A czy oglądałeś przebieg z tego hala ? Z tego co wiem to przetwornika hala raczej są na 5V a to że ci trochę działało a procek się nie popsuł to wnisek że poziom sygnały jest raczej OK. Problem może być też w zakłuceniach. Uciekaj od zapłonu i przewodów WN Pomyś o doprowadzenie tego sygnału w przewodzie ekranowanym a szczytem bezpieczeństwa byłoby zastosować...
Witam. Stawiam na zużyte lożysko koła.Sprawdź czy przy jedzie po łuku dźwięk nie zmienia się lub nie cichnie
Czujnik prędkości pojazdu Czujnik prędkości pojazdu 49 jest wmontowany w linkę napędu licznika prędkościomierza. Czujnik jest podłączony do instalacji elektrycznej za pomocą trzystykowego złącza konektorowego. Wyglada na to że to zwykły halotron albo transoptor.
Zrób wykres prędkości kół w chwili zadziałania abs.
Rozmiar ma wpływ na odczyt prędkości tylko i wyłącznie no chyba, że na każdym kole masz co innego :) Wykasuj błędy. Wejdź w parametry i zobacz czy przy jeździe są odczyty prędkości. Może czujniki są ok a pierścienie ABS uszkodzone.
W moim liczniku są dwa "silniczki", jeden napędza wskazówkę, drugi nabija kilometry. To że jeden będzie miał problem z działaniem, to nic dziwnego. Zacznij od obejrzenia, czy nie ma zimnych lutów w zespole licznika, nie spuchł jakiś kondensator, czyli prędkościomierz nie dostaje sygnału, ale układ od km jeszcze tak. http://obrazki.elektroda.pl/1205492500_1...
Jeśli w SC (podobnie jak w CC) jest 3 stopniowa regulacja prędkości nawiewu to zielone coś co znajduje się w kanale wentylacyjnym (przynajmniej w CC miało kolor zielony i obstawiam, że to o to chodzi) to tzw. opornica. A dokładniej 2 oporniki wysokiej mocy które ograniczają prąd do silnika dmuchawy nawiewu. Chyba, że masz klimatyzację no to wtedy to...
Jestem szczęśliwym posiadaczem SC900. Problem ze spalaniem pojawia się także w momencie kiedy przewody gumowe podciśnienia z korpusu przepustnicy do czujnika MAP oraz do ODMY parcieją i zaczynają puszczać powietrze. Zaraz będą głosy co ma przewód odmy do spalania. Nie jestem wstanie wytłumaczyć ale dopiero w momencie kiedy na przewodzie ODMY zrobiłem...
tak wszystko prawda ale nie ma schematu tego czujnika prosze o pomoc
Hmmnm, tak sobie pogooglowałem i poelektrodowałem i chyba "nie ogarnę" z tym 555. Chyba że podrzucicie jakiegoś gotowca...:):):):):)
Witam. Czy jest ktoś w stanie podać jaka powinna być częstotliwość sygnału z czujnika prędkości pojazdu w Seicento od 0-140km/h ten przedział nie zamyka żelazna granica, chodzi mi tylko o orientacyjną częstotliwość Pozdrawiam
Sprawdź z inną anteną :) Michał
Dokładnie,z doświadczenia wiem że takie drgania czy dziwne odgłosy,szarpanie to albo łożysko albo końcówki drążków układu kierowniczego,więc najlepiej podjechać do warsztatu na kanał i tam sprawdzić.
Seicento VAN osiągnęło prędkość 140 km/h i sprawiało wrażenie, że niebawem oderwie się od pasa startowego... Autorze, żeby coś jechało jakoś tam szybko, to musi to coś pokonać opory. Opór tarcia o nawierzchnię jest w miarę stały. Opór powietrza - ten rośnie z kwadratem prędkości. Znaczy się chcesz jechać dwa razy szybciej, to musisz włożyć 4 x więcej...
Bo takie są uroki elektryki samochodowej. Pozostał ci jeszcze sam przełącznik 4-pozycyjny do sprawdzenia, jeśli na żadnej prędkości nie idzie to usterka jest między bezpiecznikami a tym przełącznikiem.
napęd łańcychowy z silnikime motocyklowym nowym 125/250 10-15 koni ,do tego zawiecha i koła samochodowe,profil kwadratowy zamiast prostokątny. Recepta na prędkości ekstremalne po asfalcie,o terenie nie wspomnę. Chyba że masz na myśli dwutakta,wtedy jeszcze gorzej,bo takie silniki z moca żrą paliwa jak wściekłe i,mają żywotność po kilka/kilkanaście...
