A wężyk od pompy do serwa nie przepuszcza? Sprawdź wspomaganie. Wciśnij hamulec dwa razy a za trzecim wciśnij i trzymaj, odpal silnik i daj znać czy pedał się cofnie. Jak pompa sprawdzona i wężyk szczelny to pewnie membrana..
przewód od serwa ,lub serwo
Sprawdź w takim wypadku serwo.
Sprawdź co dzieje się podczas wciskania pedału hamulca na postoju, może masz walnięte serwo.
Musisz na próbę zaślepić przewód PODCIŚNIENIOWY który idzie do serwa. Kolektor ssący serwo.
Tak cewka zamieniana,świece nowe, wtryski drugie, ECU drugie, klapki w kolektorze patrzyłem idealne. Serwo działa dobrze.
Sprawdź czy jest szczelne połączenie od kolektora do serwa. Odczep przewód zatkaj go i zobacz czy jest jakaś różnica w pracy silnika. A czy hamulec działa poprawnie? czuć że serwo ciągnie ?
może serwo od hamulców?
dokładnie, albo serwo "siedzi"
Ja przekładałem z Tigry na wentylowane. A większe pewnie będą pasować z kadeta/astry? Zaciski też trzeba wymienić z jarzmami. Serwo i pompę zostaw. Zainwestuj w nowe przewody bo pewnie już zgniłe. Na tył to pewnie jakiś swap z na tarczobębny może również z astry? Popatrz na forach corsy od groma było projektów w V6 pod maską to heble też pewnie zmieniali.
papieju mam do Ciebie pytanko jak działa w twojej astrze serwo daje duży efekt wspomagania przy hamowaniu czy musisz użyć większej siły do hamowania ?
Uszczelka pod korpusem do wymiany. No chyba, że inna nieszczelność, np. przewód do serwa
Wyjasnienie: Auto naprawione: - bajpas na ECU - sterowanie silnikiem elektrycznym serwa - cewka zapłonowa uszkodzona - wymiana Dalej swieci mi na desce rozdzielczej kontrolka silnika - wymiana ECU -, ale silnik nie chodzi juz w trybie awaryjnym, i działa serwo. Pozdrawiam
Chciałem dołożyć do swojej astry tempomat. Zakupiłem wszystkie potrzebne graty - manetka, czujnik sprzęgła i serwomotor sterujący przepustnicą. Czujnik hamulca już był - 4pinowy. Na początku miałem problem z pinem A przy kostce serwomotoru. Nie było reakcji na przycisk "O". Prawdopodobnie jest to przerwa w wiązce gdzieś. Stwierdziłem że olewam ten przycisk...
Wykręć EGR i zaciągnij go np. strzykawką, zobacz czy trzyma. Często zasysa po trzpieniu syf z kolektora. Przy pompie vacum zdejmnij dolny wężyk i sprawdź czy nie ma tam oleju - jak jest to są dwie możliwość EGR lub podupadło vacum. Przydało by się zmierzyć podciśnienie - o ile dobrze pamiętam powinno być więcej jak -0.6 ( sprawdź zaworek zwrotny przed...
Może serwo masz nieszczelne? Albo zawór zwrotny.
Postaw na akumulatorze talerzyk z serem. Jak zniknie, to znaczy że to coś co wpiernicza prąd lubi też ser.
Czy pompy też są takie same?
Winna była pompa Vacum. Generowała tylko podciśnienie na serwo, natomiast nie była zbyt wydajna aby zaciągnąć cięgno od sztangi turbiny.
Nie ma możliwości aż takiego zasyfienia przepustnicy żeby serwo jej nie ruszyło. Diagnostyka najpierw...
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
A probowalem po odpaleniu sprawdzac czy hamulec idzie w dol i robi sie miekki? Jesli nie to znaczy ze serwo.
