Wężyki ciśnieniowe i podciśnieniowe raczej są w porządku, ale jeszcze sprawdzę, ten, co zamówiłem, to zmienię w sobotę. Jak byłem się teraz przejechać na jazdę próbną z nowym serwo, to hamulce są super. Tylko mnie martwi, żeby zaraz kolejne serwo się nie popsuło, bo nagle je jakiś olej zaleje i pęknie coś w nim.
Lepiej ją zostaw, bo może pęknąć mocowanie. Po prostu wykręć i wkręć w nowe serwo.
Więc sprawdź to co napisałem wcześniej z odłączeniem serwa. Jeśli to serwo to hamulce powinny odpuścić odrazu.
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
wartość napięciowa EGR ,to max 1.24V - wszystko powyżej ,to już uchylony EGR ,ale wtedy miałbyś wygenerowany DTC. Przepustnicę zostaw w spokoju, bo to nie ona. Komplet rozrządu do wymiany,i koniecznie przeczyść smoka w misce olejowej(dobra rada).
Zacząć od diagnostyki(kompresja i komputer) i ciśnienia paliwa. W tym silniku zacznij od podciśnień czyli wężyki te cieniutkie i serwo. Hamulce dobre są ?
Napisałem sprawdż PLAKIEM ----jeżeli zwiększy obroty to ma nieszczelność i omija przepustnicę --jak hamulce --może uszkodzone serwo
Jak coś to vaccum a nie wspomagania, najpierw trzeba coś posprawdzać a nie od razu wymieniać bo może to być równie dobrze uszkodzone serwo. A czy to czasem nie jedno i to samo? W samochodach z silnikami wysokoprężnymi do wytworzenia podciśnienia dla celów wspomagania potrzebna jest pompa. A i po polsku lepiej brzmi. Natomiast co do meritum, gdyby było...
jeśli tylko pasuje na mocowania to będzie pasować a mocowania serwa w Fiatach są chyba zawsze takie same, ważne jest żeby pompa hamulcowa nie była ani troszkę naciśnięta w stanie spoczynku, bo hamulce nie będą "wracać" musi być troszkę luzu, więc najlepiej założyć komplet serwo+pompa. załóż sobie cały zestaw serwo+pompa z seja i tyle, nie jest to aż...
Zmień mechanika na elektryka. Ciekawe co za jołop chce wymieniać serwo bo hamulce blokują i ABS nie działa :D
W poniedziałek sprawdzę kruciec A czy jest możliwość że padło serwo ?
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
A serwo masz na pewno sprawne?Po odpaleniu wchodzi dobrze pedał?
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
W samochodzie Volkswagen Bora 1.9Tdi 2002r.bardzo grzeją się tarcze hamulcowe nawet po przejechaniu 500metrów.Powymieniałem klocki hamulcowe i wszystkie koła obracają się lekko,nawet na zapalonym silniku nic nie blokuje kół (podobno tak sprawdza się serwo ).Hamulce działają dobrze tylko że się bardzo grzeją .Może ktoś miał taki przypadek i mi coś doradzi...
Skoro nie widać wycieku na zewnątrz, to pompa puszcza do serwa.
Wyreguluj popych serwo-pompa.
Witam ,od jakiegoś czasu dręcze się z moim Toledo 1, 2000r 1.9 TDI Zaczynając od niedziałającego turbo kończąc na braku hamulców Pierwszy objaw to podczas gwałtownego wyjeżdżania z posesji nagle turbo załapało notlauf i hamulce przestały działać objaw powtórzył się że 3 razy ,po wyłączeniu i włączeniu motoru wszystko było ok Padło więc na turbo Wymieniłem...
