Na pompie wtryskowej masz plus tj. zawór odcinający.
Czym czytasz błędy...jaka jest dyskrypcja? przerwa, zwarcie do masy, do plusa...jaki jest opis?
Woltomierzem, minus do masy a plus do świecy
Tak, jednostka 90 koni, montowany w kilku samochodach grupy vag, audi sam naprawiam pdf powinien pasowac. :> Tam beda schematy. Czy bedziesz w stanie je odczytac ? Bo prawdopodobnie poszlo ecu i licznik. Stad moga byc twoje bledy plus modul komfortu.
Jak w ty aucie jest sterowana centralka, plusem czy minusem?
Nie ma wskazań obrotomierza a czujniki podmieniałeś i jest tam napięcie a "nie pogada ze sterem" to brak gdzieś masy na ster albo plusa lub ster jest padnięty.Sprawdz to immo też.
Witam !! Mam pytanko jak poradziłeś sobie z tym problemem w swojej VR6?? Co było przyczyną tego błędu?? Bo mam wszystkie te same objawy o których napisałeś w swoim sharanie VR6!! Czy może przyczyną był czujnik położenia wałka rozrządu?? Bardzo proszę o pomoc w celu usunięcia problemu!! Dziękuje i pozdrawiam!!
Sharan i linka - elementy tempomatu to sterownik, pompka podciśnieniowa elektryczna, zawory i element wykonawczy. Plus oczywiście manetka. https://www.google.pl/search?q=n96-0143&...
wystarczy że będziesz muskał plusem po końcówce świecy to nawet 12V jej nie zaszkodzi
Czerwony stałe zasilanie , zółty plus po zapłonie .
Witam! Mam problem z połączeniem ecu Stefanelli SIS Plus i interfejsem diagnostycznym. Problem polega na tym, że interfejs ma wtyczkę 4 pinową a w ECU jest ich 16. Ze sposobu połączenia zamieszczonego na stronie http://www.gasfahrzeuge.org/techn_anleit... wynika, że powinien być podłączony inny...
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
sterowanie jest plusami
plus 5 do 6 w dzień z rana 0 plus 1
da sie ale czy sie oplaca potrzebujesz skrzynie kompletna dwumase ze sprzeglem i srubami,lape skrzyni lewarek z linkami i niewiem czy pasuje prawa poloska kosz okolo 3000zl plus robota
założyłem słupek silnika 1,9tdi sharana ,została wstawiona miska olejowa od t5 plus czujniki i śmiga.
Witam po wymianie już 4 przepływek w sharanie błąd 520 zwarcie do plusa nadal powraca ponadto pokajazuje jeszcze czujnik halla i odcina zapłon 4500rm. Panowie prosze o porady i o możliwe szybkie załatwienie tematu
Witam ! Auto to sharan vr 6 2.8 AAA na cewce z modułem jest w nim gaz zamontowany.Otóz tak jak w tytule chodzi o czujnik halla sharan jedzie jakby mial litrowy silnik. Wymieniony na nowy oryginalny z serwisu dalej wyrzuca błąd, sprawdzilem instalacje do sterownika napięcie na kostce i jest ok. podmienilem sterownik z dzialającej vr-y i dalej jest błąd...
Brakuje podłączonego plusa opisanego jak SAFE - radio samo napisało odpowiedź.
Jak cieknie z rurki odprowadzającej skropliny z parownika klimy to pękła (ma dziurę) nagrzewnica od ogrzewania kabiny. Płyn spływa na dół do i otworem . Test jest prosty zrobić obejście nagrzewnicy i trochę pojeździć plus dodatkowo zmierzyć ciśnienie w układzie chłodzenia czy czasem uszkodzona nagrzewnica nie jest skutkiem innej awarii.
Akurat nowy wałek to drogi nie jest, 1200zł za wałek z febiego z popychaczami plus robota to nie drogo.
Witam, mam problem, robiłem sprzęgło w Sharanie, wszystko ładnie pięknie, założony cały nowy zestaw plus wymiana pompy sprzęgła i efekt taki, że auto jedzie ale nie można zmienić biegu i przy wciśniętym sprzęgle auto jedzie, co może być nie tak?
Dzięki też znalazłem taką instrukcję i zgodnie z nią podłączyłem ale mam problem z centralnym. Ogólnie działa ale jak przekręcam kluczyk w dziwach zęby szyby się domknęły to pal mi bezpiecznik. Podłączyłem szary i zielony zgodnie z instrukcją. ----------------------------------------... Dobra rozwiązałem problem....
