25- immo .
Witam w Święta. W moim starym liczniku 7M3920840 G już prawie nie działa FIS, piksele wypalone, nowy wyświetlacz prawie nie do zdobycia. Chcę temu zaradzić poprzez wymianę licznika ze sprawnym MFA, mam inny licznik 7M3920840 N, a w nim MFA świeci jak marzenie. Mogę sczytać eeprom starego i nowego licznika, ale niestety nie udaje mi sie znaleśc kodu...
Aby naliczal km na stale (tzn aby nie wracal do mil po odpieciu aku) trzeba zmienic wsad na taki z europejczyka albo wyedytowac eeprom z mikrokontrolera .Niestety nie pamietam w jakich komorkach to było bo bawiłem sie tym dawno temu ale dawało się na 100%. Mozna tez przelutowac mikrokontroler z europejczyka do angola i przelozyc tarcze szybkosciomierza...
Prawdopodobnie przewody lub niedopięta wtyczka w liczniku (przerwa na w obwodzie szyny CAN). Choć też korekta przebiegu wykonana niefachowo mogła rozwalić EEPROM licznika.
Tak. Jest to sharan 2002r 2.0 benzyna
Który rok tego sharana? Sharan miał oddzielną puszkę immo i pewnie dlatego masz problem. Masz czym odczytać eep z ECU?
Taka ciekawosta. VW w swoich licznikach stosuje dwa warianty dostarczania do licznika informacji o prędkości pojazdu. Poprzez magistralę can (prędkość podaje sterownik abs) lub z czujnika prędkości na skrzyni biegów. Problem zaczyna się np. po wymianie skrzyni biegów w której nie ma czujnika. Lub po zmianie licznika na inny. Wystarczy wyedytować eeprom...
Potrzebujesz kodu pin. Podjedź do warsztatu gdzie robią z immo to ci wyciągnął z eeprom licznika. Czasem mimo posiadania kodu nie możliwości korekcji po zalogowaniu i trzeba edytować wsad licznika.
Przy odpiętym liczniku skasowałem błędy i też był problem EEPROM w ECU. Może ktoś coś namieszał z tym dołożonym imo?
Witam odgrzewam kotleta. Zmieniam 1/2 FIS na pełny FIS. Wszystko działa, nie ma tu żadnych pinów, immo itd. potrzebuję podkręcić przebieg z 223 tys. km na 257 tys.km. VAG Commander łączy się z licznikiem tylko po K-Line, i widzę wsad, ale nie wiem jak ogarnąć przebieg. VAG EEprom Commander 1.19 łączy się, widzi licznik, ale wypisuje couldn't login przy...
Oba liczniki mają ten sam numer 7M3920840N Jeszcze takie pytanie pojawiło mi się w głowie. Przelutowanie eepromu ze starych zegarów wchodzi w grę czy raczej może narobić szkód ? Jeśli te same numery i firma licznika to myślę, że możesz śmiało przekopiować zawartość eeprom. Przed przelutowaniem/przekopiowaniem eepromu porównaj zawartość bina z nowego...
Podobnie jak osoby tutaj, pokusiłem się o zmianę mojego licznika bez fis na 1/2 fis w Fordzie Galaxy 1.9TDI PD 2003 przed FL. Zakupiłem przekaźnik zespolony, podłączyłem do licznika z anglika. Na razie nie chciałem zakładać oddzielnego tematu, zapytam może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Licznik, który do tej pory miałem to 7m5920800H v59, zakupiony...
Miałem również tego strupa na FISie od blisko dwóch lat, ale w końcu trafiłem na dość fajny licznik do Sharana z 2005 roku z MFA+. Zrobiłem przekladkę, kodowanie, adaptację, przepisałem przebieg i mam w Sharanie 2001 nawet kilometry do tankowania, a wczesniej w eepromie nie szło w moim starym tego zmienić, czyli teraz miodzio. Polecam, to najprostrze...
Witaj Chciałem mieć więcej informacji na zegarach W tej chwili wyświetla mi temperaturę na zewnątrz i obrys auta wraz z otwieraniem drzwi i u góry na żółto tankowanie i to wszystko Gdzieś słyszałem ze można zmienić przełącznik od wycieraczek na taki z RESET i podłączyć Co daje większe możliwości odczytu Tak naprawdę interesuje mnie to czy jak rozbiorę...
eeprom sharan eeprom licznik licznik eeprom
punto obudowa alternatora ferro termostatyczny światło cofania przyczepki
zmywarki bosch siemens radio przenośne
LG lodówka linear – kompresor i wyświetlacz nie działa, brak zasilania SMPS, diagnostyka Sterling Europa 520 1998 – brak zasilania panelu ogrzewania i nadmuchu, diagnostyka