centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Tak centralny na wlew, stacyjkę, klapę z tyłu ? .... Centralka usuwa mi tylko klucz od jednych drzwi wiec 4 pozostają... Interesują mnie wkładki a nie montaż centralki do boba... Dwa siłowniki - drzwi prawe i lewe. Jeden siłownik, klapa bagażnika. Przednia klapa - jak ktoś chce, może być na siłownik - jedna sztuka. Najgorzej z wlewem paliwa :-/ bo...
Seicento Dodano po 2 Nadmieniam, że sprawdzałem też działanie na siłowniku ze zdjętym cięgnem (luźna praca siłownika).
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
O ile w reflektorze da się zamontować w miejsce siłowników hydraulicznych siłowniki elektryczne to by była połowa sukcesu. Musisz jeszcze do tego nabyć pokrętło sterujące ich pracą , schemat elektryczny można znależć np. w książce o naprawie tego auta wydanej przez WKiŁ. Dodano po 2 Ale coś mi się wydaje że bez wymiany reflektorów to się nie obejdzie...
Cześć do seicento są specjalne siłowniki bo uniwersalne nie wchodzą w drzwi :) mam sczemat elektryczny takiego zamka
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
Witam wszystkich, robiłem porządki i znalazłem siłowniki uniwersalne slave (oraz dokupiłem master) oraz moduł sterujący z pilotem. Chciałbym to zamontować do seicento jako centralny zamek. Siłowniki są uniwersalne , moduł (z pilotem) taki jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/3127726200_1... Tu pojawia się problem podłączenia tego......
Siłowniki oryginalne nie są zamienne stronami - inny kształt. Chyba firma FOX sprzedawała kiedyś zestawy do Seicento z siłownikami wyglądającymi tak samo. 70 zł za komplet to chyba niezła cena. Zdalne sterowanie można oczywiście dołożyć - warunek: wyjścia sterujące muszą podawać sygnały masowe do centralki oryginalnej. Podłączyć trzeba te sygnały do...
Central z Twojej fotografii to klocki LEGO. Demontujesz kasetę zamka, zdejmujesz z niej plastikową obudowę (nie wyrzucasz jej, bo trzyma linkę) wkręcasz wkręt 3,5mm przykręcasz silnik i wszystko montujesz na drzwi. Nie ma filozofii to działa. Akurat ja w seicento stosuje tańsze siłowniki uniwersalne, brzeszczotem wycinam osłonę z prowadnicy do szyby,...
Zobacz czy master podaje masy i czy ten żółty moduł je dostaje,oraz czy nie ma w nim zimnych lutów.Napięcie na siłowniki z modułu wychodzi?Lub czy siłownik pasażera dostaje zasilanie?
Siłowniki ogarnięte miałem tak jak pisały osoby powyżej, czyli trzeba było wkręcić tylko śrubkę.
chodzi o to, że wraz z kolegami chcemy zrobic na uczelnie model, ale w pełni sprawny i funkcjonalny model sekwencyjnej (półautomatycznej skrzyni biegów). Bazą jest skrzynia od seicento 1.1 siłowniki potrzebne są do wysterowania wybieraka. Wybierak w skrzyni wygląda tak, że są tam trzy wałki, które poruszają sie w przód i tył w zależności jaki chcemy...
To drugie mam gdzie jest ikonka światła i zero widać. Tak jak pisałem, siłowniki regulacji przy lampach powinny pasować do każdego reflektora (jeżeli masz wszystko i nie "połamane".
ten C.Z to syf, lepiej kup siłowniki dedykowane do sc, takie co wkręcasz w kasetke zamka. tutaj masz linka, polecam ten sklepik wszystkim http://hadron.pl/sklep/product_info.php?... Dodano po 2 pilota dokupisz osobno, z immobiliserem nie będzie problemów
Witam, chciałem dziś odpalić samochód skoda fabia (dodam ze stał przez dwa tygodnie nie ruszany), niestety rozrusznik nawet nie zakrecił, a wszystkie lamki na stacyjce zapalały się i odrazu gasły. Pomyślałem ze rozładował się całkiem akumulator. Podjechałem więc z koleżanką jej samochodem, fiatem Seicento pod swoją skodę. Akumulatro już był tak rozładowany...
