Nie dopisałem że trzeba całe owężykowanie i okablowanie usunąc żeby nie przeszkadzało. Od góry. Koszt popychaczy to ok 450zł .
A czujnik temperatury, ten na termostacie (dwupinowy, z niebieską "główką") na pewno sprawny, czy wskazuje odpowiednie, właściwe wartości? Bo to właśnie on "steruje" składem mieszanki (ssanie) na zimnym silniku...
Gdzie jest to nie pamiętam, ale to jest żółty przekaźnik, około dwa razy wyższy niż normalny, chyba 6 nóżek . Robiły się w nich zimne luty przy nóżkach przekaźników.
Zimne luty. Obejrzyj płytkę i popraw podejrzane połączenia.
Sprawdź ciśnienie paliwa , rzeczywiście pompa może już nie domagać . Jak to nie cyknie to daj do kogoś komputer niech ci sprawdzi ( zimne luty ), wyczyści i od nowa program postawi , powinno auto odżyć .
Witam W tym modelu raczej nie ma problemu z odpowietrzeniem / dodatkowy wężyk z chłodniczki / i raczej jak wie się jak to zrobić to nie ma problemu a chyba kolega wie / z wypowiedzi / . Pisałeś o żurku , czy dobrze przepłukałeś układ / głównie nagrzewnicę / ? Ten płyn do płukania czasem robi więcej szkód niż pożytku i jak może on przeczyścić układ w...
W Seicento nie ma zaworu nagrzewnicy, grzeje cały czas, są tylko mechanicznie (linkami) sterowane klapy mieszające (zimno/ciepło). Jak wentylator hałasuje to jest do wymiany, może coś tam wpadło lub odpadło...
Cześć.Masz w panelu zimne luty.Sprawdz dokładnie z jednej i drugiej strony płytki panela.Są z drugiej strony druku zworki lutowane po środku,w tych miejscach także trzeba poprawić luty.
W wielu samochodach są takie przekładnie pomiędzy silnikiem rozrusznika, a jego głowicą. Zwiększa to moment, albo zmniejsza wymiary rozrusznika przy zachowaniu tego samego momentu. Co do cięższej pracy w zimne dni, to nie ma w tym niczego dziwnego. Gęsty olej ciężej jest ruszyć niż ciepły mniej lepki. Zimne powietrze też jest ciężej sprężać, bo więcej...
To był od początku błąd lać tego 15w40, ja kupując go od pierwszego właściciela również powieliłem jego błąd jednak tak pisze w książce instrukcji obsługi VS max 15w40 i o takiej lepkości był lany. Nawet w instrukcji napraw fiata cinquecento i seicento jest podany olej 15w40. Dopiero na grupie uświadomili mi że lepiej lać 10w40 - ma to zaletę jeśli...
wlasnie ostatnio zauwazylem ze gdy auto stoi przez noc, ogolnie jak jest zimne o wiele mocniej hamuje tylne prawe koło, praktycznie blokuje się, może mieć to jakiś związek? Dodano po 3 dodatkowo wszystko posprawdzalem i jest szczelne. Zauważyłem też że gdy zagne wężyk podciśnieniowy który idzie od filtra powietrza do wtrysku to oboty spadaja do normalnych.....
Witam ponownie mam jeszcze taki problem gdy odpale zimne auto to po puszczeniu sprzęgła na luzie auto gaśnie jak dodaje mu gazu to jest ok.Drugim problemem jest gdy jadę na benzynie obroty sięgają 1500obr nawet na luzie falują,na gazie jest ok równiutko obroty się trzymają 1tyś obr.Prosze o pomoc .Dziękuje.
Najprędzej zimne luty na płytce obrotomierza... Standard niestety w starszych autach w swoim Seicento musiałem poprawiać.
Witam. Mam problem z pokrętłem regulacji temperatury w Seicento. Pokrętło rozpoczyna się zimną temperaturą a kończy ciepłą. Niestety od jakiegoś czasu przesuwa się tylko do poziomu zimno/ciepło a z poziomu ciepłego odskakuje. Nawet jak samoczynnie się przytrzyma pokrętło temperatury na poziomie ciepłym i tak z dmuchawy leci zimne powietrze. Próbowałem...