Częstotliwość i amplituda napięcia wytwarzanego przez czujnik jest odpowiednia do prędkości obrotowej silnika.
Czujnik prędkości generuje falę prostokątną o amplitudzie zbliżonej do napięcia zasilania i sprawdzisz to oscyloskopem albo testerem z diodą LED. Można też zobaczyć czy centralka wtrysku widzi prędkość własną pojazdu.
Ile warte jest wasze życie?? Zginąć można w każdym samochodzie, przy prędkości 120-130KM/h można podróżować każdym z tych aut, jeśli stan będzie akceptowalny. Myślicie, że dlaczego załozyłem budżet 3000zł? Znam realia i wiem, że trzeba będzie zainwestować! Auto 20-30 letnie też może być sprawne. Passat zapewne ma lepszą strefę zgniotu niż nowsze malutkie...
Cześć! Mam problem w moim roboczym samochodziku, a mianowicie w Fiat seicento 1.1 mpi, samochód po zderzeniu w sarnę zaczął wariować, a mianowicie wygląda to tak - samochód przy większej prędkości (jazda na 4-5 biegu) na gazie dławi się i nie ma siły przyśpieszać, zaś gdy przytrzymamy sprzęgło samochód gaśnie - przy benzynie także samochód przerywa...
Jak pracownik poleci na czołówkę przy wyprzedzaniu i coś poważnego mu się stanie to będziesz miał widzenia z mecenasem przez szybę. O ile obcinanie mocy w aucie homologowanym dla danych parametrów układu napędowego może być w pewnych przypadkach przyczyną kontrowersji, to zamontowanie ogranicznika prędkości (kagańca) nie jest prawnie zabronione. Kierowca...
Sprawdź kolego zawory, najprawdopodobniej to będzie to. Co do tego czy słabe czy nie to nie stwierdze na odległość ale mam okazję często odprowadzać taki sam model jak twój do domu gdy cioteczka na dłużej wyjeżdża, i sprzęt ma dość dynamicznego kopa na starcie ale nie wymagaj aby jechał szybciej jak 130km na godzinę, to tylko mały samochód z małym silnikiem...
To jakieś dziwne tłumaczenie w programie - albo chodzi o czujnik prędkości obrotowej silnika, albo sterowanie wtryskiwacza - tak czy inaczej prosta do zdiagnozowania usterka elektryczna, tylko wypada, żeby mechanik dysponował multimetrem, a najlepiej oscyloskopem...
Jestem z Dąbrowy Górniczej. Potrzebujesz licznik oraz czujnik prędkości samochodu + kabelki+ złącza Instalacja licznika do przeróbki. Wszystkie elementy posiadam. Jeśli jesteś zainteresowany złapiesz mnie pod 502037251
Seicento 0,9 do podstawowego wyliczenia dawki wtrysku wymaga czujnika prędkości obrotowej i czujnika podciśnienia. Potem dochodzi jeszcze czujnik temperatury cieczy, temperatury powietrza dolotowego, położenia przepustnicy i na koniec sonda lambda, ale chyba te dwa podstawowe by wystarczyły. Dawka pewnie była by za duża, ale nie bardzo można manipulować...
Problem rozwiązany. Dopiero na wykresie komputerowym okazało się, że to czujnik prędkości walu. :).
I tutaj kolega Gerri ma rację. Zresztą na szkoleniu z tej firmy, dosyć duży nacisk na to kładł prowadzący. O ile można przyjąć że regulator działa 0-1, to mamy jeszcze nasycenie wirnika i to są milisekundy generujące skok napięcia. Wielkość zależy od obciążenia i prędkości obrotowej. Czyli zdejmujemy klemę pod dużym obciążeniem, skok napięcia będzie...
na początku to będę uważać żeby mnie prąd nie pierso"**** Na początku to uważaj, żeby sobie oczu ani skóry nie naświetlić... żeby Cię nie podkusiło spawać np. w t-shircie. Pracujesz w rękawicach, więc ryzyko porażenia prądem jest minimalne. No i w spawarkach nie ma wysokiego napięcia (ok. 60 V). No właśnie cykanie zaczyna sie przy jeździe +40km/h....
