Jaki to rocznik Sharan'a, były zmiany. Zasadniczo za sterowanie grzaniem odpowiada komputer samochodu, ale informację o konieczności grzania otrzymuje od czujnika temperatury płynu. Rozpocząłbym więc od jego (tego czujnika) kontroli, może najpierw zdjęcie tylko wtyczki z niego. Przekaźnik świec (103 jeśli rocznik do 99) przekazuje tylko prąd, nie on...
Na pompie wtryskowej masz plus tj. zawór odcinający.
diagnostyka to nie tylko odczyt błędów : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
A jak ma się temperatura silnika?
To raczej nie ma nic wspólnego z zawieszeniem. Prędzej napinacz paska , nie zwlekaj z naprawą bo jak zerwie to będą koszty.
Problem usunięty - temat do zamknięcia.
Nie ma żadnej reakcji przepływomierza na zamknięcie i otwarcie egr (BS w 3 grupie), normalnie powinna się zmieniać w granicach ok 240- 540 mg/r Także temperatura cieczy pozostaje bez zmian, ale odpal zimny silnik i obserwuj ją przez kilka minut
Czy komputer pokaże , czy to pompki , czy instalacja?
Witam mam taki problem, że po włączeniu silnika zaraz włącza mi sie wentylator chlodnicy.Klima jest wyłączona o on dalej chodzi nawet na zimnym silniku może mi ktoś coś doradzi.
Witam. Mam Sharan-a i problemy z odpaleniem. Czasem pali od strzała, a czasem trzeba długo kręcić. Nie ma różnicy czy jest zimny silnik czy zagrzany.
Witam raz jeszcze jeśli to cos pomoże to zauważyłem taką rzecz: kierownica pracuje normalnie rano kiedy silnik jest zimny.
w silnikach vw pęka plastikowy wirnik pompy wodnej.Wtedy nie grzeje ale silnik łapie wysokiej temperatury.Mialem taki przypadek w 1,9 na pompowtryskach,i to był sharan
Sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym silniku, pewnie zakończy się wymianą pompy oleju.
Jeśli obroty spadają do 600- 700 to alternator przestaje ładować dlatego światła przygasają, wtedy bardziej trzebaby szukać przyczyny w skaczących obrotach. Spróbuj też podłączyć drugi akumulator na kablach i wtedy odpalić, jest opcja że alternator świruje z pobieraną mocą skokowo obciążając silnik, a jak się rozgrzeje napięcie akumulator jest bardziej...
Nie, sprawdzę ją, ponadto sprawdzę jeszcze czujnik halla, z tego co się dowiedziałem że to może być przyczyna, okazało się że to nie zawór elektromagnetyczny tylko strzeliły świece, narazie mogłem kupić tylko 4 ale silnik odpalił, jutro kupię pozostałe dwie i dam znać czy problem z brakiem mocy na zimnym nadal istnieje.
a gdzie mam go szukać przy czym on się znajduje??
Nie świeci się kontrolka silnika a wskazówki paliwa i temperatury stoją pionowo, na dębowo. 1/2 połowa baku i dziwne ale temperatury pokazuje 90stopni? Dodano po 1 A 90 stopni na pewno silnik nie ma bo od rana stoi w cieniu więc jest zimny? Co to może oznaczać?
Sprawdź klapę gaszącą.
Odczytaj błędy w liczniku .
Pomyśl jeszcze o sprawdzeniu wtrysków. * U mnie wystąpił ten sam problem, okazało się iż przepływomierz powietrza był do wymiany i uszkodzony sterownik skrzyni biegów.
Jak postoji po nocy=zimny silnik=brak fazy ssania
Witam mam problem z vw sahron 1.9 tdi. Problem polega ta tym ze gdy autko jest zimne i mu sie gwaltownie przyspieszy ma spadek mocy,ale gdy go zgasze i odpale ponownie i go rozgrzeje jest wszystko ok.
sorry ze tak długo. Sprawdziłem ten kąt wtrysku i na zimnym silniku wacha się około 22. Proszę o sugestię.
