Nie dopisałem że trzeba całe owężykowanie i okablowanie usunąc żeby nie przeszkadzało. Od góry. Koszt popychaczy to ok 450zł .
A czujnik temperatury, ten na termostacie (dwupinowy, z niebieską "główką") na pewno sprawny, czy wskazuje odpowiednie, właściwe wartości? Bo to właśnie on "steruje" składem mieszanki (ssanie) na zimnym silniku...
Gdzie jest to nie pamiętam, ale to jest żółty przekaźnik, około dwa razy wyższy niż normalny, chyba 6 nóżek . Robiły się w nich zimne luty przy nóżkach przekaźników.
Zimne luty. Obejrzyj płytkę i popraw podejrzane połączenia.
Sprawdź ciśnienie paliwa , rzeczywiście pompa może już nie domagać . Jak to nie cyknie to daj do kogoś komputer niech ci sprawdzi ( zimne luty ), wyczyści i od nowa program postawi , powinno auto odżyć .
Witam W tym modelu raczej nie ma problemu z odpowietrzeniem / dodatkowy wężyk z chłodniczki / i raczej jak wie się jak to zrobić to nie ma problemu a chyba kolega wie / z wypowiedzi / . Pisałeś o żurku , czy dobrze przepłukałeś układ / głównie nagrzewnicę / ? Ten płyn do płukania czasem robi więcej szkód niż pożytku i jak może on przeczyścić układ w...
W Seicento nie ma zaworu nagrzewnicy, grzeje cały czas, są tylko mechanicznie (linkami) sterowane klapy mieszające (zimno/ciepło). Jak wentylator hałasuje to jest do wymiany, może coś tam wpadło lub odpadło...
Cześć.Masz w panelu zimne luty.Sprawdz dokładnie z jednej i drugiej strony płytki panela.Są z drugiej strony druku zworki lutowane po środku,w tych miejscach także trzeba poprawić luty.
W wielu samochodach są takie przekładnie pomiędzy silnikiem rozrusznika, a jego głowicą. Zwiększa to moment, albo zmniejsza wymiary rozrusznika przy zachowaniu tego samego momentu. Co do cięższej pracy w zimne dni, to nie ma w tym niczego dziwnego. Gęsty olej ciężej jest ruszyć niż ciepły mniej lepki. Zimne powietrze też jest ciężej sprężać, bo więcej...
To był od początku błąd lać tego 15w40, ja kupując go od pierwszego właściciela również powieliłem jego błąd jednak tak pisze w książce instrukcji obsługi VS max 15w40 i o takiej lepkości był lany. Nawet w instrukcji napraw fiata cinquecento i seicento jest podany olej 15w40. Dopiero na grupie uświadomili mi że lepiej lać 10w40 - ma to zaletę jeśli...
wlasnie ostatnio zauwazylem ze gdy auto stoi przez noc, ogolnie jak jest zimne o wiele mocniej hamuje tylne prawe koło, praktycznie blokuje się, może mieć to jakiś związek? Dodano po 3 dodatkowo wszystko posprawdzalem i jest szczelne. Zauważyłem też że gdy zagne wężyk podciśnieniowy który idzie od filtra powietrza do wtrysku to oboty spadaja do normalnych.....
Witam ponownie mam jeszcze taki problem gdy odpale zimne auto to po puszczeniu sprzęgła na luzie auto gaśnie jak dodaje mu gazu to jest ok.Drugim problemem jest gdy jadę na benzynie obroty sięgają 1500obr nawet na luzie falują,na gazie jest ok równiutko obroty się trzymają 1tyś obr.Prosze o pomoc .Dziękuje.
Najprędzej zimne luty na płytce obrotomierza... Standard niestety w starszych autach w swoim Seicento musiałem poprawiać.
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Fiatem Seicento 1.1MPI. Mianowicie auto gdy jest zimne ma pełen zakres mocy i obrotów silnika. Pracuje równo, nie przerywa, wkręca się na obroty. Problem zaczyna się dopiero wtedy kiedy auto osiągnie normalna temperaturę pracy tj. po około 10-15 km. Zaczyna się dławić, brakuje mu mocy, skacze w trakcie jazdy,...