Napisałem wcześniej co powinno się zrobić w pierwszej kolejności. Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego to jeden i ten sam czujnik, więc jeśli jest obrotomierz (lub jego symulacja w KTS) i pokazuje prędkość obrotową nawet przy kręceniu rozrusznikiem to ten czujnik jest sprawny.
Witam wszystkich mam takie pytanie ponieważ moja skrzynia którą mam zamontowaną się "sypie" coś tak jakby ociera i przymierzam się do przełożenia skrzyni tylko ta skrzynia którą chcę włożyć, odczytuje prędkość poprzez linkę a ja mam w moim seju licznik elektroniczny - 2002 r. i teraz mam pytanie czy da się to jakoś przerobić aby skrzynia przystosowana...
Ilość pompek zależy od wersji bo były i z jedną i z dwoma. Zatrzymywanie się wycieraczek też wydaje mi się bardziej powiązane ze ślizgami wewnątrz silnika ale dziwny jest brak różnych prędkości w zależności od biegu, kiedyś miałem chyba podobnie w swoim Seicento bo ktoś wstawił nie ten typ silnika, bo też wychodziły bodajże 2 wersje, ale bym musiał...
Regulacji prędkości niestety nie ma! Spróbuj raczej wymienić pióra wycieraczek!
Znajomy ma Seicento 1.1 MPI (jeden z ostatnich modeli, ma nawet klimę) w którym wszystkim steruje ECU. Ma z nim taki problem, że często się przegrzewa i potrafi zagotowac płyn w chłodnicy. Podłaczyłem go pod Euroscana, jako centralkę wybrałem MM IAW-59F i błędów żadnych nie było ale w testach, jest m. in. test wentylatora i są tam dwie prędkości, przy...
Sterownik bosch-a z przepustnica na linkę nie był na sieci can Nie był nijak powiązany przez immo z licznikiem Sygnał prędkości był brany z czujnika który znajduje się na obudowie mechanizmu różnicowego W starszych wersjach seja[spi 900 jak i 1,1] była linka zamiast czujnika
Jeżeli gotuje się przy mniejszej prędkości to może być czujnik temperatury, a jeżeli przy większej to np uszkodzona pompa wody, zapchany układ chłodzenia, uszkodzony termostat
W 900-setce taż robiłem przy podobnym przebiegu, z tym że auto cały czas jeździło. Też nie było zbytnio widać innych objawów poza ubywaniem płynu. Im dłużej jeździłem to było widać że sprawność auta coraz mniejsza (trudniejsze zapalanie jak zimny, coraz częściej dolewany płyn, czasami dziwne "terkotanie" silnika itp.) na mocy tak bardzo tego nie było...
https://obrazki.elektroda.pl/4261411200_... Witam. Wczoraj w nocy około 2:00 po przejechanym odcinku 110km o prędkości 90km/h zaparkowałam samochód pod blokiem. Dziś około godziny 14 próbując odpalić samochód kręcił ale nie odpalal. Zauważyłam, że wskaźnik paliwa pokazuje zero. Pojechałam drugim samochodem po 5l paliwa, po dodaniu...
Corsa b , clio, twingo. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Tylko wtedy musisz mieć silny alternator i odpowiednie obroty. Bo to pożera do 40A przy pracy . Mam dość mocny alternator i w miare nowe akumulatory więc powinno być ok, a co do przykładów które podałeś to w twingo jest wspomaganie elektro-hydrauliczne, do clio chyba jest potrzebny...
ja zakładałem gaz w przeciętnej firmie w mojej miejscowości, zapłaciłem 1500 zł butlę ma m w bagażniku(20l)nie narzekam .Na trsie przy prędkości 100km/h pali około 7litrów.
Witam.Pod srodkowym pokretłem jest schowana jeszcze jedna srubka,pokretło nalezy pociagac do siebie zejdzie bez problemu.Potem pociadnac całą obudowe do siebie zejdzie na pewno. odkręć dwie widoczne śruby w dolnej części panelu z ciągnij pokrętło prędkości obrotów wentylatora pociągając, wykręć jeszcze jedną śrubę która jest tam schowana (pod pokrętłem)...