Witam ostatnio mam nieco problemu z samochodem a dokładnie z odpalaniem zimnedo silnika ...prosze o pomoc... a wiec przy zimnym silniku nie da rady normalnie zapalić bardzo dobrze kręci ale tak jak by nie dostawał paliwa niedawno wymieniałem pompke paliwa ale to nie popmpka ale o tym pużniej. ABY odpalić nalerzy wykonać następujące czynności 1 wyjmujemy...
U mnie wadliwy był czujnik temp. cieczy. Na zimnym silniku pokazywał temp. 85 st. Po wymianie odpala od razu bez problemów.
Witam. Jak odpalam swojego VW Sharana 1.8 TDI 110 rano silnik zimn to przez około 1 sekundę słyszę głuche stuki w okolicy silnika. Po około 1 sekundzie pomimo że silnik jest jeszcze zimny wszystko ucicha. (olej wymieniany w grudniu 2009, od tego czasu przejechane ~ 5000 km) Jakieś pomysły co to może być?
Albo ustawienie odpowiedniej temperatury przełączania, tylko wtedy zanim się przełączy to to te trzy km trzeba zrobi.
Świece sprawdź z pomocą żarówki np. 21 W, tj. każdą świecę oddzielnie i jeśli żarówka będzie świecić to będzie świadczyć, iż dana świeca jest sprawna. W większości aut świece żarowe są połączone równolegle i nawet przy jednej bądź dwóch "przepalonych" silnik zaskoczy. Praktycznie można wymienić tylko świecę uszkodzoną i moim zdaniem nie będzie większej...
Czujnik bedzie raczej dobry, problem siedzi w sterowniku pieca. Musisz wejść w moduł 18 /ogrzewanie/, w bloki pomiarowe 08 i w bloku 001 odczytaj na zimnym silniku temperatury w oknie 2,3 i 4. Powinny być jednakowe. Zapal silnik i po uruchomieniu pieca obserwuj okno nr 2 /temperatura ognia/. Napisz co zaobserwowałeś.
Witam A może po prostu nakręć (aparatem cyfrowym lub nawet i komórką) filmik z dźwiękiem i wrzuć na Youtube lub inną stronkę (bezpośrednio) i daj link (odnośnik) do filmu. Każdy kto będzie zaciekawiony tematem i będzie chciał to sobie obejrzy, posłucha, może coś komuś zaświta! A powiedz Kolego. W którym momencie zaczęły się dziać takie cuda? Wcześniej...
Witam, obroty silnika to 880 przy czym słychać jakby telepotanie. Przestawiam vagiem , obroty podchodzą do około 920 zapisuję, testuję jeszcze raz i jest ok. Po ponownym uruchomieniu silnika obroty znowu wracają na 880, ale tylko jak jest silnik nagrzany. Jak jest zimny to obroty trzyma wyższe.
Dzięki takim fachowcom do jakich jeździłem wysokiej klasy jak fuelinyourblood który pisze dziwne posty związane z akumulatorem, zmieniłem połowę silnika i nadal nic. Jak miały by to być wtryski to auto chyba by chodziło cały czas na benzynie kulawo i było by trochę zamulone, a tu nic takiego nie ma. Tylko po nocy chwilę chodzi nierówno, a potem wszystko...
Pomoże ktoś???
A czy mogę sam go sprawdzić jakoś za pomocą miernika? I czy może mieć to coś wspólnego z cięższym odpalaniem na zimnym silniku?
a co to jest halla? a czy kostka w stacyjce nie łączyłaby tylko przy zimnym silniku?
