poziom oleju masz ?
Tak, jest książkowa na każdym jest tyle samo
Ale jak wyskoczył błąd sonda lambda to czemu nie mogli dojść ? Wymieniali ją ? Wystarczy sprawdzić komputerowo jakie jest napięcie na sondzie i już wiadomo. W więkoszości przypadku jak były objawy szarpania to zaczynało się : sonda przeowdy świece cewka
Sprawdzałeś stan oleju?
A sprawdziłeś czy wężyk do czujnika w sterowniku nie jest zapchany? I jak masz sterownik na wierzchu to prześwietl żarówką wiązkę ecu-zaworek i ecu-przepływka. Zanim turbo zaczniesz szarpać.
Zrob adaptacje przepustnicy w VAG. Znajomy mial podobne problemy w sharanie VR6 i po adaptacji szarpanie ustapilo.
Witam Panowie czy rozwiązaliście ten problem z szarpaniem bo spotkało mnie takie same zjawisko. Pozdrawiam
oringi pompowtrysków do wymiany
nie wiem jakie mam pompki , a powód to wpadał w tryb awaryjny i szarpał przy zmianie biegów ( automat )
Nie umiem doprowadzić obecnie do stanu, aby samochód szarpał. Co myśli ktoś, kto się zna na rzeczy o zamieszczonych logach?
z polecenia kumpla udałem sie w koncu do faceta, który zajmuje się tylko automatycznymi skrzyniami, a ten z miejsca wymienil zawór lockup'u w skrzyni i po przejechaniu ok 300km szarpanie calkowicie ustało :)
przypomniałeś sobie "zapomniany" kod błędu?
czyli szarpanie skrzyni nie uniknione???
ułamany przewód czujnika polozenia walu
Filtry nie są zabrudzone
Do sprawdzania poziomu oleju są szabelki w serwisie.
Witam, mam ten sam problem co kolega skrzynia szarpie na kazdym biegy wlacznie z wrzucaniem Drive'a wymienilem dany elektrozawór niestety problem jest dalej i vag pokazuje dalej ten sam blad 349 selenoid valve 10 (n283) zwarcie do masy. Moze ma ktos pomosyl co to jeszcze moze byc??
Miałem tak w VW Sharan 2.8 też szarpało a najbardziej jak po padało okazało sie że kable miały przebicie po wymianie kabli i świec inny samochód. I kiedy miałeś zakłądany gaz? jaki silnik ? jaki parownik ? do jakiej mocy jest parownik ?
Odpal go wsadz ręce pod maskę i zacznij szarpać kablami.
typowe dla sharana-prawa półoś
Bez przesady z tymi ekranami, próbowałem kiedyś podłączyć kable bez nich i nie idzie bo guma jest miękka i się wyginają fajki, w ciemnym pomieszczeniu można przebicia zobaczyć.
witam ! autko ma 150 KM. pozdrowionka
Od paru dni mam problem z wozem zaopatrzonym w instalacje LPG. Na 1 ,2 i trzecim biegu na gazie jak i na benzynie szarpie przy niskich obrotach. Wcisnę gaz, chcę przyspieszyć a tu kangur się robi i rzuca mną do przodu i tyłu i dopiero od 300 obrotów zaczyna sensownie jeździć. Na wstecznym tego nie zauważyłem i piłować mogę ile chcę i takowego efektu...
Według tego schematu minus na grzałkę ze sterownika silnika , plus z przekaźnika pompy paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/2849076200_1...
A pompeczka w zbiorniku nie zaciera sie czasem ? Trzeba przepatrzec parametry podczas jazdy cisnienia , czas otwarcia wtrysków , określ jak wyglda to szarpanie ile trwa , itd
Witam, Panowie jak się to skończyło?. Mam bardzo podobny problem, szarpanie na 2 biegu przy lekkim przyspieszaniu. Co ciekawe nie zawsze, mechanik na komputerze sprawdził, że wszystko ok. Wcześniej stwierdził uszkodzenie czujnika położenia wałka rozrządu, zdarzał się że gasł. Gaśnięcie po wymianie ustało, a szarpanie zostało. Nie mam żadnego dymienia....
