1,5V na biegu jałowym 51pin ECU, 1,2V przy 2000orb/min. To ile obrotów wedle Ciebie jest na biegu jałowym? 2500? Ja zawsze myślałem że czym mniejsze ciśnienie w kolektorze (większe podciśnienie) tym mniejsze napięcie na czujniku. 5V to okolice ciśnienia atmosferycznego, czym ciśnienie bliżej 0bar tym napięcie niższe. Czym bardziej uchylisz przepustnice...
Tak to może być to.... .
Wężyk do map sensora.
Przy 760 obr/min i otwartym EGR mam 160 mg/wtrysk (bo tak podaje Multi Ecu Scan). Jak dobrze liczę to daje ok 15 kg/h. Jak wygląda w środku kolektor dolotowy? Co "mówi" MAP sensor?
Mój model instalacji to Gas tech 500S . Koledzy jak sprawdzić czy dobry jest map sensor??
Wykorzystaj Map sensor fabryczny tzn z mondeo. Podpinasz biały kabelek od instalacji gazowej(wtyczka Map sensora) do sygnałowego kabelka od Sensora samochodowego. Następnie wchodzisz do "Typu instalacji" i w zakładce Map zaznaczasz OEM. Wyświetli Ci się okno w którym centrala gazowa będzie chciała zczytać wartości map - wartość max i min. Wartość maksymalną...
sprawdź map sensor na wolnych obrotach przy ciepłym podepnij mu pompkę podciśnienia taki wakuometr, i ustaw na 340, oczywiście zaślep otwór w kolektorze ssącym i sprawdź czy ma różnicę pomiaru z komputera i zegara na waku, jeżeli tak to map do wymiany.
Częstotliwość sygnału na biegu jałowym 100-110 Hz i 150-160 Hz po włączeniu zapłonu lub pełne obciążenie.( to z książki) Z praktyki wychodzi na wolnych obrotach ok. 90Hz, jak silniczek równo chodzi oczywiście.
Reguluj zawory
Do map sensora podłączony jest regulator wolnych obrotów - Co proszę?
Miałem podobnie w fiacie doblo silnik gasł na wolnych obrotach i błąd map Sensor. Okazało się że to przepustnica zamykała przepływ powietrza. Po prostu silnik w niej nie jarzył. Taka moja sugestia.
Zawory raczej nie stukaja tylko klekoczą, słychać wyraźnie na wolnych obrotach.
witam .sprawdz w pierwszej kolejnosci uklad ssacy :uszczelki pomiedzy zespolem wtrysku a kolektorem ssacym oraz wezyki podcisnieniowe zwlaszcza ten od MAP sensora ( najlepiej wpuscic troche dymu z np.papierosa ;) )
Witam, pacjent to Micra 1,4 z 2006r. odpalanie bez kluczyka, wczoraj przyjechała na konserwację spodu i teraz mam problem, przez noc rozładował się akumulator, po odpaleniu zaczęła nierówno pracować tak jakby nie na wszystkich cylindrach i nie wchodzić na obroty max 1500 i się dusi. Po godzinie przestała odpalać, wysuszenie świeć i przedmuchanie cylindrów...
Nie równa praca na wolnych obrotach. Ciśnienie sprawdzone 14 bar na każdym, map sensor wymieniony, uszczelki kolektora również, świece. Wyskakuje błąd katalizatora, może być tak przez sondę lambda?
Witam! Mam dziwny problem z moją Brava 1,2. Po podłączeniu pod kompa temperatura powietrza w kolektorze i temperatura silnika wynosi -30 st, niezależnie czy silnik ciepły czy zimny. Po odpaleniu obroty rosną do 2000-2500 na chwile, po czym komputer widzi już prawdziwe temperatury i obroty schodzą do normalnego poziomu. Myślałem, że czujniki są walnięte...
Dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Problem rozwiązany, okazało się że uszkodzony był Map Sensor. Pozdro.
cinekk2 ty lepiej zmień gazownika bo ten chyba nie wie co mówi i robi , prawdopodobnie teraz to ty masz coś z rozdzielaczem (o ile tam cos nie opatentowali to tylko brudne szczelinki ) jest jeszcze taka możliwośc ,że z reduktora przez podciśnienie idzie gaz i się po prostu przylewa na wolnych obrotach, sprawdz też przewody podciśnieniowe z reduktora...
A nie mówiłem ..."podcisnienie zarówno weze jaki i sensor(y)" Pozdrawiam i powodzenia.
Patrzałeś jak się zachowuję z odpiętym sensorem?
można wykorzystać Map-sensor montowany fabrycznie w samochodzie wykorzystując jego przewód sygnałowy(ten na którym zmienia się napięcie przy wzroście obrotów) i podpiąć go do białego kabelka we wtyczce do której normalnie masz podpiąć Map-sensor BRC a później w typie instalacji w zakładce Map należy podać wartość OEM. Reszta polega na skalibrowaniu...
Zanim zgaśnie powinieneś zaobserwować jakie jest podciśnienie przy podpiętym map sensorze. Chyba wiesz w jakich zakresach powinno być dla wolnych obrotów. Sprawdź czy inne wartości są w normie, temp w dolocie, synchronizacja góry z dołem, czy do końca przekaźnik pompy jest załączony czy rozłącza go i gaśnie. Po prostu zrób podstawową diagnostykę kompem...
mape wtrysku benzyny. Czyli kompa nie ruszać więc już nie mam słów co jeszcze można sprawdzić ten map sensor ciągle pokazuje 0,61 bar a powinien 0,3 na wolnych obrotach na gazie jest trochę lepiej ten sensor pokazuje 0,52 może ktoś jeszcze potrafi to zrozumieć?
Wszystkie podcisnienia sa OK uszczelka pod wtrysdkiem tez OK filtr paliwy jest wymieniony. może to jest ten map sensor nie wiem jak go przemierzyc. A czy jak czujnik by fałszował to będzie jakiś bład?? bo mialem go podłączony pod komputerem i żadnych błedów nie ma?? Miałeś go pod kompem to co kombinujesz z MAP sensorem jakie miał podciśnienie na wolnych...
Witam, Czasy wtrysku gazu i benzyny nie muszą być do siebie zbliżone, zbliżony do siebie ma być czas wtrysku benzyny przy pracy na benzynie do czasu wtrysku benzyny przy pracy na gazie. Jeżeli chodzi o map sensor, to podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach nie może wynosić 0, jeżeli przewody do map sensora są ok to najlepiej na próbę podmienić...
Wydaje mi się ,że mogą to być wiązki(???) bo Map sensor został wymieniony.
Maluch miał regulację kąta zapłonu odśrodkowo, w funkcji obrotów, Łady Fiaty 125p Polonezy w wersjach gaźnikowych miały regulację ciężarkami, odśrodkową i podciśnieniową w zależności od obciążenia ( dokładniej podciśnienia w kolektorze ssącym. W tym układzie regulacja wyprzedzenia kąta zapłonu odbywa się z udziałem modułu zapłonowego, w funkcji obrotów....
Głowicę po przejechaniu kilkuset km dokręciłem o dodatkowe 10 stopni i teraz już test na obecność CO2 wychodzi negatywny. Jeżdżę już od dłuższego czasu i niema problemu z braniem wody, oleju, etc. Myślę że z upg się udało ok. Za to potrzebuję innej porady. Ktoś mi poradzi gdzie jest MAP sensor w tym silniku (x16szr)? Mam błąd P0105 (map sensor voltage...
Masz napisane jak na dłoni, zaciśnij wężyk pochłaniacza oparów paliwa i zobacz, czy będzie lepiej. Sprawdź Map sensor w parametrach ile widzi na wolnych obrotach.
