ten błąd to błąd styku Q2(s2) {E07}
Cześć - zdjęcia instrukcji. Daję też angielską bo może polskie tłumaczenie być przeciętne. https://obrazki.elektroda.pl/6646710400_... https://obrazki.elektroda.pl/2411514300_...
W schowku jest klapka. Pod nią znajdziesz bezpieczniki.
Masz zablokowane Google? https://www.youtube.com/watch?v=AIHXB10X...
1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk z prawej strony zegarów. 2. Przekręć kluczyk do pozycji II. 3. Puść przycisk. 4. Na wyświetlaczu licznika kilometrów pojawi się OEL lub OIL. Jeżeli twój samochód jest wyposażony w graficzny wyświetlacz FIS/DIS, to na nim pojawi się komunikat Service jetzt! lub Service now!. 5. Przekręć przycisk z lewej strony w prawo,...
Pamięć serwisów kasowałeś? Serwis mercedesa za podpięcie komputera i wykasowanie błędów chce 911 zł brutto.
Popatrzyłem na Twój program, kasowanie serwisu jest zawarte w programie, tylko trzeba mieć panel LOGO! TDE, a na zdjęciach nie widzę przewodu do niego. Procedura kasowania serwisu: Wciskasz F3 i szybko potem F1, pojawia się żółte MENU SERWIS. Wciskasz F1 - pojawia się ekran LICZNIK PRZEGLAD Kasowanie serwisu F2
Witam, mam taki wózek R70-16 mogę o instrukcję jak skasować inspekcją i ustawić kiedy ma być następny przegląd, to jest wózek z wyświetlaczem elektronicznym.
Witam. Czy serwis usunięty ? Dodano po 1 Witam. Czy serwis usunięty ?
Nie właśnie cały czas NOT CONFIRMED. Pewnie coś jeszcze trzeba zrobić ale nie wiem co. Można tam pojedynczo jakieś serwisy kasować ale też nie idzie z reki i z SD też
Czujnika nie ma , jest elektroniczny licznik przebiegu i na jego podstawie program zarządzający pracą drukarki wysyła taką informację ( przez miganie diod ) do użytkownika , aby wziął drukarkę pod pachę i udał się do serwisu . Sposób kasowania tego licznika był opisywany na Elektrodzie , trzeba jednak poszukać ... samodzielnie ... Pzdr.
Tak to te odrywacze. A w serwisie szukaj opcji kasowanie PM Counter gdzieś w Log'ach tam gdzie można sprawdzić przebieg kopiarki i itp.
tylko serwis
Jeśli pokazuje -50km, to nie wiem jak w Mini, ale w BMW możliwość kasowania przeciągniętych serwisów (czyli tych co pokazują minus ) możliwa jest tylko testerem. "Z palca" już nie zrobisz.
Majster serwis
Nie mylę się. Oczywiście gwarancje może dać nawet na piśmie tylko gdy poduszka nie wypali to gwarancja się kończy wraz ze śmiercią kierowcy. Gdyby to było takie proste to producent dałby opcję kasowania wystrzału serwisom.
Przy tym błędzie zapali się serwis. Dzisiaj kasowałem ten sam błąd u kumpla w corsie. Był przejściowy więc narazie ma jeździć i zobaczymy czy zapali się ponownie.
Manualnej instrukcji nie ma. Tylko urządzeniem diagnostycznym. Dla mnie to dziwne, że na auto Cię stać, ale na serwis już nie. Tak nie można! Pojedziesz na serwis (nie tylko wymiana filtrów, tam jest cała lista czynności do wykonania) i po takim serwisie obsługa nastawia/zeruje wskażnik inspekcji/serwisu.
Kolego potrzebujesz jeszcze pomocy w skasowaniu serwisu
Jeżeli ten 1 serwis zrobił kasowanie całego flasha to wykasował też certyfikaty. Jeżeli wykasowali certyfikaty bez zgrania ich wcześniej to to bałwany a nie serwisanci. Jeżeli nie wykasowali flasha i certyfikaty są to naprawa nie jest skomplikowana. A jeżeli masz jeszcze z niego PM sprzed roboty to już całkowicie bułka z masłem.
Wydaje mi się, że nie ma co rozpaczać nad rozlanym mlekiem. Jeśli jest tak jak piszesz to może być to ich strzał w kolano. Jednak niepokoi mnie to, że stwierdzają u Ciebie pewną niestandardową aktywność. Jesteś na 100% pewien, że nikt poza Tobą nie korzysta w Twojego (at)? Ja miałem podobny przypadek ale na innej platformie i wyszło, że były logowania...
