Inspekcja serwisowa - INSP1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,2. Włączyć zapłon,3. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawi sie napis "OIL",4. Zwolnić przycisk X,5. Wcisnąć i przytrzymać praycisk X,6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawi sie napis "INSP",7. Zwolnić przycisk X,8. Obracać przycisk X w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... W poście kolegi Jurecky znajduje się książka serwisowa do fabii. Może Ci się przydać jeśli nie posiadasz.
Trzeba przekrecić pokrętłem do kasowania przebiegu dziennego w prawo ustawiasz min. a w lewo godziny a można nim też skasować inspekcje serwisową :D
schemat zaworu strona 19. [url=http://www.volkspage.net/technik/ss... serwisowy
Witam jak odkodować radio bez książki serwisowej
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Cały czas miga? Może inspekcja serwisowa?
Witam. Poszukuję stron do materiałów serwisowych dotyczących skody Fabia, Octavia, Superb. Czy może ktoś z Was pomóc? Z góry dzięki.
jest to przycisk serwisowy alarmu.
mam kody silników ale nie wszystkie bo z mojej skodziany nie ma albo ja żle coś odczytuję ( nie możliwe ) bo w książce serwisowej ( fabia 1.4 16 V rok 2005 ) mam po 55KW kod BKY którego w programie ( patrz zdjęcie ) INFO-Tech Fota ver 19 V 2005 nie ma . a może jest tylko wystepuje po innym oznaczeniem czyli BKY = ....
Otóż Panowie powiedzcie mi czy da się podejrzeć w blokach w tym pojeździe za pomocą Vag-a wskaźniki serwisowe tzn. ile zostało do insp oil i inspekcji ? Czy jest to tylko możliwe gdy na wyświetlaczy zapala się inspekcja i pisze, że do przeglądu zostało tyle i tyle dni albo po przejechaniu tyle i tyle km ? Aha jeszcze jedno jak na wyświetlaczu pojawia...
moze słynna wiazka jeszcze sie nie załapała na akcje serwisowa
A serwis dodał czynnika UV ? Jeśli tak to jak gaz wycieknie to będzie widać pod światłem UV gdzie jest nieszczelność. Przy takim małym wycieku to patrz na połączenia z oringami uszczelniajacymi oraz na okolice czujnika i portów serwisowych
Jaki rocznik? Podaj tą procedurę to sę zobaczy czy jest poprawna. Pierwszy raz słyszę żeby pin był w książce serwisowej.
A gdzie lub jak mogę sprawdzić ten kod motoru?
Masz z zeszytu serwisowego 1169432
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Przeczytane z zeszytu serwisowego dla Fabii pierwszej . Dla zacisku nowego czy to po naprawie przed jego montażem . https://obrazki.elektroda.pl/2130326100_... Z tłumacza Google : Wstępne odpowietrzanie zacisku hamulca Ustaw zacisk hamulca do wstępnego odpowietrzania. – Otworzyć zawór odpowietrzający -strzałka A-. – Używając...
Przeglądam dla ciebie książkę do fabii Jerzego Jałowieckiego , przeglądam instrukcję serwisową po cesku , układu hamulcowego fabii i tam niema . Jest pedálové ústrojí jest brzdový pedál a hlavní brzdový válec nie ma . Znajdź sobie schemat pompy hamulcowej współczesnego samochodu , będzie podobnie zrobiona .
Ogólnie kłania sie OC czyli obsługa codzienna i serwisowa co 20.000km. :)
Witam, poszukuję książki do Skody Fabii w wersji elektronicznej ( sam naprawiam).
Kod silnika z tego co pamiętam to faktycznie AME. Co do zeszytu serwisowego to posiadasz taki ? Gdzieś na którymś forum fabiany było po naszemu. Zajrzyj na PW.
