Witam orientuje się ktoś czy w chrysler pt cruiser 2007 można podłączyć kierunkowskazy po sekwencyjnym sterowaniu ? żeby nie podłączać normalnie pod maską
Nie znam takiego typowego immobilisera, który pozwala "sekwencyjnie" sterować kierunkowskazami ? Jaki immobiliser podłączałeś do B6? kierunki na złączu G brązowo-czerwony Jakim sygnałem wysterowałeś kierunkowskazy (pin9) - oczywiście impulsy masy? Czy przy sterowaniu (+) rozdzieliłeś "piny" diodami D11 i C11 oraz A6 i A10
wepnij się w sekwencyjne sterowanie kierunkowskazów na wyłączniku awaryjnych
Witam. W tym modelu przed montażem alarmu po szynie CAN warto obejrzeć moduł BCM czy CAN L i CAN H oraz sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami, znajduje się w pinach wskazanych w instrukcji montażu alarmu. Gdy występuje różnica CAN H pin 13. sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami pin 20.To należy montować zwykła bezpilotówkę bo alarm po CAN-ie nie...
Po harcersku to wbij się w lampkę nad lusterkiem (tylko pamiętaj o diodzie, na + bo ma economi mode), a jeżeli bardziej ambitnie to jazda z kabelkiem po wszystkich drzwiach, a bagażnik to normalnie można z lampki.
Witam, moduł pod schowkiem - strona pasażera. Zielone złącze 76PIN szaro-pomarańczowy pin49 CAN H zielone złącze 76PIN fioletowo-pomarańczowy pin50 CAN L Brązowo-żółty pin8 niebieskie złącze 76PIN (sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami - włącznik świateł awaryjnych) żółto-brązowy pin71 brązowe złącze 76PIN (siłownik klapy bagażnika)
(sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami) szare złącze 32PIN czerwono-żółty pin9 szare złącze 32PIN pomarańczowo-zielony pin13 CANH pomarańczowo-brązowy pin12 CANL szare złącze 32PIN czerwono-czarny wiązka na kolumnie kierownicy (obwód blokady rozrusznika) wszystkie sygnały na sterowniku z lewej strony kierownicy
w Boxerze przewód różowo-czarny z tyłu modułu w niebieskim złączu - sterowanie sekwencyjne kierunkowskazami, szary przewód z Ampio.
W enigmie nie ma takich ekstrasów w alarmach analogowych, sterowanie sekwencyjne kierunkowskazów ma np. tytan ds300r. Możesz z enigmą pokombinować podłączając inwerter canowski, ale tylko + - i kierunki, inwerter zamieni ci konwencjonalny sygnał kierunkowskazów na sygnał sekwencyjny, czyli masa na rozpoczęcie migania i na zakończenie. Oczywiście to...
Zobacz . W razie potrzeby trzeba dostosować układ do sterowania żarówkami o większej mocy.
Sprawdź czy masz ustawione wyjście kierunkowskazów na sterowania sekwencyjne masą. Domyślnie alarm ma ustawione sterowanie plusem. Należy również pominąć te diody rozdzielające sygnał kierunkowskazów na pomarańczowym przewodzie. Ustawienia najlepiej sprawdzać i modyfikować za pomocą aplikacji. Link masz w instrukcji montażu. https://obrazki.elektroda.pl/8749616700_...
R5F10BAGK To może być uC Renesas'a z LIN Busem - prawdopodobnie komunikuje się z driverami LED po I2C - od biedy można wciąć się z jakimś uC w komunikacje wtedy konwertować w locie polecenia do driverów LED... Warto byłoby założyć analizator I2C i popatrzeć co tam biega po I2C w zależności od trybu (stop czy kierunek) No i wychodzi na to, że sobie...