Od jakiegoś roku (być może było to dłużej) zauważam coś takiego. Pod obciążeniem, ale takim niezbyt dużym (gaz na 20-30% powiedzmy) okazjonalnie słyszę coś w rodzaju stukania zaworów. Pojawia się na w pełni rozgrzanym silniku, przy obrotach 2000-2500, zazwyczaj w trasie. Nie jest to jednak reguła, czasami potrafi tego miesiąc nie być. Mam wrażenie,...
Prawdowdopodobnie potrzebne tam jest mocowanie podobne jak do linki przy Fiacie Seicento, tu akurat dla przykładu Fiat Seicento 900. http://obrazki.elektroda.pl/9392662100_1...
Nie chodzi o to że nie chce, bo chętnie wstawił bym silnik od ferrari tylko nie wiem czy dam rade z wtryskiem bo nie mam w tym żadnego doświadczenia pytałem się czy taki układ wystarczy połączyć czy trzeba programować komputer, no i do tego dochodzą wymiary silnika, corsa może wejdzie ale większe to by wystawały za bardzo. Wstawiam kilka zdjęć buggy...
Mialem to samo.Pęknięta guma = woda, no a potem to już te "tulejki" zeżarlo tak, że skręcanie bylo ruletką, skręce nie skręce :D. Ale występuje to w lewą stronę przy większej prędkości bo w prawo jest normalnie. Nie chce mi sie wierzyć ze to przekładnia kierownicza ;)
Czy problem występuje tylko na benzynie czy na gazie też ? Po zakupie oczywiście zmieniłeś filtry ? Zmierz opór czujnika temperatury cieczy chłodzącej - powinien być taki jak podała fabryka lub nieznacznie się różnić - sprawdź czy jest iskra na zimnym silniku - może cewka ? - może czujnik prędkości obrotowej... ale to już mniej prawdopodobne
Witam! Projekt świetny, ale ja chciałbym zrealizować płynną regulację prędkości w trochę inny sposób z użyciem jakiegoś prostego generatora RC na bramkach lub poczciwego 555. Częstotliwość regulowałbym potencjometrem... Mógłby kolega napisać, które styki (1 i 2, czy 3 i 4) odpowiadają po zwarciu ich za wyzwolenie silnika? I do czego jedne i drugie służą,...
Witam, Mam taki problem, że podczas jazdy na nierównościach przy prędkości powyżej 40km/h coś stuka/puka w mechanizmie prawego pasa bezpieczeństwa (od strony pasażera). Zdejmowałem dzisiaj tylny boczek w celu dostania się do mechanizmu pasa bezpieczeństwa i unieruchomiłem cały mechanizm poprzez podłożenie kawała styropianu – auto przestało hałasować...
Witaj Danielu ! Dzięki za odpowiedź. Ja swój wyświetlacz kupiłem na Allegro w grudniu 2017 r - za 159,- zł. Służę linkiem : http://allegro.pl/najnowszy-projektor-hu... Teraz...
Witam, kupiłem seicento 1.1 z zepsutą wskazówka poziomu paliwa. Dioda z rezerwy załącza się prawidłowo, ale wslazówka poziomu paliwa wchodzi na tarczę prędkości (jakby ją obróciło o 180 stopni. Co można z tym fantem zrobić? Wiem że 2 razy od 2000 roku wymieniany był zbiornik paliwa. Wygląda to mniej więcej tak (na żółto): http://obrazki.elektroda.pl/5306911100_1...
Gaśnięcie silnika na LPG z mikserem przy wyrzuceniu na luz przy większej prędkości to w zasadzie norma. Silnika nie należy uruchamiać na gazie, zwłaszcza zimnego - reduktor nie pracuje poprawnie bez ogrzewania (zwłaszcza jeśli membrana ma już kilka lat).
Witam Mam problem z samochodem. Zacznijmy od początku: Samochód ma przejechane 80 000 km, 1999 r. 1 właściciel. Około 10 000km temu (około 5 miesięcy) założyłem samodzielnie instalację LPG. (Używka BRC) Od początku miałem problemy z elektrozaworami, włączały się dopiero po przejechaniu okolo 2 km, (nie otwierały się, a auto gasło). Pojawiał się od czasu...
Witam Potrzebuję kogos kto ma seicento z licznikiem na linkę (stary typ licznik na linkę ok 2000rok) i ma np. wspomaganie kierownicy. W tej wersji była stosowana taka przejściówka - impulsator - do mierzenia prędkości pojazdu. Zakładane jest to pomiędzy skrzynię biegów ( tam gdzie wchodzi linka szybkościomierza) a samą linkę taka przejściówka i podpina...
