Daj znać jak ci poszło. Pozdrawiam.
Luźny pasek napędzający pompę wspomagania, sprawdź.
Jeżeli chodzi skokowo to możliwe, że mimo mocno napiętego paska on się ślizga. Nie musisz tego słyszeć. Piszę z własnego doświadczenia. Po drugie mocno napięty pasek to zdrowe też nie jest - nie dla Ciebie ale dla części jak i samego paska.
Rzeczywiście - jeśli tak przedstawiasz sprawę - to wskazuje to na pompę. Niestety ale w sharanie co jakiś czas trzeba ją zregenerować lub wymienić. Można kupić regenerowaną o wiele taniej wystarczy popytać. Od razu wymienisz pasek klinowy i problem zniknie. Możesz tak też jeździć jednak jeśli problem będzie postępował możesz chwilami tracić wspomaganie...
Tak jest automatyczny a co do wspomagania to z rowkami nie zębami.
Luźny pasek pompy, wydarty itp. W każdym razie pompa nie nadążą z wyprodukowaniem ciśnienia.
Cześć! Sharan 1.9tdi AFN (z klimatyzacją automatyczną) aktualny przebieg 215 tys. - dotychczasowe potwierdzone wymiany pasków: - pierwsza po 95 tys. - druga po 155 tys. Czy trzeba go już wymienić - plus dodatkowo rolkę napinającą i rolkę prowadzącą - oraz przy okazji pozostałe dwa (???) paski: - jeden od pompy wspomagania kierownicy - drugi od alternatora...
Pompa wymieniona. Zdejmowałem razem z obudową. Przekonała mnie wizja urwanej śrubki. Na szczęście wszystkie małe śrubki wyszły bez problemu. Pompa wspomagania nie przeszkadza, trzeba ją poluzować tylko po to żeby zdjąć pasek. Największy koszmar to ściągnięcie tych cieńszych węży z pompy. A śrubkę w kształcie T znalazłem luźno leżącą na wsporniku.
Panowie Powiem tak Kod Silnika to BNZ z tego co poczytałem w tym silniku powinno być przy 150 tys km wymienione wolne koło alternatora i elastyczna tuleja sprzęgająca ,a auto ma przejechane sporo więcej, no i zapewne nie było to zrobione,co poszło nie wiem!!! były trzaski od dłuższego czasu podejrzewałem że któryś cylinder że się przycina, ok miesiąca...
Witam Mam problem z VW Sharan 96 TDI 90KM. Po wymianie paska klinowego (ten od pompy paliwa i wspomagania) silnik ma podwyższone obroty do 1100 i faluje. Przy 2500 obr. turbina się odłącza i auto nie może się rozpędzić nawet do 100 km/h. Tak jak by załączał się tryb awaryjny ale nie do końca. Podłączyłem się VAG-COM'em i wyskoczyły 4 błędy. 539 - fuel...
Przy osobówkach bardzo sporadycznie coś robię. Jeśli buczy wspomaganie to w pierwszej kolejności sprawdź olej, czy się nie pieni lub nie ubywa. Jeśli się pieni to może zaciągać gdzieś powietrze. Następnie filtr oleju i naciąg paska jeśli napęd pompy na pasku. Potem pomiar ciśnienia oleju w układzie, może zawór ograniczenia ciśnienia przepuszcza zbyt...
sharan wspomagania pasek wspomagania pasek sharan
multimetr wysokie napięcie uszkodzony atmega obsługa karty pamięci epson zapchana głowica
fazowanie anten mikrokomputer cobra1
Windows XP Simulator: Reborn XP, Pranx, VirtualBox VM, Security Tips Wave Imaging Orange CA: MRI, CT, PET/CT, Ultrasound, X-ray, DEXA | RadNet Outpatient Center