W sharanie jest jedna, nie wiem jak w galaxy, myślałem że tak samo
Gdyby padło koło alternatora to powinno szarpać paskiem głównie na wolnych obrotach. A co do sprawdzenia to masz rację...... nic prostszego.
Przepraszam że tak długo, ale dopiero w czwartek przyszedł nowy zawór, po wymianie jest lekka poprawa, lecz przez przypadek urwał się pin o zaworu B, założyłem więc stary. I teraz nie wiem czy ma on wpływ na to szarpanie czy nie. Ogólnie poprawa jest, ale nie na 100%. Jakieś pomysły?
Witam. Jestem posiadaczem vw sharan 2.0 8V benzyna / lpg (sekwencja) ADY kod silnika. Miałem problem jak wielu użytkowników aut grupy VAG mianowicie szarpanie i nierówna praca silnika podczas jazdy,dosyć duże spalanie a na wolnych obrotach jakby nie palił na wszystkie cylindry. W internecie jest wiele postów na ten temat ale malo jest odpowiedzi jak...
Witam. Mam taki klopot a mianowicie przy zmianie biegow (skrzynia automayczna) odczuwalne jest lekkie szarpniecie - tak jak by auto jechalo na pól sprzegle ... jaka moze byc tego przyczyna i jak mozna pozbyc sie tego mankamentu. Pozdrawiam
Dzięki za podpowiedź. pod tym kątem akurat jeszcze nie sprawdzałem. Jeszcze tylko niepokoi mnie szarpanie budą po przekręceniu kluczyka, to pewnie dwumasa i mogą być dwie awarie na raz no cóż ale po 400 000 tys to chyba nic takiego Pozdrawiam.
Witam Mam delikatny problem z moim sharanem Problem jest następujący Podczas jazdy pod większym obciążeniem dziwnie szarpie tak jak by sie dławił albo nie dostawał paliwa , jak silnik jest zimny to szarpanie sie nie pojawia jak już sie rozgrzeje to jest z tym większy problem czym większe obciążenie tym jest większy problem , z lawetom nawet nie da sie...
Nieraz mnie korcilo,ale to tak jak z krokowym ze pojawia sie czasem tu i owdzie sam :-) a hit ktory dzis uslyszalem,ze "koles po wymianie krokowego w sharanie tdi pd 130 na taki od mercedesa benzyny mial 158 koni" :))))))
Chyba brakuje mu paliwa, sprawdz Cisnienie na listwie tak jak pisał kolega, ma wykazac około 4 barów na manometrze. Ostatnio przerabialem w sharanie,pompa pompowała 3 bary a pod obciążeniem 2.5 wiec umarła w butach.
Tydzień temu wymieniałem w sharanie ślizgające, jak alternator zaczynał ładować, to wirnik prawie przestawał się kręcić, było to dobrze widoczne, bo przyświecałem sobie lampą- neonówką i na łopatkach chłodzących na wirniku występował efekt stroboskopowy
kolego yaro co ma nabijanie klimy do zegarów ? takie szarpanie wskazówek wskazuje nieraz na za duzy spadek napięcia np przy rozruchu co moze byc spowodowane słabym aku bądź, zaśniedziałymi połączeniami klemy, kabli itd itd... Zegary to wiszą na ścianie, miga display klimatronika bo zarejestrował byka w pamięci. Podłączyć diagnoskop, odczytać byka,...
Dzięki. Spodziewałem się takiej odpowiedzi że coś z tym zerem jest nie tak. Miałem tylko nadzieję że nie będę musiał wyciągać komputera. W tej sytuacji muszę jednak go wyszarpnąć z auta bo sterowanie od czujnika prędkości idzie podobno do licznika a potem do ECU. Zapewne szarpanie auta podczas wolnej jazdy też może być spowodowane tym brakiem prędkości...
