Te 100A to tak orientacyjnie. Jednakże by tylko przesunąc magnes wystarczy impuls prądowy. 1 - Aby zmniejszyć prąd, wystarczy zwiększyć napięcie i zmniejszyć średnicę drutu. Napięcie 4 razy wyższe, prąd 4x mniejszy. 2 - Max prąd zależy od tego z jaka siłą ma działać serwo.
Nie powiedziałbym, że to było połączenie zupełnie bezluzowe. - w tamtych czasach gęstość zapisu była niska, a głowice leciały stosunkowo wysoko zapisując/odczytując dosyć szeroką ścieżkę z dosyć długimi sektorami i sygnał na ogół był wystarczająco silny, by te luzy zanadto nie przeszkadzały, ale to jeden z wielu czynników, jakie sprawiły, że silniki...
Tak cewka zamieniana,świece nowe, wtryski drugie, ECU drugie, klapki w kolektorze patrzyłem idealne. Serwo działa dobrze.
Cewka przerywała by w całym zakresie obrotów. Może serwo nieszczelne? Zaślep ręką na pracującym silniku przepustnice i zobacz czy odrazu zgaśnie.
Witam szanowny Kolego elektrozawory elektromagnetyczne mają za zadanie tylko i wyłącznie otwierać się nie ma mowy o żadnej regulacji przyjmij to do wiadomości . Zawory regulacyjne mają całkiem inną konstrukcje zamiast cewki posiadają serwo mechanizm (silniczek) nie rozumiem chodzi ci o sterowanie hydromotorem czy siłownikami . Jeżeli maszyna rusza bez...
Witam Vectra c 2004 1.8 122KM bez EGR szarpie na biegu jałowym. Ewidentnie za dużo powietrza. Po odpaleniu ok 30KG/H póżniej spada do 20. Przepływomierz podmieniony na jeden nowy zamiennik drugi oryginalny, na wszystkich te same wskazania. Sondy ubogo obie ok 20mV, po podaniu plaka w dolot wszystko się stabilizuje, sondy zaczynają pracować prawidłowo....
Myślę czy to nie jakieś przebicie na przewodach ... ale jak je znaleźć ? A na przykład w nocy jeśli będzie przebicie na przewodach to zauważysz to gołym okiem jeśli się dobrze przypatrzysz. 1)świece na nowe( NGK). Przy okazji gumki na świecach bo skakały iskry.(brak różnic) Jakie gumki? To w świecach są jakieś gumki? Sprawdź czy z wierzchu na tej karbowanej...
Sebakos, Rozumiem, ze mozesz byc zniechecony do peugeota. Wiedz jednak, ze TU to jeden z najlepszych malych silnikow benzynowych na swiecie. Fakt, ze niektore systemy wtrysku (MM, Sagem) troche psuja jego reputacje. Mam wrazenie, ze duzo ludzi zapomina, ze silnik, to glownie mechanika. Lapia za laptopa i kabelek i maja nadzieje, ze to zalatwi sprawe....
f28 to awaria serwo motoru (cewki). da się to naprawić bo miałem nie jedną taką naprawę. pewnie cewka się zacieła i nie puszcza gazu... spróbuj podczas puszczania ciepłej wody go puknąć. np kombinerkami. po tej czynności kocioł powinien odpalić. warto spróbować nasmarować plastikowe zębatki serwo, najlepszy jest spray samochodowy (silikon w sprayu do...
10 cm to ma zapalniczka. do prezentacji robota wystarczy. Otwarcie zaworu nie musi być przez serwomotor. wystarczy zwykła cewka z ruchomym rdzeniem. widzałem na targu też takie giga zapalniczki 18cm, gdyby zwykła była za mało.
Na samochodzie jest sterownik Sagem S2PM-382 Dodano po 10 Wszystkie przesłanki wskazują na usterkę tego sterownika. Wydaje mi się że nieprawidłowe podciśnienie w silniku spowodowane jest tylko i wyłącznie nieprawidłowym funkcjonowaniem ecu. Nieprawidłowe podanie czasu wtrysku i zapłonu powodują podciśnienie rzędu 0,3 bara. Po odpaleniu silnik gaśnie,...
Witam wszystkich. Mój 11letni junkers działający do tej pory bez zarzutu w jednej chwili przestał poddawać iskrę. Wymiana baterii nie pomogła więc zacząłem sam szukać przyczyny i tak znalazlem zasniedzialy przewód przy mikrostyku. Przewód skrocilem, zlutowałem i iskra wróciła, świeczka się zapala ale palnik główny nie, nawet po przełożeniu zapalniczki....