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Witam mam podobny problem który był już tu poruszany. Mianowicie podczas jazdy nagle hamulce zaczęły same hamować, gdy auto stanęło zapaliły się ABS i ESP. Po zgaszeniu silnika odczekaniu chwili odblokowaly sie. Po tygodniu znów to sam ale już nie puściły, odpiłem ABS odpowietrzyłem serwo po chwili hamulce puściły, no ale wiadomo problem dosyć uciążliwy....
to zobaczysz czy blokuje nadal hamulce bez podciśnienia serwo nie działa
Podnieś auto zdejmij koła zobacz gubść klocków hamulcowych, czy tarcze nie maja za dużych kołnierzy na krawędziach, co do ściągania to objaw nierównomiernej siły hamowania (zakładam ze masz "zbieraniny" opon) jeśli to co wymieniłem jest OK będziesz musiał sprawdzić przewody. Wsiądź do auta puść ręczny wciśnij hamulec i zapal auto jeśli pedał hamulca...
Pompa vacuum i serwo są nowe, płyn hamulcowy również, magistrala wyczyszczona, odpowietrzone hamulce.
Słuchaj ja miałem ten sam objaw w Citroenie. Odpowietrzałem hamulce , wymieniałem płyn hamulcowy i na kilka naciśnięć było okej a potem pedał wpadał i już! Okazło sięże padłą uszczelka wewnątrz pompki. Cena kompletu naprawczego to ok 7zł. i trochę zabawy z przekładaniem
Witam wszystkich mam problem z hamulcami pedał hamulca jest twardy i słabo auto hamuje , wymieniłem serwo , odpowietrzyłem hamulce i nadal jest ten sam problem po naciśnięciu hamulca 2/3 razy robi się bardzo twardy jakby wspomaganie nie działało i nie hamuje
Czyli musi mieć dokładnie te same numery? Czy może być jakieś inne ATE? Pozdrawiam
Serwo 100 % Hamulce (cylinderki zaciski prowadnice) 100 % Nie posiada ABS-u Przewód do serwa ok zawór zwrotny ok Po podpowiedzi kolegi PERO jestem w trakcie wymiany uszczelki pod kolektorem ssącym
Jeździć nie powinieneś puki nie zdiagnozujesz miejsca wycieku. Lekka nieszczelność może doprowadzić przy ostrym hamowaniu do rozerwania przewodów itp... Od czego zacząć sprawdzanie. No zapewne trzeba obejrzeć cały układ hamulcowy. serwo czy nie jest mokre wszystkie przewody, pompę, zaciski.
A co ma serwo do zpadającego się pedału? Hamulce to trochę za powazna rzecz, aby za naprawę brał się ktoś, kto pojęcia nie ma.
Padło serwo hamulca .
Jak nie działa pompa vacum to nie działa serwo hamulca przez co hamulce są bardzo słabe. Nie patrz na podciśnienie za N75 tylko na podciśnienie przed. Masz na nim opis. Powinno być tam napisane VAC i na tym wężyku powinno być podciśnienie po odpaleniu. Możesz to sprawdzić wakuometrem bądź amatorsko za pomocą języka.
Nie ma ABS, rok produkcji 1996. Ile może kosztować serwo?
Serwo uszkodzone?
Gdyby siedziało serwo to hamowałyby cztery hamulce??
Musisz sprawdzić szczelność przewodu który dochodzi z silnika do serwa a zwłaszcza jego szczelniość to jest najważniejsze:):)
Pod kompa podpięty i nic nie wykryło. Jutro sprawdzę przewody. Ale gdyby to był przewód od serwo miałbym słabe hamulce/ brak ich... Sprawdzę też inne wężyki od podciśnienia zobaczymy co to będzie. Dziwi mnie fakt czemu na zimnym silniku chodzi OK ?
Witam. Gdyby była to przekładnia główna, dzwięki pojawiałyby się na każdym biegu!!! Początkowo jest ciszej bo olej jest gęstszy(zimny). Wyjęcie skrzyni może sprawić trochę kłopotu, zwłaszcza jak jest ABS i problemy ze śrubą wspornika(łapy) skrzyni pod zespołem serwa hamulca(pompy ABS). Demontaż skrzyni-mi największy problem sprawiło zdemontowanie kół...
Może ktoś napisać w którym miejscu znajduje się elektryczna pompa dająca podciśnienie do hamulców oraz akumulator próżni ??
