Czujnik temperatury w termostacie został stary czy nowy termostat był z czujnikiem?
czujnik siedzi w obudowie termostatu
Jeżeli chłodnica jest w dość dobrym stanie i termostat działa tak jak powinien to zasadniczo nie ma prawa się gotować, nagrzewnica raczej nie ma tu nic do tego. Miałem taki przypadek w seicento 900, termostat nie puszczał na duży obieg. Włączenie nagrzewnicy na maximum i wentylator nadmuchu też na maksymalne obroty i dojechałem krótki odcinek do domu...
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
Jednak wymień termostat...
Dorobiłem sobie dźwigienkę którą mogę sterować klapką ręcznie bez konieczności otwierania puszki i wyciągania filtra. Póki co ustawiłem na stałe na zimne, jak będą mrozy potestuję różne ustawienia i zobaczę jak to będzie chodzić. Edit. Zrobiło się nieco zimniej więc sprawdziłem różne ustawienia. Na ustawieniu 100% zimnego powietrza auto ma zauważalnie...
Poszukuje termostatu do Seicento 1100 Spi który by miał ciut niższą temperaturę otwarcia niż oryginalne 87 st,powiedzmy 84.Czy coś możecie polecić co spasuje do tego autka ?
Witam. Okazuje się że oryginał to oryginał i po prostu szkoda czasu na eksperymenty. Kupiłem nowy i wstawiłem .Przy okazji porada dla innych ,nie ma potrzeby spuszczania całego płynu chłodzącego z auta , wystarczy rozpiąć gruby przewód przy termostacie i tylko trochę wyleci na podstawioną miskę .Dolać ubytek i po sprawie .Więcej informacji na temat...
Uszczelkę obudowy termostatu oczywiście można kupić...tylko że w termostacie nie ma oleju, jest tam tylko płyn chłodzący.
Sorry ze tak długo się nie odzywałem ale czekałem na nowy silnik. Założyłem nową chłodnicę i nowy silnik problem nie ustał dalej się grzeje. Co zaważyłem to ze bardzo głośno pracuje wtrysk. Po wykręceniu świec wszystkie cztery są czarne.
Wymień termostat.
Czujnik w chłodnicy to włącznik termiczny wentylatora, termostat jest przy bloku silnika i wężem idzie do chłodnicy
Przyuważ czy wiatrak pracuje. Sprawdź czy jest prąd na czujniku. Skąd brałeś prąd jak sprawdzałeś wiatrak? Może się nie otwierać w pełni termostat można wyjąć i sprawdzić we wrzątku.
Czujnik temperatury sprawdzałeś?? termostat też??
Termostat nieszczelny
Dzięki koledzy problem rozwiązany okazało sie ze termostat.
Witam mam problem z seicento 900 wymieniłem termostat i tak pali jak czołg i zauważyłem że tlumnikiem leci paliwo jak by nie przepalal jakie mogą być przyczyny proszę o pomoc
sprawdź termostat !!!
Zamykam, patrzeć na daty postów!
Dokładnie tak zgadza się zatem uderze w termostat
Witam Mam pytanie do doświadczonych kolegów w sprawie termostatu do seicento 900. Czy w prawidłowo działającym termostacie 'podczas nagrzewania" gdy silnik jest jeszcze zimny, część płynu przedostaje się z małego obiegu do dużego. Czyli czy nie nagrzany termostat całkowicie odcina "duży obieg" od " małego"? Z góry dziękuję za odpowiedź
nie mam wyjście trzeba zainwestować w pompę wodną i zobaczyć efekty termostat działa poprawnie
termostat założyłem nowy
Lista rzeczy, które można zrobić: - Sprawdź połączenie kabla we wtyczce. Dociśnij (dognij) złącza. Wyczyść je mechanicznie. - Sprawdź poziom płynu. - Sprawdź termostat. - Wymień czujnik temperatury.
i termostat - doświadczenie z seicento
Pierwsze co zrób to sprawdź termostat bo to raczej na niego wskazuje, no chyba że masz zerwany pasek pompa alternator, no ale wtedy tez byś nie miał ładowania... Wymiana termostatu to 20 minut roboty, koszt t około 40 złotych. Przy dalszej takiej eksploatacji to uszkodzenie UPG pewne jak najbardziej, jeżeli już nie ucierpiała...
