Do manualnej skrzyni biegów dolewa się po zdjęciu osłony pod silnikiem. Wlew (korek) jest z prawej strony samochodu. Najlepiej wlewać dużą strzykawką aż poziom oleju zrówna się z dolną krawędzią wlewu (olej zacznie się wylewać). Oznaczenie: automat to 236.10 manual to 235.10. Do skrzyni manualnej można wlać półsyntetyk, albo mineral, nic jej nie będzie...
Procedura jest podana w dokumencie który ci wysłałem. Najpierw sprawdzić piasty, jak są dobre to wymienić sterownik na numer 002 446 13 02. Natomiast jakiekolwiek dokładniejsze sprawdzanie właściwego doboru części może być przeprowadzone tylko na podstawie nru VIN
Witam mercedes w !77 czujnik radaru zostal uszkodzony więc zakupilem używkę wlożylem i pojechalem do serwisu tak powiedzieli że nie ma problemu go wgrać po podłączeniu samochodu pod sprzęt okazalo sie że nie wgrają bo czujnik nie jest nowy albo nie jest czysty oczywiście wiedzieli o tym że jest to używka mimo to skasowali za uslugę czy ktoś ma pomysl...
Samochód ma stabilizację przechyłów. Mechanik nie powinien naprawiać Mercedesów. Pojedź np do Rzeszowa na serwis tylko Mercedesa.
Serwis olejowy i inne można skasować bez interfejsu, włączony zapłon na pozycję I, na wyświetlaczu w liczniku wybieramy podgląd temperatury, wciskamy 3x RESET ->klikając strzałkami w dół przechodzimy do service menu. W razie czego na yt można odszukać "Inspekcja olejowa Mercedes W211 E-klasse". Chyba, że faktycznie są jakieś zakłócenia na CAN.
Najlepiej Star Diagnosis. Posiada je każdy autoryzowany serwis Mercedesa oraz wiele zakładów zajmujących się naprawą elektroniki samochodowej lub skrzyń automatycznych.
To oznacza, że 6700 km temu powinieneś zrobić serwis (inspekcję).
A czym się różni OM646 od OM646 EVO?
VIN podam jak dzisiaj klient podjedzie tak dla swojej i waszej wiedzy. ALE wielkie dzięki dla kolegi T.I.R. za opis naprawy POLECAM zastosowałem porady i po 1roboczogodzinie pneumatyka ożyła A to ten post: :D CYTAT " Zaden komputer jakim dysponuje nie potrafil polaczyc sie z ukladem regulacji zawieszenia pneumatycznego, dopiero orginalny diagnoskop...
Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk [A]. Rys.16. Wyłączyć zapłon. Wcisnąć przycisk [A] i przytrzymać, załączyć przy tym zapłon. Po 10 sekundach na wyświetlaczu pojawia się nowy interwał inspekcyjny oraz towarzyszy sygnał dźwiękowy. Wyłączyć zapłon.
Witam. 1 Stacyjka na włączonym zapłonie 2 Dwa razy szybko przycisnąć przycisk do resetowania przebiegu dziennego i pojawi się na wyświetlaczu dystans pozostały/przekroczony bądź czas do serwisu 3 Wyłączyć zapłon 4 Wcisnąć ten sam przycisk i trzymać 5 Włączyć zapłon trzymając przycisk i czekać aż do momentu potwierdzenia sygnałem dźwiękowym a na wyświetlaczu...
Skoro masz same Mietki, i tak drogo serwis kosztuje Jak podstawi ich kilka (lub więcej) na serwis, to będzie mógł negocjować cenę. książka ile by nie kosztowała to i tak jest tania Jak już powyżej napisałem nie spotkałem się z żadnym manualem w formie książkowej sprzedawanym w ASO do tego auta. Może przedmiotem rozmowy był właśnie dostęp do programu...
