[url=https://www.youtube.com/watch?v=gtg...
Tak, to ten czujnik w głowicy, z jednym stykiem. Będzie pasował czujnik z Poloneza albo z Punto I (w wersji ze wskaźnikiem), a może i z Alfy. Czy będzie współgrał ze wskaźnikiem - trzeba zobaczyć jakie parametry miał oryginalny czujnik od tych wskaźników.
Dla czego przesadził. Dobrze że ma chłopak jakąś pasję w życiu. Kolego pokażesz efekt końcowy?
W sklepach z akcesoriami do motorsportu , tuningu były takie komplety . Króciec na wąż wodny z nagwintowanym wyjściem pod czujnik + wskaźnik temperatury + czujnik.
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
Sam wskaźnik działa z lekkim opóźnieniem więc sensu nie widzę. Po prostu trzeba tankować do pełna, a nie za 20zł. A autor niech pojeździ Warszawą i doceni ten wskaźnik w swoim aucie. ;)
Po co taka rzeźba!?! Po prostu kup zegary w wersji ze wskaźnikiem temperatury. *** Ok, nowa wersja. To trzeba rzeźbić. Czujnik z poloneza pasuje do wskaźnika z Punto I/CC. Da się upchnąć wskaźnik jako dodatkowy w fabrycznych zegarach: http://obrazki.elektroda.pl/4187757200_1...
Nie mam w kwestii LPG doświadczenia, ale czasem ta "gąbka" nie była wypełnieniem plastikowego pływaka, który się rozpadł? Żeby ta "gąbka" miała sens, musiałaby być pianką zamknięto-komorową. Jak to miałeś na zewnątrz mogłeś sprawdzić czy pływak... pływa. Może to oczywiste, ale sprawdziłeś czy ten pływak, jest zamontowany w pozycji, umożliwiającej mu...
Ewentualność dobra ale nie zawsze. Nieraz zapomnisz o spojrzeniu na wskaźnik i masz fontannę pod maską. Używasz wody do chłodzenia silnika? Ona wrze w 100 stopniach a płyn w wyższej.Co prawda ciśnienie w układzie przesuwa wyżej punkt wrzenia ale lepiej płyn używać. Wentylator po zwarciu we wtyku czujnika załącza się raz za razem? Jeśli tak to jest ok...
W sumie to sam nie wiem. Czytałem na innym forum czyjąś wypowiedź że "w seicento mpi pływak nie jest bezpośrednio podłączony do wskaźnika tylko idzie przez komputer który daje sygnał do wskaźnika".
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Używałeś IAW ECU Scan czy IAW Scan 2? Centralka CODE to immobiliser i to w zasadzie nie jest błąd lecz status - immobilizer nie jest aktywny. Dziwne tylko, że błąd zniknął/nie powrócił. Jeśli wentylator załącza się przy 68°C to albo wybrałeś zły sterownik albo ten parametr jest inaczej interpretowany niż w SC albo masz uszkodzony lub niewłaściwy czujnik...
...a jaki ma być w SC jak nie elektroniczny. Obwód ma za wysoką rezystancję (słaby styk) albo nadal któraś żarówka nie działa/ma niewłaściwą moc. Często problemem jest masa lampy, a nie styki zasilające.
Być może zacina się czujnik w zbiorniku paliwa. Należy zdemontować tylna kanapę i wyciągnąć czujnik ze zbiornika i go sprawdzić.
Jak wymieniałeś zbiornik to prawidłowo włożona pompa z pływakiem.
Hejka, nie działa mi prędkościomierz od licznika w seicento, nie wiem gdzie sprawdzić, wiem ze jest elektroniczny, działa wskaźnik paliwa i zegar, ale km i licznik juz nie. Wie ktoś moze gdzie szukać
Witam Dołożyć rezystor i zrobić dzielnik napięcia i następnie mierzyć LM-em.
