Mogę Ci wysłać opis na maila, jeśli podłączenie komputera nie wykazuje błędów, to na początek zalecam czyszczenie sterownika skrzyni biegów. Filmik znajdziesz tu: https://www.youtube.com/watch?v=a_mwnNXz...
http://obrazki.elektroda.net/64_12267164... Tam na obrazku masz pokazane co i jak
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Może ma zrobiony program . Taka mała różnica ciśnienia nie jest możliwa przy tym przebiegu. Kiedyś wymieniałem DPF na nowy oryginał I najmniesza różnica na biegu jałowym to 3 mbar.
2 możliwości pierwsza taka że padł rezystor przy dmuchawie a druga że przełącznik nie łapie na 1 biegu sprawdz najpierw kostkę przy dmuchawie , na forum było .
Wymiana bezpiecznika rozwiązała problem.
panowie ja mam podobny problem ..sprzegło luźno chodzi i zaden z biegow nie chce sie wrzucic ale jak auto jest zgaszone to mozna wrzucic kazdy z biegow bez problemu... pomocy ...nie zalamujcie mnie ze musze wymiec sprzeglo
Wygląda na to że bez "dewastacji zespołu napędowego się nie obędzie" Może ktoś ma jeszcze inny pomysł. Po przeczytaniu na forum innych przyczyn 1) zawory w sterowniku hydraulicznym- rozruszać. 2) sprawdzić połączenia w taśmie do elektrozaworów. Mam pytanie który elektrozawór odpowiada za wsteczny bieg? Bardzo proszę o rysunki bądź zdjęcia.
Witam, mam problem z wbiciem biegu wstecznego w moim Sharanie, z początku wchodził za którymś razem później przestał wchodzić razem z pierwszym biegiem. A jak samochód postał tydzień bez jeżdżenia to zaczął normalnie bieg wchodzić bez problemu. Mało oleju czy kończące się sprzęgło?
Witam! W większości aut na biegu jałowym to 5 g/sek, natomiast przy pełnym wciśnięciu pedału gazu zazwyczaj dochodzi do 200 g/sek, jeśli nie to przepływka walnięta. Pozdrawiam!
u mnie niestety takie same objawy, na drugim biegu ma największe drgania, wymienione koopa rzeczy łącznie z dwumasą i sprzęgłem oczywiście nowe i nadal to samo :( sprawdzona skrzynia biegów, wymienione przeguby, półosie, łącznik skrzyni biegów, przesuwany w różne strony na górnych poduchach silnika, podmieniane koła, zawieszenie sprawne, nowe końcówki...
domex32 :-)
Też mnie to zastanawia. Podłączę oscyloskop, zobaczymy co się tam dzieje
Ja nie napisałem, że napięcie zależy od obrotów tylko wydajność, a dokładnie prąd. Alternator musi osiągną minimalne obroty dla wzbudzenia, a przy obrotach biegu jałowego silnika jego wydajność jest niska, przy dużym obciążeniu regulator napięcia nie da rady utrzymać wymaganego napięcia. Włączone światła, nawiew, świece żarowe, dogrzewasz, podgrzewanie...
Tak szukałem zanim założyłem ale nie ma konkretnej odpowiedzi co tak naprawdę jest przyczyną zauważyłem że wiele osób ma problem właśnie z tym wstecznym u mnie linki były sprawdzane są ok, więc już sam nie wiem co mam w tej sytuacji robić bo ściągnąć skrzynie i rozebrać a okaże się że tam nic takiego nie widać uszkodzonego i złożyć to nie ma sensu dlatego...
Witam i bardzo dziękuję za informację. dziś rano odpaliłem sharana i wszystko działało ok. Kilka razy sprawdziłem i zdecydowałem się na przejechanie kilku kilometrów, niestety po jakimś czasie zginęły mi biegi 1 i 2. Może to nie jest takie ważne, ale zauważyłem trochę większy luz na drążku zmiany biegów i jak włączałem 1 bieg to mocno docisnąłem drążek...
Witam. Mam następujący problem w samochodzie VW Sharan 1,9 TDI z 1999 roku: przednia wycieraczka działa tylko na najwyższym biegu, natomiast tylna nie działa wcale, co może być przyczyną? Miał może ktoś podobny problem? Bezpieczniki sprawdzone, sprawne.
Sprawdź lewarek zmiany biegów czy czasem tam coś nie pękło i uniemożliwia wrzucenie R.
Witam VW Sharan 1.9 AUY przebieg 200 tys Przeszukałem fora i nic podobnego nie znalazłem. W moim sharanie wibracje występują na biegu jałowym, tak od 900-1200 obrotów. Jak jadę to wibracje tez występują w tym przedziale obrotów. Trzesie sie cała buda. Na forach ludzie maja problemy z wibracjami na biegu drugim, podczas jazdy i jest to wina sprzęgła...