Na wolnych obrotach : Map sensor 550 mbar . Całkowicie do bani. A co pokazuje vakumetr, pokrywa się to ze wskazaniem odczytu testera, poza tym wskazówka wakumetru drga czy stoi w miejscu? Bardzo kopci na czarno?
Jest taki problem w aucie potencjalnej teściowej. Była u mechanika bo wykopcił jej cały układ chłodzenia i przy okazji napomniał jej że trzeba wymienić MAP sensor bo nie trzyma wolnych obrotów. Zanim zdecydowała dać się skroić jak za zboże zbadałem sprawę, czyli zmierzyłem woltomierzem Map sensor zasysając rurkę ustami, i okazało się ze wszystko jest...
W archiwum czytałem o map sensorach inaczej nie zawracałbym głowy innym użytkownikom. Lewego powietrza auto nie łapie - wymieniłem nawet oringi na wtryskach i uszczelkę pod kolektorem ssącym. Wszystko sprawdziłem jeszcze kilkakrotnie takim areozolem jaki posiadają gazownicy - jest OK. Przewód łączący Map Sensor z kolektorem ssącym jest sprawdzony i...
Witam, proszę podpowiedzcie mi odnośnie Clio 2, 1998r. 1.4 8V 75KM, poprzedni "fachowcy" wymienili silnik , co się okazuje silnik który zamontowany to 1.6 8v 90KM, K7M 745, w aucie jest problem na zimnym silniku nierówno pracuje i gaśnie, sprawdzone luzy zaworowe i wyregulowane - na dolotowych było 0,35 teraz jes już 0,15, a wylotowe mają 0,25. Cewki...
Podłóż z innego samochodu czujnik podciśnienia -MAP sensor połączony z kolektorem ssącym wężykiem, uszkodzenie MAP lub wężyka powoduje brak wolnych obrotów.
Zmień świece na nowe i wykasuj błąd, mieszanka nie sjest prawidłowo spalana.
Na czym zmierzyłeś te 5,9V? Na MAP sensorze bez zasilania? Jeśli zdjęcie przedstawia podciśnienie na wolnych obrotach i nagrzanym silniku to masz problem...
Witam, mam problem z masterem 2.3 dci 150 koni. Podczas pracy na wolnych obrotach czuć lekkie falowanie, jakby nim delikatnie trzęsło. Podmienione wtryski, przepływka, przepustnica, map sensor, dalej to samo. Samochód jeździ normalnie, nie ma żadnego problemu. W sterowniku błąd od świec żarowych, ale tych od podgrzewania płynu. Po odłączeniu np. przepływomierza...
Pozdrawiam sprawdz sensor predkosci obrotowej silnika sprawdz czujnik temperatury silnika
Ten sam silnik. Czasem wypadały zapłony na wolnych obrotach, ale przeważnie były w porządku. Objawy najczęściej występowały jak były temperatury w okolicach 0-3 stopni. Do rozgrzania albo do przejechania kilometra nie było praktycznie przyspieszenia do 2,5-3 tys obrotów, silnik po dodaniu gazu dławił się. Tak samo strzelał z wydechu po dodaniu gazu...
Witam mam problem z fiesta 1.3 2006r wolno schodzi z obrotów i nie trzyma wolnych obrotów Na zimnym jest lepiej. Wymieniony jest korkowiec czujnik położenia przepustnicy czujnik temperatury przewody podciśnieniowe podmieniony tez był cały kolektor z sprawnego auta z wtryskami silniczkiem i map sensorem tez nie pomogło. Silniczek krokowy napewno chodzi...
Witam.Mam Fiata punto na monowtrysku mam z nim następujący problem gdy jest auto zimne to pali dobrze i ma dobre obroty ale gdy się zagrzeje to niema wolnych obrotów i gaśnie.Sprawdzone zostały: -silniczek krokowy,cały zespół wtryskowy,map sensor,rozrusznik wszystko jest ok. Ale gdy miałem zepsuty termostat to auto chodziło dobrze,a gdy zmieniłem termostat...