Ale to my mamy wróżyć, gdzie leży problem? Przecież możesz sprawdzić, czy to problem elektryczny i brak impulsów sterowania, czy problem mechaniczny, bo siłowniki próbuje jednak otworzyć zamek. Przecież masz schematy, więc znalezienie odpowiednich sygnałów nie powinno być problemem. Czy ten alarm nie ma już przypadkiem wbudowanej centralki zamka?
Witam. Kupiłem niedawno Seicento 1.1 z dołożonym przez poprzedniego właściciela centralnym zamkiem (bez alarmu). Wszystko pięknie działa, drzwi się zamykają i otwierają z pilota. Jednak chciałbym, aby działało to też od wewnątrz, to znaczy że gdy siedząc w środku wcisnę kołek zamykający w drzwiach kierowcy, to drzwi pasażera także się zamkną. To natomiast...
Prawdopodobnie spaliły się siłowniki i są do wyrzucenia wraz z centralką do zamka centr. Tam jest taki system że załącza te siłowniki na 0,8 - 1 s. a potem wyłącza. Coś się zacięło i nie odłączył sterownik zasilania. Siłowniki dostawały prąd cały czas aż się uwędziły i wywaliło bezpiecznik. Jeżeli masz centralkę alarmową z zamkiem to całość do wymiany....
Mam samochod Fiat Seicento 900 wyposażony w autoalarm Cheetah CH-AE Random, posiadam jesynie instrukcje użytkowania... Chce zamontowac do niego centralny zamek i teraz dylemat... czy musze kupować cały zestaw centralnego zamka za ok 90zł czy jedynie dwa siłowniki za ok 20zł? Nie wiem czy centralka mojego alarmu przewidziala wyjscie na siłowniki czy...
Nie ma sensu sprzedawać go po cenie rynkowej, jeżeli jest bardzo zadbany. Zostaw go "w rodzinie", oddaj żonie, sprzedaj ojcu, teściowi albo teściowej. Kup sobie Audi B4 kombi 1.9tdi albo 2.0 benzyna z gazem za 8-9 tys, a za resztę doprowadź go do "normalnego" stanu. Mój ojciec (sporo po 50-tce) jeździ B4 sedan 2.0 8v od 7 czy 8 lat i przez ostatnie...
Witam, Padł mi siłownik w drzwiach seicento od strony kierowcy. Dziwnie charczy i nie otwiera. Pewnie nie da się już naprawić ? Mam pytanie jaki siłownik będzie pasował do tego autka ? Zastanawiałem się nad którymś z siłowników z tej strony http://www.tridex.pl ale nie wiem czy będą pasowały. Są 4 do wyboru.
Próba otwarcia od strony kierowcy skutkuje otwarciem na ułamek sekundy i ponownym zamknięciem Dołącz zdjęcie lub opisz dokładnie jak wygląda "siłownik" centralnego zamka w Twoim samochodzie ? Jest to kaseta zamka z wbudowanym "silnikiem" czy uniwersalny siłownik zamontowany na dodatkowym wsporniku ?
http://obrazki.elektroda.pl/1579475700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1579475700_1...
Przy odrobinie wprawy i doświadczenia można zamontować uniwersalny siłownik i wysterować go z 2 kanału transmisji
A co mierzyłeś tym miernikiem? Jeśli masz pewność, że siłownik jest dobry to sprawdź ciągłość przewodów, i płytkę centralki zamka.
Cięzko to nazwać siłownikiem. To jak holować seicentem autobus.