Możliwe że synchronizator drugiego biegu się kończy.
gr.000 kąt wtrysku (51), na biegu jałowym, temp. 90st
sprawdz/podmień panel
jak masz VCDS podaj przy maksymalnym przyspieszaniu na 3-4 biegu odczyty z bloków pomiarowych numer: 1, 3, 8, 11
Czy drugi bieg zapina "gładko" ? Ps. ile zapłaciłeś za sterownik hydrauliczny ?
Auto sprzedane z uszkodzoną skrzynią. Temat zamknięty
Hej, skrzynia automatyczna Sharan 2.8 AYL Jacto 506E na trasie nagle lekko szarpała, potem po zatrzymaniu jakby coś lekko rzęziło, potem tylko 3 pierwsze biegi, przeguby całe, brak błędów, konwerter??? Jakiś pomysł??? Był jeden błąd w sterowniku, lecz nie wiadomo z kiedy, aktualnie żadnego biegu
Witam. W sharanie 1,9 TDI 99r po wlaczeniu zaplonu lub uruchomieniu silnika caly czas dziala wentylator chlodnicy ale tylko na pierwszym biegu. Prosze o podpowiedz co moze byc przyczyna. Dodam ze auto bylo bite nie mocno w lewa strone przod.
Witajcie jeżeli ktoś by chciał sprawdzić moje logi na 5 biegu byłbym wdzięczny... Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/8890594400_...
jacek_s72 Mam pytanie czy naprawiłeś ten problem z rozrządem czy nadal śmigasz bez piątego biegu i szóstego , bo pewnie mam na to lekarstwo. Jak coś to pisz
Problem rozwiązany Wypalenie filtra dpf (najpierw jazda, później już na postoju silnik zwiększył obroty, wentylatory zaczęły pracować i charakterystyczny zapach - trzymałem go na biegu jałowym 2,5k obr aż skończył) . Następnie zgodnie z procedurą opisaną na niemieckich forach dalsza jazda autostradowa - Obroty silnika w przedziale 1500, 2100obr. , skrzynia...
sprawdź czy na 6 biegu widzi załączony bieg. Czy było robione coś przy skrzyni biegów, naprawa lub wymiana?
Tak jak kolega romuald-f pisze, temat znany i opisywany, jeśli poziom oleju jest odpowiedni to znaczy, że któryś z zaworów się zacina, sam przerabiałem ten temat gdy skrzynia przełączała do 2 biegu a rok później do 1-go. Wystarczyła zmiana (czasem wyczyszczenie) odpowiednich zaworów.
Hej. Sharan 7n. Silnik 2.0 TDI 2011r. Problem z klimatyzacją. Więc tak napiszę co sprawdziłem: - czynnik jest (odpowiednia ilość) - czujnik ciśnienia nowy - "trzpień czy tam czujnik" w kompresorze też wymieniony - sprawdziłem i na kompresorze nie podaje prądu (sprawdzałem żarówką) - po odpięciu czujnika wysokiego ciśnienia włączają się wentylatory ale...
Poziom oleju się sprawdza na ciepłym silniku odkrecajac jedna ze srób przez którą się olej dolewa. Jak olej zaczyna wypływac przez ten otwór to znaczy że jest odpowiedni poziom. Trzeba uważać żeby nie odkręcić nie tej śroby co trzeba ponieważ można odkręcić opaskę od biegu wsteczne i wtedy jest lipa
Nie silnik pracuje tak jak wcześniej. To auto ma mieć moc dopiero od 1500 tysiąca obrotów poniżej tylko przyśpiesza, lepiej lub gorzej w zależności na którym biegu jest w danym momencie
ten opornik to czujnik temperatury ASB. zawór n92 powinien mieć ok 60 Ohm. Reasumując : 2 zawory mają mieć ok. 4,5 Ohm a 5 zaworów po ok 60 Ohm. komputer ASB wykazuje błąd przy różnicach ok 10 % od tych wartości. Oporności te mogą się nieznacznie zmienić pod wpływem temperatury. Podane wartości dotyczą zimnego sterownika ( elektrozaworu ). Dodano po...
To jest VW Sharan 1.9 TDI, ASZ, manual 6 biegów?
Sharan automat Jacto, brak biegu wstecznego... Po czyszczeniu całego sterowania i złożeniu brak biegu wstecznego... Wcześniej był i inne biegi są... Od razu mówię, że czyściłem mechatronikę, bo szarpał przy zmianie z 3 na 4 bieg... Co mogło się stać? Żadnych błędów w sterowniku... Czy może to być jakaś taśma lub coś takiego od biegu wstecznego? Gdzie...