Janusz Kaczor wiem że tak napisał ale układ abs dzieli sie na kilka typów i podtypów ja też mam renault 19 i wiem że jak odłącze układ abs (wyjme bezpiecznik) to trace też serwo i hamulce są słabe natomiast w tym przypadku jest niejakby na odwrót ale niewiem czy coobra ma tej samej firmy abs co ja
Zapomniałem napisac, że blokują się tylko przednie hamulce. Czy zepsute serwo moze dawac takie objawy? Wymieniłem zawór zwrotny od serwa ale nie ma znaczącej poprawy. Pozdrawiam
Dokładnie to nie wiem gdzie jest w Palio... idź za wiązką od złącza diagnostycznego. Jak teraz patrzę to Palio raczej nie miały ABSu, a złącze diagnostyczne ECU jest w okolicy serwa hamulca, więc ECU też gdzieś tam jest, być może na podszybiu lub nawet w kabinie pod deską. Złącze jest tu: http://obrazki.elektroda.pl/3196315700_1...
Dobrze, miałem jednak nosa i prawidłowo obstawiałem. Przyczyną było nieszczelne Serwo od strony pedału hamulca, padła uszczelka. Serwo jest już naprawione, trzyma ciśnienie. Całość układu zmontowana i zalana płynem. Hamulce nie blokują się już samoczynnie podczas jazdy, autko hamuje tylko po naciśnięciu pedału - żyleta :) Dziękuję wszystkim, zamykam...
Być może uszkodzony któryś zawór w bloku abs.Ale to tylko domysły.Równie dobrze mogło być serwo bo sam takie coś przerabiałem.
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
witam wyskakują mi błędy 00778,00810 to jest od pompy abs sprawdzałem na kilku programach cały czas jest to samo brak kodowania pompy abs wymieniłem już całe serwo z pompą hamulce igła ,no i z lampą 014042,02656,02657,01539,02234
Mialem przypadek z raz dzialajacym a innym razem nie wspomaganiem hamulcow ale to bylo w starszym pojezdzie - winny byl uszkodzony przewod podcisnienia (wspomagania hamulcow) laczacy kolektor dolotowy z serwo wspomagania. Objawy - hamulce dzialaja ale trzeba bardzo mocno wcisnac pedal.
Pytanie czy serwo od hamulca jest sprawne i nie puszcza bokiem, nie słychać czasem syczenie w obszarze pedałów? Przydało by się załatwić wakuometr i sprawdzić ile pompa daje, z podpiętym całym układem powinno być koło -0,8 minimum to -0,6.
Serwo do wymiany
Witam. Czy ktoś zna jaki rozmiar przewodu co wychodzi z krótca pompy vacum leci do trójnika i łączy serwo hamulca. 1.9 TDI axr pompa Luk https://allegro.pl/oferta/przewod-podcis...
B3 ma hamulce wspomagane klasycznie przez serwo a teves to część ABS-u.
Na falowanie obrotów ma jeszcze wpływ serwo hamulca. Sprawdź serwo hamulca czyli odłącz przewód podciśnienia i zaślep przewód.
Przecież pojazdy spalinowe także posiadają analogiczny mechanizm - amatorzy spalinowozów nazywają tą "hamowanie silnikiem". I jeśli tylko ktoś potrafi używać skrzyni biegów w sposób prawidłowy to tenże mechanizm hamowania silnikiem wcale nie jest mniej efektywny od elektrodynamicznego hamowania w elektrykach. Problemem jest tutaj mentalność przeciętnego...
Problem z serwem lub zaworem zwrotnym do serwa Jak jest takie "pierdzenie" to ucieka podciśnienie z serwa
Wygląda na uszkodzone serwo.
