sharan czujnik cieczy

Znaleziono około 37 wyników dla: sharan czujnik cieczy
  • Sharan klimatronik - gdzie jest czujnik nawiewu przód G152?.

    VW sharan 1.9AFN 1. Gdzie się znajduje czujnik cieczy chłodzącej od klimatronika oznaczony jako błąd vag 799. 2. Gdzie się znajduje czujnik temperatury nawiewu przód od klimatronika G152 błąd 766. Domyślam się, że ten pierwszy to jest całkiem inny niż czujnik cieczy silnika bo w elektryce silnika...

    Samochody Elektryka i elektronika endriu.kom   18 Maj 2009 18:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2736
  • Czy ten czujnik bedzie pasowal?

    Witam Czy orientuje sie ktos,czy ten czujnik cieczy chlodzacej, bedzie pasowal do sharana 1.9TDI 98r. 110KM? Kurde nie pamietam nawet ile u mnie jest tych pinow

    Samochody Elektryka i elektronika jaro_fx   28 Sie 2010 13:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1070
  • VW Sharan - 1,9TDI - niedogrzany silnik

    Witam. Silnik w moim aucie nie nagrzewa się tak jak powinien. Auto z 1997r., 1,9TDI 110, klimatronic. Problem wygląda następująco: przy dużych mrozach przy jeździe po mieście silnik osiągał temperaturę około 50st., jeśli był kawałek prostej spadała nawet poniżej. Wszystko wskazywało na termostat. Kupiłem...

    Samochody Mechanika _jarciu_11   06 Lut 2012 19:34 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5634
  • VW sharan - 1,9 Tdi 110KM - brak mocy grzeje olej

    Między innymi może zależeć od niesprawnego czujnika cieczy chłodzącej.

    Samochody Początkujący anna77   06 Wrz 2013 21:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2454
  • vw sharan - vebasto gdzie jest zainstalowana pompka cieczy w rocxzniku 1999

    Witam. Zaczęly sie pierwsze mrozy no i oczywiście chcialo by sie mieć ciepło w aucie. Mam vw Sharana 1999r kupiłem jesienią wiedząc że nie dziala tam webasto wymienilem swiece i piec ruszył. Wlacza sie jak nalezy troche kopci rurki tam sie nagrzewają ale jest nadal zimno a temperatura na wskazniku nie...

    Samochody Elektryka i elektronika mariusz3511   27 Lis 2013 22:03 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 864
  • VW Sharan 1.9 TDI 1999r. Problem z odpalaniem

    Eureko, chyba będzie działać. Zdjąłem kabel z czujnika i kontrolka od świec żarowych świeci sie ok 12-13s mam nadzieję że tak powinno być i że świece teraz grzeją. Wnioskuję że czujnik do wymiany, teraz go odłączyłem, po świętach kupię nowy i wymienię. A powiedzcie mi jeszcze czy mogę jeździć przez święta...

    Samochody Początkujący rafik108   30 Gru 2010 22:31 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 9667
  • VW Sharan - Rozbudowa dogrzewacza D3W do ogrz. postojowego

    Witam. Jesienią kupilem mojego Sharana to rocznik 1999. Webasto nie działało ale wystarczylo wymienic swiecę by ruszyło.Teraz przy niższych temperaturach się włącza ale i tak mam zimno w aucie a temperatura na zegarze niewiele urośnie. Myslałem że to wina pompki cieczy ale takiej u siebie nie znalazłem....

    Samochody Początkujący brratek   15 Lut 2017 11:00 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 39957
  • Sharan 1.9TDI PD - trudny przypadek

    Witam Mam problem z VW Sharanem 1.9TDI na pompowtryskach 2000 rok. Auto poniżej 3000 obr wogóle nie ma mocy dopiero powyżej jakoś jedzie. Historia zaczęła się od tego, że do wymiany były pierścienie po wymianie silnik jest w porządku wiec to raczej elektronika lub turbina ale ta była regenerowana...

    Samochody Mechanika m85   06 Wrz 2008 14:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9146
  • Sharan 1,9 TDi 2001 aut. wyrzuca płyn chłodniczy

    Pewnie było to już na forum ale pytam na szybko, czy jak w czujnik na podszybiu pod mech. wycieraczek wepnę "hebel" (wył/wł) co bym mógł to sobie wyłączyć (o ile piec będzie działał) bo nie zawsze na krótkich trasach zdążę dogrzać, a już trzeba gasić silnik, to zakłóci pracę całego zestawu? I jeszcze...