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Badałeś płyn chłodniczy na obecność spalin? W zbiorniku wyrównawczym zmienia się w małym zakresie poziom na zimnym/ciepłym silniku? Może zatkany jest wężyk od zbiornika.
to jeszcze powiedz kolego czy jest to coś poważnego, czy pojawia się sporadycznie? dzisiaj zrobiłem ok 300 km i wszystko było ok. po dzisiejszym dniu wiem, że jednak przewody WN kupujemy oryginalne.. mam to autko od 2 tygodni i podoba mi się bardzo, wcześniej nie miałem do czynienia z VR6, więc wszystkie info się przyda.. dzięki za zainteresowanie....
Pewnie w węzach miał te 150 gr czynnika, problem tkwi w klapkach zimne ciepłe, w ich silnikach, lub ich sterowaniu.
w zbyt "cięzkiej" nodze kierowcy i małego miasta. (krótkich odcinkach pokonywanych na zimnym silniku)
To nie brzmi optymistycznie. Zapomniałem dodać, że silnik odpala perfekcyjnie, zarówno ciepły jak i zimny.
dokładnie tak , Ja dodatkowo chce puścić napięcie na pin3 z jakimś termicznym włącznikiem przyczepionym gdzieś do rurki wodnej, żeby dmuchawa mi się załanczała jak silnik będzie miał koło 50oC bo szkoda aku żeby dmuchał na zimnym silniku.pozdrawiam
Witam. W moim sharanie zapala się esp, wtedy kiedy jest zimny, trzęsie silnikiem. Po nagrzaniu jest ok. Komputer pokazał takie błędy: 469a zawór dla unit injector cylinder 1,usterka w obwodzie prądowym, 412 d przerywacz spalania cyl. 1. Z pracy silnika wydaje mi się, że nie pracuje na jeden cylinder. Jaki może być powód takiego zachowania silnika i...
Ale czy zegary załanczały by wentylatory na zimnym silniku????
Na 4 cylindrze nie ma na pewno na 2 pewien nie jestem. Ciśnienia sprężania jeszcze nie sprawdzałem, tylko czy jest sens sprawdzania ciśnienia jeśli auto działa bez problemu na zimnym silniku.?
Może i głupie pytanie, ale jesteś pewien że webasto działa prawidłowo ? bo ten model powinien je mieć i automatycznie uruchamiając się w zimne dni przyspieszać nagrzewanie silnika.
znalazłem przyczynę, przekaźnik sterowania silnika 109 zimne luty. Dziękuję za zainteresowanie. Temat zamykam.
Mam VW Sharan 1,9 TDI rok 1998. na zimnym silniku odpala dobrze, po zagrzaniu silnika i wyłączeniu go, silnik nie daje się ponownie uruchomić. Zauważyłem że w tym czasie nie zaświeca się kontrolka (spirala). Po odczekaniu około 20 minut, silnik można odpalić jak by się nic nie stało.
Witam wszystkich mam problem podobny vw szaranem 19 tdi 110 km jak zimny pali ładnie a jak ciepły gorzej ,ale co ciekawe świece żarowe jak zimny mam silnik palą się trzy sekundy a jak ciepły silnik to z 10 sekund i występuje to nie zawsze,ale co zaopserwowałem silnik pochodzi pare minut zgasze go i wtedy śwece palą się dłużej niż zimny jest ,świece...
Miałem podobny przypadek w swoim Sharanie 1.9 tdi 200r. Na zimnym silniku ciągnął jak marzenie po przejechaniu jakiś 20km czułem lekkie szarpnięcie do tyłu i samochód nie chciał już dalej jechać jak powinien jechał do góra 100km/h ale gdy wyłączyłem zapłon i włączyłem wszystko znowu działało ale ten problem pojawiał się coraz częściej poczytałem trochę...
Ten o którym mówisz jest 4 pinowy i niema nic do klimatronika sprawdzałem. A ten G 110 często siada ale właśnie w ten sposób że zaniża temperature i tryb AUTO słabo dmucha. W moim przypadku już zamiast 80stopni pokazuje 20. Narazie musiałem wypiąć przewód z klimatronika od niego żeby tryb AUTO dmuchał I efekt jest taki że grzeje ale na zimnym silniku...