Sprawdzę serwo. Ale sprawdzałem czy nie łapie fałszywego powietrza tzn ściągnąłem obudowę filtra powietrza odpaliłem auto i zatkałem rurę doprowadzającą powietrze do przepustnicy i auto zgasło. Właśnie sprawdzałem czy serwo działa ( na wyłączonym silniku naciskałem hamulec puki pedał nie zrobił się twardy i trzymając odpaliłem silnik i pedał hamulca...
Serwo do wymiany, ewentualnie nieszczelność. Wacu prawde powie.
Jak jest oki jak auto nie chodzi, musi być coś nie tak. Sprawdź dokładnie czy nie zasysa lewego powietrza, serwo. Objaw typowy na zasysanie lewego powietrza.
A lewego powietrza przez prewód podciśnieniowy (serwo i inne osprzęty podciśnieniowe) czasem nie ssie ?
Słuchaj, nie wisi ci u góry EGR czasem? Albo dzura w zakichanym wężu od serwa....
założyłem wczoraj wieczorem ten kolejny komplet pedał-mocowania-serwo-pompa z tej Astry ze złomu co wczoraj przetestowałem (pedał twardy jak należy) i wykręciłem BEZ ZMIAN wymieniłem więc jeszcze przednie zaciski wraz z wężykami gumowymi - no trochę lepiej, szło by już tak jeździć Wywalę jeszcze tylni korektor ten na sprężynie do belki bo jego ramię...
Czy silniczek jest z enkoderem inkrementalnym czy absolutnym. Po za tym czy masz wykupione targety do astraady cnc. Astor ma dobrych fachowców i wsparcie i tam bym szukał na początku, mają też przykładowe programy, tutoriale itd. Dodano po 36 Czy silniczek jest z enkoderem inkrementalnym czy absolutnym. Po za tym czy masz wykupione targety do astraady...
Jeden z userów poradził podmienić przepływomierz. Przynajmniej wiesz że tu problemu nie ma.Miernik w dłoń i sprawdzenie tego: Zastanawia mnie fakt, że w czasie przyspieszania i hamowania slinikiem pozostaje otwarta w 12%. Pozostaje sprawdzenie serwa.
Na ssącym ,zaraz koło wejścia węża z serwa.
W Zafirze A 2.0 DTI mam twardy pedał hamulca i przy jego wciskaniu pojawia się kontrolka samochodu z kluczykiem. Mechanik stwierdził, że do wymiany jest serwo. Serwo mam Lucas 90498034 MC 5q1N. Czy do tego serwa występują zestawy naprawcze ? Czy warto się w ogóle bawić w taką naprawę ? Czy serwa są takie same niezależnie od pojemności i paliwa (benzyna...
Serwo masz przy pompie hamulcowej.Gruby przewód plasikowy idzie do kolektora ssacego.
A skad , masz uwalony zawór, jazda z takim stanem jest niebezpieczna. Zawór z niebieską zazwyczaj wtyczką pod przewodem powietrza idącym do serwa.
Sprawdź szczelność wspomagania hamulców SERWO,co do EGRA to u mnie w astrze g z silnikiem X14XE nawet po zaślepieniu sprawnego zaworu gdy silnik się rozgrzeje do 90 stopni to CHAK się zapala.
Jedź do innego warsztatu i poproś o wymiane serwomechanizmu od sterowania kierunkami nawiewu. Kup używany i wymienią Ci w rozsądnych pieniądzach. Po co się męczyć.
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
Ja do swojej 60 kupiłem zestaw naprawczy do pompki i trójnik do przewodów hamulcowych. Tą większą pompkę wywaliłem a wężyk od mniejszej do trójnika i do przewodów od kół. Odpowietrzyłem i BRZYTWA !!!!!! Oba koła stają równo na asfalcie nawet z maszynami na podnośniku. Wymontowałem jeszcze taką grubą sprężynę (od zaworu powietrza chyba) i hamulce działają...
Witam,dopiero w piątek rozwiązałem problem z hamulcami,okazało się jednak serwo,wymiana na nowe rozwiązało problem.Dziękuję wszystkim za pomoc.Pozdrawiam i zamykam temat.
