Witajcie! Pacjentem jest Fiat Seicento VAN z 2005r, wersja z silnikiem 1,1 MPI. Przebieg - daj boże autentyczny - 125tyś km. Auto posiada instalację LPG - piszę dla porządku, choć problem dotyczy benzyny. Objaw: Obecnie, gdy mamy wiosnę: po odpaleniu auta zdarza się (nie zawsze), że niskie obroty...
Ciężko mi to się piszę, bo sam nie dowierzam do końca, ale Ceramizer działa... Dałem 3 dawki i po przejechaniu około 2000 km okazało się że bierze dużo mniej oleju. Od jakiegoś 1000 km w ogóle nie musiałem dolewać, poziom spadł, ale dużo, dużo mniej niż wcześniej. Seicento jeździ bezawaryjnie jak do...
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub...
W autku zrobiłem jeszcze wymianę anteny- nareszcie radio odbiera. Do pełni szczęścia muszę jeszcze ogarnąć skrzynkę biegów. Problem jest w opornym wbijaniu biegów, szczególnie 1 i 2 oraz wsteczny. Objawy są ciekawe- na postoju po parokrotnym włączeniu wchodzą gładko, z właściwym "kliknięciem". W trakcie...
Postaram się dzisiaj jeszcze nagrać filmik z tego jak się zachowuje silnik, a tymczasem poszukam TPS'a nowego w rozsądnej cenie. Również problem nie występuje na zimnym silniku co jest zastawiające.
Witam Mam problem z samochodem. Zacznijmy od początku: Samochód ma przejechane 80 000 km, 1999 r. 1 właściciel. Około 10 000km temu (około 5 miesięcy) założyłem samodzielnie instalację LPG. (Używka BRC) Od początku miałem problemy z elektrozaworami, włączały się dopiero po przejechaniu...
Witam Mam Seicento z silnikiem z Punto 1.2 8v. Auto szarpie i ciężko wkręca się na obroty. Kiedy dodaje powoli gazu wchodzi na obroty w miarę płynnie lecz kiedy dodam gazu gwałtownie to muli, dusi się, przerywa i tak jak pisałem wyżej ciężko wchodzi na obroty. Acha co najdziwniejsze, że auto na zimnym...
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Seicento 1.1 MPI Z 2004r. Wyskoczyła kontrolka check engine (świeci się cały czas), silnik pracuje bardzo nierówno na biegu jałowym (czuć szarpania), przy mocniejszym depnięciu w pedał przyspieszenia można wyczuć smród zgniłych jaj, jest też mniej żwawy i wykazuje nieco...
hmm, to nie spodziewałem się, w takim razie dość to dosyć bezsensowne... tak czy inaczej nie zaobserwowałem szczególnej różnicy między skręceniem parownika AT09 na zupełne minimum i zupełne maximum w instalacji Stag (chyba 200) w mojej Fronterze A 2.4 (CIH) bo ostatnio regenerowałem ten parownik bo...
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to...
Witam. Spotkała mnie ostatnio wymiana uszczelki pokrywy głowicy w Seicento 899 z 98 roku. Wszystko było ok do czsu kiedy przykręcajac spowrotem termostat pękł on niemal na pół. Na szczescie na złomie dostałem taki i zamontowałem juz bez zadnych atrakcji. Przy podłączaniu orurowania \wszystko sprawdziłem...
nie wiem jaka instalacja nie nie gaśnie kontrolka gazu. Tak chodzi o benzynę na zimnym silniku na lpg jest ok w momęcie jak się bardziej rozgrzeje zaczyna szarpać podczas zmiany biegów tak jak by się przyduszał chyba że jest żyłowany na biegach to nie przydusza go nie wiem gdzie szukać problemu czy to...
Witam, mam taki problem. Kupiłem okazyjnie Seicento od dziadziusia, buda zdrowiutka bez rdzy jak by z salonu wyjechał. Natomiast silnik był do remontu. Auto ogólnie miało zerwany klin na kole zębatym na końcu wału które napędza rozrząd. Auto szarpało, gasło na wolnych obrotach, chodziło jak by nie...
Witam! Od pewnego czasu mam magiczne seicento 1.1 MPI z 2002 roku z lpg. Z autem jest co chwile jakiś problem i tym razem dotyczy on nierozgrzanego silnika. Gdy postoi sobie noc na dworze, rano odpala za 1-2 razem i po chwili gasnie... potem muszę go kręcić z 5 razy żeby zapalił i kiedy w końcu to...
Witam ,mam fiata seicento 98 rok ,auto z instalacją lpg od roku 2004 , auto cały czas w rodzinie , przebieg 98 tys. Auto szarpie przy przyśpieszaniu , najczęściej pokazuje się to przy zmianie z 3 biegu na 4 ,auto generalnie przy odpaleniu na zimnym silniku po nocy ma nie równą pracę silnika ,po chwili...
Witam.Posiadam Fiata Seicento 1.1 sporting 98r z gazem.Mam taki problem jak odpale auto zimne,samochód raz trzyma się na obrotach a raz je gubi (na pb) i na lpg, wtedy zapala się kontrolka wtrysku na ok 5-6s po czym auto wchodzi na obroty.W czasie jazdy nieraz jak by brakowało mu mocy,czuć szarpanie.Przy...
Siemano! Mam taki problem: To tak na początku wyskoczyła dioda engine. Odpala normalnie, czy to na zimnym czy na ciepłym silniku. Jak jechałem do pracy zaczął delikatnie przerywać, później już go konkretnie szarpało jak dodawało mu się gazu. Tracił też moc, tak jakby go muliło. No chyba, że mu dałem...
witam , mam problem ze swoim sejko . mianowicie tak jak w tytule ,jak odpale sejka i jest podpiety silniczek krokowy to niby chodzi ładnie , jak jest zimny to ładnie chodzi na ssaniu jak sie nagrzeje to obroty spadają na odpowiednią wartość i jest "cacy" problem pojawia się jak chce nim ruszyć...