Niestety jak daje plus na pompę to też nie chodzi
z drzwi zielony z czerwonym i szary, plusem
Witam, Posiadam VW sharana z 2002 roku i centralny zamek sterowany z kluczyka. Chciałbym dołożyć mu sterowanie z pilota. Zakupiłem uniwersalny sterownik z dwoma pilotami i zrodził się mały problem przy podłączeniu tego badziewia bo albo ja jestem za głupi albo coś tu nie gra. Podłączyłem to najpierw na zewnątrz pod zasilacz warsztatowy żeby zobaczyć...
Czujnik trzy pinowy? Pinout 1-masa 2-sygnał 3-plus z bezpiecznika 5 A nr F3
http://obrazki.elektroda.pl/6640102300_1... schemat już znalazłem, prąd na bezpiecznikach 8, 28 i 29 jest a brak jest plusa na przełączniku na pinie 7
Witam w sumie wszystko opisane w temacie. Radyjko nie wyłącza sie po kluczyku (gra dalej), a tak miałem w poprzednim aucie i chciałbym mieć tak samo, bo wiadomo że lubimy powielać usprawnienia. Jeżeli ta informacja jest istotna - a chyba nie :) jest to VW Sharan 2010, stara buda. Poniżej schemat podłączeń, nie widzę tu plusa po stacyjce, ale może źle...
Do prawidłowego dzałania radia są potrzebne trzy przewody w kosce zasilania dwa plusy i minus .Pozostałe kable możesz obciąć.
Pin1-plus stały, pin2 plus po zapłonie Dodano po 30 Sprawdzone. Co sprawdzone???
Nie mozesz się połączyć. Straszne. A zasilanie na cycku 16 jest? A linia K nie przywarta do plusa lub masy? Masz przynajmniej 8V na pinie 7?
Dzięki za podpowiedź. pod tym kątem akurat jeszcze nie sprawdzałem. Jeszcze tylko niepokoi mnie szarpanie budą po przekręceniu kluczyka, to pewnie dwumasa i mogą być dwie awarie na raz no cóż ale po 400 000 tys to chyba nic takiego Pozdrawiam. Rozumiem że przy gaszeniu?Klapa gasząca do kontroli.A na zimnym to sprawdź czy się nie zapowietrza plus świece...
No to z tego wynika, że wiązka lub sama manetka skoro plus pociągnąłeś na krótko i działało przez pewien czas.
Po co bzdury wypisujcie jak pojęcia nie macie. Climatronic miga czyli klimatyzacji automatyczna. Jeż podaje masę na dmuchawę. Czerwony/czarny lub czarny to wyjście z jeża (regulator, opornica, rezystor). Czerwony to właśnie plus po zapłonie. Na tą chwilę nie wiadomo czego brakuje. Jeśli brak masy to faktycznie uszkodzony jeż lub wytopione styki w rezystorze....
Do siłownikow jest doprowadzona masa a zmiana jest realizowana prze podanie napięcia na jeden z dwóch kabli pozostałych przy silownikach > przy przednich są jeszcze dodatkowo kable z plusem do wysterowania calych zamków
był spalony bezpiecznik od podgrzewania spryskiwaczy a ten miał cos wspólnego z awaria sterowania panela chodzilo o plusa na panel . odciąłem podgrzewanie + nowy bezpiecznik i zaczeło chodzic normalnie
Myślę, że za dużo grzebania w tym wypadku by nie było. Akurat gniazdo zapalniczki jest chyba najprostsze do zdiagnozowania w takim samochodzie jak Sharan, Galaxy czy Alhambra. Jest dobra masa, ok. Szukamy plusa. Zdecydowanie nie miernikiem, tu się zgadzam w pełni z Jacek79. Niech mu zrobią na emigracji, Ty masz problem z głowy. Pozdrawiam.
Kupisz pestke to klucz zakodujesz kablem za 60zł plus pin przeliczenie:)v
Na 100% problem leży z przodu, pod deską, nie w wiązce w progach. Szukaj zagubionego plusa do podtrzymania radia. Zobaczysz, że znajdziesz usterkę.
W złączu przy g85 (6-pinowe) powinno być :can pin 2 i 3, masa pin 1 ,stały plus pin 4 ,plus po zapłonie pin 5. Zobacz też bezpieczniki przy akumulatorze .