Witam. Jestem posiadaczem fiata seicento. Mam zamiar przerobić stary licznik analogowy na cyfrowy. Wyjąłem Ślimak, odkręciłem linkę. Teraz potrzebuję zakupić impulsator do tego ślimaka. Impulsator w seicento ma 3 piny: +, 0, - . Przypadkowo wpadł mi w rece impulsator wraz ze ślimakiem z fiata Marei, który pasuje do mojej skrzyni. Z impulsatora wychodzą...
Nie aktywuje się z czujnika prędkości - sygnał z niego odpowiada tylko za czułość serwa. W Corsa B i Seicento aktywacja następuje wraz z sygnałem ładowania -kontrolka gaśnie, wspomaganie startuje. To po to żeby nie "wypompować" baterii przy niepracującym silniku.
Można jeździć w mieście, ale mocno wskazane jest robić jakieś trasy. Poza miastem auto rozwija większe prędkości przez dłuzszy czas, nie stoi na światłach i w korkach... Wtedy też alternator, którego wydajność jest zależna od obrotów silnika, jest w stanie doładować akumulator.
Jak dla mnie to winny moze być regulator . To on sprawia ze przy wyższej prędkości obrotowej utrzymuje sie stałe napięcie w sieci . Hm na myśl przychodzą mi dwa rozwiązania . 1 Sprawdź czy przypadkiem nie wieszaja sie szczotki w alternatorze albo czy sie nie skończyły . 2 Jeśli to nie szczotki to wymień regulator napięcia (koszt ok 20-30 zł oczywiście...
tak wiem co to jes czujnik prędkości obr,w, i do czego służy wiem więcej niz moglo by sie wydawać po moim pytaniu, i wiem tez ze to blad tego czujnika, ALE wiekszosc osób które piszą o tym błedzie nie umie auta odpalic , ja niemam z tym zadnych problemow, autko idzie rowniutko nie przerywa nawet na postoju , dlaczeg urzadzenie podłączone do auta nie...
Witam mam otóż taki problem ze huczy mi coś najprawdopodobniej w kole zaczyna sie tak przy predkości ok.60km/h i im wiecej tym bardziej/głośniej. Szukałem które to koło więc zrobiłem tak ze jedno koło przednie miałem podniesione i w miejscu jechałem i się rozpędzałem do prędkości ok.100 km/h i nic nie huczało jak w jednym kole tak w drugim. Sprawdzałem...
Witam. Ponieważ wczoraj zakupiłem Seicento 1.1, jest to mój pierwszy samochód, będzie to także mój pierwszy post na forum, więc chciałem się przywitać. Z zakupionym autkiem ogólnie wydaje się wszystko w porządku, jednak mam dwa problemy których chciałbym się pozbyć. Pierwszy to szum w kole przy jezdzie. W innych tematach ludzie też rozpisują się na...
Sam wskaźnik działa z lekkim opóźnieniem więc sensu nie widzę. Po prostu trzeba tankować do pełna, a nie za 20zł. A autor niech pojeździ Warszawą i doceni ten wskaźnik w swoim aucie. ;) Cóż, auto do dużych nie należy :P np. wjazd na rondo przy średniej prędkości np. 30km/h powoduje zmianę stanu wskaźnika - to wszystko dlatego że w baku nie ma przegrody...
Doktorr Wielkie dzięki. Już wcześniej sprawdzałem szczelinę między kołem pasowym a czujnikiem i od samego początku jak kupiłem sejka (rok 2000) to szczelina nie ma 1mm tak jak powinna mieć tylko około 3-4mm i przez te 9 lat wszystko było OK. Zdążyłem już się dowiedzieć, że na podstawie sygnałów przesyłanych z czujnika elektroniczne urządzenie sterujące...
Mimo wszystko uważam że w amatorskich konstrukcjach lepiej dłubać w bardziej przyjaznym środowisku. Lewarek jest wewnątrz auta, wybierak skrzyni na zewnątrz, w temperaturze, wibracjach, możliwym oleju, soli, błocie i innych syfach? Co byś wybrał? Zadałeś takie pytanie bo, nigdy nie widziałeś skrzyni seicento, tu wybierak jest na górze, łatwy dostęp....
