Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Witam pytanko mam takie czy można poddać regeneracji serwo w peugeot 306 1.9D
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Serwo szczelne ?
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
Może jeszcze przecież być serwo nieszczelne. Lub przewody. Nie masz słabego/ twardego hamulca?
A szukałeś nieszczelności w dolocie? uszkodzone serwo układu hamulcowego np.
Witam. Mam podobny problem tzn nie moge odpalic auta (pyknie i na tym koniec...nie kręci) Peugeot RCZ 2.0 HDI. Wymieniałm serwo z pompa hamulcową oraz pompe sprzegła. Oczywiście musiałem wszystko rozebrać włącznie z wyjęciem akumulatora jego obudowy, i podstawy. Nie wydaje mi się bym czegoś zapomniał podpiąć lub ze uszkodziłem. Jedyne co chodzi mi po...
A silnik nie kicha czasami ?. Nikt widzę nie wziął pod uwagę możliwości że silnik łapie "lewe" powietrze, np. przez serwo ?.
Witam mam do was pytanie co oznaczaja cyfry na serwo typu 9634942680 ? Czy jeśli chce wymienic serwo to musza być takie same ? Mam Peugota 206
Nie wiedziałem że serwo może mieć wpływ na sam silnik... W tym tygodniu mam zamiar je wymienić (póki co spróbuję na używane, może obejdzie się bez większych kosztów). W takim razie warto poczekać i zobaczyć jak auto będzie się sprawowało po wymianie serwa, tak?
Z vacuum idzie mi na serwo z niego idzie na akumulator i z niego idzie na elektrozawór turbo, czyli stamtąd musiałbym puścić na kolejne elektrozaworki poprzez trójnik i z kolejnego znów trojnik... Czyli muszę zakupić gdzieś takie trójniki
dziurawe serwo , ewentualnie inny "wyciek" "podciśnienia" ?
A może serwo masz zalane i przez serwo lecą resztki?
dw8 nie miały przepustnicy , pompa podciśnienia ciągnie zawór egr i serwo od wspomagania hamulców
Używana pompa vacum do tego silnika chodzi na szrotach po 10-20zł. To raczej niewielki wydatek aby się upewnić czy ona przypadkiem nie jest przyczyną twardego hebla. Ja od tego bym zaczął bo jakby serwo niedomagało to efekt byłby raczej odwrotny: pedał wpadający w podłogę, miękki itp.
Serwo połączenia z DOTem nie posiada ... chyba że kolega miał skrót myślowy i i mowa o pompie sprzęgła /znajdziesz ją po prawej stronie skrzyni /, a fakt że jeszcze nie kapie po kołach nie oznacza że cylinderki są nieszczelne, sprawdź to zdejmując bębny
Napisz jakie masz wspomaganie chamulca serwo czy elektryczna pompa pod zderzakiem .
Sebakos, Rozumiem, ze mozesz byc zniechecony do peugeota. Wiedz jednak, ze TU to jeden z najlepszych malych silnikow benzynowych na swiecie. Fakt, ze niektore systemy wtrysku (MM, Sagem) troche psuja jego reputacje. Mam wrazenie, ze duzo ludzi zapomina, ze silnik, to glownie mechanika. Lapia za laptopa i kabelek i maja nadzieje, ze to zalatwi sprawe....
sprawdz serwo i zaworek na przewodzi doprowadzającym do niego
Witam mam problem z moja 407sw mianowicie wydaje mi sie ze mam uszkodzony silniczek klapki (serwomotorek) gdyż łamie mi ją. tydzień po naprawie klapki jest dobrze pozniej tak jakby silnik sie przekrecał o 180° i ja łamie. Więc mam pytanie skoro to serwo motorek to nie powinien on sie wyłączać jak czuje opór i pamietać swoje położenie w środku trybiki...
A coś w stylu serwo podciśnieniowego?
1 i 2 jest to podciśnienie. Do serwo idzie przewód numer 1. 3 przewód paliwowy, jak jest dojście to i musi być powrót. Paliwo musi być w obiegu 4 silniczek krokowy od Magneti Marelli. 5 zawór pochłaniacza spalin.
Tym autem jeżdżono tak od około 10 lat i nie pokonywał dziennie max 10 km, jazda tylko w trybie miejskim, przeszedł przez kilku "mechaników" i tak tego nie zrobili a wiadome $$ zapłacono. A że teraz jest w moim posiadaniu chce go doprowadzić do stanu w jakim powinien być. Mam możliwości, więc chciałbym to zrobić. Pytam tutaj tylko o radę/spostrzeżenia...
