Podpiac sie mozesz :) ale to C w niczym nie pomoze. W seicento 0.9 jest komp. ale diagnostyka instalacji elektrycznej (w tym przypadku swiatel stopu) nie lezy w jego kompetencjach. Poprostu, robi sie gdzies zwarcie ! Jakis kabel sie przetarl i dotyka czasami do masy (albo jakos tak). Jedno jest pewne, nikt Ci nie da konkretnej odpowiedzi co jest zwalone....
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
W skrzynce bezpieczników sprawdź. Być może jest tam bo inne przekaźniki są tam również.
Witam! Sprawdź bezpieczniki, bo prawdopodobnie się przepaliły. Skrzynka z bezpiecznikami umieszczona jest pod kierownicą, a które bezpieczniki odpowiadają za radio i szyby elektryczne będzie pisało w instrukcji samochodu. Pozdrawiam
Na kablu .. ?:\ cos chyba nietak kolego.... To jest orginalna instalacja w aucie.. wiec jedynym miejscem gdzie moze byc bezpiecznik to skrzynka gł.....
Czesc, Poszukaj odpowiedniego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej i dopnij sie przewodem z bezpiecznikiem albo blizej - podepnij sie pod podtrzymanie od instalacji radia. Pozdr
( +, -, masa) Sory ale z taką wiedzą daleko nie zajdziesz. przełącznik taki sam jak do grzania tylnej szyby w skrzynce bezpieczników A od kiedy w skrzynce bezpieczników są jakieś przełączniki?
Niewiele można zrozumieć z tego opisu. Czy to jakiś warszawski slang? Przede wszystkim napisz jakie masz radio? Niemal wszystkie (niededykowane do konkretnych samochodów) radia wymagają zasilania: 1. +12V na stałe (B.U.>żółty przewód); 2. +12V ze stacyjki (ACC > czerwony przewód) 3. minus (MASA > czarny przewód). Jeśli w okolicy "kieszeni" na radio...
Jeśli masz kostkę iso przy radio podepnij czarny do masy, żółty - pamięć ustawień do bezpiecznika F15 w skrzynce, czerwony do zasilania po stacyjce - możesz wykorzystać bezpieczniki F20, F21, F22 Skrzynkę spokojnie wysuniesz na tyle by dostać się do przewodów. Fiat aż tak nie szczędził na ich długości
Przerywacz to pierwsza kostka od prawej strony w dolnej części skrzynki bezpieczników.
Zobacz bezpiecznik F12 odpowiedzialny za zasilanie cewek przekaźników i F13 (światła)a jeśli nie one to kostka stacyjki i raczej będzie to jeśli i światła mijania nie świecą w ogóle. Z tyłu skrzynki bezpieczników przewodem grubym żółtoniebieskim powinno być przekazywane napięcie plus akumulatora po kluczyku w stacyjce na MAR jeśli nie ma to przerwa...
Nad kolanami kierowcy, czerwony. Jezeli wentylator nie działa, to patrzymy na 30 amperowy bezpiecznik ulokowany w dodatkowej skrzynce za akumulatorem. Jeżeli jest przepalony to nieodmienna wina uszkodzonego silnika elektrowentylatora.Termowłącznik był w starszym modelu, z centralami IAW 16F
Musi być brak zasilania po kluczyku w takim razie,sprawdź bezpiecznik i wyjścia z skrzynki bezpiecznikow.
Przełóż na próbę przekaźnik ze skrzynki bezpieczników z kabiny. To identyczny czerwony przekaźnik. Po co masz kupować nowy jeśli ten prawdopodobnie sprawny . Masy wszystkie podpięte jak było przy starym silniku? Ważny punkt masowy jest na termostacie. Tam są cztery przewody masowe m innymi od układu wtrysku i chyba też immo Fiat code
ostatnio podczas jazdy zgasł i nie chciał odpalić, nie słychać pompy paliwa oraz nie ma iskry, Sprawdź przekaźnik w skrzynce przy sterowniku czy dobrze łączy, bodajże czerwony... Na próbę można chyba podmienić takiego samego ze skrzynki w kabinie. Sprawdź bezpiecznik główny w skrzynce za akumulatorem.
pali bezpiecznik 20 maxi To jest jego wartość, czy numer w skrzynce ? od czego on jest ?
koło skrzynki bezpieczników,procesor hc11
Bezpiecznik 25A w skrzynce na pewno jest przepalony ja miałem kiedyś to samo w CC900
Znalazłem pod skrzynką bezpieczników taki zaślepiony element, czy to jest złącze obd. Jeśli tak to jak zdjąć zaślepkę ?