Może to coś pomoże. Opis wyprowadzeń wskaźników Fabia z jakiegoś zeszytu serwisowego /nie sprawdzałem czy na 100% się zgadzają/. EDIT. Archiwum zmienione - dodane opisy wyprowadzeń Octavii i Superb.
czas na przegląd kolego- wyslwietla sie "klucz serwisowy" ;-) (zmiana oleju, filtrow itp)
Panowie,czasami soft diagnostyczny uszkadza sterownik,bo nie: -uwiarygadnia diagnozy,jak sprzęt serwisowy -po zakończeniu diagnozy nie zamyka sterownika (zakończenie procedury). Znana sprawa ze sterownikami VW3.
Witam, mechanik wyciągnął akumulator i rozkodował mi radio czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu SKZ4Z2M13572888 skoda fabia 2 AI: Czy sprawdzałeś w książce serwisowej lub na karcie radia, czy nie ma tam zapisanego kodu? Nie ma. AI: Czy kontaktowałeś się już z autoryzowanym serwisem Skody lub innym serwisem w sprawie uzyskania kodu? Nie posiadają.
Witam, mam pytanie czy ktoś z forumowiczów wie jakim rozmiarem klucza odkręca się korek serwisowy oleju w skrzyni biegów skoda fabia 1.4 mpi 44kw ( 60 km)
Alarm to na 99% Tytan Max Plus. Znalazłem instrukcję obsługi w samochodzie (niestety nie mam pojęcia, gdzie/który to jest przycisk serwisowy). czy macie może jakieś pomysły gdzie takie przyciski mogły być montowane?
A czy ktoś podłączał te auta pod jakiś komputer serwisowy czy inny i sprawdził czy są zapisane jakieś błędy. Bo o tym nie wspominacie.
Cześć, mój problem to Skoda Fabia 1.4 MPI w gazie (stara generacja). Pali i chodzi dobrze na gazie, problem jest w tym, że gdy wyłączę silnik, czy gaz pod maską i na zewnątrz samochodu! Kiedy zdejmę rurę do filtra powietrza, tam jakby się wydobywał!!! Pomożecie??? AI: Jaki dokładnie system gazowy jest zainstalowany w Twojej Skodzie (LPG, CNG)? LPG AI:...
Witam zrób tak 1. należy przycisnąć przycisk na desce rozdzielczej 2. włączyć zapłon i puścić przycisk ,,X'' 3. następnie należy przekręcić przycisk ,,X'' w prawą stronę i przytrzymać 4. teraz wskazania wszystkich liczników obsługi serwisowej powinny być skasowane.
Poniekąd sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie - trochę logicznego myślenia i jednak czasem warto przeczytać to co się napisało - jeżeli piszesz że od początku ta wtyczka była odpięta, a check zapalił się niedawno (mimo tego że wcześniej się nie świecił, pomimo odłączonej wtyczki) - czyli to nie to spowodowało zapalenie się kontrolki. Samo nie zgaśnie...
Dzięki, ale schemat instalacji Cobra analizowałem przed montarzem mojego exusa v10, tak samo jak zapoznałem się ze schematem autoalarmu Tytan do Fabii Comfort oraz instrukcją serwisową. Było w tym wszystkim sporo rozbierzności. Teraz wiem, że powinienem zamontować diody zgodnie ze schematem Cobry, ale np. w alarmie Tytan są tylko 4 (bez drzwi kierowcy...
wartość cały czas 100% Jedynie wartość ta zmienia się na 0% gdy jadąc z górki hamuję silnikiem. Aż z ciekawości podejrzałem w swojej sprawnej Fabii z motorem AME i też jest tutaj 100 % obciążenia i zmienia się ja u kolegi . Poza tym w zeszycie serwisowym pisze - nie zwracać uwagi na wyświetlaną wartość .
bo takiej książki nie ma przynajmniej ja nie spotkałem ale są materiały serwisowe - lepsze ... Zwykła książka naprawy Skody FABIA, ktorą można spotkać w księgarniach, tylko że w cenie ok 50zl. Może ktoś ma jej skan?
klucze były wykasowane błąd który sie pojawia to 1179-programowanie nieprawidłowego klucza wczoraj kombinowałem na różne sposoby i jedyny efekt to po zapisaniu kluczyka lampka od immo gasła i dało sie odpalic auto po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu lampka immo znowu migała ale auto odpalało, po dłuższej przerwie z wyłączonym zapłponem juz nieodpalał...
