Trzeba by porównać schematy i wyprowadzenia wiązek, lub generować błędy i sprawdzać czy pokrywają się z poszczególnymi komponentami auta. Robi się to w celu sprawdzenia, czy przypadkiem nie otworzy się poduszka po niewłaściwej stronie auta.
Moja mazda miała spotkanie z betonowym płotem, tradycyjnie wystrzeliła poduszka kierowcy, pasażera i pasy bezpieczeństwa. Moje pytanie polega na tym gdzie znajduje się ten główny sterownik airbag, i czy razem z nim muszę wymieniać te małe sensory umieszczone przy pasach i z przodu samochodu aby błąd znikł?
Gdybyś chociaż trochę znał system w Mazdzie, wiedziałbyś, że kontrolka poduszek w przypadku usterki któregoś z elementów poduszki, napinacza, maty w siedzeniu pasażera, po przekręceniu kluczyka nie świeci stale, tylko miga pokazując błąd. Jeśli świeci na stałe, to jest to: -uszkodzenie sterownika -uszkodzenie licznika -uszkodzenie styków we wtyczce...
chodzi o coś takiego po lewej stronie od strony kierowcy?: http://obrazki.elektroda.pl/7874944800_1... to nie ma tego. Wszystko raczej zautomatyzowane. trochę wyżej jest filmik który nagrałem z tym co znajduje się u mnie pod fotelem pasażera. wygląda to trochę inaczej niż w wersji EU... Edit:// trochę poszukałem no i wydaje mi się, że...
Witam! Problem wygląda tak auto jak w temacie pali kontrolka check i dsc brak mocy jak na 136km. Podłączam kompa i wyskakuje błąd przepływomierza - P1101. W parametrach przepływomierz pracował więc zacząłem szukać przyczyny czyli czy dolot szczelny, podcisnienia ok itp. Znalazłem 2 pęknięte wężyki podciśnieniowe i do tego boost sensor w rurze dolotowej...
sensor poduszek sensor mazda mazda sensor
zapłon romet chart oporniki radia skrętka połączenie komputerów
eltax atomic suszarka elektrolux ew8h458bp
Brak świateł pozycyjnych w Toyota Avensis T25 - diagnostyka i rozwiązania Charakterystyka regulacji i adaptacja linii Vaillant