Panowie czy jesteście pewni że jest tam impulsator? licznik a zwłaszcza wskaźnik kilometrów jest typowo mechaniczny. Jest to Seicento 2002rok pojemnośc 899
Zmienić kosz pompy, choć ja mam MPI 2001 rok i pływak nie wadzi o nic a gdy wskaźnik pokazuje jeszcze 5 l w baku jest sucho przez to zatarłem sobie pompę Tak wiec te modele chyba tak mają Jeżeli pływak byłby dziurawy nie pokazywał by wcale Spróbuj podgiąć ramię jak nie pomoże to do wymiany.
Witam, mam malucha z silnikiem z fiata sc 899 spi, problem jest taki że nie dział mi wskaźnik temperatury silnika związku z tym mam pytanie, jak działa czujnik temperatury przy silniku, podłączony jest do niego tylko jeden przewód, to jak on działa?? jak "wchodzi" do niego sygnał (prąd, napięcie??) i jak z niego "wychodzi" do wskaźnika ? czujnik wygląda...
Tak w CC w liczniku były ścieżki,otwory pod wskaźnik ,i zaślepka od przodu w miejscu wskaźnika.W tym liczniku robiłem zamianę,lecz nie wypowiadam się jak się to ma w praktyce mając licznik Seicento.
Dodam jeszcze, że gdy wyjmę bezpiecznik 40A za akumulatorem, ten który odpowiada za ładowanie z alternatora ,wszystko działa poprawnie. Czy możliwe, że jest to wina regulatora napięcia na alternatorze? Nawet po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon bez odpalania silnika wskaźnik skacze, czy ma to cos wspolnego z tymże regulatorem?
W 900 czujnik jest wkręcony w termostat góra przód głowicy w prawo od zespołu wtryskiwacza ale uwaga jak wyżej. Kumpel kupił jakiś badziewny wskaźnik za 6 (słownie sześć ) i założył go do łady. Chodzi bezawaryjnie już 2 tygodnie w Skład zestawu wchodzi wskaźnik ,czujnik i 2m przewodu.
Wskaźnik ładowania świeci dopiero wtedy gdy ładowania nie ma. Napięcie masz prawidłowe.
Przecież były wersje ze wskaźnikiem temperatury... Najprostsza droga, to uzupełnić deskę o seryjny wskaźnik i wkręcić czujnik w fabryczne miejsce. Jeśli to niemożliwe, to Polecam odwiedzenie jakiegoś sklepu internetowego z gadżetami do tuningu i będą mieli w ofercie komplety zegarów do pomiaru różnych czynników wraz z czujnikami i przejściówkami.
Czyli odpowiedź znamy. W Seicento Punto itd były 2 typy zegarów. Ze wskaźnikiem temperatury oraz bez. Zależnie od posiadanych zegarów czujnik w silniku różnił się. W seicento nigdy nie było wskaźnika temperatury a tylko kontrolka za wysokiej temperatury silnika. Panuje ogólna zasada ze na wskaźnik jest czujnik z obudowa złącza czerwona/pomarańczowa...
Witam mam Seicento 1.1 z 2000r. nie działa mi prędkościomierz co mam zrobić bo juz nie wiem ??? Linka dobrze siedzi na swoim miejscu, licznik działa, wskaźnik paliwa i zegar też. nie wiem co robić pomocy ???
Ten wskaźnik z poloneza podejdzie do mojego nowego czujnika? Zrobiłem juz sobie ładną obudowe na zegar
A jesteś pewien które piny idą na pompę, a które na wskaźnik paliwa i rezerwę?
Takie dwupinowe były zdaje się że w CC. Jeszcze zależy czy masz wskaźnik czy kontrolkę. Bo jak kontrolkę to raczej na pewno nie będzie działał.
Włącznik termiczny wentylatora we Fiacie Seicento (i jeszcze do kilku innych) to taki dwu - pinowy włącznik termiczny wkręcany z boku w chłodnicę: https://obrazki.elektroda.pl/4113676300_... Właśnie ten wkręcony w chłodnicę odpowiada za załączanie wentylatora, temp. załączania wentylatora to 98 stopni Celsjusza. Są tam jeszcze dwa czujniki...
