ja mam mokser o takiej samej srednicy. i jest ok; miedzy mikserem a wtryskiwaczem mam załozoną przekładke izolacyjna która powodóje ze jest większy przelot .a która u ciebie prawdopodobnie jest pod mikserem albo niema jej wcale
Elektrozawory jeśli słychać że pstrykają to ok ale czy otwierają przelot płynnego gazu to już nie wiadomo . Zwłaszcza elektrozawór przy butli może mieć trzpień zapaprany zanieczyszczeniami . Paliwo LPG wcale nie jest takie czyste jak można się spodziewać.
Mam pytanie może i banalne sory, ale ja nie dałem sobie rady. Potrzebuję poprowadzić wiązkę przewodów między komorą silnika a kabiną, jak to zrobić najprościej? Znalazłem jakiś przelot po prawej stronie komory ale 1.wiązka jest poklejona do przelotu, 2 leci prze dwie ścianki i wychodzi gdzieś pod wskaźnikami. próbowałem między profilami tj nad błotnikiem...
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Pompa paliwa jest nowa wymieniana przez poprzedniego wlasciciela mierzyłem jej wydajność pompuje w 18sekund 1 litr paliwa,czyli wychodzi ze w normie. Tylko ten silnik siedzi w seicento i pompa paliwa mogla byc zalozona...
Witam . Mam pewien problem . Posiadam Seicento 1.1 54km . Chciałbym sie dowiedziec jak można go ulepszyc nie duzym kosztem zeby posiadal wiecej mocy ( km ). Podobno przelotu nie radza robic w nim . Dzieki za podpowiedzi . ; )
malowanie jej od wierzchu i tak niczego nie zmieni, belka przegniwa w środku tej rury, więc pojedź na karczera i sobie porządnie wymyj ją w środku (jest dostęp między kołem a nadkolem, wymyj z obu stron, tam ma być na przelot czysto z jednej do drugiej strony auta) potem weź szczotkę drucianą przyklej rączką do jakiejś rury i wyszoruj to w środku ile...
Ciekawe tylko co będzie jak takim rurakiem ulepionym z niewiadomo czego wyłoży rolkę. Czy wytrzymają punkty mocowania pasów, czy rama się nie poskłada jak papierek po cukierku. Ja wiem że wielu po wsiach spawa takie i lata ale to tylko do czasu pierwszego wypadku. Robokop ma rację. Same rury bezszwowe to już sporo kasy, do tego giętarka, solidny migomat...
Brak abs-u i zimą masz przekichane Występował ABS w Seicento. Tak jak wspomaganie kierownicy, poduszki powietrzne czy klimatyzacja. Ale fakt, mimo tego nie można powiedzieć że jest to samochód bezpieczny. Pandy 1,2 bez lpg będzie miał zimą w korkach spalanie 9/100 także super oszczędność. Ale i tak będzie to auto nowsze, z mniejszym przelotem i tańsze...
Coś będę myślał Nie ukrywam ze pasowało by mi dzisiaj to złożyć bo jutro by był test Dodano po 20 Może mi ktoś powiedzieć jakie są różnice między kf 150 a sf 40? Na pierwszy rzut to cena,warto dopłacać?
Odnośnie zamka centralnego to zerknij na siłownik w drzwiach - tam może być z nim problem - po prostu wysyła głupie sygnały. Podmieniałem cały mechanizm z auta ze złomu w którym centralny zamek działał bez zarzutu. Niestety- to samo. Przelotka z drzwi do karoserii cała?
Witam, może trochę dziwne pytanie ale: poszukuję nazwy elementu (jak też i samych elementów) łączącego drzwi z nadwoziem do opel kadett (w tym elemencie biegną przewody elektryczne np: do centralnego). (przykład: od fiat seicento ) http://obrazki.elektroda.net/45_12755146...
Da efekt wręcz przeciwny do zamierzonego jeśli zostanie seryjny wydech, dolot, rozrząd i soft ECU. seryjnego wydechu nie ma już dawno, bo nie może być, bo jak założyć seryjny wydech z sc do malucha?? wydech jest krótki przelot, to samo dotyczy dolotu, jest filtr z malucha z pominięciem całego dolotu sc napisałem przecież w pierwszym poście Witam, zamierzam...
Witam Czujnik to raczej zwykły hallotron. W pierwszych wersjach SC liczniki były mechaniczne wiec czujnik zakładało się jako przelotka między skrzynią biegów a linką idącą do licznika. W obecnych wersjach liczniki są już elektroniczne więć pozbyto się linki. Czujnik wkręca się w skrzynie w miejscu gdzie kiedyś wkręcana była linka. Pozdro
osłony trzeba wyłamac częściowo,otwory w drzwiach musisz zrobić ,siłownik w pionie równolegle do ciegna ,korpus siłownika oparty o plastikowy kołek ( dziurę pod kołek ) a dystans to ok 3 nakretki 6-tki.otwory przy samej krawędzi przetłoczenia ,ciegno od siłownika zgiete raz 90 st.-L pionow część tylko przechodzi przez otwór w siłowniku,odległosć siłownika...
w panelach od seicento wystarczy poprawić luty na mikrostykach i przelotkach i działa ok. no chyba że padnie procek w korpusie rzeczywiście od ładunków statycznych w nowych modelach clarion daje zabezpieczenie z zenerki i rzeczywiście jest skuteczne
Tam są styki na rancie klapy, czy idą kable w przelotce gumowej ?
W internecie krążą różne opinie jak tego dokonać. Na początku operacja może się wydawać dość skomplikowana lecz tak nie jest. A więc, demontaż należy rozpocząć od przedniego zderzaka ( 10 śrubek - imbus) oraz odkręcenia przedniego nadkola od strony pasażera. Daje nam to lepszy dostęp do chłodnicy. http://obrazki.elektroda.pl/2882514400_1...
