obejrzenia, czy nie ma zimnych lutów w zespole licznika, nie spuchł jakiś kondensator, czyli prędkościomierz nie dostaje sygnału, ale układ od km jeszcze tak. http://obrazki.elektroda.pl/1205492500_1...
Jeśli w SC (podobnie jak w CC) jest 3 stopniowa regulacja prędkości nawiewu to zielone coś co znajduje się w kanale wentylacyjnym (przynajmniej w CC miało kolor zielony i obstawiam, że to o to chodzi) to tzw. opornica. A dokładniej 2 oporniki wysokiej mocy które ograniczają prąd do silnika dmuchawy nawiewu. Chyba, że masz klimatyzację no to wtedy to...
Jestem szczęśliwym posiadaczem SC900. Problem ze spalaniem pojawia się także w momencie kiedy przewody gumowe podciśnienia z korpusu przepustnicy do czujnika MAP oraz do ODMY parcieją i zaczynają puszczać powietrze. Zaraz będą głosy co ma przewód odmy do spalania. Nie jestem wstanie wytłumaczyć ale dopiero w momencie kiedy na przewodzie ODMY zrobiłem...
tak wszystko prawda ale nie ma schematu tego czujnika prosze o pomoc
Czołem Problem jak w temacie. Mam na stole licznik z SC 1.1. Potrzebuję zasymulować działanie tego "impulsatora" który podaje sygnał na prędkościomierz. Chwilowo nie mam dostępu do reszty auta :) To jakieś indukcyjne jest, czy jakiś transoptor?
Witam. Czy jest ktoś w stanie podać jaka powinna być częstotliwość sygnału z czujnika prędkości pojazdu w Seicento od 0-140km/h ten przedział nie zamyka żelazna granica, chodzi mi tylko o orientacyjną częstotliwość Pozdrawiam
Sprawdź z inną anteną :) Michał
Nie jest tak prościej. Przede wszystkim ,to puszczanie pedału musi się odbywać na zakręconym odpowietrzniku,lub choćby zatkanym palcem. Odpowietrza się po jednym z wielu powodów,ale najważniejsze to nadanie płynowi jak najszybszego przepływu,bo tylko tak pozbędziesz się powietrza z odcinków z kierunkiem w dół.Jak podzielisz to na 4 to prędkości nie...
Dokładnie,z doświadczenia wiem że takie drgania czy dziwne odgłosy,szarpanie to albo łożysko albo końcówki drążków układu kierowniczego,więc najlepiej podjechać do warsztatu na kanał i tam sprawdzić.
Seicento VAN osiągnęło prędkość 140 km/h i sprawiało wrażenie, że niebawem oderwie się od pasa startowego... Autorze, żeby coś jechało jakoś tam szybko, to musi to coś pokonać opory. Opór tarcia o nawierzchnię jest w miarę stały. Opór powietrza - ten rośnie z kwadratem prędkości. Znaczy się chcesz jechać dwa razy szybciej, to musisz włożyć 4 x więcej...
Bo takie są uroki elektryki samochodowej. Pozostał ci jeszcze sam przełącznik 4-pozycyjny do sprawdzenia, jeśli na żadnej prędkości nie idzie to usterka jest między bezpiecznikami a tym przełącznikiem.
napęd łańcychowy z silnikime motocyklowym nowym 125/250 10-15 koni ,do tego zawiecha i koła samochodowe,profil kwadratowy zamiast prostokątny. Recepta na prędkości ekstremalne po asfalcie,o terenie nie wspomnę. Chyba że masz na myśli dwutakta,wtedy jeszcze gorzej,bo takie silniki z moca żrą paliwa jak wściekłe i,mają żywotność po kilka/kilkanaście...
Częstotliwość i amplituda napięcia wytwarzanego przez czujnik jest odpowiednia do prędkości obrotowej silnika.
Czujnik prędkości generuje falę prostokątną o amplitudzie zbliżonej do napięcia zasilania i sprawdzisz to oscyloskopem albo testerem z diodą LED. Można też zobaczyć czy centralka wtrysku widzi prędkość własną pojazdu.