Witam. Mam problem z pokrętłem regulacji temperatury w Seicento. Pokrętło rozpoczyna się zimną temperaturą a kończy ciepłą. Niestety od jakiegoś czasu przesuwa się tylko do poziomu zimno/ciepło a z poziomu ciepłego odskakuje. Nawet jak samoczynnie się przytrzyma pokrętło temperatury na poziomie ciepłym i tak z dmuchawy leci zimne powietrze. Próbowałem...
Czyli którędy idzie powietrze do silnika - nie przez filtr? Zasysa z pod maski do silnika bezpośrednio? I pewnie ta usterka jest od tej naprawy w zimne wilgotne poranki?
Witam moje auto to Seicento silnik 900 rok 2001. Auto ma też instalacje gazową ale na niej problem nie występuje. Gdy odpalam zimny silnik przed kilka sekund gdy są wyższe obroty chodzi jak zwykle ale potem obroty spadają i zaczyna nie równo pracować mocno się trzęsie po dodaniu gazu nadal chodzi bardzo nie równo ledwo wkręca się na obroty. Wtedy przełącza...
Zimne powietrze - więcej tlenu gorące powietrze - mniej tlenu Miało to na celu poprawić działanie silnika na mrozie. Obok wtryskiwacza paliwa jest czujnik temperatury zasysane powietrza, także komputer silnika powinien dać sobie radę z odpowiednią korektą dawki paliwa. (tak jak to jest jak się przerabia doloty na stożek itp.) Coś takiego jest czasem...
Walczyłem z tym problemem na rózne sposoby, gdzieś wyczytałem że olej poprzez uszkodzona uszczelke pokrywy zaworów zalewa świece (2gą i 3cią, a faktycznie bywały zaolejone, zakopcone itd). Ci co znają ten temat wiedzą że głównie zakopcone, zaolejone sa właśnie te świece. Wymieniałem więc uszczelki pokrywy zaworów, uszczalniałem silikonem, kupowałem...
Cześć wszystkim, Mam Seicento 899, rocznik 2001 z LPG. Problem: z rury lecą kłęby białego dymu, po przygazowaniu duże, duże spalanie Co sprawdzone: 1. Testerem do UPG sprawdziłem czy nie ma CO2 w płynie - nie ma, sprawdzane kilkukrotnie 2. Nie ubywa płynu w zbiorniczku ani nie przybywa 3. Wykręcone świece i od razu zmienione na nowe - stare okopcone...
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Może alarm może i stacyjka nikt za ciebie nie sprawdzi.Czasem w alarmach też tworzą się zimne luty.Masę na silniku masz?Zasilania sprawdzałeś żarówką nie?
W radiach clarion od fiata seicento często przyczyną były tzw. zimne luty na płytce panelu. Trzeba otworzyć panel i dokładnie obejrzeć ścieżki - często usterki widać gołym okiem. Wystarczy poprawić lutowanie i po kłopocie.
Nie wiem gdzie wyście widzieli zimne luty w IAW16F. Od kiedy zaczeli wsadzać tą hybrydę-aczęły sie kłopoty.
Witam. Problem dotyczy Fiata Seicento 1.1, sprzęgło sterowane linką. Niedawno dałem do wymiany, bo pedał chodził masakrycznie ciężko, a podczas ruszania sprzęgło bardzo mocno szarpało, zwłaszcza po dłuższej jeździe. Niemniej nie ślizgało się do końca i wysprzęglało normalnie. Założone nowe sprzęgło firmy LUK. Przed odbiorem auta przejechałem się po...
witam, mam pytanie może ktoś zna na nie odpowiedź. Wymieniłem nagrzewnicę w seicento, ale nadal samochód słabo grzeje.Wiecznie sie zapowietrza i dmucha wtedy zimne powietrze. Zauważyłem, że często zapala się kontrolka od temperatury( dodam że auto jest w gazie). Co może być tego przyczyną?Ciągle odpowietrzam, ale to nic nie daje proszę o jakieś wskazówki.
Witam .Mam fiata uno 899 jednopunktowy wtrysk rocznik 1999 i ten sam problem 2 i 3 świeca mocno okopcona .Zimą silnik po uruchomieniu szarpie do czasu aż się rozgrzeje, później jak jest już gorący , to pracuje dobrze.Często muszę czyścić 2 i 3 świecę bo są zalane.Problem ten bardzo nasila się zimą na krótkich trasach.Latem jest dobrze.Ten problem z...
rozryłem dzisiaj wiązkę i wszystko było ok . Wiec padło na kompa . rozebrałem a tam zimne luty na scalaczkach przy brzegach płyty . Musiał się robić jakiś układ RC bo rano znowu dostał cyklicznej 2 sekundowej czkawki .
