wepnij się w sekwencyjne sterowanie kierunkowskazów na wyłączniku awaryjnych
Sprawdź czy masz ustawione wyjście kierunkowskazów na sterowania sekwencyjne masą. Domyślnie alarm ma ustawione sterowanie plusem. Należy również pominąć te diody rozdzielające sygnał kierunkowskazów na pomarańczowym przewodzie. Ustawienia najlepiej sprawdzać i modyfikować za pomocą aplikacji. Link masz w instrukcji montażu. https://obrazki.elektroda.pl/8749616700_...
W enigmie nie ma takich ekstrasów w alarmach analogowych, sterowanie sekwencyjne kierunkowskazów ma np. tytan ds300r. Możesz z enigmą pokombinować podłączając inwerter canowski, ale tylko + - i kierunki, inwerter zamieni ci konwencjonalny sygnał kierunkowskazów na sygnał sekwencyjny, czyli masa na rozpoczęcie migania i na zakończenie. Oczywiście to...
Witam orientuje się ktoś czy w chrysler pt cruiser 2007 można podłączyć kierunkowskazy po sekwencyjnym sterowaniu ? żeby nie podłączać normalnie pod maską
Po harcersku to wbij się w lampkę nad lusterkiem (tylko pamiętaj o diodzie, na + bo ma economi mode), a jeżeli bardziej ambitnie to jazda z kabelkiem po wszystkich drzwiach, a bagażnik to normalnie można z lampki.
Jest tak- inwalida z dysfunkcją nóg ma samochód. Hamowanie i przyspieszanie ma pod prawą dłonią, lewą trzyma kierownicę. Problem jest tej natury, że owa osoba ma kłopot z włączaniem kierunkowskazów. Tymczasowo w gałce którą ujmuje prawa dłonią wyrzeźbiłem miejsce w które wmontowałem przełącznik którym sobie włącza odpowiednie światła kierunkowskazu....
Witam. W tym modelu przed montażem alarmu po szynie CAN warto obejrzeć moduł BCM czy CAN L i CAN H oraz sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami, znajduje się w pinach wskazanych w instrukcji montażu alarmu. Gdy występuje różnica CAN H pin 13. sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami pin 20.To należy montować zwykła bezpilotówkę bo alarm po CAN-ie nie...
Witam, moduł pod schowkiem - strona pasażera. Zielone złącze 76PIN szaro-pomarańczowy pin49 CAN H zielone złącze 76PIN fioletowo-pomarańczowy pin50 CAN L Brązowo-żółty pin8 niebieskie złącze 76PIN (sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami - włącznik świateł awaryjnych) żółto-brązowy pin71 brązowe złącze 76PIN (siłownik klapy bagażnika)
(sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami) szare złącze 32PIN czerwono-żółty pin9 szare złącze 32PIN pomarańczowo-zielony pin13 CANH pomarańczowo-brązowy pin12 CANL szare złącze 32PIN czerwono-czarny wiązka na kolumnie kierownicy (obwód blokady rozrusznika) wszystkie sygnały na sterowniku z lewej strony kierownicy
Wszystkie światła w samochodzie są homologowane, i podlegają przepisom, które należy bezwzględnie respektować. Wszelkie przeróbki są nie dopuszczalne, nawet gdy wydaje się że rozsądek powinien mówić "tak". Chodzi tu o bezpieczeństwo na drodze, gdzie nie może być niespodzianek typu "dziwne światła", gdyż takie dziwne światła mogą być nie zrozumiane przez...
w Boxerze przewód różowo-czarny z tyłu modułu w niebieskim złączu - sterowanie sekwencyjne kierunkowskazami, szary przewód z Ampio.
Chciałem ci dać linka do tematu, ale coś sam go nie widzę, może usunięty... Sterowanie tradycyjne, nie sekwencyjne, ale na jednym przewodzie czerwono- zielonym w bezpiecznikach.
Raczej nie znajdziesz takich diod. Produkowane są diody RGB, a poprzez odpowiednie sterowanie uzyskujesz kolory jakie chcesz.
sekwencyjne W tym samochodzie W212 trzeba sterować (prądowo) bezpośrednio wszystkie linie kierunkowskazów, separując je diodami albo w alarmie ustawić sterowanie po CAN (Ampio tego nie potrafi).
no to już jest coraz więcej mamy tak zasilanie to raczej standart CAN H - przewód biały złącze diagnostyczne CAN L - przewód niebieski złącze diagnostyczne sygnał komfortu na pin53 zostaje centralny zamek otwórz - pin ? sterowanie sekwencyjne - pin ? kierunkowskazy - pin? EDIT Kolego Norbert jesteś pewnie że 1 i 9 bo nie dostaję żadnej informacji do...
Przeleciałem wszystkie kostki od strony kierowcy i nie znalazłem kierunkowskazów. Czy szukać sterowania kierunkami realizowane +12V czy mogą być sterowane i masą? Czy sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami oznacza to że po podaniu stałego zasilania włączą się awaryjne (migające)? Z tego co rozumiem jak mam tylko zasilanie i CAN'y alarm powinien się...