Witam, odparować raczej nie mógł bo układ jest zamknięty. Więc pewnie wyciekł. Co do koloru płynu to nie jest ot żadna wskazówka, bo zarówno borygo jak i petrygo (czyli płyny do chłodnic) są barwione celem ich odróżnienia. Barwa nie wynika tutaj ze składu chemicznego. Jeżeli chodzi o napełnienie układu to wystarczy strzykawka, która bezproblemowo poradzi...
a jeśli zamontuję centralkę za radiem to którędy najlepiej poprowadzić przewody sterujące do siłowników w drzwiach ?
Witam,musisz miec rygiel,ten co jest przykrecany do pasa tylnego z mozliwoscia podpiecia linki do niego taki jaki jest np w seicento ale co do cc to nie mam pewnosci ze tam tez mozna taki wsadzic,jak sie myle to niech mnie ktos poprawi,albo zamontowac silownik,taki jak w centralnych zamkach i bedziesz mial elektrycznie otwierane. Pozsdrawiam
No bez jaj. Dwie nakrętki i przewody... Jutro jak czas pozwoli kupię z 2 butelki Dota i przepuszczę przez układ. Jak dam radę to postaram się zamieścić nagrany film. Jakie dwie butelki,po co? Jedna butelka starcza na auto z nawiazką,ile tego jeszcze chcesz przepompować? Posadź kogoś niech pompuje pedałem aż przestanie rosnąć i odkręć odpowietrznik.Powtóż...
Na stół, podpiąć zasilanie, sprawdzić uzbrajanie i wyzwalanie z poszczególnych wejść. Centralny też można sprawdzić na stole. To, że raz z kluczyka zamykał, a raz nie, może być spowodowane np poluzowanym siłownikiem lub jego złym wyregulowaniem, lub właśnie zużyciem.
Tak były czarne dwa kable na styki przekaznika w centralce - od pompy paliwa, połączyłem je ale nic to nie dało, wycieraczki działają i reszta urządządzeń, wszystko to sie stalo po odłaczeniu siłowników od zamków.
Odkopuję temat, ale mam podobny problem. Zakładam centralny do Seicento, kupiłem oryginalne siłowniki z zamkami, ale nie mam sterownika. Chciałbym zrobić go samodzielnie, wzorując się na schemacie kolegi Grala14. Aby centralny działał poprawnie, potrzebny jest układ puszczający do silników tylko krótki impuls - postanowiłem wykorzystać do tego 2 NE555...
Rozpiske podłączeń przesłałem Ci na priv - poradzisz sobie bez stresu :-) Z zamkami jak nie chcesz sie narobic to weź sobie kup specjalizowane pod Seicento, lub oryginały (białe siłowniki).Wychodzi to niestety drożej, ale jest wygodniej w montażu i chodzą pewniej. Uniwersalne mają trochę za długi skok jak na tą konstrukcje zamka i bywa, że po jakimś...
Kafaro zobacz wsuwki może nie łączą wystarczy przeczyścić i ścisnąć zamiast kupować nowy. Miałem podobną usterkę w seicento po tych zabiegach działa juz rok. Pozdrawiam
A czy ktoś kojarzy czy są takowe klipsy ale do innych modeli aut? Z Fiata 126p odpadają bo są za małe. Klips musi pasować do kulki ze standardowego siłownika do regulacji świateł .
kierownica drży jak byś miał koła w kształcie jajka na jednej parze jest napięcie a na drugiej nie ma wcale, regulowałem czujnik położenia kierownicy niby jakieś napięcie się zmienia ale tylko na pierwszej parze na drugiej nic nie ma... Ręce opadają... Wszystko jest z angola. Samochód jest zbudowany do KJS- ów i deski tam za bardzo nie ma ale z tego...
Witam - sprawa jest dośc prosta. generalnie niewiem gdzie jest oryginalny sterownik w pana aucie - ale moze Pan sterownik zamocować w drzwiach od kierowcy - tam jest silownik ze wszystkimi przedowami nam potrzebnymi.