Możesz sygnał proporcjonalny wygładzić kondensatorem a resztę wytłumi sama cewka stycznika. A jak ustawisz maksymalne wychylenie na kanale to nawet bezpośrednio można stycznik wysterować.
Bardzo prosto- jest to nic innego jak cewka która działa na malutki magnes. pod wpływem przyłożonego napięcia powstaje pole magnetyczne które przyciąga lub odpycha . http://pl.wikipedia.org/wiki/Elektromagn...
Ty nadal nie rozumiesz że odbiornik dostarcza tylko sygnały w przedziale 1-2ms wysłane na danym kanale przez nadajnik nic po za tym , jedyne co możesz podłączyć do odbiornika bezpośrednio to tylko serwo modelarskie natomiast silnik DC wymaga regulatora. Nie rozumiem dlaczego napisaleś 'tylko' serwo. Sam buduję takiego 'robota', sterowniki silników...
Cześć. Posiadam samochód Opel Astra "G", poj. 1598 cm, 76 KW z LPG. Kod silnika Z16XEP/20L2619, rok produkcji 2008 Od pewnego czasu mam następujący problem. Uruchamiam zimny silnik (zwłaszcza, po nocy) i ruszam. Po przejechaniu kilkuset metrów do kilometra gdy zdejmuję nogę z gazu i redukuję bieg, silnik zaczyna wariować.Zaczynają falować obroty, silnik...
Najbezpieczniej użyć włącznika, który wskazałeś, dwóch przekaźników i dwóch kontraktonów. Dzięki przekaźnikom wyeliminujesz możliwość zwarcia przez jednoczesne wciśnięcie dwóch przycisków. Schemat z zastosowaniem przekaźników z cewka 230VAC. Możesz użyć przekaźników z cewka np 5V i w późniejszym okresie sterować roletami z komputera np przez port RS232....
Serwo to nie to uwież mi dało by się to odczuć odrazu, nie tędy droga jednak stawiam na sterownik silnika. Raz kozie śmierć zamówiłem nowy sterownik. Dam znać czy przyniosło efekt
Mam problem z zasiegiem w modelu RC. Problem polega na tym, ze gdy ustawie wlaczony nadajnik w drugim koncu mieszkania i wyjde na balkon (przeszkodami sa dwie framugi stalowe) i wyjde z modelem na balkon to odbirnik lapie ciagle zaklocenia. Objawia sie to tym ze serwo wariuje i ciagle skacze o kilka stopni w dwie strony a tym samym do regulatora wysylane...
Zawsze jak układ był nieszczelny to tak się działo i jestem pewny że to od tego tylko teraz doradźcie jak można wymienic te pod gaźnikiem. Nigdy nie ściągałem gaźnika - cztery śruby i można gaźnik cały zdjąc ale później chyba dochodzi uszczelka pod gaźnikiem. Ale czy jak zdejmę i założe gaźnik czy się coś nie poprzestawia ?? Jak dostac się do tych rurek...
Witam, (zaznaczam że nie jestem elektronikiem, a jeśli używam bardziej fachowych sformułowań, to na podstawie informacji wyszukanych w necie. Proszę o wyrozumiałość) Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu: Mam stare kolumny aktywne. W każdej z nich znajduje się tranzystorowy wzmacniacz i coś w rodzaju mechanizmu serwo (korekcja niskich...
Cześć, nie mogę sobie poradzić z silnikiem 1.6 ALM w Seacie Cordoba. Silnik zimny nie wchodzi na jakiekolwiek obroty, pracuje względnie równo na obrotach jałowych, po rozgrzaniu osiąga maksymalnie obroty 2000 i się dusi. Sprawdziłem: -rozrząd na znakach -zapłon lampą na wolnych dokładnie pomiędzy O i Z, po dodaniu gazu bardzo mocno ucieka w kierunku...
Dziś musiałem wymienić zestaw tłumików, nie było od mojego, ale prawie pasował od silnika ,,1.0'' po kilku małych dopasowaniach i wstawkach, zawisł na swoim miejscu, wyjechałem na wypróbowanie... jakież było moje zaskoczenie że................ niewiele się zmieniło , okazało się że poza tłumikiem jeszcze zachorował na łącznik elastyczny, przed katalizatorem......
