Zamień miejscami przewody ze styków dołożonego siłownika :zamknij / otwórz
Witam kupilem ostatnio na allegro centralne link ponizej . Nie mam pojecia jak sie za to zabrac . W zestawie są 2 silowniki master I 3 slave. Jeden pójdzie do bagażnika. Moje pytania : 1.jak mam podłaczyc te silowniki? Te mastery co mają 5 kabli podciągnąć pod centralne i podpiąć? 2czy każdy siłownik na osobnych kablach musi być podpięty do centralki...
Musisz dokupić siłownik typu master zpięcioma kabelkami zamontować go do drzwi kierowcy,ajeżeli chcesz aby sterować centralne zamykanie pilotem ,to musisz jeszcze dokupić sterownik centralnego zamka z pilotami np.typu zamster plus.
Witam Zamiana "+" na "-" nic nie daje poza tym że zmienia się funkcja zamknięcia zamka /mastera/ zamiast się otwierać będzie się zamykać , wten sposób nie zmienisz sterowania masterem.Po tej kombinacji oczywiście może się udać ale pod warunkiem że tylko jeden siłownik jest podłączony odwrotnie to jest "50/50%" szansy w innym przypadku trzeba będzie...
Oczywiście po uzbrojeniu alarmu. Moim zdaniem dobra rzecz. Co do centralnego zamka to montaż polega za założeniu siłowników w drzwiach auta i połączeniu ich z centralką. Proponuję zdjąc poszycie drzwi i zobaczyć jakie masz możliwości podpięcia siłownika. Z reguły siłownik montuje się przyłączając go do dźwigni kołka ryglującego drzwi. Odsyłam znowu...
Nie wszystkie moduły obsługują mastery chodzi mi oczywiście o moduły pilotowe. Nie obsługują w tym sensie żę tylko zamykają i otwierają z pilota. Działa t na takiej samej zasadzie jak interfejsy centralnego zamka w alarmach. Masz tylko wyprowadzenie styków z 2 przekaźników no, com i nc. Do bezpośredniego wysterowania siłowników wystarczy. Natomiast...
Witam. Nie wiem jak w 2009,ale w naszym 99 są dwa zabezpieczenia centralnego. na jednym bezpieczniku jest centralka ,na drugim siłowniki. Pozdrawiam
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Sprawdź siłownik MASTER.
Rozbierz drzwi kierowcy, będzie wtedy wiadomo co tam siedzi-fabryka czy dokładka.Na pewno jest tam siłownik typu master.
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Musisz dokupić i zamontować taką centralkę i wysterować ją swoją centralką radiową, wtedy będziesz miał centralny z pilota i kluczyka https://obrazki.elektroda.pl/5432428900_...
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Mam pytanie. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak podpiąć siłownik typu master do centralnego zamka. Wychodzi z niego 5 przewodów: biały, brązowy, czrny, niebieski, zielony. Wiem że niebieski i zielony to sterowanie siłownikiem. A do czego służą pozostałe i jak podpiąć do niego siłowniki typu slave? Ostatnio podpinałem to podpiąłem master i slave równolegle....
kupoięł niedawno alarm z centarlnym na allegro i wziołem sie za jego montaz, zamontowałem go i podłczymem siłowniki, z tym ze z kazdego siłownika wychodziły po 2 kabelki i w tej chwili wszystkie sa slave-ami, czy da sie je podpiąć na mastery albo chociaż jednego na mastera?? Rady: - dbaj o styl swojej wypowiedzi - nie popełniaj błędów - nie zaniżaj...
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
Chciałem podmienić w skodzie felicji siłownik master oryginalny na uniwersalny niestety problemem okazało się podłączenie przewodów. Mimo rożnych kombinacji siłownik uniwersalny nie działa prawidłowo. Czy ktoś wie jak to połączyć? lub czy to w ogóle powinno działać? kolory przewodów do centralki: 1. czarny 2.niebieski 3. biały 4. brązowy 5. żółty kolory...
Sprawdź krancówki, odłącz siłownik lub siłowniki "master"
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
Witam mam taką proźbe jesli ktoś jest mi w stanie pomóc jakimś schematem takowego sterowika bo mój problem wygląda następująco mam 3 siłowniki 1 master i 2 slave i jak to teraz sterować bo na masterze jest ciągle zwaty kabel w zależnosci cy do góry wysunięty czy do dołu wsunięty i chodzi o układ który będzie przez ok 1,2 sek. dawał prąd na przekaźnik...