Widzę, że jesteś praktyk. Jak możliwie najszybciej wymienić te łańcuchy? Nie mam żurawia tylko podnośnik łańcuchowy u sufitu i kanał. Ostatnio się namęczyłem strasznie z wyjęciem skrzyni biegów bo dodatkowo u mnie trzyma reduktor do 4motion. Jak chciałem wyjechać z silnikiem do przodu to znów zahacza wydech a odkręcić go od kolektora nie sposób bo dojścia...
kolego, miałem to samo , szarpał i trzęsło silnikiem, w aso wymienili mi wiązke elektryczną od pompowtryskiwaczy (koszt wiązki 278pl) i autko smiga jak kiedys.
Czyli mam rozumieć że za belką wózka są nakrętki "swobodne" M8? Myślałem że może są zgrzane do belki i trzeba będzie szarpać się z resztą śruby w gumie (np. rozwiercać) Osłona podsilnikowa oryginał jednak tył zwisa. Czemuś te 2 śruby M8 jednak służyły.
Raczej nie powinno, było wymieniane z 5000km temu. ale przecież łatwo odczuć czy sprzęgło ślizga czy nie (to jak poślizg kół na lodowatej nawierzchni) a jak tego nie wyczuwasz to patrz (jadąc zwłaszcza pod górkę) czy wzrastają pulsacyjnie w górę obroty przy stałej prędkości, jeśli zamiast tego wyczuwasz szarpanie w trakcie przyspieszania to na 95 %...
A teraz uwaga. Za wadliwe działanie skrzyni odpowiedzialny był komputer skrzyni. Co ciekawe nie był on uszkodzony, a jedynie miał problem z oprogramowaniem. Po wpisaniu programu od nowa szarpanie ustąpiło. Niestety nie ma pewności, że problem nie powróci. I wtedy będę potrzebował używany sterownik Jatco 09B 927 750 G.
musiałby nie mieć kompresji po równo na każdym, a to rzadkość jeżeli nie ma na 1 to by szarpał, rzucało by silnikiem. Kopci przy tym? jaki kolor? popychacze po co były zmieniane?nie trzymały? A pompki dobrze wyregulowane?
Pewnie oba pirackie, poza tym trzeba być kosmicznym lamerem aby elektronikę tego silnika diagnozować sprzętem do VW. Widzę, że jesteś całkowicie zielony w temacie bo właśnie cała elektronika włącznie z sterownikiem jest z VW sharan produkowana przez Bosch dla wszystkich samochodów jak galaxy, sharan i alhambra. :D Oczekuję pomocy i podpowiedzi do tematu...
Jest to Sharan 2.8 v6 Spalanie w normie niskie 12-13gazu wiec jestem zadowolony, hmm szarpanie chyba nie aczkolwiek na gazie zdarza mu się zejść z obrotów na biegu jałowym, do 500obr po czy wraca do normalności , przeważnie przy zatrzymywaniu się, może to być ciśnienie gazu? zacierający się kruciec w parowniku? Dodano po 1 Błąd na vagu to P16804 i tylko...
Mam taki problem. Samochód pali i na postoju wchodzi normalnie na obroty. natomiast jak chcę nim ruszyć gaśnie. Jak odpalę go ponownie pojawia się "kupa" czarnego dymu i znowu na postoju jest wszystko ok ale jak włączyć 1 i puszczać sprzęgło gaśnie. Gdy odpalam kontrolka od świec tylko się włącza i wyłącza ale za chwilę miga. Wcześniej czasem szarpał...
Kolego auto pracuje w trybie awaryjnym. Najpierw popraw rozrząd ustaw zapłon w silniku ady trzeba podpiąć waga wejsć w bodajrze blok siódmy juz nie pamiętam i będziesz miał informacje o zapłonie . W okienkach powinno być 57-60 i 5-8. jeżeli wartości się nie zgadzają kręcić kopułką . ale tylko z Vagiem. Bez vaga silnik nie zmienia kąta zapłonu. Ja teraz...