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Fiatem Seicento 1.1MPI. Mianowicie auto gdy jest zimne ma pełen zakres mocy i obrotów silnika. Pracuje równo, nie przerywa, wkręca się na obroty. Problem zaczyna się dopiero wtedy kiedy auto osiągnie normalna temperaturę pracy tj. po około 10-15 km. Zaczyna się dławić, brakuje mu mocy, skacze w trakcie jazdy,...
Czyli którędy idzie powietrze do silnika - nie przez filtr? Zasysa z pod maski do silnika bezpośrednio? I pewnie ta usterka jest od tej naprawy w zimne wilgotne poranki?
Witam moje auto to Seicento silnik 900 rok 2001. Auto ma też instalacje gazową ale na niej problem nie występuje. Gdy odpalam zimny silnik przed kilka sekund gdy są wyższe obroty chodzi jak zwykle ale potem obroty spadają i zaczyna nie równo pracować mocno się trzęsie po dodaniu gazu nadal chodzi bardzo nie równo ledwo wkręca się na obroty. Wtedy przełącza...
Zimne powietrze - więcej tlenu gorące powietrze - mniej tlenu Miało to na celu poprawić działanie silnika na mrozie. Obok wtryskiwacza paliwa jest czujnik temperatury zasysane powietrza, także komputer silnika powinien dać sobie radę z odpowiednią korektą dawki paliwa. (tak jak to jest jak się przerabia doloty na stożek itp.) Coś takiego jest czasem...
Walczyłem z tym problemem na rózne sposoby, gdzieś wyczytałem że olej poprzez uszkodzona uszczelke pokrywy zaworów zalewa świece (2gą i 3cią, a faktycznie bywały zaolejone, zakopcone itd). Ci co znają ten temat wiedzą że głównie zakopcone, zaolejone sa właśnie te świece. Wymieniałem więc uszczelki pokrywy zaworów, uszczalniałem silikonem, kupowałem...
Cześć wszystkim, Mam Seicento 899, rocznik 2001 z LPG. Problem: z rury lecą kłęby białego dymu, po przygazowaniu duże, duże spalanie Co sprawdzone: 1. Testerem do UPG sprawdziłem czy nie ma CO2 w płynie - nie ma, sprawdzane kilkukrotnie 2. Nie ubywa płynu w zbiorniczku ani nie przybywa 3. Wykręcone świece i od razu zmienione na nowe - stare okopcone...
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Może alarm może i stacyjka nikt za ciebie nie sprawdzi.Czasem w alarmach też tworzą się zimne luty.Masę na silniku masz?Zasilania sprawdzałeś żarówką nie?
W radiach clarion od fiata seicento często przyczyną były tzw. zimne luty na płytce panelu. Trzeba otworzyć panel i dokładnie obejrzeć ścieżki - często usterki widać gołym okiem. Wystarczy poprawić lutowanie i po kłopocie.
Nie wiem gdzie wyście widzieli zimne luty w IAW16F. Od kiedy zaczeli wsadzać tą hybrydę-aczęły sie kłopoty.
witam, mam pytanie może ktoś zna na nie odpowiedź. Wymieniłem nagrzewnicę w seicento, ale nadal samochód słabo grzeje.Wiecznie sie zapowietrza i dmucha wtedy zimne powietrze. Zauważyłem, że często zapala się kontrolka od temperatury( dodam że auto jest w gazie). Co może być tego przyczyną?Ciągle odpowietrzam, ale to nic nie daje proszę o jakieś wskazówki.
Witam. Problem dotyczy Fiata Seicento 1.1, sprzęgło sterowane linką. Niedawno dałem do wymiany, bo pedał chodził masakrycznie ciężko, a podczas ruszania sprzęgło bardzo mocno szarpało, zwłaszcza po dłuższej jeździe. Niemniej nie ślizgało się do końca i wysprzęglało normalnie. Założone nowe sprzęgło firmy LUK. Przed odbiorem auta przejechałem się po...
