Musisz sprawdzić szczelność przewodu który dochodzi z silnika do serwa a zwłaszcza jego szczelniość to jest najważniejsze:):)
alternator może wpływać na obciążenie silnika i przez to na obroty. Sprawdź też serwo hamulca.
Serwo
czy serwo wogle działa można sprawdzić bez zaglądania pod maskę - najpierw powoli naciśnij 2-3 razy pedał hamulca, naciśnij i trzymaj lekko hamulec, odpal silnik, jak pedał opadnie to znaczy że serwo działa
Witam rozwiązałeś problem miękkiego hamulca ?? Prawdopodobnie masz do wymiany pompę hamulcowa przy serwo. pozdrawiam
Możesz mieć uszkodzony wąż od serwa lub samo serwo
Duża pucha to serwo :) sprawdź przewód serwo-kolektor ssący. Szczelność, drożność. Tak jak kolega wcześniej pisał zaworek prze serwo
Sprawdź serwo hamulcowe.
Witam.Mam problem z hamulcami.Otoz jak zapale silni to pedal powinien byc miekki.A u mnie jest bardziej twardy jakby serwo nie dzialalo.czy da sie jakos naprawic czy trzeba to wymienic.Pomozcie.Pozdrawiam.
Witam, Panowie. Master 2008 rok. Też mam problem z hamulcami. Podczas jazdy przez jakiś czas jest dobrze, powiedzmy około 10 km, potem pedał hamulca robi się twardy jak na zgaszonym silniku i ciężko jest hamować. Pomoże ktoś zanim wymienię serwo?
Wystarczy pompa jeżeli serwo masz dobre
Mam problem z hamulcami w samochodzie. Mianowicie w czasie jazdy , w momencie gwałtownego hamowania pedał hamulca wpada prawie do samego końca. Natomiast kiedy nie hamuję gwałtownie , dwa- trzy razy nacisnę pedał hamulca, wtedy hamulce normalnie "łapią". W aucie została wymieniona pompa hamulcowa i odpowietrzniki, teraz mechanik twierdzi, że należy...
Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. Której w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia...
Tomaszek ale wytumacz mi jak może serwo powodować wpadanie pedału nie rozumiem tego.... Powoli i dużymi literami prosze
Sprawdź czy serwo dostaje podciśnienie, przyczyną może być sparciały wężyk.
Wspomaganie hamulca działa? Odłączałeś serwo na próbę? Przydał by się jeszcze pomiar kompresji.
Wyciągnij rano rurkę idącą do serwa i słuchaj czy ucieka powietrze. Nie odpalaj wcześniej silnika. Prościej jest nacisnąć kilkukrotnie hamulec przy wyłączonym silniku (by "wpompować" powietrze do serwa) następnie naciskając pedał hamulca uruchamiasz silnik jeżeli wyczujesz ruch pedału w dół to serwo masz sprawne.
Prosiłbym ompodanie lokalizacji tej kostki. Pojęcie "fotel pasażera" jest ciut mylące w moim przypadku. Ale nie sądzę, żeby Renault coś bardzo zmieniał. Grand Scenic II jest jak do tej pory najgorzej "zlokalizowanym" autem które widziałem. Nie dość, ze serwo hamulca jest po lewej, to jeszcze położenia wycieraczek nie zmienili. Scenic I miał wszystko...
problem w tym ze i bębny jak i same okładziny są jak najbardziej ok, prawie nie zużyte. problem leży w serwie albo pompie ale na ten temat niestety nie mam żadnych informacji. może ktoś miał podobnie ?
Nieszczelne serwo, nie ma to nic wspólnego z wymianą klocków
W momencie jak zblokuje hamulce, wystarczy podnieść nogą pedał hamulca i znowu jest ok Musisz sprawdzić pedał hamulca, sprężyny powrotne itp. na serwo też zerknij czy się cofa jego trzpień jak należy.
Zmień stacje diagnostyczną... :D Choć to śmieszne wcale nie jest (znaczy brak hamulców). Moim zdaniem uszkodzone serwo. Ale skoro diagnosta usterki nie znalazł, to chyba nikt tu na EL "Kaszpirowskim " nie jest.
podciśnienie w silnikach benz wytwarza się poniżej przepustnicy (czyli w kolektorze ssącym) i wynika to z zsady ich pracy a wykorzystywane jest np do wspomagania hamulców (serwo-okrągła spłaszczona bańka w okolicy pedału hamulca pod maską) albo do otwierania klapek w systemach wentylacji (klimatronik w starych VW i Audi)
przewody sprawdzałem tysiąc razem, są oki, a dokładnie w moim aucie idą dwa... Kolektor ssący <-> serwo hamulca oraz od przepustnicy do zaworu regulujacego pary paliwa... i to wszystkie przewody w tym motorze... jest to jednostka 1.4 16 V 72kw....