Bierzemy lutwnice i jedziemy za koleją bez wyjątku wszystkie switche. Najczęstsza przyczyną są właśnie zimne luty lub pęknięcia lutów w skutek niestabilnych switchy. Popraw wszystkie luty i wsio wróci do normy. Pozdrawiam i miłego lutowania życzę.
Witam! Dane samochodu: Seicento 1.1 Mpi, 2001r. Problem jest następujący: od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie działa kompletnie nawiew powietrza w środku i to zarówno zimne jak i ciepłe powietrze, w ogóle nie dmucha. Co prawda takich tematów było trochę..ale sprawa jest bardziej skomplikowana, ponieważ oprócz braku nawiewu, gdy włączone są światła...
Witam. Obstawiłbym raczej na zapowietrzoną nagrzewnicę. Biorąc pod uwagę że samochód ma gaz, więc ma też drugi obieg równoległy do obiegu płynu do nagrzewnicy, a więc obieg może być a nagrzewnica moze być zapowietrzona. Sama instalacja gazowa powoduje, że płynu chłodzącego wchodzi więcej (węże + reduktor napewno troche płynu maja w sobie). Mozna zapalić...
Powiem ci tyle, że każdy taki przełącznik jest w budowie podobny i napewno nie wodoszczelny, logicznie myśląc jeśli instalacja ma już kilka ładnych lat działa poprawnie, a wskazania wariują to może w środku przełącznika powstały zimne luty, coś tam na pewno się utleniło bo samochód nie jest wdzięcznym schowkiem dla elektroniki, szczególnie parkowany...
Sprawdż jednak zimne luty w głowicy FM, głównie miejsca lutowania cewek wej. oscylatora itp. Spotykam mnóstwo radii z takimi uszkodzeniami pod lupą widać wyrażnie pęknięcia lutów w w/m. Moim zdaniem te luty pękają pod wpływem drgań.Takie uszkodzenia spotykam w wielu sprzętach np: Daeewo,Sony,Kenwood, itp. Pzdr. :idea:
Cześć! A świec przypadkiem nie wymieniłeś? Czasami wymieniają ludzie świece na takie bez literki R np. powinno być BKR5EZ a są BK5EZ! Chodzi o rezystor w świecy! Zimne auto pojedzie, jak się świeca dobrze zagrzeje, to płynie przez nią większy prąd. Jak przekroczy wartość graniczną centralka (jako zabezpieczenie układu) wyłączy zapłon! Jak ostygnie,...
Witam jestem nowy na tego typu forum. Mam mianowicie następujący problem: Fiat 600 (Seicento) 1.1 06r. Samochód po nocnym postoju nie chce zapalić. Problem jest praktycznie zawsze kiedy są zimne wieczory, a wygląda to tak; po przekręceniu kluczyka na zapłon wszystko jest ok (kontrolki, pompa) kiedy usiłuje zapalić silnik łapie normalnie ale dosłownie...
witam jak jedziesz 10 km to silnik dobrze się rozgrzeje , przejedz mniej km ja miałem cieniasa na LPG , teraz mam kadetta z LPg i jadę do pracy ok 2 km , silnik nie osiagnie temp a już trzeba go wylączyć( zima , lub zimne noce) zimą nawet musiałem ściągnąć tkz "odmę "( wąż do przepustnicy z klawiatury ) bo zamarzła mi przepustnica ( 1,6 i silnik) od...
Co do hamulców,- to w przednich zaciskach pęcznieją uszczelki tłoczków i należy je wymienić [przypadłość SC i CC ].Co do wentylatora -sprawdzić czy w momencie włączenia wentylatora przewody dochodzące do chłodnicy są gorące ,jesli są zimne świadczy to o uszkodzonym termostacie,jeśli są gorące to uszkodzony jest czujnik temperatury ,który w SC podaje...
Witam wszystkich. Może ktoś miał podobny problem. Mam Seja z 1999roku 1.1 SPI Kupiłem go żonie cztery miesiące temu z przebiegiem 44000. Niedawno zainstalowałem LPG (mieszalnik) firmy KME ze sterownikiem Bingo-M. Wszystko działa pięknie z wyjątkiem porannych rozruchów na benzynie. Obecnie poranki są bardzi zimne około -15 stopni, auto zapala pięknie...