Witam standartowo mam 4 szt dotyczace can-a bo ten silnik wsadzilem do starego sharana z 97 i jeczy o abs i klime, ale te cztery jedza juz 2 lata i nie mialem zadnych problemow w czasie jazdy oprocz malego przytkania - szarpania na 1800 obrotow. moge zaznaczyc ze mam przeplywomiez co zawyza o 200 wskazania ale tez nie bylo problemow pozdrawiam
Same konkrety:) To jutro zrobię logi tych grup co poprzednio podałeś :) Dzisiaj pojechałem w dłuższą trasę ponad 700km, na każdym biegu przy niskich obrotach i lekkim dodawaniu gazu delikatnie szarpało autem... gdy wciskałem gaz mocniej nie było to odczuwalne- czasami odczuwałem jakby miał raz lepszą moc a raz gorszą ... notlaufa nie łapał
Witam. Ja miałem podobnie u mnie na pierwszym i drugim biegu było wrażenie jakby samochód robił kroki takie kołysanie, szarpanie lewa prawa bez wstrząsów na kierownicy. Okazało się ze poluzowane było łączenie wewnętrznej i zewnętrznej półosi prawa strona. kolejna przyczyna to zużyte wąchacze, a konkretnie te duże tuleje bliżej kabiny. Weź jakiś łom...
Witam,Jestem na urlopie i dziś wieczorem jak wracałem na kwaterę po osiągnięciu temp silnika 90 stopni zapaliła się lampka od esp i silnik zaczął nierówno pracować.Padał deszcz więc może coś z elektryką ale nie wiem co.Proszę o pomoc co sprawdzić albo gdzie pojechać.Jestem w Słupcy niedaleko Wrześni w wielkopolsce.Wcześniej zdarzało się że po osiągnięciu...
Witam! Wszystko wskazuje na to, że dziwne skrzypienie, piszczenie czy coś tam jest wynikiem nie działającej w 100% turbiny. Dwumasa napewno OK. Po wkręceniu auta powyżej 3000 obrotów i przytrzymaniu go przez chwile na takich obrotach silnik zaczyna działać w trybie awaryjnym (wczesniej tego nie zauwazyłem gdyż auto ciągnie jak nalezy i rzadko go wkręcałem...
Witam. Mam poważny problem a mianowicie: auto z 96 r vw sharan 2.0. zanim trafiło do mechanika troche szarpało , dało się jeździć, no ale ileż można sie męczyć. Gdy trafiło do mechanika stwierdził on iż jest jest wypalony zawór na 4 cylndze no więc trzeba było zrobic. przy okazji wymieniony został rozrząd , kopułka, przewody, sonda, , wywalony katalizator,...
Mam Sharana 1,8T 20V 150 KM Pb/LPG, po przejechaniu pierwszych ok 6 km silnik zaczyna szarpać i od tego momentu pracuje na trzech cylindrach. Po wyłączeniu zapłonu na 3 - 5 minut samochód na bardzo krótko - ok 1 km pracuje poprawnie i wraca do pracy bez zapłonu na jednym cylindrze. Moje pytanie brzmi: czy po zdiagnozowaniu uszkodzenia jednej z monocewek...
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem i mam nadzieję, że piszę we właściwym miejscu. Mój problem dot. mrugającej kontrolni spiralki świec żarowych. Wiem o tym, że był już taki problem poruszany wcześniej ale mój jest bardziej złożony. Sharan 1996 r. silnik 1,9 TDI 1Z 90 KM. Zaczęło się ok rok temu kiedy zacząłem odczuwać szarpanie czy też brak...
Odświeżam temat. Auto miało wyczyszczony katalizator z tego co dalo się wyciągnąć magnesem mechanikowi . I na benzynie zrobione prawie tys km bez żadnego błędu. Włączono gaz tydzień temu i po pierwszym ustawieniu szarpanie wywaliło chęcią po 70 km. Ponowne ustalenie dawki znów check po 100 km. Wczoraj byłam pod vagiem błąd wypadania zapłonu na 3 cylindrze...