Przeleciałem wszystkie kostki od strony kierowcy i nie znalazłem kierunkowskazów. Czy szukać sterowania kierunkami realizowane +12V czy mogą być sterowane i masą? Czy sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami oznacza to że po podaniu stałego zasilania włączą się awaryjne (migające)? Z tego co rozumiem jak mam tylko zasilanie i CAN'y alarm powinien się...
no to już jest coraz więcej mamy tak zasilanie to raczej standart CAN H - przewód biały złącze diagnostyczne CAN L - przewód niebieski złącze diagnostyczne sygnał komfortu na pin53 zostaje centralny zamek otwórz - pin ? sterowanie sekwencyjne - pin ? kierunkowskazy - pin? EDIT Kolego Norbert jesteś pewnie że 1 i 9 bo nie dostaję żadnej informacji do...
Raczej nie znajdziesz takich diod. Produkowane są diody RGB, a poprzez odpowiednie sterowanie uzyskujesz kolory jakie chcesz.
Czy na 100% sterowanie kierunkowskazów w Twoim Yarisie odbywało się przez podanie impulsów masy na sterowanie awaryjnych? Schemat podłączenia Challangera do Yarisa zaleca sterowanie kierunkowskazami przez podanie (+) - czyli "normalnie". http://obrazki.elektroda.pl/1289759000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1791772900_1...
Chciałem ci dać linka do tematu, ale coś sam go nie widzę, może usunięty... Sterowanie tradycyjne, nie sekwencyjne, ale na jednym przewodzie czerwono- zielonym w bezpiecznikach.
sekwencyjne W tym samochodzie W212 trzeba sterować (prądowo) bezpośrednio wszystkie linie kierunkowskazów, separując je diodami albo w alarmie ustawić sterowanie po CAN (Ampio tego nie potrafi).
Jakie alarmy do s-maxa polecacie? Każdy z tych, które wymieniłeś. Do czego w tych alarmach jest CAN? Do komunikacji z samochodem. Nie chce żeby alarm się rozbrajał z CAN. To nie zamontujesz tego typu alarmu. Innego w takim samochodzie nie jesteś w stanie zamontować. sterować kierunkowskazami (przewodem, nie po CANie) Żaden system nie steruje kierunkowskazami...
Mam pytanie co do alarmu CAN w tym samochodzie, w jaki sposób odbywa się sterowanie kierunkowskazami przez alarm? Czy trzeba się wpinać plusami do obwodów kierunkowskazów czy można sterować sekwencyjnie impulsem masy na wyjściu centralki alarmowej?
Podłączyłem ten alarm początkowo w wersji minimalnej tzn, tylko can i zasilanie a ostatnio podłaczyłem sterowanie kierunkowskazami (sekwencyjne). No i teraz mam problem z nie gasnącymi awaryjnymi. Może opisze krok po kroku co robię: 1. zamykam auto pilotem, alarm się uzbraja, 2. otwieram auto kluczykiem (żeby wywołać alarm), włacza się syrena, migają...
Wszystkie światła w samochodzie są homologowane, i podlegają przepisom, które należy bezwzględnie respektować. Wszelkie przeróbki są nie dopuszczalne, nawet gdy wydaje się że rozsądek powinien mówić "tak". Chodzi tu o bezpieczeństwo na drodze, gdzie nie może być niespodzianek typu "dziwne światła", gdyż takie dziwne światła mogą być nie zrozumiane przez...
czy można jakoś to jeszcze zmodyfikować dla poprawnego działania ? Ten układ działa dobrze. Kondensator musi mieć czas aby się rozładował. Wywal ten 555 i steruj bezpośrednio z kierunkowskazu a zobaczysz różnicę. Mój układ działa tak: (sorry za jakość) [url=https://youtu.be/tWiICXiOORY]Link
Prostszym rozwiązaniem moim zdaniem będzie zastosowanie cyfrowej taśmy LED. Są takie co mają każdy oddzielny LED sterowany osobno (tak samo jak w Audi). Do taśmy masa y sygnał podłączone na stałe y tylko napięcie podajesz kierunkowskazem. Pozdrawiam
Pod deską rozdzielczą, na lewo od kolumny kierowniczej, konektory przy czarnym module. Jeżeli alarm ma możliwość sterowania sekwencyjnego awaryjnymi, to wystarczy jeden przewód i wszystko pięknie chodzi.