Cześć! Mam problem w moim roboczym samochodziku, a mianowicie w Fiat seicento 1.1 mpi, samochód po zderzeniu w sarnę zaczął wariować, a mianowicie wygląda to tak - samochód przy większej prędkości (jazda na 4-5 biegu) na gazie dławi się i nie ma siły przyśpieszać, zaś gdy przytrzymamy sprzęgło samochód gaśnie - przy benzynie także samochód przerywa...
Ile warte jest wasze życie?? Zginąć można w każdym samochodzie, przy prędkości 120-130KM/h można podróżować każdym z tych aut, jeśli stan będzie akceptowalny. Myślicie, że dlaczego załozyłem budżet 3000zł? Znam realia i wiem, że trzeba będzie zainwestować! Auto 20-30 letnie też może być sprawne. Passat zapewne ma lepszą strefę zgniotu niż nowsze malutkie...
Jak pracownik poleci na czołówkę przy wyprzedzaniu i coś poważnego mu się stanie to będziesz miał widzenia z mecenasem przez szybę. O ile obcinanie mocy w aucie homologowanym dla danych parametrów układu napędowego może być w pewnych przypadkach przyczyną kontrowersji, to zamontowanie ogranicznika prędkości (kagańca) nie jest prawnie zabronione. Kierowca...
To jakieś dziwne tłumaczenie w programie - albo chodzi o czujnik prędkości obrotowej silnika, albo sterowanie wtryskiwacza - tak czy inaczej prosta do zdiagnozowania usterka elektryczna, tylko wypada, żeby mechanik dysponował multimetrem, a najlepiej oscyloskopem...
Sprawdź kolego zawory, najprawdopodobniej to będzie to. Co do tego czy słabe czy nie to nie stwierdze na odległość ale mam okazję często odprowadzać taki sam model jak twój do domu gdy cioteczka na dłużej wyjeżdża, i sprzęt ma dość dynamicznego kopa na starcie ale nie wymagaj aby jechał szybciej jak 130km na godzinę, to tylko mały samochód z małym silnikiem...
Jestem z Dąbrowy Górniczej. Potrzebujesz licznik oraz czujnik prędkości samochodu + kabelki+ złącza Instalacja licznika do przeróbki. Wszystkie elementy posiadam. Jeśli jesteś zainteresowany złapiesz mnie pod 502037251
Seicento 0,9 do podstawowego wyliczenia dawki wtrysku wymaga czujnika prędkości obrotowej i czujnika podciśnienia. Potem dochodzi jeszcze czujnik temperatury cieczy, temperatury powietrza dolotowego, położenia przepustnicy i na koniec sonda lambda, ale chyba te dwa podstawowe by wystarczyły. Dawka pewnie była by za duża, ale nie bardzo można manipulować...
Problem rozwiązany. Dopiero na wykresie komputerowym okazało się, że to czujnik prędkości walu. :).
I tutaj kolega Gerri ma rację. Zresztą na szkoleniu z tej firmy, dosyć duży nacisk na to kładł prowadzący. O ile można przyjąć że regulator działa 0-1, to mamy jeszcze nasycenie wirnika i to są milisekundy generujące skok napięcia. Wielkość zależy od obciążenia i prędkości obrotowej. Czyli zdejmujemy klemę pod dużym obciążeniem, skok napięcia będzie...
na początku to będę uważać żeby mnie prąd nie pierso"**** Na początku to uważaj, żeby sobie oczu ani skóry nie naświetlić... żeby Cię nie podkusiło spawać np. w t-shircie. Pracujesz w rękawicach, więc ryzyko porażenia prądem jest minimalne. No i w spawarkach nie ma wysokiego napięcia (ok. 60 V). No właśnie cykanie zaczyna sie przy jeździe +40km/h....