Skrzynka pod maską zgniła i nie łączy bezpiecznik.
problem jest w tym że na jednym z przekazników głównych pod maską na styku 30 przekaznika występuje tylko 6V a na styku 87 występuje zwarcie do masy i niema sterowania cewkami i pompą,stacyjka i wiązki przegląadnełem i nic,a czy napięcie na ten styk 30 przekaznika idzie bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników???
Przekażniki to musisz sobie założyć.A jeszcze jedno, sprawdz kostki przy żarówkach często wytopiona masa-czarny przewód-. Ale założyć w skrzynkę bezpieczników? Bo nie wiem
Witam, Seicento rocznik 1999, nie działa dmuchawa wnętrza, spalony bezpiecznik w skrzynce pod kierownicą nr 24 25A. Po odłączeniu silniczka, rezystorów regulacji prędkości, kostki przełącznika w panelu sterowania ogrzewaniem i złącza zasilania na podszybiu nadal występuje zwarcie. Czy na podejrzanym przewodzie biało-czerwonym wychodzącym ze skrzynki...
Z włacznika do skrzynki a tam rozdział prawo lewo Dochodzi napięcie do bezpiecznika?
Bezpiecznik maxi fuse 20A w skrzynce za akumulatorem sprawdź. I sam silnik wiatraka.
Seicento po stacyjce ma prąd na pomarańczowym przewodzie, jest to prąd, który nie zanika po przekręceniu stacyjki w pozycję rozrusznika, a w skrzynce bezpieczników jest to przewód gruby różowy lub troszeczkę cieńszy pomarańczowo biały.
Witam, mam problem z moim seicento 900/2002, nie włancza się wentylator na chłodnicy: -wentylator jest sprawny uruchamia się na krótko, -bezpieczniki za akumulatorem sprawdzone, styki przeczyszczone, -czujnik wentylatora nowy, raz uruchomił wentylator (tylko raz) -układ odpowietrzony. Powoli zaczyna mi brakować pomysłów, czy to może przekażnik? przekażnik...
Panowie, tak dla potomnych akumulator 207 mm średnio wchodzi do Seicento, więc tak jak rozmawialiśmy wyżej przeniesienie skrzynki bezpieczników. Ja jakoś wsadziłem Futurę, ale profesjonalnie zamontowany aku to na pewno nie jest. :-D Ale... kręci jak głupi, power masakryczny - wiadomo nowy akumulator, ciekawe jak długo pociągnie. Także jak ktoś nie chce...
Przecież w tym konkretnym modelu nie ma czujnika na chłodnicy, wiatrak włącza centrala wtrysku za pomocą przekaźnika. Ale wpierw do sprawdzenia bezpiecznik 30 w skrzynce za akumulatorem, później sam wiatrak.
Miałem takie cudo, fakt bez lpg, no ale zrób tak kolo sterownika masz skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami, wyjmij bezpieczniki, możesz na chwile po ich wyjęciu wł. zapłon (to bezpieczniki od kompa, i pompy, nie pamiętam, który jest który) sterownik się z resetuje, sposób szybszy niż czekanie 20 min na odpiętej klemie, po tym wył zapłon, włóż bezpieczniki...