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w Fiacie Seicento Najprawdopodobniej masz zakołkowaną nagrzewnice to standard w tych modelach. Dwa termostat masz sprawny?
Zacznij od sprawdzenia podstawowych elementów: termostat WN świece .
Czy słusznie obstawiam termostat? Patrząc na opisane objawy opisane to raczej główny podejrzany. Sugeruję wymianę, gdyż może grozić to uszkodzeniem uszczelki pod głowicą.
A jaką temperaturę pokazuje wskaźnik? Jeżeli nie jest taka, jak powinna , to sprawdź jeszcze raz dobrze ten termostat, bo objawy są takie jak w przypadku uszkodzonego termostatu. Pozdro
A jaka jest temperatura na wkaźniku?? normalna czy niska?? Jeżeli niska to termostat do wymiany.
Termostat nie ma nic do mocy silnika.
Proponuje podjechać do gazowników, bez programu to naprawa na ślepo
Witam mam nastepujący problem po nagrzaniu silnika zapala się kontrolka cieczy chłodzącej, wentylator działa przwidłowo, włącza się jak zwykle co jakiś czas ale lampka kontrolna wysokiej temperatury ciągle sie pali. Po zgaszeniu silnika o odczekaniu kilku minut włączam silnik i wszystko jest OK Czy to uszkodzony czujnik, czy termostat...
Wentylator się załącza?
A ja koleszko wolę usunąć usterkę... Byłem u elektryka wszystkie termowłączniki są sprawne tak że jak by ktoś chciał mogę odsprzedać za symboliczną cenę... A więc jest nowa koncepcja. tzn jeżeli wszystkie włączniki są sprawne czyli nie są spalone co mogło powodować że wentylator się nie załączał? Czy może to być problem z zawieszającym się termostatem?
Hehe tak tak pewnie sprawdzał tylko te w kabinie... ... tak zapewne, jak przyjacielu masz pisac tekie informacjeto lepiej nie wypowiadaj sie na ten temat ... co do wentylatowa na chłodnicy jest nowy (obraca sie) bezpiecznik za akumulatorem tez jest ok , myslałem nad czujnikiem temperatury co jest w głowicy albo nad termostatem
Czy samochód był połączony pod tester? Jeżeli tak to jaka temperatura silnika była w ECU po nagrzaniu. Bez tego ani rusz kolego. Ja podejrzewam, że kolego masz uszkodzony termostat stad te problemy.
Auto wymaga krótkiej diagnostyki ale by się nie rozwodzić proponuję wymienić czujnik temepratury płynu chłodzącego (niebieski, dwupinowy) a także radzę wymienić termostat. Rezystancja tego czujnika wpływa na napięcie i sterownik ECM przekłada to na wysokość obrotów w okresie nagrzewania silnika które sa zaprogramowane i podwyższone obroty muszą występować...
Co ten test ma na celu? Sprawdzenie poprawności działania czujnika i wskaźnika Oczywiście, że tak, po co Ci wskaźnik, który nie ostrzeże zawczasu o przekroczeniu temperatury w sytuacji awaryjnej (np uszkodzenie termostatu czy wentylatora)
Złapał na autoadaptacji złe nastawienia. Sprawdź termostat podaj czs wtrysku na wolnych obrotach.