Witam. a moze tak zastosowac uklad regulacji silnika z odkurzacza sa zbudowane do 1500wat.Takiej proste regulacje stosowane sa nawet w maszynach do obszywania dywanow Tego typu rozwiazanie nic mi nie daje, ponieważ jak wspomniałem potrzebuję regulatora obrotów i mocy a nie regulatora w rodzaju ściemniacza, który na wolnych obrotach nie posiada prawie...
Okrojona wersja SQ24 listwa wtryskowa niebieskie BRC do 22kw na cylinder z turbo do 28kw z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu wspaniale że BRC a nie ZAWOLI parownik MY bez czujnika temperatury którą to oblicza komputer z temperatury gazu okablowanie wolne wtyczki to wąska złącze do PC szersza złącze MAP sensora do programowania przewód obrotów...
Jak zatkałem ręką dolot to silnik nie gaśnie, czuć jedynie zwiększone podciśnienie ale odczyty z Map sensora się nie zmieniają. Bo na wolnych obrotach, powietrze silnik dostaje za pośrednictwem silnika krokowego z odmy.
Najprostszy sposób na rozebranie wtyku: -bierzesz igłę/cyrkiel/wkrętak precyzyjny lub coś podobnie cienkiego -wginasz w stronę wtyku blaszkę jednego z przewodów, jednocześnie ciągnąc za owy przewód (jak odpowiednio wygniesz blaszkę to wyjdzie) -powtarzasz czynnoś dla reszty przewodów Podłączenie wentylatora można wykonać na trzy sposoby: -czarny przewód...
Razem z zasilaczem nie było instrukcji. Rzeczywiście do speaker też pasowałaby, ale oczywiście nie podłączam. Dodano po 37 Podłączam do PWR_Fan czarny i czerwony. Trzeci to sensor obrotów. Zostawiam wolny. Płyta daje +12V. Wtyczka pasuje. Odwrotnie czarny-żółty nie da się podłączyć. Ale żółty to chyba sensor obrotów. Dzięki za pomoc. Jeszcze upewnie...
Witam. Musisz zrobić diagnostykę komputerową, ale nie tylko znaleźć błędy, tylko specjalista musi sprawdzić korekty paliwowe i inne ,sprawdź też pod kątem lewego powietrza, silnik krokowy wolnych obrotów, czy przepustnica się domyka , przepływomierz powietrza jak jest lub map sensor.
Powietrze ma doplywac do silnika poprzez przepustnice i ew. regulator wolnych obrotów. (bypas pwm, krokowy, termostatyczny). Musi być ono mierzone w silnikach które nie używają tylko MAP sensora do obliczenia obciążenia.
lewe powietrze moze dostawac sie przez serwo zaslep wezyk podcisnienia zobacz czy sie cos zmienia, choc przyznam ze lewe powietrze nie namiesza tak bardzo zeby ci auto nie szło moze co najwyzej telepac na wolnych obrotach sprawdz map sensor on w twoim silniku dostarcza informacji do komputera ilosci powietrza w kolektorze .
Wejdź w bloki pomiarowe i tam będzie widać. Nie każda przepływka ma "drucik". Blok pomiarowy 002, czwarte okienko - Mass Air Flow,Sensor (G70), bądź Intake Air Mass. Na wolnych obrotach jak jest rozgrzany to powinien pokazać ok 3-4g/s, przy 2tyś obr/min ok 6g/s.
Faktycznie odpala bez MAPa, silnik chodzi tak samo na wolnych obrotach, jedyne czego nie ma to po odpaleniu tego zejścia do 720 obrotów, a z podpiętym MAP sensorem jest. Map sensor mam DELCO.