Zużyty potencjometr TPS, lewe powietrze - uszczelka kolektora - serwo, podwieszający się EGR. Jest tego trochę. Wpierw trzeba popatrzeć w parametry - podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym, oraz kąt otwarcia przepustnicy - czy ma stałą wartość.
Na czwartej swiecy wydaje mi się że widzę pozostałości oleju na oprawce świecy, przez to też może przebijać iskra na obudowę silnika a nie na świecę. Nie wierze że te świece wymieniałeś. Sprawdź szczelność dolotu, co może świadczyć o zbyt ubogiej mieszance, jak kolega Robert słusznie zauważył. Dobrze działa wspomaganie hamulca? (serwo) pedał nie jest...
Sprawdz ten do MAPa i ten co idzie do serwa.
gdy tylko spojrzysz na ostatnią fotografię silnika 1.7 D, zauważysz, że po prawej stronie głowicy jest urządzenie zwane vacuum - pompą, to ono jest odpowiedzialne za zasilanie serwa hamulcowego podciśnieniem. W silniku benzynowym serwo czerpie podciśnienie z kolektora ssącego. Pozdrawiam.
Sprawdź serwo może jak hamujesz to z serwa dostaje się fałszywe powietrze.Napisz czy auto jeździ na gazie.
Odepnij wszystko oprócz serwa, zaślep wężyki i wtedy sprawdź.
Serwo strzelone, albo uszczekla na kolektorze.Temat nie na to forum-żadna elektryka się nie odnosi do tej usterki.
Zastanawia mnie powaznie jedna rzecz- tyle porad, a żadnemu nie wpadło do głowy zapytać się jaki silnik. Poza tym bądźcie łaskawi zauważyć, że w oplach astra z silnikiem isuzu był czujnik niesprawności układu hamulcowego. Wężyk od pompy vacu idzie do czujnika który załącza kontrolkę awarii hamulców (bo serwo nie pracuje). A jak zleci pasek klinowy to...
Po pierwsze jak zachowuje się silnik? Czuć, że mieszanka za uboga, kuleje na wolnych obrotach itp? Po drugie włączasz stacyjkę, kasujesz błąd. Wchodzisz w bloki pomiarowe, uruchamiasz silnik. Masz chwilę zanim wejdzie w tryb awaryjny. W tym czasie trzeba odczytać, zapamiętać możliwie dużo parametrów, o których pisałem. Po trzecie przydałby się równoległy...
w trakcie jazdy hamulce są brzytwa tylko jak sie naciśnie na pedał hamulca to powoli, powoli wpada w podłogę. Nie jest to tak, że nacisnę i pedał leci od razu w podłogę. Po naciśnięciu hamulca zanim obadnie to mu schodzi jakieś 20 sekund. A bierzesz pod uwagę serwo?Czy na pewno jest źle?Na zgaszonym jest twardy nie wpada?Pewnie 2.0 dti?
Serwo owszem, częsta przypadłść. Ale skoro pisze że mu się czek zapala to niech wymryga co tam go boli.
teoretycznie czyszczenie powinno pomóc, podczas hamowania zabiera nam serwo podciśnienie i brakuje mu powietrza, brudna przepustnica zmniejsza przepływ co za tym idzie obroty spadają, sprawdz wszystkie przewody czy nie są zapchane lub pozaginane
Szesnastozaworowe miały dwuczęściową gdyż był zły dostęp do reduktora na skrzyni. Łączona była trochę poniżej serwa hamulców.
Pompa pracuje w oleju bo by sie zatarła na sucho. Ssie z wężyków idących do silnika (gruby serwo i cieńki elektrozawory) i wyrzuca powietrze w miskę olejową. A po co grzebałeś w tej pompie?
Po prostu gdzieś zaciąga powietrze i obrotomierz szaleje. Odłącz serwo, przewód zaślep na chwilę i zobacz czy obroty są równe. Jeżeli będą jakie być powinny to masz przyczynę.
