https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawc...
Lewarek w seicento jest na linkach, nic nie będzie odwrotnie. Tylko dłuższe linki trzeba...
Bo żeby wbić wsteczny podciągasz pierścień blokujący na lewarku do góry. Prawdopodobnie na podniesionym pierścieniu 5 wbijesz. Klasyczna usterka w seicento, obluzowane połączenia wybieraka biegów.
Jakiś pomysł jak to naprawic ? Jest. Należy wymienić to: Zestaw naprawczy lewarka FIAT SEICENTO. http://www.auto-sas.pl/?629,zestaw-napra... https://obrazki.elektroda.pl/1235471000_...
Sama gałka bakelitowa jest zalewana w formie na lewarek, natomiast gumowy mieszek otaczający gałkę i trzon lewarka jest formowany termicznie po nałożeniu. Żeby go zdjąć bez uszkodzeń musisz się zaopatrzyć w dobrą suszarkę lub opalarkę (z opalarką ostrożnie) podgrzać mieszek na wysokości gałki i od dołu do góry "wylewić" gumowy mieszek. Coś jak ściąganie...
Z tego co wiem to na środku auta pod deską rozdzielczą, na prosto lewarka zmiany biegów :) Przynajmniej w CC tak było a to podobne auta.
Witam więc tak. Zapinasz linke do skrzyni, robisz zdjęcie, zmieniasz bieg i idziesz i porównujesz zdjęcie z tym co stąło się po zmianie biegu. Odpinasz linki obie od skrzyni i zostaje ci sam dyngs którym zmieniasz biegi (ciągnie ci to linka). Porównujesz stan aktualny i stan ze zdjecia i widzisz jaki ruch to wykonuje. No i teraz tym dyngsem szukasz...
http://porady.unto.pl/?p=4 Tu też możesz poczytać, ewentualnie poszukać w dziale forum "warsztat", było kilka tematów na ten temat. http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=4...
Ja dwa lata się męczyłem tym ruszaniem do przodu a w tym roku zrobiłem jak na zdjęciu, gumkę recepturkę złożyłem na dwa, założyłem na lewarek i przykręciłem wkrętem jak zaznaczone na zdjęciu (gumka na czerwono). Lewarek jak jest naciągnięty do dołu to przez miesiąc tylko raz mi nie wszedł a kiedyś kilka razy dziennie się z nim borykałem. U mnie to pomogło...
Jeśli lewarek lata luźno to pewnie pęknięte mocowanie lewarka. Są zestawy naprawcze do tego. https://www.google.pl/search?q=zestaw+na... Można zerknąć pod osłonę- mieszek dźwigni i zobaczyć od góry czy ten biały plastik nie pękł
Kolego sprawdź pochłaniacz par paliwa ciśnienia na listwie paliwowej. a jak to można sprawdzić? Ostatnio oglądałem pochłąniacz: http://www.pado.kg.net.pl/IMG_2546.JPG zdziwił mnie brak elektrozaworu, bo chyba pochłaniaczem coś musi sterować? Jak można sprawdzić, czy to nie wina pochłaniacza?
Witam. Problem tyczy się auta, które jest potencjalnie do kupienia i nie wiem czy się decydować. Chodzi o Fiata Seicento z silnikiem 1.1 litra. Konkretnie problem tyczy się pracy skrzyni, mianowicie gdy się nim przejechałem to zauważyłem, że ciężko wchodzi jedynka i dwójka. Na postoju biegi wchodzą ładnie i bez problemu, oczywiście z odpalonym silnikiem....
Z tyłu to możesz za wahacz podnosić, podkładasz mniej więcej tu gdzie jest sprężyna. Wadą jest to, że lewarek w początkowej fazie ma ciężko, ale myślę że przy wadze SC poradzi sobie bez problemu. Z przodu w podłodze masz takie okrągłe przetłoczenie w podłodze, to może być w miarę mocny punkt. Najlepiej tak jak wspominałeś podłożyć deskę w taki sposób,...
Jak będziesz sprawdzał linki to sprawdź zabezpieczenia z blaszek które trzymają korpusy linek, ewentualnie ich osadzenie. Jak będzie duży luz na nich to wymień ewentualnie dognij. Mechanizm lewarka łatwo sprawdzić. Wrzuć bieg na postoju i poruszaj dźwignią prawo lewo, ewentualnie jak lewarek jest strasznie luźny czyli zmiana biegów mało precyzyjna to...
