Żarówka spalona http://obrazki.elektroda.pl/4178857900_1...
Tam są tylko trzy kabelki i taki problem? Zrób najpierw jedną lampę (przy odłączonej kostce z drugiej), a potem tą drugą tak samo jak tą pierwszą.
sprawa moim zdaniem jest banalnie prosta!!! zastosuj układ ktory znalazles na forum dodaj do niego przekaznik ktory bedzie sterowany + po stacyjce na styki przekaznika podlacz + z aku chodzi o to ze jak przekaznik przestanie byc zasilany dopiero w tym momencie włączy ci układ ktory sygnalizuje ze masz włączone swiatla ewentualnie mozesz sprawe rozwiazac...
To na schemacie to włącznik świateł. Zasilanie brane z pozycji włączonych mijania/drogowe.
Witam, W seicento mam problem tego typu, ze wlaczam swiatla a na desce rozdzielczej jest brak swiecacej sie kontrolki (kontrolka informujaca o wlaczeniu swiatel drogowych swieci sie, dziala bez zarzutu) przypuszczam ze spalila sie dioda kontrolki swiatel mijania. W zwiazku z tym mam pytaniejak dobrac sie do tych diod, jak rozebrac deske? Dzieki za odpowiedzi.
Masy reflektorów do sprawdzenia.
wszystkie auta maja podlaczone swiatla pozycyjne na przemian . albo na krzyz albo stronami
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
Fiat Seicento - schematy.
Witam. Zalozyc swiatla do jazdy dziennej.
jezeli uklad wykrywajacy nap. ma zatrzask i pozwala nam wlaczyc swiatla bez uruchamiania to OK. Wlasnie ja potrzebuje czegos do Corsy C, najlepiej gotowego, ale słyszalem tez ze wystarczy to uaktywnić przez kompa, niewiem tylko ile w tym prawdy. A co do fiata to seicento juz miał to rozwiązanie fabrycznie.
z tymi przewodami to tez szukaj ich tam w tej zlaczce kolory to bialy z carnym a co do awaryjnych to nie wolno sumowac alarm musi miec wyjscie odobno do lewego i do prawego bo w innym przypadku zawsze jak bedziesz chcial skrecic w lewo czy prawo wlacza sie wszystkie cztery swiatla kierunkow
Seicento 899cm monowtrysk Jesli nie zapali z pierwszym obrotem silnika to juz dalsze krcenie nie daje rezultatu. Czasami tak cykam ze 30razy żeby załapał Jak już odpali to pracuje ladnie (rowno) i jezdzi ok. do mometu kiedy silnik się zagrzeje. Wystarczy wtedy np. właczyć dlugie swiatla lub wentylator się automatycznie zalaczy i auto gasnie jeśli wczesniej...
Tak są połączone. Sprawdź żarówki w lampach, ich mocowanie czy blaszki w oprawkach nie są utlenione żarówki popalone itp. Masa jest wspólna, ale częstą przyczyną jest słaba masa w oprawach lamp (jeśli nie działają również kierunki p.mgielne, cofania idź w kierunku masy) . Tak nadmienię - dodatkowe światło stop-u to nie led a żarówkowe
Napięcie podczas pracy 14.3V, przy pełnym obciążeniu (radio, dmuchawa, ogrzewanie szyb, swiatla i awaryjne) 12.48V (!?) Gdy masz wszystko włączone jest duży pobór prądu a alternator swoją nominalną wydajność osiąga przy większych obr. Dodaj gazu i przy ok. 2000 obr/min zmierz jeszcze raz pod pełnym obciążeniem, powinno być 14V .
Mam Fiata Seicento 2000r. Odpalam go chodzi normalnie. Natomiast po przygazowaniu tak dosc mocno 2 razy. Dopiero wlacza sie ładowanie oraz wspomaganie kierownicy. Co dziwnego jest, jak jade na wyłączonych swiatłąch licznik choodzi. Jak włacze swiatla nagle przestaje chodzic i zegarek i predkosciomierz oraz kilometrow nie nabija. Chłodzenie silnika to...
[quote="kordel] .... Podczas rozruchu jest to duzy pobor pradu i zarowki moga się spalic, a po rozruchu gdy swiatla nadal ciagna prad uniemozliwiamy w miare szybkiego doladowania się akumulatora.[/quote] podczas rozruchu owszem prad płynie duzy ale nie do świateł ale do rozrusznika więc nie widzę przyczyny spalenia się jakiegokolwiek odbiornika typu...
Oni tylko sprawdzają czy swiatła są Muszę przyznać Ci rację, sam nie pamiętam kiedy mi diagnosta sprawdzał ustawienie świateł na przeglądzie.
Dokładnie tak kostki często się upalają , trzeba dać nowe kostki
Sprawdź masy w lampie.
Rozpiąć węże , napełnic strzykawką. Ogólnie kłoptliwy układ w eksploatacji i naprawach. Płyn ma być niezamarzający!
Przełącznik świateł https://obrazki.elektroda.pl/1323377500_... Kierunkowskazy https://obrazki.elektroda.pl/4116192700_... https://obrazki.elektroda.pl/4409228500_...
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Sprawdziłem akumulator i jedna cela jest uszkodzona Uszkodzona czy urwana - oto jest pytanie ? Jeśli urwana , może łączyć lub nie łączyć . Jeśli nie łączy to alternator nie ma źródła odniesienia napięcia i daje ile może . Jeśli połączy , jest właściwe napięcie ładowania 14,4V . Proponuję założyć nowy akumulator i natychmiast zmierzyć napięcie ładowania....