Jest kilka przerwanych przewodów ale nie do końca..I jest zbyt za mało kabla żeby naprawić :/ Za mało kabla, znam ten problem. Już kilka kostek przedłużałem, za te długości wiązek w autach to bym za ja..a powiesił, wszystko zrobione niemalże na mm. Musisz wziąć lutownicę koszulki termokurczliwe i zrobić wstawki w uszkodzone miejsca jeśli są już porwane....
Ja auto już dawno sprzedałem ale jak pogrzebałem w lusterku to się okazało że uszkodzeniu ulega mechanizm składania. Ja odłączyłem kable od silników lusterek. z zasilacza ustawiłem dobra pozycję. Mimo tego lusterka miały mały luz. Przewierciłem mechanizm i zablokowałem śrubą. Przy tej kombinacji trzeba zwrócić żeby nie zblokować ręcznego składania lusterek...
webasto jest ale jako dogrzewanie silnika ale też nie działa.Pytanie tylko ,co tego typu"webasto" może mieć do powiedzenia na postoju przy wyłączonym zapłonie. Jeżeli w złączu elektrycznym od webasto będzie "zielono" to też będzie minimalny pobór prądu,a tam jest stały plus.
Tak cyka ale jak dotykam i odejmuję plusa to siknie paliwkiem troszeczke .
Witam, posiadam VW Sharan z 2003r ktory ma tylne uchylane szyby elektryczne i mam rowniez 2 Sharana z 2004/5 ktor ma manualne szyby uchylane i mam pytanie chcac zrobic w Sharanie z 2004/5 roku uchylane szyby co musze przelozyc silniczki plus wiazka tylko czy jest tam wyjscie na nia czy trzeba samemu przerobic? Bede wdzieczny za pomoc
Jak zrobic interfejs do diagnozy? Czy HYDRONIC D5W F pochodzace z VW Sharan 04r. powinno komunikowac sie z VAG_COM na stole,a wiec plus,masa i komunikacja?
Odma pod kolektorem ssącym popękana plus zaworek podciśnienia na odmie .Jak to wymienisz będzie git
Niebieski-wzbudzenie z alternatora.(jak podasz plus po zapłonie to szybę włączysz na niepracującym silniku) Fioletowy- plus z włącznika podgrzewania szyby.
plus zamka był uwalony ale reszta ok,domyka szyby i miga kierunkami przy otwieraniu
Masz nie podłączony styk w złączu ISO opisany SAFE. Ma tam występować stały plus.
Zrób dobrze rozrusznik, czyszczenie, szczotki, tulejki plus dobry akumulator, czyste klemy i zapomnisz o ciężkim paleniu.
Sorki, moja wina. Na 30 jest styk S, czyli plus po włożeniu kluczyka. Pomiary robiłeś oczywiście na podłączonych zegarach.
Jak mi uwalisz fejsa takim przepinaniem, to extra dostaniesz premię za diagnozę 500PLN. Kolega Skrzynia miał na myśli plus po zapłonie, nie 15 pin w złączu diagnostycznym.
Jeszcze jedno pytanie Po wypięciu czujnika poziomu i temperatury (tego w misce), przy połączeniu z licznikiem VAG pokazuje ok plus 125 stopni ale wskaźnik na liczniku dalej nic? Czy tak ma być czy nie? Jakieś sugestie
Witam. Nie odpala Webasto typ D5Z-F auto Sharan 1,9TDI z 2005r. niedogrzane. Prądy sprawdzone dochodzą: 1-plus z akumum. 2-masa 3-pompa paliwa 4- 5-diagnoza 6-czujnik temp 7-plus z altern. 8- Na pin 3 czyli pompkę nie wychodzi żaden impuls Nie mogłem tez znaleźć czujnika temp w podszybiu. Ale na Webascie na 6 był plus więc myślę, ze czujnik temp jest...
Sharan 2001r 1.9tdi 115km. Do wymiany są pompowtryski jak i sama głowica ma wywalone gniazda pompowtrysków oraz prowadnice zaworowe. Zastanawiam się jaka opcja jest lepsza czy wymienić samą głowicę po remoncie plus wtryski czy może lepiej kupić cały kompletny silnik z układem wtryskowym i go wymienić?.