Oznacza, że trzeba się z autkiem udać do warsztatu/serwisu, zrobić serwis (jaki to zależy od przebiegu km i wieku auta) i dopiero obsługa kasuje i nastawia "przypominacz" na nowo. Kasować samego serwisu i nie polecam (bez jego wykonania), bo będziesz często zadawał tutaj różnego typu pytania (nie działa to, mam problem z tamtym...). Samochód musi dostać...
jakiś spec od pralek i to on wskazał spaloną kostkę, ale powiedział, że bez "serwisu i kasowania błędów on nic nie zrobi" - Czy to faktycznie jest tak, że pewne błędy może skasować tylko serwis? Ten "spec" Ciebie najwyraźniej oszukał. Nie zna się na naprawie sprzętu AGD i dlatego wyrżnął głupa. W tym (jak i innym modelu) Electroluxa kody błędów są...
Naprawę trzeba było tak rozpocząć: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Spróbuj może pomoże również na Twoje grzebanie w serwisie ? PS. Lepiej będzie nie kasować tego eepromu tylko kupić nawą pamięć AT24C256.
A nie ma jakiejś procedury manualnej kasowania serwisu ?
Czasami klony sobie nie radzą.Ale masz oryginalny to ok, jak próbujesz kasować inspekcje z bloku 17-zestaw wskaźników czy z głównej strony "kasowanie inspekcji"? Najpierw kasujesz inspekcje serwisową z głównej strony VCDS-a tak zwane "szybkie kasowanie inspekcji"a wartości możesz dopiero po tym wpisać w 17-zestaw wskaźników.
Jak w temacie nie da się skasować serwisu ręczną metodą. Pytanie na jakim kanale się kasuje serwis VAG COM-em.
Nie miałem tego modelu w serwisie,ale w 6216 kasowanie tego błędu polega na tym , że odkręcasz boczną klapkę z lewej strony kopiarki i przy włączonej maszynie naciskasz przycisk resetu. Jeżeli masz uszkodzony halogen, termistoor lub bezpiecznik termiczny to błąd wywali ponownie.
Witam. Potrzebuje instrukcji kasowania serwisu sprężarki Airpol ze sterownikiem MS 185 . Próbowałem z instrukcja do sterownika MS 085 , ale poległem , coś jest inaczej . Proszę o pomoc :)
Jeśli masz komputer pokładowy to przejdź na wskazania dystansu kilometrów do serwisu i naciśnij i przytrzymaj przycisk kasowania dziennego przebiegu,do czasu aż zacznie mrugać.
Wszystko złożone na nowych częściach, niestety pozostała kontrolka serwis. Czy tylko kasowanie w serwisie? Czy jest możliwość jakoś skasować bez narzędzi serwisowych.
Problem już rozwiązany, komunikator GG sie przydał ;) Speedo1544 podjedzie do mnie i to zobaczymy, bo serwisy chcą od niego tylko kasować a zrobić tego nie ma komu. trzeba pomóc nowemu Cb-ście;) Vy 73! bartek
Obsługa przeterminowana, to pomimo możliwości kasowania z "panelu" to jest tzw. serwis płatny i tylko komputerem diagnostycznym (DAS)
Witam, ja w swojej N97 zanim oddałem do serwisu kasowałem nagłówki z telefonu i z serwera. wtedy działa bo z samego telefonu nie da rady jak dobrze pamiętam
Sam,domowym sposobem tego nie zrobisz.Musisz się podpiąć pod komputer diagnostyczny.Inaczej tego nie wykasujesz.W sumie zrobiłeś błąd,wymieniając olej samemu.Trzeba było jechać z olejem na warsztat.Tam by ci wymienili za parę złotych i od razu wykasowali inspekcje.Teraz,jeżeli nie masz urządzonka diagnostycznego,pozostaje ci pojechać do serwisu.
Skoro nie ma żadnych przewodów czy czujników, to może być zwykły serwis pojawiający się po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów, coś takiego jak serwis olejowy w wielu autkach. Zobacz, czy w BC nie istnieje jakaś funkcja do kasowania serwisu lub podłącz interfejs i nim spróbuj skasować.