Napisz co się dzieje z samochodem, jeździ, odpala, ma moc ? check się świeci ? Coś się dzieje oprócz problemów z diagnostyką ? Ps. do jednej ze śrub termostatu jest przykręcone kabeloczko mas całej wiązki wtrysku, zobacz czy przy wymianie termostatu nic tam nie odpadło
sprawdzałem temat z temperatura tydzień temu i rzeczywiście był problem z termostatem cały czas był otwarty wymieniłem termostat i temperatury w normie seicento zrobiło se bardzo ciepło sprawdzę wtryski ale to dopiero w sobotę
Może komuś się przyda takie rozwiązanie: 1. Przyczyna pierwsza- zacięty termostat na "dużym obiegu"- po odpaleniu auta sprawdzamy grubą rurę biegnącą z termostatu do chłodnicy. Jeśli robi się ciepła od razu, to jest problem. Samochód wolniej się nagrzewa i zalewa świece na 2 i 3 cylindrze. Pomaga wymiana termostatu. Może być też uszkodzony czujnik temperatury...
Przewód nie musi być przerwany. Może być przetarty i fałszować parametry. Należało by przejechać z kompem i sprawdzić jaką widzi temperaturę w momencie łapania błędu. A poza tym te 63 stopnie to trochę za mało jak na 50 Km, jeżeli faktycznie tyle ma termostat należy zmienić.
Witam , Ostatnio nie załącza mi się termowentylator chłodnicy , sprawdzałem bezpieczniki , styczniki , silnik sprawny. Może mi ktoś wskazać gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za załączanie tego wentylatora ? Seicento jest z 2002 r. i nie posiada termostatu na chłodnicy. http://obrazki.elektroda.pl/1259113500_1...
(at)sandamiano dzięki za info i jutro to posprawdzam, te przewody to już ze 3 razy sprawdzałem ale nie zaszkodzi🤣 a interesuje mnie cały czas ten błąd z czujnikiem temp. Jest opcja ze termostat oszukuje coś ten czujnik? Jest nowy ale mam jakieś prześwity pamięci ze albo po wymianie czujnika na nowy albo termostatu po jakimś miesiącu wyskoczył...
Czy po zdemontowaniu głowicy były ślady uszkodzenia na uszczelce?Głowica była planowana i sprawdzana ciśnieniowo?Wyciągnij termostat i sprawdź bez niego czy dalej bulgocze.
dzień dobry od kontrolki wody jest osobny czujnik w okolicy termostatu , zazwyczaj dochodzi do niego jeden kabel elektryczny,sprawdź połączenie
Potrzeuje pilnie położenie czujnika temp który włancza wentylator z chłodnicy !! Waśnie się okazała że wentylator się nie włancza a na 99% to właśnie ten termostat A zaraz mam jechać na urlop.
aha no dobra jutro sprawdze i zobaczę . a co do spalania to jest trasa jakieś 12 km w jedną stronę. Ale żeby tyle palił . ?? Sprawdzałem wycieków nie ma może czujnik temperatury bądź termostat i na ssaniu ciaglę jeżdże .???
Czujnik, powinien być z niebieską wtyczą jest z lewej strony bloku, w okolicach termostatu wkręcony lekko pod kątem, patrząc oczywiście od tylu samochodu (po stronie kierowcy)
Witam Panów. Pan Damian miał rację padł termostat .Wymieniłem go wczoraj i jest o.k. Wielkie dzięki,pozdrawiam.
Witam koledzy Mam problem ze swoim Seicento ponieważ wracałem dzis z miasta i zaswiecila sie kontrolka, pierwsze tak niewyraźnie a potem zaczęła mocniej świecić ( tak jakby gdzieś było zwarcie) , co może być przyczyną takiego zachowania? Ps czujnik temperatury wymieniony rok temu, termostat tez, proszę o poradę :)
to narazie możesz wykręcić całkiem termostat spod obudowy (kominka) i nie dokręcać korka zbiorniczka, to jeszcze się tak zwykle daje ze 2 miesiące jeździć ;)
witam jak jedziesz 10 km to silnik dobrze się rozgrzeje Co ty piszesz że dobrze się rozgrzeje pisałem że w gran. 10 a dokładnie mam 7,0 km temp. na wskaźniku w zimie to nawet nie pokazuje 25st. Tak że on nigdy nie łapie takiej temp. żeby był dobrze rozgrzany. Jeżeli ci nie pokazuje 25 st to albo masz popsuty wskaźnik lub termostat do wymiany
Fabrycznego nie było ;) mam z CC w miejscu gdzie lepsze wersje miały zegarek bo mam wyposażenie Younga. Ładnie w trasie trzyma 80 stopni, wiem jak dochodzi do 100 to musi wentylator się uruchomić, wiem czy termostat się prawidłowo otwiera - 85 stopni
Rano jak zimny do 6,500 kreci ale chwilkę potem zaczyna spadać i zacinać na 5.000 a jak już się zagrzeje po przejechaniu po ok 2 km. spada na 4.000 Sprawdzić mu: termostat miska przepływomierz czujnik położenia przepustnicy
Termostat masz sprawny? Ten olej właśnie płuka ci silnik po Castrolu. I dlatego jest już szary.