Jeżeli zegary się kasują to trzeba sprawdzić ciągłość obwodów zasilania + i -,pod obciążeniem występuje przerwa.Sprawdż czujnik temperatury dla sterownika.
Od pewnego czasu zauważyłem że na wolnych obrotach samochód przestaje grzać Po lekkiej przegazówce znowu leci ciepłe powietrze ale jak zejdzie z obrotów znowu zimne Diagnoza padła na zapowietrzony układ Po odpowietrzeniu bez zmian Dodam że płynu mi ubywa i muszę dolewać co raz Zresztą biały dym na benzynie lub LPG świadczy o jednym Wczoraj podczas jazdy...
Witam wszystkich użytkowników forum mam ciekawą sytuacje z moim fiacikiem (seicento 1.1 2003 rok) jak na razie nikt nie potrafi mi pomóc dlatego postanowiłem opisać problem. Problem polega na tym iż samochód od 2 lat zaczął swoje manewry związane z zapalaniem. Na co dzień auto sprawuje się bez problemowo pali na dotyk świetnie jeździ nie ma się do czego...
Kolega artii najwyraźniej nie doczytał... AUTO ODPALA ZAWSZE, nieistotne: na benzynie, na gazie, czy zimne czy ciepłe. Odpala, za pierwszym razem! Z tym rozrządem to niegłupie, bo w sumie był wymieniany (razem ze świecami i przewodami WN), 3 dni było OK a po 3 dniach od wymiany się zwaliło... Od tego chyba trzeba będzie zacząć. Ja też jestem zdania,...
Proponuję wcisnąć przycisk Szukaj .Temat był wałkowany wielokrotnie . A zajrzyj na stronę Seicento.pl
Były czarne pokre
Proszę sobie wsadzic świece w kapturek i obserwowac ile iskier będzie przeskakiwac przy kręceniu silnikiem ,świece trzyelektrodowe nie mają możliwości regulacji szczeliny międzyelektrodowej a tam jest przerwa 1,1 mm.Zapłony rozdzielaczowe wymagają przerwy na świecy 0,7 -0,8 mm.A zapłony wysokoenergetyczne w nowszych samochodach szczeliny 1,0-1,1 mm.Tak...
Zwierać to może nie ,sprawdź złącze w liczniku (zimne luty).
Witam mam Fiata Seicento 900 2000r. Jak jest zimny to jedzie normalnie ale jak się rozgrzeje to traci moc i się dusi. Do tyłu dobrze jedzie pomocy
http://obrazki.elektroda.net/20_12650610... http://obrazki.elektroda.net/20_12650610...
Wygląda to na uszkodzenie cewki które po latach eksploatacji niestety pękają takie mamy warunki. I jeśli jest faktycznie zimno i wilgotno to wtedy ma przebicie a po osiągnięciu temperatury wraca do sprawności . Cewki, komplet kabli + świece to niewielki koszt więc zdało by się wymienić.
Samochód jest z 2004r akumulator wymieniłem i jest nowy i dalej nie chce zapalić kręci ale nie chce zaskoczyć a jak po jakimś już czasie zapali to po naciśnięciu gazu od razu gaśnie i jak ponownie się go zapali i naciśnie gaz to chodzi już normalnie:( a przyczyną może być coś związane z wtryskiem?? bo to samochód van i wcześniej jeździł nim kto inny...
Swiece, o ktorych piszesz Bosch dedykuje Fiatom od 1,4 do 2,0. Do Seicenta zaleca WR78X lub Super Plus +21. Pozdrawiam
Witam Jak się zachowuje przy odpalaniu zimny,ciepły?
Wrzuć zdjęcia jak wygląda korek wlewu oleju, gdy silnik jest zimny jak i ciepły.
Jednak problem jest nadal...
w 900 czujnik od lampki masz na glowicy od gory . po stronie alternatora
Wiatm mam problem z seicento ponieważ stoję w korku deszcz pada i zimno jest a wentylator w samochodzie załącza się i nie wiem czy to jest normalne. Prosze o poradę czy cos poważnego może się dziać?
