Witam. Jak dziala uklad hamulcowy przypuszczam ze wiesz. Naciskasz pedal hamulca, dziala pompka plynu hamulcowego itd...blabla. Uklad wspomagania dziala na zasadzie podcisnienia (jak trafnie stwierdziles podlaczony jest do kolektora ssacego). I kiedy naciskasz hamulec uruchamiasz pompke a takze zawor ktory powoduje ze podcisnienie dziala na membrane...
Spokojnie wysterujesz 32 serwa z rozdzielczoscia 8 bit. Masz 3 liczniki w tym timer1 ma 2 kanaly, tylko musisz uwazac zeby OCR1A odmierzal zawsze wiecej niz OCR1B (albo na odwrot musisz sprawdzic :) )
Witam. W golferku 3 nie ma żadnej wielkiej logiki. 1.9tdi 110 od 90 różnią sie pompą softem turbem i umiejscowieniem egr. Masz tak pompe vacum z bloku potem magistrala do serwa . Potem masz różne odejscia, na egr, na gruszke od turba, popatrz tez jest jeszcze jeden wężyk w lewe nadkole tam jest akumulator podcisnienia (zbiorniczek),na badziewia do srodka...
Dzieki za pomoc. Nie mam niestety odpowiedniego miernika aby sprawdzic o jakiej pojemnosci sa te kondensatory. Zasilanie bylo podlaczone dobrze. Wydaje mi sie ze jeden z kabli dotkykal tego tantalowego i moglo dojsc do spiecia. Wszystko bylo ok, az do wczoraj, podlaczylem zasilanie i jedno z serw zaczelo dymic. Na szczescie to serwo jest z dolnej polki...
Chyhba ze serwo ma przewód sterujący czy zamek ma sie otwierac czy zamykac, wtedy gdy damy na niego + to sie otworzy a - zamknie, oczywiscie równolegle z podłączaniem zasilania do kabli zasilających
serwo nawet ciagnie tylko z tego małego wyjscia co jest z pompy co idzie sterowanie lampami zagłówkami itdjest słabe bo porównywałem z silnikiem 2,3 z busa a połaczenia są poprawne i szczelne rozkopałem pół auta zeby sprawdzic czy wszystko jest szczelne
racja ,wszystko zaczyna mi sie juz mieszac... wzialem i porownalem pare f kwarcu i preskalerow i oto co mi wyszlo wyglada na to ze mozna jeszcze sprawdzic kwarc 12 Mhz i preskaler 1024 ? w granicach 1-2 ms bedzie jakies 11 krokow... troche malo :/ ale nic innego chyba nie wymysle.
oddalem do mechanika ma sprawdzic podcisnienie na przwodach i pompie ale z ogledzin mowil o padnietym serwie
Trzeba by sprawdzic czy to wina samego serva( elektryczna, lub mechaniczna usterka), czy moze samego sterownika. Masz mozliwosc przepieci ana probe kabelkow serva i podlaczenie go pod obecnie pracujase wyjscie? tzn sprzepnij miejscami serva. Jezeli wytuacja bedzie identyczna tzn ze moze byc problem ze sterownikiem. Jezeli natomiast servo bedzie nadal...
Ok. A jak to sprawdzic ? w sensie jak to serwo sprawdzic ? bo zawore kto czytalem ze trzeba dmuchac i zasysac. i zaworek powienien tylko wpuszczac powietrze do serwa.
Zbigniew125, a wiec wiecej napisze. Nie ubywa płynu,pedał wpada tylko na zapalonym sliniku,na zgaszonym pedał nie wpada,jest twardy i tak zostaje. Podczas jazdy pierwsze nacisniecie pedału jest ok,drugie juz jak by był wyłączony silnik. Czyli tak jak by bez serwa. Ale.... czy to moze byc wina serwa ? czy moze pompa Vacuum. Dodam ,ze zauwazyłem ,ze króciec...
Bardzo często zdarza się że nowe klocki są delikatnie za duże. Zazwyczaj wystarcza ze szlifować grubość farby. Jeśli zakładasz nowe klocki na stare tarcze dobrze jest z fazować tzn. szlifować ranty klocków żeby nie tarły o powierzchnie tarczy która ma na końcach kołnierze. Zdarza się tak że w tedy klocki nie hamują całą powierzchnią i mogą się blokować....