A alarm posiada?Co jest odcięte?Daj mu swojego plusa na elektrozawór i zobacz czy zgaśnie.Tylko odłącz tego fabrycznego.
https://obrazki.elektroda.pl/3549365300_... Zazwyczaj jest tak: Gniazdo A 1 - sygnał prędkości auta GALA 2 - mute (wyciszenie) 3 - linia diagnostyczna K 4 - plus po stacyjce 5 - sterowanie antena automatyczną 6 - podświetlanie 7 - plus z akumulatora 8 - masa Nie widać zbytnio kolorów na twoich zdjęciach ale raczej ten jasny to szaro-biały...
Ostatnio tak miałem to wiązka w tylnej klapie była uszkodzona.Zasilanie lampki w klapie to właśnie ten sam plus co radio,zegary i chyba nawet złącze diagnostyczne.
Tłumacząc na polski, przerwa w obwodzie lub zwarcie do stałego plusa, napięcia akumulatora.
Nissan no tak 10 lat vw gdzie wszystko przewidywalne - kupisz nissana i po roku będziesz chciał za wszelką cenę czytaj nawet na zamianę wrócić do VW po tej wersji nissana. Sharan 1.8 t plus lpg, Audi a4 b6 1.8 t, renault LAGUNA 2.0 lub 2.0 t każde nadaje się pod lpg, Opel vectra c 1.8 122km - brak zaworu egr, uwaga na tylne zawieszenie lub 140km regulowany...
sygnał wstecznego jest podawany z plusa z tylnej lampy podpięty pod fioletowo biały przewód radia Samochód Ford Galaxy 2004 czyli bliźniak Sharan i Alhambra.
Jak byś podał że brakuje plusa lub masy ze sterownika to by szybciej ktoś pomógł. Pisząc prąd to nie wiadomo bo żeby był prąd to musi być zasilanie i obwód zamknięty. Masę masz z ECU na każdy wtryskiwacz. Plus jest po stacyjce wspólny na wszystkie wtryski i jest on z przekaźnika pompy paliwa więc włącza się tylko na jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu...
Wystarczy zamiast, albo lepiej oprócz zegara podłączyć termostat który podaje plus na zacisk nr 5 przy zegarze. Ale zastanów się dobrze, to urządzenie grzeje silnik czy wnętrze?
przewód szary i zielony (otwieranie, zamykanie) wychodzący z drzwi i idący do modułu przewody znajdziesz w kostce w słupku przednich drzwi zamykanie szyb uzyskuje się przez wydłużenie impulsu zamykania kierunkowskazy to czarno zielony i biało czarny -zobacz przy lampach jakie sa kolory bo takie same idą do manetki przy kierownicy klapy raczej nie zrobisz...
same łożysko kolo 100-150 zł pewnie plus robocizna od 200 zależy gdzie i zależy kto robi
witam mam problem z podświetleniem tylnej tablicy rejestracyjnej w VW sharan 2001r po lifcie nie wiem o co chodzi wiem że jest połączone z bezpiecznikiem nr 28 ale bezpiecznik cały podświetlenie zegarów działa a tablice milczą. Czy jest jakaś zależność odnośnie wkładania tych śmiesznych żarówek plus z minusem może odpowiednio włożyć czy coś takiego...
dzień dobry objawy ktore opisujesz plus wszystkie działania mogą świadczyć o niedziałaniu immobilazera lub klient nie powiedzała o jakimś zabezpieczeniu
Radio przyjmuje kod w VW Sharan prawidłowo ,a na stole liczy cały czas 30min.Podłączone sa dwa plusy i dwie masy -w czym jest problem. VWZ7Z2 model 2006 7M0 035 156Q Sound 1
Diagnostyka wentylatora od bezpiecznika to troche od końca robota najpierw się sprawdza prąd na wentylatorze czy jest sterowany plusem czy masą, czego brakuje, i sprawdzenie opornicy czy nie przypalona i miernikiem ją przedzwonić czy każdy bieg jest sprawny.
Gniazdo mam 13 pin. ale są podłączone do niego podstawowe sygnały plus wsteczny i stałe zasilanie. Co mam zrobić żeby samochód widział przyczepkę?
Przeważnie radio i sterownik mają zabezpieczenia przed zamianą biegunów ale nie wszystkie modele więc jest taka opcja że coś upaliło pozostaje tylko wyciągnąć urządzenia i sprawdzić czy dochodzą plusy i masy na swoje pola, jeśli tak to wszystko jasne.