Obsługa przeterminowana, to pomimo możliwości kasowania z "panelu" to jest tzw. serwis płatny i tylko komputerem diagnostycznym (DAS)
! A wystarczyło tylko zresetować serwis przyciskami na kierownicy! reset serwisu trzymał auto ? Szczerze nie wierze. Przyjeżdzają merce nie kasowane od x czasu . Naprawa alterantora, rozrusznika, odpiete zasilanie i nie trafilo sie nigdy takie coś
Jeśli chodzi o czujnik "zadymienia" chociaż takim nie jest to nie ma ON wpływu na regulację temp. tylko na obieg zewnętrzny lub wew. powietrza. ZDS czyli pamięć centralna nie ma wpływu na jazdę a problem polega na tym iż któraś z elektronik nie ma zrobionego upgrade softu w ZDS. Jeśli chodzi o asystenta to możliwe że jest źle ostawiony, nie zachowane...
Najlepiej kupić cały regulator ładowania, po co wymieniać szczotkotrzymacz, są serwisy alternatorów i rozruszników, silników elektrycznych i oni mają części do alternatorów itp. bez problemu dokupisz regulator i nie będziesz mieć problemów. Także dobry serwis w okolicy znajdź i dokupisz co trzeba. Ew. na szrot jechać i kupić taki regulator i wymienić...
to nie jest żaden błąd poprostu sygnał ,że czas na inspekcję ,a co do skasowania to nie mam pojęcia jak to zrobic samemu za pomocą przycisków na liczniku,na pewno serwis ,albo programem diagnostycznym można to zrobic ,może inni koledzy mają więcej doświadczenia z mercedesami i coś podpowiedzą jak zrobic to samemu.
Dużo kwestii zostało tutaj poruszonych. Niestety samochodowa klimatyzacja, to patologia zaczynając od samej fabryki. Dziwnym trafem Unia Europejska ma w poważaniu jakość instalacji występujących w samochodach... Wcale producenci nie są z krajów, wprowadzających obostrzenia w Unii. Chodzi mi tutaj o to, że w instalacjach domowych/przemysłowych, stacjonarnych,...
Pamięć serwisów kasowałeś? Serwis mercedesa za podpięcie komputera i wykasowanie błędów chce 911 zł brutto.
Witam. Jako serwis mieliśmy też przyjemność zapoznać się z tym problemem przy Mercedesie Viano 2004 r., gdzie przy ewidentnym uszkodzeniu czujnika lewy tył zaczęła się jazda z problemem. Pomiar uszkodzonego czujnika (rezystancji, nieskończoność) rzeczywiście wskazywał na uszkodzenie czujnika, gdzie na marginesie powinna być w jedną stronę około 5,51...
1200Euro na rok plus abonament 250Euro na miesiąc tak jest w Mercedes Benz Bielefeld a w Polsce nie wiem. Dodano po 14 Zależy do czego ma to służyć jak do jednego auta jedź na serwis Jak masz więcej jak 3 na pewno jakiegoś chińczyka kupisz za 3.000,- pln. Lepszym Rozwiazaniem jest TEXA jak masz różne auta i wiecej jak 5-8 szt. w firmie
Kolega Gerri oględnie Ci wytłumaczył jak działa PSM a ja spróbuję wytłumaczyć co on robi. Jeśli jakikolwiek sygnał aktywności idzie z podestu nadbudowy to, przy prawidłowej konfiguracji warunków, nie osiągniesz większej prędkości jak 30/h /bezpieczeństwo obsługi/, to samo się dzieje z z włączeniem wstecznego, zgasi silnik byś kolegi nie przejechał....
Włacz zalon nacisnik szybko dwa razy przycisk "km" wyłacz zapłon wcisnij przycisk "km" i trzymajac go włacz zapłon na wyscietlaczy pojawi sie stan przegladu serwisowego, a po 10 sekundach wskazanie zniknie i wyswietli sie przebieg do nowego przegładu. Pusc pzzycisk, wylacz zapłon i to wszystko
Serwis odczyta kod z numeru karoserii jeśli radio było zamontowane fabrycznie i nie będzie tego wyjmował. Trzeba umieć operować wyjmakami żeby je wyjąć choć na razie nie widzę potrzeby. Owszem, pasują inne radia, czasem może być mały problem z plusami choć ten model jak pamiętam ma standardowo. Szyby jeśli jeszcze masz oryginalne to lepiej zostaw to...