Jeżeli się nie mylę to jest przy termostacie.
stawiam na uszkodzoną chłodnicę lub bardzo zapchaną nagrzewnicę a co do termostatu to proszę łopatologiczną instrukcję http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
Tak, czujnik wkręcony w obudowę termostatu, który podaje sygnały do sterownika silnika, oryginalny powinien mieć niebieską "główkę", tak mniej więcej powinien wyglądać. https://obrazki.elektroda.pl/2210503100_... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
witam mam sejtka 900 rocznik 2000, problem z odpaleniem na cieplym, na zimnym pali na dotyk, wymienione filtry, swiece, kable, cewki, cpw czujnik temperatury, wentylator, termostat, pompa paliwa, co moze byc przyczyna? elektryka?
nie wprowadzajcie ludzi w błąd, były cienkie z temperaurą a nie seicento. w seju jest tylko lampka informująca o gotującej się wodzie, najczęściej już za późno... ja mam mały cyfrowy termometr z czujnikiem na długim kablu, sam czujnik jest przyklejony do obudowy termostatu. i już, koszt 20zł i 30 min dłubania Dodano po 1 aaa i jeszcze jedno, w zimę...
1.trochę szerzej co to znaczy padło : spałonęło czy po prostu nie działa ? często przyczyną uszkodzeń jest np. brak smarowania ośki wycieraczki .ale to tylko jedna z możliwych przyczyn .więcej danych !! 2.sprawdż termostat lub zobacz czy w chłodnicy jest również wrzątek
Witam mam Seicento 900 z 2000r. Do tej pory po odpaleniu i przejechaniu kilkuset metrów zaczynała się lekko jarzyć kontrolka od temp płynu. W tamtym tygodniu wymieniłem czujnik 1 pin w głowicy ale nic sie nie zmieniło. Dzis wymieniłem termostat, płyn, sprawdziłem wentylator - działa. Ale po tej operacji kontrolka juz sie nie jarzy ale sie normalnie...
Według mnie uwalony sterownik. Czerwony przekaźnik jest cały czas wysterowywany masą z pinu 23 sterownika? Kolor przewodu czarno-fioletowy. Powinna na nim pojawić się masa przed 2 sekundy po przekręceniu kluczyka na MAR i na stałe po odpaleniu .Jeśli podaje masę cały czas przy kluczyku na MAR bez odpalania to sterownik ma uszkodzenie wewnętrzne. Sprawdź...
sandamiano wydaje mi się, że ta wiązka była przykręcona do startera jeszcze przed wymianą silnika i jak ją od niego odłączam to po przekręceniu stacyjki jest ciemno na desce. Inna sprawa jest taka, że ta wiązka nie dosięga do termostatu. Kurcze muszę looknąć do jakiegoś SC 900 by wiedzieć gdzie mam szukać tego kabelka.