Pojawił się jeszcze taki błąd w silniku 006465 - Mag. danych układu napędowego, nie wiarygodna informacja ze ster. ukł. kontroli akumulatora P1941 - 000 Przepływomierz mogę zamienić bo mam taki sam w Sharanie, z EGR-em jest trochę problem bo bardzo ciężko go zdemontować. EGR jest elektroniczny. Jutro chyba go wykręcę i zobaczę jak wygląda.
He he. Silnik 66kw czyli 90 konny zapewne ANU na pompowtryskach. Ten sam problem miałem. Auto odpało tylko z pełnym zbiornikiem paliwa, jeżeli poziom spadał poniżej 3/4 zbiornika trzeba było na kilka razy odpalać i to jeszcze jakby na jednym cylindrze zaczynał chodzić. Problem był z pękniętą rurką powrotu paliwa w pompie paliwa w zbiorniku bo takowa...
Chciałbym się dołączyć do tematu. Mam podobny problem z Sharanem. Jedynka wsteczny i dwójka wchodzą ciężko na zimnym silniku. Wtedy też samochód zaczyna "ciągnąć " po włączeniu jedynki lub wstecznego - jakby na pół biegu. Jak przegazuję silnik to przestaje. Jak się rozgrzeje lub pojedzie chwilę to już nie ma "ciągnięcia", ale jedynkę muszę szukać. Pozdrawiam
Witam Kolegów mam sharana 2003 ASZ takie pytanie jak silnik zimny(po dłuższym postoju)to przy starcie zakopci na niebiesko jaka może być przyczyna?Wymieniłem już czujniki temperatury na (bloku,przy chłodnicy na wężu dolnym)dwa takie same(popielate). Czy jest opcja ustawienia dłuższego podgrzania świec? Jak jest upał(25 lub wyżej 28)np.w Chorwacji to...
Witam! W Sharanie '03 mam problem z dogrzewaniem. Mianowicie webasto normalnie się włancza i kiedy temperatura wody dochodzi do 90 stopni chodzi dalej. Tzn ciągle słychac te "cykanie" pod podłogą. Po zrobieniu diagnostyki wyskoczył bląd: Urzędzenie grzewcze jest przegrzane, za wysoki sygnał. Dodam, że diagnostyka była robiona na zimnym silniku. Jeśli...
Witam!Mam podobny problem w sharanie 2.0 benz.Tak jak piszecie to loteria, kiedy zapali.Mój najczęściej nie pali na zimnym silniku(zapala po 4 próbach po 15sek) Zawsze pomaga zdjęcie i założenie wtyczki czujnika temperatury(czujnik jest dobry)Co wy na to?
t5 a skąd ta pewnosc :/ żeby nie wwalać się w koszta Jak chcesz miec pewnosc to zamiast czujnika cisnienia oleju podlacz manometr ,i zmierz cisnienie na zimnym silniku.Jesli przy wyzszych obrotach jest powyzej 7bar to pompa do wymiany .Tylko pewnie nie masz manometru a jego zakup to koszta jeszcze wieksze niz wizyta u mechanika :)
uszczelniacze zaworów ok ale to chyba krótko po uruchomieniu zimnego silnika druga przyczyna to uszczelnienia turbinki
Nie jestem samochodziarzem. Czyli mechanik mógł kąt ustawić przy wymontowanej pompie? W necie znalazłem sposób z podłączonym laptopem i ustawianiem kijem. Odczyt wartości za pomocą vaga. Podejrzenie o przestawienie kąta padło po tym jak silnik przestał zapalać również na zimnym silniku po remoncie pompy.
Panowie, mylicie pojęcia, webasto rozgrzewa auto podczas postoju/przed uruchomieniem (możliwe że podczas jazdy też) ale przecież nie wszystkie sharany są w nie wyposażone i ogrzewanie działa. A dogrzewacz - o którym wspomniał T5 - to elektryczny podgrzewacz silnika (trzy świece żarowe w króćcu wodnym do podgrzania płynu działające gdy silnik pracuje)...