Witam wszystkich. Mam dziwny problem z LPG. Zacznijmy od tego, że mnożnik jest koło 1 ale biegu jałowym bardzo mocno zalewa silnik gazem co powoduję nierówną pracę silnika, z drugiej strony na pełnym obrotach również zalewa silnik gazem oraz pojawia się błąd, że wtryskiwacze gazu są całkowicie otwarte. Pojawia się również błąd zbyt niskiego ciśnienia...
Jak mnie skleroza nie myli , a dodatkowo podglądnąłem na "autodatę" to wszystkie silniki z przepustnicą na linkę i ten wynalazek XU10J4RS z ubiegłego wieku , ma również silnik krokowy - zawór wolnych obrotów. Ma również czujnik - potencjometr położenia przepustnicy i MAP sensor. Zawór jest na silniku krokowym podwieszony pod ECU piny: 15, 21, 24 i 33.
Nie zaszkodzi przeczyścić dolne powierzchnie talerzyków (nad sensorami), jednak jest duże prawdopodobieństwo, że jest rozciągnięty pasek (79,5x2) napędzający zespół sprzęgieł. Przy dużych obrotach Capstan`a poślizg jest mniejszy (rolki są rozpędzone) natomiast po zwolnieniu obrotów przed końcem taśmy poślizg się zwiększa (duże obciążenie kasety) i może...
Właśnie 02 integrator wyświetla 128 - czy o to chodzi? wskazania sondy oscylują - jak dodawałem gazu to spadały chyba cos koło jedynki - 1,2 ale co chwile się zmieniały, na wolnych obrotach O2 sensor wyświetla 4,7 V - chodzi mi o to jak wychwycić czy jest OK? OP-com wydaje mi się mało intuicyjny jeśli chodzi o te odczyty? może jest inny program który...
Narobiłeś się jak chłop forwalczny i d... Co odpowiada w tym samochodzie za wolne obroty?
Sprawdż czy przy wtyczce do komputera jest króciec właśnie do map sensora silnik 1,8 miał dwa komp.od wtrysku izapłonu osobno i zapłonowy był z MAP-em.W dokumentacji widzę że jest jeden komp. ale brak tego szczegółu.Komp.jest pod nogami pasażera.Sprawdż.
Pany ja proponuje wymienić map sensor??
Serwo AGR ? Dziękuję za podpowiedź, było to sprawdzane miesiąc temu i nie było na tych klapach luzu, dźwignia chodziła płynnie, więc myślę że to nie to. Dodatkowo dziwne jest, że błąd się nie wyświetla na desce, jak wejdę w menu i diagnoza to również błędu nie ma. Błąd pokazuje tylko na komputerze serwisowym. Dodam że według opinii kierowcy jest ten...
Jak masz możliwość to spróbuj podmienić MAP sensor bo w fiatach lubiły padać.
Dziś byłem na diagnostyce spalin. Oto one: Pomiar lambda: 1.250 Uboga mieszanka . Na tym się skup i na błędzie z elektrozaworu zmiennych faz rozrządu. Jeśli chodzi o sondę to już ci koledzy wyżej napisali. Wstaw katalizator i po problemie. Natomiast napięcie drugiej sondy lambda stoi w miejscu na poziomie 0.45V-0.46V Po wykasowaniu błędu też stało?...
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Przy identycznych objawach miałem zatkany wężyk od podciśnienia do MAP sensora. Kopcił na czarno jak stary diesel i non stop go zalewało.
Witam.Samochod to honda civic 98 1.4 wolne obroty faluja.Zmienilem map sensor nic nie dalo wymienile czujnik temperatury to samo.Dodam ze jak jest zimny to jest idealnie,po kilku minutach lipa.
Bardzo mozliwe że map sensor w kompie sie zepsuł. Podmień kompa i wszystko się wyjaśni.
Zakładam że uszczelka była raz robiona, to ile mogli splanować głowicę, 0,2mm ? Taka wartość chyba nie będzie miała wpływu na pasek rozrządu? Nie wiem, ale dolicz rolkę, zużycie kół zębatych, i dokładnego ustawienia na znakach, może można już się nie spodziewać. Grubość UPG. Trzeba samemu zdecydować, z której strony znak bardziej pasuje, gdy nie bardzo...