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
a od kiedy audi nie sa odporne? przeciez maja inne sciane grodziowa... np renault czy peugeot maja identyczna i serwo po lewej. co do a4 to jak dobrze zrobione,reflektory dobre,wszystko tip top to mozna kupic
Żle odpowietrzony układ, lub pompa hamulcowa (przy serwie) przepuszcza w określonym położeniu tłoka (na początku szczelna, ale jeśli tłok wejdzie głębiej to przepuszcza). Jednak myślę, że układ jest zapowietrzony. Z tego co piszesz, to serwo działa poprawnie. Pozdrawiam.
Serwo sprawdzałem,wyczyściłem i trochę lepiej pracuje , niestety nadal gaśnie na wolnych obrotach ale nie natychmiast po około 1 min.
Mialem przypadek z raz dzialajacym a innym razem nie wspomaganiem hamulcow ale to bylo w starszym pojezdzie - winny byl uszkodzony przewod podcisnienia (wspomagania hamulcow) laczacy kolektor dolotowy z serwo wspomagania. Objawy - hamulce dzialaja ale trzeba bardzo mocno wcisnac pedal.
Czy przy próbie rozruchu kontrolki świecą pełnym światłem czy przygasają? Jak nie wiesz jak wyglada rozrusznik to poszukaj na allegro zdjęcia a później takiego czegoś u siebie w aucie - przypuszczam że gdzieś pod serwem. Ach, serwo to takie okrągłe czarne coś ze zbiornikiem płynu hamulcowego
Czy wg Ciebie (pomimo, iż pedał jest niski) pojazd skutecznie hamuje. Może spróbuj "wydłużyć" popychacz (pręt) pompy, który ma możliwość regulacji. Czy wspomaganie (serwo) jest sprawne. pedał nie rośnie, brak kontroli, jak zahamuje, to staje dęba, serwo działa, pedał jest bardzo nisko Dodano po 1 Odpowietrzałeś przy zgaszonym czy zapalonym silniku?...
hmm... serwo wg zaleceń kumpla sprawdziłe. Zrobiłem to tak. Na zgaszonym silniku naciskałem pare razy na hamulec. Następnie trzymając na hamulcu zapaliłem samochód. No i pedał hamulca opadł. Gdyby nie opadł to znaczyłoby, że serwo do wymiany. Więc jeśli tak sie sprwadza to serwo mam ok. Co do postoju to w sumie nie zdażyło mi się, aby zgasł na postoju...
Powiem tak plastik o którym mówisz nie ma do czego przyczepić bo bolec który powinnien być to jest chyba wyrwany nic nie ma specjalnie po to serwo ściągałem aby mieć lepszą widoczność .. Dodam też , że ten plastik o którym kolego mówisz mam lekko pęknięty na dole tam przy kanale jak linka z pancerza wychodzi .. A co do tego ogranicznika to jak go najlepiej...
Nie bardzo rozumiem co ma wspólnego serwo ale sprawdze to serwo. Objaw jest taki że nie musze używać hamulca, wystarczy że samochód pchnę a potem jak sam się zatrzyma bez udziału hamulców to obroty opadają do 750obr/min. W poprzednim BMW nic takiego nie miałem. Problem jest jakiś wyjątkowo nietypowy, jedynie co mi przychodzi do głowy to to że sterownik...
Witam. Przedstawiam wyniki pomiarów z stacji diagnostycznej: LP 2,38kN PP 2.48kN LT 0,58kN PT 0,63kN Samochód nie posiada korektora siły hamowania, z tyłu są założone nowe szczęki, nowe cylinderki. Serwo zostało podmienione tak samo jak i pompa hamulcowa. Znaczna poprawa hamowania pojawia się gdy: 1. Samochód stoi dłużej na deszczu, po odpaleniu kilka...
