zmień sprzęgło, a jak zwiększasz moc to trzeba też pomyśleć o innych rzeczach/ chamulce, sprzęgło, przeguby. zacząłeś tuningować "od tyłu".
Sprawdź przegub wewnętrzny . Miałem Passata z podobnymi objawami i po wymianie przegubu wróciło do normy .
Wewnętrzne nie mają luzów.Chodzi mi o to jak dziada sprawdzić.Wiem na pewno że to lewa strona. Zewnętrzny w podróbie do tego modelu kosztuje ok.stówki.Zakupie i zobacze czy mu przyjdzie. Aczkolwiek temat jak najbardziej aktualny. ociz z całym szacunkiem-rozbierzesz taki co ma luz i chodzi bez zarzutu i taki co chodzi i nie ma luzu.Jak zweryfikować czy...
Witam Mam Sharana 2002 rok. Auto ma wymienione całe zawieszenie, przegub wewnętrzny prawy. Objaw drganie kierownicy od 80 do 110 km na godzinę. Opony drugie nowe felgi też.
Witam Forumowiczów!zwracam się z prośbą o wskazówki,problem dotyczy Sharana jak w tytule.Od pewnego czasu pojawiły się drgania nadwozia podczas przyspieszania,mechanik poradził mi wymianę wewnętrznego przegubu,tak też zrobiłem ale bez rezultatu:cry:.Następnie kupiłem całą półoś kompletną kilka dni temu załozyłem i co? drgania jak były tak są.Już nie...
Jeśli się ślizga to do wymiany sprzęgło (Zużyte o ile nie dolewałeś oleju do wziernika koła zamachowego) odnośnie warczenia to raczej mechanik powinien określić bo może to być wiele rzeczy od przegubu po łożysko koła
Jeśli biegi na zapalonym silniku wchodzą normalnie bez zgrzytów itd. to sprawdź przeguby!
Robiłem tak: wsiadam koła w lewo ruszam, i nic. Wsiadam koła w prawo ruszam, i nic. Wsiadam jadę wrzucam na luz skręcam w lewo, i nic. Wsiadam jadę skręcam w lewo w czasie skrętu dodaje gazu, stuki są puszcze gaz w czasie skrętu stuków nie ma. Nie jestem fachowcem dlatego pisze tu, i proszę o pomoc bo wiem że sa mądrzejsi ode mnie. Jeżeli stuki występują...
Problem rozwiązany: był to przegub zewnętrzny prawy i przegub wewnętrzny prawy. Siłą rzeczy wymieniłem całą półoś, bo zamiennik ze średniej półki kosztował mnie 270zł, gdzie jest to część nowa z roczną gwarancją, a kupno przegubów osobno oscylowałoby w okolicach 600zł. Luzy były słabo wyczuwalne, a stukanie odczuwało się najbardziej po środku samochodu...
Już wszystko wiem. Plastiki te można kupić w ASO - pokażecie zdjęciu takie albo po numerze VIN i można to dostać. Koszt tego plastiku to 18 zł, a panewki do tej dźwigni to 7zł. Zamówiłem to i czekam na dostawę. Jednak to już wiem, że to nie rozwiąże mojego problemu - wszystko wskazuje na luz wzdłużny wałka skrzyni biegów - da się to prosto i tanio skasować,...
Jak dostaniesz ten silnik ze sprzęgłem i skrzynią biegów to nie. Co do półosi i przegubów się nie orientuje życzę powodzenia.
Witam VW Sharan 1.9 AUY przebieg 200 tys Przeszukałem fora i nic podobnego nie znalazłem. W moim sharanie wibracje występują na biegu jałowym, tak od 900-1200 obrotów. Jak jadę to wibracje tez występują w tym przedziale obrotów. Trzesie sie cała buda. Na forach ludzie maja problemy z wibracjami na biegu drugim, podczas jazdy i jest to wina sprzęgła...
witam ! czy koledzy może się orientują czy przeguby do sharana po 2011 będę pasować do sharana z 2003 roku , ponieważ nie chce zakładać tego szajsu z krzyżakami .
witam Kolegów! też mam problem z tymi nieszczęsnymi przegubami wewnętrznymi i tak myślę czy nie można zastosować do tego sharana po lifcie innych, przecież grupa VW na pewno zrobiła coś podobnego ale na kulkach a nie na krzyżakach tylko nie ma gdzie tego sprawdzić czy ma ktoś z Was kolegę w serwisie VW, żeby sprawdzić w katalogach od innych aut np....
U mnie uszkodzone pompki powodowały drgania w zakresie 1500-2500 obrotów. Miałem też problem z przegubami przy skrzyni, też drgało auto podczas jazdy. Najlepiej zrobić logi jak wspominał kolega wyżej
Pewnie wiesz że w SGA jest częsty problem z wew. przegubami skoro o nich piszesz. Wnioskuje z Twojego postu że tylko 25-30km/h i tylko 2 bieg? Dziwne bo jak problem jest w przegubach to telepie nie zależnie od biegu. A spróbuj zamienić półosie miejscami, lewa i prawa są takie same, może coś się wyjaśni.
Przegub, półoś, sprzęgło. Jeśli sprzęgło to całkowity rozpadek tarczy na dwi części, co się zdarza ale nie zbyt często
Witam. Mam problem jak w temacie. Po wymianie kompletu półosi z przegubami na 2 i 3 przy przyspieszeniu telepie budą. Na innych biegach jest ok. Czasami drgania znikają, ale teraz coraz rzadziej. Drgania nie przenoszą się na kierownicę. Żadnych innych luzów nie ma. Ani w układzie kierowniczym ani na poduszkach. Proszę o pomoc bo pomysły mi się skończyły.
albo zgnita zębatka na przegubie tak bardzo że czujnik ledwo cokolwiek może zczytać i trzeba ją porządnie oczyścić
Wejdź na sklep Inter Cars. Dla wielu części mają dokładne dane. Nie musisz u nich kupować, ale odczytać choćby numer katalogowy części, co może dużo pomóc przy zamawianiu. Przykładowy link do katalogu:
Witam. Od 4 lat mam sharana 1.9 afn z 98 roku i powiem tak: Nie ma w nim już rzeczy, która by się nie zepsuła. 110 konny tdi jest oszczędny, udany, ale nawet jego udało mi się ostatnio wykończyć. Właśnie robię przekładkę silnika 1Z z audi b4. (przekładam wszystko od AFN'a) pasuje, zobaczymy, co z tego wyjdzie. Tak przy okazji, w drugą stronę(z sharana...