Jaki silnik? Podcisnienie do serwa sprawdzic
Serwo łatwo sprawdzic, po prostu odepnij od niego wężyk jak zacznie blokować i przejeć sie kawałek, tylko ostroznie, bo hamulec wtedy trzeba bedzie ostro cisnac.
Najpier to wypadaloby wykonac prototyp i sprawdzic na ziemi czy sie nadaje, pomierzyc i sprawdzic jak sie gzreje i jakiego wymaga radiatora. A potem mozna latac :) Ja bym sie raczej bal zastosowania specjalizowanych tsabilizatorow bo takie maja sztywne ograniczniki pradowe a jak wiadomo serwomechanizmy pobieraja wiecej pradu jak dzialaja na nie wieksze...
Witam. Mam taki problem z passatem B3 1,6 TD .Bez systemu ABS. Po wymianie klockow i szczek.Po odpowietrzaniu. Hamulce są , ale jak sie naciśnie mocno i hamuje ostro ( zablokowane koła ),to po kilku metrach pedal hamulca rosnie, a hamowanie slabsze. Podcisnienie z pompy ( sprawdzalem przy samym serwo jest jakby palca chcialo urwac ) . Najwyrazniej wyglada...
Krokowy sprawny, potencjometr przepustnicy tez, lambda hm. załozmy ze tez, a moze serwo? Moze tak byc ze nieszczelnosci pojawiają sie nieregularnie, sparwdz uszczelki na przewodach do serwa i ew, trzeba je wymontowac i sprawdzic. Brak szczelnego połaczenia z serwem czyli powietrze boczne to na 100% skok wolnych na 2,5 tys obrotów ( sparwdzone empirycznie,...
Po pierwsze FANTASTA Po drugie bierzesz dwa kabelki. Przylutuj, dokrec jak chcesz, zwykły przycisk jakis tak ze naciskajac go robisz zwarcie. Jeden kabelek do masy aku a drugi to 1 pinu w zlaczu diagnostycznym (zielona kostka kolo ECU). Siadasz do auta, przekrecasz zaplon ale nie odpalasz. Przyciskasz przycisk przez 3-4 sek i puszczasz. Kontrolka CHECK...
Witam. Wszyscy wiemy, ze podlaczenie mikrokontrolera do internetu jest fajna rzecza. Nie wszyscy jednak moglismy sobie na to pozwolic. Albo uklady byly za drogie, albo budowa za skomplikowana, a my za leniwi. Tak czy inaczej mozliwosc skorzystania z istniejacych rozwiazan byla do tej pory dla nas niedostepna. Moje rozwiazanie nie jest rewolucyjne, i...
Laser zawsze wraca na swoje miejsce,bez wzgledu czy jest sprawny czy uszkodzony.Chyba ze ma takie uszkodzenie ktore powoduje nieprawidlowosci w pracy serwa itp.Uszkodzen lasera moze byc kilka.Bywa tak ze soczewka jest przepalona lub tak zabrudzona(trwale)ze powoduje rozproszenie wiazki wysylanego strumienia laseru.Czasami okiem nie da sie sprawdzic.Lub...
koledzy i jak spotkal sie ktos juz tym serwo napedem i rozpiska podlaczenia ? wpadl mi rozwniez taki serwonaped SOPREL PWME 140x14/28 oraz 140x25/50 w rece i chcialbym go sprobowac uruchomic na biurku sprawdzic chociaz czy jest sprawny i zdatny do dalszego uzytku , dlatego przylaczam sie do pytania kolegi jak go ugryzc ! HELP!
Pytanie do ANDYW6 Czy to mam sprawdzic na zamontowanym zaworze czy na wymontowanym z pieca. Jak go ostatnio wymontowalem (we wrzesniu), przeczyscilem i nasmarowalem to chodzil bardzo lekko. Pytanie do serwo66 No wlasnie. Gdzies sie natknalem na sprawe tego ze przyczyna nie przelaczania sie zaworu 3-droznego moze lezec nie w nim samym a w tym, ze cos...
witam ,mialem podobny problem w nisan vanette ,wiec proponuje zdiac przewod podcisnienia przy serwie i sprawdzic sile ssania ,ja mam do tego wakuometr ,wy musicie sprawdzic palcem sile ssania,jesli jest podcisnienie to znaczy ze problem jest z serwem ,jest nieszczelnosc na przeponie co powoduje ze serwo nie pomaga a wrecz procz sily potrzebnej do wytworzenia...