Wymieniłem dziś przewody i dalej to samo, na benzynie buja obrotami od 1000 do 2000 a na gazie do 5000 lub w ogóle nie chce chodzić. Na lpg, dzieje się to nie za każdym razem a jak już się stanie, to po około 2 min mija. Oczywiście w 50% znowu wraca po depnięciu na hamulec Dodano po 1 Zaślepianie raczej tez nic nie da, bo jak miał obroty to zdjąłem...
układ pozycjonera przepustnicy uszkodzony gdyż: 1. uszkodzony silnik 2. rozregulowany wkręt pozycji 3. korozja na stykach silniczka lub ecu 4. korozja na styku termostatu od temperatury silnika 5. dzirurawe serwo hamulców 6. dziurawa membrana podcisnieniowego regulatora kąta zapłonu / zależy od wersji wtrysku w 2,2 jest w 3,0 nie ma/ 7. niski stan płynu...
Witam mam problem z hamulcami w mojej 605. Po odpaleniu świeci się kontrolka od ręcznego nawet gdy próbowałem zwarcie zrobić ona tylko przygasa, ale nie gaśnie dodatkowo ciągle się świeci ABS a pedał hamulca jest twardy. Czasem jednak kontrolki gasną pedał jest normalny i wszystko ok, ale to zwykle tylko przez chwilę. W tym aucie myślałem ze to serwo...
Nie wiem czy Ci nadal potrzebne te informacje ale skoro wiem od czego są króćce to się podzielę. Numer 1 idzie do elektrozaworu i dalej do filtra z węglem aktywnym na prawej podłużnicy, numer 2 to podciśnienie do mapsensora, numer 3 to przyłącze wody do węża od nagrzewnicy - wąż zaraz pod kolektorem idzie do bloku wodnego, a pod króćcem powinien być...
Witam, mam Peugeota 307 1.6HDI 105KM 2006rok. Wersja z klimatyzacją dwustrefową. W ostatnim czasie przestało działać przełączenie na obieg zewnętrzny powietrza, mimo zmiany na panelu. Dostałem się do serwa przełączającego obieg powietrza zewnętrzny na wewnętrzny. Zauważyłem, że jeśli na panelu zostanie włączony nadmuch na szybę przednią, serwo otwiera...
Jak zdejmiesz z serwa to będziesz miał seger, po zdjęciu wychodzi cały tłok. pozdr
Komora silnika obok serwa.
To na zdalną pomoc zostaje już tylko jedno. Oscyloskop w rękę i sprawdzenie sygnałów i sterowań (cewka ,wtryskiwacze), może sterownik krzaczy? Przychodzi mi jeszcze jedno na myśl , było to Audi ,ale może warto sprawdzić zaslep przewód do serwa.
ok zaraz sprawdze :) Dodano po 9 sprawdziłem.....jak naciskam mocno na hamulec to się nic nie dzieje,a jak powoili to wtedy dostaje szaleństwa. Czy to mogą byc objawy serwa ?
W polifcie standardowo pęka połączenie serwa z dźwignią regulacji kierunku nawiewu, pęka taki sześciokąt w dźwigni w którym siedzi oś serwa. Całość dostępna po prawej stronie pod deską. Sprawdź czego brakuje na dmuchawie, plusa czy masy.
sprawdź rozrząd czy pasek nie przeskoczył , wyprzedzenie zapłonu . a jeśli to nie pomoże szukaj nieszczelności w okolicach kolektora ssącego (lewe powietrze ) miałem podobny przypadek w passacie 99 r benz łapał lewe przez przewód od kolektora do serwa
W 307 idzie obok serwa po prawej stronie,patrząc od silnika. Gumowa zaślepka.
odpialem rurke od krokowca powietrzna Którą rurkę, nie kojarzę tam nic takiego. Rurkę do serwa hamulca?
Na początek proponuje pomiar podciśnienia na przewodzie serwa.
A kapse koledze od temperatury nie odpadają? :D Samochód w górę.Kręć kołami przed i po zdjęciu klocków/szczęk. Zapieczone klocki/szczęki/zaciski lub uszkodzona pompa/serwo. Oczywiście wbite młotkiem(uszkodzone)lub żle wyregulowane łożyska też zatrzymają samochód. Kilometr-dwa jazdy bez zbędnego hamowania i wystarczy dotkąć ręką felgi by wiedzieć które...
serwo hamulec peugeot serwo hamulca peugeot pompa serwo peugeot
wentylatory zephyr laptop wyjście optyczne combo ferguson
budowa glosnikow altus budowa glosnikow
Radiolinia MikroTik LHG 2, Ubiquiti NanoStation M2 na 50m przez drzewa – dobór sprzętu i montaż Nissan Qashqai J11 – podłączenie kabli żaluzji chłodnicy: piny, kolory, AGS, LIN