No właśnie po podpięciu komputera z programem DDT2000 podczas skanowania samochodu błąd (świecąca dioda ESP) znika i nie zostawia śladu w historii, u mechanika podczas wizyty na warsztatowym sprzęcie nic nie wychodzi, jeszcze jestem omówiony na skanowanie auta podczas jazdy i zbieranie informacji co i jak się dzieje więc dam znać... Chyba że ktoś miał...
maluszka, o wiele mniej problemów jest z autem z automatyczną skrzynią biegów, mechanizm do kierownicy(pomysł z pralką jest bdb), gaz czyli małe serwo na przepustnicę, hamulce - wywalić pedał hamulca, jakiś silniczek krokowy zeby nawijał linkę. pozdro
"Wyczaruj" dłuższy wężyk, podjedź drugim autem i podłącz "na krzyż", a przekonasz się, czy pompa, czy serwo.
Piszesz że samochód hamuje, nasuwa się pytanie: czy to silnik traci moc? Czy uruchamiają się hamulce? Żeby wykluczyć hamulce odłącz przewód podciśnieniowy od siłownika serwo, przewód zaślep. Wywołaj efekt samoistnego hamowania i obserwuj co się dzieje. UWAGA bez serwa pedał hamulca robi się twardy, a hamowanie mało skuteczne, więc rób to najlepiej na...
Mam taki taki problem, nie mogę znaleźć przyczyny blokowania przednich kół, tarcz hamulcowych. Przy mocnym naciśnięciu pedału hamulca przednie koła zostają przyblokowane (zaciski i prowadzenia czyste i nasmarowane), najciekawsze jest to, że jak wyjmę przewód podciśnienia z serwa hamulce puszczają. Miałem ten przypadek już 4 m-ce temu wymieniłem serwo...
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Podepnę się pod temat-moje a4 b6 tdi błąd wywala : Brake pressure sensor fault (G201) Auto po kilkukrotnym hamowaniu- dopiera zaświecają się Abs/ESP i nie działają, do tego momentu wszystko działa i po zgaszeniu silnika znowu działa ABS/ESP aż kilka razy przyhamuje czujnik g201 wymieniłem -bez zmian Gdzie szukać ? serwo? przewody? dodam że hamulce same...
wszystko było sprawdzane co wiązane z turbo. A co ma do tego serwo hamulca bo nie rozumiem Dodano po 6 wszystko było sprawdzane co wiązane z turbo. A co ma do tego serwo hamulca bo nie rozumiem tam do serwa dochodzi taka jak by plastikowa rurka skrętka. ona mi którejś zimy pekła i aktualnie załozony jest kawałek zbrojonego weza co prawda na zgięciach...
Ostatnio zaczęła mi się zapalać kontrolka od hamulca - znaczy ta sama, która świeci po zaciągnięciu ręcznego. Dzisiaj postanowiłem obadać sprawę i wyszło w sumie, ze mam może trochę przy mało płynu hamulcowego mimo , ze jest ponad minimum ale zauważyłem jedną niepokojąca mnie sprawę. W momencie kiedy ktoś naciska na hamulce serwo wraz z pompą hamulcową...
Witam. Powód problemu ze stabilizacją obrotów bębna nie do końca jest mi znany. Po ustawieniu i sprawdzeniu stopnia synchronizacji zakładam że ten układ jest ok, sygnał w punkcie 5-5 jest przesunięty o wartość ustawioną potencjometrem w zależności od sygnału głowicy tachometrycznej bębna. Prędkość bębna jest regulowana hamulcem elektromagnetycznym....
Wąż od serwa (serwo to wspomaganie hamulców, pompy) co mają hamulce do duszenia się auta i odcinania paliwa?
bębny w maluszku są wystarczające /poznaj zasadę działania hamulców bębnowych i rozkaład sił/ jeżeli są w pełni sprawne, a nie poskładane jak ktoś wcześniej na forum składał ręczny w "beczce". kiedyś myślałem nad wspomaganiem do oryginalnego układu. może samo serwo by wystarczyło.
Hamulce i serwo zasilane są tym samym podcisnieniem co steruje turbiną EGR i klapą gaszącą. Nieszczelnosc w ukladzie moze miec wplyw na pozotale systemy. Mierzyles wartosc podcisnienia na wyjściu pompy vacu ( z instalacja i bez - samo serwo)? To moze dac ci podpowiedz co do problemow z hamulcem. Jak jest nieszczelnosc to muszisz ją zlokalizowac. Sprawdź...