Jeżeli stop ma nigdy nie pływać to trzeba znaleźć i odciąć sygnał z płytki kierunkowskazów niepotrzebnie pojawiający się na płytce stopu? Najprawdopodobniej będzie to któryś z przewodów jak przypuszczasz pomiędzy tymi płytkami? Może jakąś diodą LED z opornikiem dopasowanym do 12V włączoną w jakieś piny to wykryjesz? Nie wiadomo też, czy sygnał steruje...
Podłączyłem ten alarm początkowo w wersji minimalnej tzn, tylko can i zasilanie a ostatnio podłaczyłem sterowanie kierunkowskazami (sekwencyjne). No i teraz mam problem z nie gasnącymi awaryjnymi. Może opisze krok po kroku co robię: 1. zamykam auto pilotem, alarm się uzbraja, 2. otwieram auto kluczykiem (żeby wywołać alarm), włacza się syrena, migają...
czy można jakoś to jeszcze zmodyfikować dla poprawnego działania ? Ten układ działa dobrze. Kondensator musi mieć czas aby się rozładował. Wywal ten 555 i steruj bezpośrednio z kierunkowskazu a zobaczysz różnicę. Mój układ działa tak: (sorry za jakość) [url=https://youtu.be/tWiICXiOORY]Link
Prostszym rozwiązaniem moim zdaniem będzie zastosowanie cyfrowej taśmy LED. Są takie co mają każdy oddzielny LED sterowany osobno (tak samo jak w Audi). Do taśmy masa y sygnał podłączone na stałe y tylko napięcie podajesz kierunkowskazem. Pozdrawiam
Nie jestem pewien czy w tym przypadku nie da się zbudować takiego urządzenia w oparciu o rejestr przesuwny CMOS CD4015. Jeden rejestr to 2x4 wyjścia - gniazda. Więc potrzeba dwa takie rejestry. Generator na układzie NE555 i sterowanie przekaźnikami przez klucze ULN2804. Diody sygnalizujące załączenie przekaźników to żaden problem. Jest to układ analogiczny...
Nie znam takiego typowego immobilisera, który pozwala "sekwencyjnie" sterować kierunkowskazami ? Jaki immobiliser podłączałeś do B6? kierunki na złączu G brązowo-czerwony Jakim sygnałem wysterowałeś kierunkowskazy (pin9) - oczywiście impulsy masy? Czy przy sterowaniu (+) rozdzieliłeś "piny" diodami D11 i C11 oraz A6 i A10
Mam pytanie co do alarmu CAN w tym samochodzie, w jaki sposób odbywa się sterowanie kierunkowskazami przez alarm? Czy trzeba się wpinać plusami do obwodów kierunkowskazów czy można sterować sekwencyjnie impulsem masy na wyjściu centralki alarmowej?
Czy na 100% sterowanie kierunkowskazów w Twoim Yarisie odbywało się przez podanie impulsów masy na sterowanie awaryjnych? Schemat podłączenia Challangera do Yarisa zaleca sterowanie kierunkowskazami przez podanie (+) - czyli "normalnie". http://obrazki.elektroda.pl/1289759000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1791772900_1...
Jakie alarmy do s-maxa polecacie? Każdy z tych, które wymieniłeś. Do czego w tych alarmach jest CAN? Do komunikacji z samochodem. Nie chce żeby alarm się rozbrajał z CAN. To nie zamontujesz tego typu alarmu. Innego w takim samochodzie nie jesteś w stanie zamontować. sterować kierunkowskazami (przewodem, nie po CANie) Żaden system nie steruje kierunkowskazami...
Mam problem, podłączyłem alarm Ampio CAN do BMW 5 E60 2006 r Diesel. Niestety nie wszystko mi działa. Sterowanie sekwencyjne podłączyłem pod pin 52 brązowego złącza ale nie działa . Nie bardzo wiem gdzie wpiąć blokadę silnika bo ona ma klucz kartę i przycisk on/off. Poradzcie proszę coś na ten temat. Tak na marginesie to opis który miałem z Fortecy...
Hej, Szukam kogoś kto podjąłby się zadania takiego przerobienia tylnych lamp, aby uzyskać efekt jak w nowych autach Audi, w których światło kierunkowskaza jest "animowane" dioda po diodzie, tak jak tutaj: Chodzi o implementację w lampach Audi TT 2006+, o takich: http://obrazki.elektroda.pl/2928469800_1... Czy ktoś jest chętny podjęcia...
sekwencyjne sterowanie sterowanie sekwencyjne sterowanie kierunkowskazów
backup zulea access point edimax konfiguracja głośnik bezprzewodowy
masażer zepter wieża philips mcm2300
Przekaźnik agregat-sieć w inwerterze: zasada działania Brak zasilania na czujniki Hella w hulajnodze Aprilia