Temat można uznać za zamknięty aso zrobiło dziś za 220 zł po rabacie dodatkowo zrobili akcję serwisową zarządzania energią i jest ok . Dziękuję wszystkim za pomoc .
Witam, dzisiaj przymroziło u mnie do -3. Pierwsze odpalenie (Skoda Fabia, 1.4 TDI, 2007 r.) w takiej temperaturze i po chwili ostrzeżenie dźwiękowe, kontrolka płynu (czerwony termometr). W zbiorniku płyn w normie. Gdy silnik jest zimny, np. po całej nocy, odpala bez większych problemów. Gdy silnik się podgrzeje, nadal miga. Wystarczy zgasić silnik i...
Witam. Jestem nowy na forum, ale przeszukałem już wszystkie możliwe tematy i nie odnalazłem możliwego rozwiązania, a auto stoi już u mnie ponad tydzień na warsztacie. Problem następujący: - nie działa wspomaganie kierownicy - świeci się kontrolka poduszek powietrznych Po podłączeniu CDiF'a wykazało następujące błędy: - sterownik wspomagania kierownicy...
Czyli ten czeski . Musiałeś zdjąć głowice , jak zdjąć to ją planować . Regulacja wstępna opisana w zeszycie serwisowym dla tego motoru. Pozdrawiam tych co mówią że czegoś takiego nie ma Może inaczej nazwana.
Kasowanie Inspekcji Serwisowej http://obrazki.elektroda.pl/8465166100_1...
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
Może zacznij od podania kodu silnika - masz go na naklejce w bagażniku, w książce serwisowej lub na obudowie rozrządu/bloku silnika.
STAG i LR mają takie same wtyczki tylko inaczej piny wykorzystane. Jeśli instalacja LR jest fabryczna to możliwe że bez oprogramowania serwisowego nic nie zrobisz, jeśli była dokładana to nie powinno być problemów.
Witam. Instrukcja zawarta w http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F... jak sama nazwa wskazuje - dotyczy silnika Skoda Felicia. W Fabii mamy doczynienia ze zmodernizowanych silnikem "czechosłowackim" - modernizacja polegała na zastosowaniu hydropopychaczy w celu automatycznego regulowania luzów międzyzworowych. W silnikach 1,4 8V Skody Fabii...
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Założyłem świece według książki serwisowej champion OE145/T10 i zmieniłem cewkę zapłonową, objawy ustąpiły jest lepiej, nie gaśnie, nie szarpie, zamykam temat
O tak prozaicznych czynnościach myślę zawsze na początku. Filtry są zmieniane częściej niż wymaga tego procedura serwisowa. Gaz tankuję tylko na sprawdzonych stacjach. Faktem jest, że w Fabii miałem również Landi Renzo i tam instalacja pracowała poprawnie. Wtryski przepracowały ponad 200 tys. km i były OK. Nigdy nie czyszczone itp. Natomiast 3 parowniki/reduktory...
Z zeszytu serwisowego https://obrazki.elektroda.pl/1611950900_... https://obrazki.elektroda.pl/7278357500_... Dla bosch 8.0 https://obrazki.elektroda.pl/7404615300_... https://obrazki.elektroda.pl/2859677200_...
Dziękuje za pomoc. Mi zeszło przy pomocy klucza 14. Znalazłem również instrukcje serwisową skrzyni jednak w wersji rosyjskiej może się komuś przyda. 1000286
nie znalazłem tam nic. mysle ze jest jakis babol z instalacją bo auto nie pali , nie ma iskry ale zato wtryski podaja paliwo Kolego w tym ostatnim linku nie dość że masz opisane wszystkie wtyczki to na dodatek masz schemat instalacji elektrycznej wiec właśnie to o co Ci chodzi i to co Ci jest potrzebne. Ale chyba masz problem z czytaniem oryginalnych...