Serwo nie ma nic do rzeczy. Przy odpowietrzaniu jak wciskając pedał w podłogę to szlag mógł trafić pompę. Ja bym odpowietrzał dalej... Czasami tak jest, że trzeba przelać sporo płynu.
zawor egr jest uruchamiany podcisnieniem wytwarzanym przez pompe podcisnienia [na koncu walka rozrzadu ] po wylaczeniu silnika podcisnienie pozostale w przewodach powoduie wsysanie oleju do ukladu egr w skrajnych przypadkach wypelnia calkowicie silownik egr i zawor przestaje dzialac lub dziala bardzo wolno sadze ze umieszczenie zaworka jedno kierunkowego...
Po pierwsze Czy wentylator po podaniu napięcia pracuje? Bo może szukasz od złej strony. Obok akumulatora są przekaźniki od biegów wentylatora (chyba że jest moduł pod zderzakiem, nie dotyczy Ciebie). Pracą przekaźników steruje ECU. Do sprawdzenia jeszcze bezpieczniki pod maską (okolice serwa)
No to ciągnie lewe powietrze w okolicach rury od serwa hamulcowego.
najczęsciej tam stuka silnik serwomechanizmu klapy obiegu zewnętrznego.
Na tyle, co kojarzę tego opla, to bezpiecznik nr 7 w 8-mio miejscowej skrzynce jest od serwo (napis power steering ), nie wiem jakiej jednak jest wartości.
na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć czy innych cudów, zbiera się i jedzie normalnie, silnik nie gaśnie. Często problemem jest lewizna w dolocie...
Dźwigienka z siłownika klap też potrafi spaść, do tego elektrozawory podciśnienia i sama vacupompa. Dodam że ten siłownik jak i te klapy wirowe nic specjalnego nie dają w tym silniku.Jak ktoś nie wierzy proponuje odłączyć na próbę.Dużą rolę odgrywa właśnie układ podciśnieniowy turbina/egr.Wystarczy spadek podciśnienia poniżej określonego poziomu i...
Kiedyś jak padł mi czujnik położenia wału to auto rzuciło palenie całkiem i na diagnostyce był błąd związany z tym. Czujnik nowy i więcej problemów nie było, teraz są błędy tylko EGR więc czujnik położenia chyba mogę wykluczyć ewentualnie jak to sprawdzić ? Po wyjęciu EGR prawie nie mam w nim nagaru więc padła w nim elektryka ? Jeśli tak po odłączeniu...
Sprawdź czy przypadkiem nie buczy serwo hamulca bo mam to samo i prawdopodobnie padnięty zawór od klapek w kolektorze dolotowym ( na wolnych obrotach spuszcza trochę podciśnienie i pulsuje w serwie).
Kolego wciśnij go od dołu do przewodu od serwa. Po niżej strzałki z rys.1lub 3
na kolektorze ssącym na IV jest króciec serwa hamulców, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
Witam! Mam taki problem....hamulce biorą mi raz nisko a raz normalnie, tak jak było kiedys. I tu pojawia się pytanie....co może być przyczyną? Nie ma żadnego wycieku, cylinderki nowe, szczęki hamulcowe nowe, regulatory siły hamowania też, tarcze i klocki również. 3 dni temu wymieniłem już nawet pompe hamulcową, a co za tym idzie, takze płyn i odpowietrzylem...
TPS = trotle position sensor, czujnik położenia przepustnicy, nie wiedziałem ,ze to sie tak nazywa, pewnie i masz racje, sprawdzalem też, czy śrubki trzymające koło przepustnic sie nie obluzowały, są ok. Odnośnie tego TPS - pewnie tylko wymiana na nowy? - czy można coś z nim zrobić np tak jak z potencjometrami audio? zauważyłem, też od jakiegoś czasu,...
Jednak to był przewód od serwa, minimalnie był rozszczelniony.