Seicento siostry paliło sporo jak padł temostat. Czujnik temp do kompa jest wkręcony właśnie w termostat, był cały czas chłodny i autko żarło prawie 2l więcej a żadnych błędów nie wyświetlał (bo i skąd)
piszesz o czujniki ze raz sie zalaczy a raz nie, skoro masz temperature prawie 100'c to zobacz jaka ma temperatura chlodnicy -czy tez jest również goraca jezeli nie to sprawdz termostat czy całkowicie sie otwiera ! jezeli przy takiej temp. termostat sie nie otworzy calkowicie to mozesz sobie czujniki wymieniac do woli
Więc czekam na dostawę innego czujnika. Nie wiem czemu wysłali taki jaki mam teraz. Czujnik temperatury (przegrzania) silnika do 900-setki wkręcany w głowicę ma być z czarnym plastikiem, obudową, żaden inny, więc patrz co ci przyślą... Ma wyglądać tak. https://obrazki.elektroda.pl/2690028000_... https://www.autodoc.pl/meyle/15827929...
Witam. Słyszałem że w seicento są 3 czujniki temperatury i nie mogę zlokalizować trzeciego. Znalazłem parę info ale już nie wiem co o tym myśleć. Zlokalizowalem: Pierwszy wkrecony w blok przy cewkach ktory jest 2 pinowy i tylko zapala kontrolke przy 116 stopniach. Drugi wkrecony w chłodnice też 2 piny i wlacza wiatrak przy 95 stopniach. Na torque pokazuje...
jeżeli nie możesz odpowietrzyć lub co odpowietrzysz to się znowu zapowietrza najprędzej jest nieszczelna uszczelka pod głowicą, zwróć uwagę czy przy zakręconym korku sztywnieją węże wodne i czy po odkręceniu wywala płyn , sprawdź termostat . Koszt takiej naprawy z 500 zł z gratami i szlifowaniem płaszczyzny .
Według moich spostrzeżeń na swoim samochodzie jeśli sonda wskazuje współczynnik 1 to pracuje w pętli otwartej .Warunkiem wejścia w pętlę zamkniętą jest osiągnięcie temperatury 61 stopni C. (sterownik IAW16fm.EC) . Co do czujnika to jeśli jest to niebieski czujnik WTS-05 na termostacie jak w seicento to on może przekłamywać . Wskazania ECU masz 68 stopni...
Dzięki :D Tak, nie przykręciłem masy na termostacie. Problem rozwiązany.
Odczytaj błędy programem IAW SCAN2 może skasujesz. Wymiana sondy pewnie nie pomoże skoro masz uszkodzoną pamięć RAM i ROM więc pewnie nie robi korekty pod kątem wskazań sondy. Kontrolka wtrysku zgaszona jak jedziesz? Z tego co wiem uszkodzenie pamięci sterownika objawia się ciągłą pracą pompy paliwa kiedy kluczyk przekręcisz a nie odpalisz auta, kiedy...
witam mam problem z seicento 2004r. zauwazylem ze nie wlacza mi sie wentylator na chlodnicy. Wentylator sprawdzony jest ok, bezpiecznik 30 za aku tez. Po zdjęciu wtyczki z czujnika, ktory jest za termostatem tez nic sie nie dzieje. Jak zewre na przekazniku, ktory jest za komputerem, wiatrak sie zalancza. Jaka moze byc przyczyna nie wlanczajacego sie...
Wg. mnie sens żaden lub niewielki. Płucząc kranówką wprowadzisz dodtakowy syf, możesz przepłukać destylowaną - tylko czy jest sens. Ja bym po prostu wymienił. Być może nietypowy kolor to wynik mieszanki różnych płynów (jak klasy są te same to taka mieszanka też nie szkodzi). Jak nie widać syfu w układzie to wymieniłbym po prostu płyn. Słabe ogrzewanie...
Witam, podłączam się pod temat, mam dokładnie taki objaw że świeca 2 i 3 się zalewa, strasznie szarpie jak na koniu. wymieniłem wszystko razem z świecami iskra ISKRA FE55PRS-11 tylko mi został termostat - ale co ma termostat do zalewających się świec ?? To tylko by dłużej się auto nagrzewało ?? dodatkowo napiszę że komputer nie wyświetla błędów, były...