Skodę kupiłem trzy miesiące temu z oryginalnym przebiegiem 81000tys.Obecnie ma 8600tys.Skoda była systematycznie serwisowana w autoryzowanych stacjach obsługi(kompletna książka serwisowa).Ostatnio u znajomego mechanika wykonany został wizualny przegląd paska,który jest w bardzo dobrym stanie.Kiedy należy zmienić pasek rozrządu w skodzie:?:
Witam potdzebuje schematu instalacji elektrycznej Skody fabi 1.4 Mpi oraz sposobu jak skasować błąd poduszki powstały wskutek zderzenia i czy jeśli lampka się świeci to czy mogę podłączyć poduszkę (słyszałęm że może wywalić ją). Ach jeszcze pytanko skąd można ściągnąć i czy można ściągnąć schemat interfejsu serwisowego do tej skody. Pozdrawiam.
Nie ma żadnego prądu na kablu od zaworu pompy klimy, jedyne co jest jak mierze miernikiem ok 7.6V. Nic więcej. Najbardziej by mnie interesowało gdyby ktoś posprawdzał u siebie te parametry serwisowe. To nie musi być polo, może być fabia. Dzisiaj wymontowałem ten zawór z sprężarki, nie wiem jak od do końca powinien działać coś tam pyka jak na krótko...
Skoda Fabia kombi 1.9SDI... tanie, ekonomiczne, proste w ew. naprawie i w miarę "świeże". Na pewno nie do "lansu", ale do 10k PLN można kupić krajowy, poleasingowy egzemplarz w przyzwoitym stanie - znasz przynajmniej historię serwisową i prawdziwy przebieg (egzemplarze w tej cenie mają po ok 300tys. km). Jak na te 64KM to nawet jeździ nadspodziewanie...
kolego to albo źle szukamy albo nie wiem, ale jak masz ciekawe linki do tego co można ciekawego zrobić vag-iem to ja proszę, może być na pw. chodzi mi o konkretne rzeczy typu adaptacja sterowników, serwisowe kody itp, itd - nie zwykłe sczytywania błędów bo to każdy potrafi.
. Odpaliłem "brykę" i ......... usterka nie ustąpiła. Ale mam nowa propozycję: Doszedłem do wniosku, że "coś" muszę zrobić z moją wiązką, gdyż od roku mam następujące usterki: - na tablicy rozdzielczej wskaźnik nie pokazywał mi temperatury - włączała się i gasła samoistnie kontrolka wspomagania - obecnie mam całkowity brak wspomagania. Po wysuszeniu...
Prawdopodobnie będzie to mój ostatni post w tym temacie. Usterka została oficjalnie uznana przez Skodę i wydano TPI dla warsztatów serwisowych. Przyczyną jest połączenie lutowane w skrzynce bezpieczników. Niewielkie pęknięcie powoduje kurczenie się go w zimne poranki, powodując niedoskonałe połączenie. Naprawa polega na wymianie odpowiedniej części...
Witam Posiadam Fabie 1 z 2006 roku w instrukcji serwisowej na pierwszej stronie mam nalepkę z ciągiem 3 znakowych kodów wyposażenia, chciałbym się zapytać jak z tych kodów odczytać kod lakieru? Pozdrawiam
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
Nie ma sensu. Do tego są przeznaczone specjalne urządzenia i płyny. Lepiej przejechać się gdzieś dalej ale zrobić to profesjonalnie. Zakład w którym chcą to zrobić przez zawory serwisowe jest daleki od profesjonalizmu. Nie dopuść do tego aby na Twoim aucie i za twoje pieniądze ktoś uczył się zawodu. Pozdrawiam
Jest alarm, ale działa poprawnie i jest rozbrojony tzn. w trybie serwisowym. Na czas poszukiwania usterki połącz kawałkiem przewodu piny alarmu odpowiedzialne za odcięcie. Będziesz miał 100% pewności, że to nie uszkodzony alarm unieruchamia pojazd.
Ok. Dziekuje za podpowiedzi, Najgorsze jest to ze auto chwile chodzi dobrze, jak przegazuje na wyzsze obroty, i te obroty spadaja zapala się check i tryb serwisowy i auto do 2 tysiecy się tylko kręci.Wykasuje blad delphiem, wyciągne kluczyk znów odpale i na chwile jest ok.