Witam, mam problem z hamulcem w oplu astrze f , lewe tylne koło nie hamuje znaczy się blokuje ale słabo, wymieniłem już wszystko i dalej nic,pompa hamulcowa nowa,serwo,przewody hamulcowe,korektor siły hamowania,cylinderki,szczęki ,bębny.porządnie wiele razy odpowietrzałem i dalej nic, Na przeglądzie już drugi raz mi wyszło że nie ma hamulca na te koło,dodam...
Witam. Ja posiadam ASTRE 1,4 16V i ten czerwony podłączony jest do jakiegoś czujnika pod kolektorem ssącym a fioletowy ten wychodzący z podszybia do podciśnienia które dochodzi do serwa od hamulców
Prostym sposobem na sprawdzenie sądy lambda jest zdjęcie jakiegoś węża od podciśnienia z kolektora dolotowego (np. wąż od serwo-mechanizmu) i następnie odpalić samochód. Jeżeli obroty silnika wzrastają znaczy że sonda lambda jest dobra. Trzeba pamiętać aby silnik w trakcie testu chodził na benzynie nie gazie :)
witam a wiec odpowietrzenie pompy i calego ukladu nic nie dalo dalej to samo ,nawet zamiana ostaniego kola z przedostatnim tez nic pedal twardnie i widac ze wszystkie kola blokuja hamulce lecz po odpaleniu silnika i zadzialaniu serwa pedal wpada w podloge i brak hamulaca czy moglo pasc serwo ??? bo one jako jedyne nie bylo ruszane reszta nowe czesci...
Witam. Powiedzcie czy po przerobieniu trzeba robić jakiś przegląd związany z tym że auto sprowadzne jest z angli czy sprowadzamy auto przerabiamy i normalny przegląd z opłatami i można jeździć . Przerabiasz, robisz przeglad i jezdzisz. Musisz pamietac o reflektorach - angielskie sa przystosowane do ruchu lewostronnego i wiazka swiatla uklada sie na...
Miałem to samo w astrze H,nowe tarcze + klocki pompa hamulcowa,i hamulce marne, wymiana serwa na nowe rozwiązało problem. Obstawiam, że mam to samo, ale boję się że wydam 500zł na nowe serwo plus robocizna i nic się nie zmieni, dlatego ile się da chce wszystko wykluczyć, po diagnozować przed tą wymianą serwa.
No ja bym na twoim miejscu przede wszystkim sprawdził serwo ,i przewód łączący serwo z kolektorem.Podejrzewam że jest tam gdzieś nieszczelność przez które zasysa lewe powietrze i to na wolnych obrotach powoduje spadek obrotów i gaśnięcie. Obsłuchaj dobrze czy nigdzie tam nic nie syczy ,niech ci ktoś podepcze na hamulec przy zapalonym silniku .A w ogóle...
Pod konsolą spróbuj wypatrzeć czy jest dostęp do takich mechanizmów jak na zdjęciu. Jeżeli tego nie widać to by znaczyło że trzeba demontować poszycie kokpitu żeby dojść do tych serwomechanizmów. Będzie ciasno jak diabli ! Posprawdzaj jeszcze bezpieczniki i kostki połączeniowe od konsoli sterowania nawiewem i ogrzewaniem i co tam jeszcze jest. Oj chyba...
Witam Na wstępie silnik jest zagazowany ale LPG wykluczam (sprawdziłem wszystko na pewno jest ok). WN świece sprawdzone, lambda działa. Usterka ma charakter losowy. Najczęściej pojawia się w gorące dni po kilku kilometrach i zawsze po drugim odpaleniu. Tzn jak odpalam na zimnym jest ok zajadę 2km na stację to potem się zaczyna nietrzymanie wolnych obrotów....
Oczywiście wąż do serwa sprawdzony? Albo kluczowanie wtryskiwaczem?
Witam Mam mały problemik, w mojej astrze mam oryginalnego MIDa, funkcjonuje OK. Problem w tym ze nie wiem jak go obsługiwać. normalnie na przełączniku wyczieraczek są dwa przyciski SER RESET, ja natomiast mam kierownicę wielofunkcyjna z przyciskami do radia i podobno sterowanie odbywa się właśnie poprzez te przyciski. Niestety nie udało mi się znaleść...