Witam po długiej przerwie przepraszamale musiałem wyjechać dudki zarabiać;)seicento pracuje normalnie no nie bo to FIAT na benzynie się dogadałem wymieniłem czujnik położenia wału czujnik temperatury(wkręcany w termostat) i silniczek krokowy wyczyściłem i na benzynie pracuje bardzo ładnie tylko na gazie pracuje tylko na wolnych obrotach i to nie zawsze...
W tych silnikach często psują się termostaty, ciągle jest otwarty i silnik niedogrzany musi dużo spalać paliwa, najpierw sprawdź tem. cieczy chłodzącej. Miałem to w swoim aucie z takim silnikiem. pozdro Irek
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
Panowie forumowicze ,Jak wygąda ten opornik. Byłem w sklepie i sprzedawca wywalił swoje gały na mnie jakbym spadł z księżyca . W moim mieście ,ta opornica kosztuje 67 zł !,a za termostat zapłaciłem 31 zł . Elektronika6- w jaki sposób scalasz ze sobą te oporniki ( zagniatasz i lutujesz ?) W Seicento ,jest to jakoś zgrzewane fabrycznie .
Da się, ale to nie da odpowiedzi czy winny jest czujnik, wiązka czy przetwornik w sterowniku. Czujnik jest rezystancyjny, w temperaturze 20*C powinien mieć ok 3,7kOhm. Czujnik temp. wody z jednym stykiem jest od wskaźnika na desce, czujnik od ECU ma niebieskie złącze i dwa piny, jest w okolicy termostatu. Na wtyczce ECU czujnik temp. wody to pin 13,...
Witam. Spotkała mnie ostatnio wymiana uszczelki pokrywy głowicy w Seicento 899 z 98 roku. Wszystko było ok do czsu kiedy przykręcajac spowrotem termostat pękł on niemal na pół. Na szczescie na złomie dostałem taki i zamontowałem juz bez zadnych atrakcji. Przy podłączaniu orurowania \wszystko sprawdziłem kilka razy więc powinno byc ok. Auto jednak zachowuje...
(at)ToJestNick, tu muszę potwierdzić. To że niektórym Kolegom czujnik działa tak długo, to chyba wyjątek potwierdzający regułę. Faktem jest, że czujniki w "fiaciku" do najtrwalszych elementów nie należą. I to jest delikatnie stwierdzenie. Bywa, że padają nawet bez zalania wodą. Ot, tak bez jakiejkolwiek konkretnej przyczyny. Tak samo jak termostaty....
Witam wszystkich. W Seicento mojej żony jest strasznie kiepskie ogrzewanie. nie wiem co może być przyczyną. 1.Termostat został sprawdzony i na pewno jest dobry. 2.Nie ma ubytków płynu chłodzącego. 3.Instalacja jest odpowietrzona. 4.Układ chłodzenia był płukany jakimś świństwem do tego celu. Ciekawe jest to że przy ustawieniu nawiewu na "nogi" leci prawie...
Witam, mam problem. Spod maski bardzo paruje. Płyn nie wraca do zbiorniczka (termostat puszcza). Na zimnym przy odpaleniu płyn nie bulgocze. Czy to pompa?
Witam wszystkich. Tez mam taki problem i z tym samym autem czyli: Seicento 2002r 1.1 MPI + LPG Tartarini I mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten problem? Ja zrobiłem: - wymiana filtru powietrza - wymieniłem świece + przewody WM - podmiana sondy lambda (w celu sprawdzenia) - sprawdzanie czujnika temperatury cieczy - czyszczenie przepustnicy - zdemontowałem...
Witam wszystkich. Posiadam seicento z 1999 roku 0.9 z gazem. Od dłuższego czasu nęka mnie problem palącej się kontrolki przegrzania cieczy chłodzącej, a mianowicie pierwsze takie zjawisko miało miesiąc temu, może trochę później. Podczas jazdy lekko się świeciła lampka temperatury (nie tak wyraźnie jak ręcznego) podczas dalszej jazy świeciła ona jaśniej,...