Witam problem polega na szarpaniu . Wymieniłem swiece Nowe przewody cewka nowa map sensor. Voyager pracował idealnie na wolnych obrotach teraz też na ciepłym silniku .gdy odpala to po wystygnięciu na ssaniu nie pracuje równo tak jak by jeden cylinder gubil . Nie ma błędy. Po chwili czasem wyrzuci blad wypadanie zaplonu na pierwszym cylinder .ok dalej...
nie do końca :) przewidywałem 4 linie na wiatrak w tym jedna od sensora obrotów. wiec teraz będą potrzebne 2 linie. ale chce mieć tez parę wolnych I/O na przyszłość bo mam zamiar rozwijać projekt. np dodając komunikacje z kompem itp.
Faktycznie możesz nie mieć go więc masz MAP sensor (w oplu masz MAF) sprawdź podciśnienie jakie pokazuje powinno być na wolnych obrotach około 0.35B Plus minus do przegladniecia przewody podcisnienia do niego. Przepustnica do wyczyszczenia, i do sprawdzenia zawór par paliwa. To takie podstawy żeby samemu sprawdzić pod domem :)
Jeszcze nie, dzisiaj otrzymam paczkę z tym czujnikiem. Powiem ci, czy to dobrze działa. Jeśli znajdziesz rozwiązanie przede mną, daj mi znać Zamówię też nowy czujnik dam znać I will also order a New sensor I will let you know.
Dzięki za podpowiedz bo już myślałem że padł mi map sensor gdyż czasem rozłącza mi instalację gazową i komputer przełącza na paliwo.Pozdrawiam!!!
Nie za bardzo w normie, ma szansy na to, aby silnik na wolnych obrotach generował 580hPa podciśnienia w kolektorze dolotowym. Więc albo uwalony MAP sensor, co częste, albo zatkany katalizator, albo coś nie tak z rozrządem.
Jakie UFO..??? W 899cc..??? Tam nie ma UFO. I jeszcze jakiś "filtr"..? Cuda na kiju. Może chodziło o przewód od monowtrysku do MAP sensora..? Ale tam i tak nie ma niczego po drodze.
Gniazdo 16pin, napięcie na wolnych obrotach 1,07V, sprawdzę jeszcze jak wskoczy na wysokie obroty.
Są dwie metody-pierwsza,zapalasz samochód i masz mieć wskazanie na ekranie testera podciśnienie w granicach 40 kpa ( okolo 280mm sł\hg,zalezy jak tester podaje),albo druga metoda zmierzyć napięcie na styku sygnałowym MAP,o ile pamietam na wolnych obrotach około 1,6V
Na wolnych obrotach tak ma być(zamknięta przepustnica). Gdy jest za wysokie to bierze lewe powietrze, lub coś z praepustnicą.
dzisiaj po powrocie do domu.. odczekałem jakieś 20 minut i podpiąłem auto pod kompa żeby sprawdzić co w trawie piszczy... i następujące rzeczy zauważyłem... ciśnienie robocze było na poziomie ok 1bara i skakało w dół gdy auto się dusiło.. (ciśnienie kalibracji przypominam ok 1.4 bara) po dodawaniu gazu gwałtownie wyskakiwał błąd o zbyt niskim ciśnieniu...
chodzi o MAP sensora wartosc z niego powinna spadać do zera lub blisko zera wraz z wzrostem obrotów silnka , czyli na wolnych obrotach duża wartość - wysokie obroty bliżej zera Kolego to jest diesel
Witam, Na twoim miejscu sprawdziłbym wpierw dyszę wolnych obrotów i silniczek krokowy, który nią steruje. Wygląda na to, że gdy nie naciskasz gazu silnik nie ma powietrza i gaśnie. Z tą dyszą wolnych obrotów to pojechałeś.... To nie gaźnik. Wąż od MAP sensora niech sprawdzi albo sam MAP. Podchodzi z Opli bądź starych Renówek. Drugie to ciśnienie paliwa,...
