to że chodził jak bez kompresji może świadczyć o zbyt wysokim ciśnieniu oleju - sprawdź to. pompy w VR6 mają często problem z zaworkiem. Objawy co do nierównej pracy itp, może być jakieś fałszywe powietrze w dolocie. sprawdź szczelność węży gumowych, i podciśnień. Sprawdź również ciśnienie paliwa. Oczywiście w sensie pomiaru manometrem.
Osłonę dolną silnika posiadasz? Masz gdzieś ewidentnie "Zawilgocenie" instalacji...
A stan silnika jak wygląda ? Sprężanie itd ? Rozrząd? Może ktos cos wcześniej namieszał itd. Warto by zacząć od podstawowych pomiarów,które określą stan silnika,bo nawymieniasz połowę ,a okaże się że silnik już ledwo zipie, fakt faktem elektronika/czujniki w tych silnikach były dość zawodne. Myślę,że sporo info znajdziesz na forach VW. Pozdro.
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Pomyśl jeszcze o sprawdzeniu wtrysków. * U mnie wystąpił ten sam problem, okazało się iż przepływomierz powietrza był do wymiany i uszkodzony sterownik skrzyni biegów.
Odczytaj błędy w liczniku .
ECU zostało to samo
Po 25 bar.
logi statycznie 013 023 potrzebne
A nie szarpie?
A ile ma przebiegu i ile na gazowni założonej?
nierówna praca diesla tuż po odpaleniu to zazwyczaj lejące wtryski - im zimniej tym dłużej silnik potrafi pracować nierówno
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
możesz mieć brudy w paliwie i popadają kolejne wtryski.
Witam Nie wytrzymałem, ciekawość mnie męczyła. Napiłem się ciepłej kawy. poszedłem na parking pogrzebać tzw. świeżym okiem. Wziąłem halogen (jupiter) ustawiłem przed maską i do dzieła. 10-15 minut i po bólu. No to już się wyjaśniło :), po "naprawie", śmiga jak rakieta, na wolnych gdacze cichutko jak trzeba :) (bez żadnego podpinania, komputera) W trasie...
Mam problem z VW Sharanem 2,8l VR6 '96 ASB. Samochód stał 3 tygodnie u mechanika, który szukał przyczyny nierównej pracy silnika. Przyczyna została znaleziona. Wymieniony został czujnik Halla w aparacie zapłonowym, przepływomierz, wyjęty został kolektor dolotowy, wyczyszczona przepustnica, następnie po złożeniu wszystkiego przeprowadzona jej adaptacja....
Witam. Jestem posiadaczem vw sharan 2.0 8V benzyna / lpg (sekwencja) ADY kod silnika. Miałem problem jak wielu użytkowników aut grupy VAG mianowicie szarpanie i nierówna praca silnika podczas jazdy,dosyć duże spalanie a na wolnych obrotach jakby nie palił na wszystkie cylindry. W internecie jest wiele postów na ten temat ale malo jest odpowiedzi jak...
Witam wszystkich jestem posiadaczka vw sharan 2,8 vr6 z 2003 roku mamy od 3 lat założony gaz. Do tej pory nie było z nim problemu a teraz problem jest taki że auto najpierw nie odpalało za pierwszym razem po wizycie u gazownika i jego ustawieniach na drugi dzień Ien auto nie chciało odpalic bez przygazowania nie miało mocy na gazie. Po kolejnej wizycie...
Pojawił się jeszcze taki błąd w silniku 006465 - Mag. danych układu napędowego, nie wiarygodna informacja ze ster. ukł. kontroli akumulatora P1941 - 000 Przepływomierz mogę zamienić bo mam taki sam w Sharanie, z EGR-em jest trochę problem bo bardzo ciężko go zdemontować. EGR jest elektroniczny. Jutro chyba go wykręcę i zobaczę jak wygląda.
Zacznij najpierw od sprawdzenia podstawowych rzeczy które odpowiadają za utrudniony rozruch i nierówną pracę po uruchomieniu. Tak jak kolega wcześniej wspomniał możesz potem sprawdzić ciśnienie. Potem ewentualnie zagłębiaj się dalej. Być może to drobnostka typu spalona świeca lub uszkodzony przewód.
Co mam Ci napisać? Oddaj auto do mechanika, niech sprawdzi ciśnienie oleju, ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania, elektrykowi na sprawdzenia synchronizacji rozrządu, czy ogólną ocenę pracy układu wtryskowego. Sam na początek możesz założyć markowy filtr powietrza, mann bosch albo knecht. Jaki olej masz zalany?
Panowie jeśli się uda to dodam jeszcze filmik z pracy silnika ten dołek to zrobiłem przygazówkę Mechanik który badał auto pod laptopkiem twierdził że wypada zapłon na którymś i najlepiej wyjąć wszystkie i dać do sprawdzenia powtórzę niedomagania na wolnych troszkę nierówno pracuje a przy dynamicznej jeździe przerywa (poszarpuje) pomóżcie panowie o mnie...
Witam, temat rzeka nierówna praca silnika 2.8 VR6. Napiszę o usterce która zakładam wielu właścicielom popsuła dobry humor a nie znalazłem informacji na forach. Prosty zabieg który zrobiłem, słabym punktem są kable a raczej same końcówki wzmacniane i ekranowane blachą, kable były w moim przypadku OK. a silnik strzelał do filtra i pracował strasznie...
Tak jak mówisz - MaxiEcu jest dedykowany i do każdej marki potrzebna jest nowa licencja a ta kosztuje coś koło stówki... Jednak ogólnie wydając te 5 stówek posiadając jedno auto daje spore możliwości a z oprogramowaniem które się crackuje czy cuduje z nim w dziwny sposób - choć zazwyczaj za darmo to efekt pracy może później niemile zaskakiwać. A to...
nierówny nierówny praca silnik kopcić nierówny praca nierówny praca jałowy
buderus logamax płyta główny linux środowisko graficzny compaq deskpro
kamerą termowizyjną pralka polar
Migotanie wyświetlacza w Saeco Syntia SUP037DR HD 8836 Jak skonfigurować VPN na routerze Linksys?