Czy jest ładniejszy? No cóż o gustach sie nie dyskutuje.Proponuje ci udać sie do jakiegoś mechanika który naprawia różne marki.To że jest szybszy to nie jast zaleta ,w aucie tej wielkosci zderzenie przy prędkości 60 km/h wystarczy żeby cie odwieżli w plastikowym worku chyba że spieszy ci sie na tamten świat.Poza tym czy Daewoo przeprowadza crash testy?...
Pewnie, że się da. Wszystko się da, nawet po pijaku niektórzy śmigają całkiem sprawnie. Co się nie da, kwestia umiejętności przecież. Tylko potem jest tak, że ja na zimówkach w Seicento wyprzedzam agentów "z umiejętnościami i wyobraźnią", sunących 30 km/h, bo powyżej tej prędkości auto zaczyna im tańczyć i jechać w losowych kierunkach. Zeszłej zimy...
Witam. Problem to Seicento 1.1 MPI + LPG 2gen, sterownik Tartarini TEC 99 EVO, bez silnika krokowego (śrubka). Zużywał ok. 25l/100km benzyny (gaz chyba w normie - 9,5l/100km w zakorkowanej Łodzi). W czasie pracy na benzynie z rury sadza, czarny dym, brak mocy, gaśnięcie na wolnych obrotach. W czasie pracy na LPG - wszystko OK. ECU (Magneti Marelli IAW...
Witam, prędkościomierz (o ile sie nie myle) będzie wskazywał dobrą prędkość i nie powinno być żadnych problemów z deską od "Sękacza". Widziałem już taką przeróbkę i właściciel na nic nie narzekał. Pozdr. Miły
Oczywiście mogę sięmylić, ale.... Urządzenie wyprzedzające zapłon o 8, 10, 12 stopni stosowane jest przy instalacjach CNG. Nosi nazwę wariatora. Podłączenie jest podane na ulotce, ale ja pamiętam to z czujnika halla, które uznałem za łatwiejsze. Urządzenie potrzebuje do nauki fazy rozbiegu, gdzie zapamiętuje sygnał bazowy. Następnie w zależności od...
Witam! Posiadam uno z 2001 z silnikiem 899 (takim jak w seicento 900) z monowtryskiem. Ostatnie usterka była bardzo dziwna i mechanicy nie mogli sobie poradzić z problemem. Mianowicie przy silnik poprawnie chodził na niskich biegach. natomiast przy zwiększaniu mocy i przełożeniu na 4 bieg zaczynał się robić problem. Auto nie miało mocy, nie dało się...
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
Witam! Mam Fiata Panda (prawdziwa kanciata) z roku 1993 z silnikiem FIRE 999ccm , wyposażonym w jednopunktowy wtrysk paliwa WEBER / Marelli IAW 6F.SH (jednak nieco innym niż w Seicento 899 czy 1108). Latem założyłem w aucie instalację gazową LPG formy Landi Renzo o następującej specyfikacji: 1. Reduktor EC 04 2. Elektrozawór gazowy Med 3. Układ sterujący...
Witam. Zastanawiam się nad sprzedażą obecnego samochodu jakim jest VW Golf II 1.3 1990r. W ostatnim roku na części i naprawy wydałam ok. 1600zł Mój średni przebieg km w ciągu roku wynosi ok. 10 000 km. Moja jazda wygląda najczęściej tak, że jeżdżę na odcinkach ok. 10km. Ogólnie przyznam, że jestem raczej osobą niezbyt zamożną i ciężko mi się podjeżdża...
to też trochę sparciał na pewno :D
Niestetytrzeba wyjąć licznik,jest przykręcony na trz srubki na klucz wewnętrzny (imbus)5mm,dwie sruby są pod osłonami stacyjki (trzeba odkręcić i zdjąć dolną i górną oraz jedna śruba z góry przy szybie jest przykryta taką gumową zaślepką,po odkręceniu trzeba odłączyć linke prędkościomierza i kostki elektryczne ,jest tam chyba 5 żaróweczek 1,2 Watt/12V
Mam następujący problem. Jakiś czas temu zrobiłem zamianę licznika SPI (na linkę) na MPI (Impulsator). Wszystko było ok do tej pory. Dzisiaj jadąc moim autkiem zauważyłem, że wskazówka prędkościomierza skacze wskazując różne prędkości. Przyjrzałem się bliżej problemowi i zauważyłem, że dodając gazu na biegu jałowym wskazówka skacze :shock: Prędkościomierz...