Witam, wymieniłem świecę na ngk z opornikiem 10 kohm oraz fajke 5 kohm. Połączyłem masę silnika z masą odbiornika no i odpaliło ;] Teraz idealnie chodzi serwo gazu hamulca jednak jeszce skręt się co chwila zacina, nie reaguje praktycznie wogóle na aparaturę. Skręt realizowany jest przez mostek H - VNH3SP30 czy jest możliwe że silnik także zakłuca jego...
Witam, A więc nauczyłem się trochę po przerobieniu dużej ilości lektur i wielu testach. Co już opanowałem: - Sterowanie FULL drive - Sterowanie WAVE drive - Sterowanie HALF step drive Obserwacje: - Przy sterowaniu FULL drive pobiera podczas ruchu około 30mA a podczas postoju 400mA - Przy sterowaniu WAVE drive pobiera około 20mA a podczas postoju 200mA...
Tak więc jako rzekłem trzy tygodnie wcześniej, po ciężkich bojach z oporną materią i czasoprzestrzenia intersubiektywna... wymieniłem wzmacniacz napięciowy w mojej 'trójce' z Leatcha, na MCS-CFB. Pierwsze chwile grania właśnie się odbywają. Zmiany w porównaniu z pierwszym testowym 'minigigantem': -została po Leatchu cewka wyjściowa oraz obwód Zobel'a...
Mam podobne silniki Siemensa ale to są typowe z magnesami stałymi i podłączony jest tylko twornik. Zdaje się że kiedyś nie było mocnych magnesów i robiło się oba pola cewkami. Zresztą coś podobnego jak silnik od diaxa. Niektóre takie sprzęty (sterowniki) miały osobne wyjścia na stojan, osobne na wirnik i wejście na tacho. Tego rysunku z dekla nie rozumiem,...
Płytka sterownika silników ze wzmacniaczem audio... ...Czyżby to wina czerwonego wina? Trochę taka groteska, no bo wzmacniacz audio to tutaj pasuje... ...Jak pięść do nosa... Jak już to mogli zrobić 4 kanałowy sterownik krokowców + mini cewka tesla + wzmachol audio, by wtedy była hardwareowa orkiestra ze sztucznym wspomaganiem.
Ja tam za bardzo nie widzę typowych serwomechanizmów. napęd CD-silnik z regulacją obrotów,przesuw lasera-normalny silniczek ,śledzenie ścieżki-zawieszenie z ruchomymi cewkami,wysuw kieszeni-też zwykły silniczek DC.Owszem,wszystko jest sterowane procesorem i działa jak serwomechanizm ale ciężko to z osobna wydzielić.
Wyjasnienie: Auto naprawione: - bajpas na ECU - sterowanie silnikiem elektrycznym serwa - cewka zapłonowa uszkodzona - wymiana Dalej swieci mi na desce rozdzielczej kontrolka silnika - wymiana ECU -, ale silnik nie chodzi juz w trybie awaryjnym, i działa serwo. Pozdrawiam
Tu masz przykładową aplikacje układu ba6795 Tam masz szczegółowo opisane wszystkie parametry, opis wyprowadzeń itp http://boss.iele.polsl.gliwice.pl/pdf/Ro... A teraz postaram ci sie to jakoś po chłopsku wytłumaczyć. Driver steruje 3 silnikami i dwiema cewkami Silnik do obrotu płyty, do przesuwanie całej głowicy laserowej i do wysuwania...
Witam. Jeśli już, to musi być zawór z kotła z modulowanym palnikiem (regulowana płynnie moc palnika). Zawory te mają dwa zestawy elektrozaworów. Jeden jest do całkowitego odcinania gazu, i zwykle jest zasilany napięciem 230V, a drugi jest do modulacji (reguluje przepływ gazu przez zawór), i jest zwykle na napięcie 24V, to znaczy maksymalne napięcie...
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Zwykły elektromagnes (z nieruchomym rdzeniem) przyciąga kotwiczkę z kilku milimetrów i siła jego maleje gwałtownie wraz ze wzrostem odległości. Zwykle w modelach jest to 1 - 2 mm. Trochę większy "skok" może mieć elektromagnes z rdzeniem ruchomym i jest to ok. 1/2 długości cewki elektromagnesu.