Nie mam dostępu do programu aktualnie. Napisałem to pokazała diagnoza w serwisie podczas kasowania błędu.
witam SERVICE MAINTENANT to po francusku "serwis teraz" pozdrawiam
Tablet był w serwisie - kasowanie tam plików systemowych nie pomogło - wirusy doszyły się do obrazu systemu. Lark niestety nie udostępnia nowego obrazu, ani narzędzi do przywracania systemu. W końcu poszedł jeszcze na gwarancję do serwisu. Temat uważam za zamknięty z konkluzją - nie kupujcie Larka (ja wygrałem - kupić też bym nie kupił)
Witam Wie moze ktos jak skasowac inpekcje w oplu corsie E -czy zostaje jedynie serwis? Pozdrawiam
na panelu wyświetliło mi się Maintenance 1 co należy zrobić. Kopiarka chodzi normalnie ale nie wiem czy można na niej dalej pracować? kiedyś jak mi się to pojawiało wchodziłem w serwis i kasowałem ustalony przez serwis na 40000 kopii przebieg i to się kasowało a teraz jest wyzerowane wszystko i nadal to jest.
Z konta instalatora w ustawieniach falownika AFCIConfig -> Wartość StrenthIndex ustawić na 5001 Wg tego co mi ustawiał serwis Foxess. kasowanie błędu AFCIErrorType -> Wybrać ClearAFCIFaultInformationManual i zatwierdzić Można to z telefonu zrobić.
Czy po wejściu w tryb serwisowy wyświetla jakiś błąd? Sposób wejścia w tryb serwis, kasowanie i legenda błędów jest w tych postach http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... . Sprawdź sprawność mechaniczną i elektryczną kołka uziemiającego w gnieździe zasilającym 230V, zamień miejscami fazę i zero w gnieździe lub na filtrze przeciwzakłóceniowym...
To co napisał kolega sosarek +: Jeżeli już uruchomisz dostęp serwisu, to wtedy kasowanie komunikatu: "Był sabotaż wezwij serwis" (zakładam, że o taki komunikat chodzi, ale kolega już tego nie napisał) odbywa się sekwencją: Hasło serwisowe + # (a nie *).
! A wystarczyło tylko zresetować serwis przyciskami na kierownicy! reset serwisu trzymał auto ? Szczerze nie wierze. Przyjeżdzają merce nie kasowane od x czasu . Naprawa alterantora, rozrusznika, odpiete zasilanie i nie trafilo sie nigdy takie coś
Czas to raczej 5 dni lub niewiele więcej. Ale zależy jak trafisz. Sam kod jest częścią zamienną której numeru akurat teraz nie pamiętam a jej cena to coś ok 5 EURO. Ale serwisy lubią kasować za usługę i wówczas życzą sobie czasem ponad stówę. Bezpieczniej udać się do sprzedawców części zamiennych. W moim przypadku był to numer 6160.80
przez weekend bedę walczył z nią dalej, dam znać jak mi poszło. generalnie wszystko jak już wcześniej pisałem działa, pozostało mi tylko ustawienie typu linii i czasu zwłoki na wejście/wyjście. aha - można do tego cholerstwa wgrać polski język, bo rodzice się nie połapią w obsłudze. wcześniej był, ale po wizycie w serwisie/kasowaniu kodu instalatora...
Na ty filmiku jak i na drugim dobrze widać co trzeba zrobić. Masz tylko dwa przyciski z czego jednym szukasz "serwisu" a drugim kasujesz.
Nie płace za wymianę ani za kasowanie serwisu i inspekcji.
Teraz to mnie zaskoczyleś odsyłam auta do serwisu. Muszę sprawdzić.
Witam po przerwie. Sprawa wygląda nastepująco. Po logowaniu wg instrukcji jaką dostałem od huberta nic się nie zmieniło. Próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne <menu-funkcje serwisu-kasowanie-słuchawka-ustaw.domyśl... ponowne logowanie i nic. Zauważyłem natomiast że na wyświetlaczu cały czas migają literki <ABCD> a po próbie logowania...
Tak, trzeba przejechać trochę kilometrów, nawet kilkaset. Tylko gdzie wlewa się sosy do samochodu?
Wszystko się zgadza tylko procedura opisana dotyczy auta powyżej 99. Samochody rocznika 98 potrzebowały kasowania serwisu testerem Volvo Scan Tool a sciślej mówiąc osobego cardrgia do tego samochodu. Może ktoś ma go na sprzedaż lub zna jakiś inny sposób kasowania tej kontrolki.
Wezwij serwis.
