do 7 :) 5 biegów, wsteczny i luz :)
Nie wiem jak klekocze, nagranie też zbytnio tego nie odda, trzeba posłuchać na żywo, ale te silniki zawsze na zimno przez chwilę klekotały. Skoro nagle się to nasiliło to może "kończy" się któryś z popychaczy. Na dłuższą metę wykończysz głowicę ale jeździć tak można, nie wymaga to natychmiastowej naprawy... oczywiście pod warunkiem, że to to. Z drugiej...
po 1 olej ten firmowy to dopiero paść a po drugie to nie to forum
Ja nie wyjmuję, luzuję tylko śruby, jak sam opada to do roboty.:D
co do tej czkawki to ci pomoge napisz tylko który to rok bo zmieniły się 2 razy systemy wtrysku
Okej jak wstanę rano to nagram, bo teraz to.sąsiadów obudze ;)
Kolego napisz z której części silnika dochodzą te stuki?
ja mam to samo i prosze o pomoc w tej kwestii
Powiem krótko hydroregulatory
Może to być początkowe problemy z synchronizatorem. Podobne objawy u mnie powstały (pewności niestety nie mam bo tego "stukotu u Ciebie nie słyszałem") Pozdrawiam
Witam a mi to wygląda na uszczelke głowicy nie będzie tak zle jezeli stuki pojawiły sie niedawno a są tylko na zimnym to wymień odrazu popychacze
pytanie Seicento silnik 1.1 dziwne odgłosy z silnika, w kabinie również słychać, podczas nagrywania kawałek się przejechałem jakby ktoś mógł powiedziec co to jest z góry dzięki AI: Czy możesz opisać, jakie dokładnie są te odgłosy? Czy są to stuki, piski, czy coś innego? Kiedy dokładnie się pojawiają? Jakieś nie wiem stuki, jakby coś rezonowało, cały...
Dzięki za odpowiedź lecz musisz się sporo pouczyć, ja też. Okazała się że urwana by sruba z pduszki co uniemożliwia przeniesienie napedu na koła. To było niemiłe... Ty widzisz samochód i widzisz, że Ci silnik "wypadł" i wisi na przegubach - zdalnie ciężko wpaść na to, że coś takiego się stało i tego nie zauważyłeś. W opisie usterki nie pisałeś też nic...
Walki ciąg dalszy. Wymieniony cały kolektor ssący z wtryskami i przepustnicą, pod kolektorem nowe uszczelki. Lewe powietrze wykluczone w 200%. Błędów w ECU brak. Na jałowych obrotach diagnostyka sondy lambda- BOGATA. Oscyluje 0,100 0,900. Przy bucie w podłogę sonda- BOGATA. Oscyluje w okolicach 0,700 0,900. Podciśnienie w ssącym na jałowym 0,35. Już...
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
Piszesz na samym początku, że zerwany był klin na wale i potem nic o sposobie naprawy rej usterki. Być może frez w który wchodzi klin był wyrobiony i koło nie ułożyło się na swoim miejscu. Stuki mogą pochodzić też od zużytego sprzęgła, a konkretnie od sprężynek na tarczy sprzęgłowej. Ogólnie to auto tak tanie i proste, że jeśli nie chcesz nim handlować...
Mam podobny problem. Wymieniłem silniczek, po uruchomieniu występują stuki. Bez zamontowanych wycieraczek, mechanizm działa bez zarzutu, zawsze wraca do właściwej pozycji. Po zamontowaniu wycieraczek, zatrzymują się coraz wyżej. Czy jest to wina silniczka, czy może mechanizmu?
Panowie , samotna kobieta szusowała tym autkiem . Jedzie , wiec jest ok. Ogarniam go od pół roku , ale jeszcze mnie zaskakuje .Te stuki wyczaiłem dzisiaj. I tak miałem olej zmieniac na zime , wiec wykonam to troszczke wczesniej . Zalany jest mineral , wiec chyba nie zaryzykuje z półsyntetykiem , boje sie wycieków i spalania oleju przez silnik.