To jest serwo. Potrzebujesz sterownika serwomotoru na 2kW To raczej nie będzie pasować ale taki jest zakres cen. https://www.astor.com.pl/sklep/serwonape...
Szukaj jeszcze lewego powietrza, może zawór par benzyny nie szczelny, może serwo, wykluczył bym też instalację lpg, odłączając i zaślepiając wężyki, gdzieś słyszałem że uszczelki pod tym dziadowskim kolektorem potrafią puszczać. U mnie powietrze na ciepłym wynosi ok 11kg/h Dodano po 6 Ale obroty mam podniesione czyli ok 920obr/min. To niby wychodzi...
Witam autko po zmianie silnika zaczęło mieć taki objaw jak w opisie. Gdy zaświeci check to jakby turbina przestałą działać. Węże od podciśnienia wszystkie wymienione, serwo ok, przepływka ok. Oto dokładniej jak sprawa wygląda. Gdy ciągniemy autko np na biegu 3 od obrotów 1000 (tak żeby go zmuliło) to przy około 2000obr włącza się check i świeci. Ale...
Skoro rozrząd sprawdzony i ustawiony poprawnie,nieszczelności jak twierdzisz nigdzie nie ma,serwo sprawne i jego podłączenie do podciśnienia szczelne to spróbuj zmierzyć kompresję.Może Ci któryś zawór "znika" pomału...Gaz jest w samochodzie? W tych autach rzadko się zdarza by podmiana MAP Sensora zmieniła coś gdyż sam czujnik praktycznie się nie uszkadza.
simtec 70 na zmotoryzowanej przepustnicy, problem w silniku serwomechanizmu. Tyle wystarczy aby stało sie wiadome o co biega,
Witam sprawdź przewody podciśnienia -ten do serwa też i podstawę przepustnicy .Powodzenia.:|
Witam poodczepiałem te przewody które idą do serwa oraz zaślepiłem je na jakiś czas i niestety, nic to nie pomogło.... Ile znalazłeś przewodów do serwa ? :-) Może któryś pominąłeś ?
Hmmm MOTRONIC - jak ma węcej to źle - ale wiadomo o co chodzi. Miałem raz do tej pory uszkodzone serwo w podobnym wynalazku, w innym tak samo - ale tam nie działała turbina (nowa :idea: ) . osobiście wywaliłbym wszystkie podciśnienia (zaślepił - łącznie z serwem) i szukał przyczyny. daj znać o efektach acha - jeździło na gazie czy po montażu tak się...
lewe powietrze moze dostawac sie przez serwo zaslep wezyk podcisnienia zobacz czy sie cos zmienia, choc przyznam ze lewe powietrze nie namiesza tak bardzo zeby ci auto nie szło moze co najwyzej telepac na wolnych obrotach sprawdz map sensor on w twoim silniku dostarcza informacji do komputera ilosci powietrza w kolektorze .
dzwiek wydobywa sie tylko przy wlaczonym silniku. nie ma znaczenia sila nawiewu. dzwiek jest caly czas jednostajny bez wzgledu na to czy jade i jak szybko jade. podejzewalem pompe wspomagania bo ona jest elektryczna wiec ma ciagle takie same obroty ale ona jest od strony pasazera a tutaj wyraznie dzwiek wydobywa sie zza zegarow. podejzewalem tez serwo...
Dziekuje bardzo za rade. Tam wszystko niemal sterowane mechanicznie. Jedyne wezyki podcisnienia to turbo-wastgate, kolektor dolotowy-pompa wtryskowa i serwo z vakum pompy przymocowanej do alternatora. Wiec turbo jest w porzadku razem z wastegate IC i reszta dolotu szczelna Wszystkie filtry wymienione Jutro sprawdze czy katalizator jest drozny i jak...