Witam Mam problem z immo. Czasami miga i muszę odczekać 15 - 30 minut aż zaskoczy. Przeczytałem gdzieś że można wpisać pin w liczniku i w ten sposób można odpalić autko. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak wpisać ten pin i odpalić autko ? Książkę serwisową zgubiłem i nie wiem czy tam była jakaś informacja na ten temat. PIN mam :) Z góry dziękuję za informację.
To przeca konstrukcja z tzw. mokrymi tulejami cylindrów . Należy zmierzyć wystawanie tulei według danych serwisowych . Jeżeli tuleje są za nisko w stosunku do krawędzi bloku to zaczyna się zabawa w głębszą rozbiórkę motoru .. https://obrazki.elektroda.pl/7966155600_...
zwykła antena na dachu bez wzmacniacza ale wymieniana łącznie z kablem w punkcie serwisowym serwis twierdzi że to wina radia że może ma w ustawieniach opcję że sciąga fale tylko z jednego masztu antenowego czy coś takiego jest możliwe dodam że samochód to skoda fabia
Numer katalogowy który mi wychodzi 6Y1971141 lub 6Y2971141 z uwagą, że dobór jedynie po VINie ze względu, że wersja zależy od wyposażenia pojazdu. Cena katalogowa 2265Euro. Zadzwoń do jakiegoś ASO skody na dział serwisowy to uzyskasz dokładniejsze informacje. Pozdrawiam EDIT Mój post dotyczy skrzynki wewnątrz pojazdu bo nie sprecyzowałeś o którą skrzynkę...
Dotyczy silników AWY BMD BBM AZQ BME BZG Witam. Mam silnik w Fabii 1.2 z 2003 r. o oznaczeniu AWY, mam pytanie ważne dla mnie czy ten screeen to wysłałeś to jest aktualny ( czy on jest z instrukcji serwisowej ?), zastanawiam się nad częściowym remontem bo silnik bierze olej jakieś 1.5 litra na 1000 km, ale to co tu poczytałem to nie wiem czy ten screen...
Czyli zapewne AXR (TDI-PD). Kabelek którym dysponujesz wraz oprogramowaniem to skaner OBD-II/EOBD, czyli uniwersalny skaner dedykowany stacjom kontroli pojazdów, do weryfikacji czy w samochodzie nie ma usterek wpływających na poziom emitowanych zanieczyszczeń. Nie jest to przyrząd serwisowy (żaden skaner Generic OBD nim nie jest). Tego typu urządzenia...
Alarmy to nie moja dziedzina, ale podjąłem się dla znajomej założyć to urządzonko do Skody Fabii. Kupiłem alarm Silicon Ultimate + czujniki ultradźwiękowe Langeford. Teraz moje pytanie: w które miejsce w centralce podłączyć te czujniki? Czujniki mają wyjście "+" "-" "S". Pytanie drugie: gdzie się wpiąć przewodem wyzwalania alarmu przy otwarciu drzwi...
aso przeprowadzila akcje serwisowa nie pamietam juz nr wzgledem swiec zaplonowych,gdyz w/w objawy spowodowane byly wlasnie poprzez brski 3 elektrodowe.zamieniane byly na briski1 elektrodowe...zgadza sie ze zmieniane byly przy przegladzie 60tys km,i klient nie zglaszal zadnych problemow!wybacz ale nie jest regola ze szarpanie spowodowane jest tylko przez...
Skąd wiem?: - dokonuję regularnie w/g przebiegu wymianę oleju samochód, jako nowy od początku był serwisowany, zawsze miał to, co najlepsze. Skończył się okres opieki serwisowej, trzeba było dbać samemu, przy każdej jednak kontroli stanu oleju na bagnecie praktycznie było zawsze tak samo (nie brał) i teraz wystarczy jedna trasa powiedzmy 600km w stanie...