Po mojemu problem będzie w przelotce tylnej klapy, upływ prądu powrotu wycieraczki tylnej szyby do przewodu oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Odchyl tylko tę szmacianą ściankę odkręcając 2 wkręty. Nie ruszaj tych na przelotce węży z lewej bo trudno je póżniej wkręcić w swoje miejsca. Silniczek wychodzi bez problemu sam ,bez mechanizmu. 3 śruby silniczka i 2 mechanizmu żeby go trochę odchylić. No i nakrętka M8 osi silniczka. Jak ją odkręcisz to poruszaj wycieraczkami czy lekko chodzą.
W gumowej przelotce pomiędzy klapą a samochodem, masz tam zapewne przerwany przewód. Jeżeli tam jest ok. to przechodzimy do bezpieczników i przekaźników.
Do regulacji siłownik centralnego, bo nie przerzuca w pozycję zamknij. Albo uszkodził się przewód sygnału zamknij w przelotce drzwiowej.
Witam Daruj sobie przekładanie wszystkiego, podciągnij do przelotki w drzwiach zasilanie i ciesz się elektryczną szybą. Pozdrawiam
Tym fejsem nie zrobisz nic. Bo go nie wepniesz. Nie ważne jakiej firmy gaz. Ważne komponenty na jakich zbudowano. No i montaż do tego strojenie. Mam również VAG KKL ale widzę, że potrzebna jest przelotka, czyli nic nie zrobię. Tak tak wiem o tym że ważny jest montaż. Jestem w kropce. Sprawdzę auto, jak będzie ok to poproszę o naprawienie błędu przy...
Witam mam pewien problem . Dostałem od dziadka seicento 900 z 1998r ale okazał się totalnym wrakiem był tak zjedzony że w koncikach tylnych szyb były pęknięcia jakby auto miało się złamać (nie miało podłogi ani progów ) . Kupiłem drugą budę z papierami z 2002r. i jak się okazało to chyba był tam silnik 1.1 bo mój komputer nie pasuje do tamtej złączki...
700tka to silnik 2 cylindrowy, od malucha BISa, w CC700 występowały 3 gaźniki: 2 przelotowe: Weber, Fos i 1 przelotowy Aisin elektronicznie i podciśnieniowo sterowany wszystko da się urzeźbić ale trzeba sporo zabawy jak bardzo chcesz to do Seicento łatwo można założyć gaźnik z Cinquecento 900, TYLKO ŻE RAZEM Z POKRYWKĄ ZAWORÓW bo ona jest przy okazji...
Jeżeli będzie to tłumik przelotowy, to może być lekko przymulone auto. Ale jak dobrze pospawasz i zmontujesz to powinien się przyjąć :)
Takie samo połączenie jak w SC 900 1.1 punto 1.1 schematy w necie do poszukania np ten temat z elektrody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Tu na przekaźniku tzw podwójnym a w SC są dwa niezależne przekaźniki - schematu nie mogę poszukać ale w wersji pdf seicento jest tam wytłumaczone dokładnie Jak przełożysz całą wiązkę systemu to...
Nie ma czego. W sumie to nawet dobrze. Bo to proste auto do auki (ja zaczynałem od seicento). Nie wiem tylko, czy nie będziesz potrzebował założyć przelotek do drzwi, bo tamtędy chyba nie przechodzą żadne przewody. Najlepiej kupić gumowe (oryginalne fiatowskie są drogie). Uniwersalne kupisz za około 10 zł szt. Od biedy możesz założyć peszla (czarna...
Jeżeli masz starą stacyjkę to ją podłącz i z nowego kluczyka przelóż pestkę immo do starego i podłącz ecu, immo.
Kieszeń uniwersalna, przełom lat 90/2000. Mogło być każde radio z tego okresu. Widywałem różne ale takich nie, większość miała ISO bądź producenta, np.Sony, Panasonic...
Kolega proponuje zakup auta któremu już dużymi krokami zbliża się 18 lat :D Doskonały wybór ,dla kogoś kto lubi wydatki. Pozdrawiam! To 18-letnie auto lepiej się trzyma niż 5-letnie koreańce i fiaty. Zwłaszcza po trzecim dzwonie i siódmym szczęśliwym właścicielu, bo takie egzemplarze zazwyczaj się spotyka. Rozumiem zachwyt kolegi nad pełnoletnimi przedstawicielami...
Witam. Nie tak dawno robiłem swap silnika z 700cm3 na 1108cm3 jednak z racji tego, że przeróbki dokonywałem na przełomie nowego roku zostawiłem oryginalny bak natomiast podłączyłem zewnętrzną pompę paliwa marki Gezt o ile dobrze pamiętam o ciśnieniu rzekomo 4 bary i wydajności 140-155l/h. Jeśli jadę po równej drodze nie ma żadnych problemów, natomiast...
Dobry pomysł z tą linką! Mi w Dużym Fiacie kieeedyś tak szurała linka aż w końcu przy pewnych prędkościach zaczynała wyć straszliwie trzęsąc całym licznikiem tak, że WSZYSTKIE! wskazówki latały jak chciały, czyli prędkość, obroty, paliwo i temperatura! Pomagało wyciągnięcie jej z pancerza od strony licznika,napsikanie wd40 i wsadzenie z powrotem i na...
przelot wydech przelot przez ścianę zawieszenie seicento seicento
junkers zespół wodny wrp11 sztuka elektrotechniki jowisz kineskopy
prosta łądowarka 18650 saunier duval themaclassic
Wybór piły spalinowej do 400 zł: NAC, Hecht, Dedra Opis pinów licznika Citroën C4 Picasso NAVI