    Samochody Początkujący Boryna211   31 Sie 2017 21:10 Odpowiedzi: 98    Wyświetleń: 44026
  • vw sharan afn 1998 rok problem z zapalaniem zimnego silnika

    No i udalo sie ! samochod zapala OK , nawet gasnie dobrze :). Mialem szczescie bo udalo mi sie ustawic GMP tloka srubokretem wlozonym w otwor po wtryskiwaczu (w okienku przy skrzyni dalej nie widac znaku - ale tam dostep w Sharanie jest beznadziejny nawet po wyjeciu akumulatora). Sam efekt dobrego zapalania...

    Samochody Mechanika domik007   02 Lis 2009 05:53 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 9953
  • Sharan 2.8 rok 2000 gdzie jest czujnik temperatury cieczy

    Muszę wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie jestem pewny gdzie się on znajduje. Silnik ma symbol AYL. Pomocy!

    Samochody Elektryka i elektronika cezarykr   04 Sie 2009 12:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2209
  • SHARAN 2001 TDI pompa elektryczna dodatkowego obiegu

    Zmiana termostatu (niewątpliwie potrzebna - ruszył pierwszy bieg wentylatora) nie do końca pomogła: już 2 razy musiałem zjeżdżać na pobocze, bo na wyświetlaczu pojawiał się komunikat o przegrzaniu silnika (na wskaźniku temperatury płynu nadal 90 st.C). Już doszedłem skąd jest wysterowana dodatkowa pompka...

    Samochody Mechanika JacekW1   08 Lut 2013 21:33 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 43980
  • VW Sharan 7M - Dogrzewacz Hydronic D5WZ, błędna wartość odczytu temperatury

    Witam mam samochód VW,Sharan,7M mam problem z dogrzewacz Hydronic D5WZ na Vagu wywala błąd 1490 czujnik płomienia G64 i piecyk nie odpala.Sprawdziłem kostkę obie pompki cieczy na podszybiu i pod samochodem pompkę paliwa i są OK. Podczas skanowania vagiem w blokach pomiarowych temperatura jaka jest...

    Samochody Początkujący indi76   03 Cze 2014 19:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2655
  • niedziałający dogrzewacz w Sharan 2002 1,9DTi

    Na wstępie witam wszystkich sharanowoczów. Mam sharana 2002r 1,9 TDI 115 KM Po zimie czyli normalnie przestał działać dogrzewacz. Teraz jest temp. 0° i nie chce się załączyć. Zmostkowałem czujnik na podszybiu i nic, dalej cisza. Mam jednak uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie piotrf6   03 Mar 2015 16:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 900
  • VW SHARAN 1.9TDI /Zimny silnik nie podgrzewa świec żarowych

    Takie są wartości oporu czujnika dla określonych temperatur cieczy. Może Kolega sprawdzić czujniki nawet w garnku z wodą i termometrem - czy zachowują parametry; a drugą drogą jest kupno rezystora (potencjometru "głosu" do radyjka) o wartości do 10kΩ i wpięcie go we wtyk zdjęty z czujnika i...

    Samochody Początkujący Pawel wawa   29 Lis 2012 01:32 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 35389
  • Sharan 2003 Kontrolka, czujnik temperatury cieczy

    Witam Posiadam Sharana 2003 1,9TDi od niedawna mam dziwna sytuacje w momencie uzyskania 90C a nastepnie jakimś tam krótkim postoju i ponownym uruchomieniu silnika włącza się czerwona kontrolka od cieczy chłodzącej. Zaznaczam ze jest stan płynu na zimnym silniku / a temperatura 90 i ani stopnia wyżej...

    Samochody Elektryka i elektronika cads   07 Lip 2010 07:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3506
  • vw sharan 99'r. ustwianie kąta wtrysku

    Dla jasności. W tych autach często wyrabia się podcięcie na kole rozrządu na wale. Ustawiać można na zegar, tak jak proponuje kolega marecki117, ale jak tego nigdy nie robiłeś, to sukcesu nie wróżę. Kąta wtrysku nie ustawia się Vagiem, tylko za pomocą Vaga. Musisz wejść w tryb ustawienia podstawowe czy...

    Samochody Początkujący Godzisz   11 Lis 2011 21:08 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7542
  • VW SHARAN TDI AFU - Nie odpala na ciepłym.

    Problem ogólnie znany dość szeroko, ale tracę cierpliwość i postanowiłem zapytać na forum. Sharan TDI 1998r, AFU nie chce palić ciepły. Zimny odpala bez problemu. Stało się to nagle. Ponieważ przy okazji przeciekała pompa wtryskowa została ona zregenerowana. Nie pomogło. Czujnik temperatury cieczy zmieniony....