Jak w temacie Sharan 1,9 AUY wyrzuca wodę przez korek. Silnik ma cały czas 90°~a wodę wyrzuci. Wąż dolny wychodzący z termostatu jest cały czas zimny. Termostat zmieniłem i to samo. Nie ma oznak uszczelki pod głowicą. olej i płyn są czyste. Ciśnienie w układzie wygląda na normalne. korek wlewowy też zmieniłem.
Podpinam sie pod temat , mam sharana 2001 rok , ogrzewanie z przodu samochodu nie dziala a z tylu grzeje bardzo dobrze sharan jest po wymianie nagrzewnicy i UPG plynu chlodzacego nie ubywa dodam ze Debasto (dogrzewacz) nie dziala nawet po zmostkowaniu czujnika na podszybiu , ostatnio zauwazylem ze za filtrem paliwa znajduje sie elektryczna pompka ktora...
Sharan 1.9TDI 90KM 1999r. Mam problem z wrzucaniem drugiego biegu. Na zimnym, włączonym silniku na postoju kiedy zmieniam biegi wchodzą nieźle, natomiast w trakcie jazdy dwójka wchodzi bardzo ciężko i coraz częściej ze zgrzytem. Kiedy silnik się rozgrzeje biegi wchodzą dobrze. Co może być przyczyną problemu?
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w Sharanie 1,9tdi 2002r. Raz dmucha ciepłym normalnie a czasami zimnym, bez względu na to jaka jest ustawiona temperatura na klimatroniku, węże do nagrzewnicy ciepłe, silnik rozgrzany. Dodano po 1 [quote="jejo31"]Witam. Mam problem z ogrzewaniem w Sharanie 1,9tdi 2002r. Raz dmucha ciepłym normalnie a czasami zimnym,...
A ja koledzy powiem wam że stawiam na rozrusznik (jego zwarcie) , a dlaczego bo był u mnie sharan ,co prawda w dieslu i zachowanie takie samo Zimny trach pali ciepły długo kręci Dla pewności jak nie chcę zapalić to weź go na pcha i zobaczysz jak pięknie zagada
Witam, biegi 3 i 4 oraz 1 i 2 wchodzą łatwo. Trudno jest natomiast przemieścić dźwignie zmiany biegów z położenia centralnego w prawo, w kierunku 5 i wstecznego. Natomiast samo przemieszczenie dźwigni, ze skrajnego prawego położenia, w górę na 5 lub w dół na wsteczny jest O.K. Opór jest wyczuwalny niezależnie czy silnik ciepły czy zimny. Poproszę o...
Chyba brakuje mu paliwa, sprawdz Cisnienie na listwie tak jak pisał kolega, ma wykazac około 4 barów na manometrze. Ostatnio przerabialem w sharanie,pompa pompowała 3 bary a pod obciążeniem 2.5 wiec umarła w butach.
Nie mam pojęcia czy z afr czy bez afr. Pojechałam połączył zobaczył mapkę przedstawił dawkę. Jednostka sterujaca AC stag 300-6 plus. Zbiornik bromech jednostka wtryskowe baracuda. Gaz sekwencja Dodano po 1 Dodam jeszcze że tak się dzieje tylko na zimnym silniku. Jak zejdzie że ssan to jedzie bez zarzutów
W jaki sposób można sprawdzic poprawność działania pompy sprzęgła - czy trzeba uzupełniać płyn do tej pompy? - jeśli tak to gdzie? Drugie pytanie - czy olej w skrzyni biegów powinno sie okresowo wymieniać - dotychczas sądziłem, że nie. Tak jak pisałem - ciężko wciska się pedał sprzęgła i na zimnym silniku ciężko wchodzi drugi bieg - może to jest kwestia...