Sprawdź ciśnienie ładowania. Miałem w tym silniku taki przypadek, że turbina sie czasem (a później juz wcale) nie chciała uruchamiać. Pierwsze podejrzenia - zaworek sterujący. Po wyeliminowaniu przyczyn elektrycznych (sprawdzic czy jest sterowany przez ECU), możesz podpiąć wakuometr do rurki, która steruje zaworem bypass w turbinie (za elektrozaworem)...
Ja wypisuje byle co? To Ty o co chwile wypisujesz jakies swoje przypuszczenia, fantazje i kolejne swietne pomysly, ktore maja sie nijak do rozwiazania problemu. Nagle wpadasz na pomysl uruchamiania czegos z bootromu karty sieciowej (nie ma takiej mozliwosci o czym Ci juz napisalem wczesniej ale i tak probujesz...), teraz znowu piszesz cos o dyskietce...
Witam potrzebny mi rozrys wszystki rutek idących z podcisnieniam do lamp przenich do regulacji do zagłówków z tyłu do skrzyni begów automatycznej bo mam problem z tym wszystkim bo niedział regulacja świateł i te zagłówki i skrzynia szarpie przy zmianie biegów a jak wciagam ustami powietrze od np.lamp to regulacja dział a to wszystko jest zasilane przez...
Witam mam mercedesa 124 z 1988r 3.0TD potrzebny mi rozrys wszystki rutek jak ktos ma? idących z podcisnieniam do lamp przenich do regulacji do zagłówków z tyłu do skrzyni begów automatycznej bo mam problem z tym wszystkim bo niedział regulacja świateł i te zagłówki i skrzynia szarpie przy zmianie biegów a jak wciagam ustami powietrze od np.lamp to regulacja...
Zdemontuj schowek,pod zespolem nagrzewnicy masz serwo regulacji kierunku nawiewu.Rozepnij niebieska wtyczke i podaj napiecie na przewod zolty i brazowy,jesli serwo ruszy to nalezy sprawdzic,czy sterownik klimy widzi polozenie serwa klapy kierunku nawiewu(za pomoca vaga)Jesli widzi,nastawy podst.vagiem i bedzie robic
dzieki a co pan z policji??płyn nie ma wpływu chyba ze go nie ma gdyby był zapowietrzony to objawy sa inne.a co do pompy to nie wiem ale zeby ja sprawdzic musze sie przejechac bo to nie zawsze nie działa.prosiłbym bym o wypowiedzi kogos kto mial do czynienia z takim problemem!!! Dodano po 1 rocznik to 2001 b5 lifting Dodano po 3 tez mysle ze to vaku...
Na wolnych obrotach, na postoju bez obciążenia obudowa chyba nie ma aż tak dużego wplywu na skład mieszanki. Cały jej kształt, rezonator, dolot-ten pod grilem(ze zwężką w środku) ma ogromne znaczenie na charakterystykę silnika już w trakcie jazdy, obciążenia. Chodzi tu o drgania, odbicia, prędkość strugi powietrza. Nie będę mędrkował Very Happy bo nie...
Witam ponownie, Na podstawie Waszych cennych wskazowek oraz paru informacji z innych zrodel udalo mi sie cos wymajstrowac. Calosc przetestowalem na plytce stykowej i wydaje sie dzialac poprawnie. (Wybaczcie za slaba jakosc filmu). W schemacie pominalem polaczenie RS232 gdyz chcialem sprawdzic dzialanie samych serw. Zmiany jakie w wprowdzilem (w odniesieniu...
Witam! Man problem z dzialaniem mojego komputera (przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z tabletu, ktory ich nie obsluguje). Problem polega na tym, ze moj komputer, ma kaprysy i raz uruchamia sie normalnie i wtedy dziala zupelnie bez zarztow, a bywa ze nie chce uruchomic sie wcale, powtarzajac w nieskonczonosc sekwencje ponownych uruchomien...
