Temat rozwiązany ... przez elektronika. Jak, nie wiem. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy a mieszka w mojej okolicy to polecę, dobry fachowiec.
Gdzie w sharanie siedzi fabryczny alarm ? Auto gaśnie po nagrzaniu, wywala błąd elektrozaworu na pompie. W 2000 roku były te alarmy z odcinaniem na przekaźniku ? Czy wymieniać zawór na pompie ? Pozdrawiam
Pod takie same jak alarm fabryczny.
Zamykam temat - nic się nie udało zrobić, pozostało odpięcie fabrycznych ultradźwięków i rozbrajanie na dwa razy - pilotem do alarmu dołożonego i później fabrycznym z kluczyka. Takie tam podwójne zabezpieczenie...
VW sharan 98rok. Fabryczny alarm z funkcją anty napad. Zawsze po otworzeniu drzwi gdy silnik pracował załączał się alarm na jakieś 15sekund i dopiero po tych 15 sekundach silnik gasł i zamykały się zamki. Teraz od jakiegoś czasu po otworzeniu drzwi alarm się nie załącza tylko od razu po 15sekundach gaśnie silnik i blokują się zamki. W czym może być...
O ile tam jest alarm. Czasem zdarza się, że to tylko sterowanie z.c. Swoją drogą w Sharanie 2000r po założeniu CodePerfect E-50 i wywaleniu oryginalnego pilota nic się nie gryzło. Sprawdzenie czy jest alarm. Zablokuj zamek śrubokrętem, nie zamykaj drzwi. Zamknij z.c. kluczem. Jak potwierdzą kierunki odczekaj ok. 30s i otwórz maskę lub drzwi od środka...
Zostaw to brachu, póki masz w samochodzie jeszcze sprawny fabryczny zamek.
Kolejny problem - włącza mi się alarm - ten dołożony, z pamięci wynika że to ultradźwięki.. pytanie czy mogą się zakłócać z fabrycznymi? Tak.
Prawie kupiłem jakiś tam alarm, ale okazało się, że jest na HCS101. Co mnie martwi - jeżeli samochód "sam z siebie" mruga kierunkowskazami przy zamykaniu i otwieraniu, co będzie jeżeli podłączę alarm który też usiłuje mrugać kierunkami ? Nie spali się cośtam w instalacji samochodu ? Długo szukałem, ale nie znalazłem nigdzie schematu podłączenia alarmu...
Pomyśl! Skoro jest fabryczne immo, to jaki miałoby sens, jeśli można by je było dezaktywować jednym kabelkiem? To, że z tej centralki wychodzi jakiś nieokreślony przewód, nie znaczy, że po jego podłączeniu z oryginalnym immo, zostanie ono zdeaktywowane. Jeśli by tak było, to złodzieje kupowaliby sobie takie alarmy i wykorzystywali je do unieszkodliwiania...
Witam. Mam VW Sharan 1997 z fabrycznym CZ i alarmem. Sterowanie zamkiem i alarmem przez kluczyk + domykanie szyb itd dziala bez problemu + swieci sie dioda w drzwiach i jest ok. Mam do tego 2 piloty oryginalne (vw delta electronics model 777) ktore nie steruja niczym. Znalazlem centralke tego cuda jest w bagazniku. Podejrzewam, ze trzeba ponownie wprogramowac...
Jest to fabryczny alarm, a czujniki to wiem gdzie są. Srzynka pod kierownicą wszystkie ma sprawne. Czy przypadkiem jeszcze jednej skrzynki nie ma gdzieś w bokach bagażnika ??? Gdzie w końcu znajduje się jakiś bezpiecznik od syreny, przy samej syrenie czy gdzieś jest schowany ???
Moduł ten steruje alarmem fabrycznym, zamkiem tylnej klapy , klapką wlewu paliwa, czujniki z drzwi itp. i wyjscia do modułów drzwi sterujących szybami.
Fabryczny alarm jest wbudowany w modół komfortu i znajduje sie tam gdzie bezpieczniki, nad nimi. Poznasz go po tym że dochodzi do niego wiele wtyków wielopinowych. W moim Sharanie z 98r syrena (klakson) jest umieszczona w podszybiu za silnikiem wycieraczek. Pozdrawiam
Najprościej,to wyciągaj bezpieczniki po kolei,obserwując równocześnie pobór prądu,to zawęzi Ci obszar poszukiwania. Jeśli są jakieś urządzenia nie fabryczne np alarm ,zestaw głośnomówiący to sprawdź je jako pierwsze.