Witam szukałem długo lecz nie znalazłem wiec otwieram temat... Kupiłem dziś sharana 1.9tdi 110km z 98r przetrzepałem go strasznie i po powrocie do domu zdziwienie... Auto postoi chwile na zapłonie i przy próbie odpalenia chce wyrwać silnik z ramy, nie reaguje na gaz. A gdy zapale go od razu po zapłonie pali na strzała. Niema różnicy czy jest zimny czy...
Witam mam problem z dogrzaniem silnika w vw sharan 1,9 Tdi, urządzenie dogrzewające jest zlokalizowane przed tylnym lewym kołem i zasilane jest paliwem ze zbiornika (nie jest to grzejnik elektryczny). Problem polega na tym, że to nie działa - w dwóch grubszych przewodach jest napięcie brązowy-masa czerwony-+Acc, niestety nie wiem czym są pozostałe cztery...
Może tak być że sam wał korbowy nie przenosi drgań które przy wciśniętym sprzęgle pozostają w układzie kinematycznych układu tłokowo-korbowego.Trzeba sprawdzić to co napisałem, pierwszy objaw siwy dym jest wodoczny zaraz po zapaleniu silnika najlepiej zimnego.
Witam Szanowne Grono. Mam problem z moim Sharanem. Po odpaleniu samochodu migają - przygasają mi światła, podświetlenie deski rozdzielczej, lampka oświetlenia wnętrza. Dzieje sie tak przy zimnym jak i ciepłym silniku. Światło miga jeszcze chwile po zgaszeniu - dopóki webasto chodzi. Mierzyłem miernikiem na akumulatorze i jest od 14.2 na światłach do...
1.9 TDI 110 KM a wykuty w 1998 roku Dodano po 11 Znalazłem jeszcze coś ciekawego. W BMW montowane są zawory elektromagnetyczne odcinające nagrzewnice, jak jest zimny płyn. Tak sobie myślę, ze gdyby założyć go pomiędzy silnikiem a trójnikiem rozdzielającym na przednią nagrzewnicę, to piec chodziłby na krótkim obiegu (pomiędzy przednią i tylną nagrzewnica)...
nie wiem jak filtr, w tej skrzyni podobno bez rozbierania nie wymieni go, konwertera nie słychać, pompy oleju też nie. Dziwne że po rozgrzaniu wszystko działa idealnie. Dodam jeszcze taką dziwną rzecz, w silniku jest opcja adaptacji przepustnicy, jak się ją zrobi to wtedy nawet na rozgrzanym silniku i skrzyni dłużej mu schodzi z 1 na 2, a z 2 na 3 jest...
Cześć! Jak się zakończył problem se sprzęgłem - od tygodnia jestem szczęśliwym(?) posiadaczem sharana - i też sprzęgło wciska się ciężko - ponadto na zimnym silniku trudno wrzuca się drugi bieg - ja się rozgrzeje - jest trochę lepiej - daj znać - czy rzeczywiście jest tam hydraulika? S.C.
Witam mam problem przy odpalaniu mojego sharana.VW sharan 1,9 TDI 110 KM AVG 2000r model 99r. Krece go przez ok 10 -20s i dopiero wtedy odpala. Po odpaleniu kopci na bialo po chwili przestaje. Problem pojawia sie tylko przy zimnym silniku (nie wazna czy zima czy lato) jak cieply pali z 1. Swiece grzeja. Nie wiem tez co moze byc powodem spadku mocy po...
a jakie ma objawy autko kiedy uwalone sa zarowe swiece jest mozliwy np ubrudzony wydech na czarno na okolo 1cm w gore ?? Po wydechu nie poznasz, ale jak zapalasz rano i jest zimny silnik, to pali nierówno /kuśtyka/ przez chwilę a pózniej juz wskakuje na równe obroty. Pozdr.
Mechanik podpinał sharana pod vag-a i wszystko było ok Dodano po 2 Wentylator włącza się prawidłowo, a jak mam sprawdzić te ciśnienie czy jest 1,5 bara??? Dodano po 4 Jak odkręcę korek w zbiorniczku wyrównawczym na zimnym silniku to podnosi mi się poziom płynu z minimum na wysokość pełnego zbiorniczka pod sam korek, czy to normalne? A przy tym coś bulgocze...