Ale jak pisałem serwo jest elektryczne i wspomaganie hamulca jest nawet na wyłączonym silniku. I czemu czasami jest wszystko ok a czasami nie ( obroty podczas toczenia się pojazdu są prawidłowe )
To nie był clip! Daj fotkę serwa
Zmień mechanika na elektryka. Ciekawe co za jołop chce wymieniać serwo bo hamulce blokują i ABS nie działa :D
Witam. Mam (chyba) problem z hamulcem w moim scenicu - 2007 rok disel. Po wciśnięciu pedału i trzymaniu hamulec się zapada prawie do podłogi. Samochód miał wymienione serwo i pompę hamulcową i dalej jest to samo. Tyle że serwis(y) nie mają pomysłu co to może być i teraz twierdzą że jest ok. Czy ktoś jeździ takim samochodem i ma podobne problemy albo...
Muszę poprawić swoje informacje , żeby wymontować silniczek krokowy od regulacji wolnych obrotów trzeba odkręcić 3 śrubki M6 zapomniałem o tej z tyłu . I również sprawa istotna , wysokie obroty mogą się utrzymywać również z powodu nieszczelności w układzie podciśnienia układu wspomagania hamulców tzw. serwo można na próbę zaślepić wlot do kolektora...
jestem drugim wlascicielem auta,mam niby pelna historie od niego , znajomi mechanic ogolnie ocenili silnik i zawiesznie ze wszytsko ok, a blachy jak to blachy przy wanie na kurierce . mechanik ktory wymienial klocki sprawdzal caly uklad hamulcowy i mowil z e ok wszystko tam jest , dla pewnosci pojechalem tez do innego mechanika i ten tez powiedzial...
Jest to Renault Clio I, '92. Na przewodzie nie ma żadnego zaworka. Krócieć który wychodzi z serwa rzeczywiście wydaje sie być luźny, tylko sprawdzałem w innym aucie i tam jest tak samo, ale sprawdzę to jeszcze.
Witam mam problem z hamulcem nożnym w Lagunie, pedał jest twardy,- hamulce delikatnie biorą dopiero po użyciu sporej siły i zaparciu się w fotel. 1.Przewód pomiędzy pompą vacum a serwem w porządku (puszcza powietrze tylko w jedną stronę-ssie) 2.Serwo zostało wymienione na inne, - bez rezultatu pedał nadal twardy, hamulce praktycznie nie biorą 3. Cały...
Trzeba sprawdzić szczelność wężyków na podciśnieniu, a nawet czy serwo hamulca nie ma dziurawej membrany. Silnik jest leciwy, może być również wyrobiona ośka przepustnicy i łapie "dzikie" powietrze. Możliwości jest wiele, czasem może pomóc mechanik.. Trzeba było zmierzyć ciśnienie przed wymianą i po wymianie, aby potwierdzić zasadność wymiany, ale zobaczymy.
No i się narobiło Panowie i Panie Przede wszystkim miałem problem z pompą hamulcową, wyglądała na "miękką" jak już pisałem. Zamówiłem używkę z 2000 r te same numery ten sam model, miała być wymontowana z auta. Przyjechała sucha. W warsztacie po obdarzeniu zamontowanej fabrycznie pompy i mocujących ją śrub, różnymi przymiotnikami, niekoniecznie lirycznymi...
hamulce sa odpowietrzone:) takze chyba serwo przepuszcza bo jak na wolnych obrotach naciskam szybko pedał hamulca to auto raz dławi a raz mu troche obroty podskocza..... juz zamowiłem silniczek krokowy takze zobacze jaki bedzie efekt:) czyli przez silniczek krokowy az tyle mi pali?? w CLIO nie mam gazu Dodano po 5 o jakich przewodach mowisz?? chodzi...
Auto hamuje jak żyleta ale jak zadziała ABS to popuszcza i lecie do przodu. Sprawdziłem podłączenie rurek jest tak jak wyżej podawał kolega. Sprawdziłem podłączenie czujników, uniosłem na ponośniku i kręciłem kołami każde koło zgłasza się na odpowiednim wykresie. Trochę skrzypi serwo przy hamowaniu, ale to raczej nie jego wina bo bez ABSu też był by...