Tak więc zaglądnąłem i stwierdziłem, że z wiązką jest zrobiony porządek i to raczej nie to. Wiązka jest włożona w czarny plastikowy peszel (taki jak oryginalne w Skodzie) i podwieszona opaską samozaciskową. Auto było w 2006 ściągane z DE i prawdopodobnie tam też była akcja serwisowa związana z tą wiązką. Czytając wasze wpisy wnioskuję, że muszę sprawdzić...
Kolego „nom” czy twoim zdaniem wymiana uszkodzonego zespołu wskaźników o czymś świadczy. A dlaczego to mnie się pytasz?:-) A o czym ma świadczyć niby? Nie widziałem to nie wiem, jasnowidzem nie jestem. Nie znam instalacji elektrycznej w fabii, nie mam żadnych schematów a jedynie mgliste pojęcie. Poza tym nie da się nic powiedzieć bez diagnozy...
Też mi się tak zrobiło. Elektryczne wspomaganie w Fabii VAG wykrywa jako błąd. Skasowanie błędu wyłącza wspomaganie, no i nie można ukręcić kierownicą. Problem udało mi się jakoś zrobić przy pomocy VAG 26 DOS. Udało mi się jakimś cudem, ale też chętnie bym się dowiedział w czym tkwi problem. Pozdrowienia.
Lokalizacja obudowy termostatu jest jak na załączonych zdjęciach, ale spuszczenie płynu, jak się okazuje, będzie chyba najmniejszym problemem. Pytanie, czy da się do termostatu dotrzeć i go wymienić bez demontażu dodatkowych komponentów...? Instrukcja serwisowa skody wskazuje tylko zdjecie osłony (górnej) silnika. Trochę dziwne, bo po zdjeciu osłony...
Do Motronic - przepraszam ale nie :-))))))) Wrzuciłem temat do elektryki z powodu tego niby czujnika wymienianego.I zapomniałem dodać że ponoć cała deska kontrolek się w warsztacie paliła- teraz po podpięciu przepustnicy nic się nie pojawia , kontrolki gasną , błąd przepustnicy nie wraca. Obejrzałem dokładnie głowicę i tłoki , ssące na pierwszym cylindrze...
W tej chwili nie mam dostępu do auta, ani książki serwisowej (auto w warsztacie). Na tą chwilę mogę tylko powiedzieć, że to 1,4 MPI 2012r 63kW; alternator BOSCH 90A regulator zabudowany na alternatorze. Jak tylko odbiorę auto podam brakujące dane. Dziękuję za odpowiedź.
servis insp jest to przegląd roczny skasujesz go przyciskiem w liczniku jest opis w instrukcji serwisowej a co do pompy to sprawdź xczy maasz olej w pompi jeśli tak to prawdop[odobnie uszkodzony czujnik skrętu sprawdź jak najszybciej bo jak sie spali pompa to będzie drogo 2000zł.
sk 700 .Paranoja ! Takie są procedury serwisowe. Obecnie odchylenie będzie blokował drążek kierowniczy, jak go odkręci mogą wypaść kulki z przegubu wewnętrznego. Niestety jak to zawieszenie nie jest zakonserwowane to takie jaja wychodzą... Pewnie i tak nie wyjdzie przegub ze zwrotnicy więc też obecnie jestem za ściśnięciem amortyzatora, czy to sciągaczem...
mam fabie. samochód jest po małej kolizji i stał nie używany 3 miesiące. samochód jest już zrobiony a niezdiała mi wspomaganie kierownicy. na co w pierwszej kolejności zwrócić uwage. :( . dodam że jest to skoda z silnikiem z silnikiem 1.4 mpi 60 KM z 2001 roku. proszę o jakieś rady. z góry dziękuję. Ostrzeżenie nr 1-zakładanie tematów w niewłaściwych...
Witam wszystkich! Mam problem z odpaleniem silnika. Wymieniłem silnik 1,2 12V na silnik 1,4 16V typ AUA. zamontowane ECU 36906034BL oraz licznik i stacyjkę. Wszystko zabrane w komplecie z jednego auta. Silnik kręci, świeci kontrolka ESP i immo. W warsztacie sprawdzili sterownik jest immo off. Brak napięcia na kostce cewki zapłonowej. VAG wskazuje błąd...