Zasada działania silnika diesla - zimny zawsze dymi bardziej niż ciepły - nie pełne spalanie. Jeśli oleju ubywa tyle co nic, jedzie prawidłowo to nie radzę grzebać - zbędne ładowanie się w koszty.
Akumulator i rozrusznik muszą zapewnić odpowiednie obroty silnika by nastąpił początek tłoczenia. Ale jak odpala silnik na zimnym dobrze a na ciepłym już nie to na pewno nie jest to wina akumulatora,rozrusznika
Przede wszystkim poniżej zaworu w butli - tak mówi sztuka. Dalej w mały obieg aby płyn z miejsca najszybciej grzanego w silniku (głowica) w pierwszej kolejności przepływał przez parownik - to sprawi że mimo iż piec będzie jeszcze zimny na reduktorze masz już 35*C i przełącza zasilanie gazowe.
Jakiś czas temu założyłem na forum temat dotyczący drgań karoserii na zimnym silniku. Postanowiłem go usunąć i założyć nowy w celu uporządkowania informacji o tym problemie. Mianowicie sytuacja przedstawia się następująco. Samochód po np nocnym postoju pod chmurką podczas uruchamiania puszcza siwego ( dość jasnego ) ,gęstego bąka. Po czym dymi tak przez...
Bzdury piszecie z tą pompą chłopaki :) Zlogujcie sobie na ciepło i na zimno odpalanie ( dawkę paliwa i obroty) takiego silnika a dowiecie się co się zmienia wraz z temperaturą silnika. Zmiana proporcji paliwa i progu podania paliwa zmienia się, bo tak skonstruowane są mapy paliwowe. Dla zimnego silnika potrzeba około 120-150 obr silnika natomiast powyżej...
Witam Wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z moim sharanem. Problem polega na tym, że jak jest zimny ( postoi całą noc ) podczas odpalania kopci na biało i silnik przebiera jak nie wiem. Zauważyłem również gdy się przekręci kluczyk to czujnik od temperatury od razu wskakuje na 90 stopni ( przy zimnym silniku ). Chwilowo również turbina reaguje...
Witam serdecznie, Posiadam VW Sharana 1.9 tdi 115 koni, 2002 rok, przebieg 274 tyś. Pojawił się u mnie problem, otóż od około dwóch miesięcy mam problem z odpaleniem auta. Czy silnik ciepły czy zimny zachowuje się tak jakby mu brakowało paliwa. Muszę "deptać" pedał gazu i po jakimś czasie odpala. Wcześniej wymieniłem praktycznie cały silnik bo uszkodził...
Prosze o pomoc bo nie wiem gdzie ma tego szukac.Dzisiaj rano po przejechaniu okolo 20km puscilem gaz dojezdzajac do miejscowosci i o dziwo jakby byl zalaczony tempomat-auto ciagnelo do przodu.Wcisnalem sprzeglo i obroty skoczyly na full.Zatrzymalem sie na poboczu natychmiast i wyciagnalem kluczyk,ale auto nie zgaslo.Wrzucilem nie myslac dlugo bieg,wcisnalem...
A co do tego ma kranik. Jak pisze ze odpali to chodzi bardzo dobrze i pozniej pali na dotyk. Tylko że przez pół godziny paliwo zdąży nakapać. Chociaż rzeczywiście problem raczej jest w gaźniku. Tylko że panowie doradzający nie tak prosto dostać się do owego gaźnika - to nie WSK. Żeby mieć dobry dostęp należy zdemontować zbiornik paliwa, a mając zbiornik...
Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący to co 2 sec. a nawet zdarzy się że zgaśnie. Na...