Już powymieniałem oleje itp. a napis wyszedł teraz. PS. nie napisałeś mi jak to skasować a o to właśnie pytałem...
Nic innego mi już nie pozostało, niż ten serwis, na to wychodzi. Szkoda tylko, że lokalny serwis Mercedesa u mnie w okolicy robią tylko tiry i busy i nie chcą mi wpiąć SD do osobówki :/
Serwis mercedesa. Wymiana modulu elektroicznej blokady kierownicy koszt -693 euro.
Witam. Czy mógłby mi ktoś z Państwa polecić sprawdzony serwis elektroniki który naprawia moduły samochodowe? Sprawa dotyczy modułu SAM A 164 540 79 45 pochodzącego z mercedesa ML350 W164 Na elektronikę wylał się olej który wyciekł z uszkodzonego pojemnika w bagażniku Nie działa otwieranie tylnej klapy, kierunkowskazy oraz wycieraczki. Wizualnie po wyczyszczeniu...
To radio nie jest kodowane, załączyła się ochrona po przekroczeniu odpowiedniej ilości " przekręceń kluczyka " albo radio było dokładane, być może inne komponenty,... :arrow: serwis
Do wszystkich "majstrów" świata. Problem został rozwiązany przez serwis Mercedes Benz w Lesznie (wielkopolska) Duda Cars. Przyczyną nie był żaden czujnik. Podczas eksploatacji auta odłączyła się plastikowa prowadnica mieszająca ciepłe powietrze z zimnym (dotyczy klimatyzacji strefowej). Plastikowy element łączący silnik z klapkami - regulujący otwarciem...
Jest to c-klasa 220D początek 1997 roku. Jak na razie to pali za pierwszym razem. Ta kontrolka to zapala się gdy jest zimny silnik (po nocy lub po długim postoju). Robię w ten sposób, gdy się zapali ta kontrolka to po chwili gaszę silnik i ponownie go zapalam i ona znika. Za dużo o nim nie powiem bo za krótko jestem użytkownikiem tego auta.
A no taki problem już praktycznie od samego początku, jeżeli chodzi o serwis to jest jakiś żart. Nawet u Niemca nie wiedzą co oznacza ten błąd, oczywiście cały ten serwis prowadzony jest z gwarancji. Jak możesz to zerknij, może akurat coś znajdziesz. Dzięki.
Nie znalazłem żadnego wątku na forum typu ''dział powitalny'' albo coś podobnego. Więc pozwolę sobie od razu napisać jaki mam problem. Otóż niecały miesiąc jestem posiadaczem Mercedesa S124 320E (rzędowa szóstka) z sekwencyjną instalacją LPG. Ponoć jest dobra ale teraz nie wiele kto je serwisuje. Do tej pory miałem doświadczenie ze zwykłą instalacją...
dzieki kolego jeszcze problem z wyswietlaczem gdyz pojawia sie zolta kontrolka i szczalka na przedostatniej kontrolce oznaczajacom bytle pnelmatyke chyba niema zadnego nr bledu jedyne tylko co jest to w FR laren serwis z szczalka na ta kontrolke
każdy Mercedes z tego rocznika powinien posiadać alarm Coś im się pokićkało. Na pewno był to serwis Mercedesa? Może im chodziło ogólnie o "system antykradzieżowy" najwidoczniej teraz nie działa Bo go pewnie nie ma. Obecność takich rzeczy jak alarm (który wcale nie jest wyposażeniem standardowym) sprawdza się w kodach wyposażenia specjalnego po rozszyfrowaniu...
Trzeba jednak jeszcze raz napisać, że ten konkretny serwis kosztuje również konkretnie, albo i konkret X2.
Serwis rozwiązał sprawę
Witam Serwis wymienił wałek rozrządu jak pisał (at)gerri i po problemie.