Wiem że nie przwodzą ale blokują to nie wpływa na grzanie? Nie.
Otwórz maskę.Popraw połączenie pomiędzy oprawką żarówki głównej dwu włóknowej z gniazdem zamocowanym na kablach w tej lampie gdzie masz słabsze światło.Wskutek braku dobrej masy na tej żarówce palą ći się obydwa włókna tej żarówki. Obwody świateł nie mają nic wspólnego z komputerem.Pochwal się czy udało Ći się usunąć usterkę.
Korektor świateł: Styk 1 masa Styk 2 napięcie stabilizujące Styk 3 zasilanie korektora Styk 4 sygnał do silniczków Silniczek świateł: Styk 1 masa Styk 2 sygnał z korektora Styk 3 regulacja
Bezpiecznik daj na tym głównym plusie....
wyłącznik świateł
wcale ze nie 1V spadku daje roznice w swieceniu. Proponuje ci najpierw popracowac nad ciut mocniejszym ladowaniem w granicy 14.4 a nastepnie przekazniki grobsze przewodu lepsza masa i efekt zaskakujacy
witam mam problem ze światłami w sc, nie mam postojówek tylnich pozycji i oświetlenia zegarów. powodem tego było zwarcie na tylniej lampie i problem w tym że nie wiem co teraz zrobić. może ktoś pomóc??
Wymieniłem silniczek na nowy, ponieważ uszkodzony potencjometr jest nie do dostania.
Witam. W moim Seicento nie mam świateł pozycyjnych, podświetlenia tablicy rejestracyjnej oraz lampki na liczniku. Nie ma prądu na bezpiecznikach od pozycji, kabel między kostką stacyjki a bezpiecznikami ma przejście, podnieniłem włącznik zespolony świateł i nic to nie dało. Czy może ktoś podpowiedzieć, co jeszcze mogę sprawdzić? AI: Czy sprawdziłeś...
poszukuję schematu elektrycznego seicento 1.1 nie działają mi światła mijania i drogowe , bezpieczniki są sprawne , gdzie znajduje się przekaźnik świateł ?
Nic w tym linku nie znalazłem na temat demontażu zespołu wskaźników i wymiany żarówki podświetlenia włączonych świateł pozycyjnych i mijania Seicento 900.Mimo wszystko dziękuję za chęć pomocy.R.O.
Zdejmujesz kierownicę odkręcasz obudowe licznika i wymieniasz żarówkę Sam zdejmij swoją kierownicę. Do autora-zamiast pisać na tym forum pełnym niedorzecznych odpowiedzi i specjalistów od silników krokowych, to zajrzałbyś na seicento.pl - tam jest wszystko. 1. Na początku trzeba odkręcić od dołu dolną obudowę kolumny kierownicy – są tam cztery...
Kontrolka (popularnie zwana "marchewą", ale tak na prawdę symbol przedstawia wtryskiwacz) sygnalizuje awarię w układzie wtryskowo-zapłonowym. Najlepiej będzie odczytać błędy na komputerze i zobaczyć co go boli (niestety diagnostyka w tym aucie jest bardzo prymitywna i nie koniecznie wyjdzie wprost w czym jest problem). Najprawdopodobniej jednak problem...
Cały korektor no i po sparwie taj jak w Seicento 899
Zacznij od bezpieczników od sprawdzenia żarówek i jak masz miernik zobacz czy wogule jest jakiś prąd w oprawkach zarowek Tego się nie robi miernikiem. A pisze się "w ogóle"!
klemy na włączonym silniku 14,40. To teraz wykonaj pomiar na włączonych światłach.
Sprawdź masy bo wydaje mi się że brakuje.
Nie rozumiem czy działają tylko mijania czy nie ma żadnych świateł ?
Od tygodnia mam wlanie taki problem jak w temacie. W moim Seicento po włączeniu świateł mijania spod maski silnika wydobywa się bardzo głośny dźwięk przypominający swoim brzmieniem - zatarty wentylator. Dźwięk pochodzi (jak otworzę maskę) z prawej górnej strony. Jak wyłączę światła ten warkot zanika. Ma ktokolwiek pojęcie co to może być ??
Połowa użytkowników tego auta NIE WIE że jest taka opcja!!
Panie Tomaszu a od kiedy w alternatorze seicento są tylko 6 diody. Alternator w maluchu niczym się nie różni od seicento, poza wyglądem. Pozdrawiam.
Albo źle podłączone kostki albo to wina przełącznika pod kierownicą.
Problem może być w włączniku świateł awaryjnych.
Witam Sprawdź masę między silnikiem a nadwoziem i akumulatorem ,lubi się urywać lub korodować ,oraz jakie masz ładowanie.
jeśli chodzi o to piszczenie to najpierw bym sprawdził czy pasek jest naciągnięty, mogą też piszczeć łożyska w alternatorze
chciałem podłączyć bezpośrednio z wtyczki stacyjki na oddzielny przełącznik światła postojowe w seicento a nie znam koloru kabliod świateł postojowych. Mam uszkodzoną stacyjkę, za nową zaśpiewali prawie 700zł
swiatla dzienne swiatla dzienne swiatla stopu swiatla wsteczne
układ formować impuls dosbox linux automatyczny zmiana zakres
naprawa udaru makita uziemienie gniazdko naprawić
Jak wymontować element grzejny w Liebherr CBNes 3966? Jak bezpiecznie wyczyścić zaschnięty tusz w drukarce atramentowej?