Sharan automat Jacto, brak biegu wstecznego... Po czyszczeniu całego sterowania i złożeniu brak biegu wstecznego... Wcześniej był i inne biegi są... Od razu mówię, że czyściłem mechatronikę, bo szarpał przy zmianie z 3 na 4 bieg... Co mogło się stać? Żadnych błędów w sterowniku... Czy może to być jakaś taśma lub coś takiego od biegu wstecznego? Gdzie...
Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok, jest na nich przejście. Także zasilanie na pinach przy wtyczce od przepływomierza wygląda tak, że na dwoch pinach jest napięcie ok +4V i na dwoch + 11 V (takie same jak na akumulatorze, tak mi moj multimetr wskazywał). Może jednak przepływomierz lub czujnik temp jest uszkodzony? Dodam jeszcze ze jak spuszczam...
Problem jest taki. Auto nagle zaczęło szarpać przy zmianie biegow. Po podłączeniu wyszedł błąd zaworu b10 zwarcie na masę. Otworzył mechanik komputer skrzyni okazało się że jest nadpalony. Wymienił. Na dobry zrobiło się to samo .wymieniłem skrzynie mam następny komp lecz czuje pot na plecach czy skrzynia była powodem czy cos innego.szukal też zwarcia...
Witam. Jeżeli nie ten dział to proszę o przeniesienie tematu. Mam problem z VW Sharan 1.8T 150km AWC. Po błędzie EGR i i czujnika G62 zapaliła się kontrolka https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/neT... Błąd EGR i czujnika G62. Więc czyszczenie EGR i wymiana czujnika G62...
witam! kupilem Galaxy z 2002r z przebiegiem okolo 110 000km (prawdziwy). silnik 1.9TDi AUY 115, 5 biegowa skrzynia automatyczna. podczas jazdy samochod omija 3 bieg. przelacza 1, 2, a pozniej dopiero przeskakuje na 4 przy okolo 4000 obr. wydaje mi sie ze przy okolo 2500 obr probuje zmienic na 3 ale sobie odpuszcza i czeka do tych 4000 obr. VAG nie pokazuje...
Strata mocy, drgania silnika i całej budy Witam. Jestem posiadaczem Sharana 2003 rok, 1,9 TDI 115km. Przy włączeniu zapłonu pojawia mi się info o awarii hamulców(są sprawdzone i są ok), po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna mi przerywać silnik, po czym zaczyna szarpać jakby nie chodził na wszystkie tłoki i zapala się kontrolka ESP, traci moc. Po...
sharan 1,9 tdi 2002r 00349 - Solenoid Valve 10 (N283) 29-00 - Short to Ground Tylko P, R i N nie szarpie. Kazdy bieg wrzucony szarpie i przy kazdej zmianie silne szarpanie. Ponoc zawor odpowiada za to, zeby nie szarpalo. Wiec- 1. Wujek Google- tematy sa, ale zaden nie doprowadzony do konca- POMORZCIE, POMORZCIE a po naprawie mnie pocalujcie w ... 2....
Witam mam problem z moim sharanikiem 2,8VR6 z 1998roku, a natomiast , po zagrzaniu się zaczyna szarpać dodam że zarówno na benzynce jak i na gazie i zgaśnie i oczywiście nie można zapalić , słyszę tylko jak któryś przekaźnik szaleje . Po zgaśnięciu nie słyszę pompy paliwa , gdy próbuje zapalić zauważyłem, że mróga kontrolka od oleju, nie wiem czy to...
Tak fis działał przed wgraniem nowego wsadu, jedna żecz która była nieprawidłowa to to że w połowie fisa pokazywal mi godzinę czsau uruchomienia auta i cyfra 1 i podczas jazdy predkościomierz wskazówka gdy zbliżała się do 120 wlączało się jakby ograniczenie szarpało autem i szybciej nie chciał jechac, do 110 ok dynamika wszystko ok przy 120 ten objaw...
Dwa miesiące temu go zmieniałem bo była poprzerywana izolacja i jak złapał wilgoć to szarpał i gasł. Auto odpala mi za każdym razem, tylko raz zapali dobrze,a innym razem trzeba go dość długo kręcić. Dodano po 5 Cewka wymieniona 5 miesięcy temu beru,przewody nowe beru,palec i kopułka nowe beru,świece nowe ngk.