Witam ciekawi mnie temat odpiecia zegarów w tym aucie problem standardowy -auto służbowe domyslam ze jest o zasilany napieciem wiec co odłączyc aby nie zliczal /nie wskazywal predkosci chyba ze sie myle i jest to naped mechaniczny tylko wtedy gdzie znajduje sie drugi koniec linki w skrzyni? prosze o pomoc
serdeczne dzięki,czyli całej skrzyni nie muszę wyciągać,bo wałek jest od góry,i spokojnie wyjdzie?
Impulsatory tam padały. Jeszcze wycierało się koło napędu impulsatora wtedy prędkościomierz podskakiwał podczas jazdy. Probówka ledowa i wszystko sprawdzisz.
Skoro licznik kilometrów działa to przyczyny szukaj w samym prędkościomierzu.
od seicento? Hmm to podaj jaka prędkość na liczniku pokazuje na 5 biegu przy 3 tys. obr/min.
samochód Hyundai, kurcze, nic chyba nie da rady zrobić w przyzwoitych pieniądzorach. Byłem w firmie która taksówki wyposaża w taksometry. Tam mają takie urządzenia, ale koszt to 250-400 zł. Widziałem na allegro impulsatory po 50 zł, np. od seicento, vw, etc. Nie da się ich użyć?
MAM TEN SAM PROBLEM W MOIM SEICENTO SX. PRĘDKOSCIOMIERZ ZACHOWUJE SIĘ DZIWNIE - PODCZAS JAZDY SKACZE PO CAŁYM ZAKRESIE. PRZY PRZEKRĘCANIU STACYJKI UNOSI SIĘ. OSTATNIO OBOJĘTNIE ILE JADE STOI NA 0.JAKA MOŻE BYĆ PRZYCZYNA TAKIEGO ZACHOWANIA. DODAM JESZCZE ŻE SĄ CHWILE ŻE WSKAZUJE OKI.
Ustawiłem rozbieżność po ok. 0,5 mm na stronę - wynik mogę uznać za zadowalający. No nie, ustaw na zero bądź jeszcze lepiej zbieżne. Ja na przykład po wymianie elementów układu kierowniczego ustawiam przód felgi o 2mm mniej jak tył i dopiero jadę na geometrię. Gdy koła będą tak / \ kierownica będzie sama wracać w pozycje zero i auto będzie lepiej się...
Na ww znalazłem coś takiego " Koledzy co do prędkościomierza to pada czujnik impulsów ( ten który znajduje się na końcu linki w bloku wida go po prawej stronie ściany grodziowej nieopodal linki od sprzęgła ) ma on dwie funkcje - prędkość i obroty. ". Czyli tak jak powiedzieli koledzy wyżej.
Założyłem nowy alternator. W starym padły łożyska i ogólnie ładował słabo pod obciążeniem. Majster zaśpiewał tyle za jego remont, że za to kupiłbym trzy regenerowane, więc taki też kupiłem. Ogólnie wszystko jest cacy, trzyma sztywno 14V na wolnych obrotach, zarówno bez obciążenia, jak i z włączonymi praktycznie wszystkimi odbiornikami, aż byłem pod...
albo uszkodzony bin albo uszkodziłeś silniczek. ps.tak kończy się programowanie w układzie-a teraz morał taki:zawsze wylut.
mechanizm różnicowy słychać na zakrętach i gdy koła kręcą się z różnymi prędkościami . najprawdopodobniej łożyska w skrzyni masz do wymiany
Nie martwić się nic a nic, nie zmienia to jednak faktu że 4GB w GTX 760 są tak potrzebne jak opony z indeksem prędkości 290km/h we fiacie seicento.
jezeli to jest linka to wyciagnij wklad i go przesmaruj. tak sie robi w seicento.
Witam! Moja żona jeździ seicento 1100 w sposób, który powoduje mój głęboki dyskomfort, gdyż jestem przekonany o niewłaściwym doborze przełożenia do prędkości. Sądzę, że automatyczna skrzynia biegów powinna "załatwić" ten problem. Niestety, samochód żony ma skrzynię manualną. Czy któryś z szanownych Kolegów spotkał się z ofertą przeróbki seicento ze...