Błąd stycznika wewnętrznego w serwie.Jest to taki mały przełącznik na trzech pinach umieszczony na osi przesuwnej wewnątrz serwa. Na tej kostce 5-pinowej można łatwo sprawdzić stan tego przełącznika, dwa piny to cewka elektromagnetyczna - od 1 do 2 ohm oporu a pozostałe trzy piny to ten przełącznik. Gdy pedał hamulca jest w spoczynku, miedzy dwoma pinami...
Kolega nie podaje informacji które pomogły by w rozwiązaniu problemu. Co czym steruje, co i jak się włącza etc. Nawet nie wiadomo co steruje stycznikami, na jakie napięcie jest cewka stycznika, gdzie wyrzuca ten błąd. Jak jest połączona pompa i serwo.... Odłączyć cewkę stycznika załączającego i załączać pompę ręcznie. Jak błędy nie wyskoczą to błąd...
Nie wiem od czego oryginalnie jest ta cewka, ale może zamiast szukać zamiennika oddaj tą do przewinięcia. Wydaje mi się że będzie to szybsze i prostsze rozwiązanie.
Może być to przyczyna awarii piecyka... być może przez brak wtyczki gdzieś robiło się zwarcie z masą kotła... choć problemem może też być serwo zawór gazowy. (cewka) Pozdrawiam.
Ma to sens i zgadza się z tabliczką znamionową (3000obr przy 250Hz), po prostu nie widziałem niczego podobnego (poza silnikami krokowymi) i nie mogłem zrozumieć jak to może działać. Ponieważ na każdą fazę przypadają cztery cewki w szeregu, można by je połączyć równolegle żeby uzyskać silnik na 4x niższe napięcie, ale pewnie nie da się tego wykonać z...
Co sądzicie o pomyśle przewinięcia cewki miernika? To w zasadzie jedyna możliwość zmniejszenia zakresu pomiarowego takiego miernika. Jeżeli ten miernik ma służyć jako wskaźnik do zegara pomyśl żeby obracać cewką za pomocą serwa
- wężyk pompy serwa i przepustnica - cewki i świece - sonda lambda -a może mapa sypała Skasuj błędy jak odpalisz i wyłączysz to cokolwiek sie pojawia ? Ostatecznie mogł walnąć ECU. Jeśli niema żadnego błędu. Sprawdzać można po kolei a z wymianami to się wstrzymaj. Przewody paliwowe lub wtryskiwacze też mogły się przepchać.
Pewnie nie bez powodu w tym odtwarzaczu montowali tylko określony typ (05 na końcu). Chyba problem leży w dosyć delikatnych układach od serwo - wystarczy, że cewki od lasera mają zbyt małą rezystancję i już się zaczyna gotować.
ok, to w środku mam coś takiego jak widać na zdjęciu 4 plus zaraz za komutatorem prądnicę tachometryczną, to mam podwójną prądnice tachometryczną? jedna coś w stylu cewka i magnes talerzowy a druga to szczotkowa z grubością uzwojenia drutem co najmniej 1mm, a szczotki kwadratowe coś około 5mm x 5mm, nic nie rozumiem, jedyną opcją to albo specjalne sterowanie...
Potencjometry muszą być ponieważ w serwo potencjometr nie obraca się w pełnym zakresie. No ok, to powinno być teraz dobrze. Ale nadal coś wyczyniasz z układem za wzmacniaczami. R14 i R13 zbędne, oba podłączenia VCC również. Zamiast diod BAT85 przy cewkach przekaźnika proponuję dać również 1N4148. Różnica między diodami w tym zastosowaniu żadna, ale...
Silnik to zapewne AKL...Na początek uszczelki kolektora dolotowego do wymiany-wszystkie osiem.Przepustnica do czyszczenia i adaptacji.Sprawdz rurkę podcisnienia do serwa hamulców -lubi pękać.Cewka,kable wn w jakim stanie?
Miałem fiata, cewki i przewody wytrzymały cały samochód zanim nie poszedł na złom, świece iskra wytrzymywały dłużej niż kazali wymieniać w książce serw. jeżdżąc na LPG.
Pozycjonowanie siłownika bez pętli sprzężenia zwrotnego i bez zaworu proporcjonalnego lub serwo zaworu?
A może po prostu masz za duże wzmocnienie. Program raczej jest dobry. A tranzystory mogły sie zniszczyc bo były przepięcia na cewkach silnika, można wtedy dodać równolegle z silnikiem kondensator.