Witam, mam takie pytanie - tak po prostu z ciekawości, czy wg Was, w zwykłym serwisie (nie od turbin) wymiana gruszki w popularnym 1,8T powinna zająć prawie miesiąc?! Auto zostawione 14.01 i dziś odebrane, rzekomo nie mogli znaleźć gruszki, bo wszędzie są z turbinami. Na aukcjach widzę przynajmniej 4 oferty pod kątem samego Sharana. Serio w firmach,...
Witam. Pacjent: VW SHARAN 2001r, silnik 1.8T AWC 150 KM, obecnie 185 KM, Przebieg około 300 000 km. Po wymianie sprzęgła, docisku i wysprzęglika jakieś 10 000 km temu. Skrzynia 6b kod EHJ Problem: Po powrocie z krótkiej trasy i próbie zaparkowania pojazdu nie mogłem wbić biegu wstecznego. Wszystkie biegi do przodu 1 - 6 wchodzą. Lewarek wbijam, ciągnę...
Witam, Mam problem z samochodem objawy to: - Przy 120 odcina paliwo (szarpie) - Radio MFD przy 20 - 30 kilometrach jednostajnej prędkości zgłaszania i ścisza się (faluje) - Pływający wskaźnik poziomu paliwa na postoju i podczas jazdy (nie wiem czy ma związek i to występuje nie zawsze) Wskazania prędkości na liczniku są prawidłowe. Wartości zarejestrowane...
Witam. By nie dublować tematów piszę w tym poście. VW Sharana1.8t 150km r. 2003 AWC Zestaw założony tzn. Stag 4 qbox basic i 4 pojedyncze wtryski AC W03 , Reduktor-KME Silver , zbiornik 56l , wlew pod klapką. Takie info-45l gazu i przejechane 420km. Jazda mieszana , miasto trasa. Teraz problem Przejechane 1030km ale po około 700km zaświeciła się kontrolka...
Witam Na wstepie z gory przepraszam ze zakladam nowy temat ale juz od kilku dni przegladam neta w poszukiwaniu rozwiazania mojego problemu ale niestety bezskutecznie. posiadam sharana 1,9tdi 110km, rok 1999 mam problem z moca silnika, od 2900 obrotow autku tak jakby ubywa kilkanascie konikow ale nie jest to tryb awaryjny, nigdy go nie mialem, kiedy...
Tak jak mówisz - MaxiEcu jest dedykowany i do każdej marki potrzebna jest nowa licencja a ta kosztuje coś koło stówki... Jednak ogólnie wydając te 5 stówek posiadając jedno auto daje spore możliwości a z oprogramowaniem które się crackuje czy cuduje z nim w dziwny sposób - choć zazwyczaj za darmo to efekt pracy może później niemile zaskakiwać. A to...
Kolega sharan 9 może mieć rację. Duży luz może spowodować takie dolegliwości. Nie uchyli się odprężnik i może wyrwać szarpak z ręki lub zerwać sznurek, ogólnie jest ciężko odpalić. Wiem bo to niejednokrotnie przerabiałem.
Marna diagnoza sam to sprawdzałeś mamy co chwilę takich że szarpak to tylko szarpie koło i nic nie widać
Witam, Mam Ford Galaxy 2004 1.9TDI z 2004 roku w automacie. Ostatnio miałem problemy z komunikacją pomiędzy komputerem a sterownikiem skrzyni ( magistrala CAN ). Aktualnie problem rozwiązany ale.. pojawił się inny. Jak odpale samochód i jeżdże to wszystko jest OK. Po jakiś 20-25min pojawia się problem. Przy przełączaniu biegu z 2 na 3 nastepuje szarpnięcie...
sharan szarpanie skrzynia scania szarpanie szarpanie bramy
połączenie kapilary podłączyć domofon tabela hasło wygasa
dzwony koscielne dzwony koscielne
Pobór prądu immobilizera Toyota Camry 2000 Najlepszy zamiennik cylindra do Husqvarna 345