Rodzima produkcja. :) Polonez hehe :) Choć niezwykły bo nie ma ani troszkę rdzy. Ale niestety krótsze trasy nim to porażka. Szczególnie w zimę. Anyway przykład może być o tyle nietrafiony, że ten 1.5 to dość stara konstrukcja silnika. Pomimo w pełni sprawnego termostatu naprawdę sporo czasu łapie temperaturę. Choć znam - ale już nie używane na codzień...
w seicento 900 niema czujnika w bloku, jest czujnik w głowicy - w seicento jest to nie czujnik a włącznik który zaświeca kontrolkę przegrzania - już po wszystkiemu ja to koledze wymieniłem właśnie na czujnik temperatury (z cinquecento) i założyłem przełącznik który przełączał sygnał między poziomem paliwa a temperaturą czujnik załączania wentylatora...
A skad wiesz jaką masz temperaturę? U mnie w seicento 1.1 nie ma wskaznika temperatury jest tylko kontrolka. Wydaje mi się że w CC jest tak samo. Dla porównania napiszę, że jak jade to wszystko jest OK a jak stoję na swiatłach to wentylator co chwile się włącza pochodzi trochę i się wyłacza i tak nawet na jednym cyklu sygnalizacji swietlnej potrafi...
Witam Mam Seicento Sporting 1,1 SPI 98 rok. Wymienialem termostat na nowy oraz czujnik ktory mialem wczesniej mialem urwany. Po wymianie tego czujnika swieci mi sie kontrolka od temperatury. Im silnik cieplejszy tym ona się mocniej swieci. Pytalem sie znajomego elektryka to powiedzial ze mam zly czujnik tzw: na zegar a powinien być NA KOTROLKE> czy...
Była tu mowa o tym, że trzeba ukarać projektanta samochodu za brak wskażnika temperatury. Całkowicie popieram, miałem swego czasu bardzo dobry samochód Dacia 1310p, (moim zdaniem lepszy niż Fiat 125p), ale właśnie w tej Daćce nie było wskażnika temperatury, tylko kontrolka przekroczenia dopuszczalnej temperatury. Dorobiłem więc taki wskażnik w oparciu...
Ja bym naprawiał...za całość części wyjdzie ok 1000 zł, o ile bierzemy pod uwagę używane drzwi z aukcji czy klapę. Sprzęgło max 300 zł, przegub 80.. Kupisz Focusa w stanie i znowu będzie trzeba wkładać, igły nikt nie sprzedaje, oprócz salonu. Seicento niby ok, ale mała puszka, głośny, mało bezpieczny, bagażnik na zgrzewkę wody, a spróbuj zabrać 4 osoby...
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
witam mam taki problem w seicento ze jak przejade pare kilometrów to zapala mi sie kontrolka temperatury wymieniłem czujnik temperatury na bloku wymieniłem czujnik tez który jest wkrecony w termostat oraz czujnik który jest wkrecony w chłodnice i nadal sie pali kontrolka myslałem ze zapowietrzony moze ale odpowietrzyłem mimo ze nie był zapowietrzony...
Witam , Sprawa nie jest prosta bo jak zauważyłem to znika mi olej na bagnecie i co jakis czas muszę dolewać. Zauważyłem że w okolicy pokrywy obok termostatu coś zaczyna ciec,( nie możliwe ze z pokrywy zaworów ponieważ wymieniłem ją ostatnio) proszę o podpowiedzi co może przeciekać? Czy może samochód bierze olej? Ps ( wczoraj położyłem się pod samochód...
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
czujnik termostatu fiata seicento zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
lenovo słabe podświetlenie suzuki wagon repeater netgear konfiguracja
klimatyzacja split klimatyzacja split
Zwiększenie pojemności baterii Ryobi 5Ah do 9Ah - Jakie ogniwa wybrać? Kamera USB GAHUWA niewidoczna na Linuxie - co robić?