Wiesz może jak steruje ten cienki ? Co ma się pojawic,żeby wentylator chodził?Bo tu jest plus po zapłonie(o ile to ten kabel) O ile dobrze pamiętam to dwa grube i cienki.
witam mam problem y sharanem silnik 1.9td. na które piny w ecu id przewody w wtrysku sterującego. wtrysk sprawdzony wiec muszę mieć uszkodzona instalacje. bo vag opisuje zwarcie do plusa lub przerwę. czy przewody z wtrysku idą bezpośrednio do ecu. nie wiem jak je zlokalizować. bo możne łatwiej było by puścić 2 przewody i z głowy. błąd 542
Jeżeli nie rozumiesz - masz takie prawo - prosty przykład auto ma wbite np. - bez hamulca najazdowego np. 500kg, czyli przyczepka plus ładunek nie może przekroczyć 500kg, z hamulcem np. 1200kg to znaczy, że przyczepa wyposażona w hamulec najazdowy jej waga plus towar na niej nie może przekroczyć 1200kg. Akurat w sharanie miałem 2000kg, nie widziałem...
Panowie nigdzie nie mogę znaleźć w jakie kolory przewodow się wpiąć sterownikiem zamka centralnego na pilota do VW Sharan 2008r 1,9tdi podpowie ktoś? znalazlem jakieś ze starych sharanow i wiem ze sterowanie tam bylo plusem ale czy w 2008r jest tak samo jak w poprzednich modelach? ok dzięki koledze z tego forum o nicku CameR udało się znaleźć przewody...
Ten model nie miał modułu komfortu, plus kabel o kolorze czerwony/żółty ro/ge, sprawdź czy nie masz przepalonego bezpiecznika o wartości 20A, jest on mocowany na górnej krawędzi skrzynki bezpieczników
Z logów widać dwie rzeczy. Turbo daje tylko 1400 mbar a powinno 2200 mbar. Druga sprawa to ciśnienie na wolnych obrotach poniżej atmosferycznego chyba że mieszkasz w górach. Odłączenie przepływomierza i sprawdzanie czy nie dymi wtedy za bardzo plus log. Sprawdzenie realnego ciśnienia w dolocie za turbo. Sprawdzenie pracy sztangi zmiennej geometrii turbo...
Po co od razu ucinać? Wpinasz żarówie zamiast bezpiecznika i wypinasz poszczególne piny z wtyczki i obserwujesz z którym kablem jest problem. Gorzej jak któryś kabel to zasilanie idące do modułu. nr7 przewodu, to jest plus z bezpiecznika 30A ktory jest na akumulatorze.
Sugerowałem oględziny korka , ponieważ w Roverze jest podobny typ korka z zaworem ciśnieniowym który był uszkodzony i po osiągnięciu temp też wyrzucał płyn plus do tego zapowietrzona nagrzewnica . Podobne objawy występowały w Sharanie . Korek przepuszczał na gwincie , który miał mikropęknięcie . Nowy korek lub pożyczony ze sprawnego auta , to w tym...
Witam ,mam takie pytanie ,czy błąd " czujnik temperatury płynu chłodzącego,zwarcie do plusa" może miec coś wspólnego klimatronikiem ,bo miga mi panel i klima nie działa.
Proponuje sprawdzic świece... odkręc listwe ze świec żarowych weź przewód i jednym końcem do plusa aku a drugim do świecy...jeżeli zaiskrzy to znaczy że świeca jest oki... pozdrawiam
Witam Dzięki za podpowiedź, tylko o którym przekaźniku mówimy ? Gdzie jest położony, (numer symbol) celem ustalenia miejsca. A co do kluczyka i stacyjki to jeśli by był problem z plusem to nawet bym nie uruchomił silnika, tak myślę. Proszę o jeszcze jakieś rady pomysły będe szukał przyczyny. A jeszcze jedno nie działa centralny zamek nawet z kluczyka.
Problem polega na tym że w mojej centralce comfort jest sterowany minusem a jest potrzebne plusem wiec puściłem przez przekażnik a auto i tak zamyka po około 20-30sekundach chyba że jeszcze zobacze długość impulsu bo już zżieleniałem
Witam potrzebuje sprawdzić Ledy. Próbowałem różnych kombinacji pod prostownikiem i nie działają. Gdzie będzie +a gdzie - Ledy z auta Sharan II https://obrazki.elektroda.pl/1334431100_...
Mam Sharana 1.9 TDI z 2001r i nie wiem jak odpalić w nim klime (klimatronik dwustrefowy) przy niskiej temperaturze. Doczytałem się w necie że poniżej 5 stopni na plusie czujnik temperatury zewnętrznej nie pozwala uruchomić się sprężarce. Powyżej tej temperatury wszystko jest ok. Czy jest jakiś sposób żeby to obejść? Szyby mi strasznie parują że czasami...
