Niestety, ten moduł z którym walczyłem był chyba w ogolę walnięty, nie udało mi się do niego podłączyć, takze poddałem się Niestety nie pomogę. Pozdro M.
Metalowa puszka na plytce drukowanej to jest odbiornik radiowy na 100%. Co do częstotliwości pracy to jest ona ukryta w numerze modułu, litera B to czestotliwosci 434 lub 433 a litera C to 315 MHz, u mnie moduł ma nr 7 MO 962 258 B Pilot jaki pasuje do sharana ma oznaczenie: 7M3 959 753 lub 7M3 959 753 F Guru-muson Pisaleś że VAG sie z modułemnie połączy....
W VW Sharan 2002r. w ktorym module programuje sie kluczyk-pilot centralnego zamka? Z powyzszego linku wynika ze w module 46-MODUL KOMFORTU lub 35-CENTRALNY ZAMEK. W tym aucie VAG sie nie komunikuje z tymi modulami. Laczy sie z 09-CENTRALNY MODUL STERTUJACY czy mozliwe ze tu sie programuje kluczyk?
witam , mialem problem z immo w sharanie 96 1.9tdi , nie bylo komunikacji po obd2 , do ecu zalaczylem emulator , po zamontowaniu w aucie auto pieknie odpala i wszystko chodzi ale nie dzialaja szyby , climatronic itd. sprawdzalem skrzynke z bezpiecznikami i wszystkie sa cala, nie wiem jak mogl sie w ten sposob uszkodzic modul komfortu. nie mam pomyslu...
Witam, Mialem zepsuty modul komfortu, nie dzialal centralny zamek. Modul wymieniony, centralny zamek ogarniety. Przestala grzac przednia szyba, szukalem w instalacji problemu, a jak sie poznien okazalo, wystarczylo wlaczyc ta opcje w ustawieniach modulu za pomoca VCDS. Obecnie panuja niskie temperatury, i widze ze dogrzewacz spalinowy przestal dzialac....
Przeważnie jest tak ze można zastąpić następna literka w tym wypadku K ja tak zastąpiłem już kilka modułów i było ok. Trzeba tylko zakodować gdyby miał inne funkcje ustawione. Ale to zrobisz vcdsem Dodano po 21 Najlepiej jak będziesz kupował to zapytaj z jakiego samochodu jest sterownik i z jakim wyposażeniem. Postaraj się znaleść jak najbardziej podobny...
Tak. Są zamienne. Ten z literą F wycofano z produkcji w 1997 r. Numer zmieniono na ten z literką H.
W sharanie masz krańcówki na słupkach. Uszkodzenie samych zamków też jest możliwe. Modułu komfortu tam nie ma. Zamkami steruje moduł centralnej elektryki.
Tak, jednostka 90 koni, montowany w kilku samochodach grupy vag, audi sam naprawiam pdf powinien pasowac. :> Tam beda schematy. Czy bedziesz w stanie je odczytac ? Bo prawdopodobnie poszlo ecu i licznik. Stad moga byc twoje bledy plus modul komfortu.
Tak ale mam puszkę na stole poza autem
A ja akurat nie mogę znależć tego modułu u siebie. W którym miejscu znajduje sie ten moduł w nowszym sharanie?
w twoim sharanie funkcje czasowe są realizowane przez moduł komfortu włacznik grzanej szyby podaje tam impuls a moduł steruje przekaznikiem , żeby nie utrudniac sobie instalacji najłatwiej jest zastosowac przekaznik czasowy z forda np.mondeo sterowany impulsem - powinien sobie z tym poradzic nawet srednio kumaty elektryk samochodowy numer przekaznika...
Ok to już rozumiem tylko jeszcze zastanawia mnie jakie funkcje spełnia w sharanie moduł komfortu pod siedzeniem czy ma coś wspulnego z dziłaniem zamka ? ?
Trzeba wpisać klucze. za pomocą 4 cyfrowego kodu.
09 to centralna elektryka,nie ma u Ciebie na 100%,z tego co pamiętam to w sharanie jedynie odpowiedzialne za centralny,masz albo 35 -centralny,albo 46 moduł komfortu. nie masz szyb w prądzie to masz centralny tylko, adres 35. szukaj diagnozy po przez adres 35
Witam,czy Sharan ,a konkretnie moduł komfortu 7M0 962 258 K posiada odbiornik radiowy do odbierania sygnałów z pilota ? jesli tak to jakiego? 433 mhz czy 315 ,jakie kodowanie sterownika? Pozdrawiam.