To jest chyba serwo napęd zasilany napięciem zmiennym. Ta firma takie produkuje. http://db.sanyodenki.co.jp/sanmotion_pdf...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Soczewka jest zawieszona w polu magnetycznym i posiada własne cewki pionu i poziomu wiec serwo utrzymuje stałą ogniskową tak jak poprzednik pisał ma sie kiwać i ostrożnie z nią zebyś niezerwał cewki.
jak już wspomniałem mam 10k Hz i przepustnica otwiera się już całkiem szybko ale teoretycznie w samochodzie powinna otwierać się jeszcze szybciej więc chciałbym ją nieco zwiększyć poczytaj o PWM - tam wbraw pozorom ze zwiększeniem czestotliwości moment obrotowy może spadać ze względu na indukcyjność cewek silnika.
Traci zapłon na którymś cylindrze (osławione cewki na świecy),lub dostaje lewy luft (wąż od serwa?)
Przecież zasada działania nie odnosi się do napięcia , tylko impulsów dostarczonych do cewek z odpowiednim prądem . Jeśli zasilasz silnik przez wzmacniacz serwo , to obroty masz od praktycznie od 0 do max z momentem który chcesz uzyskać.
Dzień dobry, potrzebuję skonsultować mały problem z optyką KSS210A. Serwisuje dla siebie odtwarzacz NAD512 (spalone, niestety na zwarcie do bazy, tranzystory sterowania cewkami i optyką, spalony układ CXA1082 - serwo). Elektronika naprawiona, wstawiłem tranzystory większej mocy niż oryginały (1,5A z serii BD). Odtwarzacz działa, ale tranzystory od cewki...
Robiłem ostatnio astrę objawy te same,przyczyna to pęknięty wąż serwa na wejściu do kolektora ssącego.Na zimnym jak cię mogę na gorącym nie palił wcale.
Cewki z pierwszego na czwarty nie zamieniłeś? Pierwszy jest od skrzyni biegów. Białe świece na 1 i 2 czyli uboga mieszanka. Lewego powietrza nie ssie? Ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych jest trochę za wysokie. Powinno być około 30kPa. Może serwo hamulców dziurawe?
Przy sterowaniu pieca na paliwo stałe klapa powietrza musi się sama zamknąć przy awarii zasilania, co jest konieczne ze względów bezpieczeństwa aby w takim przypadku piec się nie rozbiegał. Tak więc serwa i podobne rozwiązania z przekładniami samohamownymi nie nadają się do tego celu.
tryb serw. po włączeniu przyciśnij vol+ i vol- razem przez kilka sekund.zobacz regulacje. zobacz cewkę przy trafie.
Balonika 3 ciekawy jestem bardzo o jakim aparacie mówisz (protetyczny chyba)W tym silniku jest podwójna cewka. Walczyłem z tym wynalazkiem dość długo i też potrafił strzelać w gażnik,prychał przez niego,gasł ,były trudności z odpalaniem.Obiawy były zbliżone do tych z opisu.Przyczyną był hydrosztos (zaworu wydechowego)na pierwszym cylindrze który się...
Słynny 00814, ponoć auto już po wymianie serwo i nic sie nie zmienilo - więc diagnoza znachorów: sterownik pompy. Przejściówke do serwo i czujników ciśnienia "zregenerowałem", bo oczywiście zgnita i z całej gamy błędów został tylko 00814. Potrzebowałem schematu żeby zweryfikować poprawność działania cewki solenoidu i przełącznika w serwie...
zbieżnośći w tym tv nie ustawisz w trybie serwisowym tylko zabawa z cewkami odchylającymi paskami i pasylkami magnetycznymi powodzenia
Witam! Już prawdę mówiąc straciłem nadzieję. Serdecznie dziękuję za pomoc. Wprawdzie rosyjskiego praktycznie nie znam ale przynajmniej schematy są do rozczytania. Najważniejsze dla mnie że serwo jest tam dobrze rozrysowane i właśnie o to mi chodziło, bo zamierzam przebudować stopień mocy sterujący cewkami ogniskującą i prowadzącą. Serdecznie pozdrawiam....
Jest on na benzynie 1,3 na pełnym wtrysku.Ładowanie jest dobre 14.4V bo sprawdzał to elektryk przy mnie... jeszcze przed tą usterką... Mnie się wydaje że jest jakieś przeciążenie albo coś takiego.Coś bierze za dużo prądu z akumulatora i dlatego się rozładowuje Akumulator mam nowy.Kiedyś znajomy miał coś podobnego tylko nie mam już z nim kontaktu żeby...