O tym, który ci spala 10 do 15 litrów ON na 100 km - w miarę dobry samochód by spalał połowę tego. Masz na mysli Patrola? Moj 2,8 gr tdi ma dopiero 8 lat i tylko 270 tys. na liczniku. Czyli jest w tzw. "kwiecie wieku" i od nowosci nic mu nie dolegalo, a silnik mruczy jak kotka, wiec nastepne 270 tys ma przed soba. Przyznam ze trafil mi sie zaje......
Wszystkie samochody od handlarzy i z Niemiec od razu skreślam. Ee tam, ja raz jechałem lawetą 700km ponadto do Niemiec, spotkałem fanów marki i modelu, pogadałem z właścicielem itp. Ogólnie była bardzo przyjemna atmosfera, przy okazji pozwiedzałem co nie co i kupiłem auto prawie 30 letnie z historią serwisową z ASO prowadzoną do końca z potwierdzonym...
Czym może to być spowodowane ? Czy potrzeba użyć kabel serwisowy, żeby to zmienić czy w złym miejscu jest założony centralny? Albo może trzeba jakiś kabel podciągnąć? Sterowanie jeden przewód z rezystorem.Tak podłączyłeś?Opisane w sieci. W sieci, to znaczy milion razy na tym forum. Wystarczy poświęcić ze 3 minuty. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości,...
Dziś z braku czasu na oczekiwanie "nowej" zapiąłem tą... i niestety nie działa, co było do przewidzenia. Wspomaganie działa słabiej ale działa no i wyświetla bład. Przypuszczam że bedzie to bład uszkodzenia czujnika i pompa pracuje w trybie serwisowym. Dodano po 31 Czujniki są inne i elementy metalowe współpracujące z nimi w przekładni są różne.Są pompy...
Witam wszystkich. Mam podobny problem u siebie. Zauważyłem, że korek oleju na plastikowej osłonie jest na tyle luźny że da się go odciągnąć z całą osłoną. Czy to oznacza, że należy wymienić jegu uszczelkę? Gdy wsadzę tzw. korek serwisowy to wchodzi on z lekki oporem co oznacza, że jego uszczelka spełnia swoje zadanie. W przypadku korka na osłonie tak...
Witam, mam problem ze swoją Skodzianką. Mianowicie problem zaczął dokuczać głównie przy niższych temperaturach na dworze (w okolicach 0*C). Auto odpala bez problemu za każdym razem. Przy przyspieszaniu (na biegu 2,3,4,5) im więcej dodaje się gazu tym bardziej zaczyna szarpać samochodem (jakby robił "żabkę") oraz brak mu mocy. Jedynym chwilowym sposobem...
Silnik nagrzany, ciśnienie przy 2000 obr. waha się w okolicy 1,5 BARa, przy obrotach 4,5 tys. ciśnienie 4,5 BARa. Wcześniej na pewno było wsio OK, sam serwisowałem to auto...
OK, ale jak teraz to można sprawdzić ? Sama wtyczka co wchodzi do alternatora to można coś ohmomierzem sprawdzić ? Czy zero idzie bezpośrednio do masy ? Bo plus to pewnie przez kontrolkę ładowania i łatwo nie będzie. A pod styki alternatora to może żarówkę podłączyć ? Dodano po 9 Problem załatwiony. Po przeczytaniu książki serwisowej i pomierzeniu okazało...
Samochód: Skoda Fabia 1.9 SDI 2000r. Wczoraj jadąc do pracy zapaliła się kontrolka od oleju na czerwono.Myślałem, że ma mało oleju, dolałem go i pojechałem dalej ponieważ po ponownym zapaleniu zgasła. Dzisiaj znowu podczas jazdy się zapaliła i sprawdzałem olej i jest cały stan. Na forum przeczytałem, że jesli swieci na czerwono to jest coś nie tak...