To takie trochę na pół gwizdka , parę razy zadziała i do serwisu błędy kasować , albo co gorsza laweta , mercedes jest specyficzny ,parę razy złapie błąd czujnika ciśnienia i nie ma jazdy bez kasowania
Pogadaj z mechanikiem w serwisie żeby Ci pokazał jak kasować komputer, bedziesz mógł później sam to robić. Oczywiście nie pokaże za darmo. Ja za pokazanie kasowania komputera ale w ciężarowym mercu wybuliłem 100 zł. Ale i tak się opłaca bo serwis za każde kasowanie tyle bierze.
No nie mam tej drogi podaj mi kasowanie serwisu
Spróbuj tak 1. Włączyć zapłon. 2. Przycisnąć i trzymać dolny przycisk na liczniku aż usłyszysz sygnał dźwiękowy (ok 30s) 3. Przycisnąć górny przycisk na liczniku aż wyświetli się rESEt.31 albo rESEt.229.3 4. Przycisnąć dolny przycisk i przytrzymać ok. 3s i puścić. 5. Przycisnąć i puścić dolny przycisk. 6. Wyłączyć zapłon.
Podjedz do gazownika skasuje serwis jak najbardziej. Ewentualnie odczyta błędy i zdiagnozuje. Chociaż filtry wymienić przy kasowaniu serwisu.
Próbowałeś czymś innym kasować błędy
Miałem podobne objawy z błędami w Palio 1,2 . W kilku serwisach doradzali wymianę centralki wtrysków i kilkakrotnie kasowali błędy. Po pewnym czasie autko stanęło całkiem. Problem polegał na uszkodzeniu zasilania immobilizer-a upalił się przewód tuż przy bezpieczniku. Czarne pudełko koło akumulatora.
http://slave.e-edukacja.pl/~drzepsuj/bmw... - kasowanie inspekcji W nowszych beemkach stan licznika jest zapisywany w pamięci i nie można go skasować.
Problem rozwiązany... nie była to wymiana filtra cząsteczek stałych ponieważ w benzynie nie ma czegoś takiego tylko diesle ... był to natomiast zawór recylkulacji spalin koszt to 559zł w autoryzowanym serwisie plus kasowanie błędów ustawianie wtryskiwaczy i robocizna ...
Witam. ZDS nie ma nic wspólnego z brakiem odpalania. Za to odpowiada MR i FR Po wymianie filtra paliwa może być zapowietrzony. Ewentualnie po tym "zabiegu" pojawiły się inne mechaniczne wcześniejsze usterki, typu pompa paliwowa, pompy wtryskowe lub wtryskiwacze. Te opisywane usterki ZDS są pochodna kasowania serwisów ze zmianą parametrów np. oleju....
triak kosztował 3 zł a ciekawe ile bym zapłacił w serwisie za naprawę pralki. :D Nie mogę się oprzeć, ale napiszę. I widzisz, dlaczego serwis kasuje spore sumy za naprawy. Bo nie dość, że się zna, to jeszcze ma kupę opłat do zrobienia. Paniał? A w swoim temacie dumaj dalej. Koniec OT.
zatwierdzasz przyciskami tryb naświetlania i R pozdrawiam
Napis inspekcja informuje nas aby dokonać przeglądu samochodu. W serwisie jest on kasowany po podłączeniu komputera, jeżeli wykonujemy przegląd we własnym zakresie możemy skasować napis inspekcja kombinacją przycisków, wszystko zależy jaki to jest model VW POLO.
Ja biorę ok. 50 zł za wymianę oleju, filtru oleju i powietrza i kasowanie serwisu. Jeśli do tego dochodzą inne filtry to już różnie trzeba manipulować, czasami jest lepszy dostęp do nich a czasami gorszy.
W wielu nowych autkach odłączenie akumulatora wiąże się z wizytą w serwisie i kasowaniem błędów. A nieodłączanie niesie ryzyko poważnych uszkodzeń nie tylko podłączanego sprzętu ale i sterownika silnika. Wybieraj co jest lepsze ;).
wymieniał uszczelkę na nową ostentacyjnie rozpakowywał przy mnie pudełko z nową uszczelką, poprzełączał coś na pulpicie i kasował 450 zł) Zadzwoniłem do serwisu w Szczecinie, do serwisu ze Śląska. Okazuje się, że przez 8 lat byłem oszukiwany. Cena serwisu/przeglądu powinna wynosić max 360 zł + cena uszczelki max 90 zł brutto. 360+90=450. Nie oszukiwał...