Witam Przeciek uszczelniłem . Musiałem zakupić oringi i podkładki mosiężne / serwis Mercedesa / w cenie ok. 40 zł za komplet . Dodatkowo zakupiłem specjalny klucz w cenie 80 zł . Procedura naprawy zgodnie z opisem na niemieckiej stronie - czas naprawy ok 2,5 h .
Manetka jest nowa... Problem w liczniku... Gdy przeniosę licznik do drugiego W168, to też działa tylko prawy kierunek i, oczywiście, nie działa centralny... Nie można wymienić licznika w A-klasie bez problemu z centralnym czy nawet wskaźnikiem poziomu paliwa, bo też źle pokazuje... Z poziomu interfejsu i tabletu wszystko można włączyć i wszystko działa,...
Po objawach można jedynie domyślać się! Musi kolega trafić na diagnostę, który podejmie wyzwanie. Podstawa to musi mieć wiedzę, sprzęt i być dociekliwy. Na serwis ,raczej bym nie liczył. Hamulce, nie blokują? Są sprawne , sprawdzone?
Chyba zostaje tylko serwis Mercedesa tylko najlepsze jest to że nie chcą skasować samego serwisu E tylko chcą wykonać całą usługę !
Serwis Mercedesa pomógł.
Tak jak w opisie pisałem, sterownik skrzyni został sprawdzony, poza tym każdy serwis zajmujący się naprawą sterowników mówi, że te błędy nie mają nic wspólnego ze sterownikiem skrzyni. Także raczej to nie to.
Generalnie ten problem wystepuje częściej jesienią i zimą .Kolego jak jeszcze masz problem ze skrzynią to jedź do serwisu. U mnie dokładnie ten sam objaw.Ja w tej chwili raz do roku jadę na serwis na czyszczenie jakiegoś tłoka sterującego w skrzyni i nasmarowanie go.Wymiana na nowy to koszt ok 2500, a części do regeneracji starego tego nie ma. Po takiej...
Skoro obie nagrywarki (PC: min. 16×, laptop: min. 8×) nie trzymają 1×, masz kilka opcji: Znajdź starszą nagrywarkę: Szukaj na Allegro/OLX: „nagrywarka CD USB” lub „nagrywarka DVD 4×” (np. Plextor PX-708A, Samsung SE-S084, LG CED-8080B). Ceny: 50-150 zł. Starsze modele (z lat 2000-2010) obsługują 1×/2×. Sprawdź specyfikację (np. na stronie producenta...
Czujnik temperatury silnika na 100% padł. Sam czujnik pewnie grosze kosztuje, ale wymiana w serwisie mercedesa to już spory wydatek
Witam wszystkich i proszę o Pomoc. Mianowicie posiadam mietka Klasy c ( siwka) - to ksywka, problem polega na tym że wentylator ma maksymalne obroty nawet gdy silnik jest wyłączony i oczywiście temperatura silnika w normie. Musiałem odpiąć wtyczke przy chłodnicy z lewej strony. Pomocy a wiadomo że serwis zaśpiewa.
Model jest na pewno dobrze wybrany, a gdy próbuje robić według opisu w załączniku to nic się nie dzieje, także zostaje pewnie tylko serwis
Witam, rozważam zakup Mercedesa E klasy z 2011 roku, silnik 2.2 CDI. Sprzedający twierdzi, że przy przebiegu około 185 tys. doszło do obrócenia panewki i był robiony pełen remont silnika. A później zrobił w nim sprzęgło. Lepiej szukać czegoś innego? AI: Czy masz dokumentację z przeprowadzonego remontu silnika? Wiesz może, co dokładnie było wymieniane...
mercedes serwis komunikat mercedes serwis kontrolka serwis mercedes
klimatyzacja ścienna przerwać uzwoić wirnik termet komin
zrobić rower elektryczny hulajnoga elektryczna
Ligier diesel nie odpala - przyczyny i diagnostyka Scania P/G/R/T, NTG – demontaż brzęczka, wyciszenie, lokalizacja, skutki prawne