Masz zasilanie na bezpieczniku F20-10A? Ten moduł to komfort i nic nie ma do świateł stopu. Podawałeś zasilanie na czarno/czerwony kabel z włącznika stopu?
Witam mam sharanka z alarmem lecz pilot nie działa i chciałbym podłączyć nowy alarm i nie wiem czy trzeba stary wymontować czy się pod niego podpiąć? może ktoś już coś takiego robił u siebie ? sharan ma moduł komfortu i domykanie szyb.
w sharanie ten objaw to z reguły zawsze uwalenie modułu komfortu
Kabelki sprawdzone,ale klapy nie odłączyłem,jutro od rana zaczynam znowu walkę z tym gó.nem.Było zwarcie w jednej przelotce i pewnie uszkodziło moduł komfortu.
Dzięki. Już znalazłem. Drzwi kierowcy są na skrzynce bezpieczników , reszta drzwi jest w module komfortu kolor brązowo-żółty, klapa bagażnika też w module komfortu kolor brązowo-czerwony. Do wszystkich trzeba było zastosować diody i wszystko OK!
Ja bym sie jeszcze podłączył w ten temat odkurzył , czy kodowanie kluczyka zaczynamy na otwartym samochodzie czy zamkniętym? co jeśli jak u mnie po drugim przekręceniu dioda calokwicie gaśnie? jeden kluczyk mi działa od kupna samochodu W drugiM miała być tylko słaba bateria a jednak nie, po wymianie dalej dioda w nim mruga po naciśnięciu ale nie zamyka...
Witam. A czy ktoś może wie jak zakodować kluczyk w sharanie 98r za pomocą vaga? Z modułem komfortu sie nie łączy tak jak z centralnym zamkiem. Natomiast w centralnej elektryce w blokach pomiarowych wykrywa algorytm kluczyka lecz nie są dostępne żadne kanały adaptacji. Pozdrawiam ps. Odpada kodowanie poprzez wszelakie kręcenie kluczykiem w drzwiach.
Witam Bez obrazy - ale nie rozbrajaj mnie..... pozdrawiam
Mam problem z centralnym zamkiem w vw sharanie - rok '96, 1,9 tdi. Poddałem go diagnozie i wiem że zepsuty jest modół komfortu. Problem polega na tym ze klapa bagażnika - gdzie jest zamek elektryczny - nie otwiera sie. Dziurka na kluczyk jest zapchana i nie jest możliwe otwarcie kluczykiem. Czy jest jakiś sposób na otwarcie klapy bez konieczności wymiany...
witam, mam pytanie do czego sluzy przekaznik nr 79 vw sharan znajduje sie on pod siedzeniem kierowcy przy module komfortu????
Kolego jak dobrze kojarzę to jest to w module komfortu, w sharanie po 98r. znajduje się on chyba w skrzynce z bezpiecznikami.
nikt nie pomoze, potrzebny schemat złączy modułu komfortu
Bardzo lakonicznie to opisujesz. Klimatronik zgasł zupełnie, czy nie realizuje funkcji? W Sharanie często ulegał uszkodzeniu przez zalanie moduł komfortu, przez co m.in. szyby przestawały działać.
Jak nie chce Ci się robić to oddaj to komuś Pytasz co mogło się stać to odpowiadamy - A ty wymyślasz i z góry zakładasz że to nie będzie w tym miejscu uszkodzone ehhhh A tak jak kolegą napisal - Tak zdarzają się przypadki że nagle padają wszystkie a czasami jeden. A jak chcesz mieć 100% to podłącz kompa, połącz się z modułem komfortu i zrób testy elementów...
Dobrze rozumiem że w module Bordnetz 09 bo przestawienie w kanale 8 i 9 to jest w module komfortu a w sharanie central siedzi w bordnetzie ???
Witam! Problem rozwiązany. byłem u mechanika i ten też ma sharana taka sama dolegliwość tylko, że prawa strona. Woził gotowy zamek w bagażniku bo nie miał kiedy wymienić na moje szczęście. podłączyliśmy do kostki i wszystko pięknie chodziło. Dobrze , że nie wyjmowałem modułu komfortu... Pozdrawiam!