    Samochody Mechanika Jingiel   25 Sty 2013 15:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2403
  • VW Sharan 1,9 TDI 115KM, 2001r - Nie mogę uruchomić silnika, błąd na przekaźniku

    VW Sharan 1,9 TDI 115KM, 2001r, Silnik AUY - nigdy z nim poważnych problemów nie miałem - ale teraz nadrabia za całe 7 poprzednich lat... Właśnie opadły mi ręce, kolejny dzień walki nie odniósł skutku. Sytuacja była następująca: Zatrzymałem się na skrzyżowaniu podczas normalnej jazdy, w pewnym momencie...

    Samochody Elektryka i elektronika krzys.r   21 Lip 2015 06:57 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 14517
  • Jak sprawdzić czujnik temp cieczy Renault Clio II I 1.6 8V

    Czasem bywa tak, że ten czujnik dopiero zaczyna "świrować" i nie do końca można wyłapać to multimetrem, miałem taki przypadek w VW sharan, tam wymiana pomogła. Można spróbować na moment zmostkować przewody od wskaźnika temperatury i z pomocą drugiej osoby sprawdzić czy wskaźnik się podnosi przy max....

    Samochody Początkujący jacek007   24 Kwi 2014 13:02 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 10482
  • sharan AUY - Re: Sharan 1,9TDI AUY raz odpala a raz nie

    Witam! Odswiezam kotleta.Czy ktos moze uporal sie z problemem odpalania w AUY ? Dodam ze u mnie problem pojawil sie z dnia na dzien.Poprostu raz pali na dotyk a raz trzeba go 3 albo 4 sekundy pokrecic i odpala.Obojetnie czy zimny czy cieply silnik.Dodam tylko ze 2 dni wczesniej nabijalem klime i wszystko...

    Samochody Mechanika dario3103   26 Maj 2013 08:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3963
  • Bezpiecznik do podgrzewania swiec zarowych VW SHARAN 1,9TDI

    Przekażnik załączający świece sterowany jest z komputera,sterowany jest właśnie masą, podawanie masy z zewnątrz może uszkodzić komputer sterujący, pin 50.Czujniki temperatury cieczy chłodzącej są trzy obok siebie,łatwo je znależć,wszystkie trzy są identyczne pomierz oporności ,jeżeli oporność jednego...

    Samochody Elektryka i elektronika Stanisław Chwalisz   24 Paź 2007 20:33 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 15597
  • Sharan TDI 2001-elektryczna pompka cieczy-kiedy pracuje?

    Pompka elektryczna obiegu wody ma pracować jeszcze jakąś minutę po wyłączeniu silnika, obojętnie czy dogrzewacz wcześniej grzał czy nie. "pompki" w liczbie mnogiej mogły oznaczać jeszcze pomkę paliwa do dogrzewacza, która jest pod podwoziem. W samym dogrzewaczu jest tylko wentylator, to też pompka...

    Samochody Początkujący pawel951   27 Sty 2010 19:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6253
  • VW Sharan 1997 1,9 TDI - brak grzania świec

    Mam problem z odpaleniem mojego auta, im jest zimniej tym dłużej kręci zanim odpali. Świece sprawdzone, są ok, chyba nawet nowe założył poprzedni właściciel. Ale niestety nie ma grzania, nie dostają prądu. Bezpieczniki są ok, czy to może być przekaźnik grzania świec? Wcześniej jak nie było ujemnych temperatur...

    Samochody Elektryka i elektronika aprmbmt7   10 Gru 2014 08:27 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5228
  • Sharan 1.9 Tdi 110 kM z '02 - brak dogrzewania webasto

    tak wiem że to jest dogrzewacz a dokładnie ogrzewanie postojowe. Są dwa czujniki w tym ustrojswie: czujnik temperatury który ma za zadanie załączyć urządzenie w chwili gdy na polu jest 5 stopni i czujnik cieczy który odłącza go kiedy ciecz ma odpowiednią temperaturę. Temat powyższy przeczytałem dwa...

    Samochody Początkujący lisu61   16 Gru 2012 19:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2616
  • WV Sharan 1,9 TDI - uszkodzone ogrzewanie hydronic D3WZ

    Witam.W dniu dzisiejszym rozebrałem moje ogrzewanie i sprawdziłem wszystkie urządzenia i czujniki-silniczek dmuchawy podpięty ,,na krótko '' pod 12V pracuje aż miło,czujniki:płomienia,temperatury cieczy i przegrzania-rezystancje w normie,świeca żarowa grzeje.Natomiast na pompkę paliwa idzie ze sterownika...