Czy jest to możliwe? Jest jakiś program, który umożliwi mi (amatorsko - nie zawodowo) zdiagnozowanie LANOSA? Ilekroć idę do serwisu jestem kasowany na 70 PLN za samo podłączenie komputera.
a czy przy wysyłce na serwis muszę kasować dane z dysku? filmy, muzykę, nie oryginalny system? żeby się nie narazić? czy to bez znaczenia? a i czy warto pierwsze podjąć probe aktualizacji biosu do 212?
Też myślałem o pompie. Zastanawiam się tylko co powie komp pokładowy na odcięcie zasilania/sterowania pompy. Głupio byłoby jeździć do serwisu na kasowanie usterek po każorazowym aktywowaniu blokady...
Yasiu komputer w aucie to Ci pokazuje ile masz do wymiany ale ten interwał ustala serwis przy kasowaniu poprzedniego przeglądu. Obecnie kolega za pomocą swojego kompytera ustalił mi przegląd na 20000km.
albo pozostaje kasowanie w serwisie albo u jakiegos goscia co ma sprzet
Witam, przede wszystkim trzeba ten błąd skasować, i w 99% na tym naprawa sie kończy. Trzeba wejśc w serwis i wpisać 14, to standartowa komenda kasowania błędów w sharpach. Często zakłócenia lini zasilającej powodują zaprzestanie lub nieprawidłową pracę pieca, i w efekcie kopiarka wyrzuca ten błąd. pozdrawiam horse
Witam. Chcę kupić jakiś interfejs do diagnostyki Peugeota 208 1.6 bluehdi 2017r. Co polecacie ? Muszę skasować odliczanie km. do zatrzymania silnika. Pierwsze to trzeba zrobić serwis a później kasować km. Z drugiej strony to zastanów się czy będziesz umiał go używać i czy nie lepiej jechać do kogoś kto zna się na rzeczy bo kupisz i możesz nic nie zrobić.
Na forum już to było jest program do kasowania tego błędu SSserwice chyba jak dobrze pamiętam
Obslugiwac obsluguje, tyle, ze SONY w swoim geniuszu (zapewne miedzy innymi w celu zablokowania lamania hasel uzywajac hosta) postanowil domyslnie wylaczyc ta opcje i zastapic opcja wykrycia podpietych urzadzen co z kolei wymaga juz dzialajacego dotyku i odblokowanego telefonu. Szukam, szperam w tym necie i ..... nic. Chyba zaczynam sie oswajac z mysla,...
Opiszę tu instrukcję wykasowania kontrolni SERWIS ( dwa sposoby) pierwsza: czyli włóż kabelek (mostkujący) do gniazda 7 w module A (gniazdo jest w komorze silnika) naciśnij przycisk: 1| 4 razy krótko błysk diody 2| 1 raz błysk 3| 5 X błysk 4| 1X krótkie miganie i ok. http://img70.imageshack.us/img70/1630/mo... druga: dotyczy wszystkich liczników...
Trochę złe napisałem auto dział wszystko jest ok jak wyłącze auto to po kilku minutach pilot nie działa. Wszystko zaczęło się po kasowaniu serwisu przez jakiegoś lepka w warsztacie
Na znanym serwisie jest w cenie niecałe 30zł. Zamieszczam tylko dokumentację, bo linki wygasające z czasem są kasowane na tym forum. Powodzenia.
Serwis kasuje sie komputerem zewnetrznym programem Refer Menager dostepny wyłacznie w serwisie. Komunikat wyswietla sie po przekroczeniu liczby motogodzin. Złacze komunikacyjne jest pod sterownikiem, kostka trzypinowa
Mam problem z UPS Astrid 3100 kasowaniem serwisu mruga pomarańczowa dioda (LED10 Programmed service required). UPS przeglądnięty sprawny. Nie znam kodu do kasowania inspekcji. Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny pozdrawiam
Cześć, A co w momencie, gdy kasuje błąd a on uporczywie pojawia się po ok 700km z komunikatem, Usterka silnika, usterka układu oczyszczania spalin, pojawia się kontrolka serwis, urea, silnik, rozruch zabroniony za ok 1200 km. Ostatnio wymieniłem pompę adblue i komunikat znowu się pojawił :-) Do tej pory komunikat kasowałem już 3x :-)
Dziękuję. jeszcze ostatnie pytanie procedura kasowania serwis tagu jest jakąś skomplikowaną rzeczą? Potrzebuje jakis specjalnych komend? Pytam bo na PE nie ma żadnego oprogramowania. Jakim live box'em najlepiej go otworzyć?
niestety to nie taki ten niema tej opcji kasowania serwisu a tak na marginesie czy masz do niego schemat jeśli tak to coś ci podpowiem
Nie kasowałem w serwisie - nie wiem jaki kod to kasuje. Czy po wymianie lampy trzeba coś ustawiać w serwisie (jakieś napięcia itp) ?