Moduł komfortu znajduje się nad bezpiecznikami. Jak otworzysz klapkę to na dole jest rząd bezpieczników a wyżej moduł komfortu. Wchodzą do niego wielostykowe złącza. Ale myślę że twój problem nie ma nic wspólnego z owym modułem. Czy kluczyk w drzwiach pasażera otwiera i zamyka poprawnie ? Odłącz wtyczkę w drzwiach kierowcy (łączącą drzwi z nadwoziem)...
To napraw / wymień zamek.
a ja bym sprawdził przed podłączeniem stan styku we wtyczce modułu komfortu mysle ze zalany albo zawilgocony
moduł komfortu nie pływa?
Wyłącznik w drzwiach kierowcy ma dwa styki i dochodzą do niego trzy przewody. Czy sprawdzałeś oba styki? Zamień na chwilę wyłącznik z innych drzwi. Do modułu komfortu idzie jeden wspólny przewód od obu drzwi prawych i lewych tylnych, oraz osobny drugi przewód tylko od drzwi kierowcy. Jak zachowuje się centralny zamek? Jak zostawisz otwarte na szeroko...
Moduł szyb?? Po c o? Sharan ma funkcje komfort w standardzie.
a z modułem komfortu się umiesz połączyć?? ale w sharanie z tego co pamietam idzie dopisać recznie na zamku...
Sprawa się prawie wyjaśniła centralny w drzwiach kierowcy i pasażera były uszkodzone tak jak czytałem że albo jest moduł komfortu albo każdy z zamków jest dla siebie modułem
na początku spróbuj dokodować kluczyk do centralki metodą naturalną, tzn, jeden klucz w stacyjce drugim zamykasz drzwi, powinien się dokodować, niemniej jednak dalej pozostanie problem braku komunikacji u Ciebie na kanale 46, najprawdopodobniej masz uszkodzoną wiązkę do modułu komfortu
A moze to modul komfortu? Bo tak wszystko po koleji sie psuje...
Centralny na powietrze?Czy elektryczny? elektryk znalazl przewod przy module komfortu dzieki za pomoc wszystko gra
walcze z podobnym problemem w Sharanie, pali mi zaraz po włozeniu bezpiecznik nr 53 . Jak wypne wtyczke nr P3 z modułu komfortu, to bezpiecznika nie pali. Nie mogę się połączyć z modułem vagiem.
Nie nic nie robiłem wcześniej nagrzewnica była zmieniana . Centralny oryginalny ale ktoś dorobił pilocik. Nie nie normalnie się otwierały a teraz widać że centralny nie odpuszcza i nie mogę klamka od środka otworzyć tyłu. Dziwne że tyle rzeczy na raz siadło wcześniej coś czytałem o module komfortu
A co z tym modułem komfortu? Gdzie go znajdę?
Temat rozwiązany. Okazało się, że połamały się przewody w harmonijce pomiędzy drzwiami, a słupkiem. Nie zmienia to jednak faktu, że 3 zamki zamienne okazały się niewłaściwe (były m.in. z jednym, a nie z dwoma silnikami). Nie wiem jak w Multivanie, ale znajomy miał podobny problem w Sharanie. Tam uszkodzony okazał się moduł komfortu. Polecam jednak zacząć...
Właśnie sprawdziłem komputer od środka.Dla mnie wygląda jak nowy,żadnych podejrzanych miejsc(tylko nie bardzo wiem jak wygląda zimny lut)pozdrawiam i czekam na pomoc.Dodam tylko że skrzynia zaczęła szarpać w tym samym czasie od kiedy zaczął brzęczeć moduł komfortu.
Miałem rozebrany wcześniej ten próg.Na zewnątrz nic nie zauważyłem.Być może w środku coś siedzi.A gdzie znajduje się ten moduł komfortu pod siedzeniem?
Idzie po CAN ze sterownika w silniku w drzwiach kierowcy do pozostałych oraz do modułu komfortu, znając życie ten ostatni się utopił
komfortu sharan sharan komfortu sharan modul
podłączyć gwiazda trójkąt płytowy wymiennik ciche chłodzenie urządzenie
siemens tk76k573 winols pobierz
Mercedes CLK W208 – lokalizacja modułu SAM (K40, EAM) i typowe usterki Wymiana wyświetlacza Tesla Model S/X/3/Y – objawy, serwis, koszty, OCA, eMMC, retrofit OLED