Generalnie jest tak ze zalozylem dzis czujnik temperatury (w bloku) od cc900 i wskaźnik z autogauge, wentylator wedlug wskaźnika załączył sie przy 110 stopniach, wiec zakaladam ze uszkodzony u mnie moze byc czujnik ktory jest a chłodnicy, ewentualnie zle pokazuje wskaźnik. A czy przy podlaczeniu sie do ecu jest się w stanie odczytac temperature, badz...
Czujnik temperatury musi być typu 0-1, czyli przy z byt wysokiej temperaturze (akurat w tych "fiacikach" powinien załączać przy temp. 113-115 stopni C) ma załączać kontrolkę. Ty masz najprawdopodobniej założony czujnik od wskaźnika temperatury (zegara) i im większa temperatura silnika, żarówka wskaźnika przegrzania świeci coraz jaśniej. Ta kontrolka...
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
FPS ON lub Interwencja blokady paliwa instrukcje nie są dokładne próbowałem 100 raz aż znalazłem to : Procedura resetowania systemu odcięcia paliwa Fiat W przypadku niektórych modeli samochodów Fiat, użyj tej metody, aby zresetować system odcięcia paliwa. Co robići Co się dzieje 1) Ustaw kierunkowskaz w pozycji neutralnej i przełącz zapłon w pozycję...
calorstat ma dookoła tego talerzyka który zatyka przepływ taką gumkę, ona zaraz pęka i spada a bez tej gumki nawet na zamkniętym jest duża szpara i to jest cała jego wada. Wahler nie ma tej gumki i uszczelnia się samym metalowym kołnierzem, to nie musi być super szczelne, nawet lepiej jak troszeczkę tam leci bo lepiej się odpowietrza, ale nie może być...
A czy przy przełączaniu na LPG słychać takie klepnięcie zaworów pod maską i przy butli może ci się centralka uszkodziła i tylko led się włącza a zawory już nie . A co do wskaźnika to zrób zdjęcie zaworu w butli zobaczymy jaki masz wskaźnik zamontowany , możliwe że tylko wskazuje rezerwę LPG.
Silnik wentylatora do wymiany razem z oramowaniem na którym jest zamontowany to koszt około 70 zł Pompę na razie zostaw w spokoju. Może być problem z termostatem który dosyć często ulega awarii. U mnie w CC 900 od jakiegoś czasu cały czas pracował na otwarciu co było spowodowane niedogrzaniem silnika po wymianie trzyma parametry. Silnik wentylatora...
Kurcze, ma ktoś prawdę mówiącą rozpiske. Gość kupił nowy czujnik, i znów to samo?! w 20°C ma ok 3k. W sklepie też by w kulki lecieli?. Niby powinien być niebieski, a jest czerwony. Liniowy czujnik był napewno w CC bo był wskaźnik
Jak dla mnie w tym aucie wszystko jest sprawne, jeśli jest błąd - kontrolka świeci się cały czas a nie gaśnie. Po prostu brakuje prądu, załapuje na chwilę błąd i tyle. Z doświadczenia wiele razy spotykałem się z czymś takim - ABS, ESP, nawet wspomaganie, a w moim Seicento to kiedyś pojawił się błąd rozpoznania kliczyka Code i zaczął wariować wskaźnik...
Witam mam mały problem z fiatem seicento mianowicie na zimnym silniku wkreca się na pełne obroty po chwili jazdy po dodaniu maksymalnie gazu wkreca się na 3500tyś obrotów (gaz mam cały czas wcisiety w podłogę ) spada do 2tyś obrotów i wzrasta z powrotem na 3500tyś obrotów w czasie jazdy przy 3500tyś obrotów ma odcięcie i nie reaguje na gaz co to może...