Witam. Panowie mam w moim sprzecie centralny zamek Terminator ( 2 silowniki- jeden master i jeden slave ). Problem polega na tym ze dzis spalil mi sie jeden siłownik ( prawdopodobnie bo jest jakby zablokowany ).Wymienilem silownik master na nowy i ... Gdy zamkne tego mastera jakby nie podaje on impulsu na prawego slava. Ale przy otwieraniu jest ok bo...
witam potrzebuje pomocy jak podlaczyc silownik master do tej centralki exus cl-05 a do niego slave i zeby to wszystko dzialalo na tej stronie jest schemat tego sterownika w formacie pdf (pobierz instrykcje) http://www.mastertrade.pl/product_info.p... z gory dzieki za wszelka pomoc
Witam. Kupiłem przez allegro centralkę wraz z siłownikami slave, nie potrafię tego podłączyć, pomóżcie. O to schemat: http://obrazki.elektroda.pl/7260886000_1...
Z powodu uszkodzenia pilota starego sterownika, kupiłem sterownik zamka centralnego noxon. Mam problem dotyczący podłączenia przewodów wychodzących z centralki do dwóch siłowników master. Schemat dostarczony z centralką jest dla mnie niezrozumiały, jeśli moim zdaniem cokolwiek idzie z niego wywnioskować, to jakby dotyczył on tylko siłowników slave,...
Witam Wykonuję układ, w którym muszę zamykać i otwierać niewielką zasuwę. Do tego chcę użyć siłownika Master z zamka centralnego i połączyć całość z sterownikiem zamka centralnego. Sterowanie mojego układu odbywać się ma za pomocą dwóch przycisków (wyłączników), wykluczone jest sterowanie za pomocą pilota. Wykorzystuję siłownik Master ponieważ słyszałem,...
Witam Ostatnio kupiłem sobie autko i gdy chciałem obejżeć głośniki w drzwiach zauważyłem, ze posiadam centralny zamek:-). Problem w tym, że nie działa. Sa tylko 2 siłowniki master i slave. Na centralke dochodzi napięcie i gdy wysteruje ją recznie to zamyka i otwiera obydwa siłowniki. Pytanie moje brzmi: Jak sprawdzić siłownik master. Czy na jakis wyjsciach...
Dzień dobry Znalazłem temat dotyczący zasilania takiego siłownika z baterii/akumulatora jednak wątek został skierowany na zmianę siłownika z zamka centralnego na serwomechanizm. W innym sugerowano elektrorygiel. Pozwoliłem sobie zatem na założenie nowego wątku - tym bardziej, że zasilanie to nie jedyny problem. 1) Poszukuję rozwiązania, pozwalającego...
Zdemontuj tapicerkę w drzwiach i organo - leptycznie sprawdź czy nie rozłączyło sie coś przy siłowniku sterującym (master)
Witam realizuje projekt sterowania taśmociągiem na który są zamontowane dwie bramki które mają spychać przedmioty do odpowiednich miejsc. Te bramki chodzą na siłownikach z centralnego zamka. Jak zrobić żeby każdy z dwóch siłowników działał osobno bo narazie działają na zasadzie Master Slave. Macie jakieś pomysły?
W zestawie centralnego zamka są dwa siłowniki, master i slave. Mam w obydwu drzwiach zamki i chciałbym aby oba były typu master. Czy wystarczy zamiast slave'a dać master'a i podłączyć go równolegle z pierwszym master'em ? Dodano po 5 Dodam jeszcze że sterownik centralnego to Terminator
Mam zamiar kupić uniwersalny siłownik zamka centralnego (jeden z tych najtańszych na allegro). Teoretycznie wystarczy mi slave. Mam tylko jeden dylemat - czy te siłowniki powinny mieć jakieś zabezpieczenie wyłączające je po osiągnięciu krańcowej pozycji?
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Witam:) Właśnie dostałem od Mikołaja taki zamek:):):) Teraz mam pytanko: chciałbym zamontować go w aucie. Mam dwa siłowniki master i dwa slave. W instrukcji jest tylko jak slave podłączyć, więc ciekaw jestem jak podłączyć master, tak aby mieć możliwość otwierania z kluczyka. Plik z instrukcją jaka posiadam jest na stronie: http://www.bowi.com.pl/_0m/sterowanie-za...