Kierunkowskazy możesz podłączyć np. do BSI: - złącze DX, pin 13, kabel czerwony - złącze SX, pin 14, kabel niebieski Podłączenie sterowania zamkiem pod "sekwencyjny" przycisk otwórz/zamknij zawsze będzie się mylić , jeżeli zapomnisz zamknąć drzwi. Inny sposób podłączenia , to: otwórz - biało/zielona kostka podwójna 40pinowa - pin 27 - podanie masy zamknij...
Zależy mi na czymś małym i możliwie najtańszym. Myślę że linijka świetlna powinna się nadać :) Natomiast powstaje problem sterowania ponieważ jeden switch obsługuje załączenie i programowanie tego układu. Więc każde cyknięcie kierunkowskazu powodowało by zmianę konfiguracji. Chyba żeby zewrzeć switch od programowania na określonej kombinacji i załączać...
Cały układ kierunkowskazów jest moją konstrukcją/pomysłem (światła dziennie LED są oryginalne). Pomarańczowe diody led zostały dodane dodatkowo, aby zrobić z nich kierunkowskaz sekwencyjny jak przedstawione na powyższym przykładowym filmie. Normalnie nie ma tam żadnych innych diod jak tylko białych do jazdy dziennej. Układ zasilania działa następująco......
Nie jestem pewien czy w tym przypadku nie da się zbudować takiego urządzenia w oparciu o rejestr przesuwny CMOS CD4015. Jeden rejestr to 2x4 wyjścia - gniazda. Więc potrzeba dwa takie rejestry. Generator na układzie NE555 i sterowanie przekaźnikami przez klucze ULN2804. Diody sygnalizujące załączenie przekaźników to żaden problem. Jest to układ analogiczny...
http://obrazki.elektroda.pl/4804344600_1... Witam! Przedstawiam projekt narzędzia warsztatowego do testowania instalacji oświetleniowej przyczepy jak i gniazda w pojeździe holującym. Zawodowo zajmuje się naprawą systemów w pojazdach samochodowych,a w pracy nic bardziej nie wkurza tak jak brak właściwego narzędzia pod ręką. I tak zrodził...
O ile pamietam, B3 nie obsluguje przeciwmgielnych. BSM b2 nie obsługuje halogenów, BSM B3 obsługuje halogeny. przednie mgielne są sterowane sekwencyjnie: jedno naciśnięcie zapala przednie, drugie zapala tylne - i odwrotnie. Różnią się jedynie nadrukiem. na gałce. PO czym rozpoznać że pająk obsługuje przeciwmgielne, Ja mam pająka Delphi, com2000, czy...
Mam problem, podłączyłem alarm Ampio CAN do BMW 5 E60 2006 r Diesel. Niestety nie wszystko mi działa. Sterowanie sekwencyjne podłączyłem pod pin 52 brązowego złącza ale nie działa . Nie bardzo wiem gdzie wpiąć blokadę silnika bo ona ma klucz kartę i przycisk on/off. Poradzcie proszę coś na ten temat. Tak na marginesie to opis który miałem z Fortecy...
sekwencyjne sterowanie sterowanie sekwencyjne sterowanie kierunkowskazów
formatowanie karty rozmiar alokacji przebarwi kolor matryca zmienia kontrast
wiertarka celma kondensator lenze naprawa
Smarowanie wariatora w skuterze – jaki smar do Malossi, Polini, Dr. Pulley, objawy złego smarowania FreeRTOS STM32: co wywołuje przerwanie xPortPendSVHandler, kontekst, PendSV, scheduler