Zgadzam się z Tobą że trzeba głowicę dać do fachowca ale nie mogę bardzo być bez samochodu do nowego roku Jeśli uszczelka wytrzyma z miesiąc to wtedy powoli zacznę planowy remont (przeguby,skrzynia) to i przy okazji zawiozę gdzieś głowicę do roboty Jaki masz wskaźnik temp? Fabryczny czy jakaś samoróbka?
Zaskoczyłeś mnie, że masz tylko jedno światełko w yarisie, wydawało mi się, że tylko w wynalazkach typu seicento nie ma normalnego wskaźnika. Ale powiem, że nie podoba mi sie ten pomysł, z prostego powodu: gdybyśmy chcieli zbudować taki układ, czy ktokolwiek inny, trzeba przyjąć jakieś wartości graniczne dla silnika za zimnego i za ciepłego, i patrzac...
A może alarm blokuje pompę paliwa skoro silnik klekocze na samostarcie, możesz zobaczyć czy jest iskra na świecach(czy świece sa mokre po kręceniu rozrusznikiem) albo wygrzebać schemat alarmu z netu i zobaczyć co konkretnie blokuje, nie koniecznie to może być wina alarmu. W SC lubi siadać czujnik położenia wału bez ostrzeżenia, może zatkany filtr paliwa...
https://obrazki.elektroda.pl/4261411200_... Witam. Wczoraj w nocy około 2:00 po przejechanym odcinku 110km o prędkości 90km/h zaparkowałam samochód pod blokiem. Dziś około godziny 14 próbując odpalić samochód kręcił ale nie odpalal. Zauważyłam, że wskaźnik paliwa pokazuje zero. Pojechałam drugim samochodem po 5l paliwa, po dodaniu...
witam jak jedziesz 10 km to silnik dobrze się rozgrzeje Co ty piszesz że dobrze się rozgrzeje pisałem że w gran. 10 a dokładnie mam 7,0 km temp. na wskaźniku w zimie to nawet nie pokazuje 25st. Tak że on nigdy nie łapie takiej temp. żeby był dobrze rozgrzany. Jeżeli ci nie pokazuje 25 st to albo masz popsuty wskaźnik lub termostat do wymiany
Są 4 czujniki temperatury W 900-setce są tylko 3 czujniki temperatury, z tym tylko jeden z nich bierze udział w ustalaniu składu mieszanki - ten wkręcony w termostat. Pozostałe dwa to tylko wskaźnik przegrzania silnika - ten w głowicy który załącza kontrolkę, i włącznik termiczny włączający wentylator chłodnicy - ten w chłodnicy. Te dwa ostatnie nie...
Witam Mam następujący problem: Posiadam samochód Fiat Seicento (900) z instalacją gazową BRC. Będąc na Słowacji zauważyłem zwiększone zużycie benzyny. Wracając ze Słowacji jechałem na gazie (benzyna była na głębokiej rezerwie). W pewnym momencie silnik zaczął przerywać --> zauważyłem , że wskaźnik benzyny jest na absolutnym zerze (sytuacja o tyle dziwna,...
w seicento niema wskaznika temp. wiec wstawiłem sobie wskaźnik temperatury AVT1484 B, sprawdzałem termistorem ze zwykłego miernika z opcją temperatury i nie przekracza 90 stopni jednak wentylator włącza sie na postoju co chwile.Jutro sprawdze kable od sondy po sam sterownik moze jakies zakłucenia przetarty kabel moze, i rozbiore sterownik zajrze do...
Rozumiem, że teraz Ci się nie zapala, a wydaje Ci się, że kiedyś się zapalała - źle Ci się wydaje. Masz wskaźnik temperatury czy tylko kontrolkę (choć chyba w tej wersji silnikowej nie ma opcji by była sama kontrolka)?
seicento wskaźnik temperatury wskaźnik temperatury seicento seicento wskaźnik paliwa
powolne uruchamianie dysku lambda sonde ekspres krups konserwacja
zgazowanie drewna dowód osobisty
Piszczenie przetwornicy w wieży audio mimo prawidłowych napięć Jakość dźwięku w Sony BDV-E690 - opinie i specyfikacje