pojedz do jakiegos dobrego warsztatu, bo widze ze trafileś na kiepski serwis
Trzeba sprawdzić sterowanie na cewki i będzie wiadomo (cosik więcej) ale podłączenie pod komputer u dobrego fachowca może wiele zmienić. ...a co do wymiany komputera (wydaje mi się, że zupełnie niepotrzebnej w tym wypadku) to nie trzeba tego robić w serwisie...
Tu sporo znajdziesz: http://www.defil-vintage.pl/2013/11/nowo...
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Kolego w serwisie ci podadzą po vin....
Wtedy miał by komunikat "moc silnika ograniczona ,skontaktuj się z serwisem"
Sposób jest, aktywacja dodatkowych funkcji w serwisie, opcom raczej tego nie ogarnie.
Nic się nie zatrze, włącz normalnie i zobacz czy chłodzi. Jeżeli nie to dopiero udaj się do serwisu. Warto ją odgrzybić przed sezonem.
Chińskie radio pewnie informacji temperatury silnika z Cana nie odczytuje bo mu to na nic niepotrzebne . Menu serwisowe w oryginalnych radiach Opla było stosowane do diagnostyki na potrzeby fabryki i serwisów ..
Proszę o informację jak odczytać kody błędów bez pomocy serwisu. Astra J 2011. Kolego , zawieź do warsztatu niech się robią, Ty będziesz miał 1 kłopot mniej z głowy.
kolega gadał ze dorwał te tulejki po 120 zeta w serwisie :)
No faktycznie ktoś wcześniej majstrował :) Chłodnica jest z astry F (ztąd ten drugi zawór HP) Krótko mówiąc Baran nie serwisant. Podłączył się do tego co widział a nie chciało już się obejrzeć rurek po stronie LP. Jedź do nich niech sprawdzą ciśnienia po obu stronach podaj je na forum albo niech Ci postawią jakąś diagnozę.
Da, ale tylko przez specjalistę w autoryzowanym serwisie.
Nie jest to pompa bosch która była sprawdzana w serwisie
1. odczytać błędy! 2. klekot -> odczytać błędy = serwis...
Zimny lut to by raczej zauważyli w serwisie w Redzie. Sterownik był otwierany u nich. Zastanawiam się, czy nie wysłać go do innego serwisu.
1,8 nic nie zmienia w jeździe,2,2 to porażka mechaniczna. 2,0LET to solidny motor ALE kupić dobry egz to raczej za miedzą tylko i za sporo $$$ , od 4000E
do serwisu
Zeby zablokować wołanie o kod musisz go znać,więc pozostaje serwis.
Silnik Z17DTH wywodzi się ze starego silnika Y17DT (isuzu) na starej pompie rotacyjnej i tam ustawienie i blokady miały znaczenie ,,, możliwe że dlatego zostały te punkty ustawcze na pompie CR ..
A co z kluczykiem jeśli zamek będzie nowy, czy czasami problem nie oprze się o serwis?.
Witam po przeglądzie bezpieczników nie chce silnik odpalić. Prawdopodobnie immobilajzer mam kod kluczyka. Czy to da sie zaprogramować bez serwisu.
Jak nie potrafisz wymienić żarówki, to jedź do serwisu:!:
Serwis Opla temat ogarnął.
ok dzieki za info :D,zostaje tylko serwis pzdr.
Jedź tu, nie masz daleko. http://www.cyffert.pl/
na każdym złomowisku, w serwisie, w sklepach z głośnikami. Uratować raczej się nie da.
Taniej wyjdzie naprawić auto w serwisie.
Czyli tv do serwisu.
Czy taka rzecz najlepiej jest zrobic w serwisie opla?
Problem nadal istnieje. Astra była w serwisie opla, sprawdzili niby instalację, przeczyszczyili styki, ostrzeżenie o awarii zniknęło, pojawiło się ponownie po 2 dniach.:( HELPPP
W skrzyni pewnie jest czujnik biegu i z nim jest problem.
Zaczynasz od serwisu samochodu. Wymiana filtrów, świec.
Jak nadejdzie taka poczeba to gdzies mam chyba takie ecu, ale czy to jest to tego nikt nie wie. Proponuje dobry warsztat żaden poważny mechanik nie odważy się gadac takich głupst jak nieraz serwis.
nie ja tylko w sprawdzionym serwisie .
nie unikniesz wizyty w serwisie.
Gaz do pełna, płyn chłodniczy w normie? kiedy był serwis instalacji?
Serwis napraw RTV-TV i poprosić o kontrolę.