Witam Jeśli ci coś pomoże to tu masz książkę z serii SAM NAPRAWIAM. Ściągnij sobie, tam masz również schemat elektryczny. [url=http://rapidshare.com/files/7624819... NAPRAWIAM Pozdrawiam i Powodzenia
A co to za 1,5 co to zimny lubi być?
Właśnie chciałbym wiedzieć dlaczego klepie.
Klasyczny przypadek w MPI. Wtryskiwacze na zimnym dają więcej paliwa i stąd takie odgłosy. Prosty test aczkolwiek nie robić za często, zaraz po odpaleniu silnika nacisnąć pedał gazu i tylko jak wejdzie na wyższe obroty zwolnić gaz a wtedy nastaje błoga cisza i znowu na wolnych obrotach sobie terkocze ale przeważnie to trwa kilka minut. Mam na liczniku...
Panowie , dałem nowy przewód - bezpośrednio z plusa zasilania (pomijając bezpieczniki) i wszystko działa . Chyba plus z zasilania włączany był przez przekaźnik na listwie bezpicznikowej i chyba nie trzymał , ale schemat rozwiałby wątpliwości - zerknę kiedyś do książki w sklepie . Na razie jest OK , zimno w garażu ... więc niech tak pozostanie . dzięki...
Jak nie chce odpalić psiknij go jakimś dezodorantem albo czymś innym co jest zimne. Mówiąc prościej schłodź czujnik. Jak odpali no to masz winowajcę :)
a jeżeli denerwuje to stopery do uszu... :D No właśnie muszę jeszcze radio zamontować :D A tak serio to co to jeszcze może być? Ewidentnie jest to przed kierowcą. A cykalo niezależnie od temperatury na polu czy zimno czy ciepło.
Nie wiem jak klekocze, nagranie też zbytnio tego nie odda, trzeba posłuchać na żywo, ale te silniki zawsze na zimno przez chwilę klekotały. Skoro nagle się to nasiliło to może "kończy" się któryś z popychaczy. Na dłuższą metę wykończysz głowicę ale jeździć tak można, nie wymaga to natychmiastowej naprawy... oczywiście pod warunkiem, że to to. Z drugiej...
A, jak termostat nie działa to niektóre rurki są zimne, a u mnie wszystkie ciepłe i nie miekie
Chodzi o to, że gdy silnik jest zimny a przełączy się na gaz, bo jest ustawiony na temperaturę i na obroty, to zaczyna się dławić lub gaśnie. Czy reduktor od gazu jest zimny gdy gaśnie?
i jakie powinno być właściwe ciśnienie?(pewnie jak dla 17-letniego auta które jeździło od 2002r na gazie.Będzie inne niż nowego?)Silnik ma być zimny czy ciepły?
Troszke mało informacji,ale objawy wyglądają na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa,ale napisz coś więcej.Co dzieje się z mocą,spadła może wzrosła,pracuje równo?,jak zachowuje się gdy zimny,jak rozgrzany?
Uszkodzony silnik a konkretnie jego 1 bieg, na płytce w nim przekaznik,zimne luty na tej płytce lub sama szczotka 1 biegu.
Jeśli termostat jest uszkodzony- silnik się nie dogrzewa, a zimny silnik spala więcej paliwa niż rozgrzany.
Witam problem z seicento 900 2001 polega na tym że silnik niezależnie czy jest ciepły czy zimny cyka. Podejrzewam popychacze ale nie jestem w 100% pewien. Moze byc to wina oleju gdyż już powinien być dawno wymieniony, olej motul 10w40?
witam mam SC r2002, 1108cm3, 40kW z gazem na początku dodam że jestem praktycznie zielony jesli chodzi o naprawe samochodu problem polega na odpalaniu auta z rana słychać że pompa paliwa pracuje, rozrusznik kręci, akumulator jest w pełni naładowany(ma jeden sezon). słychać jakby silnik chciał zaskoczyć ale nie zapala - cos strzela w rurze wydechowej...
Bruns - od 3 kOhm zimny do 270-300 oHm ciepły.
Wymieniłem krokowy... działa ale teraz falują obroty 800-2000 obrotów tamten stary otwierał ale nie zamykał dopływu powietrza, ten nowy wariuje i nie ma różnicy czy ciepły czy zimny silnik... Jakieś pomysły??
Mam Seicento 900 z 99 roku w gazie. Odpala tylko wtedy gdy jest zimny, rozgrzany do razu gaśnie. Nie słychać pompki paliwa. Sytuacja jest taka sama i na paliwie i na gazie.