"kilka dni siedziałem przy aucie ... a to też kosztuje." Moze trzeba mu bylo jeszcze piwo dostarczyc... Nie bardzo rozumiem. Spedzilem cwierc wieku na naprawach aut klientow i nie odwazylbym sie zadac zaplaty, jesli nie potrafilem naprawic (nie zdarzalo sie czesto, ale sie zdarzalo). U nas, we Francji, zawody uslugodawca ma prawny "obowiazek rezultatu"....
nie ważne, że inny. Publiczny. zatem na stronie Administracja -> System ustaw na Tak opcję "Odblokować dostęp do interfejsu GUI z sieci WAN", jeśli chcesz zarządzać urządzeniem z zewnątrz i sprawdzic jak to działa. jeśli to zaznaczyłeś to łącząc się z internetu na swój adres czyli ten 83.31.xx.xx powinieneś dostać stronę logowania routera. Gdy sie...
nic nie kombinuj mlody kolego z komputerem ani z przełaczaniem pinów czy ich masowaniem - w tym sterowniku nie ma opcji 4x4 - ktos cie zle ponformowal pozostaj jedynie WLACZENIE klimy - to polsrodek i sie nie sprawdzi w twoim przypadku - on podnosi tylko o 100 - 200 -- tak do tysiaca - chodzi o obciazenie pracujaca sprezarka jesli ci wariuje na wolnych...
Witam Jeżeli wiadomo ,że błąd jest w bloku module mocy to należy wszystko sprawdzic zmierzyć prawopodobnie jest uszkodzony sam moduł SKiiP ale jaka przyczyna trzeba odszukać aby nie było niespodzianki powtórki uszkodzenia modułu. Podaj jaki masz typ oznaczenie Siemens tego: serwomotorów Siemens MasterDrives Tu masz według mnie cene do zakceptowania:...
Sterowanie frezarki za pomoca silnikow krokowych czy impulsowych nie wiele sie rozni. Zasada jest taka sama. Czensciowo zostalo to opisane przez Mierzejewskiego 'serwomechanizmy obrabiarek sterowanych numerycznie" Kosmola "Automatyzacja obrabiarek ..." Układ sterowania musi byc wyposazony w interpolator, który umozliwia generowanie funkcjui schodkowej....
Jezeli pompa podcisnieniowa jest sprawna przewody szczelne to uszkodzenie musi tkwic w serwie. Coprawda nie ma tam zbyt wiele elementów które mogą się uszkodzic ale usterki sie zdarzaja. Powinien byc na drodze od pompy do serwa zaworek powrotny moze byc zablokowany. Pasowalo by sprawdzic czy po przegazowaniu silnika nie slychac szumu powietrza w okolicach...
Jest to reduktor tecno BRC . A przewód podcisnieniowy to wg schematu czujnik nr 161, umieszczony na lewym nadkolu obok serwa. Przejechane praez rok 30 tys na samym gazie. Na paliwie nie moge sprawdzic gdyz jestem przed wymiana pompy paliwa. &-)))) Darek. ----------------- Po czasie ale chyba z rozwiazaniem. W trakcie sprawdzania i potem wymiany silnika...
dzieki wielkie za porady i za tak szybkie odpowiedzi!!! ;) Jednak dalej mam wrazenie ze uklad jest zapowietrzony pomimo ze "bąbelki" przy odpowietrzaniu z wyłączonym zapłonem sie nie pojawieaja, poniewaz przy hamowaniu na mokrej nawerzchni i bez obciazenia hamuje mi jedna kolo tzn sa slady przerywane z prawego przedniego kola ale przy takim hamowaniu...
Gdzies czytalem ze podczas chamowania do zatrzymania obroty wzrastaja przez zmiane podcisnienia ktore pobiera wspomaganie serwa. A obroty trzymaja sie z prostego względu aby zapewnic odpowiednie podcisnienie wlasnie dla wspomagania ukladu hamulcowego. A tak przy okazji podlacze sie do tematu. Mam identyczny problem z monde 95 rok 2.0. Jak zimny odpalam...
Po prawej stronie zespolu ogrzewania/wentylacji(w okolicy nog pasazera) jest serwomechanizm zamykajacy/otwierajacy klape powietrza z zewnatrz.Sprawdzic,czy pracuje podczas wlaczania/wyl.obiegu oraz czy dostaje zasilanie
Hmm dziwna sprawa bo na 100 przypadków to ten zawór EACV zazwyczaj sie brudzi i tak sie dzieje ale skoro wymieniłeś zawór na nowy czy wyczysciles i dalej jest tak to dziwne, jak wypniesz ten wąż i obroty spadną to znaczy że masz pompe do wymiany, wiec to tez warto sprawdzic czasami jest tez tak ze jak ta pompa jest zepsuta to silnik zasysa płyn hamulcowy...
witam, niestety praca nie pozwolila zajrzeć porządnie do auta... do kompa nie mam dostepu :( , sprawdze jeszcze co sie da samemu, jak szwagier wysuszy kanal po powodzi to obadam dokładniej cały układ ciśnienia z turbiny przez intercooler do kolektora i poogladam przewody podciśnienia (moze ktos wie orientacyjnie jaki rząd cenowy takie przdewody? - to...