Przerabiałem coś takiego w sharanie-wymiana silnika na silnik z małym przebiegiem(30 000) a pompowtryski zostały ze starego silnika.Identyczne objawy jak u kolegi.A na zimnym było gorzej.Po długich bojach wymieniłem pompki i wszystko wróciło do normy. A vag pokazywał wszystko ok.W parametrach tez.
Witam,wiem że temat stary jak świat ale najbardziej podobny do mojego przypadku otóż u mnie po nocy czy po dłuższym postoju w dzień (około 8 g) nie mam wstecznego przez kilka minut,uzależnione jest to od temperatury na zewnątrz im niższa temperatura tym dłużej nie ma wstecznego,biegi do przodu wchodzą wszystkie zaraz po odpaleniu,automat zmienia je...
Witam znawców sharana. Mam go od 7 lat , jest to klimatronik. Od paru dni mam problem. Nie dogrzewał cieczy. Wymieniłem termostat, potem czujnik temperatury cieczy, ale wymieniając czujnik zauważyłem, że przy zimnym silniku kręcą się wentylatory, nie jest to słyszalny szum wentylatorów, ale się kręcą. Po włączeniu funkcji ECON wyłączają się. Po wyłączeniu...
Witam Forumowiczów Sharan 2.0 ady 99 r. bez gazu. objawy, szarpanie na zimnym, na ciepłym troszkę mniejsze, głownie przy równej jeździe, auto mułowate vag pokazuje: grzała - przerwa lub zwarcie do + sonda - przerwa lub zwarcie do + Brak zasilania na grzałce sondy lambda, napięcie na sondzie ok 1.3v na rozgrzanym silniku Bloki pomiarowe vag pokazują...
Ciśnienie jest bardzo wysokie ponieważ przez korek wybija woda i cały czas muszę dolewać , przewód który idzie od chłodnicy przy temperaturze 90 stopni jest jak kamień, tak jakby nie było w nim w ogóle wody, na zimnym silniku po odkręceniu korka jest jedno wielkie bulgotanie (korek od zbiorniczka sprawdzany kilka razy) i woda do przewodu z powrotem...
Witam! W Sharanie j.w., który mam od ponad póltora roku zaraz po starcie auta miga kontrolka świec żarowych ( sprężynka) . Po wyłaczniu i ponownym odpaleniu - kontrolka już nie mryga. Pojawianie się "mrygania" nie ma nic wspólnego ze stanem silnika (ciepły / zimny). - Światła stopu sprawdzono - wymieniono czujnik stopu przy hamulcu - wymieniono świece...
Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący to co 2 sec. a nawet zdarzy się że zgaśnie. Na...
Vag com 311. Pomiar na zimnym silniku. Grupa 023 16,0-20,0 45,0-35,0 61,0-65,0 45,0-50,0 Pomiar na ciepłym silniku po przejechaniu 3 km i zapaleniu się ESP. 20,0-19,0 35,0-40,0 127,0- nic się nie zmienia. 33,0-39,0 Dodam ze pomiary wykonałem na biegu jałowym. Niestety nie mam laptopa a skaner dominator tego nie potrafi. Grupa 013 Pomiar na zimnym siniku....
Witam od jakiegoś czasu przy odpalaniu mego VW Sharana 2.0 lpg na zimnym silniku a zwłaszcza po nocy silnik zaczyna pracować przez jakieś 5 sek. równomiernie potem gaśnie lub pracuje nie na wszystkich cylindrach. samochód był podłączony pod komputer i żadnych usterek nie wykryto. Ostatnio spróbowałem przytrzymać go troszkę dłużej na włączonym zapłonie...
silnik sharan volvo zimny silnik suzuki zimny silnik
pralka whirlpool bęben ociera roboty edukacyjne wkrętarki baterie parkside
ogranicznik przepięc urmet schemat
BT VOICE M4 Remote Firmware bt_voice_m4.ota for Xiaomi, Hisense, Philips TVs – Update and Recovery Selfa SFT 6 – trójfazowy falownik sieciowy, awaryjność, pobór nocny, brak off-grid, fotowoltaika