Jak każdy inżynier serwisu Atlas Copco. Tak więc to nie dla każdego. Taka polityka atlas copco szeregowy pracownik może zrobić przegląd ale to inżynier serwisu kasuje. Kody masz 2 jest użytkownika możesz sobie parę rzeczy podejrzeć więcej i poustawiać no i drugi serwisowe do kasowania inspekcji i do zmiany parametrów. I tego się nie podaje nikomu.
Żeby cokolwiek zarobić, to musisz jeszcze kasować za robociznę, inaczej nic nie zarobisz. Jeśli chodzi o cennik usług, możesz poszperać w internecie po różnych serwisach, tam często mają cennik za robociznę na swojej stronie, ewentualnie możesz podzwonić po różnych serwisach i popytać o ceny za usługę (dzwonisz jako klient i pytasz o cenę naprawy Twojego...
byc moze pilot zna procedure kasowania serwisu z poziomu zegarow :D
Nie kombinacja tylko wejscie do kodowania ale to nie jest informacja na forum. www.lee... Tu się nie reklamujemy. Usunąłem link
Witam Poszukiwany sprzęt diagnostyczny, do użytku prywatnego na VW/AUDI/SEAT 98-03r., który umożliwia: * odczyt kodów błędów * kasowanie kodów usterek, kasowanie insp. olej/serwis * kasowanie błędów w modułach (silnik, pompa diesla/pompowtryski, ABS, skrzynia biegów, Immobilizer, ESP, Airbag, Centralny zamek, Alarm, Klimatyzacja, układ chłodzenia *...
Witam, na drukarce OKI B430d wyskoczył błąd "Replace image drum" "535: Drum Life" Pytanko czy da się z tym coś zrobić oprócz wymiany vel zgłoszenia do serwisu? czytałem o kasowaniu licznika bębna ale to chyba nie to samo. Pozdrawiam Piotr
Jak rozwiązać na Integrze następujący problem. Jak za pomocą przycisku kasować konkretny sygnalizator (jest ich kilkanaście, każdy z nich obsługuje inny przycisk napadowy) bez wyłączenia alarmu i blokady innych sygnalizatorów. Mi pomysły się skończyły, serwis nie widzi rozwiązania.Zostajecie tylko wy.
W daily także miałem miałem przeprawę z tym, ale Texa to ogarnęła. Pedałowanie nie skutkuje a kasowanie serwisu olejowego możne być w EDC lub BC, albo też w obu na raz. Poczytaj co stoi w TEXIE,bo mnie dzięki tym informacją udało się to wykonać. Nie mam pewności, czy przy okazji nie było informacji,że sterownik silnika bada stan oleju i jeżeli stwierdzi,...
Jutro sprawdzę. Wydaje mi sie że nie o piny tu chodzi. Serwis by tyle kasował za przelutowanie gniazda?? Pozdrawiam
Podaj rok i rodzaj silnika bo mam opis kasowania ale do modeli z 2003 i młodszych. Pozdrawiam
To nie są błędy - to jest zalecenie wykonania obsługi. Samo na pewno się nie skasuje. Można tą czynność wykonać na liczniku, jednak jedynie w przypadku gdy dostęp do tej czynności nie został zablokowany. Po prostu: aby ukrócić malwersacje robione przez kierowców istnieje możliwość zablokowania dostępu do kasowania serwisu z poziomu wyświetlacza na desce...
ale ja chce interwal ustawic - zeby mi powiadomil za 15tys km o nastepnej wymianie... (bede to potrzebowal bo mam tez leona 3 i nie idzie tam wykasowac inspekcji , non stop wywala serwis mimo trzymania przycisku 0 , potem zaplon itd, niby kasuje ale dalej pokazuje serwis)
kasować serwis kasować serwis olejowy kasować licznik serwis
comarch optima hasło router admin membrana pompa paliwo
przyrządy pomiarowe instrukcje obsługi głowica omega
Micro SD nie wchodzi do końca w dekoderze - co robić? Czy do równoległego łączenia ogniw potrzebny jest balanser?