Gaśnie po okolo 2-3 sekundach od zaslepienia przepustnicy, dziwne jest tez to, ze chwile po zgaszeniu silnika w przewodzie podcisnieniowym do serwa nie ma juz podcisnienia. W jaki sposob mozna sprawdzic to serwo? Vag w kanale dotyczącym hamulcow pokazuje ok 210mbar.
według mnie jest sprawne,nie słychac syczenia króciec od serwa ciasno siedzi.a mozna jakos domowymi sposobami sprawdzic serwo? Dodano po 14 Dodam jeszcze że wszystkie wężyki podciśnieniowe wymienione są na nowe.
Jak sprawdzic to serwo, raczej jest ok przewod sprawdzalem nie ma prkniec , a przy wyjeciu zlaczki z serwa ucieka cisnienie i auto zaczyna inaczej pracowac.
jestem tego samego zdania ze to "falszywe" powietrze Latwo sprawdzic za pomocą hamulca o ile posiadasz serwo ( sądze ze raczej posiadasz :D ) co do sondy to ja akuracik robilem przy tym troszke (praca dyplomowa) i zrezygnowalem z sond indukcyjnych na rzecz sondy pojemnosciowej a co do wypadania zaplonow to proponuje zrobic tak : malutki uniwibrator...
sprawdz to co piszą koledzy ale też trzeba sprawdzic sam laser bo zasada w wiekszosci cd jest taka że jak laser ie zobaczy płyty i nie z obniskuje soczewki na niej to nie włączy się obrót płyty ale posów lasera musi chodzić trzeba go ręcznie odsunąć od począdku i włączyć wtedy zobaczysz czy wraca do początku jeżeli nie wraca to trzeba sprawdzić zasilanie...
a jak sie lampka zapala to czasem po prostu obroty nie spadaja ponizej dolnej granicy ladowania, czemu towarzysza zazwyczaj intensywne wstrzast silnika a co za tym idzie gruchotanie wsyztskiego co jest choc troszke luzne? moze byc zaplon nie taki jak trzeba. sprobuj wykrecic swiece czy czasem ci ich nie zalewa. aa i jeszcze warto sprawdzic szczelnosc...
HI Maryann masz racje z tym trzeba jak z jajem. KIPER nie istnieje takie cos jak spowalniacz glowicy. Jesli masz przel o cznik PAL/NTSC ustawiony prawidlowo to pozostaje Ci tylko sprawdzic zasilanie. Wszelkie szpilki bardzo czesto zaklocaja prace silnika glowicy(OBROTY). Inna przyczyna moze byc serwo ciagnace i stabilizujace przes o w. To kolo glowicy...
A moze przyczyna jest nieszczelnosc ukladu dolotowego (silnik moze zasysac "lewe powietrze" przez co mieszanka staje sie uboga a ta ma tedencje do dlugiego spalania sie objawem tego moze byc "pukanie" w rurze wydechowej). Skoro na bezynie i na gazie jest prawie to samo. Radzilbym sprawdzic przewody doprowadzajace powietrze do zaworu biegu jalowego,...
Co to uC, to wyjasnil juz kolega. Samochodziki na Allegro chodza po 10-15 zl, nie musisz wiecej kupowac. A jezeli nie chcesz robic podwozia, to zebys sprawdzic moc silnikow, pozostaje enkoderek, ale mysle, ze na razie nie chcesz tego robic :-) Moze po prostu zrob cos, roznica nawet, jesli wystapi, nie bedzie zbyt wielka. Zawsze mozna jakos zmniejszyc...
witam Bardzo ogolnie to opisales.Podaj wiecej szczegolow.Czy to gasniecie silnika zachodzi tylko w momencie nacisniecia pedalu hamulca? Jezeli tak to proponuje ci sprawdzic w pierwszej kolejnosci zaworek zwrotny osadzony w przewodzie laczacym serwo z "silnikiem".