Na razie zrobiłem 60km ostrego deptania w sumie, i nie wydaje mi się żeby to były efekty wody w tłumiku bo auto dymi od samego rana gdy wszystko jest jeszcze zimne. Poza tym po dzisiejszych odpalaniach w garażu upewniłem się że spaliny są niebieskawe, a z wydechu "pachnie" jak za Komarkiem.
Myślicie że to może być czujnik? ale dlaczego po zwiększaniu obrotów nagle czujnik już "działa"? Normalne zjawisko przy zużytym silniku. Przy większych obrotach pompa olejowa podaje więcej oleju, więc i smarowanie jest lepsze. Właśnie tego nie rozumiem bo na zimnym silniku tego nie ma Bo zimny olej jest gęsty więc i ciśnienie jest większe.
Nic się nie zmieniło (patrz post 1). Szarpie na zimno na LPG. Na Pb jest ok. Wywala błąd P0202.
Masz na myśli rozbite rowki w tłokach czy pasowanie tłok-cylinder? Miałem Seicento 1.1 z za luźnymi tłokami, na zimno waliło jak sieczkarnia, ale oleju to brał może z 250ml na 10 tysięcy km.
padł czujnik temperatury przy termostacie. Przekazywał ciągle sterownikowi że silnik jest zimny, co powodowało zalewanie świec i nie chciał odpalać
Ej no, po co ta złośliwość? Prócz tego o czym już mowa liczy się też wygoda. Seicento kontra 607-mka? Osobie starszej przyda się i cisza, i klima latem, i dobre ogrzewanie zimą, a co on w takim Seicento, marznąc ma? Elektryka foteli, elektrycznie otwierane szyby ... to tez jak by nie patrzeć wygoda. Przyznam się też że kandydatów jest trochę więcej:...
Może to być czujnik temperatury ten w termostacie z niebieską wtyczką jednakże problem pogłębiałby się wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej. jak masz możliwość odczytaj temperaturę silnika programem diagnostycznym przed odpaleniem silnika na zimno. Zobaczysz jakie dane płyną do procesora sterownika silnika
wiec stawiam na zawór odcinający nagrzewnice, padaja w nim uszczelki i płyn na niskich obrotach zamiast śmigac do nagrzewnicy znajduje krótszą droge i wraca przed nagrzewnica spowrotem , a znajduje sie na samej nagrzewnicy mocowany na dwie śruby m6 , musisz wyjąć akumlator i odkręcic osłone w komorze silnika na przedniej grodzi i powinnes go dojrzeć...
Możesz sprawdzić ciśnienie, ale skoro na zimno, po długim postoju, pali dobrze to raczej nie to.
Ok Panowie, ale skoro jest wspomaganie - kontrolka czerwona kierownicy, która gaśnie, a nie ma żadnego zbiorniczka na płyn, to jakie to jest wspomaganie? Seicento miały w wersjach Sporting lub doposażonych wersjach za dopłatą. On nie ma nic, ani ABS-u, klimy, centralnego itd., ale wspomaganie ma - wersja "S". (aha i za akumulatorem przy ścianie grodziowej...
Witam! Mam problem z obrotami. kable i świece mam dobre bo sprawdzałem a i tak nie pali na pierwszy cylinder. Podczas jazdy jest strasznie słaby i nie chce sie zbierać. Odpala od pierwszego razu nieważne czy zimny czy ciepły. Pomóżcie
Sorry że zapytam, ale co ta odległość ma do rzeczy? Czy silnik zimny czy gorący amplituda wygenerowanego sygnału jest taka sama.
Witam wszystkich, nazywam się Łukasz i jest to mój pierwszy post. Postanowiłem się podzielić wiedzą, której sam nie tak dawno potrzebowałem... Sprawa dotyczy dość "popularnej" usterki w seicento 1.1Mpi. Na początek kilka słów o "pacjencie", jest to seicento 1,1mpi rok 2003, przebieg 75000, gazu nie widział :). A więc tak jak w temacie, problem pojawił...