Nie wyregulować tylko użyć zestawu naprawczego mechanizmu lewarka zmiany biegów do konkretnego modelu. Foto przykładowe - koszt 20-40zł Tam prawie wszystko jest plastikowe - plastik się ściera i nic już nie zrobisz. Schemat bardzo dobrze znany z Fiatów Seicento, Cinquecento i 126p http://obrazki.elektroda.pl/6540671500_1...
Może do końca nie wysprzęglać, ale też przyjrzałbym się mechanizmowi lewarka.
Na lewarku czujniki to nie najlepszy pomysł - wraz z powiększającym się luzem na tulei dźwignia po włożeniu biegu zaczyna coraz bardziej wracać do środka. Natomiast w 90% seicento skrzynia jest sterowana linkami. Jak zobaczysz na skrzyni ta z tyłu przestawia dźwignie na lewo i na prawo a w środkowej pozycji jest na luzie (zawsze) wystarczy na nią przyczepić...
A inne biegi wchodzą bez problemów i nie "zgrzytają" podczas przełączania ? Może być: -zużyte sprzęgło -zużyte wybieraki w skrzyni biegów -zużyty/luźny mechanizm wybierania biegów -luźny mechanizm lewarka wewnątrz/pod samochodem
Witam w swoim seicento 900 mam zmienione sprzęgło kompletne sachs, zestaw naprawczy lewarka biegów, olej w skrzyni na 75w90. Jaki jest problem autem normalnie da się jeździć, biegi nie zgrzytają nie wypadają. Najwiekszy problem jest czasem z jedynką w korku, czasem nie chce wejść i trzeba wyluzować nacisnąć sprzęgło i spróbować jeszcze raz i wtedy zazwyczaj...
Bez kanału będzie bardzo ciężko to wymienić. Instrukcja wymiany innego forum: 1. Zdejmujesz mieszek zmiany biegów - zatrzask i rzep. 2. Uwalniasz lewarek od linki zatrzaski kulowe delikatnie odciagasz śrubokrętem. 2. Wchodzisz pod samochód i wykręcasz trzy śruby w takim białym pudełku koło rury wydechowej. 4. Wyciągasz całe ustrojstwo z samochodu. 5....
Witam, takie pytanie mam czy usterka tak jak wyżej - wybierak/lewarek biegu który się rozleciał można potraktować jako wadę ukrytą? Auto zostało kupione i w ten sam dzień po przejechaniu 15 km od komisu, padł lewarek - jest cały czas "wbity" wsteczny bieg", w żaden sposób nie można przełożyć np na bieg jałowy, oczywiście pozostałe położenia też nie...
Oczywiście jest to do zrobienia (podobnie jak 1.1 i 1.2 73KM z Punto). Tylko że musisz sie liczyć z dużym kosztem. Silnik z osprzętem będziesz miał? Cały osprzęt - rozrusznik, alternator, kolektory, filt pow., komputer do wtrysku. Do tego jeszcze skrzynia, połosie, przeguby, chłodnica z wentylatorem, bak, pompa paliwa. Co jeszcze - lewarek zmiany biegów...
Witam Mam w aucie (Seicento 1.1) zniszczoną gałkę i chcę ją wymienić. Od razu zaznaczam, że wiem iż starej gałki nie da się tak po prostu ściągnąć, trzeba ją w zasadzie zniszczyć. Ale jak można się domyślić nie jest to kwestia która mnie interesuje. Z racji tego że oryginalne gałki są horrendalnie drogie planuję zakup uniwersalnej. Zastanawia mnie kwestia...
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Witam. Seicento 1.1 2006 benzyna. Mam problem z szarpaniem podczas jazdy z prawej przedniej strony. Wymieniłem poduszkę pod skrzynią na oryginał, krzyżak na półosi, gumy na wahaczach sprawne, pozostałe poduszki sprawne, łożyska amortyzatorów sprawne. Maglownica jest w porządku, końcówki drążka sprawne. Mam auto o 6 miesięcy i od początku niewielkie...
W autku zrobiłem jeszcze wymianę anteny- nareszcie radio odbiera. Do pełni szczęścia muszę jeszcze ogarnąć skrzynkę biegów. Problem jest w opornym wbijaniu biegów, szczególnie 1 i 2 oraz wsteczny. Objawy są ciekawe- na postoju po parokrotnym włączeniu wchodzą gładko, z właściwym "kliknięciem". W trakcie jazdy, szczególnie na zimnym silniku z wyraźnym...