Nadal nie pali ten sam cylinder? Zamień cewki miejscami , kable też poprzekładaj . Niskiego napięcia także i zobaczysz czy niepalący cylinder będzie na świecy 1-4. Teraz miałeś cylindry 2-3bo tak parami są podpięte świece do cewek. Co do resetowania licznika dziennego i zegarka zobacz do bezpiecznika F15 w skrzynce w kabinie
No niepotrzebne, bo wystarczy tak jak piszesz, probówka i sprawdzenie kilku miejsc (skrzynka bezpieczników). I samo wyjdzie. Ale jeśli jest początkujący, to niech się wspomoże. Zawsze to ułatwienie.
Przepalony bezpiecznik 30A w skrzynce za akumulatorem,przepalił się na wskutek uszkodzenia silnika wentylatora (zatarty\uszkodzone uzwojenie wirnika) Czy przy przepalonym tym bezpieczniku byłby wolny bieg wentylatora?
Najłatwiej było by zobaczyć do skrzynki bezpieczników i sprawdzić jaki tam jest bezpiecznik odpowiedzialny za zabezpieczenie gniazda zapalniczki, myślę ze jakieś 15A wiec max moc wyniesie około 180W.
Po co chcesz dostac się do komory silnika ! 1.zdejmij osłone skrzynki bezpiecznikowej. 2.odkręć srubki 8mm. trzymające skrzynkę! 3.wyciągnij na silę skrzynkę z bezpiecznikami (nic sie nie stanie!!!) 4.czerwony gruby(jest jeden) przewód +12v (najlepiej przez bezpiecznik 15A) 5.czarny cienki,przy nużce przekaznika.(są chyba ze trzy) Sprawdzone w kilkudziesieciu...
Zobacz czy jest napięcie na bezpieczniku jak jest podłączona pompa - jeżeli nie ma to szukaj zaśniedziałego połączenia w skrzynce bezpieczników. Przekaźnik od pompy "cyka"? Iskra jest? Przekaźnik od pompy zasila cewki zapłonowe, wtryskiwacz i pompę paliwa.
Żółty to stały plus a nie antena a czerwony stacyjka.Wykręć skrzynkę bezpieczników i tam znajdziesz(np. próbnikiem)napięcie po stacyjce.Antena elektryczna to niebieski w radiu.
Nie działa mi ogrzewanie, kontrolka nic nie pokazuje i nic też nie słychać żeby jakiś przekaźnik reagował. Auto dopiero kupione i nie wiem czy w skrzynce bezpieczników pod kierownicą są wszystkie przekaźniki {trzy}, dlatego pytam was gdzie powinien znajdować się ów przekaźnik.
Kontrolka pomarańczowa z kluczykiem i napisem CODE zapala się przy przekręceniu kluczyka? Jeśli tak to musisz mieć centralkę. I jej umiejscowienie uwarunkowane jest wiązką elektryczną która w seicento jest umiejscowiona za skrzynką z bezpiecznikami. Nie zmieniano położenia centralki code. Innym wyróżnikiem posiadania immo fiat code jest antena przy...
mam w skrzynce bezpieczników wewnątrz samochodu w jednym pionie od góry czarny przekaznik poniżej czerwony i na dole niebieski i włąsnie piszą że wymienić przekaznik r1 co do omomierza to nawet nie wiem jak się to robi wystarczy że ktoś mi napiszę który mam wymienić ten przekaznik i czy służy on tylko do podgrzewania tylnej szyby czy do innych funkcji...
Witam serdecznie wszystkich! W moim Fiacie Seicento montuję centralny zamek razem z alarmem i mam problem, mianowicie nie wiem jak prawidłowo się wlutować do przewodu +12V za skrzynką bezpieczników. Przewód jest dość gruby a mam z nim połączyć dwa inne cienkie przewody. Jak to prawidłowo zrobić? Proszę o pomoc i wyrozumiałość :)
Witam, niedawno zakupiłem używanego fiata seicento, autko zdawało się być w dobrym stanie. Po pewnym czasie padł rozrusznik (to pewnie zbieg okoliczności) i gdy zamykałem pilotem (autoalarm predator 2000 plus) zaczęło cykać w kabinie, cykanie regularne wraz z każdym "cyknięciem" przygasa światło wewnętrzne i diodka od autoalarmu.Odgłos dochodzi z okolic...