A to można na wciśniętym sprzęgle jeździć? Móc - można, ale nie jest to wskazane ani sytuacji nie zmieni. Jak auto się porusza to silnik powinien być "spięty" ze skrzynią biegów. Zgodnie ze sztuką, kiedy zwalniasz lub przygotowujesz się do zatrzymania to sukcesywnie redukujesz biegi, a na luz "wyrzucasz" dopiero na moment przed całkowitym zatrzymaniem...
Zaslepienie egra nic nie da jeśli nie dasz emulatora albo nie przeprogramujesz sterownika. Idź stąd chłopie. I nie pisz tu więcej bzdur. Co do samej usterki - albo gdzieś podsysa sobie lewe powietrze - wężyki do EVAP, MAP i czegoś tam jeszcze, z tyłu modułu wtrysku, ew. serwo - można zaślepić przewód do niego na próbę. Sam sterownik również może być...
W wężu łączącym kolektor ssący z serwem jest zawór przeciwzwrotny, jednostronny... czy jak to kto sobie nazwie. Zawór ten utrzymuje podciśnienie w serwie, i siłowniku zamykającym przepustnice klimatyzacji-wentylacji. Nie może być tak żeby podciśnienie w kolektorze cały czas "siłowało się" z podciśnieniem wytworzonym w serwie. Wolne obroty by cały czas...
jeśli to astra 1 to w komorzw silnika masz takie dwa czarne pudelka (w benzynie może jedno) ale napewno, to w nim są bezpieczniki i przekaźniki od wentylatora , jedno w obolicy serwa drugie w okolicy aku
Od miesiąca w moim Oplu Astrze F 1.6 jadąc czy to w mieście, czy też na dłuższej trasie zapala się najpierw żółta lampka Check Engine, następnie silnik zaczyna tracic moc i gaśnie. Wyłącza się wspomaganie i serwo. Jesli samochód jeszcze się toczy to mogę go ponownie odpalić na tzw. "zapych", ale lampka nie gaśnie. Jednak wówczas Opel nie chce wchodzic...
witam mam nastepujacy problem z moja astra 1.4 16v 2000r. dzisiaj autko zgaslo gdy stalem na swiatlach i nie moglem go odpalic,gdy mi sie to w koncu udalo zaswiecila sie kontrolka z kluczem,auto zgaslo znow po zostawieniu na wolnych obrotach a gdy znow odpalilem zauwazylem ze hamulec zrobil sie twardy tak jakby serwo przestalo dzialac czy cos w tym...
skoro ciśnienie sprężania jest niemal idealne to tylko pozostaje moduł. Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. Do sprawdzenia szczelnośc dolotu, i jeżeli chodzi o 4 gar to ani chybi coś nie tak z wężem do serwa lub serwem.
no właśnie pomyslałem o tym urzadzeniu które wystepowało w astrach ale nic wiecej o nim nie wiem wiem tylko tyle ze podczas jazdy po wcisnieciu sprzęgła silnik przez chwile utrzymywał obroty aby można było wygodniej zmienić bieg może 306-tka też miała coś takiego i to urządzenie sfiksowało. Wiem ze krokowca już wymieniłes aly czy wyczyściłeś wszystkie...
Tak? A bądź uprzejmy opisać czym konkretnie? Oj Robuś, to był przekąs, ale nie zakumałeś. Kuźwa, co by to nie było to tam jest Siemens, i stara ograna technologia. Równie dobrze może jeden cylinder wypadać z pracy, co w sumie jest najbardziej prawdopodobne. Jedynie czwarty, bo tam z odnogi kolektora jest brane ujęcie podciśnienie dla serwo hamulców....
astra serwo podciśnienie serwo astra tester serwo serwo
czujnik biegu wstecznego ademco express honda civic termostat
obciążalność prądowa przewodów obciążalność prądowa przewodów
Parametry pieca Termet Silver Pro - znaczenie i funkcje Odblokowanie radia Renault Scenic 1 z napisem "CODE"