W końcu wziąłem się za wymianę (trochę czasu minęło). Z przodu wymieniłem bez problemu, z tyłu mam problem bo przewody idą nad bakiem. Mam pytanko czy muszę wyjmować cały bak, czy wystarczy go odkręcić i opuścić delikatnie na lewarku. Z boku przymocowany jest gumowy przewód od wlewu paliwa na jakąś fabryczną opaskę. Czy do opuszczenia muszę go odkręcać....
Chodziło o to że przy tablicy rejestracyjnej jest żarówka obok żarówki i prosiłoby się je połączyć razem ale nie Fiat musi to zrobić na dwu osobnych bezpiecznikach(zamiast dwu trzy kable).A teraz o awarii.Otóż zwarcie spowodowało gniazdo zapalniczki.Lużne śruby elementu plastykowego dookoła lewarka na którym jest mocowane gniazdo zapalniczki pozwoliły...
Spoko jak można to wymontuj transponder z kluczyka i przyklej go w okolicy pętli immo. Skrzynia w seju jest w układzie H w n każdym biegu w skrajnym jego położeniu zamontuj bańkę kontaktrona a na lewarku magnes, jak będzie zapięty któryś z biegów to magnes dotknie bańkę i sygnał blokujący nie pozwoli przeprowadzić procedury uruchomienia auta. http://www.allegro.pl/item90519186_konta...
Witam wszystkich jak już w ostatnim poście pisałem będę kontynuował przygodę z fiatem seicento 900 1999 rok. Mam niewielki problem a może bardziej zechciał bym zaczerpnąć wiedzy od osób mających doświadczenie. Wczoraj na środku ronda skończyło mi się sprzęgło ludzie mnie wtrąbili nie wiedząc co mi się dzieje postanowiłem kupić sprzęgło kompletne z dociskiem...
Witam. Ponieważ wczoraj zakupiłem Seicento 1.1, jest to mój pierwszy samochód, będzie to także mój pierwszy post na forum, więc chciałem się przywitać. Z zakupionym autkiem ogólnie wydaje się wszystko w porządku, jednak mam dwa problemy których chciałbym się pozbyć. Pierwszy to szum w kole przy jezdzie. W innych tematach ludzie też rozpisują się na...
No nie wiem czy to dobre rozwiazanie butla w kole poniewaz zainteresowani wiedz ze wiekszosc samochodow vw maja kolo dojazdowe i wneka jest bardzo plytka a po drugie co zrobic z dojazdowka i lewarkiem tam znajdujacym. Ja osobiscie bym wolal mala butle nawet taka od seicento bo moalo miejsca zajmuje a itak stacje lpg znajduja sie prawie co kawalek. Mam...
Wszystkie objawy ewidentnie wskazują na sprzęgło, może nawet nie tyle na samo sprzęgło co wysprzęlnik lub docisk. Po prostu wciśnięcie pedału sprzęgła nie powoduje rozłączenia skrzyni od silnika. Jak wrzucisz I i wciśniesz sprzęgło silnik daje się uruchomić? Czuć że auto ciągnie do przodu przy włączonym biegu i wciśniętym sprzęgle? Dodam jeszcze że...
Witam, takie zapytanie czy firma Bosal to nadal dobry producent układów wydechowych? np zamiennik katalizatora? Posiadam Golfa 4 ze słynnym silnikiem 1,8T Pojawiło się podejrzenie że po ponad 20 latach może być zatkany oryginalny katalizator i turbina jest tłamszona. Zakupiłem popularny w ofertach katalizator firmy JMJ z Wielkopolski. Jak się okazuje...
Witam! Zablokowałem skrzynię biegów. Głowy nie dam, ale wydaje mi się że podczas redukcji z trójki na dwójkę został na czwórce - w zasadzie już w trakcie redukcji wyczułem, że coś poszło nie tak. Lewarek na boki jakoś się porusza, choć w kierunku od kierowcy wyczuwalny opór, ale przód-tył wyraźny opór/ krótki skok. Dodam, że usterka się powtórzyła....
Ja zrobiłem brame z: dwa stare lewarki z fiata seicennto,silniki od wkrętarek nowe kupione na allegro w ceni po30 zł dwie krańcówki ,dwa krańcowe zwierające układ jest taki że pierw otwiera się jedno skrzydło potem drugie wszystko po to abym mógł zastosować tani sterownik z piltem i niepotrzebował dużego natężenia prądu Dodano po 1 wszystko zasilam...
seicento lewarek zawieszenie seicento seicento zawiesić seicento seicento
fiata croma renault megan gasnąć whirlpool piekarnik panel
wymiana bagnet generator radiowy
Jak zdjąć przedni panel w kuchence Amica GHI 85312? Dekoder LXHDT203 przeskakuje - problem z FD 650B-S