Do zamka montujesz siłownik z dwoma przewodami (słave, niebieski i zielony). Przekaźnik typowy samochodowy z podstawką. Impuls z alarmu podpinasz pod styki cewki przekaźnika a pod styki robocze stały + przewód z siłownika i dalej drugi przewód siłownika i przekaźnika do masy.
W ładzie też jest takowe ustrojstwo (klasyk 2107) Jest montowane do auta w całości. siłowniki przekłada się przez odpowiedni otwór. W tym ruskim sprzęcie przy siłownikach i korektorze są wciskane krótkie metalowe szpilki do napełniania i odpowietrzania, poszukaj może też jest coś takiego (no i cena całości też jest trochę inna)
Do regulacji siłownik centralnego, bo nie przerzuca w pozycję zamknij. Albo uszkodził się przewód sygnału zamknij w przelotce drzwiowej.
Nie ma sensu moim zdaniem.. Centralny leci do fiata seicento jedne drzwi zawsze otworzy kluczem w razie W. A z pilota będą 2 i też będzie:)
Cześć, dzięki za zainteresowanie, jest np. taka książeczka: Józef Zembowicz "Fiat Seicento". Chodzi mi ogólnie o serwisówkę, zarówno o schemat elektryczny - przymierzam się do montażu siłowników do zamka centralnego, jak i o mechaniczną - ostatnio męczyłem się z paskiem klinowym - poszedłem do warsztatu a tam gość sprytnie częściowo odkręcając nadkole...
Nie ma czego. W sumie to nawet dobrze. Bo to proste auto do auki (ja zaczynałem od seicento). Nie wiem tylko, czy nie będziesz potrzebował założyć przelotek do drzwi, bo tamtędy chyba nie przechodzą żadne przewody. Najlepiej kupić gumowe (oryginalne fiatowskie są drogie). Uniwersalne kupisz za około 10 zł szt. Od biedy możesz założyć peszla (czarna...
Dziękuje za odpowiedz!Robiłem stałą mase,ale niestety wtedy nie reagowały siłowniki,emitowany był bylko sygnał dzwiękowy z syrenki.Hmm,to nie da się z tym nic zrobić???Mam to zamontowane w Seicento 899,tam w wyłączniku na drzwiach(oświetlenie wnętrza)jest plus,a na sterownik cent. zamka ma iść masa-nie moge sobie z tym poradzić...!
----------------------------------------... Witam Wszystkich na Forum.Chce zamontować centralny zamek z pilotem VW Polo,ale nie wiem jak do tego się zabrać,więc prosze was o porade.Jakie siłowniki najlepiej zastosować?(czy mogą być uniwersalne?)gdzie się wpiąć w instalacje żeby było sygnalizowanie swiatłami awaryjnymi?Proszę...
Coprawda temat stary ale może się komuś zbłąkanemu przydać. Da się na 100% . W 2000 r zakładałem ale niestety nie mam zdjęć. przedewszystkim zamek w belce musi mieć dźwigienkę do otwierania bagażnika linką. A dalej są 2 sposoby : - siłownik schowany w błotniku i połączony z zamkiem linką - siłownik schowany w tylnej belce i połączony z zamkiem na szprychę...
Mogę kręcić zepsutym siłownikiem, nie czuję oporu kierownicy ani nie muszę się specjalnie wysilać. Rozważę wymianę układu kierowania na taki bez wspomagania. To wspomaganie zostało uznane za błąd konstrukcyjny Fiata w tym modelu. A ja już wiem co to znaczy bo w Seicento systematycznie psuł się elektrowentylator - pochłaniało to ciągle pieniądze a ASO...
seicento centralny siłowniki siłowniki genius prasa siłowniki
kondensacyjny czyszczenie tl431 mosfet manual premium
firmware vestel 17mb170 firmware vestel 17mb170
Jak przerobić zasilacz impulsowy na regulowany? Spalanie w silniku Deutz V10: analiza i czynniki