czesc, najlepiej sciagnac dolan oslone pod kierownica i sprawdzic czy jest podlaczona manetka mfa ( wtyczka taka jak zasilanie cd-rom w pc) druga rzecz powinny byc wokol zegarka oznaczenia ( temp. oleju, srednie spalanie, temp zew..) no chyba ze ktos zalozyl obudowe licznika bez oznaczen, jak otworzysz maske powinien byc wezyk podlaczony do weza idacego...
najmocniesze w tej firmie okolo 33 N/cm dobre bo testowalem powinny sie sprawdzic lepiej jednak pomyslec o dlozeniu kasy i kupoc serwa o sile 7 czy 8 kg/cm wted jest naddatek mocy i mozliwosc rozbudowe o kolejne kg
zobaczymy ale nie wydaje mi sie tym bardziej ze te spaliny ida w druga strone raczej wlasnie przed chwila probowalem odpalic i wywalilo wezyk podcisnienia od serwa hamulcow wiec znowu cisnienie poszlo w odwrotnym kierunku ale sprawdzic nie zaszkodzi Dodano po 7 stary ty chyba z nieba mi spadles jeszcze nie mowie nic ale wlasnie sprawdzalem wlaczajac...
jesli to nie zacinajace sie prowadnice zaciskow, a z ukladem pompa/serwo nic nie grzebales(nie wymieniales, nie podkrecales sruba itp,itd) to na 100% masz do wymiany elastyczne przewody. dosc latwo to sprawdzic : chwyc reka za przewod a druga osoba niech nacisnie mocno hamulec- jesli przewod spuchnie to jest do wymiany! ps.przewod ma stwardniec/naprezyc...
problem może byc spowodowany brakiem podciśnienia na zaworze turbo który znajduje się obok czujnika ciśnienia i modułu sterowania świecami żarowymi (metalowa osłona komputera silnika) wtedy zapala się lampka spiralka .aby sprawdzic nalezy zdjąć gumowe przewodziki z zaworu turbo i przy zapalonym silniku na wolnych obrotach przytkać przewodzik stwierdzając...
reczny jest odkrecony linka jest luźna - jak sprawdzic to serwo ? auto odpowietrzane na ziemi i na podnosniku. jeszcze jedno - jak wcisne hamulec do konca i dodam gazu ( auto wejdzie na obroty ) to pedal robi sie twardy jak przed uruchomieniem silnika . i wyciska mi noge do gory
Wymienilem pompke na nowa narazie niemialem okazji sprawdzic rosniecia pedalu ale teraz jak hamuje to musze dosc osro docisnac pedal czy to jest powod nowej pompki czy serwo jest uszkodzone i oczywiscie przy postoju na wlaczonym silniku przy dociskaniu hamulca slychac jak ucieka skas powietrze czy to normalne?
Z tylnych cylinderków odpada poniewaz po sciagnieciu koł nic nie ma mokro, natomiast do do serwa , o jakim mowisz? jak to sprawdzic? Jesli chodzi o klocki to byly sprawdzane jakis misiac temu i mialy okolo 6mm, w tym samym dniu byl tez wymieniany plyn hamulcowy i zalany do max , czy to moziliwe zeby wskutek scierania sie klocków przez miesiac ( 1500km...
No i przydalyby sie chociazby jakies LEDy albo serwa / silniczki DC zebys mial czym sterowac i sprawdzic jak dziala program. Jakis fototranzystor moze do obadania ADC. Mozesz kupic tez programator USB - lepiej sie sprawdza w lapkach gdzie przewaznie braknie portow starego typu.
ISR(USART_RXC_vect) //przerwanie usart przy odebraniu znaku { switch (flaga) { case 0: if ((rxbuff[0] = UDR) ==50 ) flaga++; break; case 1: rxbuff[1] = UDR; flaga++; break; case 2: rxbuff[2] = UDR; flaga++; break; default: smiec = UDR; flaga=0; break; } } //...
pomby vacum maja tylko disle a u mnie wezyk idzie do kolektora ssącego moze jest zatkany albo cos ale jak to sprawdzic? zadnego zaworka nie widzialem a z serwa cisnienie jak sie wydostaje?
nie chce robic "dobrej" reklamy serwisowi ale troche kasy wydalem a oni i tak nic nie pomogli. Dodano po 2 a masz kolego pomysl jak to sprawdzic czy pompa czy serwo?