Też walczę z takim samochodem.U mnie czujnik Baro i ten doładowania na rurze pokazuje na zgaszonym i na odpalonym na wolnych obrotach 100kpa.Myslę że ten Baro jest ok ale czy ten na rurze powinien tak pokazywać?Podczas jazdy na doładowaniu wartości z niego i z map sensora w kolektorze się pokrywają.
jesli podłaczyłes go do kolektora ssącego ,to pokazuje ci przy zamknietej przepustnicy na wolnych obrotach podcisnienie w kolektorze ssącym
Witam Mam problem z Fiatem Multiplom 1.9 jtd Otóż ciężko odpala, jak już odpali to obroty do 3 tys. a na wolnych obrotach po paru minutach gaśnie Wywala błąd P0190 czyli Diesel Pressure Sensor którego nie idzie skasować a kontrolka wtrysków świeci się prawie cały czas (podczas gazowania do 3 tysięcy przygasa i zapala się)
Witam. Samochód Skoda Fabia silnik BMD 1,2 HTP 6V. Niepokojący objaw, to nierówna praca na wolnych obrotach i wrażenie jakby silnik miał zaraz urwać się z poduszek. Błedy VAG to sporadyczny 16555 (mieszanka uboga) ale bez zapalania Check Engine Dawniej problem występował tylko przy pracy na LPG, teraz także podczas pracy na benzynie. Jeszcze dawniej...
Mam nadal problem z tą instalacją bo gdy odłącze kostkę od map sensora to somochód chodzi i nie odłącza gazu ale nadal nie ma wolnych obrotów i pali około 20 l/100 km.Dzisiaj mi się udało znaleść wrescie gazownika który obiecał ściągnąć program do mojej instalacji EUREKO 4 i ją ustawić.Jak gość ustawi to podzielę się informacjami co bylo przyczyną złej...
Korzystając z przejściówki używasz tylko 7 i 15 pinu dla linii K i L, ale która jest która nie ma żadnego znaczenia. W złączach ABSu i SRSu masz tylko 2 przewody - linię K i masę. Masa jest w środku, a skrajne piny to linie K i L. Jak na wolne obroty i zamkniętą przepustnicę masz stanowczo za wysokie ciśnienie w kolektorze (za małe podciśnienie), pozostałe...
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
Wszystkie rady przyjąłem i dzisiaj się tym zajmę, dzięki ;) będę informował na bieżąco na pewno! Dodano po 8 Napięcia na kostkach są. Zmierzyłem czujnik TPS oporność wynosi 1130. Czujnik płynu chłodzącego z kolei ma 3780 ohm. Na innym forum wyczytałem ze na zimnym ma mieć ok. 9750 ohm, co myślicie? A jeśli chodzi o ten przewód wystający z oczka masy,...
Witam, w moim Golf V 1.6 FSI pokazały mi się błąd pod VAG: 1 Fault Found: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P1340 - 001 Auto straciło moc i na wolnych obrotach lekko szarpie, moje pytanie gdzie znajduje się czujnik położenia wału - pytam bo mam okazję podmienić oba czujniki na nowe aby sprawdzić czy nie padł któryś ???...
Tylko że u mnie po wymianie rozrządu było jakiś czas ok. Mógł się przestawić ? A map sensor jest ok bo na drugim to samo. Poza tym mechanik go rozbierał i składał ponownie. Możliwe że tak samo źle złożył ? CO na wolnych obrotach 0.00, przy 2 tys. obrotów 0.05.