Nie działa alarm fabryczny nie za zbraja się oraz nie mozna go wbudzić gdzie mogę znaleść centralkę alarmu. wersjia z czujnikami na slupkach. jak naprawic usterke Alarm przed tem działał jak należy po zaprowadzenia do mechanika nie działa
A alarm posiada?Co jest odcięte?Daj mu swojego plusa na elektrozawór i zobacz czy zgaśnie.Tylko odłącz tego fabrycznego.
No więc jak byś mógł mi narysować ten schemat byłbym bardzo wdzięczny ja dopiero zaczynam przygode z elektronika ale mam kumpla który sobie z tym poradzi jak bym nie umiał więc prosiłbym o jakies wskazówki jeszcze.Oczywiście jak wspomniałme wcześniej jak nacisne przycisk na pilocie na podczewieiń i przytrzymam to mone sie same domykają lub otwierają...
Pod fotelem masz moduł komfortu, zbiera się tam dużo wilgoci i to właśnie ona powoduje problemy z centralnym zamkiem, alarmem, fabrycznym zestawem głośnomówiącym. W nowszych modelach (99r.) moduł jest upchnięty za tablicą rozdzielczą, ale niektóre kostki pozostały. Musisz go wymontować, dokładnie posprawdzać kostki i przewody, nawet jeśli są całe to...
przepraszam .......ale sprawa się wyjaśniła ta wersja ma takie same kolory przewodów jak inne ( vw ) które posiadają funkcję komfort i ryglowanie ......poprostu nie sprawdziłem tego a zadałem pytanie !!!..ALE ! TA WERSJA POSIADA swoje dodatkowe zabezpieczenie (.centralkę i sygnał -..zwykły..tradycyjny.- .)....centralka uruchamia sygnał i kierunkowskazy...
Wyjscie na zawór idzie od ECU kolor przewodu czesto czarno-biały moim zdaniem masz albo uszkodzony przewód lub gdzies po drodze kostka nie łaczy,ostanio przerabiałem to w SHARAN 98r. Dodano po 1 Dodam ze immo fabryczne niema nic do tego ,chyba ze masz jakies inne zabezpieczenie lub alarm to co innego.
Panowie jak w temacie Sharan 1.9 tdi rok 1997 . Samoczynnie otwierają się szyby . Otwierają się pojedynczo . Do tej pory sprawdzone i naprawione wiązki w drzwiach i klapie . Były przełamania i urwane przewody i zostały naprawione . Przelotka w klapie bagażnika również naprawiona . Moduł komfortu suchy i nie widać śladów wilgoci . Brak połączenia z modułem...
Dziękuje za zainteresowanie. Odpowiadam na pytania. 1.Alarmu nie ma w samochodzie. NIE ma fabrycznego i nie był żaden dokładany. 2. Szybkozłączki do Auta wyglądają tak : http://obrazki.elektroda.pl/5689993200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6871621600_1... Do Radia były podłączone tylko 2 kostki , te 2 okrągłe i jedna...
Faktycznie pokutuje takie przekonanie. Mało tego, "fachowcy" wręcz zapewniają, że akumulator uszkodzi się bardzo szybko. Prawda jest taka, że niedoładowany akumulator szybko ulega zasiarczeniu i traci swoją pojemność. Jest wiele przyczyn niedoładowania, np.- jazda na krótkich odcinkach (krótki czas ładowania aku), -nadmierne korzystanie z odbiorników...
Witam. Założyłem właśnie bezpilotówkę Magicara która ma dostać dwa sygnały + do uzbrojenia alarmu (jeden z centralnego zamka a drugi np. z migaczy) dodam ze że przy uzbrajaniu się zamka migacze działają tak z pilota jak i z kluczyka (fabrycznie) Pytanie moje brzmi: czy można jakoś wyłączyć lub obejść miganie migaczy w momencie zał i wył zamka z kluczyka??...
Mam problem z VW Sharanem 2,8l VR6 '96 ASB. Samochód stał 3 tygodnie u mechanika, który szukał przyczyny nierównej pracy silnika. Przyczyna została znaleziona. Wymieniony został czujnik Halla w aparacie zapłonowym, przepływomierz, wyjęty został kolektor dolotowy, wyczyszczona przepustnica, następnie po złożeniu wszystkiego przeprowadzona jej adaptacja....
alarm sharan fabryczny fabryczny alarm sharan fabryczny alarm
indukcyjność łuku makro przycisk access z18xe wymiana silnika
Sprężyna mechanizmu kieszeni kasety Panasonic SA-AK410 - przyczyny spadnięcia Wymiary siłownika skrętu w wózku Balkancar 1733