W zależności od tego czy masz klimatyzację czy nie wentylator ma jedną lub dwie prędkości. Układ wykonawczy i pomiarowy można sprawdzić na diagnostyce komputerowej.
Panowie (i panie :)) mam Fiata Seicento S 1100. Zastanawiam się nad małymi zmianami mechanicznymi w moim autku. Przegladajac strony internetowe zobaczylem tuning u Chojnackiego. Nazywa się to Seicento GT i kosztuje około 900 zł. Na stronie napisali: Modyfikacja nie ma negatywnego wpływu na trwałość silnika i obejmuje : głowicę silnika, zawory, gniazda...
Co do luzów na tyle to po raz kolejny powtórzę, że ich tam nie ma. 3 lata temu miałem cinquecento, też jest na wahaczach z tyłu. Ogólnie zawieszenie miało skończone, tłukło się wszystko, najbardziej z tyłu. Też latał trochę po drodze, jak się przyhamowało to skręcał lekko w jedną stronę, jak się przyspieszało to w drugą. Wymieniłem tuleje gumowe wahaczy...
Witam. Mam Seicento 900 rocznik 98'. Zawsze z nadejściem chłodniejszej pory roku auto zaczyna wariować. Podczas jazdy czasem włącza się kontrolka obok świateł : http://obrazki.elektroda.net/29_12871285... Raz na jakiś czas auto szarpie..tzn. jadę sobie powiedzmy z prędkością 60km/h, a tu nagle szarpnięcie jakbym nagle na dwójkę włączyła.:| Problem...
Witam, Seicento rocznik 1999, nie działa dmuchawa wnętrza, spalony bezpiecznik w skrzynce pod kierownicą nr 24 25A. Po odłączeniu silniczka, rezystorów regulacji prędkości, kostki przełącznika w panelu sterowania ogrzewaniem i złącza zasilania na podszybiu nadal występuje zwarcie. Czy na podejrzanym przewodzie biało-czerwonym wychodzącym ze skrzynki...
Witam, mój mechanik zdiagnozował w moim CC 900 usterkę prawego tylnego regulatora siły hamowania. Problem objawia się znacznie opóźnionym i osłabionym hamowaniem prawego tylnego koła. Podczas hamowania przy małych prędkościach auto osiada na lewą stronę, przy większych prędkościach leci cały na przód. Auto sprawdzane podczas przeglądu na hamowni i wszystko...
macie moze pomysl jak w Fiacie Seicento wyciagnac sygnal predkosci ?? wskaznik predkosci jest niestety napedzany linka i w dodatku zawyza predkosc o ok 10km/h przy 80-90km/h czy z komputera pokladowego wychodzi jakis sygnal predkosci w tym samochodzie ??
2.Często przy dużych prędkościach rozklejają się pełno ich na drogach Nie kupuję z tego samego powodu. Określenie "pełno przy drogach" to przesada ale komuś w rodzinie tak się rozkleiła kilka lat temu (nie pytałem z jakiej firmy) a w zeszłym roku widziałem Seicento z odklejonym bieżnikiem w prawym przednim kole.
Mam fiata pandę z 2005 roku i ma on impulsator w skrzyni jak go odłączam prędkość nie działa jak podłącze to działa mam też bączka do niego ale jak podłączam to nie działa poprzednio miałem seicento i śmigało jak talala czy mogę coś źle podłączać, coś się zmieniło pomiędzy seicento a pandą (inny impulsator) proszę o pomoc i wskazówki w podłączeniu
Może by "podpasowało" elektryczne wspomaganie z Seicento. Tak w skrócie składa się z układu mechanicznego z silnikiem na kolumnie kierownicy, sterownik (osobna kostka z przyłączami) no i do tego impulsator/czujnik prędkości, ale to (impulsator) to chyba potrzebne do każdego wspomagania.
seicento czujnik prędkości prędkości prędkości sprinter zawieszenie seicento seicento
whirlpool lodówka instrukcja zasilania pompki paliwa schemat denon tuner
naprawa płyty sharp naprawa płyty sharp
Zamienniki E100D i E174D RFT DDR – odpowiedniki TTL 7400, 7474, UCY7400, К155ЛА3 MTD traktorek – regulacja równoległości i pochylenia platformy tnącej, ustawienia decku