Silnik to był 1,4 66kW - wytłumaczyli się za niskim napięciem na sterowniku pompy paliwa jeśli dobrze pamiętam. Teraz auto odpala dobrze i nie ma problemów - ciekawe, co zamotali w tym serwisie...
W takim razie bede musial zawitac do jakiegos serwisu. Dzieki.
Soft mają pewnie w serwisie albo jakiś punktach rtv. A sprzęt to programatory do odczytywania pamięci
Nie jest to żadne z opisywanych przez was przyczyn. Wszystko było min 2 razy sprawdzane, łącznie z podmianą nowych elementów (Dis, świece, przewody, itp). Dziś odbieram auto po wymianie wałka. Mam nadzieje, że to jednak była wina wałka - choć wszystko się okaże(najbardziej wytarty właśnie na 4 garze). Mimo wszystko dziękuję za zainteresowanie i rady....
Łańcuch ślizgi i napinacz koszt nie jest duży Części bierz tylko i wyłącznie z serwisu nie jakieś tam zamienniki. Zmiennych faz tam nie ma .
hmm a znasz jakiś taki serwis ?
Wątpię aby takowy posiadał jeżeli pyta o domowe sposoby, a poza tym wachacz kluczem dyn. to chyba tylko w firmowych serwisach dokręcaja( niestety)
Dobre są konwertery firmy inverto, jest tego dużo w popularnym serwisie aukcyjnym.
No to drogo jednak :( Pewnie pójdę z tym do jakiegoś serwisu i niech powiedzą co zrobić...
Poprostu opel robił pod siebie i ściąga chcących zamontować coś innego do serwisu.
witam posiadam cb radio Sunker-elite one problem w tym ze dziala tylko gdy samochód jest wyłaczony po wlaczeniu silnika nie dziala,pytalem w serwisie astra to rozłożyli rece i powiedzieli ze naprawa przewyzszy wartosc cb radia ,w czym problem?przeciez napiecie po uruchomieniu silnika jest te same
no to były wskazania komputera z opla .... z autoryzowanego serwisu...
Jeśli data nie znika a w tym aucie nie było wcześniej fabycznego radia to pewnie masz zablokowany wyświetlacz i nie ominie Cię wizyta w serwisie Opla. Ceny tej usługi niestety nie znam. SławeK
Serwis opla
Witam ponownie czy wtryskiwacz od jakiegos daewoo pasuje do tego silnika co jest w temacie czy tylko oplowski i w serwisie
do astry jedynki do przodu można włożyć 165mm na adaptorze,ale muszą być z typu flat-płaskie z małym magnesem,z tyłu w 3-5cio drzwiowym fabrycznie 13-tka,a w sedanie na tylnym podszybiu 165mm najlepiej pod fabryczną maskownicą pasującą do przetłoczeń do kupienia w serwisie,ale można samemu pokombinować.
Jeśli nie chcesz kupować drugiego komputera to możesz dać sam komputer do jakiegoś elektronika który sprawdzi połączenia wewnątrz komputera. Koszt takiego serwisu powinien wynieść z ewentualną naprawą około 200 zł.
Będzie uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej w rozumieniu TDS czyli silnik Isuzu myślę,jest tam czujnik w bloku który informuje przekaźnik ,jak długo mają świece grzać w isuzu grzeją jeszcze ok pół godz po odpaleni,miałem to niedawno w corsie Isuzu 1.5 diesel,wiem że nowy tylko oryginał w serwisie
where is the modulation switch? https://obrazki.elektroda.pl/9268486400_... Ustaw w pozycji: FM i zmierz napięcie na; kolektorach Q7 i Q8.
Jest taki problem w Astrze z 2013r., że nie działa sterowanie prawą (pasażera) szybą od strony kierowcy. Szyba podnosi się po naciśnięciu przycisku drzwiach pasażera. Co więcej, komputerem diagnostycznym, też mogę sterować tą szyba, więc przecięcie kabli wykluczam. Czy możliwym jest, że jest to wina wiązki w drzwiach pasażera, że jest założona od wersja...
mój błąd, masz rację, a przejściówka na oczach na maszynie leży i dwie Meganki 2 na serwisie, i zawsze się czeka parę minut, żeby się ciśnienie wyrównało, żeby fazy ciekłej sprężarka nie zassała.
Serdecznie dziękuje za podpowiedzi.iskra jest na wszystkich świecach.podczas pracy silnika (udało się uruchomić )chodzi nierówno i próbowałem wtedy ściągać wtyczki do cewek na wtryskach.po wyciągnięciu z cylindra 1 przygasł - czyli dobry, 2 podobnie 4 też.przy ściągnięciu trzeciego chodził bez zmian i troche klekotał.czy to zatem ta cewka.jeśli tak...