Witam, auto jak w temacie, po rozgrzaniu silnik szarpie na wolnych obrotach, moc ma odpowiednią, podczas jazdy nic nie przerywa. Wymieniłem rozrząd poskładany na blokady, 3 razy sprawdzany, podmieniony EGR, map sensor, cewka, nowe świece, ciśnienie sprężania równe na każdym cylindrze w granicach 15 bar, ciśnienie paliwa 3,5 bar, sterownik podmieniany,...
Map sensor daje info o podciśnieniu a przepływka nie i po otwarciu całkowitym przepustnicy na wolnych obrotach masz 0 podciśnienia a to nie odzwierciedla pełnego wychylenia przepływki. A tak chciałbyś żeby to działało. Dlaczego chcesz zastąpić przepływkę przecież sie to nie psuje częśto.
Może tak się dziać że będzie szarpał. Na Twoim miejscu podjechałbym na diagnostykę komputerową i odczytaj kody błędów. To że go skasujesz to po kilkunastu km ponownie sie pojawi. Zacznij od najprostszych rzeczy : sprawdzenie wtyków na czujnikach moęe być jakiś syf bądź zaśniedziałe i nie będzie prawidłowo działać. Trochę przestawiłeś oznaczenie: 11...
Ten silnik chodzi bardzo pieknie,nie wiem skąd taka sugestia. Nie da się tam wykasować parametrów wyuczonych zdjęciem klemy,bo parametry owe sa przechowywane w pamięci EEPROM procesora. Usterka mi pachnie awarią w okolicy MAP sensora,łatwo się o tym przekonać odczytując wskazania-na wolnych obrotach powinno byc wskazanie 260mm\hg Czyszczenie przepustnicy...
Błąd P2564 Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Low.Opel/Insignia/2.0 cdti, silnik A20DTH. Borykam się z tym błędem już dobrych kilka dni. Auto normalnie jedzie, nie ma żadnych problemów z mocą. Zauważalny wzrost zużycia paliwa, bardzo szybkie napełnianie się DPF. Wymieniłem gruszkę turbo, zawór podciśnienia. Pomierzyłem napięcie na wtyczce...
A inne parametry jakie zapotrzebowanie na moment, pedał gazu, albo któryś sensor ma za duże zapotrzebowanie, albo komp szaleje coś ala tiuning.
Żeczywiste też tak ma i dwa map sensory to samo. Problem jest bo gazownicy rozkłądają ręce. Wcale sie im nie dziwe mają problem z regulacja.
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Silnik Fiata Palio Weekend 1,6 /1581ccm/ kod 178.B.3000 ma wbudowany sensor polożenia wału krzywkowego wykorzystujący efekt Hall'a a nie indukcyjny. Jego niesprawność unieruchamia silnik. Silne szarpanie na wolnych obrotach wskazuje na niesprawność jednego lub dwóch cylindrów. Sprawdź: ciśnienie sprężania /min 10 bar/, zapłon, wtryskiwacze /odłączając...
Jeśli kopci na czarno i pali 12 to na analizatorze lambda wyjdzie 0,85 albo mniej, jeśli będzie w stanie wyliczyć. Ja zacząłbym od ciśnienia paliwa. Niech mechanik sprawdzi. Nie powinno być więcej jak 1,2. Może stanął regulator. Sonda i tak już dawno nie chodzi, więc bym sobie nią głowy nie zawracał. Na drugim miejscu za tak bogatą mieszankę będzie...
Dolot przetestowany plakiem. Na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach na postoju pryskałem plakiem na wszystkie połączenia przy dolocie i nic, silnik pracuje równo bez zmian więc chyba nie ma nieszczelności. Zastanawiam się jeszcze nad tym silnikiem krokowym - niby go czyściłem i testowałem - po przekręceniu na zapłon rusza się trzpień w silniku krokowym...
polonez wolnych obrotów cewka wolnych obrotów vectra wolnych obrotów
czerwona kreska volvo silnika wspomaganie usterki
Mercedes Actros MP2 błąd BS E03 A 273 95 - analiza Odblokowanie baterii w Lenovo T480S - jak to zrobić?