To kwestia regulacji.
Kiedyś miałem podobny problem w Fordzie Fiesta z wrzucaniem wstecznego. Doraźnie pomagało najpierw wrzucanie 2 biegu, a potem wstecznego. Problem został rozwiązany po kolejnej regulacji ustawienia drążka z wybierakiem.
Sprawdź regulacje linek. Znajdziesz instrukcje w necie.
W jaki sposób można sprawdzic poprawność działania pompy sprzęgła - czy trzeba uzupełniać płyn do tej pompy? - jeśli tak to gdzie? Drugie pytanie - czy olej w skrzyni biegów powinno sie okresowo wymieniać - dotychczas sądziłem, że nie. Tak jak pisałem - ciężko wciska się pedał sprzęgła i na zimnym silniku ciężko wchodzi drugi bieg - może to jest kwestia...
Witajcie jeżeli ktoś by chciał sprawdzić moje logi na 5 biegu byłbym wdzięczny... Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/8890594400_...
Ten biały plastyk powinien być dostępny w zestawie naprawczym mechanizmu zmiany biegów. Regulację biegów można wykonać na linkach przy wybieraku. Sprawdźcie czy nie ma wycieków i czy jest olej w skrzyni. Ostatnio miałem przypadek gdzie wyciekł prawie cały olej i skrzynka zatarła się utrydniając zmianę biegów.
Luzy luzami, ale regulacja by się przydała. Jeżeli po regulacji biegi o których piszesz będą dobrze wchodziły, a będzie problem z piątką to musisz niestety wymienić zestaw prowadników /pisał Ci o tym wyżej/. Zresztą czytając Twój post, nie wydaje mi się żebyś zajrzał nawet pod maskę i nie sprawdziłeś tych luzów o których Ci wyżej pisano. W ten sposób...
Klima dwustrefowa, masz ustawienie regulacji biegu wentylatorów nadmuchu przód i tył, to nadmuch na tył wyłączysz zaniżając obroty dmuchawy z tyłu aż do wyłączenia, powinno działać tylko na przód, sterowanie elektroniczne, a manualne za kierowcą w podsufitce przełącznik do regulacji wentylatora nadmuchu.
witam mam na warsztacie sharana 1.8 T z 2001r lift mk2 problem polega na tym iż panel klimatyzacji nie reaguje na regulacje nawiewu np zwiększają nawiew na wyświetlaczu widać reakcje na guzik ale nie można zwiększyć/zmniejszyc nawiewu wciskająć guzik by zwiększyć moc wentylatora sam sie zmniejsza , ogólnie mówiąc panel nie reaguje na polecenia zwiekszenia...
Mam problem z Sharan 1.9 TDI AFN- silnik nie ma mocy, podczas próby regulacji Vag-comem na drugim polu jest 0 (w trybie serwisowym) a normalnie ok-54-60, temperatura paliwa 60st. płynu 90. Próbowałem ustawić w trybie serwisowym przy 30 silnik strasznie się trzęsie, za samochodem jest zasłona dymna, w polu drugim grupy zero jest 30 i skacze na 255. Ustawiłem...
Witam! Wszystko wskazuje na to, że dziwne skrzypienie, piszczenie czy coś tam jest wynikiem nie działającej w 100% turbiny. Dwumasa napewno OK. Po wkręceniu auta powyżej 3000 obrotów i przytrzymaniu go przez chwile na takich obrotach silnik zaczyna działać w trybie awaryjnym (wczesniej tego nie zauwazyłem gdyż auto ciągnie jak nalezy i rzadko go wkręcałem...
Jak zdejmiesz mieszek jest taka kulka która musi byc nasmarowana i widać 2 śruby które służą do regulacji taka jest w Sharanach ale pewnie tam jest podobnie
Witam Dwa auta i dwa problemy. Pierwszy to VW T5 2,5 TDI PD 2008rok.Zapala się kontrolka świecy żarowej oraz check, auto przechodzi w tryb awaryjny. Błąd po diagnozie vagiem 00568 Uszkodzony czujnik położenia w silniku sterujący. Nie mogę nic znaleźć na temat tego czujnika. Co to za czujnik? Drugi chory to tez VW tyle ze Sharan 1,9 TDI PD 2000rok. Podczas...
Dokuczliwe szarpanie całym samochodem, jest najbardziej odczuwalne w przedziale obrotów 1800-2000 przy prędkości 60-80km/h. Na wolnych obrotach ten problem nie występuje w ogóle, w wyższych zakresach i przy większej prędkości pojawia się czasem. Wydaje mi się ze głównie tuz przed zmianą biegu. Dodam, ze wymieniony jest filtr powietrza i paliwa, przeczyszczony...
Ja również mam anglika - Alhambra (MK1 - 1999). Miałem podobny problem z wentylatorem - działał tylko na 3 i 4 biegu. Okazało się, że spaliły się 2 rezystory w oporniku wstępnym ( 7M0 959 263G opornik wstepny = series resistor ) odpowiedzialnym za obroty dmuchawy. W moim aucie ów opornik znajduje się za schowkiem po stronie pasażera. Po jego wyjęciu...
Witam. Mam 2 litrowego Sharana na gazie ze sterownikiem AL-700. Problem w tym że nie mogę go zestroić. Pierwsza sprawa to TPS , w Amonie w oknie Monitor nie ma płynnego przejścia napięcia od 0 tylko skokowo 0 - 4,92V. Kombinowałem z różnymi ustawieniami i nic z tego silnik gaśnie po przejściu z wysokich obrotów do biegu jałowego(rzecz dzieje się tylko...
sharan skrzyni biegów skrzynia biegów sharan regulacja linki biegów
epson ecotank papier wyjscia rejestratora indesit instrukcja pralka
zgrzewarka transformatorowa mikrokomputer cobra1
Płyn chłodzący w kolektorze wydechowym traktora - przyczyny Instrukcja obsługi pralki Ariston Margherita AL848TX