Witam,mam problem ze swoim seicento,gdy odpalam silnik nie wazne czy zimny czy cieply pojawia sie wysoka praca silnika,spalanie wychodzi 1,5L na 8km,nie mam pojecia co sie z nim dzieje,wyglada to tak jakby ssanie wogole sie nie wylaczalo,prosilbym o pomoc bo nie ogarne na paliwo.
witam mam problem ze swoim seicento bo od niedawna psuje mi si klakson raz działa raz nie kiedy silnik jest zimny to działa kiedy pochodzi dłuższy moment już nie wydaje mi się ze jest przegrzany co z tym fantem zrobić , przenieść go czy co ?
Słuchaj, jak silnik zimny to wtryskiwacz chodzi tak: cyk cyk cyk cyk a jak ciepły to już pyk pyk pyk. Proste.
Witam forumowiczów Otóź mam taki problem posiadam seicento 900 1999rok Jak na zimny śilnik odpalam seja to jest wszystko ok zaś jak się rozgrzeje i chce go zapalić to jest mały problem potrafię kręcić go kilka minut i dopiero zapala i to z wielką łaska czego to wina czy pompy paliwa czy może czujnika położenia wału?? Jest w nim też taki problem że czasami...
Witam Mam pytanie do doświadczonych kolegów w sprawie termostatu do seicento 900. Czy w prawidłowo działającym termostacie 'podczas nagrzewania" gdy silnik jest jeszcze zimny, część płynu przedostaje się z małego obiegu do dużego. Czyli czy nie nagrzany termostat całkowicie odcina "duży obieg" od " małego"? Z góry dziękuję za odpowiedź
Witam Mam problem ze swoim Seicento bo od niedawna słabopali rano zwłaszcza kiedy jest zimny, problem ten ustaje po rozgrzanym silnikuale nie do końca. Świece wymieniłem kable też , akumulator sprawdziłem jest ok , ładowanie też, i nie wiem w czym tkwi problem proszę o jakąś pomoc i wskazówki co mogłosie zepsuć , z góry dziękuję ;) .
takie zaniki ładodania spowodowane są najprawdopodobnie jakimś luźnym złączem (zacisk,konektor), albo "zimny lut" przy diodach lub luźne połączenie pierścieni wirnika
No tak, widzę że trzeba wytłumaczyć jak małemu Jasiowi z kawałów. Więc tłumaczę-musisz sprawdzić czy chłodnica w miejscu jak jest wkręcony czujnik robi sie gorąca, bo przy zimnej czujnik nie pśtryknie. Kuźwa, co się dzieje z ludzmi w tym kraju, coraz więcej nietrybów....
We wszystkich silnikach z wtryskiem paliwa słychać głośniej lub ciszej cykanie wtryskiwaczy paliwa. Słychać w Seicento i w Fordzie, w wielopunkcie i w jednopunkcie. Popychacze zaworów słychać jak silnik jest zimny i wtedy słychać charakterystyczne stukanie które po chwili ustępuje (jeżeli są popychacze hydrauliczne)
Witam czy ma ktoś pomysł jak sprawdzić czujnik temperatury w seicento 1.1 MPI - mam wrażenie, że wentylator się nie włącza podczas jazdy (a chyba nie jest na tyle zimno, żeby się nie musiał uruchamiać) - niestety wentylatorem steruje centrala a czujnik jest w przy termostacie w bloku silnika. Jak zrobiłem zwarcie na tej wtyczce która jest wpięta do...
Witam, Mam problem ze swoim seicento bo od niedawna kiedy zapalam go na zimno to pali za pierwszym ale kiedy pochodzi chwilkę tak do 3-4min i zostawie go na lpg (bo mam instalację gazową) to później nie chce palić jak ja benzynie to wszystko ok a na gazie nie i nie wiem co z tym zrobic . Później jak jest rozgrzany to pali normalnie i na gazie i na benzynie....
piękna sprawa :) Ja korzystając z zamieszania wyspawałem z kwasówki podłużnice, progi, drzwi w Ducato i pomalowałem i zakonserwowałem, skonstruowałem z niekompletnej budy kosiarki-traktorka i silnika ze zwykłej kosiarki jeżdżący traktorek do zabawy (prawie 5-letnia Córcia bardzo lubi na kolanach jeździć kosiarką-traktorkiem po podwórku i świetnie jej...
zimne ognie lutowanie zimne zimne szarpać
ekspres bosch wyczyść zaparzacz sterownik wyświetlacza graficznego uszkodzona zębatka
Lokalizacja zielonej szyny CAN w pojazdach Scania Lokalizacja bezpiecznika w suszarce Candy CS H9 A2