OK. Pomyłka. Ja mam zawór 5/2 albo 3/2 (nie pamiętam). Jeżeli włożymy 5/3 z dwoma cewkami to faktycznie można by sterować dwoma urządzeniami. Ale pozostaje cały czas problem regulacji parametrów. Oczywiście serwo na reduktorze i procesor do zapamiętywania parametrów to jest wyzwanie ;-) Ale koszty chyba nie na tzw amatorskie rozwiązanie.
Witam A cewki przypatkiem się nie przesuneły??? Polecam SE8/99-s.17-22 tam jest opis trybu serw. Może coś znajdziesz dla siebie? Pozdrawiam
Jak świece, kopułkę, i cewkę masz dobrą to prawdopodobnie masz nieszczelność, łapie gdzieś lewe powietrze, najczęściej na tych zielonych zatyczkach od serwa hamulca, lub gdzieś indziej jakiś skruszały, przetarty przewód
może serwo modelarskie? Naciskałoby swoją wajchą na butona :) Do tego prosty programik który wysteruje serwo przez lpt, zmieniając długość sygnału sterującego. Machnie serwem raz żeby włączyć i analogicznie żeby wyłączyć
To na zdalną pomoc zostaje już tylko jedno. Oscyloskop w rękę i sprawdzenie sygnałów i sterowań (cewka ,wtryskiwacze), może sterownik krzaczy? Przychodzi mi jeszcze jedno na myśl , było to Audi ,ale może warto sprawdzić zaslep przewód do serwa.
Czemu regenerowałeś głowice przy takim przebiegu? Jakiś powód? Jak odłączyłeś gaz? zaślepiałeś wtryski od gazu a od cewek odłączyłeś sterowanie dla sterownika gazu? Jakie jest podciśnienie ssania? i co ze szczelnością dolotu? Serwo sprawdzone?
Można uzyskać schemat wyprowadzeń wtyczki dochodzącej do sterownika i sprawdzić rezystancję czujników, cewek, oraz potrzebne napięcia zasilania.
Obawiam się, że zbieżności kolorów nie reguluje się w trybach serwisowych. Zbieżność (i czystość) kolorów jest zwykle ustawiana w fazie produkcji kineskopu. Aby mogła być regulowana z poziomu trybów to musiałyby być mocno rozbudowane cewki odchylające wraz z magnesami na szyjce w postaci cewek . Pozdrawiam
Połączenie kolektor-serwo jest ok,pozostałych nie sprawdzałem. Objawy są takie jak przy pokręconej kolejności przewodów,tyle że tutaj są te cewki....
Tak jak napisał kolega wyżej. Na przedniej płytce ( druga fotka ) będzie napisane " GND " - minus " R i L " - 1 silniczek lewo, prawo " F i B " 2 sliczniczek przód, tył. Nie znam się za bardzo na tym ale jak wrzucisz dokładną fotkę, to mogę Ci odczytac. http://obrazki.elektroda.pl/8051595000_1... Edit: A to drugie, to cewka
nie miałem do tej pory takiego przypadku żeby jakaś płyta nie chciała działać na moim serw. zasilaczu i to chyba pozostanie zagadką hmm ciekawe Jaki masz zasilacz?
Kabel oporowy, ten do cewki w maluchu, tylko żeby się nie zgrzał, to założymy mu żeberka chłodzące jak do serwa kierownicy w focusie, tak od dzisiaj łączymy alternator z akumulatorem ;)
W razie dodatkowych pytań piszcie :) A to cię pomęczę jeszcze, a coo! Tak patrzę na rysunek i widzę że opcja osobowa nie przewidziała chyba miejsca na maszynownię. Ale tutaj mam ważniejsze pytanie: Jak chcesz zrobić napęd w takim modelu? po 1 czy tylko kabina podnoszona zwijanym sznurkiem czy "po bożemu" z przeciwagą, co w roli silnika? Serwo z usunietym...
popsikaj plakiem do okoła kolektora ssącego na łączeniu z głowicą (od góry i od dołu) na pracującym silniku, jeśli będzie się poprawiać lub zmieniać praca silnika to uszczelka kolektora ssącego do wymiany, miałem tak w jednej z moich Asterek jak nie to to jeszcze możesz zatkać wąż podciśnieniowy do serwa, też potrafi nim ciągnąć lewe powietrze
Teraz sobie przypomniałem o skręcaniu przewodów. Czy warto to robić? Gdzieś jakiś gościu mówił że np takie przewody od serwomechanizmów można skręcać jak nie są skręcone. Ale większość serw ma je nie skręcone. Z drugiej strony przez to że się skręca trzeba dłuższy przewód bo on nie idzie najkrótszą drogą prostą tylko skręcony.