Tylko slave-przełacznik sterujacy zostaje fabryczny,nie trzeba nic regulowac pozatym ze sterwanie jest takie ze musi zginac masa i pojawić się na drugim czyli zwykły master nie zadziała
Po co ta filozofia.Jest tak jak pisze kolega 5150 (dziwny nick) i albo dorzucasz tam slave'a lub wsadzasz mastera.Co jest lepszym rozwiązaniem bo są tam wszystkie przewody.Wiem bo tak robiłem w samochodzie brata.Master i po kłopocie.
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
Witam, od kilku dni zapragnąłem założyć sobie w mojej Yarisce centralny zamek. Widziałem przewody wchodzące do każdych drzwi, choć w samych drzwiach nic "na prąd" nie ma, bo szyba na korbkę i głośników brak. Postanowiłem zdjąć boczki i ujrzałem instalację oraz zamontowane "niefabrycznie" siłowniki. Siłowniki master były odłączone od strony kierowcy...
...albo skończył się silniczek w siłowniku...
To odłącz siłownik i zwieraj naprzemiennie do czarnego raz biały, raz brązowy. Jak będzie działać normalnie, to wymień mastera i po problemie.
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
A ja bym postawil na awarie silownika master w dzrwiach kierowcy. To on jest odpowiedzialny za prace wszystkich zamkow wiec gdy on padnie to inne tez nie bedą dzialaly. Proponuje dolozyc silownik master w drzwi kierowcy oraz odlaczenie starego i podlaczenie nowego w miejsce starych przewodow od orginalnego mastera. Silownik moze byc uniwersalny o sile...
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
Masz w tej skodzie już centralny zamek czy dokładasz siłowniki typu master uniwersalne?
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Zamień przewód brązowy z białym. Jeżeli nie pomoże, a w drugich drzwiach masz też siłownik master to spróbuj tam zamienić brązowy z białym. A jeżeli przewody są innego koloru to musisz zamienić te które wyzwalają masą siłowniki.
Przepraszam, że tak długo nie odpowiadałem, ale trochę chorowałem i w rezultacie zapomniałem odpowiedzieć - zakończyć temat. Jednak z końcem tego roku chcę jeszcze wszystko rozpoczęte pozakańczać. W sprawie jak w temacie postąpiłem oczywiście według rad kolegów tzn. wymieniłem bezpiecznik 15A w obwodzie sterownika zamka centralnego, który okazał się...
No to nie masz co rozbierać siłownika. Po prostu masz niepodłączony przełącznik mastera. Przynajmniej nie cały. Sprawdź tylko miernikiem, czy przełącza i zostaw w spokoju siłownik. Odszukaj centralkę (powinna też być dokłądana, skoro centralny jest dołożony) i połącz przewody.
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Zgadzam się z kolegą powyżej - objawy uszkodzenia krańcówek w siłowniku master...
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Aha, a lepiej kupić siłownik slave czy master?
Siłownik zwalniający zamek bagażnika ze Skody, gniazdo bezpiecznika, bistabilny przełącznik ok. 1A, trochę kabla. A czy któryś z tych sie nada? 1. https://allegro.pl/oferta/silownik-7kg-c... 2. https://allegro.pl/oferta/silownik-do-za...
Nie wykluczone że uwalony może być któryś z siłowników (master).
Zamień jeszcze przewody od stykow sterujacych (pewnie bialy i brązowy).
Przecież to TYLNE drzwi, wiec gdzie tam przełącznik mastera? Skoro dostałeś się do przelotki, to rozłącz siłownik i próbuj go wysterować samemu. I będziesz mieć odpowiedź, czy problem w aucie, czy w drzwiach.
Założyłem centralny zamek 4D. Jeden master. Siłowniki przykręcone do standardowych otworów w drzwiach. Problem polega na tym, że siłowniki w tylnych drzwiach nie mają siły zamykać. Otwieranie działa dobrze. Jest jakiś sposób, żeby tylny zamek lżej chodził ? Może jakieś nietypowe mocowanie siłowników i pręcików ? Mam uniwersalny centralny zamek.
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
siłownik centralne zamek master master siłownik siłownik centralne honda
transport pneumatyczny czasowe załączenie samorozładowanie akumulatora
cyfral cosmo naprawa udaru makita
Pralka Candy zatrzymuje zegar podczas prania Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 – podłączenie LPG bez radia i emulatora, przełączanie na gaz