Witam. Otóż posiadam skodę fabie 1 2002 r, 1.4 benzyna 16V, przebieg 138 tyś. Rozrząd wymieniany był przy 80 tyś przez pierwszego właściciela (auto kupione w Polsce), od wymiany minęło 8 lat. W książce serwisowej napisane jest że wymiana powinna nastąpić po 90 tyś czy należy wymienić rozrząd czy można się wstrzymać? Dodam, że auto użytkowane jest głównie...
Od przedstawiciela handlowego auto można kupić, sam tak zrobiłem i jestem z tego zakupu bardzo zadowolony. Tylko nie w tych kwotach i nie w tej klasie. Można a nawet warto kupić 3-4 letnie auto poleasingowe, najlepiej prosto z firmy, bo są to jedne z nielicznych egzemplarzy które mają autentyczne przebiegi i historię serwisową i ubezpieczeniową (sprawdziłem...
Wypisujecie tu bzdety. Ja serwisowałem Fabie 1,4 MPI która miała olej syntetyk Mobile, po paru latach serwis skody zmienił na półsyntetyk. Pytałem dlaczego to zrobili, odpowiedź: bo tak powinno być. Dodano po 32 Mam też sam problem z zaworami, kiedy zapalam silnik zaczynają klekotać, po dodaniu gazu cichną i już jest w porządku. natomiast kiedy silnik...
Najlepiej żeby był nie dużych rozmiarów, coś małego do parkowania. Paliwo benzyna, najlepiej lpg - ekonomia Poza tym żadnych wymagań = z powodu budżetu. Miałem Corsę C, 1,2 bez gazu. Nie opłacało się tego gazu zakładać, w trasie z klimą wychodziło mi 5 - 5,5. Samochód bezproblemowy ale powooolny. 1,4 byłby lepszy. Co do Pandy się zgodzę, ale broń Boże...
Witam Czytam z uwagą wszystkie wypowiedzi lecz nieznalazłem w nich odpowiedzi na mój problem. Posiadam dwuletni samochód Skoda Fabia, cztery miesiące temu wymieniłem chłodnicę klimy na nową (złapałem zająca i stara chłodnica została pogięta). Wymiany dokonano w autoryzowanym serwisie. I tu zaczeła się moja gechenna z klimą . Dodam że przed wymianą klima...
Witajcie. Mam problem z identyfikacją nazwy alarmu.Zakupiłem Skodę Fabię Combi Classic z 2004 roku. W samochodzie zamontowany jest alarm-niestety brak jakiejkolwiek dokumentacji-instrukcji obsługi. W ASO sprawdzali po nr vin ale nie ma żadnej wzmianki o montażu alarmu.Instalator który montował mi zamek centralny też nie potrafił mi powiedzieć jaki to...
Jak to mówią "dwa lata i ni ma fiata". A tak na poważnie to najtańsze samochody do serwisowania i to na oryginalnych częściach.
Ustaliłem, że objaw jest identyczny jak w silniku grupy VW 1.4 16v, stosowanym w Golfie IV, Fabii, Seacie Leonie i jeszcze paru modelach. Tam problemem były przytarte tłoki, a powodem zbytnie oszczędności przy produkcji. Z kolei przy fiatowskim 1.1 8v i 1.2 8v problemem ponoć ma być kiepskie spasowanie elementów, do czego ponoć nawet Fiat Auto Polska...
Pięknie dziękuję za pomoc, zamontowałam nadkola. Samochód okazał się być w zadziwiająco dobrym stanie - wymieniłam tylko amortyzatory tylne ponieważ z prawej strony oryginalne miały wyrobione gumowe tuleje. Dobrowolnie jeszcze wymieniłam tuleje przy wahaczu i prawy wahacz przedni, ale nie było to konieczne. No i wymieniłam pasek rozrządu i olej bo akurat...
skoda fabia serwisowa ksiazka serwisowa beretta serwisowa
samsung np300e5a sterowniki samsung mruga dioda zasilania płyta gazowa bezpiecznik
spawarka laserowa vestel 17mb140 ves315wnvs
Kompatybilność VES400UNDS-2D-N11 z 17MB140 PS3 czerwona lampka, brak reakcji, problem z płytą