Nie ma takiej opcji aby ci pomóc jeśli nic nie wiemy o usterkach, proszę pojechać do fachowca pewnego lub ostatecznie do serwisu
Turbina działa jak złoto,sprawdzę u elektryka.Zastanawiam się czy taki zwykły zaklinacz z laptopem będzie coś wiedział w tym temacie.Odpowiedź że były jakieś błędy to już poznałem na innym aucie, i nic mi nie pomógł.Może lepiej od razu do serwisu???????
Bo tak, jak zapalisz zimny i gasisz np.po minucie czy krócej to też chwilę jeszcze chodzi czy tylko na ciepłym(rozgrzanym). Bo to by wiele wyjaśniało. Albo podmień świece na inne jak masz. Sprawdzę z rana. Świecę wezmę nowe z serwisu.
Czyli mam się udać do serwisu klimatyzacji?
Mają zasilanie gaz benzyna,dwa tankowania gazu jazda ,następnie jazda na benzynie minimum 100.km. Tak pojnformowali mnie w serwisie
Witam, Mam Astrę 3 z fabryczną wersją lpg gdzie w mazowieckim znajdę jakiś serwis ,żeby go wyregulowali ?
Tak połącz się op comem i wejdź w moduł cim tak jest w vectrze c tylko potrzeba kod pin można go uzyskać w serwisie .
W zasadzie to nie jest potencjometr tylko impulsator. Trzebe go wyjąć, rozebrać, wyczyścić i złożyć - będzie dobrze.Samemu możesz nie dać rady, lepiej odstawić radio gdzieś do serwisu gdzie naprawiają radia.Pozdr Dodano po 1 W zasadzie to nie jest potencjometr tylko impulsator. Trzebe go wyjąć, rozebrać, wyczyścić i złożyć - będzie dobrze.Samemu możesz...
jeżeli prędkosciomierz pokazuje wtedy to nie jest to problem w czujniku ABS. No, i kontrolka od ABSu by sie pokazala. A co znaczy ten tryb serwis ?
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
średnie spalanie to chyba coś koło 38l/100km mi pokazuje. prędkość średnia jest poprawnie pokazywana.... kupiłem włąsnie od 2.0 diesla ale przeprogramowałem go w serwisie
sprawdzałem lepszym sprzetem i tak nic nie pokazuje łączy sie ale brak błedu co mam robic zeby zrobic a ominąć serwis
niestety nic nie poradzilem ,pompa nie podaje paliwa na wtryski . kto moze sie tym zajac w swietokrzyskim poludniowym ,oczywiscie pomijajac serwis
Robiłem astrę z identycznym problemem. Okazało się że winne były świece zapłonowe. Świece były NGK czteroelektrodowe i oczywiście sprawne, problem polegał na tym że w tych silnikach muszą pracować oryginalne świece jednoelektrodowe. Świece kup w serwisie, tylko oryginalne.
Gniazdo RJ 11 jest tak specjalnie pomyślane aby nie można było podłączyć do sieci energetycznej, a to z tego względu że będzie "działać" ułamek sekundy [zadymi jak Indiańskie ognisko] i po takim podłączeniu będzie można jedynie telefon oddać na elektryczne śmieci lub do serwisu do naprawy.
Te dwa błędy tyczą się ukł. chłodzenia - konkretnie przekaźników od wiatraków Angielszczyzna pewno nie przeszkadza to masz opis: http://obrazki.elektroda.net/63_12107010... Tak na chłopski rozum jedna lampka jest od elektroniki druga od emisji spalin Weź odradzaj koledze "MIBO" (bo domyślam sięże o tym serwisie mowa) PS. Masz techa?
Zakręć ręką i posłuchaj jak chodzi. Cena? Serwis fabryczny ci wymieni za x zł, warsztat za y, a pan Kazio z garażu obok za czteropak.
Z14XE-zintegrowana przeustnica. Interfejs za 200PLN oferuje tylko odczyt i kasowanie usterek ,a to w twoim przypadku za mało-sensowniejszy wydaje się wydatek w serwisie.
Na znanym serwisie aukcyjnym masz dziesiatki takich komputerów , co się dzieje z autem bo najczesciej problem jest ze sterownikiem pompy a nie tym na silniku .
Witam, mam ten sam problem w samochodzie jednego z moich klientów, jak rozwiązaliście problem ? Mod.