Nie ma tam w rurze 4'go cylindra (kolektor ssący) jakiegoś kroćca od podciśnienia (np od serwa hamulców)? Moze jakąs "lewizne" ssie?
Serwo, N19 (WRP11B) i 19-02 to konstrukcyjnie bliźniaki. Zespół wodny - membrana - dławica - mechaniczny zespół gazowy - 2 cewki gazowe. Jedna i druga terma jest wysokiej jakości. Jedna i druga przy regularnych przeglądach będzie pracowała bezawaryjnie.
witam.co masz na myśli pisząc "pracuje impulsowo?".czy jak pomożesz palcem to zakręci? jak tak to halotron na płytce silnika bębna.jak nie pomaga "ręcznie" to może zwarcie na cewkach tegoż silniczka a jeśli nie to to może sprawdż zasilanie ic. an..,no i na koniec procesor serwo ale to chyba mało prawdopodobne.powodzenia.a-ha a czy nie wyskakuje ci jakiś...
No i w końcu znalazłem czas na podłączenie cuda które podziwiać będzie cały świat:-) https://obrazki.elektroda.pl/1037409400_... Podpiąłem zasilacz mojej konstrukcji do CDF001. Napięcia ustaliłem na poziomie: Serwo>Silniczki +Cewki Lasera na +/- 10,50Volt. Serwo mniejszej mocy czyli scalaki CXA Plus cyfrówka wyświetlacze etc +/- 5,40Volt....
Witam, od kilku lat mam dwa takie piecyki w mieszkaniach. Po pewnym czasie (w jednym po 11 miesiącach,w drugim po 3 latach) pojawiły się problemy z odpalaniem. Za pierwszym razem zadzwoniłem po fachowca i okazało się, że do wymiany jest serwozawór - oznaczenie ESV-202-NG. Zapłaciłem 330pln z wymianą. No połowa ceny nowego... W drugim piecyku zaczęły...
Kup zwykły siłownik zaworu kulowego na przewody, zrób sobie jakiś prosty układ na tranzystorach, najpierw małej mocy żeby przez nie puścić prąd na bramki tych większej mocy, ewentualnie od razu z tych większej mocy na cewkę przekaźnika i przez przekaźnik na napęd zaworu kulowego. Tylko napęd zaworu niech nie ma sprężyny powrotnej (otwierającej), bo...
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Sprawdź przewody podciśnieniowe serwo uszczelkę pod monowtryskiem przewody wysokiego napięcia najlepiej w nocy podnieś maske i sprawdź czy nie widać iskry ,cewkę zapłonową czy nie ma przebicia ,jak nie chce się połączyć z komputerem to sprawdź masy na silniku ,styki w sterowniku silnika
Witam! Dysponuję zasilaczem dedykowanym do taśm LED ([url=http://botland.com.pl/zasilacze-do... Chciałbym się dowiedzieć czy i ew. w jaki sposób mogę a jego pomocą zasilić 6 silników krokowych 12V/0,5A(na cewkę) oraz 4 serwa modelarskie 6V/1.2A. Przy próbie zasilenia...
s prawdż zasilanie pionu,ewentualnie go wymień,wymien też elki w zasilaczu i przy pionie, napewno nie jest to usterka z opcji serw. z as.pionu ok.25volt,sprawdz[ ]cewki odchylajace i usuń zimne luty na całej płycie,powodzenia[.]
Dzięki za konkretne przekaźniki, linki i opis. Co do tranzystorów to chyba będę mógł ich uniknąć, może wyjaśnię dlaczego i moją ideę. Otóż sterowanie moim pojazdem odbywa się za pomocy starej aparatury RC z modelu. Chce stworzyć obwód sterowania silnikami i obwód zasilający silniki(12 V). Obwód sterujący to zasilanie 5V z odbiornikiem RC i cewki przekaźników....
Spróbuj na stałe podać + na cewkę zapłonową ona jest zasilana z przekaźnika ECu -również map sensor, pompka. Może byc też tak że traci szczelność vaku, np ukruszony wężyk, serwo, albo wariujący EGR.