Witam serdecznie mam problem ze swoją laguną 2, a mianowicie podczas jazdy pedał hamulca zrobił sie twardy i brak abs. zeby wychamować trzeba wbijać sie w fotel. sprawdziłem pompę vacum jest delikatne ssanie nie wiem jakie powinno być naprawdę na wolnych obrotach zawór dziala w jedną stronę ssie. przewód od serwa ok zrobiłem jeszcze jedną próbę jazdy...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witam wszystkich, pisze w dziale ktory wydal mi sie najbardziej odpowiedni (jako ze nie znam natury usterki). Pacjent: Chrysler 300m, 3.5l, '99 rok; instalacja gazowa DT Gas System (niestety), ale objawy te same na benzynie i gazie, z pelna i pusta butla, z pelnym i pustym bakiem, czy na zewnatrz cieplo czy zimno. Objawy usterki: auto po dluzszym postoju...
Ale podciśnienie stabilne choć obroty niskie 500-550, zatykałem podciśnienia odejscia jedynie od serwa nie. Przepływka nowiutka denso podłożona i to samo tzw TURBODZIURA. Jeszcze mnie dręczy ten vanos może nie pracuje chociasz w parametrach ok zawór na wierzchu otwiera i zamyka lecz nie wiem jak sprawdzic same zawory. Ewentualnie jakby ktoś miał serwisówkę...
zaplon no wsumie sam mam zagwostke.. mam asterke 1,4 8v silnik tez okolo 170tys oczywiscie w gazie i jesli sugerowac sie faktem ze na biegu jalowym oborty powinny miec wartosc okolo 950 obr/min to w tym wypadku te wartosci nie ida w parze z faktami... ale powoli .. mam dwa takie same modele roznia sie tylko rocznikiem.. pierwszy mial zajechany silnik...
Sebakos, Rozumiem, ze mozesz byc zniechecony do peugeota. Wiedz jednak, ze TU to jeden z najlepszych malych silnikow benzynowych na swiecie. Fakt, ze niektore systemy wtrysku (MM, Sagem) troche psuja jego reputacje. Mam wrazenie, ze duzo ludzi zapomina, ze silnik, to glownie mechanika. Lapia za laptopa i kabelek i maja nadzieje, ze to zalatwi sprawe....
Sprawdzic dokladnie czy nie ciągnie lewego powietrza. Kolektor czujnik map pod wtryskiwaczami oraz na przewodzie od serwa.
odpialem rurke od krokowca powietrzna Którą rurkę, nie kojarzę tam nic takiego. Rurkę do serwa hamulca? w załączniku zdjęcie kolektora dolotowego z zaznaczoną strzałką który przewód wypiąłem (na zdjęciu brak rury która trafia do dolotu przed przepustnice Wielos27 napisał: Właśnie ze sprawdzeniem parametrów jest problem bo nie zawsze występuje ten problem...
Witam nio i mam problem... jak w temacie.. Po zdazeniu podlaczylem ja pod flasher (prodigi) nie widzial. Wygrzalem calutka plyte w 250'C - tez nic nie dalo. Dalem jej 330'C i flux po calosci z ostroznym pominieciem UEM(bo klejony), troszke jak by pomoglo.. Po kilku probach wlaczyla sie choc miala problemy z podswitleniem, raz bylo raz nie, mrygalo itp....
Witam Jest u mnie firma ktora montuje net przez WLAN kumpel kupil od nich internet ale narzekal ze ma slabe transfery i niemoze sobie stawiac serwow itp.. to gosc podal mu IP (sieciowe) i to IP ma zewnetrzny numer IP i wyciaga na tym numerze nawet do 100 kilo :-) gosc mu powiedzial ze na to IP moze wchodzic w nocy bo w dzien potrzebuje go jako numeru...
Same sprawdzenie weza nic nie da trzeba jeszcze sprawdzic ten pojemniczek ktory do nirgo wchodzi tak zwany odstojnik. A tak a propo serwos powinien przyjechac do ciebie i zrobic ja na miejscu
Witam!! Mam pewien problem mianowicie zepsuł mi sie wyświetlacz w samsungu e250 i to bez jakiejkowiek mojej winy,położylam telefon na stole wsadzilam do kieszeni kurtki chca sprawdzic ktora godzina patrze a tu pol wyswietlacza białe. Przy rozsuwaniu ten obraz ktory pozostal czesciowo w maire czytelny na ekranie jakby jeszcze bardziej sie zacierał i...