Witam, od niedawna mam Fiata Seicento (mój pierwszy samochód), a ostatnio dostałem w prezencie Wzmacniacz samochodowy Blaupunkt 400W, 2 kanały i skrzynie z głośnikiem 25cm (idealnie pasuje do tego małego bagażnika:D I mam pytanie, ponieważ jestem "świeży" w tym temacie - z jakiego punktu w tym samochodzie najlepiej wyprowadzić sobie 2 przewody +12V...
Witam, Problem polega na tym, że co jakiś czas w trakcie jazdy przestają działać kierunkowskazy (w tym sygnał dźwiękowy i kontrolka). Po przejechaniu pewnego odcinka znowu zaczynają działać, a najlepiej po przejechaniu po wybojach. Nie działają wtedy również światła awaryjne (był na forum podobny temat, ale wtedy działały awaryjne). Jednocześnie działają...
Ta kontrolka sygnalizuje usterkę w układzie immobilisera fiatowskiego. Jeśli zapalała się na krótko w czasie jazdy to możliwe że ładowanie akumulatora spadało poniżej określonej wartości i sterownik sygnalizował to sprawdzając napięcie. Jeśli masz kartę kodową do tego auta odpal wpisujac kod elektroniczny z karty używając procedury z pedałem przyspieszenia...
Witam wszystkich, w moim fiaciku ostatatnio zaczął się pojawiać dziwny przypadek, a mianowicie przestają działać światła mijania oraz drogowe, zasilanie gniazda zapalniczki oraz dmuchawa nawiewu. Wszystko to ginie jednocześnie i po jakimś bliżej nieokreślonym czasie powraca. Sprawdziłem skrzynkę bezpieczników i wszystko ok. profilaktycznie zastosowałem...
Pierwsza przychodzi mi na myśl manetka, przełącznik mijania/drogowe. Drugie, wyjarana skrzynka bezpieczników - kiedyś miałem nieprzyjemność drutowania po ciemku, bo wytopiło się gniazdo bezpiecznika. Pewnie nic w tym temacie się nie zmieniło i wciąż przez manetkę idzie cały duży prąd na światła. Sprawdzaj kontrolką z żarówką, lepiej widać i mniej oszukuje...
W Seicento zrobiłem małą przeróbkę w skrzynce bezpieczników: odciąłem bezpiecznik (20A) na którym wisi zapalniczka, i dołączyłem go wprost do "+", który nie jest rozłączany ani kluczykiem, ani przekaźnikiem. Okazało się, że na tym samym bezpieczniku wisi jeszcze wentylator nawiewu, więc jeśli się zapomni, że go trzeba wyłączyć, to on będzie niepotrzebnie...
Pozycyjne i postojowe to te same światła. I świecą z taką samą mocą. Są tylko inaczej załączane (niezbyt zresztą mądrze to wymyślili). Dziwne jest to, że nie działają tylko tylne światła, a przednie są w porządku. Natomiast w drugim przypadku działąją wszystkie. Tak więc można wykluczyć usterkę wiązki elektrycznej i awarię w skrzynce bezpieczników....
Sterowanie cewek jest w komputerze- centralce na boku jak otworzysz maskę to po prawo na nadkolu.Za tym jest bezpiecznik 7.5A przy czarnym przekaźniku.Pisałaś ze bezpieczniki były sprawdzane więc ten też zapewne.Podmieniane były przekaźniki przy centralce? Może któryś nie trzyma i rozłącza. Podmień kolorami na takie same ze skrzynki bezpieczników co...
wymiana skrzynki bezpiecznikami schemat skrzynki bezpiecznikami wymiana skrzynki bezpiecznikami koszty
uszkodzić warikap delta energy produkowana pralka
czyszczenie ekspresu czyszczenie ekspresu
Iveco Stralis EBS 2 – zasilanie żółtego przewodu powietrznego i ciśnienie przy hamulcach awaryjnych Usuwanie monitu o konserwacji Vaillant Recovair 801 - reset nie działa