Witam! Problem polega na tym, iż nie zaskakuje przekaźnik od załanczania elektrycznej pompy serwa. Do przekaźnika dochodzi +30 na zaislanie, +15 na cewkę, 87 na pompę też jest ok bo na krótko chodzi, tylko drugi przewód co idzie na cewkę nie dostaje masy. Ciśnienie spada zapalają sie kontrolki ostrzegawcze. Na krótko napompuje i gasną i jest oki. Jak...
Wszystko fajnie ale w układzie jest jeden poważny błąd - brak filtrów zasilania. Dwa kondzie 100n przy 12 serwach nic nie da. Bardzo jest prawdopodobne, że przy bardziej dynamicznej pracy serwomechanizmów przy kiepskim zasilaniu procek zacznie się resetować. Dodaj jakiś stabilizator napięcia, kondensatory odsprzęgające, cewki, korale ferrytowe, a diodę...
Witam, auto jak w temacie, po rozgrzaniu silnik szarpie na wolnych obrotach, moc ma odpowiednią, podczas jazdy nic nie przerywa. Wymieniłem rozrząd poskładany na blokady, 3 razy sprawdzany, podmieniony EGR, map sensor, cewka, nowe świece, ciśnienie sprężania równe na każdym cylindrze w granicach 15 bar, ciśnienie paliwa 3,5 bar, sterownik podmieniany,...
Sprawdz jeszcze podcisnienia i odmę Dodano po 8 Wyciągnij i przewód podciśnienia z serwa zatkaj go palcem i zobacz co będzie Dodano po 1 Jesli to cewka to powinno wyskoczyć na kompie wypadanie zapłonu A jakie masz odczyty z lambdy? Dodano po 53 No i świece w jakim stanie?
Witam. Chciałbym zaprojektować układ w PSpice oraz następnie go wykonać jak symulacje wyjdą poprawnie. Układ ma pełnić funkcję sterownika silniczkiem serwo w motocyklu. Musi przy obrotach początkowych być w pozycji "1" następnie w zakresie obrotów średnich przejść do pozycji "0" później przy obrotach około 6,5 tyś obr/min przejść płynnie do pozycji...
Witam Podczas startu auta pojawia się u mnie problem z falującymi obrotami. Na lpg i pb tak samo chociaz na lpg mniejsze objawy - słabiej trzęsie. Po pewnym czasie wyskakuje P0170 - usterka dostrajania paliwa. Auto chodzi jakby nie na wszystkie cylindry. Podczas jazdy jest ok, nie szarpie nie ma spadków mocy. Jak staje na światłach to słychać jak sie...
jeśli pralka jest pusta zwarte są styki 11-12;jeśli nabierze wody 11-13.Ale sprawdź elektrozawór-czy dochodzi napięcie,jeśli tak to czy sitko nie jest zapchane Dodano po 7 trochę się zagalopowałem-masz inne oznaczenia hydrostatu.Ale sprawdź zaczynając od elektrozaworu(cewka,sitko,ewentualnie sitko przy kranie).Grzałka nie ma nic do tego że nie pobiera...
r525-wstawilem 2ohm .tv chodzi.wczesniejsze uszkodzenie przy doborze rezystora -wtyk cewek wypalony.teraz u gory ekranu mam trzy linie powtroty rgb nie bardzo ziazane z pionem.jakies sugestie .kineskop toshiba a68. dalo sie to skorygowac w trybie serw.3200 slaba emisjia kineskopu temat mozna zamknac
Echh przyszedł ten CD4518 próbuje uruchamiać i nic nic .... sam koder pobiera jakies 12mA , sam dekoder jakie 3,5 mA , jak spinam razem to pobieraja jakies 15 mA , jeszcze odkryłem że jak wczesniej uruchamiałem ze dekoder zasilałem z kodera ale przez pomyłke przed stabilizatorem uc7805 czyli zasilaem go nie 5 V tylko jakieś 8-10 V jak uruchamiałem ale...
tester serwo serwo spalone serwo naprawić serwo
gumka przewodząca wyświetlacza wyciszyć hałas silnika wymiana łożysk silnika
piekarnik amica samsung ue50tu8072u
Luz na kierownicy Renault Clio 2 2000 - Jak usunąć? Schemat podłączenia podciśnień Mitsubishi Pajero 1990