Napisałem wcześniej co powinno się zrobić w pierwszej kolejności. Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego to jeden i ten sam czujnik, więc jeśli jest obrotomierz (lub jego symulacja w KTS) i pokazuje prędkość obrotową nawet przy kręceniu rozrusznikiem to ten czujnik jest sprawny.
Witam wszystkich mam takie pytanie ponieważ moja skrzynia którą mam zamontowaną się "sypie" coś tak jakby ociera i przymierzam się do przełożenia skrzyni tylko ta skrzynia którą chcę włożyć, odczytuje prędkość poprzez linkę a ja mam w moim seju licznik elektroniczny - 2002 r. i teraz mam pytanie czy da się to jakoś przerobić aby skrzynia przystosowana...
Ilość pompek zależy od wersji bo były i z jedną i z dwoma. Zatrzymywanie się wycieraczek też wydaje mi się bardziej powiązane ze ślizgami wewnątrz silnika ale dziwny jest brak różnych prędkości w zależności od biegu, kiedyś miałem chyba podobnie w swoim Seicento bo ktoś wstawił nie ten typ silnika, bo też wychodziły bodajże 2 wersje, ale bym musiał...
Regulacji prędkości niestety nie ma! Spróbuj raczej wymienić pióra wycieraczek!
Znajomy ma Seicento 1.1 MPI (jeden z ostatnich modeli, ma nawet klimę) w którym wszystkim steruje ECU. Ma z nim taki problem, że często się przegrzewa i potrafi zagotowac płyn w chłodnicy. Podłaczyłem go pod Euroscana, jako centralkę wybrałem MM IAW-59F i błędów żadnych nie było ale w testach, jest m. in. test wentylatora i są tam dwie prędkości, przy...
Sterownik bosch-a z przepustnica na linkę nie był na sieci can Nie był nijak powiązany przez immo z licznikiem Sygnał prędkości był brany z czujnika który znajduje się na obudowie mechanizmu różnicowego W starszych wersjach seja[spi 900 jak i 1,1] była linka zamiast czujnika
Jeżeli gotuje się przy mniejszej prędkości to może być czujnik temperatury, a jeżeli przy większej to np uszkodzona pompa wody, zapchany układ chłodzenia, uszkodzony termostat
W 900-setce taż robiłem przy podobnym przebiegu, z tym że auto cały czas jeździło. Też nie było zbytnio widać innych objawów poza ubywaniem płynu. Im dłużej jeździłem to było widać że sprawność auta coraz mniejsza (trudniejsze zapalanie jak zimny, coraz częściej dolewany płyn, czasami dziwne "terkotanie" silnika itp.) na mocy tak bardzo tego nie było...
https://obrazki.elektroda.pl/4261411200_... Witam. Wczoraj w nocy około 2:00 po przejechanym odcinku 110km o prędkości 90km/h zaparkowałam samochód pod blokiem. Dziś około godziny 14 próbując odpalić samochód kręcił ale nie odpalal. Zauważyłam, że wskaźnik paliwa pokazuje zero. Pojechałam drugim samochodem po 5l paliwa, po dodaniu...
Corsa b , clio, twingo. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Tylko wtedy musisz mieć silny alternator i odpowiednie obroty. Bo to pożera do 40A przy pracy . Mam dość mocny alternator i w miare nowe akumulatory więc powinno być ok, a co do przykładów które podałeś to w twingo jest wspomaganie elektro-hydrauliczne, do clio chyba jest potrzebny...
ja zakładałem gaz w przeciętnej firmie w mojej miejscowości, zapłaciłem 1500 zł butlę ma m w bagażniku(20l)nie narzekam .Na trsie przy prędkości 100km/h pali około 7litrów.
Witam.Pod srodkowym pokretłem jest schowana jeszcze jedna srubka,pokretło nalezy pociagac do siebie zejdzie bez problemu.Potem pociadnac całą obudowe do siebie zejdzie na pewno. odkręć dwie widoczne śruby w dolnej części panelu z ciągnij pokrętło prędkości obrotów wentylatora pociągając, wykręć jeszcze jedną śrubę która jest tam schowana (pod pokrętłem)...