Też mam z tym problem ale jak już ustabilizuje obroty to trzyma, a energiczne naciskanie hamulca niewiele zmienia - zafalują może na grubość wskazówki na obrotomierzu. U mnie po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca na wolnych obrotach robi się on nieco twardszy (ale i tak nie ma nawet porównania do tego co jest na wyłączonym silniku), potem już bardziej...
zrobiłem próbę: odłączyłem przewód podciśnieniowy od serwa i gaz do dechy. załączył się ASR i zablokowały hamulce, popuściłem rurkę przy samej pompie i puściły. Więc serwo nie blokuje .Jeszcze raz w ten sam sposób zablokowałem hamulce i przy zablokowanych odkreciłem pompe od serwa ,jakieś 5 mm była luźna i tak hamulce trzymały, dopiero jak poluźniłem...
Jako że c-360 ma bardzo oporne hamulce , znajomy chce podpiąć serwo z pompą od jakiegoś auta. Ma już alternator z vakupompą. Praktykował juz ktoś to ułatwienie życia?
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Jak odpowietrzać hamulce na zapalonym silniku żeby serwo chodziło czy zgaszony silnik?
Mozliwe przyczyny: gdzies jest nieszczelnosc w ukladzie hamulcowym, zle odpowietrzone hamulce problemy pompa hamulcowa - serwo Plynu hamulcowego nie ubywa?
A sprawdzał mechanik jak się obracają tylne koła na pracującym silniku? Jak nie będzie luzu na cięgnie pedał hamulca - serwo to na pracującym silniku jak jest podciśnienie to serwo może wciskać tłok w pompę hamulcową.
Sprawdź hamulce bo serwo lubi padać,wilgoć się dostaje.Krańcówki w drzwiach bo to droga impreza,zawieszenie jest tragicznie mało wytrzymałe i drogie,wiskoze czy się nie grzeje i nie bije na boki wiatrak,koło dwumasowe i czy to nie anglik bo dużo ich jest
Gdzie tam masz pedały - podłoga, czy gródź? Jak podłoga, to zapomnij, że zamontujesz serwo. Trzeba przerobić na podwieszane. Serwo da się zamontować i montują przeróżne. Najczęściej od tego, co akurat pod ręką - mercedes, żuk, sierra... Poprawi to trochę pracę hamulców, ale cudów nie oczekuj. Bo to słabe hamulce. Zresztą jest o tym bardzo dużo w sieci....
Przed tym po zapięciu wakuometru w kolektor ssący zamiast serwa hamulca, wakuometr pokazuje wartości bliskie ciśnienia atmosferycznego, czyli brak próżni w kolektorze. Nie ma takiej fizycznej możliwości w standardowym silniku.
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie.
Nowa tylko z całym przewodem vaccum do serwa hamulca. Trzeba na szrot się wybrać, będzie pasował od innych 2.0 Ford, Volvo czy Fiat.
na mój gust pękniety któryś wężyk od podciśnień, najprawdopodobniej ten między gaźnikiem a serwo hamulca, albo uszkodzone serwo hamulca.
Bardziej myślalem o tym że może być uszkodzone serwo hamulca. Może być wina nieszczelnosci samego serwa lub węża na podciśnieniu który do niego dochodzi. Ogólnie takie gaśnięcie auta przy wciśniętym hamulcu może właśnie świadczyć o problemach w układach sterowanych podciśnieniowy (sparciałe węże, nieszczelności itd).
przepuszczało juz wczesniej tylko nie piszczało, uszkodzone serwo zaczyna piszczec jak jest juz ciepło.... hamulce beda, po pompuj szybko kilka razy z rzedu i zobaczysz jak zacznie twardniec pedał hamulca :) trza wymienic :)
Hamulce w Skodzie Fabii działają dziwnie Podczas hamowania hamulce jakby nie odbijają. Pedał robi się coraz bardziej twardy. Jakby skok robi się coraz krótszy. I po kilku naciśnięciach autko hamuje samo tak że nie da się jechać. Wystarczy zgasić auto, wcisnąć kilka razy hamulec i koła się luzują. W aucie było wymieniane serwo i pompa z powodu kolizji....