    Samochody Początkujący Jędrek Z   11 Paź 2014 20:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1959
  • VW Sharan 2001 AUY czujnik temperatury cieczy

    Mam pytanie który czujnik temperatury cieczy odpowiada za wskazania na zegarach( mój przekłamuje o 10 stopni za duzo) i jaki jest jego symbol .Z góry dzieki za pomoc Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger

    Samochody Elektryka i elektronika fructon   16 Sty 2008 16:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3039
  • Dogrzewanie webasto w Sharanie nie rozłącza się.

    witam panowie mam pytanko mam galaxa 2002 i problem z dogrzewaniem webasto od dogrzewania układu strasznie dymi po kilkakrotnej próbie załączenia blokuje się i dopiero interwencja vag-a wykasowanie błędów pomaga pokazuje błąd-kilkakrotna próba załączenia mechanik sprawdzał pompkę,świecę,czyścił...

    Samochody Elektryka i elektronika bodzio1761   07 Lut 2009 09:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2357
  • webasto sharan 1,9 TDI 2002r.

    Konkretnie mówiąc jest to dogrzewacz cieczy chłodzącej więc nie mam żadnych pokręteł wiec nie mogę uruchomić tego podgrzewacza. próbowałem uruchomić go przez zwarcie przewodów przy czujniku który jest na podszybiu i nie było żadnej reakcji.

    Samochody Początkujący mariuszolkusz   29 Gru 2009 18:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3584
  • sharan ady ciężko pali na zimnym silniku

    U mnie wadliwy był czujnik temp. cieczy. Na zimnym silniku pokazywał temp. 85 st. Po wymianie odpala od razu bez problemów.

    Samochody Elektryka i elektronika yogi25   19 Kwi 2011 09:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5030
  • VW SHARAN 1,9 TDI - dziwne zachowania obrotów

    Może czujnik temperatury cieczy.

    Samochody Mechanika michal11041   26 Lip 2011 10:01 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3467
  • VW Sharan, gdzie się znajduje włącznik Webasto?

    I ja zadam pytanie. Posiadam Forda Galaxy MK I 1.9TDI 110KM i posiada to tzw automatyczne dogrzewanie cieczy chłodzącej silnik. Niestety nie jest one sprawne u mnie. Ale czy niesprawny układ i tak i tak pobiera olej napędowy ? Ma ktoś jakąś opinie o tym ? Wydaje się, że u mnie jest to uszkodzone na elektronice,...

    Samochody Elektryka i elektronika rzadziak1   14 Mar 2018 08:38 Odpowiedzi: 1298    Wyświetleń: 696821
  • Jak podłączyć WEBASTO Thermo Top C?

    Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie chudzielec   12 Sty 2018 13:00 Odpowiedzi: 1161    Wyświetleń: 388594
  • volkswagen scharan 1.9 tdi mała moc silnika.

    witam kolegów .mam problem z sharanem.po podłączeniu komputera wyskakują błędy przepływomierza, ciśnienia w kolektorze,temp.cieczy.po skasowaniu błędów znowu się pojawiają.czujniki są dobre tylko napięcia na kostkach zbyt małe.podejrzewam moduł silnika.Np. na kostce od czujnika temp.powietrza mam po...

    Samochody Mechanika Siekier81   14 Lut 2009 16:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2609
  • Błąd VAG 1406,1407-zanik płomienia, brak wytwarzania płomie

    to i ja dodam swoje kilka groszy, mam D5WZ w VW sharan 97 rok, wymienilem caly komplet ( piecyk + pompka ), na stole chodzi jak szalone po wsadzeniu do samochodu rozpedza sie 2 razy i koniec, nie ma zjawiska jak wyzej tz. dymienie, poprostu tak jakby probowalo ruszyc i moze rusza ale tylko na chwilke,...

    Samochody Elektryka i elektronika piotrsworz   05 Kwi 2010 14:48 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 11151
  • Webasto bbw46, sg1620 - Webasto bbw46 nie odpala piec

    Co do czujnika płomienia , wygląda tak jak piszesz, 2 próby odpalenia i procedura wyjścia. Idąc tym tropem. Czy ktoś z Panów wie jaki tam siedzi fotorezystor? Dzisiaj starałem się wyjac cały czujnik z obudowy pieca,ale z z racji wieku szanse na jego wyjecie z stamtąd są nikle. I zastanawiam.sie...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie mn997   01 Lut 2018 17:29 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 549
  • passat b5 , szukam przekażnika świec żarowych

    Ja w Sharanie miałem uszkodzony właśnie czujnik temperatury cieczy chłodzącej odpalał przy -17, ciężko bo ciężko ale odpalał, teraz jak wymieniłem pali..... jak to mówią od jednego kopa.

    Samochody Początkujący rafik108   10 Sty 2011 19:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 23681