Od jakiegoś roku (być może było to dłużej) zauważam coś takiego. Pod obciążeniem, ale takim niezbyt dużym (gaz na 20-30% powiedzmy) okazjonalnie słyszę coś w rodzaju stukania zaworów. Pojawia się na w pełni rozgrzanym silniku, przy obrotach 2000-2500, zazwyczaj w trasie. Nie jest to jednak reguła, czasami potrafi tego miesiąc nie być. Mam wrażenie,...
Prawdowdopodobnie potrzebne tam jest mocowanie podobne jak do linki przy Fiacie Seicento, tu akurat dla przykładu Fiat Seicento 900. http://obrazki.elektroda.pl/9392662100_1...
Nie chodzi o to że nie chce, bo chętnie wstawił bym silnik od ferrari tylko nie wiem czy dam rade z wtryskiem bo nie mam w tym żadnego doświadczenia pytałem się czy taki układ wystarczy połączyć czy trzeba programować komputer, no i do tego dochodzą wymiary silnika, corsa może wejdzie ale większe to by wystawały za bardzo. Wstawiam kilka zdjęć buggy...
Mialem to samo.Pęknięta guma = woda, no a potem to już te "tulejki" zeżarlo tak, że skręcanie bylo ruletką, skręce nie skręce :D. Ale występuje to w lewą stronę przy większej prędkości bo w prawo jest normalnie. Nie chce mi sie wierzyć ze to przekładnia kierownicza ;)
Czy problem występuje tylko na benzynie czy na gazie też ? Po zakupie oczywiście zmieniłeś filtry ? Zmierz opór czujnika temperatury cieczy chłodzącej - powinien być taki jak podała fabryka lub nieznacznie się różnić - sprawdź czy jest iskra na zimnym silniku - może cewka ? - może czujnik prędkości obrotowej... ale to już mniej prawdopodobne
Witam! Projekt świetny, ale ja chciałbym zrealizować płynną regulację prędkości w trochę inny sposób z użyciem jakiegoś prostego generatora RC na bramkach lub poczciwego 555. Częstotliwość regulowałbym potencjometrem... Mógłby kolega napisać, które styki (1 i 2, czy 3 i 4) odpowiadają po zwarciu ich za wyzwolenie silnika? I do czego jedne i drugie służą,...
Witam Potrzebuję kogos kto ma seicento z licznikiem na linkę (stary typ licznik na linkę ok 2000rok) i ma np. wspomaganie kierownicy. W tej wersji była stosowana taka przejściówka - impulsator - do mierzenia prędkości pojazdu. Zakładane jest to pomiędzy skrzynię biegów ( tam gdzie wchodzi linka szybkościomierza) a samą linkę taka przejściówka i podpina...
Witam, Mam taki problem, że podczas jazdy na nierównościach przy prędkości powyżej 40km/h coś stuka/puka w mechanizmie prawego pasa bezpieczeństwa (od strony pasażera). Zdejmowałem dzisiaj tylny boczek w celu dostania się do mechanizmu pasa bezpieczeństwa i unieruchomiłem cały mechanizm poprzez podłożenie kawała styropianu – auto przestało hałasować...
Witam, kupiłem seicento 1.1 z zepsutą wskazówka poziomu paliwa. Dioda z rezerwy załącza się prawidłowo, ale wslazówka poziomu paliwa wchodzi na tarczę prędkości (jakby ją obróciło o 180 stopni. Co można z tym fantem zrobić? Wiem że 2 razy od 2000 roku wymieniany był zbiornik paliwa. Wygląda to mniej więcej tak (na żółto): http://obrazki.elektroda.pl/5306911100_1...
seicento czujnik prędkości prędkości prędkości sprinter zawieszenie seicento seicento
lodówki bosch opinie royal instrukcja obsługa grzałka lokówki
skuter elektryczny skuter elektryczny
Odbijanie silnika przy zapalaniu - przyczyny i rozwiązania Brak przestrajania fal w RM Condor 820s - przyczyny i diagnostyka