Przy korekcie 3mg może już zapisać błąd. Sharan CFFB na biegu jałowym +- 0,5 mg, przy obciążeniu korekty zbliżają się do 0 . Te "nowe" wtryski wcale nie były takie nowe.
logi dynamicznie na kanałach001+013 | 002+025 | 002+007 przy jakich obrotach najlepiej wystarczy 3000? Trzeci bieg, i od momentu wrzucenia biegu dajesz powoli gaz do spodu.
Ja mam panowie taki problem i niewiem co z tym zrobic pomozcie mam sharana od roku i na poczatku zdarzalo sie to sporadycznie. Mianowicie to jest tak ze jesli jade na 3 biegu i obroty silnika wejda powyzej 3,5 tys obrotow to wiesza sie turbina. Po wylaczeniu zaplonu dzieje sie to samo. To samo dzieje sie tez na 4 biegu no i na 5 powyzej predkosci 100-110km/h....
Witam wszystkich ja panowie mam pewien problem mam sharana od roku i na poczatku zdarzalo sie to sporadycznie. Mianowicie to jest tak ze jesli jade na 3 biegu i obroty silnika wejda powyzej 3,5 tys obrotow to wiesza sie turbina. Po wylaczeniu zaplonu dzieje sie to samo. To samo dzieje sie tez na 4 biegu no i na 5 powyzej predkosci 100-110km/h. Nie mozna...
Ale to sterowanie geometrią (jakby nie było źle wyregulowane) praktycznie nie wpływa na pracę silnika na obrotach biegu jałowego, bo turbo praktycznie w takich warunkach w ogóle nie dmucha, jak u Ciebie zaburza to pracę silnika, to problem leży gdzieś indziej: dawka paliwa, egr, rozrząd etc. Bez podłączenia komputera i podglądu parametrów bieżących...
Rozumiem , tylko na chwilę obecną bieg wsteczny mam , nie ma piątego biegu , chyba że jest to jakoś powiązane . Dzięki za namiary do tego użytkownika , napisałem mu prywatną wiadomość.
Kolego jeśli urządzenie nie ma blokady systemowej i jest w nim wszystko sprawne to po około 40 sek od uruchomienia wentylatora na wolnym biegu ,zaczyna stukać pompa paliwa .Na początek sprawdzić możesz świece zarową
Witam serdecznie wszystkich, mam problem z moim Sharanem, 1.9 TDI 115 km. Biegi wchodzą od 1 do 5 bez problemu, a 6. bieg wchodzi, gdy wcisnę dwa razy sprzęgło, i taki sam problem jest przy zmianie z 3. na 2. bieg. Miał może ktoś taki przypadek? Proszę o pomoc, pozdrawiam. AI: Ile kilometrów ma przejechane Twój Sharan? 326 tys. AI: Czy ostatnio były...
Witam Mam VW Sharan 2007 115 kM 5-biegowy automat. Po podłączeniu do komputera wyskakują mi błedy: - błąd czujnika temperatury oleju przekładniowego ( nie mogę go nigdzie znaleźć, czy ktoś jest w stanie podać położenie / model ?) - lewarek skrzyni biegów - nieznany sygnał Po uruchomieniu silnika i przełączeniu w pozycję D, samochód jedzie na pierwszym...
Mógł by ktoś mi wytłumaczyć jak to jest że na 1 i 2 biegu wkręca się nawet do 5000 obr/min a na 3,4 i 5 biegu wchodzi na tryb awaryjny powyżej 70 km/h To akurat jest proste. Sterownik musi zmierzyć stałą odchyłkę ciśnienia doładowania o co najmniej 150 mb przez minimum 5 sekund, i na niższych biegach nie jesteś w stanie tego uzyskać.
Witam.Temat powracający jak bumerang ale u mnie przedstawia się to troszkę inaczej. Na biegach od 1 do 4 auto jest zrywne nie ma problemu z przyśpieszeniem nie odcina turbiny nawet na 4 biegu przy obrotach 3200 jest ok po włożeniu 5 obroty ok 2800 odcina turbinę. Dzieje się to tylko na 5 biegu jakieś wskazówki?
Witam, mam problem, robiłem sprzęgło w Sharanie, wszystko ładnie pięknie, założony cały nowy zestaw plus wymiana pompy sprzęgła i efekt taki, że auto jedzie ale nie można zmienić biegu i przy wciśniętym sprzęgle auto jedzie, co może być nie tak?
ślizga automat biegu biegu wskażnik biegu fiesta biegu
ogrzewanie podlogowe elektryczne tylnych swiatel schemat elektryczny mercedes sprinter
problemy diagbox bateria parkside
Słuchawki Bluetooth Hama nie działają z Samsung R780 Zasilenie konta na SuperVoIP.pl nie działa - przyczyny i rozwiązania