Zapomniałem napisac, że blokują się tylko przednie hamulce. Czy zepsute serwo moze dawac takie objawy? Wymieniłem zawór zwrotny od serwa ale nie ma znaczącej poprawy. Pozdrawiam
Montaż pompy... Przykręciłem do serwo, pojedynczo wyjmowałem zaślepki, przykręciłem przewody, wcisnąłem zbiorniczek na płyn i zalałem. Nie ma opcji żeby dostałe się jakiś syf. Jeśli chodzi o odpowietrzanie pompy, luzowałem delikatnie przewody aż pojawi się płyn Dodano po 2 Sekcje ma przód, tył. Jutro będę walczył :) nowy płyn do zalania układu, wywalę...
Objawy wskazują na lewe powietrze w układzie dolotowym, wciśnięcie hamulca normuje obroty, bo zasysa do serwa to dodatkowe powietrze które się jakoś dostaje do układu.
Rzeczywiście problem jest spory. Kiedyś miałem do zabawy golfa III z takim samym problemem. Auto było po małej stłuczce i zostało zaprowadzone do "mechanika" Ten po jakimś czasie stwierdził że nie może zrobić elektroniki. Powiedział że to stało się podczas stłuczki... ale trudno aby podczas małego uderzenia kemy nagle same się zamieniły i wróciły na...
Przy agregacie ABS patrzysz do instrukcji obsługi, ale najczęściej odpowietrza się najbliższe koła a później najdalsze. Na pedale, albo przy popychaczu serwa masz regulację. Można zawsze trochę podnieś pedał.
Te wszystkie udogodnienia elektroniczne są super, fajne, ale jak działają, w momencie jak się zaczynają pieprzyć, co jest nagminne, to w błyskawicznym tempie drenują portfel właściciela samochodu, chcesz przykłady ? proszę bardzo: Elektryczny hamulec postojowy, super wygodna sprawa, auto nie stacza się z góry podczas postoju na światłach itd, tylko...
Janusz Kaczor wiem że tak napisał ale układ abs dzieli sie na kilka typów i podtypów ja też mam renault 19 i wiem że jak odłącze układ abs (wyjme bezpiecznik) to trace też serwo i hamulce są słabe natomiast w tym przypadku jest niejakby na odwrót ale niewiem czy coobra ma tej samej firmy abs co ja
Napiszę wszystko od początku jak przebiegała ta historia. Jakiś czas temu podczas hamowania zaczęły pojawiać sie to pulsacyjne drgania, nie nastąpiło to od razu ale nasilało się. Mechanik stwierdził że to wina tarcz i że trzeba je wymienić. Tak też zrobiłem i od razu zmieniłem klocki mimo iż stare były jeszcze dobre. na początku wszystko było ok. Jednak...
A co było powodem regeneracji? Jeśli poprzednia turbina dawała olejem do chłodnicy powietrza to może nie została wyczyszczona z oleju. Może brak podcisnienia na zaworze sterowania turbiną. Jak hamulce? Nic się nie dzieje dziwnego z pedałem, tak jakby serwo nie działało?
Na mój rozum to coś stało się z podciśnieniem. Sprawdź, czy nie pękł przewód do serwa. Dodano po 4 dodatkowo sprawdź cienki przewód wychodzący z grubego przewodu od serwa. Prowadzi on do zaworu wysterowania aktuatora turbosprężarki.
Widzisz informatyku sprawa ma się tak ,zarób na tym na czym się znasz i daj zarobić komuś na tym na czym się nie znasz . A tak na poważnie sprawdż przewód od kolektora do serwa i pewnie sie wyjasni :D
Najlepiej podłączyć wakumetr i porównać pomiar ze wskazaniem z czujnika ciśnienia w kolektorze. Możliwy uszkodzony czujnik lub dziura (lewe powietrze) za przepustnicą. Czy hamulce działają jak trzeba? Może dziurawe serwo, pęknięty kolektor, dziurawy jakiś wężyk..... Podobno słychać syk powietrza więc pewnie dziura.
Moze któryś z kabelków na czujnikach się wyrwały, a klocki hamulcowe w jakim są stanie bo z tego co kojarzę jeśli się wytrą do odpowiednij grubości komputer powinnien dać znać i wyświetla się wtedy kontrolka hamulca warto sprawdzić
i jak kolego z tym esp?? mam podobny problem z tym ze komp pokazal mi blad obwodu cisnienia
serwo hamulec hamulec serwo serwo hamulec peugeot
pendrive odczyt linux przewodność mosiądzu makro zapisujące arkusz
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Bieżnia Pro Form 1350 zwalnia po uruchomieniu - przyczyny i rozwiązania Moduł sterujący 00497040 w zmywarkach Siemens