Witam .Mam fiata uno 899 jednopunktowy wtrysk rocznik 1999 i ten sam problem 2 i 3 świeca mocno okopcona .Zimą silnik po uruchomieniu szarpie do czasu aż się rozgrzeje, później jak jest już gorący , to pracuje dobrze.Często muszę czyścić 2 i 3 świecę bo są zalane.Problem ten bardzo nasila się zimą na krótkich trasach.Latem jest dobrze.Ten problem z...
rozryłem dzisiaj wiązkę i wszystko było ok . Wiec padło na kompa . rozebrałem a tam zimne luty na scalaczkach przy brzegach płyty . Musiał się robić jakiś układ RC bo rano znowu dostał cyklicznej 2 sekundowej czkawki .
Bierzemy lutwnice i jedziemy za koleją bez wyjątku wszystkie switche. Najczęstsza przyczyną są właśnie zimne luty lub pęknięcia lutów w skutek niestabilnych switchy. Popraw wszystkie luty i wsio wróci do normy. Pozdrawiam i miłego lutowania życzę.
Witam! Dane samochodu: Seicento 1.1 Mpi, 2001r. Problem jest następujący: od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie działa kompletnie nawiew powietrza w środku i to zarówno zimne jak i ciepłe powietrze, w ogóle nie dmucha. Co prawda takich tematów było trochę..ale sprawa jest bardziej skomplikowana, ponieważ oprócz braku nawiewu, gdy włączone są światła...
Witam. Obstawiłbym raczej na zapowietrzoną nagrzewnicę. Biorąc pod uwagę że samochód ma gaz, więc ma też drugi obieg równoległy do obiegu płynu do nagrzewnicy, a więc obieg może być a nagrzewnica moze być zapowietrzona. Sama instalacja gazowa powoduje, że płynu chłodzącego wchodzi więcej (węże + reduktor napewno troche płynu maja w sobie). Mozna zapalić...
Powiem ci tyle, że każdy taki przełącznik jest w budowie podobny i napewno nie wodoszczelny, logicznie myśląc jeśli instalacja ma już kilka ładnych lat działa poprawnie, a wskazania wariują to może w środku przełącznika powstały zimne luty, coś tam na pewno się utleniło bo samochód nie jest wdzięcznym schowkiem dla elektroniki, szczególnie parkowany...
Sprawdż jednak zimne luty w głowicy FM, głównie miejsca lutowania cewek wej. oscylatora itp. Spotykam mnóstwo radii z takimi uszkodzeniami pod lupą widać wyrażnie pęknięcia lutów w w/m. Moim zdaniem te luty pękają pod wpływem drgań.Takie uszkodzenia spotykam w wielu sprzętach np: Daeewo,Sony,Kenwood, itp. Pzdr. :idea:
Cześć! A świec przypadkiem nie wymieniłeś? Czasami wymieniają ludzie świece na takie bez literki R np. powinno być BKR5EZ a są BK5EZ! Chodzi o rezystor w świecy! Zimne auto pojedzie, jak się świeca dobrze zagrzeje, to płynie przez nią większy prąd. Jak przekroczy wartość graniczną centralka (jako zabezpieczenie układu) wyłączy zapłon! Jak ostygnie,...
Witam jestem nowy na tego typu forum. Mam mianowicie następujący problem: Fiat 600 (Seicento) 1.1 06r. Samochód po nocnym postoju nie chce zapalić. Problem jest praktycznie zawsze kiedy są zimne wieczory, a wygląda to tak; po przekręceniu kluczyka na zapłon wszystko jest ok (kontrolki, pompa) kiedy usiłuje zapalić silnik łapie normalnie ale dosłownie...
witam jak jedziesz 10 km to silnik dobrze się rozgrzeje , przejedz mniej km ja miałem cieniasa na LPG , teraz mam kadetta z LPg i jadę do pracy ok 2 km , silnik nie osiagnie temp a już trzeba go wylączyć( zima , lub zimne noce) zimą nawet musiałem ściągnąć tkz "odmę "( wąż do przepustnicy z klawiatury ) bo zamarzła mi przepustnica ( 1,6 i silnik) od...