Ja mam to samo w Punto 1.1SX. Nowe tarcze, będny, klocki i szczęki. Bieżnik pow. 8mm na Fuldach. Zbieżność ok. Luzów zero bo nowe zawieszenie. Amorki KYB przód i tył (nowe). Zatrzymać auto z 70km/h graniczy z cudem gdy ktoś czymś lepszym depnie po hamulcach dlatego zastanawiam się nad zmianą auta - auta któremu nic nie pomaga. A co do przepisowej na...
Czyli to nie panewka. Ciśnienie oleju w normie. Przebieg auta 95 tys. przy puszczaniu gazu nic nie słychać. Głuche stuki to raczej nie są postaram się nagrać. Po odpuszaniu gazu nawet na drodze wszystko cichnie, przy jeździe 40km/h i wbiciu dwójki puszczeniu sprzęgła gdzie silnik szybko nabiera obrotów też tego nie ma. a jak dam gazu to już będzie słychać....
Ta opcja była rzadko spotykana. Z reguły były to wersje 1100 spotykane np.w Niemczech (rzadko w Polsce) I chyba nie w Seicento a we Fiacie 600. Czyli takim polifcie z końca produkcji A łożyska amortyzatorów stuków na ogół nie powodują. Tylko skrzypienie, piski, tarcie
Szanowny Panie Pioart.Nikt nie chce Pana obrazic i wszyscy jestesmy dalecy od tego ale...Po pierwsze pewnie Pan sam wie jak niektorzy "mechanicy" naprawjaja nam samochody- poprostu zgroza a wiem cos o tym gdyz czasem walcze z moim autkiem .Oczywiscie nie generalizuje ale w dzisiejszych czasach znalesc dobrego i uczciwego mechanika to skarb.Naprawde...
mario ma racje ja w seicento mam orginalne fiatowskie silowniki i nie ma takiego stuku jak przy tych co mozna do kazdego auta kupic alarm proponuje jakis bardziej znany zebys sie nie nadzial jak ja kiedys firma sie nazywala LEXUS z warszawy a alarmy sie palily i bylo trzeba placic 50zl za naprawe a wina byla po stronie producenta w srodku byl ukalda...
A od kiedy moi mili przegub zewnętrzny(jak i wewnętrzny) należy do elementów zawieszenia-przecież to jest element układu napędowego i nie ma wpływu na stuki w zawieszeniu. Jeśli jest zużyty to będzie się odzywał wpierw na skręcie, a w skrajnych przypadkach przy jeździe na wprost(trekot, a nie stuk). Teraz dla fanów ocynku-po tylu latach w cieniasie...
Witam. Problem polega na tym iż podłączone jest cd radio oraz cb radio. Po naciśnieciu nadawania wszystko słychać w głośnikach. PRzeczyściłem już wszystkie masy jakie zdołłem wyśledzić w komorze silnika i dalej nic. radio i radio cb po włożeniu do innego auta działają prawidłowo i nie kolidują ze sobą. W seicento doprowadziłem już nawet oddzielne zasilanie...
Znajomy ma Seicento 1.1 MPI (jeden z ostatnich modeli, ma nawet klimę) w którym wszystkim steruje ECU. Ma z nim taki problem, że często się przegrzewa i potrafi zagotowac płyn w chłodnicy. Podłaczyłem go pod Euroscana, jako centralkę wybrałem MM IAW-59F i błędów żadnych nie było ale w testach, jest m. in. test wentylatora i są tam dwie prędkości, przy...
volvo stuki stuki piecu vaillant stuki
nissan qashqai obroty silnika podłączyć termostat zamrażarka ogrzewać mazda
internet mobilny internet mobilny
Harley-Davidson – nagły wzrost przebiegu po remoncie silnika, licznik pokazuje za dużo km Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 – objawy słabego połączenia przewodu wtryskiwacza benzyna gaz