Witam mam problem z Audi A4 b7 2.0tdi 170km samochód ma bardzo twardy pedał hamulca. Hamulce są dobrze odpowietrzone i zmieniłem serwo. Bardzo proszę o pomoc
Zauważyłem ostatnio, że z okolic pedału hamulca, a dokładniej z serwa hamulca słychać świst powietrza (takie krótkie pssss) w momencie gdy puszczam pedał. Nie przypominam sobie, żeby wcześniej dochodził stamtąd taki dzwięk. Co to może być? Czy ktoś może mi wyjaśnić jak działa serwo hamulca. Wiem, że powietrze jest doprowadzane z kolektora do serwa,...
Jaki zawór? Gdzie ten zawór umiejscowiony? Za co odpowiada? Serwo nieszczelne a pedał wpada i hamulce za ostre? Napisz coś więcej, intrygujące bardzo.
Najpierw sprawdź czy serwo działa - wydeptaj z 10 razy pedał, naciśnij hamulec i odpal silnik - pedał powinien się trochę wciągnąć w podłogę
Masz wyjście na hamulec może ono ci się przyda, nie wiem do czego chcesz to wykorzystywać, ale kiedy serwo będzie pracowało, to hamulec jest zluzowany, czyli przekaźnik miałbyś załączony.
tam gdzie idzie przewód do serwa hamulca
Stary typ ma wieksze cylinderki. Zawsze możesz dołożyć pompe vaku taką z alternatorem np transit, corsa, hyunday. Starsi Panowie życzą sobie takiego czegoś czasami. Wtedy hamulce , nabieraja nowego życia. Serwo z pompką od poloneza. Bo inaczej czeka cię hamowanie rodem z flinstonów.
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo.
Właśnie w Audi powinno to być nieregulowane ,chyba że serwo to marna podróbka.
Objawy wskazują na nieszczelność zasilania serwa hamulca. Dokładnie sprawdź wąż podciśnienia idący do serwa. Możliwe jest też uszkodzenie samego serwa ale to już ogromna rzadkość.
Ja robię to tak. Wyciągam mechanizm. Do silnika serwo podaje z zasilacza nap ok 2,5-3V i sprawdzam poprawność wykonywania funkcji ( cały mechanizm musi zadziałać prawidłowo, prowadniki , hamulce, rolka itd). Można to robić tylko z odpiętą elektroniką i zabezpieczonym zasilaczem na prąd ok 100-200mA. Wyższy może uszkodzić silnik , jeśli stawia gdzieś...
Opel Astra 1,7 D Problem z hamulcem zasadniczym. Sprawdzone bębny, tarcze, wymieniony płyn hamulcowy, pompa i nadal słabe hamulce. Czy to może być problem z serwo? Proszę o pomoc. Andrzej
Sprawdź przewód podciśnieniowy do serwa hamulca i samo serwo.
Oczywiście, że ich wina. Szczególnie tego od serwa (hamulce).
Witam. Mam dwa auta z tym silnikiem. W obu był ten sam problem. Jeśli ktoś nie może znaleźć przyczyny, to sugeruję sprawdzenie jednej rzeczy. Na wyjściu pompy wakum jest plastikowy trójnik. Wychodzą z niego dwa wężyki, jeden do serwa hamulca, a drugi do podciśnienia regulacji turbiny. Wymontować go i wyczyścić, przemyć i przedmuchać powietrzem. W obu...
słaby hamulce serwo syczeć serwo hamulce hamulce blokują serwo
flatron t710ph błędy pralka candy migające diody motogodzina zetor
Ustawienie temperatury pieca Saunier Duval Thelia Condens 25-A na 45°C Parametry superkondensatora w Harman Kardon AVR 660