Co do hamulców,- to w przednich zaciskach pęcznieją uszczelki tłoczków i należy je wymienić [przypadłość SC i CC ].Co do wentylatora -sprawdzić czy w momencie włączenia wentylatora przewody dochodzące do chłodnicy są gorące ,jesli są zimne świadczy to o uszkodzonym termostacie,jeśli są gorące to uszkodzony jest czujnik temperatury ,który w SC podaje...
Witam wszystkich. Może ktoś miał podobny problem. Mam Seja z 1999roku 1.1 SPI Kupiłem go żonie cztery miesiące temu z przebiegiem 44000. Niedawno zainstalowałem LPG (mieszalnik) firmy KME ze sterownikiem Bingo-M. Wszystko działa pięknie z wyjątkiem porannych rozruchów na benzynie. Obecnie poranki są bardzi zimne około -15 stopni, auto zapala pięknie...
Jeżeli zegary się kasują to trzeba sprawdzić ciągłość obwodów zasilania + i -,pod obciążeniem występuje przerwa.Sprawdż czujnik temperatury dla sterownika.
Od pewnego czasu zauważyłem że na wolnych obrotach samochód przestaje grzać Po lekkiej przegazówce znowu leci ciepłe powietrze ale jak zejdzie z obrotów znowu zimne Diagnoza padła na zapowietrzony układ Po odpowietrzeniu bez zmian Dodam że płynu mi ubywa i muszę dolewać co raz Zresztą biały dym na benzynie lub LPG świadczy o jednym Wczoraj podczas jazdy...
Witam wszystkich użytkowników forum mam ciekawą sytuacje z moim fiacikiem (seicento 1.1 2003 rok) jak na razie nikt nie potrafi mi pomóc dlatego postanowiłem opisać problem. Problem polega na tym iż samochód od 2 lat zaczął swoje manewry związane z zapalaniem. Na co dzień auto sprawuje się bez problemowo pali na dotyk świetnie jeździ nie ma się do czego...
Kolega artii najwyraźniej nie doczytał... AUTO ODPALA ZAWSZE, nieistotne: na benzynie, na gazie, czy zimne czy ciepłe. Odpala, za pierwszym razem! Z tym rozrządem to niegłupie, bo w sumie był wymieniany (razem ze świecami i przewodami WN), 3 dni było OK a po 3 dniach od wymiany się zwaliło... Od tego chyba trzeba będzie zacząć. Ja też jestem zdania,...
Już ogarnięte, dziękuję za pomoc, problemem był zimny lut na wejściu sygnału CPW.
Proponuję wcisnąć przycisk Szukaj .Temat był wałkowany wielokrotnie . A zajrzyj na stronę Seicento.pl
Proszę sobie wsadzic świece w kapturek i obserwowac ile iskier będzie przeskakiwac przy kręceniu silnikiem ,świece trzyelektrodowe nie mają możliwości regulacji szczeliny międzyelektrodowej a tam jest przerwa 1,1 mm.Zapłony rozdzielaczowe wymagają przerwy na świecy 0,7 -0,8 mm.A zapłony wysokoenergetyczne w nowszych samochodach szczeliny 1,0-1,1 mm.Tak...
Były czarne pokre
Zwierać to może nie ,sprawdź złącze w liczniku (zimne luty).
Witam mam Fiata Seicento 900 2000r. Jak jest zimny to jedzie normalnie ale jak się rozgrzeje to traci moc i się dusi. Do tyłu dobrze jedzie pomocy
http://obrazki.elektroda.net/20_12650610... http://obrazki.elektroda.net/20_12650610...
Wygląda to na uszkodzenie cewki które po latach eksploatacji niestety pękają takie mamy warunki. I jeśli jest faktycznie zimno i wilgotno to wtedy ma przebicie a po osiągnięciu temperatury wraca do sprawności . Cewki, komplet kabli + świece to niewielki koszt więc zdało by się wymienić.
zimne ognie lutowanie zimne dmucha zimne
atmega32 diody miernik poziomu baterii telewizor panasonic dioda czuwa
Światła mijania nie działają w BMW R1150 2005 Generator basu – syntezatory, bass enhancer, subharmoniczne, algorytmy DSP, testy audio