Dolot szczelny co do sondy sprawdze dzięki za porade, wiem ze sharan z tym motorem przy spokojnej jezdzie zżera mniej paliwa pomimo ze jest cięższy plus dochodzą opory powietrza, z kolei inni użytkownicy a3 1,8t twiedzą ze w 10 w mieście da sie spokojnie zmieścic.
Faktycznie jest BACK - niebieski. Na pewno będzie to wyłączany PLUS; back w sensie włączania wzmacniacza tylnych głośników. Tak mi się czuje.:D
no i wszystko w temacie-przewa\zwarcie z plus. Teraz sprawdzić okablowanie, jak ok to sensor do wymiany, ale trybliwy odpyta jeszcze deskę rozdzielczą czy nie ma takiego samego błedu.
jeśli układ był pusty może wystarczyć wykasowanie błędów , sprawdzić bezpieczniki i czego sprężarce brakuje plusa czy masy, masa powinna być stała, czujnik ciśnienia powinien pokazać komputer jeśli jest uszkodzony
dzięki za schemacik zdobyłem książkę atsg z jf506e ładnie opracowana jest wszystko zawiera musze język podszkolić bo nie w pl. mam to już pomierzone w normie , nie wiedziałem że się różni działanie sterownika przy maździe lub innych jeszcze dobrze sie w literature nie wgryzłem i sądziłem że jeden pies tylko wtyczki inne, mam na stanie tego pistonka...
Skoro masz schemat to powinineś już dawno znależć ten przekażnik. Świecenie kontrolek nie ma nic wspólnego z zasilaniem sterownika. Według schematu sprawdż czy sterownik dostaje plusy chyba na trzech pinach dokładnie nie pamiętam. przekażnik główny ma trzycyfrowy numer to może być 102,102,106 jest szary.
sprawdzilem. na pin1 mam mase,pin36,38,68 po zaplonie 12V i staly plus na pin23.Pin 54 nie ma nic... Czy napewno na tym pnie jest stale zasilanie? Sterownik jest siemens 68pinowy
Według tego schematu minus na grzałkę ze sterownika silnika , plus z przekaźnika pompy paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/2849076200_1...
Stag 4 też nalezy już do starszych sterowników, ale dopytaj, czy to jest ECO czy np. Plus, jezeli eCO to podziekuj i niech zaproponuje coś nowszego. Ja bym naciskał na nowoczesny sterownik QBOX. Reszta podzespołów ok, warunkiem powodzenia jest jeszcze dobrze wykonany montaż.
jeśli jest tam instalaja jak w sharanie i alhambrze to sterowanie otwieraniem/zamykaniem znajdziesz w słupku po stronie kierowcy, kolorów do konca nie pamietam, ale chyba szary z paskiem i zielony z paskiem sterowane plusem kierunki to biały z czarnym paskiem i zielonyz czarnym paskiem idącce od manetki do skrzynki bezpieczników, lub z tyłu skrzynki...
Na brązowy daj masę, natomiast plusa dawaj na każdy po kolei. Prawdopodobnie będzie to szary z białym albo żółty z czarnym. Weź sobie dodatkowy akumulator i podawaj bezpośrednio z akumulatora - chodzi nie tyle o napięcie co o prąd. Może ruszy.
Najczęstsze usterki to kable w przelotkach (szczególnie drzwi kierowcy ) Uszkodzony/zalany moduł przy silniku podnoszenia szyby w drzwiach kierowcy (jak i pozostałe modułu). Uszkodzenia wiązki pod dywanikami (zgniłe od wilgoci). Ja w takich wypadkach odpalam VCDS i łącze się modułem komfortu .Pierwsze błędy potem stan magistrali cyfrowej czy widzi modułu...
a są koloru czerwonego?? Jeśli tak to odetnij, tylko żeby nie było masy, podłącz plusa przez bezpiecznik na wszelki wypadek, powinno działać, oba są plusowe według schematu a tu masz schemat: http://obrazki.elektroda.net/67_12703067... tylko napisz czy działa !!!
włącznik plusem wyzwalanie plusem alarm plusem
linux commander programatorem rt809f zamek nubira
mikrofalówka samsung mikrofalówka samsung
Jak wyczyścić pas transmisyjny tonera w drukarce? Jak podłączyć mikrofon do Casio CT-S200?