Niestety diagnozuję tylko Pros Scan....dostepny na allegro na parę groszy....jednak EGR mi pokazał.....we wtorek jestem umówiony na w serwisie astry...jednak zjada mnie ciekawość czemu kontrolka gaśnie na zimnym i komp nie zapisuje błędu skoro przechodzi w tryb awaryjny....moje podejrzenia skierowane są w kierunku samego sterownika , jednak równie dobrze...
pytaj w serwisie,nie tu!!!!!!!
- zgram w serwisie bo podobno w tej astrze soft jest szyfrowany jak twierdzi magik od flex-a.
Co do sprawdzenia auta to bylo sprawdzane TECHEM a nie PC-tem. Sterownik juz wymienilem i wszystko dziala jak nalezy. Jesli sterownik jest padniety to auto przechodzi w tryb awaryjny, aby dojechac teoretycznie do serwisu.
niestety serwis ma rację
Ktoś coś zaradził w tym temacie ?? Sprawa wydaję się nie do rozwiązanie. Znam już chyba około 30 innych osób z tym samym i wszyscy wszystko wymieniają ale na daremno. Jak szarpało tak szapie. Może zrobimy jakąś ogólnopolską akcję w serwisach Opla.
tak stwierdzili w serwisie po podłączeniu komputera
Auto zapewne na gwarancji, więc w czym problem? Auto na serwis i tyle.
Jasny komunikat "Skontaktuj się z serwisem", nie koniecznie musi to być ASO. Nie mamy pojęcia co mu dolega, moc tnie bo się zabezpiecza przed uszkodzeniem- ale dlaczego to nic nie wie.
Dzięki, znalazłem gdzie podpiąć ale dalej nie wiem jaki to czujnik... czujnik kup w serwisie (od astry , corsy itd wszystkie są takie same) albo tu http://www.opel-shop.pl/product_info.php...
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
Zawór jest na pompie pod obudową drugiej części imoobilajzera.Trzeba rozwalić tą obudowę będzie tam czarny przewód podłonczony do płytki należy go podłonczyć pod elektrozawór pompy ,pojawia sie na nim 12v po zapłonie.To drastyczna metoda ale skuteczna. Pozostaje odkręcić zerwane śruby obudowy pompy lub wizyta w serwisie.
niemiecki, angielski, francuski, włoski, hiszpański, szwedzki, holenderski, portugalski, czyli praktycznie cała europa zachodnia. Polski od modelu 2003. Sam domowym sposobem tego nie zmienisz, zwróć się o pomoc do serwisu.
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Z CAR300 Cid działał nie będzie, do tego on wymaga szyny CAN i odpowiednich radii, moim zdaniem nieopłacalna kombinacja, tymbardziej że skodowanie radia z wyświetlaczem po CANie to często serwis ma kłopoty. Poczytaj sobie temat o NCDR110 na górze działu. SławeK
a czy musze robic to autoryzowanym serwisie opla ?
Jeżeli nie masz dostępu do testera diagnostycznego, to: odłącz akumulator, zdemontuj moduł CIM, rozbierz obudowę na stole, popraw lutownicą wszystkie punkty lutownicze na płytce, spryskaj kontakt sprayem wszystkie złącza wtykowe CIM'a, zamontuj w aucie, podłącz akumulator i .... powinien zapalić. Masz co robić przez weekend. ... a jeżeli nie zapali...
...Co robić? Skąd wziąc kody? Od OPLA? Może być od dilera, albo np. serwis RTV.
koszt w serwisie około 500zł, popytaj w punktach dorabiania kluczy, ktoś kto ma dobry sprzęt ci to zrobi jeśli posaidasz kod pin.... czyli kod wejścia do immobilizera, jest na karcie kodowej.... inaczej tylko serwis
W mojej astrze 1.4 16V jest podobny problem a mianowicie w czasie jazdy z niewiadomych przyczyn nagle szarpnie i jedzie dalej. I to tak od kilku miesięcy. Drugi problem z rozruchem. Zimny silnik pali bez problemów, ciepły za pierwszym razem nie załapie, załapuje za drugim, jeśli się uda za pierwszym razem po dłuższym rozruchu zapala się kontrolka serwisu.
aster kontrolka serwis serwis aster kontrolka aster wycieraczka aster
zasilanie konwertera multiswitcha parametr maszynowy marshall footswitch
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Maksymalne napięcie na kolektorze-emiterze (V_CE) w układzie YX8018 Iveco Eurocargo - brak wyświetlania poziomu oleju, tryb awaryjny